Δευτέρα, 7 Μαρτίου 2016

Η ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ

πατηρ Βασιλειος Βολουδακης









1 σχόλιο:

  1. Ευχαριστούμε για τον κόπο να αναρτήσετε όλες αυτές τις ομιλίες. Αν και το θέμα είναι τραγικό όσο αφορά τους παρασυρμένους τρομοκρατημένους αδελφούς μας, έπεσα στο πάτωμα από τα γέλια, πέντε έξι φορές στα 5 βιντεάκια, έτσι που διακωμωδεί τις τρέλες, τις παραδοξολογίες, ο π. Βασίλειος Βολουδάκης ενώ ελέγχει σθεναρά του διασπείροντας τρομοκρατία.
    Ο π. Βασίλειος υπερασπίζεται κατ' αρχήν τη λογική και επειχειρεί να υπεραπιστεί και την ερμηνεία του Ευαγγελίου. Όπως ασφαλώς και η Ι.Σύνοδος της Εκκλησίας της Κρήτης, για την κάρτα του Πολίτη, να μην το ξεχνάμε. Επίσης, είναι γνωστό, πως οι ευλαβούμενοι τον π. Πορφύριο εξαρχής ήταν κατά των δοξασιών των τριεξάρηδων. Έλεγε ο π.Πορφύριος: Αν έχουμε μέσα μες το Χριστό δεν μπορεί να μπει ούτε να μας βλάψει ούτε να μας σφραγίσει κανένας αντίχριστος. Αν η εκκλησία πει να πάρουμε την κάρτα, θα την πάρουμε, αν πει να μην την πάρουμε, δεν θα την πάρουμε. Να μη συζητάμε για τέτοια θέματα, δεν οφελούν. Δεν συμφωνώ με αυτά που λέει και γράφει ο γ.Παϊσιος, εγώ είμαι ιερέας, εκείνος μοναχός, του βάζω επιτίμιο να σταματήσει να μιλάει για τα 666 και για προφητείες για πολέμους.

    Σε μοναστήρι, μετά τη Θ.Λειτουργία, κατά τον καφέ στο αρχονταρίκι, φανατικός τριεξάρης (άλλο θέμα συζήτησης δεν έχουν αυτοί) προσπαθούσε να πείσει τον κόσμο για τα 666, τις κάρτες πολίτη και τα σφραγίσματα στα γραμμικά. Προσεγγίζει κάποιον και για να τον πείσει, άρχισε να του λέει ότι αυτά τα υποστηρίζει ο γ. Παϊσιος. Αλλά έπεσε στην περίπτωση! Πήρε την απάντηση ενώπιον όλων ως φωνή βροντής:
    "Άσε με ήσυχο! Εγώ είμαι πνευματικό τέκνο του π.Πορφυρίου που λέει ότι αν έχουμε μέσα μας το Χριστό δεν φοβόμαστε τον αντίχριστο και τα 666άρια!"

    Αλίμονό μας, βέβαια, σαν χριστιανών, αν εξαρτώμεθα από το τι είπε ο ένας κι ο άλλος, άγιος, γέροντας, θεολόγος. Δεν υπάρχει αλάθητο του "πάπα" στην Ορθοδοξία και αν εκεί οδεύουμε, θεωρώντας αλάθητον κάποιον άγιο, γέροντα, πατριάρχη, αιρετίζουμε. Νουν έχομεν (ο έχων νουν ψηφισάτω) να κρίνουμε υπό την "κρισάρα" και τους ερμηνευτάς, θεωρητικά όμως πρέπει να υπάρχει ενιαία καθοδηγητική "γραμμή" της εκκλησίας, όπως υπήρξε αυτή της Εκκλησίας της Κρήτης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή