Δευτέρα, 25 Ιουλίου 2016

Δυστυχως ο πατηρ Παϊσιος μας αφησε πολλα ....Κ Ε Ν Α. Ανεξηγητα, ανερμηνευτα κενα. Που δεν εξηγουνται και που δεν δικαιολογουνται. Τι να πουμε;

Πως θα μπορεσουν να καλυφθουν τα ...κενα του πατρος Παϊσιου;
Τον αποδεχονται Κανονομαχοι και Αγιομαχοι, Κοσμικοι και Διεφθαρμενοι, 
Αιρετικοι και Παναιρετικοι.
Ενω δημιουργουνται πολλα προβληματα στην ζωη των σημερινων πιστων ανθρωπων απο τις συγχυσεις που προκαλουνται.
Πως εξηγειται το φαινομενο;

ΠΕΡΙ του πατρος ΠΑΙΣΙΟΥ 

ΚΑΙ ΠΑΛΙΝ Ο ΛΟΓΟΣ!


Εκει που οι περισσοτεροι πασιγνωστοι και εναρετοι πατερες και διδασκαλοι των ημερων μας, αρνουνταν καθε επικοινωνια με τον Αρχιαιρεσιαρχη Βαρθολομαιο, ο πατηρ Παϊσιος παρεστη σε ακολουθια και τον ασπασθηκε.
Η στασι του ηταν Πατερικη ή ερχεται σε αντιθεσι με την πρακτικη των Αγιων μας; (δειτε το βιντεο)

Δυστυχως ο πατηρ Παϊσιος μας αφησε 
πολλα  ....Κ Ε Ν Α. 
Ανεξηγητα, ανερμηνευτα κενα.
Που δεν εξηγουνται και που δεν δικαιολογουνται.
Τι να πουμε;
Αναζητουμε ερμηνεις των πρακτικων του πατρος Παϊσιου και σε αλλα ζητηματα, που να δινουν καποιες εξηγησεις.
Η διορατικοτητα του δεν ...εβλεπε ποιος ΛΥΚΟΣ ΒΑΡΥΣ θα εξελισσετο ο ....καλυτερος πατριαρχης που αποτελει σημερα τον  μεγαλυτερο πειρασμο της Ορθοδοξιας; 

Δημοσιευουμε το παρακατω αποκαλυπτικο κειμενο εγκρατους περι τα θεολογικα γραμματα.
Διαπιστώνουμε ότι ο κόσμος συνεχίζει να πέφτει στην παγίδα της διαιρέσεως! Δυστυχώς η «κατάρα» της διαιρέσεως είναι προνόμιο της φυλής των Ελλήνων από αρχαιοτάτων χρόνων και απ΄ ότι φαίνεται τα παθήματα δεν μας έχουν γίνει μαθήματα!
Το ζητημα Παισίου θα πρέπει να εξετασθεί. 
Θα πρέπει να εξετασθούν π.χ. οι μαρτυρίες οι οποίες είναι πολλαπλής μορφής, πολλαπλής εκμετάλλευσης, πολλαπλής ή μάλλον διττής συμπεριφοράς του Παισίου (η μάλλον όχι του Παισίου, αλλά αυτών που γράφουν.....) 
Θα πρέπει να εξετασθεί τι είναι αληθές τι δεν είναι κ.λπ. 
Τι είναι προιόν εκμετάλλευσης, τι όντως είπε και τι δεν είπε, αλλά και το πιο σημαντικό να καταδικασθούν όσοι χρύσωσαν τις τσέπες τους με τα βιβλία που πωλούν με το τι είπε ή τι δεν είπε ο Παίσιος και ο κάθε Παίσιος.
Θα δώσουμε ένα παράδειγμα αυτής της διττής συμπεριφοράς εις τους λόγους του Παισίου και ας μας πούν μετά μερικοί αν δεν είναι αντιφατική η συμπεριφορά αυτή, όχι των Γερόντων, αλλά όσων εκμεταλλεύονται τους Γέροντες λόγω πολλαπλών οφελών! Και φυσικά δεν εννοούμε την μαρτυρία της κ. Νούση.

Δια τούτο επαναλαμβάνουμε ότι είναι ένα ζήτημα που πρέπει να εξετασθεί από μια μελλοντική Σύνοδο Ορθοδόξων!
Απολαύστε το!
Πριν δώσω αρχικώς το έργο «περί του Γέροντος Ιερωνύμου» στον Εκδοτικό Οίκο, παρεκάλεσα δι' επιστολής μου και τον μακαριστό Γέροντα Παίσιο του Αγίου Όρους, να με πληροφόρηση, αν γνώριζε κάτι περί του Γέροντος Ιερωνύμου και την γνώμη του, περί της συγγραφής του βιβλίου.
Ό Γέρων Παίσιος, είθε πλέον αι εύχαί του και από εκεί πού βρίσκεται να μας συνοδεύουν, μου απήντησε με την εις το τέλος καταχωρουμένην εύλογημένην επιστολή του, διά της οποίας άφ' ενός μεν ηύχετο να «γίνει καλή ή εργασία κλπ.», άφ' ετέρου δε την συμβουλή να το διάβαση προηγουμένως ό π. Πορφύριος (του Ωρωπού), διότι «μοιάζει ή πνευματική ειδικότητα του ενός μετά του άλλου».
Ό Γέρων, μακαριστός π. Πορφύριος, από ταπείνωση, όταν τηλεφωνικώς τον παρεκάλεσα να διεξέλθει το κείμενο και να δώσει την ευλογία του για την εκτύπωση, μου απήντησε:
«Ποιος κάνει τον Πρόλογο;».
Του απήντησα: «ό κ. Πάσχος Γέροντα, τον γνωρίζετε».
 Και άπαντα: «Αφού το είδε και το προλογίζει ό κ. Πάσχος, πού είναι και Καθηγητής Πανεπιστημίου, δεν χρειάζομαι εγώ, ένας αμόρφωτος άνθρωπος».
Εν συνεχεία και με διστακτικότητα στην υπενθύμιση μου: «Γέροντα, τί θα κάνουμε τώρα, πού έτσι γράφει ό π. Παΐσιος, ότι πρέπει να το δείτε και σεις;».
Και τότε, υπακούων ό μεγάλος και άγιος Γέροντας Πορφύριος στον Αγιορείτη πατέρα Παίσιο, λέγει:
«Καλά, πάρε το κείμενο και διάβαζε μου από το τηλέφωνο, όπου σου λέω. Διάβασε 15 σελίδες από την αρχή. Δέκα σελίδες, μετά την 65η σελίδα. Δέκα σελίδες μετά την 100ή. Δέκα σελίδες μετά την 150ή. Πήδηξε 50 σελίδες και διάβαζε μου...».
Τις σελίδες πού υπεδείκνυε και τις διάβαζα, τηλεφωνικώς, τις άκουγε μετά πολλής προσοχής. Κάποιες λέξεις υπέδειξε προς διόρθωση, ιδίως για την λέξι «άγχος» πού κάπου αναγράφετε, μου λέει με έντονο ύφος: «Μωρέ, σβήσε την αυτήν την λέξι! Να μη υπάρχει στο βιβλίο σου! Δεν επιτρέπεται στον Χριστιανό ούτε να την αισθάνεται, ούτε να την λέει. Δεν υπάρχει άγχος για τον πιστό!», και μετά στο τέλος της αναγνώσεως των αποσπασμάτων, με κάποια ικανοποίηση, λέγει:
«Τώρα, εντάξει είναι, να το δώσεις στο Τυπογραφείο. Με την ευχή μου».
Λοιπόν, μετά από την ευχή και ευλογία και αυτών των δύο Αγίων Γερόντων και με την άγαπητική δίψα του Γέροντος Ιερωνύμου προς νουθεσία και σωτηρία ψυχών, πού όταν ζούσε έντονα την εξεδήλωσε, πώς τα ταπεινά λόγια περί του Γέροντος Ιερωνύμου και αι σοφαι συμβουλαί του, να μη διαποτίζουν, ωφελούν και γλυκαίνουν, όποιον με ζήλο και αγάπη εγκύπτει εις αυτά;
Σωτηρίας Νούση-Ο Γέροντας Ιερώνυμος της Αίγινας
 



7 σχόλια:

  1. κ Οδυσσέα! δεν δημοσιεύετε τα σχόλια ανώνυμων, αυτός που γράφει το άρθρο δεν είναι ανώνυμος;; γιατί;
    Γιάννης Λαμπίρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιαννη Λαμπιρη, αν εισαι πραγματικος και οχι φανταστικος αφου οι σημερινοι χριστιανουληδες κρυβεστε σαν τους λαγους και ψευδολογειτε ασυστολα.
      Ο ιστολογος κρινει το καθε κειμενο και το δημοσιευει οπως θελει.
      Δεν δινει σε κανενα λογο και αυτο ειναι δικαιωμα του.
      Συμφωνεις ή διαφωνεις;
      Αυτο εχει σημασια.
      Οχι ποιος το εγραψε αλλα τι εγραψε.
      Ψοφατε για ανθρωποειδωλα.
      Ω ειδωλολατρες, ω ειδωλολατρες....
      Οσο για το αν δημοσιευω ή οχι σχολια ανωνυμων, κανεις λαθος.
      Ολα τα σχολια ειναι ανωνυμα.
      Αυτη ειναι η εποχη μας εποχη των δειλων και ανανδρων.
      Κατα τα αλλα ....χριστιανων!!!!
      Μαλλον της ...λαμπαδουρας.

      Διαγραφή
    2. Καποια χριστιανοκατακαθια ανωνυμα μπαινουν και γραφουν σχολια ειρωνικα και υβριστικα και δεν ντρεπονται.
      Με τι ψυχη αυτα τα γελοια οντα πηγαινουν και κοινωνουν, δεν το καταλαβαινω.
      Αντε για να μην τους δωσω τον χαρακτηρισμο των Εβραιων.

      Διαγραφή
    3. Οχι δεν βριζουμε τον π. παισιο με αυτα που γραφουμε, εκεινος το ξερει, του φερναμε αντιρρησεις και εν ζωη και μας ζητουμε στοιχεια αποδειξεων.
      Ας μας συγχωρησει αλλα μας αφησε πολλα αναπαντητα ερωτηματα.
      Μαζι με μας εχουν επιφυλαξεις και αλλοι για καποιες θεσεις του π. Παισιου.
      Οχι φιλε εμεις δεν ειχαμε ποτε ανθρωποειδωλα. Ο Σωτηροπουλος ηταν ΟΜΟΛΟΓΗΤΗΣ αφου αφοριστηκε απο τους Παναιρετικους Οικουμενιστες και εφερε επανω του τα στιγματα του σταυρου, οπως και ο εν ζωη κ. Σηματης.
      Ειναι αξιοσεβαστοι και μονον γι αυτο και χωρις να προσμετρουμε την τεραστιων διαστασεων αλλη θεολογικη προσφορα τους.
      Εσεις ομως που κολυμπατε μεσα στην Αιρεσι δεν εχετε δικαιωμα οχι να μας ελεγχετε ως σχισματικους, ενω οι Ιεροι Κανονες ομιλουν για αξιους τιμης, αλλα ουτε να μας αντικρυζετε αφου σε εσας τους ενδοτικους τη Αιρεσει δεν αποδιδει τα ιδια δηλαδη δεν ειστε αξιοι τετοιας τιμης .
      Πως αισθανεσθε αδελφοι απωλολωτες;
      Σεσωσμενοι ή .....

      Διαγραφή
  2. Διαβάζοντας την δημοσίευσή σας διαπιστώνω ότι έχετε ερωτήματα για το προβαλλόμενο θέμα. Ερωτήματα υπάρχουν όχι μόνο για το θέμα που αναφέρεσθε αλλά και για πολλά άλλα από αυτό θέματα. Είμαστε στην εποχή της συγχύσεως, δύο κόσμοι η Ορθοδοξία και η Αντορθοδοξία παλεύουν εδώ και δεκαετίες. Τελευταίος σταθμός σε αυτή τη μάχη, σημαντικός σταθμός, η Σύνοδος της Κρήτης που καθιέρωσε Επίσημα την " Νέα Ορθοδοξία ", την αντίπαλο δηλαδή της αληθινής Ορθοδοξίας. Τα ερωτήματά σας και αυτό και όποια άλλα έχετε θα μένουν στην ουσία τους αναπάντητα, έως ότου ο Κύριός μας ευλογήσει να υπάρξει μία αληθινά Μεγάλη Σύνοδος με Αρχιερείς Ορθοδόξων και ομολογιακών φρονημάτων, οι οποίοι θα διακηρύξουν το " Στώμεν καλώς στώμεν μετά φόβου " και θα αποκαταστήσουν Συνοδικά την αληθινή Ορθοδοξία Των Αγίων και Των Πατέρων. Αυτή η Σύνοδος αφού πρώτα τακτοποιήση το πρώτο πρόβλημα που είναι η αντιμετώπιση του Οικουμενισμού μετά θα μας λύσει υπεύθυνα όλες τις άλλες ερωτήσεις και απορίες μας. Μέχρι τότε αυτό που προέχει δεν είναι η λύση των ερωτημάτων μας, αλλά η προσπάθεια δημιουργίας συνθηκών Ενότητος των αληθινών Ορθοδόξων για να προκύψει μελλοντικά αυτή η ζητούμενη Ορθόδοξη Σύνοδος, παραβλέποντας προσωρινά κάποιες δευτερεύουσες διαφορές απόψεων χάριν του μείζονος, δηλαδή Της Ορθόδοξης Πίστεως. Άλλως το μέλλον όχι μόνο των οπαδών της "Νέας Ορθοδοξίας" αλλά και το δικό μας θα είναι εξαιρετικά δύσκολο. Η πνευματική θύελλα που ξεκίνησε μετά την Σύνοδο της Κρήτης θα σαρώσει κάθε τι που δεν στηρίζεται αληθινά στο Χριστό μας και δεν υπηρετεί αληθινά Αυτόν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κύριε διαχειριστά να τα λέμε όλα έτσι;

    Ούτε ο Παϊσιος αποτειχίστηκε,ούτε και ο συγχωρεμένος Σωτηρόπουλος.

    Μήπως και ο Σωτηρόπουλος μας άφησε πολλά...ΚΕΝΑ;

    Αντί να ζητήσει να κηδευτεί από ιερείς που δεν μνημονευουν τον Βαρθολομαίο,αυτός δεν το έπραξε.

    Μήπως και εσύ αγαπητέ κύριε Οδυσσέα ψοφάς για ανθρωποείδωλα;

    Για τον Παϊσιο διατηρείς μια αμφιβολία-ένσταση,για τον Σωτηρόπουλο γιατί δεν πράττεις το ίδιο;

    Μήπως ο Σωτηρόπουλος ήταν για εσένα ένα είδος ανθρωποείδωλο και δεν τολμάς να το αγγίξεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την απαντησι σου την εδωσα λιγο πιο πανω.

      Διαγραφή