ΙΔΟΥ Η ΕΠΙΚΑΙΡΟΣ ΦΩΝΗ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΤΟΥ ΘΕΟΥ.
Ποιοι κληρικοι, μοναχοι και λαϊκοι, ακουν σημερα την φωνη των Αγιων;
Ο συγχρονος μας Σερβος Αρχοντοαγιος,
Ιουστινος ο Ποποβιτς, ο σφοδροτερος πολεμιος της Παναιρεσης του ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ.
Να εχουμε την ευλογια του για να ακολουθουμε την αγια γραμμη του, που ειναι η γραμμη ΟΛΩΝ των Αγιων.
Πανιερώτατοι Πατέρες,
Την
στάσιν της έναντι των αιρετικών - και αιρετικοί είναι όλοι οι μη
Ορθόδοξοι - η Εκκλησία του Χριστού έχει καθορίσει άπαξ δια παντός, δια
των Αγίων Αποστόλων και των αγίων Πατέρων, δηλαδή δια της αγίας
Θεανθρωπίνης Παραδόσεως, της μοναδικής και αναλλοιώτου.
Συμφώνως
προς αυτήν την στάσιν, εις τους Ορθοδόξους είναι απηγορευμένη κάθε
συμπροσευχή και κάθε λατρευτική επικοινωνία μετά αιρετικών.
Διότι «τις μετοχή δικαιοσύνη και ανομία; τις δε κοινωνία φωτί προς σκότος; τις δε συμφώνησις Χριστώ προς Βελίαρ; η τις μερίς πιστώ μετά απίστου;» (Β΄ Κορινθ. 6, 14-15).
Διότι «τις μετοχή δικαιοσύνη και ανομία; τις δε κοινωνία φωτί προς σκότος; τις δε συμφώνησις Χριστώ προς Βελίαρ; η τις μερίς πιστώ μετά απίστου;» (Β΄ Κορινθ. 6, 14-15).
Ο
45ος κανών των Αγίων Αποστόλων ορίζει: ”Επίσκοπος η πρεσβύτερος…,
αιρετικοίς συνευξάμενος μόνον, αφοριζέσθω· ει δε επέτρεψεν αυτοίς, ως
κληρικοίς ενεργήσαί τι,
καθαιρείσθω”.
Αυτός ο ιερός Κανών των αγίων Αποστόλων δεν προσδιορίζει ποία ακριβώς προσευχή η ακολουθία απαγορεύεται, αλλά απαγορεύει κάθε κοινήν μεθ’ αιρετικών προσευχήν, έστω και την κατ’ ιδίαν (“συνευξάμενος”).
Αυτός ο ιερός Κανών των αγίων Αποστόλων δεν προσδιορίζει ποία ακριβώς προσευχή η ακολουθία απαγορεύεται, αλλά απαγορεύει κάθε κοινήν μεθ’ αιρετικών προσευχήν, έστω και την κατ’ ιδίαν (“συνευξάμενος”).
Εις
δε τας οικουμενιστικάς κοινάς προσευχάς μήπως δεν γίνωνται
και αδρότερα και ευρύτερα τούτων;
Ο 32ος κανών της εν Λαοδικεία Συνόδου ορίζει· «Ότι ου δεί αιρετικών ευλογίας λαμβάνειν, αίτινές εισιν αλογίαι μάλλον η ευλογίαι».
Μήπως όμως δεν συμβαίνει εις τας κοινάς οικουμενιστικάς συναντήσεις και συμπροσευχάς να ευλογούν αιρετικοί ρωμαιοκαθολικοί επίσκοποι και ιερείς, προτεστάνται πάστορες, ακόμη δε και γυναίκες; (!).
Ο 32ος κανών της εν Λαοδικεία Συνόδου ορίζει· «Ότι ου δεί αιρετικών ευλογίας λαμβάνειν, αίτινές εισιν αλογίαι μάλλον η ευλογίαι».
Μήπως όμως δεν συμβαίνει εις τας κοινάς οικουμενιστικάς συναντήσεις και συμπροσευχάς να ευλογούν αιρετικοί ρωμαιοκαθολικοί επίσκοποι και ιερείς, προτεστάνται πάστορες, ακόμη δε και γυναίκες; (!).
Αυτοί
και όλοι οι άλλοι σχετικοί κανόνες των αγίων Αποστόλων και
των αγίων Πατέρων ίσχυον όχι μόνον κατά την παλαιάν εποχήν,
αλλά εξακολουθούν να είναι εν απολύτω ισχύϊ και σήμερον,
δι’ όλους ημάς τους συγχρόνους ορθοδόξους Χριστιανούς.
Ισχύουν
αναμφιβόλως και δια την θέσιν μας έναντι των ρωμαιοκαθολικών και
προτεσταντών. Διότι ο μεν ρωμαιοκαθολικισμός είναι
πολλαπλη αιρεσις, περί δε του προτεσταντισμού τι να είπωμεν;
Καλλίτερον να μη ομιλώμεν.
Καλλίτερον να μη ομιλώμεν.
Ήδη
ο Άγιος Σάββας εις την εποχήν του, επτάμισυ αιώνας πριν, δεν ωνόμαζεν
άραγε τον ρωμαιοκαθολικισμόν «λατινικήν αίρεσιν»;
Και πόσα από τότε νέα δόγματα δεν επενόησεν ο πάπας και «αλαθήτως» εδογμάτισε !
Δεν χωρεί αμφιβολία, ότι δια του δόγματος περί του αλαθήτου του πάπα, ο ρωμαιοκαθολικισμός κατέστη παναίρεσις.
Και πόσα από τότε νέα δόγματα δεν επενόησεν ο πάπας και «αλαθήτως» εδογμάτισε !
Δεν χωρεί αμφιβολία, ότι δια του δόγματος περί του αλαθήτου του πάπα, ο ρωμαιοκαθολικισμός κατέστη παναίρεσις.
Και
η πολύ επαινουμένη Β΄ Βατικάνειος Σύνοδος ουδέν ήλλαξεν ούτε όσον αφορά
εις την τερατώδη ταύτην αίρεσιν, αλλά, τουναντίον, επεκύρωσεν αυτήν.
Ένεκα
τούτου, αν είμεθα Ορθόδοξοι και θέλωμεν να παραμείνωμεν Ορθόδοξοι, τότε
οφείλομεν και ημείς να τηρήσωμεν την στάσιν του Αγίου Σάββα, του Αγίου
Μάρκου Εφέσου, του Αγίου Κοσμά Αιτωλού, του Αγίου Ιωάννου Κροστάνδης και
των λοιπών Αγίων Ομολογητών και Μαρτύρων και Νεομαρτύρων της Ορθοδόξου
Εκκλησίας, έναντι των ρωμαιοκαθολικών και των προτεσταντών, εκ των
οποίων ούτε οι μεν, ούτε οι δε, δεν πιστεύουν ορθοδόξως εις τα δύο
βασικά δόγματα του Χριστιανισμού : εις την Αγίαν Τριάδα και εις την
Εκκλησίαν.
Συ Παγκακιστε Αρχιαιρεσιαρχα Βαρθολομαιε, ποιων την φωνην ακουεις και πραττεις τα αντιθετα;
Και εσεις που κοινωνειτε, συγκοινωνειτε, τον μνημονευετε, τον ακουετε μνημονευομενον, ποιων αγιων την φωνην ακουτε και δεχεσθε να ΜΟΛΥΝΕΣΘΕ μαζι του;
Γι αυτο εχετε σκοτισμον μεσα σας, ψηλαφητον σκοτος και τρικυμιαν φρενων....
Συ Παγκακιστε Αρχιαιρεσιαρχα Βαρθολομαιε, ποιων την φωνην ακουεις και πραττεις τα αντιθετα;
Και εσεις που κοινωνειτε, συγκοινωνειτε, τον μνημονευετε, τον ακουετε μνημονευομενον, ποιων αγιων την φωνην ακουτε και δεχεσθε να ΜΟΛΥΝΕΣΘΕ μαζι του;
Γι αυτο εχετε σκοτισμον μεσα σας, ψηλαφητον σκοτος και τρικυμιαν φρενων....
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου