Πέμπτη, 18 Φεβρουαρίου 2016

Συνεντευξι του π. Θεοδ. Ζηση στη Μολδαυια για την Μεγαλη Συνοδο, για την ομοφυλοφιλια, για την συχνη Θεια Κοινωνια και για το Κανονικο Βαπτισμα και οχι ραντισμα. "Ολοι οι Παραδοσιακοι Ελληνες, κατεληξε ο π. Ζησης, θα παμε στη Μολδαυια". ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΜΟΛΔΑΥΙΑ. Εκ Βορρα το Φως.

Συνεντευξι του π. Θεοδ. Ζηση στη Μολδαυια για την Μεγαλη Συνοδο, για την ομοφυλοφιλια, για την συχνη Θεια Κοινωνια και για το Κανονικο Βαπτισμα και οχι ραντισμα. 
"Ολοι οι Παραδοσιακοι Ελληνες, κατεληξε ο π. Ζησης, θα παμε στη Μολδαυια". 
ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΜΟΛΔΑΥΙΑ.
Εκ Βορρα το Φως.

3 σχόλια:

  1. ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΠΙΣΤΟΣ18 Φεβρουαρίου 2016 - 4:18 μ.μ.

    Καλύτερα να μην καλλιεργούνται μεγάλες ελπίδες, είτε για την Μολδαβία, είτε για αλλού. Άλλωστε η περιοχή αυτή, εάν δεν κάνω λάθος, ανήκει Εκκλησιαστικά στο Πατριαρχείο Μόσχας και η Ρωσία ακολουθεί τα Οικουμενιστικά βήματα όμοια με το Φανάρι και λοιπούς. Κανένας δεν μας πληροφορεί ότι εκεί εμφανίζεται ουσιαστική αντίσταση υπό την ηγεσία Αρχιερέων, ώστε να υπάρχει πραγματική ελπίδα. Μην ψάχνετε λοιπόν την ελπίδα ούτε στο βορρά, ούτε στο νότο, ούτε στα άλλα σημεία του ορίζοντα. Αναζητείστε την στην Ελλάδα, όπου βιώνεται και σήμερα η Ορθοδοξία και ας μην την βλέπουν οι αναζητούντες. Εκ της Ελλάδος το Φως, υπάρχουν ακόμη απροσκύνητες στον Οικουμενισμό ψυχές,κληρικών και λαϊκών, που δεν κοινωνούν με την Αίρεση, δεν έκλιναν όλοι γόνυ στον σύγχρονο Βάαλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάτερ Θεόδωρε, γιατὶ ἀποφεύγεται νὰ ὑποδείξετε εἰς τὸ ποίμνιον τοῦ
    Κυρίου Ἰησοῦ, τὶ δεῖ γενεσθαι καὶ τὶ δεῖ πράττειν, τὰ λογικὰ πράβατα;
    ΑΙ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΑΙ....ΕΙΣ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ .

    υπάρχουν ακόμη απροσκύνητες στον Οικουμενισμό ψυχές,κληρικών και λαϊκών, που δεν κοινωνούν με την Αίρεση, δεν έκλιναν όλοι γόνυ στον σύγχρονο Βάαλ, ὅπως ἀναφέρει και ὁ Ἀδελφὸς,
    μὲ τὸ ὄνομα,ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΠΙΣΤΟΣ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πάτερ Θεόδωρε,
    γίνατε ποιμένας - ΤΣΟΠΑΝΗΣ - γιὰ νὰ βλέπετε τὸν λύκο καὶι νὰ τὸν δείχνετε μόνον.
    Δὲν θὰ πάρετε τὰ πρόβατα τοῦ Χριστοῦ σὲ ἀσφαλὲς μέρος;
    Δηλαδὴ ἡ ἐργασία τοῦ Ποιμένος δὲν εἶναι νὰ πορεύεται ἔμπροσθεν του ποιμνίου,καὶ τὴν ψυχὴν αὐτοῦ νὰ θέση ὑπὲρ τῶν προβάτων;
    ΟΙ ΜΙΣΘΩΤΟΙ ΠΟΙΜΕΝΕΣ ΟΥ ΜΕΛΛΟΥΣΙΝ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΠΡΟΒΑΤΩΝ ΕΠΙ ΜΙΣΘΩΤΟΙ ΕΙΣΙΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου