Σάββατο, 27 Αυγούστου 2016

Θλιβερές και ανεξήγητες δογματικώς και εκκλησιολογικώς θέσεις του καθηγητου Τσελεγγιδη!

Θλιβερές και ανεξήγητες δογματικώς και εκκλησιολογικώς θέσεις του καθηγητου Τσελεγγιδη!

Δημήτριος Τσελεγγίδης (καθηγητὴς Δογματικῆς):
«Ὡς δογματολόγος τῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας, ἔχω τήν βαθύτατη πεποίθηση, ὅτι ὁ Οἰκουμενισμός εἶναι ἡ μεγαλύτερη ἐκκλησιολογική αἵρεση, ἀλλά καί ἡ ἐπικινδυνότερη πολυαίρεση, πού ἐμφανίστηκε ποτέ στήν Ἱστορία τῆς Ἐκκλησίας. Καί τοῦτο, γιατί ὁ Οἰκουμενισμός, ἐξαιτίας τοῦ συγκρητιστικοῦ χαρακτῆρα του, συνιστᾶ τήν πιό δόλια ἀμφισβήτηση τῆς πίστεως τῆς Ἐκκλησίας, ἀλλά καί τήν πιό σοβαρή νόθευσή της. Ἀμβλύνει σέ ἀπαράδεκτο βαθμό τήν δογματική συνείδηση τοῦ πληρώματος τῆς Ἐκκλησίας καί δημιουργεῖ σύγχυση γύρω ἀπό τήν ταυτότητα τῆς Πίστεώς μας. Κενώνει πονηρά τήν ἀκεραιότητα τῆς σώζουσας Πίστεως τῆς Ἐκκλησίας –πρᾶγμα πού ἔχει ὀλέθριες σωτηριολογικές συνέπειες- μέ τό νά θεωρεῖ ὅλες τίς θρησκευτικές πίστεις νόμιμες σωτηριολογικῶς, ὅταν ὑποστηρίζει, ὅτι ὅλες οἱ ἑτερόδοξες καί ἑτερόθρησκες πίστεις εἶναι ὁδοί, πού ὁδηγοῦν στήν ἴδια σωτηρία» (ἐδῶ).


Σχόλιο:

    Ὁ κ. Τσελεγγίδης διδάσκει,  αἰτιολογεῖ θεολογικὰ  καὶ  ΟΜΟΛΟΓΕΙ  τὸ ἑξῆς βαρυσήμαντο: Ὅτι ἔχει

«τήν βαθύτατη πεποίθηση, ὅτι ὁ Οἰκουμενισμός εἶναι ἡ μεγαλύτερη ἐκκλησιολογική αἵρεση, ἀλλά καί ἡ ἐπικινδυνότερη πολυαίρεση, πού ἐμφανίστηκε ποτέ στήν Ἱστορία τῆς Ἐκκλησίας»!

  Αὐτὴ ἡ φρικτὴ  ΟΜΟΛΟΓΙΑ  δὲν τὸν ἐμποδίζει νὰ  προπαγανδίζει ἀνερυθρίαστα –ἀνὰ τὶς Ὀρθόδοξες Ἐκκλησίες ποὺ ἐπισκέπτεται ὡς ὁμιλητής–  τὴν κοινωνία μὲ τοὺς αἱρετικοὺς τῆς «μεγαλύτερης καὶ ἐπικινδυνότερης πολυαίρεσης»!!!  Ἀνεξήγητα θεολογικῶς πράγματα!
    Κι ὅμως γνωρίζει ὅτι στὴν ἱστορία τῆς Ἐκκλησίας οἱ Ὀρθόδοξοι πιστοὶ ἀπομακρύνονταν ἀπὸ τοὺς αἱρετικοὺς καὶ «ἐπὶ ὑποψίας αἱρέσεως»! Πόσο μᾶλλον σὲ πραγματικές, ἔστω καὶ μικρὲς αἱρέσεις! Πόσο μᾶλλον σὲ μεγαλύτερες αἱρέσεις!! Πόσο μᾶλλον περισσότερο στὶς μεγάλες αἱρέσεις!!! Καί, βέβαια, πόσο ἀκόμα περισσότερο στὴν «μεγαλύτερη ἐκκλησιολογική αἵρεση» ὅλων τῶν ἐποχῶν (κατὰ Τσελεγγίδη)· τὴν ἐσχατολογικὴ αἵρεση, τὴν τελευταία αἵρεση τῆς ἱστορίας, ποὺ δὲν θὰ καταδικαστεῖ ἀπὸ Σύνοδο, κατὰ τὸν π. Ἀθανάσιο Μυτιληναῖο καὶ τὸν π. Εὐθύμιο Τρικαμηνᾶ!!!!
     Δηλαδή, ὁ κ. Τσελεγγίδης, ὁ π. Θεόδωρος Ζήσης (καὶ ἡ παρέα τους) ἔχουν ἐγκλωβίσει μὲ τὴν διδασκαλία τους χιλιάδες πιστοὺς στὴν κοινωνία μὲ τοὺς αἱρετικοὺς «ἄχρι τοῦ καιροῦ» τοῦ Ἀντιχρίστου καὶ τῆς Δευτέρας Παρουσίας.
     Καὶ ἐκτιμῶ ὅτι τὸ κάνουν αὐτό, παρότι πλέον ἔχουν «καταλάβει» τὸ λάθος τους, ἀλλ’ ἡ δειλία καὶ ὁ ἐγωϊσμὸς (ποὺ μᾶς διδάσκουν νὰ πολεμᾶμε) δὲν τοὺς ἀφήνει νὰ τὸ παραδεχτοῦν δημόσια ἐν μετανοίᾳ (μετάνοια ποὺ μᾶς διδάσκουν νὰ ἔχουμε), γιὰ νὰ γίνει «χαρὰ ἐν οὐρανῷ» καὶ νὰ βοηθήσουν χιλιάδες πιστοὺς νὰ ἀπεγκλωβιστοῦν ἀπὸ τὴν ΚΑΚΟΔΟΞΗ θεωρία ποὺ διὰ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καὶ τοῦ ἐπισκοποκεντρισμοῦ ἐπεκράτησε στὴν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία: τὴν «ἐς ἀεὶ» κοινωνία μὲ τοὺς αἱρετικούς! Θεωροῦν ὅσους ἀπομακρύνθηκαν ἀπὸ τοὺς αἱρετικοὺς (ἀκολουθοῦντες τοὺς Ἁγίους Πατέρες) ὡς ἐκτὸς Ἐκκλησίας, καταδικάζουν ΠΡΑΚΤΙΚΑ τὴν ἀπομάκρυνση ἀπὸ τοὺς αἱρετικοὺς ὡς σχίσμα, ἐνῶ τὴν παραμονὴ καὶ κοινωνία μετὰ τῶν αἱρετικῶν, θεωροῦν ὡς σωτηρία!
Π.Σ.

28 σχόλια:

  1. Μεγάλη έκπληξη αιρετικός και ο Τσελεγγιδης; Αφού ήταν μαζί σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν καταλαβαμε ποτε ηταν μαζι μας;
      Αυτος ειναι Σιγονταροοικουμενιστης, δυστυχως και το κακο που κανει ειναι μεγαλυτερο των Οικουμενιστων που ειναι λυκοι φανεροι.

      Διαγραφή
  2. τελικα ολοι γιασας σφαλουν αυτο το αλαθητον μονο ο παπας το εχει τι καταντια και τι αποθεωσις του εαυτου σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακουσε ανεγκεφαλε ανωνυμε, αν δεν μπορεις να πεις εστω και λογον ελεγκτικον αλλα με επιχειρηματα, αντε στα ....γραϊδια, οπου και ανηκεις για να κανης παρεουλα.

      Διαγραφή
    2. Σωστά το εντοπίζεις Οδυσσέα . Πρόσφατα ήρθε ο π Σάββας στα Χανιά Στην ανακοίνωση που βγάλανε θεώρησαν υποχρέωση να μην πάρουν θέση για τα μυστήρια των αιρετικών . Και μου σχολίασε ένας διαβάζοντας την ανακοίνωση . Και όταν του είπα τα γνωστα σε σένα επιχειρήματα , μου απάντησε " μα τι μου λές αν ήταν έτσι τα πράγματα και είναι κίνδυνος θάνατος σαν το τσίμπημα της οχιάς γιατί τόσοι και τόσοι διαπρεπείς θεολόγοι κοινωνουν και αυτοί και τα παιδιά τους ? Γιατί να σταματήσω να μεταλαμβάνω Σώμα και Αίμα Ιησού απο τις εκκλησίες της παναίρεσης ? Γιατί να στρέψω την πλάτη στον Κύριο μου και Θεό μου ? " Αν οσοι κοινωνούν με την αίρεση ,με την αίρεση συναπόλλυται πως όσοι κοινωνούν με την παναίρεση σώζονται ? Απο το 2002 που αναθεμάτισα τον Βαρθολομαίο γιατί στην Ραββένα μνημονευσε Πάπα και έδωσε τα Αγια στα σκυλιά το φωνάζω οτι αιρετικών και σχηματικών ουκ εστι σωτηρία . Αλλά για να ήμαστε ελικρινείς . Αν ανασκοπήσεις και την δική σου πνευματική πορεία , και την πορεία των ποιό κοντινών σου θα δεις ότι ακόμα και τώρα και σε σας υπάρχει όπως απο τις πράξεις σας αποδεικνύεται αυτό που σε ενοχλεί η κοινωνία μετά των αιρετικών . Γιατί τελείς μνημόσυνα για όσους κοιμήθηκαν σε κοινωνία με την αίρεση ( ενώ θα έπρεπε να ήταν αποτειχισμένοι)και επαινείς το "ορθόδοξο ήθος" και την βιωτή τους . Και σου είναι βαρύ στην πράξη ,στην εφαρμογή το " ο κοινωνών ακοινωνήτω, ακοινώνητος έσται" όταν είναι να τελέσης πχ το μνημόσυνο του Σωτηροπούλου που απεβίωσε με την κοινωνία των ασεβών . Μη σε ξενίζει το λοιπόν το φαινόμενο . Αλλά βάλτε το κάτω το ζήτημα και μελετήστε το και αναδείξτετο γιατί ακροθιγώς μόνο ασχολήθηκε ο π Τρικαμηνάς με τον εξ αιτίας της αίρεσης μολυσμό των μυστηρίων αλλά και την ακοινωνησία με όσους κοινωνουν με την αίρεση . Γιατί ναι μεν δεν κοινωνά όσους κοινωνουν τον Βαρθολομαίο αλλά παρ όλα αυτά κοινωνά με όσους αιώνια θα είναι σε κοιωνωνία μαζί του γιατί απεβίωσαν χρησιμοποιώντας την κοινωνία των ασεβών . Σωτήριος Ζουρίδης

      Διαγραφή
    3. Νεκτάριος Τόμπρος28 Αυγούστου 2016 - 9:19 π.μ.

      Ο Βαρθολομαίος αφόρισε τον Ομολογιτή Νικόλαο Σωτηρόπουλο.Εσύ τώρα,κ.Ζουρίδη,γιατι μας λες ότι είχε κοινωνία μαζί του (αφού ο Βαρθολομαίος δεν τον κοινωνούσε);Αν πάει στην κόλαση ο Σωτηρόπουλος ΔΕΝ υπάρχει Βασιλεία των Ουρανών!Δηλαδή αν σε αφορίσει ο Βαρθολομαίος,εσύ έχεις κοινωνία μαζί του;Θα μας ΖΟΥΡΛΑΝΕΙΣ κ.Ζουρίδη;

      Διαγραφή
    4. ΑΣΕ ΤΟΥΣ ΑΔΕΡΦΕ ΝΑ ΛΕΝΕ Ο ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΣ ΠΛΕΟΝ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ ΠΡΟΓΕΥΕΤΑΙ ΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΝ ΧΟΡΟ ΤΩΝ ΙΣΑΠΟΣΟΣΤΟΛΩΝ ΚΑΙ ΟΜΟΛΟΓΗΤΩΝ ! ΑΣ ΠΡΟΣΕΥΧΕΤΑΙ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΕΤΕΣ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ ΤΟΥ... ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΜΙΛΑΝΕ ΕΝΑΝΤΙΑ ΤΟΥ . ΕΙΝΑΙ ΠΩΡΟΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΝΥΧΤΩΜΕΝΟΙ. ΕΓΩ ΤΟΝ ΗΞΕΡΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΣ . ΣΤΗΝ ΕΞΟΔΙΟ ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΗΝ ΜΟΝΑΧΙΚΗ ΕΥΚΑΜΨΙΑ ΚΑΙ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ . ΕΛΑΜΠΕ ΤΟ ΟΣΙΟ ΣΚΗΝΩΜΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΥΩΔΙΑΖΕ... ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΑΦΟ ΤΟΥ ΠΗΓΑΖΕΙ ΑΡΗΤΗ ΕΥΩΔΙΑ... ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΑΚΡΙΝΟΥΝ ΕΝΑΝ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΕΓΑ ΑΓΙΟ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΜΑΡΤΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΑΥΤΟΤΙΜΩΡΗΘΟΥΝ ! ΤΗΝ ΕΥΧΗ ΤΟΥ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ ΔΕΣΠΟΤΗΣ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ !!!!!!!

      Διαγραφή
    5. Αγαπητε Σωτηρη, να μην τα ξαναλεμε.
      Ο Ομολογητης Νικολαος Σωτηροπουλος ηταν ψευτοαφορισμενος απο τους Αιρετικους Οικουμενιστες λογω του αγωνα του για την Πιστι.
      Δεν εντασσεται στους αλλους που κοινωνουν εν γνωσει τους με την Αιρεσι και τους Αιρετικους.
      Ξερεις, ο Αγωνας και η Διωξι για την Πιστι, μεχρι και Αφορισμο υπεστη για την Πιστι του Χριστου, ΞΕΠΛΕΝΕΙ καθε παρατυπια και καθε αλλη πραξι που φαινεται διαφορετικα.
      Μην κανουμε τους αυστηροτερους των αυστηροτερων του Νομου, γιατι εμεις δεν υποστηκαμε ΤΙΠΟΤΑ, αλλα ζουμε μια ησυχη και μαλθακη ζωη αυτου του κοσμου.
      Λιγο περισσοτερη ευαισθησια στα ζητηματα αυτα.

      Διαγραφή
  3. Εδώ μας τα μπερδέψατε. "Δογματολόγος τῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας", ή απλώς "καθηγητής Δογματικής σε Θεολογική Σχολή Πανεπιστημίου" είναι ο άνθρωπος; Ή και τα δύο δηλ. στην περίπτωση που είναι όντως "Δογματολόγος της Ορθόδοξης Εκκλησίας" (άτοπη ιδιότητα) τον έχει χρίσει "Δογματολόγο της Ορθόδοξης εκκλησίας" κάποια Σύνοδος;"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι δυνατόν να υπάρξει μεμονωμένο άτομο, καν κληρικός, καν καθηγητής, καν πατέρας, καν άγιος που να έχει χρισθεί είτε επό επίσκοπο είτε από σύνοδο... Δογματολόγος της Ορθοδόξου Εκκλησίας!!! Το πολύ πολύ, να ζητηθεί από δογματολόγο της θεολογικής σχολής του Πανεπιστημίου και μέλος της Ορθόδοξης Εκκλησίας, συμβουλευτική γνωμοδότηση, τεκμηριωμένη, επί συγκεκριμένου δογματικού θέματος. Και πάλι η Εκκλησία δεν έχει υποχρέωση να αποδεχτεί τη γνωμοδότηση.

      Μόνος του προφανώς αυτοχρίεται με τον βαρύγδουπο τίτλο "Δογματολόγος της Ορθοδόξου Εκκλησίας". Καλά κάνει κι εκφράζει τις θέσεις του, καλά κάνουμε κι εμείς που με άλλες συμφωνούμε, ενώ με άλλες διαφωνούμε. Όποιες θέσεις τις τεκμηριώνει, είναι έγκυρες, όποιες όχι, είναι άκυρες, η δε ευθύνη του καθενός μας είναι να τις "περνούμε υπό την κρισάρα" των Γραφών και της Εκκλησιαστικής ερμηνείας τους.

      Διαγραφή
  4. Ο Νικόλαος Σωτηρόπουλος μετά τον άκυρο μεν για τον Θεό, υπαρκτό δε "στα χαρτιά", αφορισμό του (=ξεχωρισμό του από το λοιπό... "ορθόδοξο - μη αφορισμένο" ποίμνιο και όσους "ευλαβείς" (οικουμενιστές) ποιμένες), θα ήταν άνευ νοήματος να προβεί σε "αποτείχιση" την οποία όμως ήδη προ του αφορισμού είχε ενεργοποιήσει έμπρακτα, επισημαίνοντας ατοπήματα των αφοριστών του, επισημάνσεις που οδήγησαν σε "αφορισμό" άνευ απολογίας. Εκοιμήθη πρίν από την ψευτοσύνοδο του Κολυμπαρίου, ενώ δηλ. δεν υπήρχε συνοδική κατοχύρωση της αιρέσεως.

    Ως καλός θεολόγος ο μακαριστός Ν.Σ. ασφαλώς είχε επισημάνει ότι το πρωτείο του Κων/λεως είναι ιστορικό, τιμητικό κ.λπ. αλλά στην εν Χριστώ αλήθεια της πίστεως, όπως κανένας Απόστολος δεν είχε πρωτείο, δηλ. κανένας Απόστολος δεν ήταν αρχηγός της Εκκλησίας, αλλά όλοι οι Απόστολοι ήσαν ισότιμοι, έτσι και ο Κων/λεως είναι ένας απλός επίσκοπος μεταξύ ισοτίμων επισκόπων της Μ.Ασίας, της Ελλάδος, της Ρωσίας κ.λπ. και ότι το τιμητικό ιστορικό του πρωτείο ως εκ της πάλαι ποτέ πρωτευούσης της Αυτοκρατορίας (που κάποτε το είχαν άλλα πρεσβυγενή πατριαρχεία) κακώς θεωρείται ΚΑΙ από τους αντιοικουμενιστές αντίστοιχο "του πρωτείου του αλαθήτου πάπα Ρώμης έναντι των καθολικών "επισκόπων". Και τους παπικούς τους βολεύει να συνομιλούν με έναν "ισότιμο" του πάπα τους τον οποίο αν τουμπάρουν "τούμπαραν" την Ορθοδοξία και την κοσμική υπερδύναμη την εξυπηρετεί να είναι "οικουμενικός" και ελεγχόμενος, μήπως πάρουν το πάνω χέρι σύνοδοι ισοτίμων επισκόπων μη ελεγχόμενων. Αυτό όμως είναι πολιτική και όχι Χριστιανισμός.

    Βέβαια αν ο μακαριστός ομολογητής ήταν στις Νέες Χώρες (Μακεδονία, Θράκη) ή στην Κρήτη θα είχε τυπικό πρόβλημα, διότι οι εκεί επίσκοποι, λόγω του γραφειοκρατικού κατεστημένο μνημονεύουν σαν ανώτερη αρχή τους τον Βαρθολομαίο. (προ ετών δεν τον μνημόνευαν). Αλλά σε επαρχίες που ανήκουν στην Εκκλησία της Ελλάδος, οι επίσκοποι μνημονεύουν κατ΄αρχήν την Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος και τον αρχιεπίσκοπό της που κι αυτός δεν είναι κάτι άλλο παρά ισότιμός τους επίσκοπος, απλά είναι επίσκοπος της Πρωτεύουσας του Κράτους. Αν η πρωτεύουσα της Ελλάδος ήταν στην Αίγινα ή στο Ναύπλιο, ο επιχώριος επίσκοπος θα ήταν αρχιεπίσκοπος. Σχετικό: "Η Ιεραρχία να προβεί εις ενοποίησιν της Ελλάδος" Ορθόδοξος Τύπος 20 Μαϊου 2016 άρθρο του θεολόγου Γ.Παπά.

    Ο "αιρετικός".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αιρετικός μπορεί να μην είσαι,κοινωνάς όμως με τα πονηρά έργα των Οικουμενιστών και γράφεις στα παλαιά παπούτσια σου τις εντολές του Χριστού.Ξύπνα κ.Ιωάννη Ανωνυμάκη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. "μάτην δὲ σέβονταί με, διδάσκοντες διδασκαλίας ἐντάλματα ἀνθρώπων"

    Ιωάννης Μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είναι αιρετικός όποιος κοιμήθηκε με την θεωρία και την πρακτική : "...Oἱ Ὀρθόδοξοι λαϊκοί, οἱ ὁποῖοι δὲν δύνανται νὰ ὑποφέρουν τοὺς Oἰκουμενιστὲς ἐκκλησιαστικοὺς ἡγέτες καὶ τοὺς ἀνεχομένους αὐτοὺς κληρικούς, ὀφείλουν νὰ διαμαρτύρωνται μὲ ὅλη τὴ δύναμί τους γιὰ τὸ τεράστιο κακὸ ὡς πρὸς τὴν Πίστι, καὶ νὰ κρατοῦν ἀπόστασι ἀπὸ τοὺς Oἰκουμενιστές, ὄχι ὅμως ἀπόστασι καὶ ἀπὸ τὸ ναὸ καὶ τὰ μυστήρια. Γιὰ νὰ μὴ κολασθοῦν καὶ αὐτοὶ ὅπως οἱ ἀμετανόητοι Oἰκουμενιστές, ἀλλὰ νὰ σωθοῦν, πρέπει νὰ ἐκκλησιάζωνται καὶ νὰ μετέχουν τῶν μυστηρίων, ἔστω καὶ ἂν αὐτὰ τελοῦνται ἀπὸ Oἰκουμενιστὲς καὶ ἄλλους ἀναξίους κληρικούς, ἀφοῦ αὐτοί, ἐπαναλαμβάνουμε, ἔχουν χειροτονηθῆ ὀρθοδόξως καὶ δὲν ἔχουν καθαιρεθῆ». Και αυτή είναι ακριβώς η αίρεση των γιαλαντζί αντι οικουμενιστών . Η δε αντιμετώπιση της είναι η μελέτη της συνόδου της Καρθαγένης της του 250μ.Χ. και της θεολογίας του Αγ Κυπριανόυ λαμβάνοντας υπ όψη οτι ο οικουμενισμός είναι συρραφή καταδικασμένων αιρέσεων ,και η μνημόνευση του Πάπα ως πρώτου καθιστά τους μνημονεύοντες τον παπικό Βαρθολομαίο παπικούς , άρα συνοδικά καταδικασμένους (περίπτωση όσων μνημόνευαν Βέκο ή Μάμα ) αλλά και η ομολογία κορανίου και τορά ως "ιερές" και η συμμετοχή στα τελούμενα σε συναγωγές και τζαμιά τους καθιστά ΕΞΩΜΟΤΕΣ . Είναι αισχρό ψέμα οτι αιρετικοί του σατανά έχουν ΙΗΣΟΎ ΧΡΙΣΤΟ στα μυστήρια τους και τάχα μόνο όσοι έχουν γνώση της αίρεσης και κοινωνούν έχουν "κατάκριμα" ενώ οι άλλοι όχι μόνο δεν βλάπτονται αλλά έχουν και ωφέλεια .Οτι είναι η οστια του πάπα ή τα μυστήρια των ραβίνων και των ιμάμηδων και των άλλων αντίχριστων είναι η κοινωνία και τα μυστήρια του Βαρθολομαίου . Και όποιος έχει αντίρρηση να πάει να τον ρωτήσει αυτόν τον ίδιο τον Βαρθολομαίο .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι μη μνημονεύοντες Βαρθολομαίο αλλά Ιερά Σύνοδο Εκκλησίας της Ελλάδος, και ταυτόχρονα δηλώνοντες ότι δεν αποδέχονται τα συμπεράσματα της ψευτοσυνόδου του Κολυμπαρίου (λ.χ. Αμβρόσιος) γιατί είναι αιρετικοί; Επίσκοποι είναι, ισότιμοι και ισόκυροι και με τον Βαρθολομαίο και με τον Ιερώνυμο. Δεν συμφωνείτε, ότι, όπως αναφέρεται στο σχόλιο του "αιρετικού" παρά τους βαρύγδουπους τίτλους στην πραγματικότητα της Εν Χριστώ αληθινής Εκκλησίας όλοι οι επίσκοποι είναι ιστότιμοι, ισόκυροι και μεταξύ τους και με τον Ιερώνυμο και με τον Βαρθολομαίο (απλά εκείνοι έτυχε να είναι επίσκοποι πρωτευούσης και τ.πρωτευούσης, δεν είναι κάτι παραπάνω).

      Διαγραφή
  8. Και τι κανει σε αυτη την περιπτωση ενας ανθρωπος;Καθεται σπιτι και προσευχεται μονος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Η μήπως δεν έχετε καταλάβει οτι στην ουσία αυτό λέει η ληστρική οταν δέχεται σαν εκκλησία κάθε αίρεση οτι δηλαδή , οτι είναι η οστια του πάπα ή τα μυστήρια των άλλων αντίχριστων αιρετικών είναι και η κοινωνία και τα μυστήρια του Βαρθολομαίου ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από που, κ.Ζουρίδη ,θα λάβουν άφεση αμαρτιών αυτοί που αποτειχίστικαν;Γιατί απορρίπτεις την ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ που διδάσκουν οι Άγιοι Πατέρες(Μέγας Φώτιος,Θεόδωρος Στουδίτης κ.α.).Που είναι το πρόβλημα αν εξομολογηθείς στον π.Βασίλειο Βολουδάκη ή στον π.Αναστάσιο Γκοντζόπουλο(το να μην Κοινωνίσεις από αυτούς είναι ορθό);Έχασαν την Ιερωσύνη τους;; Γιατί δεν ακούς τον Μέγα Φώτιο;;;Ο Πατέρας Ευθύμιος Τρικαμηνάς απαγορεύει να Κοινωνάμε στους Σιγονταροοικουμενιστές και επιτρέπει εξομολόγιση,γάμο,βάπτιση- χρίσμα,ευχέλαιο σε αυτούς(όχι όμως στους Οικουμενιστές ψευδοποιμένες).Όταν θα υπάρχουν αποτειχισμένοι ποιμένες ΤΟΤΕ θα σταματήσει αυτή η οικονομία.Και ο Θεός οικονομία κάνει και μας ανέχεται και μας σώζει και οικονομία διδάσκουν αυτοί που Τον αγαπούν και Τον λατρεύουν.

      Διαγραφή
  10. Και ο σατανάς άγγελος εκπεσών είναι Με την πτώση δεν έχασε αλλά μετέβαλε τις ιδιότητες του αγγέλου . Η Ιεροσύνη , όπως και η μοναχική ιδιότητα και το βάπτισμα κτλ δεν επιδέχονται εξάλειψη αλλά μεταβολή εκ της πτώσεως στην αίρεση . Λες ο Βέκος ή ο Μάμας μετά την πτώση του να είχε την δυνατότητα να τελεί το όποιο χριστιανικό μυστήριο ? Της απώλειας ήταν τα μυστήρια του και για αυτό οι μάρτυρες προτίμησαν το μαρτύριο παρά να μετάσχουν σε αυτά μνημονεύοντας τον . Αλλο το αν μετανοήσει και προσέλθει στην ορθοδοξία ο υπό του αιρετικού πχ Βέκου βαπτισθείς , χειροτονηθείς , συζευχθείς κτλ Τότε το Το Αγ. Πνεύμα της μετάνοιας ,της ορθοδοξης ομολογίας και μαρτυρίας ( γιατί κανένας δεν όμολογεί Χριστό άνευ Αγ Πνεύματος , του Αγ. Χρίσματος που τους υποδεχόμαστε τα ελλείποντα αναπληροί και τα όποια αντίχριστα μυστήρια αποκτούν Χριστιανική υπόσταση . Αν και ακινδύνως βαπτίζονται ή και χειροτονούνται οι εξ αιρετικών . Το ότι τα μυστήρια των αιρετικών είναι του εχθρού είναι αλήθεια του ευαγγελίου αλλά το ξεκαθάρισε σαφώς ο Αγ Κυπριανός το 250
    στην σύνοδο στην Καρχηδόνα αλλά και απο τους συγχρόνους ο Αγ Ιουστίνος Πόποβιτς.

    Τώρα γιατί το "ξεχνάνε " οικουμενιστές και γιαλανζί αντι - οικουμενιστές ? Και ο Ζήσης και ο Ζηζούλας είχαν αιρετικούς δασκάλους Με όποιο δάσκαλο καθίσεις τέτοια γράμματα θα μάθεις .

    Και ο Βαρθολομαίος και ο Ζήσης θεωρούν οτι η ιεροσύνη των αιρετικών είναι χριστιανική και όχι σατανική . Είναι ανέκδοτο ο πρώτος γιός του σατανά που είναι ο αιρετικός να λέμε οτι είναι χριστιανός και μάλιστα χριστιανός ιερέας . Είναι ανέκδοτο να λέμε ότι πρώτος γιός του σατανά που είναι ο αιρετικός ότι έχει προσευχή και όχι βλασφημία στα χείλη του . Πως ο πρώτος γιός του σατανά , ο αιρετικός , να ζητήσει απο τον Θεό την άφεση αμαρτιών ? Αλογίες και όχι ευλογίες οι "ευχές¨ του αιρετικού και σατανικό μόλυσμα ακόμα και η σκιά του .

    Επίσης και ο Βαρθολομαίος και ο Ζήσης απέναντι στην μνημόνευση του επισκόπου έχουν την ίδια κατά βάση αιρετική θέση . Στην ουσία είναι παράβαση της 2 εντολής , είναι κατασκευή προσκύνηση και λατρεία ειδώλου (= ψεύτικου Θεού ) η αίρεση και η μνημόνευση αιρετικού και η συμμετοχή στα αιρετικά μυστήρια . Είναι άρνηση θεού όπως άρνηση Θεού είναι και η αποδοχή κάθε τι που τελούν σαν ιερείς Και για αυτό ο Αγ Μάρκος δεν τους θέλει μήτε στην κηδεία του . Γιατί αν με την θέληση σου κηδευτείς απο αιρετικούς πας όπου οι αιρετικοί αναπαύονται.
    Άρνηση Θεού είναι επίσης αν πάρει τις έστω ένα πλαστό χαρτί που να βεβαιώνει οτι συμμετείχε στα υπο των αντίχριστων τελούμενα ακόμα και εάν πραγματικά δεν συμμετείχε .

    Με την μνημόνευση του Πάπα ο Βαρθολομαίος αρνήθηκε τον Θεό και αυτομόλησε στον Πάπα. Οτι λοιπόν ισχύει για όλους όσους μνημονεύουν τον Πάπα ισχύει και για αυτόν τον Βαρθολομαίο αλλά και όσους τον μνημονεύουν και κοινωνούν άμεσα ή έμμεσα ή με οποιοδήποτε τρόπο μαζί του .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Θρίαμβος του σατανισμού οι «έχοντες μόρφωσιν ευσέβειας, την δε δύναμιν αυτής ηρνημένοι» να "παλαιώνουν" τον νόμο του Θεού .

    Υποσημείωση του αγίου Νικοδήμου, στην ερμηνεία του 46ου αποστολικού κανόνα «Δια τούτο και ο άγιος ιερομάρτυς Κυπριανός ο χρηματίσας Καρχηδόνος Επίσκοπος, και όλη η περί αυτόν σύνοδος των ογδοήκοντα τεσσάρων Επισκόπων, η εν Καρχηδόνι συγκροτηθείσα, ακολουθήσαντες εις τον παρόντα Αποστολικόν Κανόνα τον αποβάλλοντα το βάπτισμα των αιρετικών απλώς, αλλά και εις τον ξη' αποστολικόν κανόνα, τον λέγοντα, ότι οι παρά των αιρετικών βαπτισθέντες, ή χειροτονηθέντες, δεν είναι δυνατόν, ταυτόν ειπείν, αδύνατον είναι να ήναι ούτε Χριστιανοί, ούτε κληρικοί, ακολουθούντες, λέγω, εις τους Κανόνας τούτους, Κανόνα εξέθεντο, δια του οποίου αποβάλλουσι το βάπτισμα των αιρετικών και σχισματικών ομού.

    Αποδεικνύοντες τούτο, και εκ πολλών μεν και άλλων γραφικών ρητών, μάλιστα δε εκ εκείνου του Αποστολικού. «Εις Κύριος, μία πίστις, εν βάπτισμα» (προς Εφεσίους δ).
    Ει γαρ φησί, μία είναι η Καθολική Εκκλησία, και εν είναι το αληθές βάπτισμα, πως ημπορεί να ήναι αληθές βάπτισμα το των αιρετικών και σχισματικών, εις καιρόν όπου αυτοί δεν είναι μέσα εις την Καθολικήν Εκκλησίαν, αλλ’ εξεκόπησαν από αυτήν δια της αιρέσεως;

    Ει δε αληθές είναι το βάπτισμα των αιρετικών και σχισματικών, αληθές δε είναι και το της Ορθοδόξου και Καθολικής Εκκλησίας, λοιπόν δεν είναι εν βάπτισμα, καθώς ο Παύλος βοά, αλλά δύο, όπερ εστί ατοπώτατον. Προσθέτουσι δε και τούτο, ότι η γνώμη αύτη, το να μη δέχονται το βάπτισμα των αιρετικών, δεν είναι καινούρια και πρόσφατος ιδική τους, αλλά παλαιά, και από τους προγενεστέρους αυτών δεδοκιμασμένη.

    Ταύτα της συνόδου τον Κανόνα και η αγία Οικουμενική έκτη σύνοδος (Κανόνι β) επεσφράγισε, και από εκεί όπου ήτο πρώτον Κανών συνόδου τοπικής και μερικής, ήδη εστί Κανών συνόδου Οικουμενικής, ως υπό ταύτης επισφραγιζόμενος.

    Συμφώνως με τον άγιον Κυπριανόν και περί αυτόν σύνοδον, και Φιρμιλιανός ο χρηματίσας έξαρχος της εν Ικονίω συνόδου, ον ο Μ. Βασίλειος εν τω πρώτω Κανόνι αυτού ιδικόν του ονομάζει, ως Επίσκοπον όντα Καισαρείας, ακυροί και αποβάλλει το βάπτισμα των αιρετικών».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Και συχεχίζει: «Συνάδει εις την γνώμην ταύτην και ο μέγας Βασίλειος, ου και αυτού τους Κανόνας επεσφράγισεν η Οικουμενική έκτη σύνοδος (καν. β). Προθέμενος γαρ εις τον πρώτο αυτού κανόνα να ειπεί ποιά βαπτίσματα είναι αποδεκτά, και ποιά άδεκτα, εις δύο ταύτα μοιράζει, λέγοντας· «Οτι το μεν βάπτισμα των αιρετικών, ήτοι των παντελώς χωρισμένων από την Εκκλησίαν, και κατ’ αυτήν την πίστην διαφερόντων από τους Ορθοδόξους, και ων η διαφορά αποβλέπει παρευθύς εις την εις Θεόν πίστιν, εφάνη εύλογον εις τους αρχαίους παντελώς να αθετηθή.

    Το δε βάπτισμα των σχισματικών, εφάνη, μεν εύλογον εις την περί τον Κυπριανόν και Φιρμιλιανόν τον ιδικόν μας σύνοδον, να αθετηθεί και αυτό, ωσάν ώπου οι σχισματικοί, οι καθαροί λέγω ονομαζόμενοι, και εγκρατίται, και σακκοφόροι και υδροπαραστάται και άλλοι, εχώρισαν κατά την αρχήν από την Εκκλησίαν, και χωρισθέντες δεν είχον την χάριν του αγίου Πνεύματος εις του λόγου τους πλέον, ωσάν όπου η μετάδοσις αυτής διεκόπη· Όθεν ως λαϊκοί γενόμενοι, ούτε χάρισμα είχον πνευματικόν, ούτε είχον εξουσίαν να βαπτίζουν, ή να χειροτονούν, και ακολούθως οι παρ’ αυτών βαπτιζόμενοι, ως παρά λαϊκών βαπτιζόμενοι, επρόσταξαν να βαπτίζωνται με το αληθινόν της Καθολικής Εκκλησίας βάπτισμα».

    Αλλά όμως επειδή και εφάνη εύλογον εις μερικούς Πατέρας της Ασίας να ήναι δεκτόν το Βάπτισμα των σχισματικών δια κάποιαν οικονομίαν των πολλών, ας είναι δεκτόν. Σημείωσαι δε, οτι το βάπτισμα των σχισματικών όπου εις τον πρώτο Κανόνα του δέχεται, εις τον μζ’ Κανόνα του το αθετεί, λέγωντας, «ημείς με ένα λόγον, τους καθαρούς, και εγκρατίτας, και σακκοφόρους, όλους βαπτίζομεν».

    Ει δε και είναι απηγορευμένον κοντά εις εσάς ο αναβαπτισμός, δια κάποια οικονομίαν, καθώς είναι κοντά εις τους Ρωμαίους, όμως ο ιδικός μας λόγος ας έχη δύναμιν να αθετήση δηλαδή το βάπτισμα των τοιούτων. Όθεν αν το βάπτισμα σχισματικών αθετή ο μέγας Βασίλειος, με το να τους έλειψεν η τελειωτική χάρις, περιττόν είναι λοιπόν και το να ζητή τινάς αν πρέπει να βαπτίζωμεν τους αιρετικούς».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. «Την αυτήν γνώμην έχει και ο μέγας Αθανάσιος, ου και αυτού τους λόγους η έκτη επεσφράγισε σύνοδος. Λέγει γαρ εν τω τρίτω λόγω Κατά Αρειανών. Οι Αρειανοί κινδυνεύουσι και εις αυτό το πλήρωμα του Μυστηρίου, λέγω το βάπτισμα.

    Διότι ανίσως η δια του βαπτίσματος τελείωσις διδόται εις το όνομα του Πατρός, και του Υιού, οι δε Αρειανοί δεν λέγουσι Πατέρα αληθινόν, με το οποίο αρνούνται το εξ αυτού όμοιον της ουσίας, αρνούνται δε και τον αληθινόν Υιόν, και άλλον αναπλάττοντες με την φαντασίαν των εκ μη όντων κτιζόμενον, ονομάζουσι τούτον Υιόν, πως το παρ’ αυτών διδόμενον βάπτισμα δεν είναι τελείως ανωφελές, και μάταιον; Και φαίνεται μεν κατά προσποίησιν, ότι είναι βάπτισμα, αλλά τη αληθεία δεν έχει καμίαν βοήθειαν προς την πίστιν και την ευσέβειαν. Ου γαρ ο λέγων απλώς Κύριε, εκείνος δίδει και το ορθόν βάπτισμα, αλλ’ εκείνος όπου και την επίκλησιν του ονόματος λέγει, και την πίστιν έχει ορθήν.

    Δια τούτο λοιπόν και ο Σωτήρ δεν επαρήγγειλεν εις τους Αποστόλους να βαπτίζωσι μόνον απλώς, αλλά πρώτον τους είπε να μαθητεύσουν τους μέλλοντας βαπτισθήναι, και έτσι να βαπτίζουν εις το όνομα του Πατρός, και του Υιού και του Αγίου Πνεύματος, δια να γένει ορθή η πίστις από την μάθησιν, και με την ορθήν πίστιν να προστεθεί η τελείωσις του βαπτίσματος.

    Δια τούτο και άλλαι πολλαί αιρέσεις, λέγουσι μεν τα ονόματα μόνον της αγίας Τριάδος, αλλ’ επειδή δεν φρονούσι ταύτα ορθώς, μηδέ πίστιν έχουσι υγιά, ανωφελές έχουσι και το παρ’ αυτών διδόμενον βάπτισμα, με το να υστερήται την ευσέβειαν.

    Ώστε όπου ακολουθεί, ότι ο ραντιζόμενος από αυτούς να μολύνεται μάλλον με την ασέβειαν, παρά να λυτρώνεται από αυτήν. Λοιπόν και οι τα Αρείου φρονούντες, καν αναγινώσκωσι τα γεγραμμένα, και λέγουσι τα ονόματα της Αγίας Τριάδος εις το βάπτισμα αυτών, όμως πλανούσι τους λαμβάνοντας το βάπτισμα παρ’ αυτών, επειδή είναι των άλλων αιρετικών ασεβέστεροι».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. «Αλλά και ο Θεολόγος Γρηγόριος συμφώνως με τους προρρηθέντας αγίους λέγει εν τω εις το βάπτισμα λόγω, προς τους Αρειανούς, ή και Μακεδονιανούς αποτεινόμενος, όντας κατηχουμένους.

    Ει δε ακόμη χωλαίνεις, και δεν καταδέχεσαι το τέλειον της Θεότητος του Υιού και του Πνεύματος, ζήτησαι άλλον να σε βαπτίσει, ή μάλλον ειπείν να σε πνίξη εν τω βαπτίσματι, επειδή και εγώ δεν έχω την άδεια να χωρίζω την Θεότητα του Υιού και του Πνεύματος, από την Θεότητα του Πατρός, και να σε κάμω νεκρόν, εις τον καιρόν όπου πρέπει να σε αναγεννήσω δια του βαπτίσματος, ώστε όπου, ούτε το χάρισμα του βαπτίσματος να έχης, ούτε την ελπίδα οπού γεννάται από το βάπτισμα, με το να χάσεις εν ταις ολίγαις συλλαβαίς του ομοουσίου και ομοιουσίου, την σωτηρίαν σου.

    Επειδή όποιαν από τας τρείς υποστάσεις ήθελες καταβιβάσεις από το αξίωμα της Θεότητος, όλην την αγίαν Τριάδα καταβιβάζεις από αυτό, και τον εαυτόν σου υστερείς από την δια του βαπτίσματος τελείωσιν».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την εγκυρότητα των Μυστηρίων των μή καθηρημένων κληρικών βεβαιώνει και η Ζ' Οικ.Σύνοδος μέσω του προέδρου της Αγίου Ταρασίου(Μansì 12,1042 και 1047).Επί πλέον,η ίδια Σύνοδος που κατέκρινε την εικονομαχική αίρεση,έκανε δεκτούς εικονομάχους επισκόπους,νομιμοποιώντας τα γενόμενα από αυτούς μυστήρια(Ζ' Οικ.Συνόδου,Μansì 12,1031).
      ''Πριν της καθαιρέσεώς του,κανείς δεν έχει καθαιρεθεί'' λέει ο Μέγας Φώτιος(P.G.104,1224).Και ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος δέχεται ότι,για χάρη του λαού,ο Θεός ενεργεί τα Μυστήρια μέσω αναξίων κληρικών(Ε.Π.Ε.23,492-494)[στους ανάξιους είναι και οι αιρετικοί;!)Αν ο κληρικός που έχει κοινωνία με τους Οικουμενιστές δεν τελεί έγκυρα μυστήρια, τότε,κ.Ζουρίδη,κάνουν λάθος οι Άγιοι και η Ζ' Οικουμενική!Έτσι δεν είναι;Δεκαπέντε χρόνια χωρίς γάμο,χωρίς πνευματικό,χωρίς βάπτιση( χωρίς Θεία Κοινωνία από αποτειχισμένο κληρικό)δεν είναι αρκετά;;Δηλαδή στην Κρήτη αυτοί που γεννήθηκαν το 2001 θα είναι δεκαπέντε χρόνια αβάπτιστοι και αυτοί που ήθελαν να κάνουν( από το 2001 και μετά)γάμο θα πορνεύουν για δεκαπέντε χρόνια;;;

      Διαγραφή
    2. ΟΧΙ .Λαθος στα δίδαξαν ! Αλλο η αναξιότητα για αμαρτία και άλλο για αίρεση καταδικασμένη συνοδικά όπως πχ ο Μονοφυσιτισμός , ο Παπισμός η ακόμη χειρότερα ο Μωαμεθανισμός , ο παγανισμός κτλ
      Η Θυσία σε θεό αλλότριο είναι προδοσία και θέτει τον εξωμότη εκτός εκκλησίας .Και οι νεομάρτυρες γυρίζουν στο μέρος που εξωμότησαν για να ομολογήσουν Ιησού με το αίμα του μαρτυρίου τους . Αυτά που μου λές είναι μία "θεολογία" που κατασκευάστηκε απο τους παπικούς και εξελίχτηκε απο τους προτεστάντες για να κρατήσει τους πιστούς υπό την εξουσία εμφανώς αντίχριστων κληρικών (δες πχ τους Μεδικους ή τους πάπες της πορνοκρατίας(Με το όνομα Πορνοκρατία χαρακτηρίζεται στην ιστορία της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας η περίοδος μεταξύ 904 και 963 ). Η "θεολογία" αυτή μας ήρθε απο την εσπερία από τους αιρετικοσπουδασμένους μεταπτυχιακούς υποτρόφους .
      Σε μας ένα "ανάξιος" κατα την θεία ευχαριστία η οπουδήποτε μυστήριο ακόμη και χειροτονία επισκόπου και το μυστήριο σταματούσε ! Εδώ και χρόνια δεν σταματά πχ χειροτονίες μοιχεπιβατών στην Λάρισα κτλ .
      Υπάρχουν ιερείς , επίσκοποι κτλ που είναι αιρετικοί νικολαϊτες και είναι περήφανοι για την ομοφυλοφιλία τους και διδάσκουν τον νικολαϊτισμό θεωρία και πράξη .... ΌΛΟΙ ΑΥΤΟΊ ΕΊΝΑΙ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΆ . Σατανά έχουν στα μυστήρια τους και με τον σατανά ενώνουν όσους μετέχουν σε αυτά συμψωνα με το ιερό Ευαγγέλιο ,όλες τις ιερές συνόδους και όλους τους αγίους της εκκλησίας γιατί κανένας αγιος δεν συνιστούσε την κοινωνία των σατανοπαιδιών αλλά μας λέγανε να φεύγουμε ως απο όφεως .

      Τα βλεδηρα μυστήρια του κάθε Ζήση που μνημονεύει Βαρθολομαίο είναι ότι τα μυστήρια του Βαρθολομαίου .Αν διαφωνείς ρώτα τον Ζήση

      Τα βλεδηρα μυστήρια του Βαρθολομαίου που μνημονεύει Πάπα είναι ότι τα μυστήρια του Πάπα .Αν διαφωνείς ρώτα τον Βαρθολομαίο και την σύνοδο της Κρήτης ... Και φυσικά είναι ότι τα μυστήρια των ιουδαίων , μουσουλμάνων ,βουδιστών κτλ αντίχριστων . Τα υπόλοιπα περί ιεροσύνης των αντίχριστων είναι σαλιαρίσματα αιρετικών του ιδίου αντίχριστου φυράματος .

      Διαγραφή
    3. Α! Και όσο αφορά το "Έτσι δεν είναι;Δεκαπέντε χρόνια χωρίς γάμο,χωρίς πνευματικό,χωρίς βάπτιση( χωρίς Θεία Κοινωνία από αποτειχισμένο κληρικό)δεν είναι αρκετά;;Δηλαδή στην Κρήτη αυτοί που γεννήθηκαν το 2001 θα είναι δεκαπέντε χρόνια αβάπτιστοι και αυτοί που ήθελαν να κάνουν( από το 2001 και μετά)γάμο θα πορνεύουν για δεκαπέντε χρόνια;;;"

      Επί ενετοκρατίας οι της οικογενείας μου επί δεκαετίες έμειναν μακρά απο τους λατινόφρονες . Σιγά που θα πάω στα σατανά να πάρω την κατάρα πάνω μου γιατί δεν έχω χριστιανό Ιερέα να πάρω την ευλογία του Θεού .

      Διαγραφή
  15. Ο Άγιος Ταράσιος και ο Μέγας Φώτιος κάνουν λάθος( ΝΑΙ ή ΟΧΙ);Την Ζ' Οικουμενική την διάβασες( συμφωνείς με την Σύνοδο ή ΟΧΙ);;Το παιδί σου έχει ορμές και για να μην πορνεύει θέλει να παντρευτεί.Βρήκε μια κοπέλα και την αγάπησε,που θα παντρευτεί αν δεν υπάρχουν αποτειχισμένοι κληρικοί;Είναι αιρετικός ένας κληρικός που δεν ξέρει για τον Οικουμενισμό και τις προδοσίες των Οικουμενιστών;;Το Μυστήριο τούτο γιατί να είναι άκυρο( ο άνθρωπος δεν ξέρει τίποτα για αυτά τα θέματα);;;Θα πάει σε Ορθόδοξο κληρικό να παντρευτεί( για να μην πορνεύει ).Θα κάνει οικονομία γιατί δεν υπάρχουν αποτειχισμένοι κληρικοί.Όταν θα έχει αποτειχισμένους κληρικούς τότε σταματάει η οικονομία.Πρέπει να ακούμε τους Αγίους και τις Οικουμενικές Συνόδους( και τον αποτειχισμένο π.Ε.Τρικαμηνά).Δηλαδή τα εγγόνια σου θα τα κάνεις αεροβάπτισμα;;;;Γιατί είναι αιρετικός ο π.Αναστάσιος Γκοντζόπουλος( δεν μνημονεύει Βαρθολομαίο,την Σύνοδο της Τοπικής Εκκλησίας την Ελλάδας μνημονεύει);;;;;Τις αμαρτίες σου πως τις σβήνεις,στην εικόνα( ή δεν έχεις αμαρτίες);;;;;;Μετά την Ψευδοσύνοδο της πατρίδας σου θα υπάρξουν αποτειχισμένοι κληρικοί(σε λίγους μήνες) και θα λυθούν και αυτά τα θέματα.Αυτά που μας λες θα ισχύουν όταν υπάρχουν αποτειχισμένοι κληρικοί ή όταν εμφανιστεί η Αποστασία,ο Αντίχριστος.Ξέρεις γιατί δεν υπάρχουν αποτειχισμένοι κληρικοί;;;;;;;Ρώτα τον Προφήτη Κοσμά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ο Άγιος Ταράσιος και ο Μέγας Φώτιος δεν κάνουν λάθος
    Και την Ζ' Οικουμενική την διάβασα και τις άλλες εσένα στραβά στις δίδαξαν
    Εσυ κάνεις λάθος που τους βάζεις λόγια στο στόμα που ποτέ δεν είπαν .

    Ουτε ο Άγιος Ταράσιος ούτε ο Μέγας Φώτιος αναγνώρισαν ποτέ Θεία Χαρη εκτός εκκλησίας .

    Αυτοί που σε δίδαξαν , και στραβά σε δίδαξαν , αναφέρονται στην αναγνώριση ΜΕΤΑ την επάνοδο στην ορθοδοξία .
    Ο δάσκαλος σου "ξεχνά" το Αγιο Χρίσμα που μεταβάλει τα πράγματα και σκεπτόμενος κοσμικά λέει Α! Ο Άγιος Ταράσιος ο Μέγας Φώτιος αναγνωρίζει την ιεροσύνη , την αρχιεροσύνη του τάδε ... ποιός χειροτόνησε τον τάδε ?
    Οι Αιρετικοί ! Αρα συμπεραίνει αυθαίρετα οι αιρετικοί έχουν μυστήρια του Θεού και πρακτικά το αναγνωρίζουν οι Άγιος Ταράσιος και ο Μέγας Φώτιος αφου δέχονται τον ΤΑΔΕ σαν αρχιεπίσκοπο ....

    Ναι αλλά ο Άγιος Ταράσιος ούτε ο Μέγας Φώτιος αναγνωρίζει την ιεροσύνη , την αρχιεροσύνη του τάδε ΜΕΤΑΝΟΗΜΕΝΟΥ που έχει επιστρέψει στην εκκλησία .
    Του κάθε άλλου που δεν έχει μετανοήσει , που δεν έχει επιστρέψει δεν την αναγνωρίζει ουτε ο Άγιος Ταράσιος ούτε ο Μέγας Φώτιος ουτε κανένας άλλος άγιος σαν ιερέα , αρχιερέα του Ιησου ή έστω χριστιανό!
    Παρά πώς τον αναγνωρίζει ? ΠΡΩΤΌΤΟΚΟ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΑ !

    Ε αυτός ο Ο ΠΡΩΤΌΤΟΚΟΣ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΑ άμα μετανοήσει και επιστρέψει γίνεται ΠΡΩΤΟΤΟΚΟΣ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ και τον αναγνωρίζουμε ως τέτοιο όχι γιατί τον χειροτόνησαν οι αιρετικοί αλλά γιατί το Αγιο Χρίσμα η Χάρη του Παναγίου Πνεύματος θεραπεύει τα ασθενή και τα ελλείποντα αναπληρώνει!
    Με το Αγιο Χρίσμα , που δεχόμαστε τους αιρετικούς επέρχεται ΜΕΤΑΒΟΛΗ και ο αιρετικός ιερέας του διαβόλου γίνεται ορθόδοξος ιερέας του Χριστού .
    Με το Αγιο Χρίσμα , που δεχόμαστε τους αιρετικούς επέρχεται ΜΕΤΑΒΟΛΗ και ο παντρεμένος με γάμο απο αιρετικό ιερέα του διαβόλου γίνεται ορθόδοξος παντρεμένος .
    Αλλο αυτό και άλλο οτι ο ιερέας των αιρετικών έχει θεία Χάρη .
    Δεν έχει . Αλλά τι έχει ? ΣΑΤΑΝΑ !

    Λάθος στα μάθανε . Αν αναγνώριζαν ιεροσύνη ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΜΕΤΑΝΟΙΑ και επάνοδο και αποδοχή με Αγ. Χρίσμα κτλ θα είχαν παραβεί κανόνα και θα τους είχαν καθαιρέσει ,γιατί τότε δεν χαρίζανε κάστανα στους παραβάτες
    Η σύνοδος της Καρθαγένης το 225 και επαναλαμβάνεται στις μετέπειτα συνόδους ξεκαθαρίζει οτι οι αιρετικοί είναι του σατανά και ότι του σατανά είναι τα μυστήρια τους . Αλογία η "ευλογία" τους και βλασφημία η "προσευχή" τους .
    Ουτε έχουν τα σατανοπαίδια εξουσία να λύνουν αμαρτίες . Η εξομολόγηση σε αυτά προσθέτει αμαρτία ΔΕΝ ΑΦΕΡΕΙ !

    Αλλά και για την μετάνοια τα ξέρεις λάθος .
    Η Νινευί ήταν χριστιανική ή Εβραϊκή έστω πόλις ?
    Ο ΝΑΒΟΥΔΟΧΟΝΟΣΟΡ χριστιανός ή έστω Εβραίος ?
    ΔΕΝ ΑΠΟΔΈΧΘΗΚΕ Ο ΘΕΌΣ την μετάνοια τους ?

    Απλά κάθισες με λάθος δασκάλους ....και τα έμαθες στραβά .














    ΑπάντησηΔιαγραφή