Τρίτη, 8 Νοεμβρίου 2016

"Την ασεβειαν αυτων στεναξω, ή την αμαθειαν βδελυξομαι" Μεγας Βασιλειος P.G. 31,476B.

Μια γρηγορη Απαντησι
στον θολολογο Κυπριο Κυριακου και στο κακοδοξο αρθρο του
"ΠΑΡΑΚΑΛΩ, ΛΙΓΟΤΕΡΗ ΑΚΡΙΤΟΜΥΘΙΑ"

"Την ασεβειαν στεναξω, 
ή την αμαθειαν βδελυξομαι;", 
Μεγας Βασιλειος, PG.31,476B.


Οπως γνωριζουν οι αγαπητοι μας επισκεπτες, δημοσιευουμε κατα διαστηματα κειμενα του Κυπριου Τελεβαντιου θεολογου κ. Κυριακου με τα οποια συμφωνει το ιστολογιο μας, οπως αλλωστε και πολλων αλλων θεολογων ή μη.
Σημερα  ομως ο εν λογω κυριος υπερεβη τα εσκαμμενα.
Απαντωντας στον αξιοθρηνητο παραληρηματικο αρχιμανδριτη Σεβαστιανο Τοπαλη, γραφει εν αλαζονια και χυδαια υβρι τα πιο κατω ανορθοδοξα και υβριστικα κατα της Πιστεως των Ορθοδοξων και κατα των Αγιων μας, τον δρομο και την γραμμη των οποιων ακολουθουν οι σημερινοι Αποτειχισμενοι απο τους Οικουμενιστες Αιρετικους και με τους οποιους ο ιδιος συμβιοι μαζι τους, εν αγαστη κοινωνια και συνεργασια. Γραφει:

 Οφείλω, προσέτι, να σημειώσω ότι ο αρθρογράφος διαπράττει και τη μεγάλη αστοχία να βάζει στο ίδιο καλάθι τους ακρίτως και επί κινδύνω θανασίμω αποτειχιζομένους της Εκκλησίας (προς άφατον χαράν των Οικουμενιστών) με τους παραδοσιακούς πιστούς, που αγωνίζονται κατά των κακοδοξιών ΕΝΤΟΣ της Εκκλησίας. Τονίζω επίσης οτι ο αρθρογράφος πρέπει να πάψει να εξομοιώνει τους αντιοικουμενιστές με τους ΕΚΤΟΣ Εκκλησίας σχισματικούς Παλαιοημερολογήτες ή και Νεοημερολογίτες, παραπληροφορώντας και, το κυριώτερο, αδικώντας την αλήθεια. 
 
Ο αυθαιρετος Κυριακου, χαρακτηριζει κακοδοξως οσους ακολουθουν την γραμμη των Αγιων Πατερων και την πρακτικη της Ορθοδοξιας, ως ....σχισματικους και ως εξωεκκλησιαστικους, παρακαλω. 
Ενω ο ιδιος που κοινωνει και συμφυρεται μαζι τους και ...θελγεται οταν ακουει να  μνημονευεται το ονομα τους, .... ειναι εντος(!!!).
Τι ελεεινοτητες ειναι αυτες, Κυπριε;
Κυριε Κυριακου, αληθεια πιστευεις οτι ειναι σχισμα η Αποτειχισι απο τους Αιρετικους; 
Δηλαδη οι Ιεροι Κανονες που ομιλουν για την Αποτειχισι μας βγαζουν εξω απο την Εκκλησια;
Ο Ορος Αποτειχισι, κυριε, δεν ειναι ιδικης μας εφευρεσεως, αλλα του Αγιοπνευματικου Ιερου Κανονα.
Ουτε αυτο το γνωριζεις; 
Και δεν συστελεσαι καθολου με οσα γραφεις;
Μηπως δεν γνωριζεις ακομα, τι σημαινει Αποτειχισι απο τους Αιρετικους δεχομενος τα αντιθετα απο τα ισχυοντα διαχρονικα;
Και σου κανουμε την χαρι και φιλοξενουμε ευπροσδεκτα και τα κειμενα σου;
Τοσο αστοιχειωτο και αγραμματο και τοσο γελοιο ανακηρυττεις τον εαυτο σου;
Και εμφανιζεσαι και ως διδασκαλος της αληθειας;
Μηπως εισαι διδασκαλος του ΨΕΜΜΑΤΟΣ, Κυπριε;
Δηλαδη ΨΕΥΤΟΔΙΔΑΣΚΑΛΟΣ και Ψευδοπροφητης;
Τιμητικοτατος δια σε ο ορος, οντως. 

Μηπως κυριε Κυριακου, επειδη ισως εμεις να αγνοουμε αυτες τις φαιδροτητες τις δικες σου και εφαρμοζουμε την Ιεροκανονικη Αποτειχισι, θελεις να μας πης και να μας διαφωτισης, ποια ειναι η γραμμη των Αγιων Πατερων για την Αποτειχισι απο τους Αιρετικους;
Και ιδιαιτερα σημερα, απο τους Χειροτερους της Ιστοριας Παναιρετικους Οικουμενιστες;
Γιατι δεν τολμας να μας την εκθεσεις, για να ....ανακρουσουμε και εμεις πρυμναν και να ακολουθησουμε τις ιδικες σου ....ορθοδοξες θεσεις;
Και συνεχιζεις εδω και χρονια, παρα τις συνεχεις προκλησεις και προσκλησεις μας, να διαπραττεις το αδικημα της ακατασχετου και βαρυτατης ψευδολογιας, ανευ ντροπης και χωρις τσιπα;
Τοτε, ο Ιερος Κανονας, κατα σε, που επαινει υπερμετρως τους Αποτειχισμενους, ο ιδιος εμπαιζει τον Θεον, οικτιρει τους Αγιους που Αποτειχιστηκαν απο τους Αιρετικους και κοροϊδευει και τους πιστους ανθρωπους που ακολουθουν την Αποτειχισι;
Ειδες σε ποια φρενοβλαβεια και αφροσυνη καταληγουμε;
Για δες τι γραφει ο Ιερος Κανονας και παρακαλουμε την ....ελλογιμοτητα σου, δωσε εις αυτον την ιδικην σου ερμηνειαν.
Ομως δεν θα τολμησεις και αυτο ειναι βεβαιο, αφου εδω ...κομπλαρεις σαν ψευτοδιδασκαλος και τολμας μονο να χυδαιολογεις και να εξυβριζεις, τους ΑΞΙΕΠΑΙΝΟΥΣ Αποτειχισμενους.
Εμεις ομως σε προκαλουμε και σημερα. Λεγει ο Ιερος Κανονας:

" Ου μόνον τη κανονική επιτιμήσει ουχ υπόκεινται,

προ συνοδικής διαγνώσεως εαυτούς της προς τον καλούμενον Επίσκοπον κοινωνίας αποτειχίζοντες, αλλά και της πρεπούσης τιμής τοις ορθοδόξοις αξιωθήσονται.

Ου γαρ Επισκόπων, αλλά ψευδεπισκόπων και ψευδοδιδασκάλων κατέγνωσαν, και ου σχίσματι την ένωσιν της Εκκλησίας κατέτεμον, αλλά σχισμάτων και μερισμών την Εκκλησίαν εσπούδασαν ρύσασθαι". 

κ. Κυριακου, μπορεις να μας τον ερμηνευσεις εσυ με την γραφιδα σου, τον Ιερον Κανονα;
Εμπρος, εχεις κατι να απαντησεις σε ολα αυτα; 
Σε ξαναρωτω και παλιν και πολλακις.
Εχεις να απαντησεις κατι στα λεγομενα του Αγιοπνευματικου Ιερου Κανονα;
Εαν δεν εχεις να πης αλλο τι, απο αυτα που δημοσια ΨΕΥΔΕΣΤΑΤΑ υποστηριζεις, τοτε κλεισε το στομα σου επιτελους και ολοι οι ομοφρονες σου και παψε να γραφεις τις ασυστολες και ψευδεστατες κακοδοξιες σου, που συκοφαντουν και εξυβριζουν - αυτο θα ηταν το ολιγωτερο - οχι μονο τους σημερινους Αποτειχισμενους, αλλα κατ' επεκτασι τον Θεο και τους Αγιους Του. 
Και, θολολογε Κυριακου, φοβερον το εμπεσειν εις χειρας Θεου Ζωντος.
Κατι το οντως φοβερο, ειναι εκεινο που απειλει η Ιερα  Αποκαλυψι, για τους διαστρεβλουντας τον λογον του Θεου.
Ιδου, Κυριακου, εαν συνεχισεις τον ιδιο δρομο, προτιμοτερος δια σε ο ...ονικος μυλος.....   

Αλλα μαλλον, εχασες το μετρο της αυθαδειας και της αναιδειας και δεν ντρεπεσαι να γραφης και να αραδιαζεις αυτες τις ...αρλουμπες που αραδιαζεις, κυριε θολολογε, και εν προκειμενω που αθεοφοβα τολμας να διαστρεφεις ασεβεστατα το κηρυγμα της Αγιας Γραφης, των Ιερων Κανονων και των Αγιων Πατερων; 
Απο σημερα αποβαλεσαι οριστικα και αμετακλητα και μεχρις οτου αποκηρυξεις τις Τελεβαντιες κακοδοξιες σου απο το ιστολογιο μας τις οποιες και αναθεματιζουμε μετα αποκρουστικης αηδιας και χλευης.
Αλλα με την αποκηρυξι σου απο το ιστολογιο μας, και παλι σε προκαλουμε, Κυπριε. 
Αν τολμας και αν εισαι εντιμος, πες μας, ποια ηταν η Γραμμη των Αγιων μας; 
Τοσα γραφουν οι Αποτειχισμενοι καθημερινα και εκθετουν αναλυτικοτατα την γραμμη που βαδισαν ολοι οι Αγιοι και τα παμπολλα παραδειγματα και τις παραπομπες που εξεθεσε ο αρχιμανδριτης πατηρ Ευθυμιος Τρικαμηνας στα εγκυροτατα κειμενα του, τα οποια μεχρι και ο πατηρ Ζησης θεωρει ως σπουδαιοτατα και εγκυροτατα.
Μηπως μπορεις Κυπριε, να μας εκθεσεις εσυ, ποια ειναι η διδαχη των Αγιων μας και μαλιστα που σημερα ειναι πιο αναγκαια, μετα την ΛΗΣΤΡΙΚΗ συνοδο του Κολυμπαριου που υπεγραφησαν σωρεια απο κακοδοξιες και ταυτισθηκε ασεβεστατα, η Εκκλησια με τις Αιρεσεις;
Σε ποια Οικουμενιστικη εκκλησια ανηκεις εσυ κ. Κυριακου; 
Στην κακοδοξη ελλαδικη, που ο πατηρ Ζησης την χαρακτηρισε ως Οικουμενιστικη και Αιρετικη εκκλησια  ή στην κακοδοξοτατη κυπριακη, που υπερεβη ολες τις αλλες σε κακοδοξια και σε ασεβεια και οχι μονο στην συνοδο του Κολυμπαριου, αλλα και σε αλλες πολλες μειοδοτικες πραξεις, που οφειλαν οι πιστοι ανθρωποι της Κυπρου, κατα την ομοφωνη εντολη των Αγιων μας, να αποτειχιστουν παραυτα και εξ ενστικτου, απο αυτο το σαπιο και οζων αφορητως σωμα;
Αλλα μηπως εκει στην Κυπρο κατηχησατε τον λαο και εποικοδομητικα αλλα και εκκλησιολογικα, για να εχετε λαον;
Και εκει δεν εχετε λαον, αλλα μαλλον ειστε σε χειροτερη εκκλησιαστικη καταστασι απο την καταστασι της Ελλαδος που οι βαπτισμενοι χριστιανοι εχουν σχεσι με την Εκκλησια περιπου απο το 100%, στο 1%  ή εστω 2% και μονο.
Το 98% ειναι, ή ασεβεις και απιστοι ή αχριστιανοι.
ΛΟΙΠΟΝ;
Τας χειρας, εν βαθυτατη θλιψι, κροτουμεν, Κυπριε θεολογε, για την παταγωδη αποτυχια σας, που για την αθλιεστατη αυτη καταστασι ενωπιον Θεου και ανθρωπων, ευθυνεσθε αποκλειστικα εσεις οι θεολογοι και οι κληρικοι και κριμα και μονο κριμα ληψεσθε...
Ιδιαιτερα εσεις οι σημερινοι θεολογοι, που ενω χωλαινετε και εις αυτον τον τομεα, δηλαδη της Μαθητειας του λαου, που ειναι και η κυρια αποστολη σας, εσεις φθανετε και στο εσχατο σημειο της ασεβειας να διαστρεβλωνετε και να διαστρεφετε το θελημα του Θεου και των Αγιων Του.
Πραγματι, μειζον κριμα ληψεσθε, θολολογε Κυριακου και ολοι οι ομοφρονες σου, με τα κακοδοξα διαστρεμματα που εκβραζετε των οδοντων σας βλασφημουντες την γραμμη των Αγιων μας που ειναι αυτη ακριβως η γραμμη και η διδασκαλια της Αγιας Γραφης που εμεις καθημερινα και δημοσια εκθετουμε και βαδιζουμε, μιμουμενοι τους Προπατορες μας.

ΕΚΑΣ ΒΕΒΗΛΟΙ ΑΣΕΒΕΙΣ ΚΑΚΟΔΟΞΟΙ ΘΟΛΟΛΟΓΟΙ της Σατανικοτερης κακοδοξιας των παναθλιων ημερων μας, που δεν ειναι αλλη απο την κοινωνια σας και ο αγαστοτατος συγχρωτισμος σας, με τους Αιρετικους των εσχατων, που αποτελουν τους προδρομους του Αντιχριστου, στις ταξεις των οποιων ενταχθηκατε και αγαστοτατα διαβιοιτε και συμβιοιτε
Ο μεγας Αντιαιρετικος Πατηρ της Εκκλησιας Μεγας Βασιλειος γραφει αυτο που βαλαμε στην προμετωπιδα:  "Την ασεβειαν στεναξω, 
ή την αμαθειαν βδελυξομαι;", Μεγας Βασιλειος, PG.31,476B.
Εσας διαζωγραφιζει ο Μεγας Βασιλειος. 
Για σας εγραψε αυτον τον λογον, ο Μεγας Ιεραρχης.
Για σας που ειστε χειροτεοι και απο τους Οικουμενιστες.
Σιγονταρετε την Παναιρεσι του Οικουμενισμου με τις στρεβλωσεις που κατασκευαζετε με το νοσηρο μυαλο σας και παρασυρετε στην Κολασι τους αφελεις και τους αδαεις και τους ευκολοπιστους. 
ΣΙΓΟΝΤΑΡΟΟΙΟΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ, σας αποκαλεσαμε και τετοιοι ακριβως ειστε.
Και παλιν και πολλακις ΕΚΑΣ ΒΕΒΗΛΟΙ Ψευδοχριστοι και Ψευδοπροφητες. 
ΕΚΑΣ ΒΕΒΗΛΟΙ σκοτεινοι παρερμηνευτες του Αγιου Ευαγγελιου και της Πατρως Ευσεβειας.

1 σχόλιο:

  1. ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΠΙΣΤΟΣ9 Νοεμβρίου 2016 - 12:39 μ.μ.

    Ο διαχωρισμός των Πιστών σε Παραδοσιακούς και μη Παραδοσιακούς που υιοθετείται όχι μόνο από τον κ.Κυριάκου ή τον Τελεβάντο, αλλά δυστυχώς χρησιμοποιείται και από μέλη Κληρικούς και λαϊκούς της Γατζέας κρύβει, κατά την γνώμη μου, την ουσιαστική πρόθεση όσων χρησιμοποιούν αυτή την ορολογία να μην ακολουθήσουν τον Πατερικό δρόμο της Αποτείχισης έναντι των Αιρετικών ούτε τώρα ούτε στο μέλλον. Οι μέχρι τις ημέρες μας διαχωρισμοί που υπήρχαν ανάμεσα στους Ορθοδόξους με διάφορες ονομασίες, από τη Σύνοδο της Κρήτης και ιδιαίτερα μετά από αυτή χάνουν σταδιακά την αξία τους και ουσιαστικά από τα ίδια τα γεγονότα και ιδιαίτερα από το γεγονός της Επίσημης με Μεγάλη Σύνοδο αναγνώρισης της Φιλοοικουμενιστικής στάσεως και πορείας της σύγχρονης Ορθοδοξίας, ένας πραγματικός και ουσιαστικός διαχωρισμός διαμορφώνεται, Ορθόδοξοι έναντι των Αιρετικών Φιλοοικουμενιστών. Η χρήση του όρου, Παραδοσιακοί Ορθόδοξοι, υποβαθμίζει στις ημέρες μας πλήρως αυτή τη νέα πραγματικότητα και αποτελεί πλέον εν επιγνώσει τρόπο φυγής από τα αληθινά και έμπρακτα καθήκοντα ομολογίας των αληθινών Ορθοδόξων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή