Σάββατο, 10 Σεπτεμβρίου 2016

Εκφοβισμός με την ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ Η ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΓΡΑΜΜΩΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ, ΟΧΙ ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΟ!του Εμμανουηλ Βολουδακη, μηχανικου Λογισμικου



Εκφοβισμός 
με την ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ



Η ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΓΡΑΜΜΩΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ,
ΟΧΙ ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΟ!


του Εμμανουηλ Βολουδακη, μηχανικου Λογισμικου

Το δηλωσαμε πολλες φορες οτι δεν ειμαστε υπερ της Καρτας του Πολιτη, αλλα οφειλουμε σαν χριστιανοι να λεμε τα πραγματα με το ονομα τους και να μην καταφευγουμε στα ψεμματα ή  στην φαντασια την δικη μας ή των αλλων.
Βεβαια η Καρτα του Πολιτη δεν θα περιεχει το barcode αλλα το μικροτσιπ, ομως ο μοναχος Σαββας συνεχιζει να χρησιμοποιει ολα τα ψευδη που διαφοροι ασχετοι κυκλοφορησαν στο παρελθον και τα παρουσιαζει σαν ....φρεσκο φαγητο.
Μαλιστα τα συγκεντρωσαν σε ενα γραπτο συνολο και το κυκλοφορησαν σαν Αγιορειται Πατερες.
Αγιορειται Πατερες, φρονιμα, ενταξει, φρονιμα, φρονιματισθητε επιτελους.
Σας σεβομαστε και σας αγαπουμε, αλλα ...στα χωραφια σας και στα ...οικοπεδα σας. Και αχρι βωμου!
 
Κριμα π. Σαββα, αλλα ως φαινεται δεν πληροφορηθηκατε ποτε οτι σε ολα αυτα τα φανταστικα και γελοια που χρησιμοποιειτε, δημοσιευτηκαν βασιμοτατες επιστημονικες αντικρουσεις που τα κατερριψαν μεχρι κεραιας.   
 
Δημοσιευουμε στη συνεχεια κειμενο του Μηχανικου Λογισμικου κ. Εμμανουηλ Βολουδακη που αποφαινεται επιστημονικα περι του Barcod οτι δεν περιεχει κανενα 666. 
(Τα σχηματα και τις εικονες που παραθετει θα προσπαθησουμε να τις αντιπαραθεσουμε).
Ειπαμε το ζητημα ειναι παληο, αλλα επανερχεται καθε λιγο και λιγακι δριμυτερο και μαλιστα απο ασχετους και αναρμοδιους, σαν τον μοναχο Σαββα Λαυριωτη.  
 Καποιοι δεν θελουν με τιποτα να πεισθουν και θελουν να πιστευουν αυτα που εκεινοι πιστευουν και οχι στις αποφανσεις των ειδικων.
Εμεις δεν κανουμε τους ειδικους αλλα παιρνουμε τα στοιχεια και τα τεκμηρια των σχετικων και των ειδικων και των ειδημονων και τα δημοσιοποιουμε.
Καταφυγαμε σε πολλους, οπως στον παρακατω αναφερομενο, στον καθηγητη της Πληροφορικης του Πανεπιστημιου Θεσσαλονικης κ. Ιωαν.Τσουκαλα, στον υπευθυνο της Μηχανογραφησης των Barcods Ολης της Χωρας  κ. Ευστρατιο Μικελλη και σε αλλους.
Ας προσεχουν καποιοι θεολογοι γιατι αυτοι εχουν το δικαιωμα να ομιλουν αυθεντικα για την θεολογια τους την οποια σπουδασαν, αν ομως εισερχονται και στα χωραφια αλλων που ειναι υπευθυνοι να ομιλουν για τα συγκεκριμμενα ζητηματα τους, τοτε θα μπορει και ο καθε ασχετος να ομιλει "αυθεντικα" για τα θεολογικα ζητηματα και μετα ο θεολογος δεν θα μπορει να διαμαρτυρεται.
Πολυ περισσοτερο δεν μπορουν να ομιλουν αυθεντικα μεχρι και να παραθετουν μεχρι και ...γελοιοτητες, οι ασχετοι και αναρμοδιοι καλογηροι του Αγιου Ορους.
Νομιζω οτι μπορω να γινω κατανοητος σε καλοπροαιρετους.
   -------------------------------------





Για άλλη μια φορά επιχειρείται ένας εκφοβισμός των ανθρώπων με αφορμή την έκδοση της Κάρτας του Πολίτη, με τον ισχυρισμό ότι οι γραμμωτοί κώδικες (barcodes) κρύβουν μυστικά μηνύματα και τον “καταραμένο” αριθμό 666.

Η θεολογική πλευρά του θέματος έχει αναλυθεί με κάθε λεπτομέρεια από το 1987 στο βιβλίο “Ο Αντίχριστος, ο αριθμός 666 και η ανησυχία των χριστιανών”, του π. Βασιλείου Ε. Βολουδάκη, μέσα στο οποίο αναιρούνται όλα τα θεολογικά επιχειρήματα αυτών που υψώνουν ως φόβητρο το 666, όπως, επίσης, αναιρείται και η επιστολή του π. Παϊσίου, η οποία φαίνεται ότι έχει ανακινήσει το όλο θέμα. Πρέπει να σημειωθεί ότι το βιβλίο αυτό δεν έχει αναιρεθεί μέχρι σή­μερα, ούτε έχει παρουσιασθεί κάποιος να υπερασπισθεί θεολογικά την επιστολή του π. Παϊσίου. Ωστόσο κάποιοι επιμένουν στις απόψεις τους αποδεικνύοντας έτσι πως σ’ αυτούς δεν πρυτανεύει η εκζήτηση της αλήθειας αλλά μια βαθειά και κυριαρχική φοβία.

Έτσι, εμείς δεν θα ασχοληθούμε καθόλου με τη θεολογική πλευρά. Δεν θα ασχοληθούμε, επίσης, ούτε με τις πολιτικές διαστάσεις που έχουν δοθεί στο όλο ζήτημα. Εμείς θέλουμε να παρουσιάσουμε καθαρά επιστημονικά το θέμα, γιατί μά­θαμε ότι αυτούς τους αστείους –επιεικώς– φόβους, τους συμμερίζονται και επιστήμονες, οι οποίοι ισχυρίζονται ότι ο αριθμός 666 είναι απαραίτητος στην δημιουργία και στην ανάγνωση του γραμμωτού κώδικα!

Άλλη μελέτη Αγιορειτικής Μονής, που έχει παίξει ρόλο στη διάδοση του φόβου, παρ’ ότι ισχυρίζεται ότι είναι επιστημονική, χρησιμοποιεί επιχειρήματα και θέσεις που είναι εντελώς αντιεπιστημονικές, όπως ότι «άλλους κανόνες χρησιμοποιεί η μηχανή δημιουργίας του barcode και άλλους η μηχανή ανάγνωσής του», πράγμα αστήρικτο επιστημονικά, αφού οι αλγόριθμοι που χρησιμοποιούνται για τη δημιουργία ενός κώδικα χρησιμοποιούνται και για την ανάγνωσή του.

Η ίδια μελέτη συγχέει τους barcodes με τους ηλεκτρικούς παλμούς, ενώ οι παλμοί αφορούν μόνο στα μαγνητικά μέσα. Ο γραμμωτός κώδικας, όμως, είναι οπτικός και όχι ηλεκτρομαγνητικός!

Η σύγχυση αυτή επιδρά και κυριαρχεί  κατ’ εξοχήν σήμερα που γίνεται λόγος για την Κάρτα του Πολίτη. Εξακολουθούν να τη συσχετίζουν με τους γραμ­μωτούς κώδικες, ενώ η Κάρτα αυτή θα λειτουργεί ως μαγνητικό μέσο αποθήκευσης δεδομένων, δηλαδή δεν χρειάζεται κρυφούς αριθμούς ούτε για να δημιουργηθεί, ούτε για να λειτουργήσει.

Εμείς καταθέτουμε τις επιστημονικές μας απόψεις και καλούμε όποιον έχει αντίθετη –επιστημονική πάντα– γνώμη, να αναιρέσει τα γραφόμενά μας, ώστε να γίνει ένας δημόσιος, επιστημονικός διάλογος και όχι διάλογος επιστημονικής φαντασίας.



Γενικά στοιχεία

Το barcode είναι ο τρόπος παρουσίασης δεδομένων οπτικά αναγνώσιμος από μηχάνημα, ο οποίος δείχνει και περικλείει με συνοπτικό τρόπο, στοιχεία σχετικά με προϊόντα. Αρχικά, τα barcodes απεικόνιζαν τα δεδομένα σε γραμμές και αποστάσεις παράλληλων γραμμών και αναφέρονταν ως γραμμικά ή 1D (μονοδιάστατα) barcodes ή σύμβολα. Αργότερα εμφανίστηκαν συνδυασμοί από τετράγωνα, τελείες, εξάγωνα και άλλα γεωμετρικά σχήματα μέσα σε εικόνες που ονομάζονται 2D (2 διαστάσεις) πίνακες από κώδικες ή σύμβολα. Αν και τα 2D συστήματα χρησιμοποιούν σύμβολα, εκτός από τις γραμμές, αναφέρονται και αυτά ως barcodes. Τα barcodes (γραμμωτοί κώδικες) μπορούν να διαβαστούν από οπτικούς σαρωτές (scanners) που ονομάζονται “αναγνώστες barcode”, ή να σαρωθούν (διαβαστούν) από μια εικόνα μέσω ειδικά σχεδιασμένου λογισμικού.

Η πρώτη χρήση των barcodes ήταν στην καταγραφή βαγονιών στους σιδηροδρόμους, αλλά δεν ήταν εμπορικά επιτυχημένη μέχρι που χρησιμοποιήθηκαν στην αυτοματοποίηση των συστημάτων των super markets, στα οποία έχουν επικρατήσει σχεδόν καθολικά. Σήμερα η χρήση τους έχει εξαπλωθεί σε πολλές άλλες εφαρμογές, που γενικά ονομάζονται Auto ID Data Capture (AIDC). Υπάρχουν κι άλλα συστήματα που  προσπαθούν να αναπτυχθούν στην Aγορά των AIDC, αλλά η απλότητα, η ευρύτητα χρησιμοποίησης παγκοσμίως καθώς και το χαμηλό κόστος των barcodes έχει περιορίσει το ρόλο των άλλων συστημάτων. Ενδεικτικά να αναφέρουμε ότι η εφαρμογή των barcodes κοστίζει  0,5 $ (ΗΠΑ), τη στιγμή που η αντίστοιχη λύση σε RFID (μέθοδος μέσω ηλεκτρομαγνητικών κυμάτων) εξακολουθεί να κοστίζει περίπου από 7$ έως 30$ ανά ετικέτα1.

Υπάρχει ένα πλήθος από τύπους barcodes που διακρίνονται από το αν είναι συνεχόμενοι ή διαχωρισμένοι αλλά και από τον αριθμό των γραμμών τους. Άλλοι έχουν πολλές και άλλοι δυο γραμμές, άλλοι μια. Είναι άξιο απορίας το πως έγιναν όλοι ξαφνικά ειδικοί και αποφαίνονται για λεπτομέρειες που αφορούν συγκεκριμένα έγγραφα, όπως πρόσφατα για την Κάρτα του Πολίτη. Παραθέτουμε ενδεικτικά:



Τύποι barcodes Συνεχόμενοι με πολλές γραμμές:

ή.P.C., Code 93, Code 128, Code 128A, Code 128B, Code 128C, DUN 14, EAN 2, EAN 5, EAN 8, EAN 13, GS1-128 (παλαιότερα γνωστό ως UCC/EAN-128) λανθασμένα Aφέρεται ως EAN 128 και UCC 128, GS1 DataBar, πρώην Reduced,  Space Symbology (RSS), ITF-14, JAN, PostBar



Τύποι barcodes Συνεχόμενοι με μια γραμμή:

Facing Identification Mark



Τύποι barcodes Συνεχόμενοι με δυο γραμμές:

Codabar, Code 25 – Interleaved 2 of 5, Code 25 – Non-interleaved 2 of 5, Code 39, Code 11, CPC Binary, HIBC (HIBCC Health Industry Bar Code), Pharmacode, Plessey, MSI, Telepen,



Τύποι barcodes Συνεχόμενοι με Μακρύτερες ή κοντύτερες γραμμές:

Latent image barcode, PLANET, POSTNET, Intelligent Mail barcode, RM4SCC / KIX




UPC
Ο barcode κώδικας UPC κωδικοποιεί 12 δεκαδικά ψηφία όπως SLLLLLLMRRRRRRE, όπου S (εκκίνηση) και Ε (τέλος) είναι η ακολουθία χαρακτήρων (bit pattern) 101, M (μεσαίο) είναι το bit pattern 01010 (που ονομάζεται guard bar), και κάθε L (Aριστερά) και R (δεξιά) είναι ψηφία, όπου το κάθε ένα αποτυπώνεται από έναν κωδικό επτά-bit. Πρόκειται για συνολικά 95 κομμάτια. Το bit pattern για κάθε ψηφίο έχει σχεδιαστεί (α) να είναι όσο το δυνατόν μικρότερο, και (β) να μην έχει περισ­σότερα από τέσσερα συναπτά 1 ή 0 σε σειρά. Και οι δυο συνθήκες αυτές προσπαθούν να εξασφαλίσουν την αξιο­πιστία στη σάρωση.

Στην προηγούμενη εικόνα, το “4” (που παρουσιάζεται λεπτομερώς στο μπλε πλαίσιο) είναι 1.011.100 (γραμμή x 1, κενό x 1, γραμμή x 3 , κενό x 2). Αν το “4” ψηφίο ήταν στην Aριστερή πλευρά, θα ήταν 0.100.011 (κενό x 1, γραμμή x 1, κενό x 3, γραμμή x 2). Αυτή η αντιστροφή επιτρέπει στον γραμμωτό κώδικα να σαρωθεί από αριστερά προς τα δεξιά ή δεξιά προς τα αριστερά. Δεδομένου ότι ο ίδιος αριθμός αναπαρίσταται με διαφορετικό τρόπο ανάλογα με το που βρίσκεται στον κώδικα, το λογισμικό σάρωσης ξέρει αν διαβάστηκε ο κωδικός με τον σωστό τρόπο ή ανάποδα.



Με δεδομένο ότι τα S, M, και Ε περιλαμβάνουν δυο γραμμές, και κάθε ένα από τα 12 ψηφία του UPC-A barcode αποτελείται από δυο γραμμές και δυο κενά, όλα UPC-A barcodes αποτελούνται από ακριβώς (3 x 2) + (12 x 2 ) = 30 γραμμές.



Ο UPC έχει μόνο αριθμούς, και όχι γράμματα ή άλλους χαρακτήρες. Το πρώτο ψηφίο L είναι το πρόθεμα. Το τελευταίο ψηφίο R είναι ένα ψηφίο ελέγχου λαθών που επιτρέπει τον εντοπισμό λαθών κατά τη σάρωση ή εισαγωγή με το χέρι. Οι UPC δομές δεδομένων αποτελούν συστατικό στοιχείο της GTINs (Global Trade αρίθμηση). Όλες αυτές οι δομές δεδομένων ακολουθούν το γενικό πρότυπο GS1.

Οι ακολουθίες (patterns) γραμμών-κενών για κάθε ψηφίο 0-9 είναι οι εξής:  

Αριθμός    L Pattern     R Pattern        

0            0001101     1110010              

1            0011001     1100110              

2            0010011     1101100              

3            0111101     1000010              

4            0100011     1011100

5            0110001     1001110

6            0101111     1010000              

7            0111011     1000100              

8            0110111     1001000              

9            0001011     1110100              

                                    

Το δυαδικό 1 συμβολίζεται από μια μαύρη γραμμή, ενώ το 0 συμβολίζεται με ένα λευκό διάστημα. Οι αριθμοί στη δεξιά πλευρά της guard bar είναι οπτικά το αντίστροφο του αριθμού προς τα αριστερά. Με άλλα λόγια, ενώ μια σειρά στην αριστερή πλευρά του UPC θα αποτελείται από μαύρες γραμμές και άσπρα κενά, ο ίδιος αριθμός στη δεξιά πλευρά, θα πρέπει να συμβολίζεται από το αντίστροφο (αυτό που ήταν μαύρος στην αριστερή τώρα είναι άσπρο και ότι ήταν λευκό είναι τώρα μαύρο).

Είναι προφανές, λοιπόν, πως το πάχος και το μήκος των γραμμών είναι αυτό που επιτρέπει στους σαρωτές να ξεχωρίζουν τους αριθμούς. Ακόμα κι αν θελήσουμε να δούμε ως αριθμούς τους S, E και Μ παρατηρούμε πως μεταξύ τους δεν είναι ίδιοι. Ακόμα κι αν θεωρήσουμε τους S και E ίδιους, παρατηρούμε πως ο Μ έχει επιπλέον 2 κενά γεγονός που τον καθιστά διαφορετικό από τους άλλους δυο.

Συνεπώς, τα σχεδιαγράμματα barcodes με όμοιες και τις τρεις μπάρες, που διαδίδονται μέσω θρησκευτικών φυλλαδίων για να πείσουν τους ανθρώπους πως οι τρεις αυτές μπάρες είναι τρία 6άρια, δεν έχουν καμιά σχέση με τους πραγματικούς barcodes αλλά είναι κατασκευασμένα για να εξυπηρετήσουν την συγκεκριμένη σκοπιμότητα.



UPC vs EAN

Με απλά λόγια θα έλεγε κανείς πως στον U.P.C. και τον EAN-13 κώδικες τα σύμβολα και οι αριθμοί είναι τα ίδια. Παρακάτω εμφανίζεται μια κωδικοποίηση U.P.C. με τον ισοδύναμο EAN-13 της από πάνω με κόκκινο χρώμα. Μπορεί κανείς να δει ότι οι γραμμές και τα διαστήματα είναι τα ίδια, ενώ μόνο το ανθρώπινα αναγνώσιμο μέρος είναι διαφορετικό.


 GS1 πρότυπα
 Παραθέτω αυτολεξεί τις προδιαγραφές για τους barcodes EAN-13, EAN-8, UPC-A και UPC-E όπως τους αναφέρει η GS1 Ελλάς Α.Ε. η οποία διαχειρίζεται το διεθνές σύστημα των barcodes στη χώρα μας και εκδίδει τους αντίστοιχους κωδικούς αριθμούς για barcode. Στην Ελλάδα οι κωδικοί αυτοί ξεκινούν με το πρόθεμα 520.
Συμβολογίες EAN-13, EAN-8, UPC-A και UPC-E

·  Είναι αριθμητικές συμβολογίες, δηλαδή μπορούν να απεικονίσουν ΜΟΝΟ τα ψηφία 0-9.

·  Είναι σταθερού μήκους. Το περιεχόμενο ενός συμβόλου EAN-13 είναι πάντα 13 ψηφία· στα σύμβολα EAN-8, UPC-A και UPC-E το περιεχόμενο είναι 8, 12 και 8 ψηφία αντίστοιχα.

·  Είναι μονοδιάστατες-γραμμικές συμβολογίες, δηλαδή η “κωδικοποίηση” των χαρακτήρων (ψηφίων) είναι συνάρτηση μόνο του πλάτους των μπαρών - είτε φωτεινών είτε σκοτεινών - και ΟΧΙ του ύψους των.

· Κάθε χαρακτήρας-ψηφίο αντιστοιχεί σε 7 “στοιχειώδεις/μοναδιαίες μπάρες.

·             Ως “στοιχειώδη/μοναδιαία μπάρα” ή module, ορίζουμε μια μπάρα με το ελάχιστο προδιαγεγραμμένο πλάτος· τη μπάρα αυτή την χρησιμοποιούμε ως “μονάδα μέτρησης” και την συμβολίζουμε συνήθως με το Χ.



·  Κάθε χαρακτήρας-ψηφίο απεικονίζεται με 4 μπάρες - 2 “σκοτεινές” και 2 “φωτεινές” - η κάθε μια εκ των οποίων αποτελείται από 1 έως και 4 modules.
· Οι συμβολογίες αυτές διαβάζονται κάτω από οιαδήποτε διεύθυνση (omnidirectionally). Αυτό τις καθιστά ιδανικές για τη σήμανση των καταναλωτικών μονάδων των προϊόντων σε συνδυασμό με τους scanners των ταμείων των Σημείων Λιανικής Πώλησης (Supermarkets κλπ).

· Βάσει των διαστασιολογικών προδιαγραφών των συγκεκριμένων συμβόλων, ορίζουμε ένα μέγεθος ως “ονομαστικό” ή nominal. Το τελικό μέγεθος ενός συμβόλου μπορεί να κυμαίνεται από 80% έως και 200% του ονομαστικού μεγέθους ανάλογα βέβαια και με την ποιότητα εκτύπωσης.



  Βιβλιογραφία

· ·         Automating Management Information Systems: Barcode Engineering and Implementation – Harry E. Burke, Thomson Learning, ISBN 0-442-20712-3

· ·         Automating Management Information Systems: Principles of Barcode Applications – Harry E. Burke, Thomson Learning, ISBN 0-442-20667-4

· ·         The Bar Code Book – Roger C. Palmer, Helmers Publishing, ISBN 0-911261-09-5, 386 pages

· ·         The Bar Code Manual – Eugene F. Brighan, Thompson Learning, ISBN 0-03-016173-8

· ·         Handbook of Bar Coding Systems – Harry E. Burke, Van Nostrand Reinhold Company, ISBN 978-0-442-21430-2, 219 pages

· ·         Information Technology for Retail:Automatic Identification & Data Capture Systems - Girdhar Joshi, Oxford University Press, ISBN 0-19-569796-0, 416 pages

· ·         Lines of Communication – Craig K. Harmon, Helmers Publishing, ISBN 0-911261-07-9, 425 pages

· ·         Punched Cards to Bar Codes – Benjamin Nelson, Helmers Publishing, ISBN 0-911261-12-5, 434 pages

· ·         Revolution at the Checkout Counter: The Explosion of the Bar Code – Stephen A. Brown, Harvard University Press, ISBN 0-674-76720-9

· ·         Reading Between The Lines – Craig K. Harmon and Russ Adams, Helmers Publishing, ISBN 0-911261-00-1, 297 pages

· ·         The Black and White Solution: Bar Code and the IBM PC – Russ Adams and Joyce Lane, Helmers Publishing, ISBN 0-911261-01-X, 169 pages

· ·         Sourcebook of Automatic Identification and Data Collection – Russ Adams, Van Nostrand Reinhold, ISBN 0-442-31850-2, 298 pages

· ·         http://www.dmoz.org/Computers/Software/Bar_Code/

· ·         GS1 ΕΛΛΑΣ Α.Ε.

· ·         Wikipedia



                                    Εμμανουήλ Β. Βολουδάκης

                                                Μηχανικός Λογισμικού

25 σχόλια:

  1. Π. Πορφύριος: «-Δε μου λες, λέει, μήπως σας μίλησε ο γέροντας τίποτα για το 666, για τον Αντίχριστο, για το Τσερνομπίλ;»

    Π. Αθανάσιος: «-Προχθές, λέω, γέροντα, που είχαμε σύναξη της Αδελφότητας και κάποιος αδελφός του ‘ δωσε αφορμή, είπε: “- Εμείς παιδιά μου είμαστε του Χριστού! Δεν θα ασχολείστε με τον Αντίχριστο! Δεν έχει καμμιά δουλειά ο Αντίχριστος με εμάς. Εμείς είμαστε του Χριστού” !

    Και μόλις άκουσε ο π. Πορφύριος έτσι, χτύπησε τα χεράκια του …
    π. Πορφύριος: «-Τι λές παιδί μου», λέει «βρήκα κι έναν πνευματικό να συμφωνεί μαζί μου! Να τον πεις χαίρομαι πάρα πολύ, εδώ τους έχουν σακατέψει τους ανθρώπους οι πνευματικοί, λέει, Αντίχριστος, 666, λέει, δημιουργούν προβλήματα, χωρίζουν οικογένειες, ξέρετε τι συμβαίνει, έχει τρελλαθεί ο κόσμος, και δεν ξέρω τι να τους κάνω, λέει, μπράβο να του πεις του γέροντα, αυτή τη γραμμή να κρατήσει... για ΄μας παιδάκι μου δεν υπάρχει Αντίχριστος, ούτε Διάβολος. Αντικειμενικά υπάρχουν με ουρά και με κέρατα, αλλά υποκειμενικά όταν βιώνουμε τον Χριστό τον ακυρώνουμε τον Αντίχριστο».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αγ.Πορφύριος: «-Βλέπεις αυτού, έχω ένα μάτι ηλεκτρικό που βράζω το τσάι»;
    π.Αθανάσιος Σιμωνοπετρίτης: Το βλέπω.
    αγ.Πορφύριος: «-Ε, βάλε το χέρι σου επάνω».
    π.Αθανάσιος: Το έβαλα.
    αγ.Πορφύριος: «-‘Επαθες τίποτε;»
    π.Αθανάσιος: -Όχι, κρύωσα.
    αγ.Πορφύριος: «-Γιατί κρύωσες, αφού είναι μάτι».
    π.Αθανάσιος: – Μα γέροντα, δεν είναι στην πρίζα.
    αγ.Πορφύριος: «-Α, εδώ είναι το πρόβλημα, εδώ σε θέλω τώρα. Γι΄αυτό παιδί μου φοβόμαστε τον Αντίχριστο, δεν έχουμε την πρίζα μας στο Χριστό! Βρε, ξέρεις τι σημαίνει Χριστός, λέει; Ξέρεις τι σημαίνει Χριστός; Αλλά τι να κάνουμε, τόσο μυαλό έχουμε και τέτοιοι χριστιανοί χαλβάδες που είμαστε, λέει, υποφέρουμε κι εμείς, ταλαιπωρούμε και τους άλλους".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αγ. Πορφύριος: "- Δε μου λες, εδώ που κάθομαι, μπορείς να ξαπλώσεις»;
    π. Αθανάσιος Σιμωνοπετρίτης: «-Πώς δεν μπορώ»
    αγ. Πορφύριος: «-Τι λες, βλάκας είσαι; Θα με σκάσεις»
    π. Αθανάσιος: «-Γέροντα, θα σηκωθείς εσύ και να ξαπλώσω εγώ».
    αγ. Πορφύριος: «-Έτσι συμβαίνει παιδί μου και με την ψυχή μας. Δεν έχουμε το Χριστό στην ψυχή μας ξαπλωμένο και φοβόμαστε τον Αντίχριστο. Βρε, ο Αντίχριστος όταν βλέπει τον Χριστό, απ΄τα 500 μέτρα τον βλέπει το Χριστό και τον πάει «να ! να!» , λέει, και ξέρεις το όπλο του Σταυρού που έχουμε; Μου λεν εμένα “666 και παραμύθια”!. Βρε ξέρεις τι σημαίνει Σταυρός, θυμάσαι παιδί μου, τι γινόταν στα μαρτύρια; Τους ρίχνανε στα θηρία, μέσα στο Κολοσσαίο, έκαναν το Σταυρό τους οι άγιοι Μάρτυρες, περνούσαν επάνω λεοπαρδάλεις, τίγρεις, τα θηρία, μόλις πλησιάζανε και βλέπαν το Μάρτυρα τους γλείφαν τα πόδια, αρνάκια! Βλέπαν, χιλιάδες θεατές στις κερκίδες, “ Μέγας ο Θεός των Χριστιανών” ! Πάρτου αυτού το κεφάλι και μετά δεκάδες και εκατοντάδες Μάρτυρες γινόταν. Τους είχαν στη θάλασσα! Έκαναν το Σταυρό τους, με ευλάβεια μόλις έπεφταν στη θάλασσα, η θάλασσα γινότανε ξηρά! Περπατούσανε, βγαίναν έξω! Βλέπανε οι ειδωλολάτρες που ήταν στην ακτή, “ Μέγας ο Θεός των Χριστιανών” ! Πάρτους και αυτούς τα κεφάλια, άλλοι εκατοντάδες Μάρτυρες. Τους ρίχνανε στη φωτιά! Εκαναν το Σταυρό τους, δροσιά γινόταν το καμίνι! Βλέπαν πάλι οι ειδωλολάτρες: “ Μέγας ο Θεός των Χριστιανών” ! Πάρτους σαν τις μύγες, γέμισε εκατομμύρια αμέτρητα η Εκκλησία μας κι ο Παράδεισος αγίους. Εμείς παιδί μου, (λέει και κάνει κίνηση σαν «παίξιμο κιθάρας») “σταυρός”, “σταυρός”, τι να πει κανένας, ο Θεός να μας ελεήσει, πρώτα εμένα κι όλο τον κόσμο. Χριστιανοί χαλβάδες είμαστε".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αγ.Πορφύριος: ... " Αν θα ρθεί ένας κύριος εκεί τώρα που είναι η πόρτα, γραβατωμένος και κρατάει τίποτε βαλίτσες στο χέρι,
    αγ.Πορφύριος: - ποιος είσαι εσύ;
    666 - Είμαι απεσταλμένος του Αντίχριστου.
    αγ.Πορφύριος: - Και τι θέλεις, να με σφραγίσεις; Μπα; Που θα σε αφήσω εγώ να με σφραγίσεις!
    666 – Δε με αφήνεις παλιόγερε; Θα σε δέσω και θα σε σφραγίσω!
    αγ.Πορφύριος: - Εγώ εκούσια ποτέ δε θα σφραγιστώ. Εσύ άμα θέλεις κάνε με ό,τι θέλεις κι εγώ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΘΩ ΤΙΠΟΤΕ γιατί έχω το Σταυρό και θα αντιταχθώ στο σφράγισμα. Τι είναι το σφράγισμα μπροστά στο Σταυρό! Εκούσια να μη ζητήσουμε το σφράγισμα. Ακούσια δεν έχει καμμιά ισχύ για μας αν έχουμε το Χριστό μέσα μας κι έχουμε πνευματική ζωή. Θα σου πώ, ένα παράδειγμα. Θυμάσαι από τα μαρτύρια τα κοριτσάκια τα αγνά, μικρά παιδάκια τα παίρναν οι ειδωλολάτρες και για να τα εξαναγκάσουν να αρνηθούν το Χριστό μας τα διαφθείρανε; Δεν τις έχουμε μάρτυρες; Και πως τις έχουμε; Πόρνες τις έχουμε; Παρθένες τις μνημονεύουμε. Διότι την παρθενία τους δεν τη χάσανε για κανένα σκοπό, για ηδονή, τη χάσανε για να κερδίσουν τον Χριστό. ‘Ετσι παιδί μου κι εμείς, έτσι να λες στους ανθρώπους. Εκούσια δεν θα απαρνηθούμε το Χριστό, δεν θα πάρουμε το σφράγισμα, αν θέλει αυτός ας έρθει να μας κάνει χίλια 666, εμείς θα κάνουμε τον Σταυρό μας και θα τα ακυρώνουμε»...
    -------
    αγ. Πορφύριος: «-Δε μου λες, εσύ είσαι θεολόγος;»
    π.Αθανάσιος Σιμωνοπετρίτης: « - Είμαι».
    αγ. Πορφύριος: «-Πώς λέν οι πατέρες της Εκκλησίας, το Σύμβολο του Μωάμεθ»;
    π.Αθανάσιος: «-Ποιο είναι το σύμβολο του Μωάμεθ»;
    αγ. Πορφύριος: «-Καλά, λέει, θεολόγος, από μένα τον αγράμματο περιμένεις να σου πω;»
    π. Αθανάσιος: «- Γέροντα ποιο σύμβολο;»
    αγ. Πορφύριος: «-την ημισέληνο! Σημείο του Αντιχρίστου την λένε. Σημείο του Αντιχρίστου. Ο Πατριάρχης μας που ήρθε τώρα, πώς ήρθε απ’ την Κωνσταντινούπολι;»
    π.Αθανάσιος: «-Με το αεροπλάνο».
    αγ. Πορφύριος: «-“Χαίρω πολύ”. “Κολυμπώντας ή περπατώντας ήρθε; Με το αεροπλάνο” ! Με ποια χαρτιά, βρε, τι ντοκουμέντα!»
    π. Αθανάσιος: «-γέροντα, με διαβατήριο».
    αγ. Πορφύριος: «-Ποιο είναι το εθνόσημο της Τουρκίας;»
    π.Αθανάσιος: «-Δεν ξέρω»
    π. Πορφύριος: «-Μμμμ!… “Βρήκα σοφό άνθρωπο εκεί πέρα”, Να σου πω εγώ ο αγράμματος. Η ημισέληνος είναι. Όπως εμείς παιδί μου έχουμε μέσα στις δάφνες τον Σταυρό του Χριστού μας, αυτοί έχουν την ημισέληνο. Και τα διαβατήρια, 32 σελίδες που έχουν την ημισέληνο, που έχει ο Πατριάρχης μας, λέει, πήρε το σημείο του Αντιχρίστου; Ε ΟΧΙ ΠΙΑ!!! Δεν το δέχομαι αυτό να κάνουν τον Χριστό μου μικρότερο από τον Μωάμεθ, απ΄τον Αντίχριστο, για όνομα του Θεού. ‘Αντε να πας στο καλό».

    Οι ανωτέρω διάλογοι αγ. Πορφυρίου με π.Αθανάσιο από:
    https://www.youtube.com/watch?v=SdwauzmAH-c

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μοναχός: "-Ήμουν στο περιβάλλον του γέροντα και έχω ευθύνη να το πω: Ο γέρων Παϊσιος έγραψε κάποια πράγματα και είπε κάποια πράγματα για τις μέρες αυτές και περί Αντιχρίστου. Σήμερα στη μνήμη του πατρός Πορφυρίου, σας ομιλώ με όλη τη σοβαρότητα και την ευθύνη που έχω, ότι είχε δώσει εντολή στον πατέρα Παϊσιο να μην ξαναμιλήσει περί αντιχρίστου και περί πολέμου…"

    (από απομαγνητοφωνημένη ομιλία μοναχού, πνευματικού τέκνου του αγ.Πορφυρίου)

    μοναχός: "...σήμερα μιλάνε για την κάρτα του πολίτη, στις μέρες του πατρός Πορφυρίου ήταν η λεγόμενη ηλεκτρονική ταυτότητα. Και μία ημέρα στο κελλί του, συγχωρέστε με που δεν το ενθυμήθηκα, ο γέροντας μας ρώτησε:
    - αγ.Πορφύριος «- Τί ξέρετε γι’ αυτό το θέμα, να μου πείτε εσείς;»
    μοναχός: Και του είπαμε διάφορα απ’ ό,τι ακούμε, τι έγραφε ο τύπος και τι έλεγαν οι άνθρωποι προφορικά και είχε αποφασίσει η Κυβέρνηση για τις ηλεκτρονικές ταυτότητες. Θέλω να είμαι ειλικρινής και να μεταφέρω ακριβώς ό,τι ο γέροντας μας είπε εκείνη τη στιγμή και πώς εγώ αισθανόμουνα στο πρόσωπο του γέροντα. Ο γέροντας ήταν ήρεμος, δεν είχε ταραχή πάνω του, δεν είχε αμφιβολία, δεν είχε αμφισβήτησι γι΄ αυτό το οποίο θα πεί! Μας δείχνει εκεί ένα αντικείμενο, που είχε το γραμμικό σύστημα επάνω. Και λέει
    αγ.Πορφύριος: « -Το βλέπετε αυτό που έχω εγώ εδώ πέρα δίπλα;».
    μοναχοί: Του λέμε : «-Γέροντα, το βλέπουμε»!
    αγ.Πορφύριος: «-Δεν έχει το γραμμικό σύστημα επάνω;»
    μοναχοί: Λέμε, « -ναι».
    αγ. Πορφύριος: «-Εγώ το έχω εδώ;»
    μοναχοί: «-Ναι» !
    «-Όμως εγώ, εάν μου πει η Εκκλησία ότι αυτό δεν πρέπει να το έχω, θα κάνω υπακοή στην Εκκλησία. Αν μου πουν ότι θα τα έχουμε, πάλι δεν έχω πρόβλημα. Όμως θέλω να σας πω κάτι, σαν πατήρ Πορφύριος». Δεν είπε πιστεύω! Νομίζω! «Να σας πω ρε παιδιά, μια γνώμη». Και χαμογελούσε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ας θυμηθούμε εν περιλήψει και κάποιες τοποθετήσεις του μακαριστού αγίου επισκόπου Νικοπόλεως Μελετίου, το 2010.

    "To 666, σύμφωνα με την Αποκάλυψη του Ιωάννου (κεφ. 13, στιχ. 18), είναι ο αριθμός του ονόματος του αντίχριστου (σημ. όταν θα έρθει)... Για τους αγίους Πατέρες, ερμηνευτές της Αποκάλυψης, αυτή είναι ή μόνη εκδοχή. Και μέχρι το 1970-80 κανείς ποτέ Ορθόδοξος δεν είδε το 666 σαν κάτι άλλο. Τότε 1970-1980 στην Αμερική άρχισε να γίνεται, για πρώτη φορά σε κύκλους σατανιστικούς (δίσκοι με τραγούδια σατανιστικά) και έπειτα σε κύκλους περιθωριακούς από την πανσπερμία των προτεσταντικών παραφυάδων (σέκτες), λόγος για το 666 σαν «χάραγμα του αντίχριστου». Ξεκίνησαν από τη δαιμονοποίηση του bar code (γραμμωτός κώδικας), που χρησιμοποιήθηκε για τη διακίνηση των ειδών εμπορίου. Τις ιδέες αυτές αντιγράφοντας από βιβλία μιας αμερικανίδας προτεστάντισσας, της Mary Stuart Relfe, τις μετέφεραν στον χώρο της Εκκλησίας μας ιερομόναχοι και μοναχοί «ζηλωτές». Ετσι, οι ιδέες αυτές κατέκτησαν τους συντηρητικούς κύκλους της Εκκλησίας μας. Με αποτέλεσμα ότι έτσι επήλθε μια σοβαρή αλλοίωση στο ορθόδοξο φρόνημα. Στην αρχή μεταφράστηκαν αυτούσια τα βιβλία της Mary Relfe (The new money system - To νέο σύστημα χρήματος). Εκείνοι που τα επήραν σοβαρά, καταδίκαζαν την χρήση του κομπιούτερ. Και διεκήρυτταν, ότι όποιος πιάνει στα χέρια του κάτι που έχει το bar code ή το 666 χάνει μια για πάντα την σωτηρία του! Επακολούθησε μια κυριολεκτική έκρηξη θρησκευτικής παραφιλολογίας γύρω από τον bar code και τον αντίχριστο, που κυριολεκτικά δαιμονοποιούσε την πρόοδο στην πληροφορική (Κομπιούτερ). Με την πάροδο του χρόνου οδηγήθηκαν σε αδιέξοδα. Και oι πιο «συνετοί» άρχισαν να κάνουν υποχωρήσεις. Πρώτα είπαν: Να χρησιμοποιείς το περιεχόμενο και να πετάς το κουτί με τον bar code!.. Μετά είπαν: Ο,τι πάει στην τσέπη ή στην κοιλιά, δεν βλάπτει! Σημασία έχει (λένε τώρα!), μόνο αν μπει στην ταυτότητα! Γιατί ή ταυτότητά μας είναι τάχα το «πρόσωπό» μας! (Γελοιότητες!). Είναι θλιβερό, εφευρήματα αιρετικών, και μάλιστα με θεολογικές προϋποθέσεις που απέχουν χαωδώς από τις ορθόδοξες, να προσδιορίσουν τις ενέργειες Ορθοδόξων, κληρικών, μοναχών, αρχιερέων, και να τους οδηγούν σε μια ξενότροπη πολιτική δραστηριοποίηση... To θέμα, αν το 666 είναι το χάραγμα του αντίχριστου, είναι θέμα ερεύνης της επιστήμης της Ορθόδοξης Θεολογίας. Σε θέματα επιστημονικά, έρευνας και επιστήμης, οι γνωματεύσεις και αποφάνσεις της Ιεράς Συνόδου δεν έχουν καμία θέση. Οταν το κάνει, πέφτει στο ίδιο εκείνο λάθος, που έκαμε η Δυτική Εκκλησία, τότε που, αντίθετα στην επιστημονική παρατήρηση του Γαλιλαίου, προσδιόρισε «αυθεντικά» ότι η γη μένει ακίνητη και ο ήλιος κινείται!... Είναι θλιβερό ότι η Ιεραρχία μας σήμερα, αντί να καταδικάζει και να καταστέλλει το νόθο αυτό παραλήρημα γύρω από το 666, αφήνει να δίνεται η εντύπωση ότι το υιοθετεί και το αποδέχεται!... Και μάλιστα, ενώ ή Ορθόδοξη Θεολογία διακηρύττει ότι είναι αδύνατο να δοθεί αυθεντική ερμηνεία στα εσχατολογικά προβλήματα που θέτει η Αποκάλυψη. Ταλαιπωρούμε τον λαό του θεού για πράγματα αβέβαια!... Για το θέμα των ταυτοτήτων: Στο βιβλίο μου "Το χάραγμα του Αντίχριστου στην Ορθόδοξη Παράδοση" έκδ. β' σελ.15 και 71 γράφω σαφώς και κατηγορηματικά: Το 666 δεν είναι το χάραγμα του αντίχριστου. Πρώτα θα έλθει ο αντίχριστος. Μετά θα ζητήσει να τον λατρεύσει ο κόσμος σαν Θεό. Μετά θα δώσει το χάραγμά του. ΟΣΟ Ο ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΛΘΕΙ "ΧΑΡΑΓΜΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ". Και συνεπώς, το 666 όπου και αν είναι, σε ό,τι και αν χρησιμοποιείται, είναι πάντοτε ένας απλός αριθμός όπως όλοι. Και τίποτε πλέον".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΥΡΙΕ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΑ ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΩ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΕΝΑΣ ΦΡΑΓΚΟΛΕΒΑΝΤΙΝΟΣ;

    ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΩ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΚΕ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΤΗΚΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΑΓΟΡΑ,ΤΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ;

    ΓΙΑΤΙ;


    Μανώλης Β. Βολουδάκης

    Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1972 και σπούδασε την επιστήμη της εποχής μας, την Πληροφορική.
    Εξασκεί το επάγγελμα του μηχανικού λογισμικού περίπου δύο δεκαετίες, εργαζόμενος σε υπεύθυνη θέση μεγάλων εταιρειών της πατρίδας μας.

    Για μία δεκαετία εργάστηκε και εκπαιδεύτηκε στην Ευρωπαϊκή αγορά και στο Ευρωπαϊκό κοινοβούλιο μαθαίνοντας να συνδυάζει την Ελληνική εφευρετικότητα και δημιουργικότητα με την μέθοδο και την τήρηση διαδικασιών που διέπουν την Ευρωπαϊκή κουλτούρα.

    http://www.koinwnia.com/2010-01-19-10-29-58/kentriki-epitropi



    "Δεν με εξέφρασε ποτέ το σύνθημα «ανήκομεν εις την Δύσιν», γιατί πιστεύω πως δεν υπάρχει μόνο η Ευρώπη και η Αμερική! " Για μας ειδικά τους Ορθόδοξους Χριστιανούς υπάρχει η Ομόδοξη Ρωσία! Ανήκουμε στην «καθ’ ημάς Ανατολή».
    http://www.koinwnia.com/2010-01-19-10-29-58/proedros/5-2009-05-14-19-20-41

    ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΞΕΦΡΑΣΕ ΠΟΤΕ ΤΟ ΣΥΝΘΗΜΑ ΟΤΙ ΑΝΗΚΟΜΕΝ ΕΙΣ ΤΗΝ ΔΥΣΗ,ΤΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΚΕ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΨΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ;

    ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΘ'ΗΜΑΣ ΑΝΑΤΟΛΗ,ΓΙΑ ΥΠΕΔΕΙΞΕ ΜΟΥ ΚΥΡΙΕ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΑ ΕΝΑΝ ΤΡΟΠΟ ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΒΟΗΘΗΣΕ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΟΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ ΤΗΣ ΣΥΡΙΑΣ ΠΟΥ ΣΦΑΓΙΑΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΣΛΑΜΙΣΤΕΣ


    ΚΥΡΙΕ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΑ ΠΟΣΟ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΕΙΣΤΕ,Ο,ΤΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗΣ ΕΚΕΙ ΕΙΣ ΤΑ ΕΥΡΩΠΑΣ ΔΕΝ ΜΥΗΘΗΚΕ ΣΤΟΝ ΜΑΣΟΝΙΣΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΕΡΘΕΙ ΣΠΟΥΔΑΓΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΦΩΤΙΣΜΕΝΟΣ ΕΙΣ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΜΙΛΗΣΕΙ ΓΙΑ ΤΟ 666 ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ ΩΣ ΚΟΜΜΑΤΑΡΧΗΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εκτός από τον Διαχειριστή υπάρχουμε δόξα τω θεώ και οι επισκέπτες. Ως προς το θέμα της αντιχριστολογίας δεν είναι μόνο ο κύριος Βολουδάκης που λέει ότι τα barcode δεν έχουν 666 και ότι η κάρτα δεν έχει ούτε 666 ούτε barcode. Είναι η αλήθεια της Επιστήμης. Απεναντίας, από προτεσταντικούς ακραίους κύκλους της Δύσης προήλθαν όλες αυτές οι ανακρίβειες για τα 666 και διαδόθηκαν μέσω καλογήρων που μελετούσαν, διέδιδαν και διαφήμιζαν το αιρετικό βιβλίο της Δυτικής Προτεστάντισσας Relfe.

      Διαγραφή
    2. Κοιταξε αγαπητε.
      Αν ο κ. Βολουδακης ειχε γλυκαθει απο την Ευρωπη, θα σταδιοδρομουσε εκει.
      Αλλα ως φανηκε κατι αλλο θα ειχε μεσα του και την εγακτελειψε, ε, τι λες;

      Διαγραφή
  8. Α) Η μόδα έχει έρθει και στη χώρα μας και έχει κυριολεκτικά σαρώσει στους χώρους των φονταμενταλιστών ορθοδόξων (μερίδες παλαιοημερολογιτών, ομάδες μοναχών, παραεκκλησιαστικές οργανώσεις).Το περίεργο είναι ότι όλη αυτή η υπόθεση ξεκίνησε από ένα βιβλίο γραμμένο το 1981 από αμερικανίδα προτεστάντισσα. Πρόκειται για το βιβλίο της Mary Stewart Relfe «When your money fails» (και τη συνέχειά του «The new money system») που έγινε μπεστ σέλερ στην Αμερική.
    Ε, λοιπόν, αυτά τα βιβλία έγιναν ευαγγέλια στην Ελλάδα από εκείνους που δεν θέλουν να ακούσουν ούτε για προτεστάντες ούτε για Αμερική ούτε και για γυναίκες!

    Η κυρία Relfe παρουσιάζει τον εαυτό της ως νέο Ευαγγελιστή Ιωάννη και δηλώνει ότι έλαβε «εξ αποκαλύψεως» και «κατά θέλημα Χριστού» το μήνυμα ότι το 666 είναι το χάραγμα του αντίχριστου και ότι ο γραμμωτός κώδικας (bar code) φέρει το 666. Κατά συνέπεια, όποιος δέχεται και χρησιμοποιεί τον γραμμωτό κώδικα, όποιος μετέχει στο νέο οικονομικό σύστημα συναλλαγών συνεργεί στην εισαγωγή του «σφραγίσματος του αντίχριστου».

    Πρόκειται για μια πραγματική απάτη. Στον γραμμωτό κώδικα οι αριθμοί απεικονίζονται με επταψήφιους συνδυασμούς μαύρων και λευκών γραμμών. Ο αριθμός έξι αντιστοιχεί στο συνδυασμό μαύρο-λευκό-μαύρο-λευκό-λευκό-λευκό-λευκό. Η Relfe αυθαίρετα ξεχωρίζει τα τρία πρώτα στοιχεία (μαύρο-λευκό-μαύρο) και ταυτίζει τον αριθμό έξι με τις τρεις διπλές γραμμές που βρίσκονται στην αρχή, στη μέση και στο τέλος του γραμμωτού κώδικα, και οι οποίες επιβάλλονται από το γεγονός ότι ο κώδικας πρέπει διαβάζεται και προς τις δύο κατευθύνσεις.

    Γνωρίζοντας ότι η άποψή της θα αντικρουστεί εύκολα, η Relfe επικαλείται άλλους κωδικούς, «μυστικούς» αυτή τη φορά, τους οποίους δήθεν χρησιμοποιεί η Ευρωπαϊκή Ένωση και που τους έμαθε η Relfe με την επιφοίτηση του Αγίου Πνεύματος. Για να μπερδέψει μάλιστα κι άλλο τους αναγνώστες της, παραθέτει μια μακρά σειρά προϊόντων και εμπορικών σημάτων όπου απαντάται ο αριθμός 666. Φυσικά για να πλουτίσει τη συλλογή της δεν διστάζει μπροστά σε αριθμολογικούς ακροβατισμούς. Για να βγάλει από τη γνωστή κάρτα VISA το 666 μας λέει: VI είναι το 6 στα λατινικά. Το αγγλικό γράμμα S ακούγεται όπως το ελληνικό Ζ, το οποίο είναι το 6ο γράμμα του αλφάβητου. Και το Α είναι το 6 στα αρχαία βαβυλωνιακά. Όπερ έδει δείξαι!

    Η κυρία Relfe ανακαλύπτει εξάρια παντού. Η πτήση του Απόλλων-8 στο φεγγάρι, π.χ., κράτησε 6 μέρες, ο πύραυλος είχε 6 διαμερίσματα, η ταχύτητα ήταν 6 μίλια το δευτερόλεπτο και η βαρύτητα στο φεγγάρι είναι το ένα έκτο από τη βαρύτητα στη γη. Αυτή η αριθμολογική προσκόλληση στο 6 (που θυμίζει την ανάλογη επιμονή ορισμένων να βρίσκουν τον αριθμό 5 στις διαστάσεις των πυραμίδων) θα μπορούσε να βρει τα ανάλογά της για κάθε τριψήφιο συνδυασμό: 333, 444, 555. Όσο για το 888, αυτό είναι ο αριθμός της λέξης Ιησούς!

    Η αμερικανίδα οραματίστρια δεν διστάζει να κατονομάσει και τον αντίχριστό της. Ερμηνεύει την προφητεία του Δανιήλ για να υποστηρίξει ότι αντίχριστος πρέπει να είναι από τον αραβικό κόσμο (11,37) και ειρηνοποιός (11,21). Άρα, συμπεραίνει η Relfe, πρόκειται για τον Ανουάρ Σαντάτ! Εδώ ο φανατισμός εγγίζει τον παραλογισμό: ο αντίχριστος πρέπει να φέρει την ειρήνη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Β) Όλα αυτά θα ήταν απλώς διασκεδαστικά, αν δεν μεταβάλλονταν σιγά σιγά σε πραγματική ψύχωση. Τα μπεστ σέλερ της κυρίας Relfe, που ήρθαν στην Ελλάδα στις αρχές της δεκαετίας του ’80, συνοδεύτηκαν από δεκάδες απομιμήσεις, αντιγραφές και επαναλήψεις, με αποτέλεσμα να πολλαπλασιάζεται η απήχηση της τρομοκρατικής της θεωρίας. Το σημαντικό είναι ότι τα βιβλία της δεν βρήκαν πρόθυμους αναγνώστες μόνο στους γνωστούς υποστηρικτές κάθε μυστικιστικής ή παραθρησκευτικής συνωμοτικής θεωρίας. Πολύ γρήγορα υιοθετήθηκαν από ορθόδοξους μοναχούς, οι οποίοι άρχισαν να τα διαδίδουν με ζήλο στους οργανωμένους πιστούς. Αποσπάσματα της Relfe περιέχονται στο βιβλίο του αγιορείτη μοναχού Παρθένη («Ανησυχητικά σημεία των καιρών»), στο οποίο προστίθενται και οι ελληνικές εμφανίσεις του 666 «στο πεντοχίλιαρο, στα εισιτήρια των λεωφορείων, σε πολλά είδη προϊόντων και στη νέα μας ταυτότητα».

    Κρίσιμο ρόλο για τη διάδοση του τρομοκρατικού σεναρίου της Relfe στην Ελλάδα έπαιξε η υιοθέτησή του από τον γέροντα Παϊσιο (1924-1994), έναν αγιορείτη μοναχό με ιδιαίτερο κύρος στους εκκλησιαστικούς κύκλους. Ο βιογράφος και μαθητής του μοναχός Χριστόδουλος Αγγέλογλου αναφέρει ότι ο Παϊσιος είχε το βιβλίο της συνεχώς μαζί του και το έδειχνε στους επισκέπτες του. Ο ίδιος ο Παϊσιος δήλωνε ότι ήδη έχουν «χαραχθεί» με λέιζερ στο μέτωπο και τα χέρια 3000 άτομα στην Αμερική και μάλιστα πρώτα τα διακεκριμένα πρόσωπα! Τις απόψεις του αυτές ο Παϊσιος τις διατύπωσε εγγράφως το 1987, όταν και πάλι υπήρχε θέμα ταυτοτήτων, μπερδεύοντας κάρτες, τηλεόραση, και λέιζερ. Ήταν φυσικό να μην καταλαβαίνει και πολλά από ηλεκτρονικούς υπολογιστές ο γέροντας. Η επιστολή του κυκλοφόρησε σε κύκλους πιστών και προκάλεσε μεταστροφή ακόμα και Ιεραρχών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γ) Εδώ και δύο χρόνια το μπεστ σέλερ της κυρίας Relfe αιφνιδίως εξαφανίστηκε από το προσκήνιο. Εικάζουμε ότι θα πρέπει να υποστεί κάποια επεξεργασία. Να αφαιρεθεί, για παράδειγμα, η πρόβλεψη-προφητεία ότι η Δευτέρα Παρουσία αναμένεται στα τέλη του 1997 ή αρχές του 1998 που ακούγεται κάπως εσφαλμένη. Όμως η μυθοπλασία περί 666 έχει ήδη ριζώσει βαθιά. Δεν είναι δύσκολο να καταλάβει κανείς τους λόγους που η θεωρία της Relfe βρήκε τόσο πρόσφορο έδαφος. Η επιτυχία της πρέπει να αποδοθεί στο πολιτισμικό σοκ που προκάλεσε η ραγδαία εξάπλωση των ηλεκτρονικών υπολογιστών σε όλους τους τομείς της καθημερινότητας, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι αυτή η εισβολή της νέας τεχνολογίας δημιούργησε νέες στρατιές λειτουργικά αναλφάβητων πολιτών (δηλαδή εκείνων που δεν μπορούν ούτε να κάνουν χρήση αλλά ούτε και να κατανοήσουν τα «διαβολικά» αυτά μηχανήματα).

    Το κακό είναι ότι οι δεισιδαιμονίες της κυρίας Relfe καθώς φαίνεται θεωρούνται χρήσιμες για να φανατίσουν τους πιστούς και να τρομάξουν περισσότερο τους αφελείς.

    (Α,Β,Γ: αποσπάσματα από την Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία, 9/7/2000)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Όπως το βλέπω σε λίγο όσοι λένε :
    ".....Δεν μας είπαν όμως σε ποιά από τα ''πηγαδάκια'' που υπάρχουν να ενταχθούν ως αποτειχισμένοι! Σε αυτούς που ακολουθούν το Νέο ημερολόγιο αλλά δεν έχουν καμία κοινωνία με όσους Αποτειχισμένους ακολουθούν το παλαιό; Σε αυτούς που ακολουθούν το παλαιό μετά μανίας και δεν θέλουν να ακούν γι΄ αυτούς με το Νέο (ούτοι όντως δεκατριμερίτες)! Σε αυτούς που λέγουν στον κόσμο να αποτειχιστεί αλλά επιτρέπουν στα παιδιά των Αποτειχισμένων να μεταλαμβάνουν από τους Οικουμενιστές «κατ΄ οικονομίαν», αλλά οι ίδιοι να μην μεταλαμβάνουν; Σε αυτούς που επιτρέπουν και πάλιν «κατ΄ οικονομίαν» να παντρεύονται σε Εκκλησίες Οικουμενιστών, αλλά να μην μεταλαμβάνουν;...." θα προσθέσουν: " .... Σε αυτούς που λέγουν στον κόσμο για το barcodes ή σε όσους δεν ανησυχούν ...."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι. Υποθέτω ότι οι αιτίες είναι η αλλαζονεία, η επιμονή μας στις απόψεις μας και η ανεπάρκεια της καταρτίσεώς μας ώστε να μη μπορούμε να διακρίνουμε τα ουσιώδη της Πίστεως από τα επουσιώδη της θρησκευτικής ζωής. Έτσι, πιθανώς ή και ασφαλώς δεν έχουμε την ταπεινοφροσύνη να ομονοήσουμε αφού στα ουσιώδη συμφωνούμε, και αντί να παρακάμψουμε τις διαφωνίες για τα επουσιώδη τις ανάγουμε σε θέματα Πίστεως και δόγματα! Τόσο μας κόβει!. Και έτσι διολισθαίνουμε ακόμη περισσότερο στο διχασμό γινόμενοι "κριτές της οικουμένης" διώχνοντας οι ίδιοιαπό την ομάδα μας τους αποτειχισμένους αδελφούς που έχουν άλλη θεώρηση σε κάποια δευτερεύοντα, π.χ. δεν θέλουν -για τους λόγους τους- να δεχτούν ως έγκυρη κάποια αγιοποίηση, θέλουν κατανοητή γλώσσα στην εκκλησιαστική ζωή, δεν συμφωνούν με την αντιχριστολογία και τριεξαρολογία των ημερών, δεν φρονούν ότι η παραλαβή της κάρτας του πολίτη είναι θέμα πίστεως κ.α.

      Διαγραφή
  12. Η ανάγνωση του γραμμικού κώδικα θα έπρεπε να είναι θέμα επιστημονικό και όχι μεταφυσικό. Αν κατάντησε μεταφυσικό, ασφαλώς κάποιος τρίβει τα χέρια του (αν δεν είναι ο υποκινητής).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΟΥΜΕ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ Π.ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗ; ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν υπαρχει, νομιζω απο τον ιδιο, ιερος ναος αγιου Νικολαου Πευκακιων Αθηνας.

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστούμε. Δυστυχώς ως διαβιούντες στην επαρχία τον π. Βασίλειο δεν τον γνωρίζαμε. Με καθυστέρηση δεκαετιών μέσω του ιστολογίου, αντιληφθήκαμε το θεολογικό ανάστημα του Εκκλησιαστικού ανδρὀς. Τον έχουν σε συνωμοσία σιωπής τα "θρησκευτικά ιστολόγια" όπως και αρκετούς άλλους, εκλεκτούς. Κάλιο αργά παρά ποτέ. Εκτός της καταρτίσεώς του την οποία διαπιστώνουμε μέσω βίντεο στο youtube και άρθρων, αποδεικνύεται και ατρόμητος, διότι δεν πτοείται από τις βέβαιες συκοφαντίες όσων δεν συμφωνούν μαζί του. Ας προσεύχεται κι εύχεται υπέρ ημών των ανωνύμων τους οποίους ευεργετεί με ο θάρρος του, συναγωνιζόμενος με ολίγους αλλά λέοντες πυρ πνέοντες τω Κυρίω δουλεύοντες (μεταξύ των οποίων κι ο ιστολόγος) που μας απάλλαξαν από τη φοβία των σκιάχτρων και μας απέτρεψαν από το βαρύτατο αμάρτημα της διαστρεβλώσεως της Αγίας Γραφής, στην οποία κατά τους λόγους του Κυρίου δεν θα αλλοιωθεί "ούτε ένα ιώτα ούτε μία κεραία" και ως λόγος Θεού θα ισχύει και μετά τη συντέλεια του αιώνος "οι Ουρανοί και η Γή παρελεύσονται οι δε λόγοι μου ου μη παρέλθωσιν".

      Διαγραφή
  14. αδελφε οδυσσεα ανησυχουμε δια την υγεια σου διοτι δεν εχεις αναρτησει ειδησεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανησυχήσαμε όντως και του ευχόμαστε να έχει υγεία. Αλλά υποθέσαμε οτι πιθανώς είχε διαμείνει στην Ιερά Μονή που επισκέπτεται.

      Διαγραφή
  15. ΄Εξη Πατριάρχες και Αρχιεπίσκοποι ήταν μασόνοι:
    Τρεις Οικουμενικοί:
    Βασίλειος Γ΄
    Ιωακείμ Γ΄
    Μελέτιος Β΄
    Ένας Αλεξανδρείας:
    Φώτιος
    Ένας Ιεροσολύμων:
    Βενέδικτος
    Ένας Αρχιεπίσκοπος:
    Ο Αθηνών Χρύσανθος.

    Είδατε να γίνει τίποτα;
    Σιγά μη στάξει η ουρά του γαϊδάρου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ωραίο το Άρθρο.

    Δείτε όμως και τον παρακάτω επιστημονικό συλλογισμό.

    Στο διαδικό σύστημα όταν έχουμε έναν αριθμό, μπορούμε να τον εκφράσουμε με διαφορετικούς τρόπους ανάλογα με το πόσα "bit" θέλουμε να είναι.

    Εάν έχουμε τον 3bit διαδικό αριθμό "101", μπορούμε να τον εκφράσουμε & ως εξής:

    3bit --> 101
    4bit --> 0101
    5bit --> 00101
    6bit --> 000101
    7bit --> 0000101
    nbit --> "n zeroes" & 101

    Όλοι οι παραπάνω αριθμοί είναι ακριβώς οι ίδιοι.
    Μπορούμε δηλαδή να ΕΚΦΡΑΣΟΥΜΕ τον διαδικό αριθμό αυτόν προσθέτοντας όσα "μηδενικά" θέλουμε (αλλά μόνο στην ΑΡΧΗ του αριθμού - δηλαδή από αριστερά του αριθμού. Όχι από την δεξιά μεριά του αριθμού).

    Ο αριθμός "101" (Binary/Δυαδικό) ισοδυναμεί με τον αριθμό 5 (Decimal / δεκαδικό σύστημα).

    Στα Barcodes επικρατούν διάφορες λογικές αναλόγως την κωδικοποίηση του Barcode.
    πχ. στον πίνακα πιο κάτω βλέπουμε τον αριθμό 6 από τι αποτελείται.
    Αναλόγως αν είναι στην Αριστερή η Δεξιά μεριά του Barcode έχουμε

    0000101 ή 1010000 (ή & 0101111 / καθρέπτης)

    Παρατηρούμε οτι η "επιλογή" των μηδέν & ένα ΔΕΝ έχουν σχέση με την κανονική "Binary" αρίθμηση αλλά είναι τύπου "δυαδικοί" (δηλαδή αποτελείται ναι μεν μόνο από τους αριθμούς μηδέν & ένα αλλά παραγωγή των αριθμών με την χρήση των μηδέν & ένα γίνεται όπως θέλουν αυτοί που τον σχεδίασαν τον Barcode & όχι όπως είναι στο Binary System)


    http://2.bp.blogspot.com/_0MLc1BJi2_w/TCwzo630I_I/AAAAAAAAE1w/58NLr6F5LGQ/s400/barcode5.gif

    Δείτε.

    http://www.onbarcode.com/csharp/size_setting/image/upca_size_setting.jpg


    Παρατηρούμε οτι υπάρχουν αριστερά & δεξιά του Barcode κάποια "Quiet Zones" που αποτελούνται από λευκές γραμμές.


    Οι δημιουργοί του Barcode αποφάσισαν να έχουν ως "Guard Bars" στην αρχή-μέση-τέλος του Barcode, γραμμές που θα μπορούσε να είναι ο αριθμός "6" (δηλαδή ΟΜΟΙΑΖΕΙ με τον αριθμό "6" (αλλά ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ διότι του υπολείπονται ψηφία / modules) ως προς κάποιες κωδικοποιήσεις του Barcode.
    Επίσης ΕΠΕΛΕΞΑΝ ο Αριθμός "6" να αποτελείται από 7 modules (ψηφία) & είναι είτε το 0000101 ή το 1010000 αν τον διαβάσουμε ανάποδα (καθρέπτης) ή & το 0101111 αν τον διαβάσουμε αντεστραμένα (inverted).

    Δείτε τώρα τα παρακάτω.

    http://2.bp.blogspot.com/_0MLc1BJi2_w/TCw13bXmj2I/AAAAAAAAE2A/WBXk58INqjY/s400/barcode7.gif

    http://2.bp.blogspot.com/_0MLc1BJi2_w/TCw133vUw1I/AAAAAAAAE2Q/Xf2__0wvXbI/s400/barcode10.gif


    Δείχνει την Αρχή, Μέση & Τέλος.

    Είπαμε οτι ο αριθμός "6" είναι ο αριθμός "0000101".
    Στην διαδική λογική αν εκφράζαμε τον αριθμό "0000101" με 3 ψηφία θα μπορούσαμε να τον γράφαμε & "101" (είπαμε οτι τον ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ από ΑΡΙΣΤΕΡΑ προς τα ΔΕΞΙΑ).

    Στην ΚΑΘΡΕΠΤΙΣΜΕΝΗ του άποψη (αν τον καθρεπτίζαμε & τον διαβάζαμε από ΔΕΞΙΑ προς τα ΑΡΙΣΤΕΡΑ), ο αριθμός αυτός θα ήταν ο "1010000".

    Τον αριθμό "1010000" θα μπορούσαμε να τον γράψουμε (εφόσον ξέρουμε οτι είναι "καθρέπτισμα" & άρα τον διαβάζουμε ΑΠΟ ΔΕΞΙΑ προς τα ΑΡΙΣΤΕΡΑ) & ως εξής ---> "101".

    Δηλαδή είτε τον διαβάζουμε από ΑΡΙΣΤΕΡΑ προς τα ΔΕΞΙΑ είτε από ΔΕΞΙΑ προς τα ΑΡΙΣΤΕΡΑ (καθρέπτισμα) βλέπουμε οτι μπορούμε να τον αναγράψουμε ΤΟ ΙΔΙΟ. Δηλαδή να τον γράψουμε με 3 μόνο digits (modules), δηλαδή να τον γράψουμε ως "101".

    ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΑΥΤΟ διότι ΕΠΕΛΕΞΑΝ οι ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ του BARCODE να έχουν στην θέση του αριθμού "6" έναν (πιθανώς ύπουλο) τρόπο απεικόνισης με ΜΗΔΕΝ & ΕΝΑ (άσπρες & μαύρες γραμμές) & όχι σε οποιονδήποτε άλλο αριθμό. Άραγε να ήταν "τυχαίο"?

    Αν δούμε τις QUIET ZONES θα δούμε οτι αποτελούνται από ΑΣΠΡΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ.
    Μήπως λοιπόν οι ΓΡΑΜΜΕΣ της ΑΡΧΗΣ, ΜΕΣΗΣ & ΤΕΛΟΥΣ 0101 (αρχή), 01010 (Μέση), 1010 (τέλος), κάνουν ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ με τις "QUIET ZONES" με τα ΕΞΤΡΑ ΜΗΔΕΝΙΚΑ για να απαρτίσει τον αριθμό "6" κατά την ανάγνωση?


    Μήπως προσθέτοντας & τις "QUIET ZONES" γίνονται οι ΜΠΑΡΕΣ ΕΞΑΡΙΑ & έχουμε 666?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Επίσης θα ήθελα να αναφέρω οτι το "www" που χρησιμοποιούμε στο ίντερνετ είναι το "ςςς" το οποίο είναι το "666".

    Μάλλον "όποιος ΔΕΝ θα είναι στο ΙΝΤΕΡΝΕΤ, ΔΕΝ θα μπορεί να αγοράζει και να πουλάει". Κατά εκεί πάει η δουλειά (μάλλον)

    Ποιός ξέρει..!!!

    http://4.bp.blogspot.com/_LR-hG6AG6Zw/TMS73KKRoEI/AAAAAAAAFx8/2i8cfsXV6Mw/s400/chi-xi-stigma-666.gif

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αν ο Θεός είναι μεθ ημών ... ε ο αντίχριστος δεν θα είναι μεθ ημών

    Αποτειχισμένος απο το 2002 ... διαβάζοντας το άρθρο σκεφτόμουνα τα χάλια μας τα μαύρα.... μες στη μαυρίλα αρμενίζω και φως πουθενά ... Σκέφτομαι ότι με εκφράζει απόλυτα αυτό που έλεγε ο Γρηγόριος Θεολόγος
    "Ερωτάς πώς τα ημέτερα. Και λίαν πικρώς. Βασίλειον ουκ έχω, Καισάριον ουκ έχω, τον πνευματικόν αδελφόν και τον σωματικόν. Ο πατήρ μου και μήτηρ μου εγκατέλειπόν με, μετά του Δαβίδ φθέγγομαι. Τα του σώματος πονηρώς έχει, το γήρας υπέρ κεφαλής, φροντίδων επιπλοκαί, πραγμάτων επιδρομαί, τα των φίλων άπιστα, τα της Εκκλησίας αποίμαντα. Έρρει τα καλά, γυμνά τα κακά, ο πλούς εν νυκτί, πυρσός ουδαμού, Χριστός καθεύδει. Τί χρή παθείν; Μία μοι των κακών λύσις, ο θάνατος. Και τα εκείθεν μοι φοβερά, τοις εντεύθεν τεκμαιρομένω....."

    Απο την άλλη δεν ξέρω τι τρέλα με έχει πιάσει απο το πρωί και μέσα μου η ψυχή μου δεν σταματά

    Μεθ' ἡμῶν ὁ Θεός, γνῶτε ἔθνη καὶ ἡττᾶσθε.
    Ὅτι μεθ' ἡμῶν ὁ Θεός.
    Ἐπακούσατε ἕως ἐσχάτου τῆς γῆς,
    Ὅτι μεθ' ἡμῶν ὁ Θεός.
    Ἰσχυκότες ἡττᾶσθε.
    Ὅτι μεθ' ἡμῶν ὁ Θεός.
    Ἐὰν γὰρ πάλιν ἰσχύσητε, καὶ πάλιν ἡττηθήσεσθε.
    Ὅτι μεθ' ἡμῶν ὁ Θεός.
    Καὶ ἣν ἂν βουλὴν βουλεύσησθε, διασκεδάσει Κύριος.
    Ὅτι μεθ' ἡμῶν ὁ Θεός,
    Καὶ λόγον, ὃν ἐὰν λαλήσητε, οὐ μὴ ἐμμείνῃ ἐν ὑμῖν,
    Ὅτι μεθ' ἡμῶν ὁ Θεός.
    Τὸν δὲ φόβον ὑμῶν οὐ μὴ φοβηθῶμεν, ουδ' οὐ μὴ ταραχθῶμεν.
    Ὅτι μεθ' ἡμῶν ὁ Θεός.
    Κύριον δὲ τὸν Θεὸν ἡμῶν, αὐτὸν ἁγιάσωμεν, καὶ αὐτὸς ἔσται ἡμῖν φόβος.
    Ὅτι μεθ' ἡμῶν ὁ Θεός.
    Καὶ ἐὰν ἐπ' αὐτῷ πεποιθὼς ᾧ ἔσται μοι εἰς ἁγιασμόν.
    Ὅτι μεθ' ἡμῶν ὁ Θεός.
    Καὶ πεποιθὼς ἔσομαι ἐπ' αὐτῷ, καὶ σωθήσομαι δι' αὐτοῦ.
    Ὅτι μεθ' ἡμῶν ὁ Θεός.
    Ἰδοὺ ἐγὼ καὶ τὰ παιδία, ἃ μοι ἔδωκεν ὁ Θεός,
    Ὅτι μεθ' ἡμῶν ὁ Θεός.
    Ὁ λαὸς ὁ πορευόμενος ἐν σκότει, ἴδε φῶς μέγα.
    Ὅτι μεθ' ἡμῶν ὁ Θεός.
    Οἱ κατοικοῦντες ἐν χώρᾳ, καὶ σκιᾷ θανάτου, φῶς λάμψει ἐφ' ἡμᾶς.
    Ὅτι μεθ΄ ἡμῶν ὁ Θεός.
    Ὅτι Παιδίον ἐγεννήθη ἡμῖν, Υἱός, καὶ ἐδόθη ἡμῖν,
    Ὅτι μεθ' ἡμῶν ὁ Θεός.
    Οὗ ἡ ἀρχὴ ἐγενήθη ἐπὶ τοῦ ὤμου αὐτοῦ.
    Ὅτι μεθ' ἡμῶν ὁ Θεός.
    Καὶ τῆς εἰρήνης αὐτοῦ οὐκ ἔστιν ὅριον,
    Ὅτι μεθ' ἡμῶν ὁ Θεός.
    Καὶ καλεῖται τὸ ὄνομα αὐτοῦ, Μεγάλης Βουλῆς Ἄγγελος.
    Ὅτι μεθ' ἡμῶν ὁ Θεός.
    Θαυμαστὸς σύμβουλος.
    Ὅτι μεθ' ἡμῶν ὁ Θεός.
    Θεὸς ἰσχυρός, Ἐξουσιαστής, Ἄρχων εἰρήνης.
    Ὅτι μεθ' ἡμῶν ὁ Θεός.
    Πατὴρ τοῦ μέλλοντος αἰῶνος.
    Ὅτι μεθ' ἡμῶν ὁ Θεός.
    Δόξα Πατρί και Υιώ και Αγίω Πνεύματι.
    Ὅτι μεθ' ἡμῶν ὁ Θεός.
    Καὶ νῦν και αεί και εις τους αιώνας των αιώνων.Αμήν.
    Ὅτι μεθ' ἡμῶν ὁ Θεός.
    Μεθ' ἡμῶν ὁ Θεός , γνῶτε ἔθνη καὶ ἡττᾶσθε, ὅτι μεθ' ἡμῶν ὁ Θεός.

    Τώρα θα μου πείτε τι σχέση έχει με το θέμα ?
    Ιδέα δεν έχω ! Ισως όμως έχει ... στην τελική
    Προσπαθώ να διαβάσω .. ναι καταλαβαίνω τι διαβάζω .. αλλά μεθ' ἡμῶν ὁ Θεός! Προσπαθώ να συγκεντρωθώ να γράψω επι του θέματος αλλά ...μεθ' ἡμῶν ὁ Θεός!
    Να με συμπαθάτε αλλά το ποιό σημαντικό είναι αυτό το μεθ' ἡμῶν ο Θεός
    και αν ο Θεός είναι μεθ ημών ... ε ο αντίχριστος δεν θα είναι μεθ ημών

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμήν! Έχει σχέση με το θέμα διότι ο Κύριος (αν πιστεύουμε) μας προστατεύει όπως προστάτεψε από τη φωτιά τους τρεις παίδες εν τη καμίνω. Ει ο θεός μεθ΄ ημών ουδείς καθ΄ημών. Ούτοι εν άρμασι και ούτοι εν ίπποις ημείς δε εν τω ονόματι Κυρίου του Θεού ημών μεγαλυνθησόμεθα. Πάντα ισχύομεν διά του ενδυναμούντι ημάς Χριστού. Εάν έχομεν πίστιν ως κόκκον σινάπεως ... αλλά ούτε τόση φαίνεται ότι δεν έχουμε.

      Το σφράγισμα του θεού ακυρώνει και δεν επιτρέπει κάθε άλλο σφράγισμα, ακόμα και του αντιχρίστου. Η ερμηνεία του σφραγίσματος είναι η ιδιοκτησία. Οι δούλοι του Χριστού, που έχουμε τη σφραγίδα του Αρχηγού και Αφέντη και Κυρίου μας (ιδιοκτήτης μας είναι ο Κύριος που μας εξαγόρασε με το τίμιο Αίμα Του), είμαστε απρόσιτοι και απρόσβλητοι σε/από κάθε άλλον ιδιοκτήτη και τα βέλη του. Χιλιοι διαόλοι να μαζευτούν δεν μπορούν να βλάψουν έναν πιστό Χριστιανό, εκτός αν ο ίδιος τους παραχωρήσει την εξουσία. Ο Θεάνθρωπος μας ζωοποιεί και μας θεώνει ως αδελφούς Του, υιούς Θεού κατά χάριν, θεούς κατά χἀριν, συγκληρονόμους Του στην Ουράνια Βασιλεία του Πατρὀς Του και πατρός μας᾿ Οι Χριστιανοί είναι ανώτεροι και από τους αγγέλους, η ανθρωπίνη κεχαριτωμένη φύσις εξουσιάζει και τους αγγέλους, διότι διά του Χριστού που είναι θεάνθρωπος κι εξουσιάζει τους Αγγέλους θεώθηκε η ανθρώπινη φύσις. Δἐν μας σκιάζουν 666άρια, υπαρκτά ή ανύπαρκτα. ΄Σωτήριε, ξεχάσαμε ότι υπάρχει ο φύλακας ἀγγελός μας, ξεχάσαμε το Χριστό, ξεχάσαμε να μελετούμε την Καινή Διαθήκη, γι΄αυτό φοβόμαστε τα σκιάχτρα. Αντί να μας τα λένε αυτά οι θεολόγοι, μας τρομοκρατούν. Σ΄ ευχαριστώ.

      Διαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου