Κυριακή, 21 Φεβρουαρίου 2016

Γιατι φοβεισθε και τρομοκρατεισθε και αγχεσθε για το 666; Γιατι ταρασσεσθε και προκαλειτε συγχυσι πνευματων; Κινδυνευετε να περιπεσετε εις Δαιμονολατρειαν.

Γιατι φοβεισθε και τρομοκρατεισθε και αγχεσθε για το 666;
Γιατι ταρασσεσθε και προκαλειτε συγχυσι πνευματων;
Κινδυνευετε να περιπεσετε εις Δαιμονολατρειαν.




Ἄς μὴ τρομοκρατούμεθα, ἀγαπητοί μου, καὶ ἄς μὴ καταλήγωμεν εἰς ἄγχος, λίαν επικίνδυνον διὰ τὴν πνευματικήν μας ὑπόστασιν. 
Ὡς εἰς τὴν εποχὴν τοῦ Ἀποστόλου Παῦλου οἱ χριστιανοὶ τῆς Θεσσαλονίκης, ἐξ ἀφορμῆς διαδόσεως ὅτι ἐπίκειται ἡ ἔλευσις τοῦ Χριστοῦ, εἶχον περιέλθει εἰς τελείαν ἀδράνειαν, μὴ θέλοντες οὐδὲ νὰ ἐργασθοῦν, καὶ ὁ Ἀπόστολος Παῦλος ἠναγκάσθη νὰ ἐπιτημήσῃ αὐτοὺς διὰ τὴν ἄσκοπον ἀγωνίαν των (Ἴδε Β΄ Θεσ. κεφ. 2ον), οὕτω καὶ τώρα, ἐξ ἀφορμῆς τοῦ ἀριθμοῦ 666, μέγας θόρυβος ἠγέρθη καὶ αἱ καρδίαι πολλῶν ἔχουν ταραχθῆ σφόδρα. 
Ἔτσι κατώρθωσεν ὁ πολυμήχανος σατανᾶς, καθὼς λέγει ἅγιος ἀσκητὴς τοῦ ἁγίου Ὄρους, νὰ ἐπιφέρῃ τοιαύτην σύγχυσιν πνευμάτων, ὥστε οἱ ἄνθρωποι νὰ ὁμιλοῦν διαρκῶς περὶ τοῦ σατανᾶ καὶ ὀλίγον ἤ οὐδέποτε περὶ τοῦ Χριστοῦ, τοῦ νικητοῦ τῶν δαιμόνων Σωτῆρος ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ, αμελοῦντες τῆς ἐν Χριστῷ σωτηρίας των, καὶ διαρκῶς περιεργαζόμενοι τὰ σημεῖα τῶν καιρῶν. 
Κινδυνεύομεν νὰ περιπέσωμεν ἀσυνειδήτως εἰς δαιμονολατρίαν. 
Φοβούμεθα τὸ 666, καὶ δὲν φοβούμεθα τὴν ἁμαρτίαν, πηγὴν πάσης κακίας καὶ ἀθλιότητος, ποὺ προκαλεῖ τὴν ὀργὴν τοῦ Θεοῦ.
 Ἄς προσέξωμεν, ἀγαπητοί μου πολύ. 
Χωρὶς νὰ καταλήγωμεν εἰς πανικόν, ὅπως κάποτε οἱ χριστιανοὶ τῆς Θεσσαλονίκης, πρὸς τοὺς ὁποίους ἀπηύθυνεν ὁ ἀπόστολος Παῦλος τὴν προτροπὴν «Μὴ θροεῖσθε», ἄς διατελῶμεν εἰς ἱερὰν ἐπιφυλακήν, ἀγρυπνοῦντες καὶ προσευχόμενοι κατʼ ἐντολὴν τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ (Λουκ.. 21, 36)....

2 σχόλια:

  1. Άλλο πράγμα το 666, η σύγχυση και η ταραχή που σκορπούν μερικοί-μερικοί, και ΑΛΛΟ η υπεύθυνη και σοβαρή έρευνα και "ιερή επιφυλακή" στην οποία αναφέρεται το ίδιο το κείμενο στην τελευταία παράγραφο!

    Άλλο πράγμα ο φόβος και ο πανικός για την υποτιθέμενη ύπαρξη και ραγδαία διάδοση ενός τρομερά επικίνδυνου θανατηφόρου ιού και άλλο η λογική και αναμενόμενη προφύλαξη και αποφυγή κοινωνίας και επαφής με τους φορείς αυτού του ιού. Μη συγχέουμε τα πράγματα.

    Ενώ ο ίδιος ο άγιος γέρων π. Αυγουστίνος ήταν εναντίον κάθε μορφής φανατισμού με το 666, όμως στις ομιλίες του διάσπαρτα καθώς και στις κατ' ιδίαν συζητήσεις (είχα πάρα πολλές μαζί του και έφαγα μαζί του στην ίδια τράπεζα για αρκετά χρόνια) παραδεχόταν απολύτως την έλευση του Αντιχρίστου ΩΣ ΠΡΟΣΩΠΟΥ και των πολλών Προδρόμων αυτού και της συνοδείας αυτού και των συστημάτων αυτού και της μεθοδείας αυτού.

    Μη τρελαθούμε. Για να μην πλανηθούμε. Υπάρχουν δύο εσχατολογικά άκρα. Εμείς να βρούμε την μέση οδό και να σεβόμαστε και εμπιστευόμαστε ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ο Οποίος μας έδωσε επί τούτου τα ΣΗΜΕΙΑ της ελεύσεως και παρουσίας - ως Προσώπου - του Υιού της ανομίας σε άκρα αντίθεση με την έλευση - ως Προσώπου - του Υιού του Ανθρώπου, του Υιού Δαυίδ.

    Η περιφρόνηση των σημείων συνεπάγεται ΚΑΤΑΦΡΟΝΗΣΗ του Θεανθρώπου ο Οποιος τα έδωσε και τα αποκαλύπτει εν χρόνω για μας και για τα παιδιά μας (τους το χρωστούμε), για επιφυλακή και ΠΡΟΦΥΛΑΞΗ μας και όχι για ανεπίτρεπτη εκτυφλωτική ΧΑΛΑΡΩΣΗ, συσκότιση και ισοπέδωση των πάντων και παραποίηση των Αγίων Πατέρων οι οποίοι - σαφώς, σαφέστατα - κήρυξαν για την έλευση του Αντιχρίστου ως ΠΡΟΣΩΠΟΥ, χωρίς βεβαίως να προσδιορίσουν "χρόνους ἢ καιροὺς οὓς ὁ Πατὴρ ἔθετο ἐν τῇ ἰδίᾳ ἐξουσίᾳ" (Πραξ. α' 6).

    Η τρομερά τραγική και αυτο-εξευτελιστική περίπτωση ενός π. Μαξίμου που βγαίνει στα βρωμοκάναλα και προσδιορίζει ακριβείς ημερομηνίες και σπέρνει ψεύδη, ΑΠΑΤΗ και πανικό, (και μάλιστα αυτοεπαγγέλεται "αποτειχισμένος"....) είναι άκρως ενδεικτική του φοβερού πνεύματος πλάνης και εωσφορικής υπερηφανείας που τον περιδέρνει.

    Ας αποτειχιστεί πρώτον από τις έμμονες ιδέες και χρονίζουσες δαιμονικές αυταπάτες (δεν το βλέπω) που κατασκανδαλίζουν χιλιάδες δημοσίως εν ονόματι του ράσου που φορεί και μετά να δηλώνει "Ιεροκανονική" Αποτείχιση χωρίς όμως να προσχωρεί σε μία από τις ΠΑΜΠΟΛΛΕΣ αντιμαχόμενες παρατάξεις. Αυτά επί του παρόντος προς αποκατάσταση της αληθείας και "ζυγοστάθμιση" των επιθετικών/παρερμηνευτικών πνευμάτων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συνιστουμε σε ολους τους επισκεπτες της ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ να μελετησουν ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ και ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ οσα αναλυτικοτατα και Πατερικοτατα περιγραφει για την Αποκαλυψι και το χαραγμα ο ερημιτης ασκητης.
    Αποτελει πρωτοτυπιαν Πατερικην Ερμηνευτικην του Αγιου Βιβλιου.
    Μην τα μελετησετε ...ξωπετσα. Ειναι θαυμασια απο πασης εποψεως.
    Δεν θελω να περιφρονησω τους προηγουμενους ερμηνευτες π. χ. του π. Μυτιληναιου που δεν βλεπω να χρησιμοποιει πατερες αλλα κανει μια ελευθερη αναλυσι, αλλα ποσοι απο αυτους την εξεταζουν την υποθεσι αυτη με ολες τις Πατερικες μαρτυριες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου