Δευτέρα, 14 Νοεμβρίου 2016

ΟΜΟΛΟΓΙΑ: Αυτος ο καλογηροκακοδιδαχος του Αιρετικου "αγιου Ορους", σε ποιο περιβαλλον μεγαλωσε και ερχεται σαν εξωγηινος να μας δασκαλεψη τα ανεξοδα και ακινδυνα περι του Φραγκολατινισμου περιγραφικα, που γνωριζουν ακομα και τα νηπια των Ορθοδοξων Ελληνων; Ξεκιναει το κειμενο του με τον Πρωτο περιγραψαντα λεπτομερως τον σκελετον της και διακηρυξαντα την Παναιρεσι του Οικουμενισμου-Πανθρησκειασμου Αρχοντογιγαντα ΙΟΥΣΤΙΝΟ ΠΟΠΟΒΙΤΣ . Αλλα αυτος δεν παρατηρησε και δεν συνελαβε τιποτα απο αυτα. Ο αληθωρος και κωφαλαλος αυτος καλογηρος δεν τα ειδε και δεν τα ακουσε και δεν τα διαβασε; Ολα ηταν μπροστα του καταγεγραμμενα πλατεια και γεματα. Γιατι τα αποσιωπησε ΑΣΕΒΕΣΤΑΤΑ;Ινα μη θιξη, τον Οικουμενιστη Αιρεσιαρχη του Φαναριου, ή την Ανιερη κοινοτητα του Αγριου Ορους; Ψευτοκαλογηρε της Ανορθοδοξιας, κλεισε για παντα το μολυσμενο στομα σου, αντε και παρατα μας αποχρωματισμενε, δεν σε χρειαζομαστε.

Ανίατος στρουθοκαμηλισμός!

Μας "διαφωτίζει" για τον ...Πάπα, αλλά δεν είδε, δεν άκουσε τίποτα για την αίρεση του Οικουμενισμού!


 π. Αρσένιος Σκήτης Κουτλουμουσίου:

.

Η εκούσια πτώση του Πάπα

.


Αποτέλεσμα εικόνας για ΣΚΗΤΗ ΚΟΥΤΛΟΥΜΟΥΣΙΟΥ
   Κατά τον άγιο Ιουστίνο Πόποβιτς, αυτόν τον μεγάλο άγιο που πρόσφατα ανέδειξε η Ορθόδοξη εκκλησία μας, η ανθρωπότητα γνώρισε τρεις μεγάλες πτώσεις,  του Αδάμ, του Ιούδα, του Πάπα. Από αυτές τις 3 πτώσεις μόνον ο Αδάμ μετανόησε και δικαιώθηκε, ο δε Ιούδας προτίμησε το απαίσιο τέλος και έτσι παρέδωσε την ψυχή του στον διάβολο. Ο δε Πάπας με την πτώση του έγινε όργανο του διαβόλου και πρόδρομος του αντίχριστου. Εμείς στον παρόντα λόγο θα ασχοληθούμε με την πτώση του Πάπα, μιας και είναι περισσότερο από κάθε άλλη εποχή επίκαιρη. Η πτώση του Πάπα έγινε το 1054, δηλαδή σε 38 χρόνια αυτή η πτώση θα συμπληρώσει μια χιλιετία! Φοβερό, ο παπισμός μέχρι στιγμής ζει και πορεύεται στην αμετανοησία, και όχι μόνο δε μετανοεί, αλλά εργάζεται την απώλεια κι αυτής της Ορθοδοξίας, που κεφαλή της είναι ο Ιησούς Χριστός. «Ούτε Θεόν φοβάται ο παπισμός, ούτε άνθρωπον εντρέπεται». 


Είναι φανερό λοιπόν πως ο παπισμός το 1054 υπέκυψε εκουσίως στους τρεις πειρασμούς του διαβόλου, αυτούς που επιχείρησε ο διάβολος με πολύ θράσος και αναίδεια να προσβάλει τον Κύριο μας στην έρημο. Ο κυριότερος πειρασμός είναι αυτός που είπε ο διάβολος στον Κύριό μας πως: «Ταῦτα πάντα σοι δώσω, ἐάν πεσών προσκυνήσῃς μοι». Αφού προηγουμένως έδειξε ο διάβολος στον Κύριό μας «πάσας τάς βασιλείας τοῦ κόσμου καί τήν δόξαν αὐτῶν». Φυσικά ο παπισμός δεν απάντησε στον διάβολο όπως απάντησε ο Κύριος μας «ὕπαγε ὀπίσω μου, σατανᾶ», αλλά με πολλή χαρά και αγαλλίαση δέχτηκε και προσκύνησε τον διάβολο, για να δεχθεί «πάσας τάς βασιλείας τοῦ κόσμου καί τήν δόξαν αὐτῶν». και το μεγαλύτερο μυστικό του παπισμού, που το κρατάει πολύ γερά και δεν το λέει στον πιστό λαό του, είναι πως ο παπισμός δεν είναι με τον Ιησού Χριστό, αλλά με τον διάβολο. Εννιακόσια εξήντα δύο χρόνια ο παπισμός εργάζεται να επικρατήσει στην γη αντί του Χριστού και τα επιχειρήματα που φέρνει είναι και λέει πως ο Πάπας είναι αντιπρόσωπος του Χριστού στη γη χωρίς να έχει εκουσίως το πνεύμα του Χριστού, είναι ακόμη και διάδοχος του αποστόλου Πέτρου, είναι αλάθητος και πρώτος από κάθε άλλον Πατριάρχη και επίσκοπο και όχι μόνο, αλλά είναι και υπεράνω από τις αγίες οικουμενικές Συνόδους! Δε θα ασχοληθώ άλλο με την  παράλογη και δαιμονική συμπεριφορά του Πάπα ως προς τα βλάσφημα δόγματά του, αλλά θα προσπαθήσω να πω λίγα λόγια για μια καλοστημένη παγίδα που έχει στήσει για την ορθοδοξία μας. Επιχειρείται εδώ και χρόνια τώρα με παπική συνταγή να γίνει μια μετάλλαξη στην αγία Ορθοδοξία, ώστε να μην υπάρχει πλέον διωγμός για την Ορθοδοξία και η παπική συνταγή λέει πως : όλη η Ορθοδοξία πρέπει να αναγνωρίσει για κεφαλή της τον Πάπα, γιατί όσο θα έχει η Ορθοδοξία κεφαλή της τον Ιησού Χριστό, θα υφίσταται πάντοτε διωγμούς.  Και φυσικά τους διωγμούς τους υποκινεί πάντοτε ο Πάπας. Έτσι λοιπόν προσπαθούν να κατασκευάσουν μια ορθόδοξη εκκλησία χωρίς διωγμούς, χωρίς πόλεμο των αιρέσεων, χωρίς πόλεμο εναντίον των παθών. Έτσι λοιπόν ο Πάπας, ως ἔχων «πάσας τάς βασιλείας τοῦ κόσμου καί τήν δόξαν αὐτῶν» υπόσχεται ψεύτικη ειρήνη, όχι αυτήν την ειρήνη που δίνει ο Κύριός μας στους πιστούς δούλους Του  και με αυτήν την ψεύτικη ειρήνη προσπαθεί να παγιδέψει την αγία μας Ορθοδοξία. Δυστυχώς πολλοί εκκλησιαστικοί ηγέτες της ορθοδοξίας μας αρχίζουν και υποκύπτουν και βλέπουν με καλό μάτι αυτήν την ψεύτικη ειρήνη που υπόσχεται ο Πάπας, με αποτέλεσμα ο παπισμός να έχει αποθρασυνθεί πάρα πολύ τα τελευταία χρόνια. Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα λίγο με την σειρά. Ο παπισμός το 1054 είναι γέννημα και κατασκεύασμα του σιωνισμού, είναι μια δεύτερη μασονία θα λέγαμε, αφού ο κάθε Πάπας έχει τον 33ο βαθμό της μασονίας. Ο πρώτος στόχος του παπισμού το 1054 ήταν η αποχριστιανοποίηση της Δύσεως, και στη συνέχεια η υποδούλωση της Ορθοδοξίας στον παπισμό, μα δε θα μπορούσε να είναι άλλος ο στόχος αφού πίσω από τον παπισμό κρύβεται ο σιωνισμός. Είναι ανάγκη πάλι να θυμίσουμε πως ο παπισμός μετά από την πτώση του στηρίζεται σε δύο δόγματα, στην Ισχύ και την Υποκρισία. Αυτά τα δυο δόγματα είναι και απορρέουν από τον αναμενόμενο αντίχριστο, που όταν έρθει ο καιρός και εμφανιστεί στη γη, θα τα χρησιμοποιήσει στο έπακρον. Έτσι λοιπόν βλέπουμε σήμερα τον παπισμό να κόπτεται για την χριστιανική Δύση και να λέει πως της χρειάζεται επανευαγγελισμός! Ω! του παραδόξου θαύματος, ο ίδιος ο παπισμός αποχριστιανοποίησε τη Δύση και τώρα εμφανίζεται αθώος ως τάχα να θέλει τον επανευαγγελισμό της Δύσεως για να σωθεί. Εδώ βλέπουμε την υποκρισία του παπισμού σε όλο το μεγαλείο της. Η ιστορία μας δείχνει ξεκάθαρα τον παπισμό από τ ο 1054 μέχρι τον αιώνα μας να πορεύεται με τα δύο δόγματα, μάλλον όπλα, την Ισχύ και την Υποκρισία, για να πετύχει τους στόχους του και ο στόχος του παπισμού ήταν και είναι ξεκάθαρος, πως πρέπει να αποχριστιανοποιηθούν όλοι όσοι πιστεύουν στον Ιησού Χριστό. Και πρώτα ξεκίνησε ο παπισμός με το να παίρνει ο Πάπας την  θέση του Χριστού. Γι αυτό βλέπουμε πως στην εξομολόγηση ο παπικός ιερέας λέει στον εξομολογούμενο πιστό πως «εγώ σε συγχωρώ », ενώ στην Ορθοδοξία ο ιερέας λέει πως «ο Χριστός να σε συγχωρέσει». Βλέπουμε λοιπόν ξεκάθαρα  πως ο παπισμός έχει διακόψει πάσα επικοινωνία με τον Ιησού Χριστό. Περιττό είναι να αναφέρω και τις άλλες αντίθετες κακοδοξίες που έχει ο παπισμός από την  Ορθοδοξία, που δείχνουν τρανότερα και το αποδεικνύουν μόνοι τους πως είναι εκουσίως χωρισμένοι από τον Ιησού Χριστό. Έτσι λοιπόν επαναλαμβάνουμε πως ο παπισμός πρώτον θέλει να αποχριστιανοποιήσει όλους τους χριστιανούς και τους ορθοδόξους και δεύτερον αφού κατά το πονηρό σχέδιο του το πετύχει αυτό,  έπειτα θα προσπαθήσει να ρίξει όλη την οικουμένη στα ολέθρια δίχτυα του αναμενόμενου αντιχρίστου. Αυτοί ήταν και είναι οι στόχοι του παπισμού ως όργανο που είναι των σκοτεινών σιωνιστών. Αν μελετήσει κανείς τις κινήσεις και τα γεγονότα του παπισμού θα δει να φαίνονται ξεκάθαρα αυτοί οι δυο στόχοι που απειλούν όχι μόνον τους πιστούς του Χριστού, αλλά και όλους τους υπολοίπους ανθρώπους της γης που είναι αλλόθρησκοι. Το ερώτημα όμως είναι το εξής: γιατί οι ηγέτες της Ορθοδοξίας μας δεν θέλουν να δουν καθαρά την πραγματικότητα;  Ύστερα από όλα αυτά που εξετάσαμε, πώς είναι δυνατόν το όργανο του σιωνισμού και του διαβόλου να το ονομάζουν οι εκκλησιαστικοί  ηγέτες μας  «αδελφή εκκλησία»;  Μια μόνον εξήγηση υπάρχει γι’ αυτό και είναι πως ο παπισμός ως όργανο και πρόδρομος του αντιχρίστου, που είναι, θα προσπαθήσει να πλανήσει και τους εκλεκτούς του Χριστού! Εμείς ευχόμεθα ολοψύχως ο Τριαδικός Θεός μας να βοηθήσει να μη γίνει σε κανέναν αυτό.

ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ

8 σχόλια:

  1. ΑΓΙΟΣ ΓΕΝΝΑΔΙΟΣ

    Πατριάρχης ΚΠόλεως
    (25 Αυγούστου)

    1454-56, 1462, 1464


    «όστις εις τας εσχάτας ταύτας ημέρας θέλει στήσει την ακρίβειαν ην είχεν η αρχαία Εκκλησία, ούτος επιχειρεί τα αδύνατα και πολέμιος εστι της Εκκλησίας, όστις δε συγκαταβαίνει εις τινα δια να διαφυλάξη την πίστιν, ούτος Αποστολικήν πορεύεται οδόν» (Εγκύκλιος).

    Ν.Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑΓΙΟΣ ΓΕΝΝΑΔΙΟΣ

    Πατριάρχης ΚΠόλεως
    (25 Αυγούστου)

    1454-56, 1462, 1464


    «όστις εις τας εσχάτας ταύτας ημέρας θέλει στήσει την ακρίβειαν ην είχεν η αρχαία Εκκλησία, ούτος επιχειρεί τα αδύνατα και πολέμιος εστι της Εκκλησίας, όστις δε συγκαταβαίνει εις τινα δια να διαφυλάξη την πίστιν, ούτος Αποστολικήν πορεύεται οδόν» (Εγκύκλιος).

    Τώρα βρισκόμαστε στις έσχατες ημέρες;
    Ισχύει η ανωτέρω προτροπή του αγίου Γενναδίου ή όχι;

    Ν.Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Προφανώς ο Άγιος δεν εννοεί συγκατάβαση επί δογματικών θεμάτων ( διαφύλαξη πίστης ).

    Κυριάκος Βαρβέρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλάει για συγκατάβαση σε θέματα πίστεως: "όστις δε συγκαταβαίνει εις τινα δια να διαφυλάξη την πίστιν, ούτως Αποστολικήν πορεύεται οδόν". Η συγκατάβαση σε θέματα πίστεως άπτεται και δογματικών θεμάτων.

      Ν.Κ.

      Διαγραφή
  4. Αυτά τα γράφει συνήθως ο Ι.Κ.=Καρδάσης
    Ο Ν.Κ. είναι ο Καρδάσης;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φαίνεσαι καλοπροαίρετος. Θα σου απαντήσω.

    Η φράση κλειδί βρίσκεται στο:
    "όστις δε συγκαταβαίνει εις τινα" (το "τινα" δηλώνει κάποιον συγκεκριμένο αδελφό ομόπιστο και όχι "οιονδήποτε" αιρετικό). Δεν λέγει "συγκαταβαίνει εν τινι" (δόγματι), διότι "ου χωρεί συγκατάβασις εις τα της Πίστεως!"

    Για παράδειγμα. Συγκαταβαίνω εις τίνα Αρχιεπίσκοπον του Παλαιού, ας πούμε τον Κυπριανό (φιλτάτη μου η Μονή).

    Δεν τους στήνω (δίκην, δεν τους δικάζω) με την ακρίβειαν ην είχεν η αρχαία Εκκλησία ως προς το σχίσμα, ως Σχίσιμο του Άραφος Χιτώνος του Χριστού, διότι η αξιέπαινη πάντως πρόθεσή τους να διαφυλάξουν την Ορθοδοξία από τα νύχια του Οικουμενισμού, τους οδήγησε στην απεγνωσμένη δημιουργία Νέας Συνόδου (να την βράσω την Κολυμπαριανή), όθεν και συγκαταβαίνω στο ευκολοϊάτρευτο εκκλησιαστικό αυτό θέμα Εορτολογίου και όχι Πασχαλίου δια να διαφυλάξω την Ενότητα της Πίστεως και ούτω Αποστολικήν πορεύομαι οδόν...

    Αν όμως επιχειρείς πονηρότατα να εφαρμόσεις την παραπάνω εγκύκλιο συμβουλή του Αγίου Γενναδίου στον Αιρεσιάρχη Βαρθολομαίο ως συγκαταβαίνοντα προς τον Αντίχριστο Πάπα, τότε ατιμάζεις όχι μόνο τον Άγιο Γεννάδιο αλλά την σύμπασα Εκκλησία, μεταθέτοντας όρια α έθεντο οι Πατέρες ημών, βλασφημώντας αυτό το Πανάγιον Πνεύμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο κάθε Χριστιανός δίνει την επεξήγηση που τον συμφέρει.

    Όσον αφορά και τη δική μου φιλτάτη Μονή Κυπριανού ήταν η πρώτη, που πριν 30 χρόνια, απετάξατο το 666 στο b-c. Οι χαριτόβρυτοι, τόσον ο κοιμηθείς, όσον και ο νυν Κυπριανός υπήρξαν πολύ στενοί μου φίλοι.

    Νικόλαος Καραγιαννόπουλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αγαπητέ συνονόματε Νικόλαε

    Με απογοήτέυσες. Κρίμα. Κι είχα πιστέψει στην καλή σου τη διάθεση. Ανταποκρίθηκα καλή τη πίστει στο κάλεσμά σου και συ ως αγνώμων με κατηγορείς για ιδιοτέλεια με το βαρύτατο αμάρτημα της συμφεροντολογικής ερμηνείας.

    Δεν θα ανταποδώσω την αδικία ότι ο "καθένας δίνει την επεξήγηση που τον συμφέρει..."

    Το μόνο που έχω να σου πω είναι πως σε τέτοια θέματα δε πιάνουν τα έξυπνα πειράγματα και οι φιλοσοφίας γρίφοι. Είναι κοινώς αποδεκτός κανόνας του κανονικού δικαίου ότι:

    "αυτός που καταθέτει κάποιο αποδεικτικό, υποτίθεται, επιχείρημα, σε αυτόν τον ίδιο πεφτει πάλι το βάρος της ευθύνης να προσκομίσει και την ακριβή παραπομπή του κειμένου ώστε να αποφευχθεί κάθε απομόνωση χωρίων και κάθε ερμηνεία κατά το δοκούν".

    Δεν γνωρίζω αν είσαι θεολόγος, αλλά σου ζητώ εντόνως να παραθέσεις όχι μόνο ολόκληρη την ενότητα του κειμένου/κεφαλαίου αλλά και την ακριβή παραπομπή για να κάνω μία δίκαιη αντιπαράθεση του χωρίου και να επιβεβαιώσω πως το λέει, γιατί το λεει και κάτω απο ποιά σκοπιά το λέει ο Άγιος.

    Παρ' όλα αυτά, θέλω ειλικρινά να σε συγχαρώ για το χριστιανικό θάρρος που βρήκες να ξεφύγεις από την θολούρα της αρχικωνυμίας και να καταθέσεις εντίμως και υπευθύνως το ονοματεπώνυμό σου. Εύχομαι να σε ακολουθήσουν κι άλλοι. Περιμένω τις παραπομπές σου.

    Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή