Παρασκευή, 13 Νοεμβρίου 2015

Λαοι και εθνη υποκλιθειτε, προ του Γιγαντιαιου Επισκοπου της Ορθοδοξιας.



 4ος αιωνας μ.Χριστον: 
ΟΥΔΕΝ ΔΕΔΟΙΚΑ ΩΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ, ΠΛΗΝ ΕΝΙΩΝ, βροντοφωναζε με ολη την δυναμι της ψυχης του, ο πολυπαθος αγιος, που εφτυσε αιμα απο την δεσποτικη καστα της εποχης του, που λυσσαλεα αγωνισθηκε να τον εξοριση και να τον πεθανη στην εξορια, με την συμπραξι της αισχρας και φιλοδοξης βασιλισσας Ευδοξιας.
Σημερα 16 αιωνες μετα, τι γινεται; Διαφερουν οι καταστασεις ή ειναι ομοιες και απαραλλακτες; 

Σε ηπιωτερο βαθμο στο προσκηνιο, αλλα σε βαρβαροτερο στα παρασκηνια, η ιστορια, δυστυχως, επαναλαμβανεται.
Δειτε τι εγινε με τους 12 μητροπολιτες που σφαγιασθηκαν εν μια νυκτι και καταταλαιπωρηθηκαν μεχρι το τελος της ζωης τους, γιατι ετσι το ηθελαν οι τρεις τελευταιοι φθονεροι αρχιεπισκοποι, που ηταν ο ενας βαρβαροτερος και μοχθηροτερος απο τον αλλο. 

Ζουσαν και ζουν, ως ΑΘΕΟΙ εν τω κοσμω. 
Ομως ο Θεος ειναι ΖΩΝ και τιμωρει και "εκδικειται" οταν Εκεινος κρινει, αλλα και αγιαζει με δοκιμασιες τους Αγιους Του.  
Τι απολογηθησεσθε, λοιπον, ενοχοι αρχιεπισκοποι της Σκολιας και Διεστραμμενης Γενεας μας, Σεραφειμ, Χριστοδουλε και Ιερωνυμε, και οι λοιποι συνενοχοι αρχιερεις; 
Ιδου ο θανατος σας ηρθε και ερχεται για ολους και μετα θανατον ουκ εστι μετανοια. 
Αυτο το κηρυγμα δεν κηρυττατε στους αλλους; 
Γιατι δεν το εφαρμοζατε στους εαυτους σας; 
Και την Μεγαλη αυτη Πληγη κανενας σας δεν θελησε να την κλειση και την αφησατε ανοικτη μεχρι και σημερα. 
Κριμα, κριμα, δεν αφησατε να χαρη μαζι με τον θρηνουντα λαο που απορφανισθηκε απο τους καλους ποιμενες του, ουτε τον Ουρανο και τους Αγγελους του Θεου, αλλα και τον Αγιο Θεο. 
Ο Θεος, ας παραβλεψη την αμαρτια σας αυτη, που εξ αιτιας της, εξευτελισθηκε η Εκκλησια και βλασφημηθηκε το ονομα του Χριστου "εν τοις εθνεσι".

Λαοι και εθνη υποκλιθειτε,
προ του Γιγαντιαιου Επισκοπου
της Ορθοδοξιας.

===================

Σε εικονες

ολη η διαδρομη και το μαρτυριο

του Μεγαλομαρτυρα αγιου

Ιωαννου του Χρυσοστομου




Ολη η βασανιστικη διαδρομη του που επιλεχθηκε απο τους ραδιουργους εχθρους του αρχιερεις και ιδιαιτερα του τερατωδους Θεοφιλου Αλεξανδρειας.

Κατα την παραμονη του στα Κομανα χειροτονουσε επισκοπους, πρεσβυτερους και διακονους και βαπτιζε και κατηχουσε πολλους ειδωλολατρες της περιοχης," πληθος αναριθμητον".


Το κενοταφιο στον ναο των Κομανων.


Ο σημερινος ναος του αγιου Ιωαννου του Χρυσοστομου στα Κομανα του Ποντου οπου αφησε ο μεγαλομαρτυρας αγιος την τελευταια του πνοη.
























Σας μεταφερουμε την μεγαλοπρεπεστατη περιγραφη της υποδοχης των αγιων λειψανων του Μεγαλομαρτυρα αγιου, του αθανατου χρυσανθρωπου Χρυσοστομου.
Προσπαθειστε να φαντασθειτε το ΥΠΕΡΘΕΑΜΑ ΑΥΤΟ που θελγει την φαντασια μας.



Υστερα απο 30χρονια

Δοθηκε αμεσως εντολη να μεταφερουν το σωμα του εξοριστου στην Κωνσταντινουπολι και να το αποθεσουν στο ναο των αγιων Αποστολων.
Ο Χρυσοστομος αφησε το εκκλησακι του αγιου Βασιλισκου, οπου αναπαυοταν εδω και τριαντα χρονια.
Το φερετρο που περιειχε τα λειψανα του, μεταφερθηκε απο πολη σε πολη ως τη Χαλκηδονα μεσα απο αναριθμητη συρροη λαου, ιερεων και μοναχων.
Στη Χαλκηδονα τον περιμενε η αυτοκρατορικη τριηρης μεγαλοπρεπα στολισμενη.
Ο αυτοκρατορας δεν θελησε να παραλαβει την ιερα παρακαταθηκη καποιο αλλο πλοιο.

Ολη η πολη ηταν εκει.
Ο αυτοκρατορας, η συγκλητος, οι πρωτοι αρχοντες, οι ανωτεροι αξιωματικοι.
Κι η θαλασσα καλυφθηκε απο αμετρητα πλοια και καίκια γεματα κοσμο και φωταγωγημενα με πυρσους.
Ειχε ηδη βραδυασει.
Απο τον στομιο του Ευξεινου ποντου ως την Προποντιδα θα μπορουσε κανεις να νομισει οτι η θαλασσα ηταν ξηρα, ετσι εκφραζονται οι ιστορικοι.
================

ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΤΙΜΗΣΗΣ

ή ΘΑ ΑΤΙΜΑΣΗΣ

ΤΟΝ ΑΓΙΟ;



Σήμερα η Εκκλησία του Χριστού επί της γής, θα γιορτασει την μνήμη του Μεγαλομάρτυρος Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου, του Γιγαντιαίου Πατρός και Διδασκάλου.
Πολλοί αρχιερείς ονομάζονται Χρυσόστομοι, και καποιοι από αυτούς είναι Αισχρόστομοι.
Δεν έχουν καμμία απολύτως σχέσι με τον Μεγάλο Αγιο.
Και οι περισσότεροι αρχιερείς, δεν έχουν καμμία απολύτως ομοιότητα με τον Αγιο.
Μάλλον με τους εχθρούς του Αγίου είναι όμοιοι και απαράλλακτοι.
Αναρωτιέμαι, αφού δεν μοιάζουν με τον Αγιο και δεν μιμούνται τον Αγιο, γιατί γιορτάζουν τον Αγιο;

Η ιστορία του Αγιου Χρυσοστόμου, επαναλαμβάνεται στην εποχή μας.
Και ολοι οι σημερινοί αρχιερείς είναι, είτε ηθικοί αυτουργοί, είτε συνένοχοι, στην αγρια καρατόμησι του Αγίου Ιωαννου του Χρυσοστόμου.
Και αλήθεια, γιατί;
Ο Αγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος καρατομήθηκε και κατακρεουργήθηκε αγρίως και βαναύσως, οδηγουμενος στην εξορια του επανω στα κακοτραχαλα βραχια της Αρμενιας από τους αρχιερείς και τους πρεσβυτέρους της εποχής του.
Είναι ψέμμα πελωρίων διαστάσεων ότι διώχθηκε, από τα εκτελεστικά όργανα, τον βασιλιά και την βασίλισσα.
Από τους ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ διώχθηκε και από αυτούς κατακρεουργήθηκε.
Το ομολογεί αυτό η ίδια η βασίλισσα Ευδοξία και μάλιστα σε γραπτό κείμενό της απευθυνόμενο πρός τον Χρυσόστομο.
Η ιστορία σήμερα επαναλαμβάνεται.
Αυτοί οι αρχιερείς που θα πανε σήμερα να γιορτάσουν τον Αγιο, μάλλον ανήκουν και θα επαιρναν το μέρος των αφριζόντων αντιπάλων του Χρυσοστόμου.
Εκείνου του ραδιούργου και χρυσομανούς κακότατου και εμπαθέστατου Θεοφίλου πατριάρχου Αλεξανδρείας, (ομοιου του σημερινου πατριαρχου ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΥ), του ζηλόφθονος Σεβηριανού Γαβάλων και των άλλων λυσσωδών και φθονερών εχθρών του.
Και οι σημερινοί αδελφοκτόνοι πατριάρχαι και αρχιεπίσκοποι και αρχιερείς - σήμερα με διαφορετικά ονόματα - είναι όμοιοι με εκείνους.
Η δική μας καρδιά και τα δικά μας τα μάτια έτσι τους βλέπουν και αυτά βλέπουν καλύτερα γιατί τους περάσαμε από την Κρισάρα της εκκλησιαστικής μας ιστορίας και ζωής.

Ποιός από τους σημερινούς αρχιερείς πήρε το μέρος των ΔΩΔΕΚΑ μητροπολιτών που σφαγιάσθηκαν σαν αρνιά και σαν κριάρια;

Πόσοι από τους σημερινούς αρχιερείς υπερασπίστηκαν και αγωνίσθηκαν για την αποκατάστασί τους οταν ζούσαν οι τρείς τελευταίοι εναπομείναντες από τους δώδεκα, Λαρίσης Θεολόγος, Θεσσαλιώτιδος Κωνσταντίνος, και Αττικής Νικόδημος;

Πόσοι από τους σημερινούς αρχιερείς, ΝΑΙ ΤΟΥΣ ΣΗΜΕΡΙΝΟΥΣ,  μίλησαν, φώναξαν, διαμαρτυρήθηκαν, για την αποκατάστασι του τελευταιου (μολις προσφατα) εναπομείναντος Κανονικού μητροπολίτου Αττικής και Μεγαρίδος κ. ΝΙΚΟΔΗΜΟΥ, όταν εγινε τελευταία συζήτησι στην περισυνή σύνοδο του Οκτωβρίου;

ΟΥΔΕΙΣ, ή σχεδόν ουδείς.
ΟΛΟΙ τους ενέδωσαν είς τον πρωτοφανή εμπαιγμό της συνωμοτούσας Τρόϊκας Ιερωνύμου-Ζακύνθου και εί τινος άλλου ραδιούργου εμπαίκτου...
Ιδού η ενοχή ΟΛΩΝ.
Ιδού και η καταδίκη ΟΛΩΝ.
Που θα έλθη οπωσδήποτε, θάττον ή βράδιον.

Πόσοι από τους σημερινούς αρχιερείς φώναξαν και φωνάζουν γιά τον αγιο μητροπολίτη Ράσκας και Πριζρένης ΑΡΤΕΜΙΟ που τον σφαγίασαν αδίκαστο και αναπολόγητο οι Σέρβοι Κάϊν στην ΛΗΣΤΡΙΚΗ Σύνοδο του Βελιγραδίου;

Και πόσοι αντέδρασαν στην τυφλή επιδοκιμασία του σταλθέντος κειμένου του...Αχυρένιου της Σερβίας, υπό του ...Αχυρένιου της Ελλάδος Ιερωνύμου Λιάπη, κατά των καταγεγραμμένων εις αυτό αντίθεων και εγκληματικών πράξεων της ΛΗΣΤΡΙΚΗΣ συνοδου του Βελιγραδίου;

Δεν είναι, λοιπόν, μαθηματικά βέβαιο ότι τα ίδια θα επρατταν και εναντίον του λυσσωδώς καταδιωκομένου υπό των προγόνων τους, αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου;
Βεβαιότατα, ΝΑΙ.
Τότε γιατί θα πανε να τον γιορτάσουν;
Εις κενόν θα κοπιασουν.
Δεν θα γιορτασουν τον Αγιο.
Εθλιψαν τον Αγιο, στενοχώρησαν τον Αγιο, ατίμασαν τον Αγιο.

Και εσύ ο "λαός του Θεού" ο χριστώνυμος.
Και εσύ σήμερα θα πας στους ναούς γιά να γιορτάσης τον Αγιο. 

Θα τον γιορτασεις όμως, ή και εσύ τον έθλιψες και τον στενοχώρησες, αφου ποτε σου δεν διαμαρτυρηθηκες για τις διωξεις και καρατομησεις των καλων σημερινων αρχιερεων;
Σκέψου και κάμε την αυτοκριτική σου.

Πώς είναι δυνατόν να γιορτασεις τον Αγιο, αφού δεν έλαβες ποτέ το μέρος του Αγίου;
Οταν στον αδικο σφαγιασμό καλών επισκόπων δεν ανοιξες ποτε το στόμα σου να πης δυό λόγια συμπαράστασης στον αδικούμενο, πώς τολμάς εσύ και πάς να γιορτάσης τον Αγιο;
Αν ζούσες στην εποχή του Αγίου θα επαιρνες το μέρος των εχθρών του Αγίου, δεν θα ακολουθούσες τον Αγιο, όπως έπραξαν οι Ιωαννίται της εποχής του που υπέφεραν τα πάνδεινα και επι 30 ολοκληρα χρονια και ο Αγιος τους χαρακτήριζε "αξιοθαύμαστους μάρτυρες που εξυμνούν οι αιώνες τα κατορθώματά τους".

Σύ ο σημερινός χριστιανός που θα πας να γιορτάσεις τον Αγιο πόσο συμπαραστάθηκες στον ΑΓΡΙΟ ΣΦΑΓΙΑΣΜΟ των δώδεκα μητροπολιτών;
Καθόλου ή σχεδόν καθόλου.
Την ιστορία του σφαγιασμού τους, την ακούς αδιάφορα, τελείως αδιάφορα.
Λοιπόν;
Πώς τολμάς και πάς να γιορτάσεις τον Αγιο;
Ομως βλέπω ότι διαμαρτύρεσαι.
Καθόλου να μην διαμαρτύρεσαι.
Είσαι ένοχος.
Πολύ ένοχος.

Να, υπάρχει και ένας πολύ φρέσκος ΣΦΑΓΙΑΣΜΟΣ, ενός σημερινού πραγματικού ΑΓΙΟΥ.
Πότε μίλησες γι αυτό;
Τι θέσι πήρες σ' αυτό;
Καμμία, απολύτως καμμία θέσι.
Και τότε πώς τολμάς αναίσχυντε ψευτοχριστιανέ και πάς να γιορτάσης τον Αγιο;
Ιδού το αίμα αυτού του Αγίου, του απλού και κεχαριτωμένου Σέρβου ΑΡΤΕΜΙΟΥ, ακόμα κοχλάζει και φωνάζει και κραυγάζει και διαμαρτύρεται.
Και εσύ ενώ το γνωρίζεις καλά αυτό, αδιαφορείς και σιωπάς.

Εις κενόν κοπιαζεις, χριστιανέ, κακώς θα μεταβης εις τον ναόν του Θεού, δεν θα γιορτασεις τον Αγιο Χρυσόστομο, αφου εθλιψες, κατεθλιψες βαθύτατα τον Αγιο, στενοχώρησες τον Αγιο, ατίμασες βάναυσα τον Αγιο.
Φύγε μακρυά του, ψευτοχριστιανέ.
Φύγε.

Ο Αγιος δεν έχει καμμία απολύτως σχέσι με όλους εσάς.
Καμμία απολύτως.
Την ημέρα Εκείνη του Τρομερού Μεγαλείου, θα πη εις όλους υμάς:

ΟΥΚ ΟΙΔΑ ΥΜΑΣ,ΟΥΚ ΟΙΔΑ ΥΜΑΣ.

2 σχόλια:

  1. Εδώ ο κόσμος καίγεται με τα διάφορα "σύμφωνα συμβίωσης" και κάποιοι ασχολούνται με τα...βεγγαλικά!
    http://www.romfea.gr/ieres-mitropoleis/4356-me-beggalika-upodexthikan-ton-trikkis-xrusostomo-fotobinteo
    Βεγγαλικά χθες το απόγευμα στα Τρίκαλα λίγο πριν τον εσπερινό. Το πρωί είχε προηγηθεί η ενθρόνιση του νέου μητροπολίτη. Τα βεγγαλικά τα κράτησαν για το απόγευμα όταν υποδέχθηκαν το νέο μητροπολίτη στον εσπερινό.
    Εδώ ο κόσμος πένεται με την οικονομική κρίση και κάποιοι ρίχνουν βεγγαλικά! Νέα ήθη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι αδιανόητο αυτό που συνέβη χθες στα Τρίκαλα. Ποιος ήταν αυτός που συνέλαβε τη "φαεινή" ιδέα της εκτόξευσης βεγγαλικών για την υποδοχή του μητροπολίτη στον εσπερινό; Τι κοσμικότροπες φαιδρότητες είναι αυτές; Το μεσημέρι δεν έγινε η ενθρόνισή του με κάθε μεγαλοπρέπεια; Τι χρειαζόντουσαν τα βεγγαλικά το απόγευμα; Είναι σοβαρά πράγματα αυτά; Ας ελπίσουμε ότι ο νέος δεσπότης δε συμφωνεί με τέτοιου είδους φαινόμενα και ότι τα καταδικάζει. Κάποιοι νομίζουν ότι με τέτοιες φαιδρότητες του προκάλεσαν ευχάριστη έκπληξη; Μάλλον όχι!

      Διαγραφή