ΚΡΙΣΙΜΑ ΚΑΙ ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΡΟΣ ΤΟΝ π. ΘΕΟΔΩΡΟ ΖΗΣΗ
Είναι απορίας άξιο το να βλέπουμε συγχρόνους και συμβιβασμένους
“Αντι-οικουμενιστές” όπως τον π. Θεόδωρο Ζήση, με μιαν ασύνετη
προχειρότητα, επιπολαιότητα και υποβιβαστική για τις γνώσεις του
ευκολία, να κάνει “βαρύγδουπες” δηλώσεις φθηνού εντυπωσιασμού και
υποσυνειδήτου αποπροσανατολισμού, όπως το ότι η σύνοδος (η σατανικλή
παρασυναγωγή μάλλον) της Κρήτης, είνα “νόθος καρπός (“μπάσταρδο” παιδί)
εξωσυζυγικών σχέσεων”, σχέσεων προφανώς της “ορθοδόξου” δικαιοδοσιακής
“εκκλησίας” με τον Παπισμό και τις Αιρέσεις Απωλείας.
Τέτοιες δηλώσεις, ενώ μπορεί να λέγονται εύκολα, έχουν όμως τρομακτικές σωτηριολογικές συνέπειες καθότι άπτονται του Δόγματος και της Ορθής Εκκκλησιολογίας. Με απόλυτο σεβασμό στο πρόσωπο του π. Θεοδώρου Ζηση, του θέτω ευθέως και δημοσίως τα εξής κρίσιμα και επιτακτικά ερωτήματα:
1. Εσύ, πάτερ, γιατί ενσωματώνεσαι διά της παρατεταμένης και ανόμου κοινωνίας σου με αυτόν τον “νόθο καρπό εξωσυζυγικών σχέσεων;”
2. Εσύ, ποιόν μνημονεύεις και γιατί δεν Αποτειχίζεσαι;
3. Θεωρείς τον π. Ευθύμιο Τρικαμηνά, τον Γέροντα Σάββα Λαυριώτη και την Νεο-Αποτειχισθείσα Συνοδεία του ως δήθεν “σχισματικούς”, ναι ή όχι και γιατί;
Παρακαλώ τον αγαπητό Ιστολόγο της “Ομολογίας” εάν διαθέτει το έμαιλ του π. Θεοδώρου, να του προωθήσει αυτά τα ΤΡΙΑ ερωτήματά μου. Δεν απαιτώ ούτε περιμένω ν’ απαντήσει, αλλ’ εάν έχει λίγο σεβασμό και λίγη ευγένεια σε αυτά τα αξιοσέβαστα πρόσωπα (και όχι σε μένα) τότε “υποχρεούται” να απαντήσει διότι όπως πληροφορούμαι, τα ερωτήματα αυτά καλύπτουν πλήθος αναγνωστών του οι οποίοι θυσιάζουν από τον περιορισμένο μα πολύτιμο χρόνο τους για να διαβάζουν τα κείμενα του π. Θεοδώρου Ζήση.
Από απλή εκτίμηση και αξιοπρέπεια, ας υπερβεί τον επώνυμο που κάνει τις ερωτήσεις και ας έλθει επί της ουσίας:
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ, ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ, Η ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΣΤΑΣΗ, ΣΧΕΣΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΩΝ ΜΟΙΧΕΙΑΚΩΝ ΑΥΤΩΝ ΕΞΩΣΥΖΥΓΙΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΕΦ’ ΟΣΟΝ ΕΧΕΙ ΤΟΝ ΚΟΙΝΟ ΑΠΑΤΗΜΕΝΟ ΝΥΜΦΙΟ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΘΙΣΤΑΤΑΙ ΣΥΝΕΡΓΟΣ, ΣΥΜΜΕΤΟΧΟΣ ΚΑΙ ΣΥΓΚΑΤΑΚΡΙΤΟΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΘΕΟΜΙΣΗΤΟΥ ΣΥΖΥΓΙΚΗΣ ΑΠΙΣΤΙΑΣ;
Νικόλαος Πανταζής Μελβούρνη
Τέτοιες δηλώσεις, ενώ μπορεί να λέγονται εύκολα, έχουν όμως τρομακτικές σωτηριολογικές συνέπειες καθότι άπτονται του Δόγματος και της Ορθής Εκκκλησιολογίας. Με απόλυτο σεβασμό στο πρόσωπο του π. Θεοδώρου Ζηση, του θέτω ευθέως και δημοσίως τα εξής κρίσιμα και επιτακτικά ερωτήματα:
1. Εσύ, πάτερ, γιατί ενσωματώνεσαι διά της παρατεταμένης και ανόμου κοινωνίας σου με αυτόν τον “νόθο καρπό εξωσυζυγικών σχέσεων;”
2. Εσύ, ποιόν μνημονεύεις και γιατί δεν Αποτειχίζεσαι;
3. Θεωρείς τον π. Ευθύμιο Τρικαμηνά, τον Γέροντα Σάββα Λαυριώτη και την Νεο-Αποτειχισθείσα Συνοδεία του ως δήθεν “σχισματικούς”, ναι ή όχι και γιατί;
Παρακαλώ τον αγαπητό Ιστολόγο της “Ομολογίας” εάν διαθέτει το έμαιλ του π. Θεοδώρου, να του προωθήσει αυτά τα ΤΡΙΑ ερωτήματά μου. Δεν απαιτώ ούτε περιμένω ν’ απαντήσει, αλλ’ εάν έχει λίγο σεβασμό και λίγη ευγένεια σε αυτά τα αξιοσέβαστα πρόσωπα (και όχι σε μένα) τότε “υποχρεούται” να απαντήσει διότι όπως πληροφορούμαι, τα ερωτήματα αυτά καλύπτουν πλήθος αναγνωστών του οι οποίοι θυσιάζουν από τον περιορισμένο μα πολύτιμο χρόνο τους για να διαβάζουν τα κείμενα του π. Θεοδώρου Ζήση.
Από απλή εκτίμηση και αξιοπρέπεια, ας υπερβεί τον επώνυμο που κάνει τις ερωτήσεις και ας έλθει επί της ουσίας:
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ, ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ, Η ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΣΤΑΣΗ, ΣΧΕΣΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΩΝ ΜΟΙΧΕΙΑΚΩΝ ΑΥΤΩΝ ΕΞΩΣΥΖΥΓΙΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΕΦ’ ΟΣΟΝ ΕΧΕΙ ΤΟΝ ΚΟΙΝΟ ΑΠΑΤΗΜΕΝΟ ΝΥΜΦΙΟ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΘΙΣΤΑΤΑΙ ΣΥΝΕΡΓΟΣ, ΣΥΜΜΕΤΟΧΟΣ ΚΑΙ ΣΥΓΚΑΤΑΚΡΙΤΟΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΘΕΟΜΙΣΗΤΟΥ ΣΥΖΥΓΙΚΗΣ ΑΠΙΣΤΙΑΣ;
Νικόλαος Πανταζής Μελβούρνη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου