Δευτέρα, 22 Φεβρουαρίου 2016

ΙΕΡΑ ΑΠΟΚΑΛΥΨΙ ΚΑΙ ΧΑΡΑΓΜΑ Ορθοδοξη Πατερικη Ερμηνευτικη της Ιερας Αποκαλυψεως Υπο ιερομοναχου ερημιτου ασκητου Στα επομενα αρθρα του ερημιτου ασκητου: ΕΙΝΑΙ ή ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ 666 ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ;

ΙΕΡΑ ΑΠΟΚΑΛΥΨΙ 

ΚΑΙ ΧΑΡΑΓΜΑ


Ορθοδοξη Πατερικη Ερμηνευτικη της Ιερας Αποκαλυψεως

Υπο ιερομοναχου ερημιτου ασκητου

Στα επομενα αρθρα του ερημιτου ασκητου: ΕΙΝΑΙ ή ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ 666 ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ;

17 σχόλια:

  1. "ΑΠΟΚΑΛΥΨΙΣ ᾿Ιησοῦ Χριστοῦ, ἣν ἔδωκεν αὐτῷ ὁ Θεός, δεῖξαι τοῖς δούλοις αὐτοῦ ἃ δεῖ γενέσθαι ἐν τάχει, καὶ ἐσήμανεν ἀποστείλας διὰ τοῦ ἀγγέλου αὐτοῦ ΤΩ ΔΟΥΛΩ ΑΥΤΟΥ ΙΩΑΝΝΗ!"

    Ο "ερημίτης ασκητής" καλό θα είναι, μιας και αποτολμά να ερμηνεύσει (έστω και αλληγορικώς) την ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ, να ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙ το όνομά του υπευθύνως και εντίμως. Δεν είναι θέμα ταπεινώσεως (η ταπεινολογίας) αλλά σεβασμού, αξιοπρεπείας και συνεπείας.

    Παραδείγματος χάριν: "Ερμηνεία Χρήστου Ανδρούτσου", "Ερμηνεία Παναγιώτου Τρεμπέλα, Νικολάου Σωτηροπούλου" κλπ.

    Πως τώρα εμείς να τον σεβαστούμε όταν αυτός ο ίδιος δεν σέβεται τον εαυτό του και αποκρύπτει το πρόσωπό του; Είναι ζων ή κεκοιμημένος; Δέχεται δημόσιο διάλογο; Επιδέχεται ερωτήσεις; ΠΟΙΑ Η ΔΙΚΗ ΤΟΥ προσωπική τοποθέτηση επί της Παναιρέσεως του Οικουμενισμού, η οποία Παναίρεση συνδέεται άμεσα με την Αποκάλυψη (η Βαβυλών η μεγάλη);

    Η προσωπική του ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΜΑΣ τοποθέτηση, μνημόνευση και ενσωμάτωση με αιρετικούς οικουμενιστές ποιμένες είναι ΚΡΙΣΙΜΟΤΕΡΑ μιας αφηρημένης αλληγορικής ερμηνείας.

    Από το χάραγμα της αμαρτίας και των παθών ΜΠΟΡΟΥΜΕ να μετανοήσουμε,ΕΝΩ από το χάραγμα-εμφύτευση-ρίζωση και ενσωμάτωση με το Παγκόσμιο Συμβούλιο ΒΛΑΣΦΗΜΙΩΝ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΎΜΑΤΟΣ, "ΑΔΥΝΑΤΟΝ (προσέξτε, ΔΕΝ το λέγω 'γω αλλ' ο ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ: "ἀδύνατον γὰρ τοὺς ἅπαξ φωτισθέντας γευσαμένους τε τῆς δωρεᾶς τῆς ἐπουρανίου καὶ μετόχους γενηθέντας Πνεύματος ῾Αγίου καὶ καλὸν γευσαμένους Θεοῦ ρῆμα δυνάμεις τε μέλλοντος αἰῶνος, καὶ παραπεσόντας, πάλιν ἀνακαινίζειν εἰς μετάνοιαν, ἀνασταυροῦντας ἑαυτοῖς τὸν υἱὸν τοῦ Θεοῦ καὶ παραδειγματίζοντας." (Εβρ. στ' 4 - 6).

    Ο Χριστός ΑΝΑΣΤΑΥΡΩΝΕΤΑΙ από τους Οικουμενιστές καθώς και από όσους τους ΣΙΓΟΝΤΑΡΟΥΝ και ΕΝΣΩΜΑΤΩΝΟΝΤΑΙ μαζί τους εις ΜΙΑΝ μολυσματικήν ποίμνην καί έναν αιρεσιάρχη Λυκοποιμένα, του οποίου την φωνήν ΔΕΝ ΟΦΕΙΛΑΝ να ακούουν αλλά ΝΑ ΦΕΥΓΟΥΣΙ ΑΠ' ΑΥΤΟΥ, κατά την ΟΥΔΟΛΩΣ "δυνητικήν" εντολήν ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ εις το Κατά Ιωάννην!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητε Νικο
    η δημοσιευμενη ταυτοτητα του ερημιτου ειναι δικης μας επινοησεως και οχι του ιδιου.
    Η ΟΜΟΛΟΓΙΑ γνωριζει πολυ καλα την ταυτοτητα του σφοδρα Αντιοικουμενιστου ερημιτου ασκητου.
    Ειναι δυνατον να μην γνωριζουμε εμεις ποιος ειναι; Δικαιωμα μας ομως να μην αναφερουμε το ονομα του.
    Ξεχνας και παλι τι λεει ο Αγιος Ιωαννης ο Χρυσοστομος ψαχνω να το βρω το ειχα δημοσιευσει δεξια: οτι δεν πρεπει να σας ενδιαφερει ποιος τα γραφει αλλα τι γραφει.
    Αυτα και εχουν γνωσι οι ...ΟΜΟΛΟΓΗΤΕΣ.
    Μην ψαχνεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Οδυσσέα

      Με αδικείς και πρωτίστως αδικείς τον εαυτό σου. Γράφεις: "Δικαίωμά μας να μην αναφέρουμε το όνομά του."

      ΒΕΒΑΙΩΣ και είναι δικαίωμά σου. Ιστολόγος είσαι, ότι θέλεις κάνεις. Δεν σου αφήρεσα τέτοιο δικαίωμα. ΑΙΤΗΜΑ απλό μετέφερα στο συγγραφέα. "Καλό θα είναι...." είπα.

      Ο δίκαιος συγγραφέας και αξιοπρεπής ερμηνευτής ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ για τα αιτήματα και απορίες των αναγνωστών του. Εδώ ένας ΘΕΟΣ ΟΛΟΚΛΗΡΟΣ είπε "τίνα Με λέγουσιν οι άνθρωποι Είναι;" Ενδιαφέρθηκε. ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ να τον ενδιαφέρει τον μέγα ερημίτη ασκητή το αίτημα των αναγνωστών του. Εσύ πρέπει να μένεις ουδέτερος και ως δίκαιος κριτής/συντονιστής να μεταφέρεις αυτό το αίτημα, ασχέτως εάν συμφωνείς ή διαφωνείς.

      Τώρα όμως προκύπτει και άλλο σοβαρότατο πρόβλημα. Γράφεις: "Η δημοσιευμένη ταυτότητα του ερημίτου είναι δικής μας επινοήσεως και όχι του ιδίου."

      Πρώτον, δεν δημοσίευσες ουδεμία "ταυτότητα". Το "ερημίτης" είναι ιδιότητα. Κι εγώ μπορώ να γράφω ανώνυμα ως "εξωγήϊνος" μα δεν το κάνω και ΟΥΤΕ πρόκειται. Οταν λέγεις (στο πληθυντικό) πως "είναι δικής μας επινοήσεως" αυτό λέει πολλά και αφήνει κενά... Αυτό το "μας" είναι σχήμα λόγου, είσαι συ μόνος, ή είστε πολλοί ιστολόγοι; Επίσης η "επινόηση" να εκληφθεί ως "εφεύρεση" ή απλή κάλυψη; Είναι όντως ασκητής και ερημίτης ή μας δουλεύεις κανονικά;;

      Κι' αν είναι όντως, όπως δηλώνεις, "σφόδρα Αντιοικουμενιστής ερημίτου ασκητής", τότε τί έχει να φοβηθεί; Εδώ ο ΠΑΜΜΕΓΙΣΤΟΣ ερημίτης και ΠΑΝΑΣΚΗΤΗΣ της ερήμου, δεν φοβήθηκε να δηλώσει θαρραλέα το όνομά του και να φανερωθεί στους αγώνες του εναντίον του Αρείου, δηλώνοντας τοις πάσί: "ΑΝΤΩΝΙΟΣ".

      Όλα αυτά τα γράφω για το συγγραφέα και όχι για σένα Οδυσσέα. Σέβομαι την επιθυμία σου να αποσιωπείς κάποια πράγματα και δεν θέλω να παρεξηγηθούμε.

      (συνεχίζεται...)

      Διαγραφή
    2. Το ιερομοναχος δεν ειναι ιδιοτητα;
      Δεν υπαρχει μονον το ερημιτης ασκητης.
      Μην τα απομονωνεις, τα βλεπω, ειμαι ακομα αρκετα παρατηρητικος.
      Τελος παντων και εγω σιχαινομαι οσο τιποτα την ανωνυμια την οποια επιβαλλεται να δικαιολογησουμε ειτε σε καποιον κληρικο γιατι κρεμεται επανω του ως δαμοκλειος σπαθη της φασιστικης δεσποτοκρατιας, ειτε ακομα ελαχιστες αλλες ειδικες περιπτωσεις και αυτο γι αυτους ειναι οχι μονο επιβεβλημενο αλλα και υποχρεωτικο.
      Τι ξεψυριζεις και αλλα πραγματα που δεν ενδιαφερουν ιδιαιτερα τους πολλους;
      Τα ερωτηματα σου ειναι σαν να εισαι καποιος τριτος εξ αποστασεως και οχι αγαπητος συναγωνιστης του κοινου Αντιοικουμενιστικου μας Αγωνα αλλα και της Ιεροκανονικης Αποτειχισεως.
      Εμεις εχουμε και τα μυστικα μας και τα εν οικω μη εν δημω.
      Ο Ερημιτης ασκητης ειναι πραγματι ερημιτης και δεν τον βρισκει επι μερες πολλες κανενας.
      Δεν νομιζω οτι θα απαντηση στα ερωτηματα.
      Κατεθεσε την αποψι του για το ζητημα του χαραγματος και της Τρελλας του 666 και αυτο αρκει.
      Δεν περιφερεται στα ιστολογια σαν εμας.
      Βεβαια στους κοσμικους και λαικους δεν δικαιολογω με τιποτα την ανωνυμια.
      Η ανωνυμια εκτος απο δειλια, επιφερει στον ανωνυμογραφω και αναιδεια και θρασυτητα και συκοφαντικη γλωσσα χωρις καμμια συνεπεια.
      Ενα επωνυμο τον ανεχομαι αλλα εναν ανωνυμο οταν εκτραχηλιζεται ή ξυνει τα νυχια του, τον πεταω εξω ως βρωμερο υποκειμενο.

      Διαγραφή
  3. Και κατι ακομα προκαταβολικα.
    Ο ερημιτης διαψευδει ολους τους Συνωμοσιολογους κληρικους και μοναχους.
    Αυτος και μονον αυτος εκφραζει την Πατερικη θεσι του ζητηματος.
    Δυστυχως επεσαν, επεσαν πολλοι κατα τας ιδεας ερημωσε η Εκκλησια απο κληρικους, εχουε μονο παπαδες....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όσο για τον Μέγα Χρυσόστομο, επειδή χτύπησες μία "φλέβα" μου και θυμάμαι καλά τι λέγει, πως λέγει και γιατί το λέγει, θα σου το διαλευκάνω για να πάψει αυτή η ακούσια παραποίηση του Αγίου μας Πατέρα.


      Είναι "Εις το Κατά Ματθαίον" όπου ερμηνεύει το ΚΓ' Κεφάλαιο στιχ. 3, τον λόγο του Χριστού: "Πάντα οὖν ὅσα ἐὰν εἴπωσιν ὑμῖν τηρεῖν, τηρεῖτε καὶ ποιεῖτε, κατὰ δὲ τὰ ἔργα αὐτῶν μὴ ποιεῖτε". Δηλαδή δεν έχει σημασία το ότι είναι φαρισαίοι, όταν σας μεταφέρουν τον Νόμο του Μωυσέως, να τους ακούτε, ΟΧΙ όμως εάν σας λέγουν να παραβαίνετε το Νόμο του Θεού, διότι τότε «Πειθαρχεῖν δεῖ Θεῷ μᾶλλον ἢ ἀνθρώποις» (Πράξ, 5:29 ).

      Η φράση δηλαδή την οποία επικαλείσαι, δεν έχει απόλυτη ισχύ και είναι σχετική. Μπορεί εύκολα να παρεξηγηθεί και κάποιος έπειτα να πει, τότε να ακούμε και τους αιρετικούς και τους Οικουμενιστές επισκόπους, εφ' όσον, όπως το λες, "δεν πρέπει να σας ενδιαφέρει ποιος τα γράφει αλλά τι γράφει..."

      Υπάρχουν και περιπτώσεις που βεβαίως μας ενδιαφέρει και ΠΡΕΠΕΙ να μας ενδιαφέρει ΠΟΙΟΣ τα λέγει και γιατί τα λέγει. Πχ. υπάρχουν και κάποια καλά πράγματα που είπαν ο Βλάσφημος Αντίχριστος Καζαντάκης, ο Βαρθολομαίος και ακόμη και αυτός ο Πάπας.... Λοιπόν τι; Θα τα αναρτούμε, θα τα διαφημίζουμε και θα τα προωθούμε μόνο και μόνο επειδή "δεν πρέπει να μας ενδιαφέρει ποιος τα γράφει αλλά τι γράφει..."

      Και για να δούμε πως αυτό δεν είναι απόλυτο αλλά σχετικό και εξαρτάται ΠΟΙΟΣ το λέει, θα αναφέρω στην αγάπη σας το παράδειγμα του δαιμονισμένου της Εβραϊκής Συναγωγής (έχει πολλούς τέτοιους όχι μόνο η εβραϊκή συναγωγή αλλά ιδίως η Βαρθολομεϊκή Συναγωγή!), όπου ο δαιμονισμένος σαν είδε το Χριστό, ἀνέκραξε φωνῇ μεγάλῃ λέγων· ἔα, τί ἡμῖν καὶ σοί, ᾿Ιησοῦ Ναζαρηνέ; ἦλθες ἀπολέσαι ἡμᾶς; οἶδά σε τίς εἶ, ὁ ἅγιος τοῦ Θεοῦ. Καὶ ἐπετίμησεν αὐτῷ ὁ ᾿Ιησοῦς λέγων· φιμώθητι!!!" (Λουκά δ' 33-35).

      Εδώ ο δαιμονισμένος ομολόγησε, προσέξτε, ομολόγησε το Χριστό, "οίδα Σε τις Ει", σε γνωρίζω ΚΑΛΑ ποιός Είσαι, Είσαι ο Άγιος, ο Εκλεκτός Υιός του Θεού και Σωτήρ του κόσμου! Και όμως, ενώ είπε μια τόσο μεγάλη αλήθεια και "σημασία έχει όχι ποιος το είπε αλλά τί είπε", παρ' όλα αυτά ο Χριστός τον επιτίμησε να το ΒΟΥΛΩΣΕΙ.

      Κι ο Μέγας Πατέρας Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος αναφωνεί: "ΓΙΑΤΙ να μίλησε τόσο σκληρά κι επιτιμητικά ο Χριστός απευθύνων το ΦΙΜΩΘΗΤΙ (που σημαίνει κατά λέξιν ΒΟΥΛΩΣΕ ΤΟ!) στα δαιμόνια που ομολόγησαν την μεγαλύτερη αλήθεια της Πίστεως ημών περί της Θεότητος του Ιησού;" Και απαντά ο ιδιος Πατήρ: "ΙΝΑ ΜΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΞ' ΑΚΑΘΑΡΤΩΝ ΧΕΙΛΕΩΝ ΡΕΙ!" Ο Χριστός δεν ήθελε και δεν ανεχόταν να βγαίνει η Αλήθεια από ακάθαρτα, δαιμονικά χείλη!

      Οπότε, ΕΧΕΙ σημασία ποιός τα γράφει και με ποιά ταυτότητα, ιδιότητα, ετικέτα και "ταμπέλα".

      Διαγραφή
    2. Οχι δεν νειναι αυτο το χωριο αλλα ολοκληρη συσταδα αναλυτικη. Θα ψαξω να το βρω, το ειχα βαλει δεξια επι μερες γιατι με ειχε κανει εντυπωσι και το κρατουσα για τους περιεργους.
      Οσον αφορα τα αλλα που γραφεις, εμεις βεβαιωνουμε ποιος και τι ειναι χωρις καμμια αμφιβολια.
      Αυτο δεν αρκει;

      Διαγραφή
  4. Ο ίδιος ο Ιωάννης, ο οποίος στην Αποκάλυψη αναφέρει το όνομά του, στο Ευαγγέλιο που έγραψε δεν αναφέρει το όνομά του. Από ταπεινοφροσύνη.

    Συμπέρασμα: Μη προτρεχέτω η γλώττα της διανοίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω ΜΕΓΑ ΤΑΠΕΙΝΟΦΡΩΝ και συνάμα ΑΝΩΝΥΜΕ δειλέ, των 9:06 μ.μ.

      Το Ευαγγέλιο όμως επί τούτου λέγεται ΚΑΤΑ ΙΩΑΝΝΗΝ και όχι "Κατά Ανωνύμου Ευαγγέλιο". Βεβαίως είχε ταπεινοφροσύνη ο Ευαγγελιστής Ιωάννης αλλά Ο ΘΕΟΣ, το Πνεύμα το Άγιον, εφώτισε τους Αγίους Πατέρες της Οικουμενικής Συνόδου οι οποίοι συνέθεσαν και τον Κανόνα της Καινής Διαθήκης να το μεταποιήσουν ως ΕΠΩΝΥΜΟ! Αυτό το απαίτησε ο Ίδιος ο ΘΕΟΣ αυστηρώς και ιδίως για λόγους ΕΓΚΥΡΟΤΗΤΟΣ και ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ των Γραφών!

      Συμπέρασμα: Μη προτρεχέτω η ταπεινοφροσύνη της του Θεού εξουσίας.

      Και μη προτρεχέτω η βλακεία της ανωνυμίας...

      Διαγραφή
    2. Να βοηθήσουμε λίγο τον κ.Ανωνυμίδη και να ρωτήσουμε τον Νικόλα:Γιατί το βιβλίο της Κ.Δ. ,"Πράξεις των Αποστόλων",δεν αναφέρει τον συγγραφέα(Άγιο Λουκά);

      Διαγραφή
    3. Απλούστατα επειδή ήδη κατά τον πρώτο ήμισυ αιώνα θεωρείτο ως αναπόσπαστη συνέχεια του Ευαγγελίου του Λουκά και ήταν πλέον παγειωμένο στη συνείδηση της Εκκλησίας και δεδομένος αδιαμφισβήτητα ο Συγγραφέας να είναι φυσικά ο Άγιος Λουκάς ο Ευαγγελιστής. Δεν προέκυψε ποτέ λόγος απορρίψεως του συγγραφέα καθότι δεν ήταν αυτοτελής, ανεξάρτητη επιστολή.

      Όλα τα Ευαγγέλια είναι και αυτά στην ουσία Επιστολές, λόγω όμως του περιεχομένου των καταχωρήθηκαν και αναγνωρίστηκαν ως Ευαγγέλια επειδή μιλούν κυρίως για τον Χριστό, την διδασκαλία Του και την ζωή του, ενώ "Οι Πράξεις" διαπραγματεύονται την ζωή της πρώτης Εκκλησίας και την δράση των Αποστόλων.

      Και... "για να'χουμε καλό ρώτημα", εσύ παρουσιάζεσαι ως "Παλαιός" επειδή είσαι "αλλιώς" ή "το παίζεις" Μνάσων, ο Μαθητής ο Παλαιός;

      Ειλικρινά, δεν θυμάμαι εάν διαφωνήσαμε στο παρελθόν, αλλά ας μας εξηγήσεις και εσύ, γιατί σου αρέσει η ψευδωνυμία και όχι η χριστιανοπρεπής διαφάνεια; Και ΜΗ μου πεις και συ πως "όλοι κάποιο λόγο έχουμε να κρυβόμαστε" διότι αυτό εννοείται....

      Εσύ το θεωρείς ωραίο, ευγενές και ηθικό να συνδιαλέγεστε όλοι γενικά (κάποιοι επιθετικά και συκοφαντικά) με έναν δηλωμένο Νικόλαο Πανταζή από την Αυστραλία, ενώ εγώ να μιλώ με τον 6:30, 7 κι 8 και 18 και 5 κι 6 και μισό, τον Ωραίο, τον Άσχημο και τον Καλό, (κατακαϋμένε Κλίντ Ίστγουντ) με τον Νέο και τον Παλαιό, το Δάσκαλο, τον "Λ", Μ, Ν, Ξ, άντε ξύδι και χολή;

      Σας το'πε όλους τέλεια ο αγαπητός Ιστολόγος Οδυσσέας, μόλις λίγο πιο πάνω, στις 8:24 π.μ. Αντιγράφω:

      "Δεν δικαιολογώ με τίποτα την ανωνυμία. Η ανωνυμία εκτός από δειλία, επιφέρει στον ανωνυμογράφο και αναίδεια και θρασύτητα και συκοφαντική γλώσσα χωρίς καμμία συνέπεια."

      Συνεπώς, χαίρετε!

      Διαγραφή
  5. Διαβάζω: "Ο ΘΕΟΣ, το Πνεύμα το Άγιον, εφώτισε τους Αγίους Πατέρες της Οικουμενικής Συνόδου οι οποίοι συνέθεσαν και τον Κανόνα της Καινής Διαθήκης να το μεταποιήσουν ως ΕΠΩΝΥΜΟ! Αυτό το απαίτησε ο Ίδιος ο ΘΕΟΣ αυστηρώς και ιδίως για λόγους ΕΓΚΥΡΟΤΗΤΟΣ και ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ των Γραφών!"

    Απαντώ: ΔΕΝ είναι έτσι. ΔΕΝ μεταποίησε από ανώνυμο σε επώνυμο κανένα βιβλίο καμιά Οικουμενική Σύνοδος. Όλα τα βιβλία που απαρτίζουν την Καινή Διαθήκη ήταν "επώνυμα", γνωστά ως προς τον συγγραφέα τους και το γνήσιο κείμενό τους από την πρώτη στιγμή που τα παρέλαβε η Εκκλησία, είτε π.χ. ο Ιωάννης έγραψε το όνομά του στην Αποκάλυψη, είτε ο ίδιος δεν το έγραψε στο Ευαγγέλιο και στις 3 επιστολές του. Οι παραλήπτες, οι τοπικές εκκλησίες, η Εκκλησία, από την πρώτη στιγμή που παρέλαβαν τις επιστολές, τα κείμενα, όλα τα βιβλία της Καινής Διαθήκης, γνώριζαν, κατονόμαζαν το όνομα του συγγραφέα και ανεγίνωσκαν εκτενώς στη θεία λατρεία το θεόπνευστο γνήσιο κείμενο κάθε βιβλίου της Κ.Δ. που διαφύλαττε ως κόριν οφθαλμού και διαφυλάττει ως σήμερα αδιαλείπτως η Ορθόδοξη εκκλησία και μαρτυρεί τόσο τον συγγραφέα όσο και το γνήσιο περιεχόμενο.

    Επειδή μετά τον θάνατο των αποστόλων και των μαθητών τους, άρχισαν να κυκλοφορούν απόκρυφα "ευαγγέλια" και "επιστολές", που επεδίωκαν να γεμίσουν τη χριστιανοσύνη με μύθους (ορισμένα πέτυχαν και κάποιους μύθους τους λουζόμαστε ως σήμερα) κυκλοφόρησαν στην εκκλησία κατάλογοι με τα γνήσια βιβλία. Ο έγκυρος κατάλογος που αποδέχεται σήμερα και διαχρονικά η Ορθόδοξη Εκκλησία, είναι ο Κανόνας των βιβλίων της Αγ. Γραφής (Π.Δ. και Κ.Δ.) που συνέταξε ο Μέγας Αθανάσιος, και τον διένειμε σε όλες της Εκκλησίες της Οικουμένης, με την ΛΘ εορταστική επιστολή του (κατ΄εξουσιοδότηση της Α΄ Οικ. Συνόδου, που εξουσιοδοτούσε τον Αλεξανδρείας να ενημερώνει με επιστολή τις εκκλησίες κάθε έτος για την ημερομηνία του Πάσχα και για επίκαιρα ζητήματα). Ο Μ. Αθανάσιος απλά κατέγραψε ποια βιβλία ήταν εν χρήσει τότε στις Εκκλησίες κατά τη θ. λατρεία και μαρτυρούνταν ως γνήσια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Απαντώ:

    ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΑΡΑΕΙΝΑΙ και δεν ξέρεις τι σου γίνεται! Μας κάνεις και το δάσκαλο κιόλας! Ανώνυμε... Το κωμικοτραγικό (εξευτελιστικό και εξοργιστικό πάντως) είναι πως επιχειρεί να υποστηρίξει την επωνυμία των Ευαγγελίων, ΠΟΙΟΣ;;;; ένας ΑΝΩΝΥΜΟΣ!!;

    Απορώ πως σας ανέχομαι ο ΒΛΑΞ και κάθομαι και θυσιάζω ΠΟΛΥΤΙΜΟΤΑΤΟ χρόνο με δειλόσπορους ανωνύμους οι οποίοι ηδονίζονται ψυχοπαθολογικά με πολλαπλούς εγκεφαλικούς οργασμούς να ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ ΒΟΛΙΚΟΤΑΤΑ πίσω από μιαν απρόσωπη οθόνη του υπολογιστή χωρίς να υπολογίζουν κανέναν επώνυμο καθώς διαστρέφουν την αλήθεια και προοδεύουν στην πώρωση που τους διέπει.

    Δεν θα κάτσω να εμπλακώ σε μιαν άχαρη λογομαχία μαζί σου περί του Κανόνος της Αγίας Γραφής. Για την αποκατάσταση της Αληθείας όμως και για τον δικαίως αποδιδόμενο σεβασμό σε αυτούς που μας διαβάζουν, σε πληροφορώ πως δεν ήταν μόνο ο Κανόνας του Μεγάλου Αθανασίου, αλλά πρωτίστως ο Κανών του Αγίου Πολυκάρπου το 95 μ.Χ., του Αγίου Ιγνατίου Αντιοχείας το 114 ο οποίος ήδη καταγράφει και τα 4 Ευαγγέλια καθώς και 17 Επιστολές, αλλά και ο Κανών του Αγίου Ειρηναίου της Λυώνος το 180.

    Βάση, κυρίως στάθηκε ο Κανών της εν Λαοδικεία Συνόδου (η οποία επισήμως επέχει θέσιν ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ) το 363 (ΠΡΙΝ από τον Μ. Αθανάσιο) και ολοκλήρωσε τον Κανόνα με 49 Βιβλία της Παλαιάς Διαθήκης και 27 Βιβλία της Καινής.

    Όσο για την ψευδή δήλωσή σου (μ' αρέσει που το γράφεις και με κεφαλαία για "στόμφο"): "ΔΕΝ μεταποίησε από ανώνυμο σε επώνυμο κανένα βιβλίο καμιά Οικουμενική Σύνοδος", σε πληροφορώ πως η Αγία Πενθέκτη ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ Σύνοδος στην Κωνσταντινούπολη (691-692) επιβεβαίωσε τους παραπάνω Κανόνες και επισφράγισε τα Ευαγγέλια με επωνυμία, εγκυρότητα και αξιοπιστία.

    Το "Κατά Ιωάννην" π.χ. δεν γράφτηκε ως επικεφαλίδα από τον ίδιο τον Ευαγγελιστή, ούτε προστέθηκε απλά ως ένας συνηθισμένος "Τίτλος" για εφαρμογή κανόνων βιβλιογραφίας και τυπογραφίας, αλλά ως πιστοποίηση και διαβεβαίωση με σφραγίδα γνησιότητος και εγκυρότητος πως ΝΑΙ, είναι του Ιωάννου, σας το λέμε και σας το εγγυόμαστε εμείς ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ εν Συνόδω κατόπιν ΘΕΟΠΝΕΥΣΤΙΑΣ (πνοή και φώτιση του Θεού σημαίνει και έκφραση του θελήματος του Θεού!). Την επωνυμία την θέλει ο Θεός.

    Ακόμη και αυτή η ΛΘ' Εορταστική Επιστολή του Μ. Αθανασίου, την οποία αναφέρεις ως επιχείρημα υπέρ σου, επικυρώνει τα όσα πρεσβεύω. Ο Μέγας Αθανάσιος εκεί μας διαβεβαιώνει πως ο Κανόνας και απόδοση των Ευαγγελίων σε συγκεκριμένους ΕΠΩΝΥΜΟΥΣ συγγραφείς είναι όλα Θεόπνευστα!

    Πραγματικά με κουράζει αφάνταστα η ΚΡΥΠΤΟΓΡΑΦΙΑ και ΑΝΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ υμών των ανωνύμων που βαλθήκατε ως Ζορό του Διαδυκτίου να χαράσσετε τα δικά σας αβάσιμα σκιαγραφήματα και υποβιβαστικά ευθυμογραφήματα της ΒΟΛΙΚΟΤΗΤΑΣ σας.

    Δεν έχω χρόνο για σας. Και μη μπεις στον κόπο να με ευχαριστήσεις για τις "ύβρεις" που σου προσάπτω. Πίστεψέ με λίγα σου λέω. Κι αν ο Ίδιος ο Χριστός Η ΕΜΠΡΟΣΩΠΗ και ΕΥΠΟΣΤΑΤΗ ΑΛΗΘΕΙΑ τον Οποίο ντύθηκες κατά την Βάπτισή σου, "δεν μπόρεσε" να σε πείσει να είσαι φως, να έχεις διαφάνεια και πιστοποιείς υπεύθυνα και έντιμα το ονοματεπώνυμό σου, τότε τί ελπίδα έχω γω ο ταλαίπωρος;

    Ζούμε σε μία εποχή που μας κυβερνούν τα "άλαλα και τα μπάλαλα" (Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός) και το "ίντερνετ" προσφέρει απλόχερα αυτή την ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΗ ανευθυνότητα να κρυβόμαστε και να "κοπανάμε" έτσι για να κοπανάμε και να ικανοποιούμε το ακόρεστο δαιμονικό πνεύμα αντιλογίας και δειλίας που μας κυβερνά και ανωνυμία και κακία παντού σκορπά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΔΕΝ μεταποίησε από ανώνυμο σε επώνυμο κανένα βιβλίο καμιά Οικουμενική Σύνοδος. Όλα τα βιβλία που απαρτίζουν την Καινή Διαθήκη ήταν εξαρχής "επώνυμα", γνωστά ως προς τον συγγραφέα τους και ως προς το γνήσιο κείμενό τους από την πρώτη στιγμή που τα παρέλαβε η Εκκλησία, είτε π.χ. ο Ιωάννης έγραψε το όνομά του στην Αποκάλυψη, είτε ο ίδιος δεν το έγραψε στο Ευαγγέλιο και στις 3 επιστολές του. Οι παραλήπτες, οι τοπικές εκκλησίες, η Εκκλησία, από την πρώτη στιγμή που παρέλαβαν τις επιστολές, τα κείμενα, όλα τα βιβλία της Καινής Διαθήκης, γνώριζαν, κατονόμαζαν το όνομα του συγγραφέα και ανεγίνωσκαν εκτενώς στη θεία Λατρεία το θεόπνευστο γνήσιο κείμενο κάθε βιβλίου της Κ.Δ. που διαφύλαττε ως κόριν οφθαλμού και διαφυλάττει ως σήμερα αδιαλείπτως η Ορθόδοξη εκκλησία και μαρτυρεί τόσο τον συγγραφέα όσο και το γνήσιο περιεχόμενο.

      Επειδή μετά τον θάνατο των αποστόλων και των μαθητών τους, άρχισαν να κυκλοφορούν απόκρυφα "ευαγγέλια" και "επιστολές", που επεδίωκαν να γεμίσουν τη χριστιανοσύνη με μύθους (ορισμένα πέτυχαν και κάποιους μύθους τους λουζόμαστε ως σήμερα) κυκλοφόρησαν στην εκκλησία κατάλογοι με τα γνήσια βιβλία. Ο έγκυρος κατάλογος που αποδέχεται σήμερα και διαχρονικά η Ορθόδοξη Εκκλησία, είναι ο Κανόνας των βιβλίων της Αγ. Γραφής (Π.Δ. και Κ.Δ.) που συνέταξε ο Μέγας Αθανάσιος, και τον διένειμε σε όλες της Εκκλησίες της Οικουμένης, με την ΛΘ εορταστική επιστολή του (κατ΄εξουσιοδότηση της Α΄ Οικ. Συνόδου, που εξουσιοδοτούσε τον Αλεξανδρείας να ενημερώνει με επιστολή τις εκκλησίες κάθε έτος για την ημερομηνία του Πάσχα και για επίκαιρα ζητήματα). Ο Μ. Αθανάσιος απλά, κατέγραψε ποια βιβλία ήταν εν χρήσει τότε στις Εκκλησίες κατά τη θ. Λατρεία και μαρτυρούνταν ως γνήσια και τα δημοσιοποίησε στις τοπικές Εκκλησίες και διαχρονικά στην Εκκλησία. Αυτός είναι ο Κανών της Αγίας Γραφής που αποδέχεται και επικυρώνει η Ορθόδοξη Εκκλησία.

      Διαγραφή
  7. Συμπέρασμα:

    Η διατυπωθείσα άποψη ότι κάποιοι Πατέρες Οικουμενικής Συνόδου "μετέτρεψαν σε επώνυμο, ένα μέχρι τότε ανώνυμο, Ευαγγέλιο" δεν ευσταθεί. Αντίθετα: Από την αρχή, από την πρώτη στιγμή που συνεγράφη και παρελήφθη π.χ. μια Επιστολή Αποστόλου, οι Πράξεις, η Αποκάλυψη, η Εκκλησία γνώριζε ποιος έγραψε το βιβλίο και ποιο είναι το γνήσιο κείμενό του. Πάντοτε γνώριζε ποια βιβλία (των Αποστόλων) είναι θεόπνευστα, αυτά και μόνο συμπεριέλαβε στα γνήσια βιβλία της Καινής Διαθήκης, αυτά και μόνο αφού τα αντέγραφε και τα διέδιδε σε όλες τις τοπικές Εκκλησίες, ανεγίνωσκε εκτενώς και αναγινώσκει και σήμερα σε μικρές περικοπές στην θεία Λατρεία, ως βιβλία της Βίβλου, μαζί με τα γνήσια βιβλία της Παλαιάς Διαθήκης.

    Αυτές οι παραδοχές είναι θεμελιώδεις για τη σωτηρία μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμε, το της ανωνυμίας σου πείσμα δεν έχει όρια! Επειδή ακριβώς υπήρχαν πολλά νόθα Ευαγγέλια και Επιστολές, έρχεται η ανωτάτη αρχή της Ορθοδοξίας και με την βούλα της ιδίας εξουσίας ξεκαθαρίζει τα γνήσια από τα νόθα, πιστοποιεί τον συγκεκριμένο αριθμό και τον πραγματικό συγγραφέα (όχι μόνο για τους συγχρόνους παραλήπτες, όπως λες) αλλά για όλες τις επερχόμενες γενεές.

      Εσύ κόλλησες υπεροπτικά στον όρο "μεταποίηση" οποίος δεν είναι αρνητικός ούτε άσχημος αλλά περικλείει επαρκέστατα και την έννοια της φανερώσεως και αποκαλύψεως κατόπιν παρεμβάσεως κάποιου προσώπου ή κάποιου γεγονότος.

      Ακόμη και αυτός ο Μέγας Αθανάσιος (τον οποίο πάλιν επικαλείσαι) χρησιμοποιεί αυτό τον όρο, σχετικώς με τον Αντίχριστο ο οποίος από άγνωστος, αφηρημένος και ανώνυμος κυβερνήτης θα "μεταποιηθεί" σε γνωστό πλέον επώνυμο "Θεό και Σωτήρα" του κόσμου! "Και ο Αντίχριστος μεταποιήσας εαυτόν, λέγει: 'Εγώ ειμί ο Χριστός'" (Μ. Βασιλείου, Κατά Αρειανών 202, 111. 49)

      Αλλά και συ ο ίδιος, ανώνυμε, είσαι γνωστός σε κάποιους παραλήπτες των σχολίων σου και εάν κάποια στιγμή αποφασίσει να "βγεις από την κρυψώνα σου" και να φανερώσεις εντίμως το όνομά σου, τότε θα μεταποιήσεις την συμμετοχή σου από ανώνυμη σε επώνυμη. Άντε και καλή μεταποίηση και οριστική απαλλαγή από την οίηση...

      Όσο για το πρόχειρο και ρηχό σου "συμπέρασμα" στο οποίο αβασάνιστα και συστηματικά προτρέχεις, καλύτερα να αφήσεις το συμπέρασμα να το βγάλουν από μόνοι τους οι ίδιοι οι αναγνώστες, είναι αρκετά έξυπνοι και λογικοί. Το ότι ισχυρίζεσαι (κακό πράγμα η εμπαθής ισχυρογνωμοσύνη) πως "αυτό δεν ευσταθεί", περισσότερο δεν ευσταθεί το να δηλώνεις "ανώνυμος" και να επιχειρείς να πιστοποιήσεις την προυπάρχουσα επωνυμία των Ευαγγελίων και την ανύπαρκτη για σένα συμβολή των Οικουμενικών Συνόδων, ως Ανωτάτη Αρχή, στην εγκυρότητα του αριθμού και την γνησιότητα των γνωστών κατά τα άλλα συγγραφέων.

      Δεν έχει καμία αξία να συνεχίσουμε. Ο υποφαινόμενος και οι αναγνώστες, γνωρίζουμε πολύ καλά πως οι παραδοχές αυτές είναι θεμελιώδεις για τη σωτηρία μας. Κι η σωτηρία εχει ΕΠΩΝΥΜΙΑ. Την λένε ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΥΡΙΟΣ.

      Διαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου