Προς τον Σεβ.
Μητροπολιτην
Γόρτυνος και Μεγαλοπόλεως
κ. ΙΕΡΕΜΙΑΝ
ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ
Σεβασμιώτατε ευλογείτε,
Διαβάσαμε σε Ιστολόγια, αλλά και στην
εφημερίδα ‘‘ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΤΥΠΟΣ’’, αρ. φύλ.
2056/6-2-2015, ότι σε εγκύκλιο κήρυγμά σας για τον ΄Αγιο Γρηγόριο (25-1-2015),
συμπεριλάβατε και την επιστολή την οποία είχε αποστείλει το 1969, στον
μακαριστό Αρχ. Χαράλαμπο Βασιλόπουλο, ιδρυτή της Πανελληνίου Ορθοδόξου Ενώσεως,
ο αγιορείτης μοναχός Παΐσιος, που πρόσφατα η Σύνοδος του Οικουμενικού
Πατριαρχείου τον κατέταξε μεταξύ των αγίων της Ορθοδόξου Εκκλησίας μας.
Είπατε μεταξύ των άλλων για τη ζωή του
αγίου Παϊσίου. «Ο άγιος Γέροντας πατήρ Παΐσιος, λοιπόν, ήταν, λέγω, ‘΄σωστός’’, γιατί όλη
του την ζωή την πέρασε με προσευχή και ασκητικά παλαίσματα, αλλά ήταν και
ομολογητής και αγωνιστής της πίστεώς μας, όταν το καλούσαν οι περιστάσεις.
‘Ετσι, όταν ο Πατριάρχης Αθηναγόρας έκανε
τα προδοτικά του κινήματα προς την Δύση για συναντήσεις με τον Πάπα,
αποβλέποντας στην ένωση μαζί του, ο πατήρ
Παΐ σιος εξέφρασε την ανησυχία του
ζωηρά, όπως το βλέπουμε σε μία του επιστολή στον μακαριστό πατέρα Χαράλαμπο
Βασιλόπουλο, τον γεννήτορα και πνευματικό πατέρα της εφημερίδος '‘Ορθόδοξος
Τύπος’’. Την επιστολή αυτή ως προερχομένη από άγιο ασκητή την θεωρούμε ως
πατερικό κείμενο. Επειδή είναι ένα ωραίο ομολογιακό
κείμενο, μεταξύ των δύο άκρων, των φιλοενωτικών από την μια μεριά, και των
αποτειχιστών από την άλλη(αυτών δηλαδή που λέγουν να παύσουμε ακαίρως το
μνημόσυνο του Πατριάρχου), δεν θα ήθελα να το στερηθεί το ποίμνιο που
διακονώ». Σημ. Οι υπογραμμίσεις είναι
δικές μας.
Πράγματι, όπως εμφαίνεται από την ανωτέρω
επιστολή του πατρός Παϊσίου στον μακαριστό Χαράλαμπο Βασιλόπουλο, το έτος 1969
ο πατήρ Παΐσιος ήταν πολύ διστακτικός στο θέμα της αποτειχίσεως, να παύσουν δηλαδή οι
αγιορείτες να μνημονεύουν τον Πατριάρχη Αθηναγόρα.
Χρησιμοποιείτε Σεβασμιώτατε την ανωτέρω
άποψη του πατρός Παϊσίου, ως επιχείρημά σας να
μη παύσετε άκαιρα το μνημόσυνο του Πατριάρχου Βαρθολομαίου! Θέτουμε το
ερώτημα. Ο πατήρ Παΐσιος κράτησε
συνέχεια την ίδια θέση, ή μήπως διέκοψε το μνημόσυνο του Αθηναγόρα; Εάν το
διέκοψε, τότε θα ακολουθήσετε το
παράδειγμά του, αφού τιμή αγίου-μίμηση του αγίου; Ο πατήρ Παΐσιος διέκοψε το
μνημόσυνο του Πατρ. Αθηναγόρα! Πώς αποδεικνύεται αυτό;
Παραθέτουμε εκτενές απόσπασμα από το
βιβλίο του + Ιερομονάχου ΙCΑΑΚ(πνευματικού
τέκνου του πατρός Παϊσίου-ΠΡΟΛΕΓΟΜΕΝΑ…Συνοδεία
γέροντος Ισαάκ Καλύβη Αναστάσεως Καψάλα Καρυές ΄Αγιον ΄Ορος) «ΒΙΟC ΓΕΡΟΝΤΟC ΠΑϊCΙΟΥ ΤΟΥ ΑΓιΟΡΕΙΤΟΥ»-ΑΓιΟΝ
ΟΡΟC 2004, σελ.
690-691.
«Ιδιαιτέρως σεβόταν τον Οικουμενικό
θρόνο. Αναγνώριζε την πανορθόδοξη αποστολή του και κατανοούσε την δύσκολη θέση
που βρίσκεται. Προσευχόταν πολύ και τον υπερασπίστηκε δημόσια σε πολλές
περιπτώσεις.
Από το Στόμιο είδαμε τον Γέροντα σφοδρό
πολέμιο των αιρέσεων. Στα θέματα της πίστεως ήταν ακριβής και ασυγκατάβατος.
Είχε μεγάλη ορθόδοξη ευαισθησία, γι’
αυτό δεν δεχόταν συμπροσευχές και κοινωνία με πρόσωπα μη ορθόδοξα. Τόνιζε: «Για
να συμπροσευχηθούμε με κάποιον, πρέπει να συμφωνούμε στην πίστη», Διέκοπτε τις σχέσεις του ή απέφευγε να δη
κληρικούς που συμμετείχαν σε κοινές προσευχές με ετεροδόξους. Τα «μυστήρια»
των ετεροδόξων δεν τα αναγνώριζε και συμβούλευε οι προσερχόμενοι στην Ορθόδοξη
Εκκλησία, να κατηχούνται καλά πριν βαπτισθούν.
Καταπολέμησε
τον οικουμενισμό και μιλούσε για το μεγαλείο και την μοναδικότητα της
Ορθοδοξίας, την πληροφορία του αρυόμενος από την εν καρδία του θεία χάρι. Ο
βίος του αποδείκνυε την υπεροχή της Ορθοδοξίας.
Για ένα διάστημα είχε
διακόψει, μαζί με όλο σχεδόν το υπόλοιπο ΄Αγιον ΄Ορος, το μνημόσυνο του
πατριάρχου Αθηναγόρα για τα επiκίνδυνα ανοίγματά του προς τους
Ρωμαιοκαθολικούς. Αλλά το έκανε με πόνο: «Κάνω προσευχή», είπε σε κάποιον,
«για να κόβη ο Θεός μέρες από μένα και να τις δίνη στον πατριάρχη Αθηναγόρα,
για να ολοκληρώση την μετάνοιά του». Σημ. Οι υπογραμμίσεις είναι δικές μας.
Κατόπιν των ανωτέρω, και επειδή δεν
υπάρχει λόγος να αμφιβάλουμε ότι είναι ακριβή και ορθά τα γραφόμενα για τη
διακοπή του μνημοσύνου του Πατρ. Αθηναγόρα από τον άγιο Παΐσιο, θέτουμε το
ερώτημα στον κ. Ιερεμία. Εφόσον ο άγιος
Παΐσιος, έκανε διακοπή του μνημοσύνου του Αθηναγόρα, για τα ανοίγματά
του προς τους Παπικούς, εσείς Σεβασμιώτατε, δεν
πρέπει να τον μιμηθείτε και να προβάλλετε με εγκύκλιο στο ποίμνιό σας τα
ανωτέρω; Εάν για ήσσονος σημασίας παραβάσεις του Αθηναγόρα, ο τότε πατήρ Παΐσιος, έκανε διακοπή μνημοσύνου, εσείς
για τις ΜΕΙΖΟΝΟΣ σημασίας προδοτικές πράξεις και κακόδοξες διδαχές του
Αρχιοικουμενιστού Πατρ. Βαρθολομαίου, δεν θα έπρεπε να διακόψετε το μνημόσυνό
του;
Επιπρόσθετα σας υπενθυμίζουμε ότι και ο άγιος Ιουστίνος ο Πόποβιτς το 1971
έκανε διακοπή του μνημοσύνου του τότε Πατρ. Σερβίας Γερμανού, επειδή σε μήνυμα
που υπέγραψε τότε ο Πατριάρχης Γερμανός μαζί με τους άλλους Προέδρους του
Παγκοσμίου Συμβουλίου «Εκκλησιών», διακήρυξε την πεποίθησή του ότι η Ορθόδοξη
Εκκλησία είναι μία «κοινότητα», η οποία αποτελεί μέρος της Χριστιανικής
Εκκλησίας! Παραθέτουμε αποσπάσματα από την εφημερίδα ‘’ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΤΥΠΟΣ’’ Αρ.
Φύλ. 144-15-6-1971.
«Το μήνυμα δε αυτό του κ. Γερμανού είχε
δυσμενείς επιπτώσεις και μεταξύ των αδελφών Ορθοδόξων της Σερβίας.
Πληροφορούμεθα δε χαρακτηριστικώς ότι ο γνωστός μέγας Σέρβος Θεολόγος π.
Ιουστίνος Πόποβιτς, το κατέκρινε, έπαυσε δε πάσαν εκκλησιαστικήν επικοινωνίαν
μετά του κακοδόξου Πατριάρχου και παραμένει «έγκλειστος» εις το ησυχαστήριόν
του προσευχόμενος εις τον Θεόν υπέρ της Εκκλησίας.
Το σχετικόν απόσπασμα του αιρετικού
μηνύματος έχει ούτω: Kαι
η βιαία Πνοή της ανανεώσεως θα πνεύση εις το μέγα πεδίον της Εκκλησίας καθώς
και εις ε κ ά σ τ η ν τ ω ν
κ ο ι ν ο τ ή τ ω ν α υ τ ή
ς’ διότι
αύται δεν είναι απλαί διοικητικαί
ενότητες, αλλ’ α π ο τ ελ ο ύ ν π ά σ α ι
μ έ ρ ο ς τ η ς μ ι α ς
μ ε γ ά λ η ς Χ ρ ι σ τ ι α ν ι κ
ή ς Ε κ κ λ η σ ί α ς». Σημ. Η υ π ο γ ρ ά μ μ ι σ η δεν είναι δική μας.
Σεβασμιώτατε, εμείς θα υπενθυμήσουμε και
θα επαναλάβουμε τη ρήση του Ιερού Χρυσοστόμου ‘’ΤΙΜΗ ΑΓΙΟΥ-ΜΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ’’!
Αναμένουμε να γίνετε μιμητής του αγίου Παϊσίου και του αγίου Ιουστίνου του
Πόποβιτς στο θέμα της διακοπής του μνημοσύνου του Αρχιοικουμενιστού Πατρ.
Βαρθολομαίου!
Σεβασμιώτατε, λίγο πριν αποστείλουμε την
επιστολή μας, διαβάσαμε στο‘’agioritikovima.
gr’’, την ομιλία του
«Παναγιωτάτου» Οικ. Πατρ. κ.
Βαρθολομαίου στο Πανεπιστήμιο της Σμύρνης, με αφορμή την ανακήρυξή του σε
επίτιμο διδάκτορα. Είπε ο «Παναγιώτατος»
«άρρητα» λόγια! Ελάχιστα θα σχολιάσουμε. Παραθέτουμε αποσπάσματα από το κείμενο
της ομιλίας, όπως αναρτήθηκε στο ‘’agioritikovima. gr’’,
από τον Μάνο Χατζηγιάννη.
Αναφέρθηκε στη «διατήρηση και
προώθηση της κληρονομιάς του κορυφαίου πολιτικού Κεμάλ Ατατούρκ»!!! Είπε ότι «…Ο δρόμος για την ειρήνη και τη συμφιλίωση είναι ο διαθρησκειακός
διάλογος…». Λησμόνησε» μόνο να αναφέρει ότι δεν θα υπάρξει αληθινή ειρήνη
χωρίς τον Ιησού Χριστό που είναι ο ΄Αρχοντας και ο χορηγός της ειρήνης! Ματθ.
10: 13, 34, Λουκ. 2: 14, 10: 5-6, 12: 51, 19: 42-44, 24: 36, Ιωάν. 14: 27,
Πράξ. 10: 36, Ρωμ. 1: 7, 3: 10-18, 5: 1 10: 14-16, 1 Κορ. 1: 3, 2 Κορ. 1: 2,
Εφεσ. 1: 2 , Κολ. 1: 2, 1 Θεσ. 1: 1, 2 Θεσ. 1: 2. Είναι ο Κύριος της Ειρήνης 2 Θεσ. 3: 16
Στη συνέχεια είπε «Μερικοί άνθρωποι έχουν ισχυρές πεποιθήσεις ότι καλύτερα είναι να
θυσιάσουν τη ζωή τους παρά να αλλάξουν τις απόψεις τους…». Απευθυνόμαστε
στον «Παναγιώτατο». Ο Ιησούς λέγει στον
κάθε Χριστιανό στην Αποκ. 2: 10 «Μηδέν φοβού α μέλλεις παθείν. Ιδού δη μέλλει
βαλείν ο Διάβολος εξ υμών εις φυλακήν
ίνα πειρασθήτε, και έξετε θλίψιν ημέρας δέκα. Γίνου πιστός άχρι θανάτου, και δώσω σοι τον στέφανον της ζωής».
Εμείς, για τον Κύριό μας Ιησού Χριστό, εάν χρειαστεί, θα θυσιάσουμε και τη ζωή
μας. Εσείς «Παναγιώτατε», είστε έτοιμος να θυσιάσετε τη
δική σας ζωή για τον Ιησού; Δεν το
πιστεύουμε!
Για τις συναντήσεις με τον Πάπα και τις
επικρίσεις που δέχεται ανέφερε συγκεκριμένα: ‘‘Aκόμη και με το κόστος της δυσφήμησης
για «οικουμενιστικές» ή ‘‘συγκρητιστικές’’ επιλογές, δεν περιοριζόμαστε από
τέτοιες δεσμεύσεις’’.
Σεβασμιώτατε, και σεβαστοί πατέρες του
Αγίου ΄Ορους. ΄Εχετε αντιληφθεί ή δεν θέλετε να το καταλάβετε, ότι ο
«Παναγιώτατος» είναι αμετανόητος Οικουμενιστής-Πανθρησκειαστής;
Θα εξακολουθήσετε
να έχετε μαζί του εκκλησιαστική κοινωνία;
Τα ανωτέρω γράψαμε εν
αγάπη και αληθεία Εφεσ. 4: 15, 2 Ιωά.
1-3
O ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΖΙΩΓΑΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ
Η ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΧΟΡΤΑΤΟΥ ΓΙΑΝΝΟΥΛΑ
Να Οδυσσέα!
ΑπάντησηΔιαγραφή. Ἐπίσης, σημείωσε ὅτι θὰ ἀναθεωρηθεῖ ὁ νόμος γιὰ τὸν ρατσισμὸ καὶ τὴν ξενοφοβία γιὰ νὰ καλύπτει ἀκόμα καὶ τὴν ρατσιστικὴ δραστηριότητα καὶ ὄχι μόνο τὸν ρατσιστικὸ λόγο.
Ὁ ΣΥΡΙΖΑ συνεχίζει τὴν πολιτικὴ ποὺ ἀκολούθησε ἡ συγκυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ γι΄ αὐτὸ καὶ θὰ κατοχυρώσει τὸ σύμφωνο συμβίωσης στὰ ὁμόφυλα «ζευγάρια» καὶ θὰ ἀναθεωρήσει τὸν ἀντιρατσιστικὸ νόμο σὲ σκληρότερη μορφή.
http://www.orthodoxia-ellhnismos.gr/2015/02/o.html
Να χαίρεσαι τον ΣΥΡΙΖΑ! Δεν ήθελε Ν.Δ. που ήταν ήπια στο αντιρατσιστικό, ΦΑΕ ΣΥΡΙΖΑ!
Ναι χαιρομαι τον ΣΥΡΙΖΑ που μας διδασκει Ορθοδοξια και Ορθοπραξια.
ΔιαγραφήΞερεις πως αισθανομουνα με τους προηγουμενους ΒΡυκολακες;
Να με εχουν ξαπλωμενο κατω και να με πατουν τα κεφαλι μου με την γερμανικη μποτα και να την στριφογυριζουν ....μεχρι θανατου.
Εσυ αισθανοσουνα ανετος και πληρης "πνευματος αγιου", σαν τον ..ευλαβη βλαμμενο, ΠΑΪΣΙΟ των 3 καλογρηων, της Αριδαιας;;
Περιμενε μεχρι αυριο να τα ακουσης και σε αλλο ηχο.
Ποιος άραγε ψήφισε την αποποινικοποίηση της μοιχείας, τη νομιμοποίηση των εκτρώσεων, τον πολιτικό γάμο, το αυτόματο και συναινετικό διαζύγιο, την κατάλυση της αργίας της Κυριακής, την κατάργηση του μαθήματος των αρχαίων Ελληνικών, την κατάργηση του εθνικού ύμνου και της έπαρσης της σημαίας στα σχολεία κ.λπ.
ΔιαγραφήΔεν διδάσκει ο Σύριζα ούτε Ορθοδοξία ούτε Ορθοπραξία Οδυσσέα!
ΔιαγραφήΜην τρελλαθούμε!
Όταν σου τα έλεγε αυτά προεκλογικά κάποιος σχολιαστής, εσύ τον ειρωνευόσουν και τον ρωτούσες που το ξέρει και αν έχει το διορατικό χάρισμα!
ΔιαγραφήΤελικά δεν έβλεπες απλά πράγματα που τώρα έρχονται και θα πρέπει να ζητήσεις συγγνώμη για την στάση σου.
Σαφέστατη και ξεκάθαρη επιστολή! Συγχαίρω τους συντάκτες της. Να έχουμε όλοι τις πρεσβείες του Αγίου Παΐσίου του αποτειχισθέντος βεβαίως.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Ορθοδοξία είναι το απαύγασμα της Ελευθέρας Σκέψεως, της Ελευθέρας Βουλήσεως, της Ελευθέρας Αποφάσεως, της Ελευθέρας Εκφράσεως, της Ελευθέρας Δράσεως. «Υμείς επ' ελευθερία εκλήθητε αδελφοί» ( Προς Γαλάτας ε' 13). Ας μας αφήσουν Ελεύθερους να σκεφτόμαστε και να αποφασίζουμε και οι μεθυσμένοι και οι Αμέθυστοι. Στα πλαίσια της ελευθερίας αυτής, της δημοκρατίας, της ελευθερίας εκφράσεως και πεποιθήσεων, δεν μπορούν πλέον να τρομοκρατούν τους σκεπτόμενους χρστιανούς οι φασίζουσας νοοτροπίας στην πραγματικότητα οπαδοί της ιδέας του "αλαθήτου" του ενός ή του πιο φανατισμένου πλήθους. Εγώ, μόνος μου θα δώσω λόγο στο Θεό εν τη φοβερά ημέρα της Κρίσεως. Δεν θα κολαστώ, για να μη στενοχωρήσω τον Αμέθυστο. Αλλίμονο. Δεν αναγνωρίζω σε κανέναν Αμέθυστο, να έχει την εωσφορική αλλαζονεία ότι πρέπει να μου επιβάλλη τη γνώμη του επειδή αλαζονικώς θεωρεί ότι έχει το αλάθητο. Αλλού αυτά, στην Εσπερίαν. ΟΥΣΤ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε συνέχεια του προηγούμενου σχολίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕν τη φοβερά εκείνη ημέρα της Κρίσεως, δεν θα χωράει ενώπιον του Δικαίου Κριτού καμιά δικαιολογία "μα, το είπε το ...τάδε Άγιος"! Κακώς μας ενδιαφέρει τόσο πολύ τι είπε ο τάδε άγιος ή "άγιος" (άλλο θέμα οι αγιοκατατάξεις και σαφώς θα μας επιπλήξει ο Κύριος γιατί δεν δίδαξε αγιολατρεία) ενώ δεν μας ενδιαφέρει πολύ περισσότερο τι διδάσκει ο Χριστός, το Ευαγγέλιο, η Εκκλησία. Αν εκείνο που επικαλούμαι ότι το έπραξα διότι "το είπε ο τάδε "άγιος" δεν συμφωνεί με την Αγία Γραφή, με το Ευαγγέλιο , το Λόγο του Θεού όπως καταγράφηκε άπαξ, όπως ερμηνεύεται διαχρονικά από την Εκκλησία Συνοδικά , συνολικά και διαχρονικά, τότε ασφαλώς ο Κύριος και δικαίως θα με επιπλήξει: - Θεός σου είμαι ΕΓΩ και όχι ο άγιος, ο γέροντας, ο πατέρας, ο ιεροκήρυκας, ο πνευματικός. Γιατί άκουσες εκείνους, εφόσον τα λεγόμενά τους ήταν αντίθετα με το Ευαγγέλιο, την Πίστη κι όχι εμένα;
Ανθρωποι μεμονωμένοι, άγιοι, πατέρες, επίσκοποι, δεν έχουν οπωσδήποτε και το... αλάθητο !!! Σε κάποιες περιπτώσεις επί συγκεκριμένου θέματος υπάρχει και περίπτωση να διδάσκουν κάτι το εσφαλμένο (η Ορθοδοξία δεν δέχεται το αλάθητο του ενός ατόμου).
Προσοχή συνεπώς διότι από την πολλή δήθεν "ευσέβεια" εκτρεπόμαστε στην "αγιολατρεία" και "γεροντολαγνεία", ασχολούμενοι συνεχώς με το τι είπε ή δεν είπε ο "άγιος" ή ο "γέροντας" και όχι ο Θεός.
Ναι ανωνυμε φιλε, την Αγια Γραφη και ταυτοχρονα την ερμηνεια της Αγιας Γραφης δια των Αγιων Πατερων.
ΔιαγραφήΟχι μεμονωμενων Πατερων και Αγιων, αλλα την συμφωνια των Πατερων.
Χωρις την ερμηνεια των Πατερων δεν ερμηνευεται Ορθοδοξα η Αγια Γραφη.
ΙΔΟΥ Η ΕΝΤΟΛΗ ΤΩΝ ΑΓΙΟΠΝΕΥΜΑΤΙΚΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΩΝ ΣΥΝΟΔΩΝ:
«Ὅτι δεῖ τοὺς τῶν ἐκκλησιῶν προεστῶτας,
ἐν πάσῃ μὲν ἡμέρᾳ,
ἐξαιρέτως δὲ ἐν ταῖς Kυριακαῖς,
πάντα τὸν κλῆρον καὶ τὸν λαὸν ἐκδιδάσκειν τοὺς τῆς εὐσεβείας λόγους,
ἐκ τῆς θείας γραφῆς ἀναλεγομένους τὰ τῆς ἀληθείας νοήματά τε,
καὶ κρίματα,
καὶ μη παρεκβαίνοντας τους ηδη τεθεντας ορους, ή την εκ των θεοφορων πατερων παραδοσιν.
Aλλα και ει γραφικος ανακινηθειη λογος, μη αλλως τουτον ερμηνευετωσαν,
ή ως αν οι της εκκλησιας φωστηρες και διδασκαλοι,
δια των οικειων συγγραμματων παρεθεντο·
και μαλλον εν τουτοις ευδοκιμειτωσαν,
ή λογους οικειους συνταττοντες·
ἵνα μή, έστιν ὅτε, πρὸς τοῦτο ἀπόρως ἔχοντες, ἀποπίπτοιεν τοῦ προσήκοντος.
διὰ γὰρ τῆς τῶν προειρημένων πατέρων διδασκαλίας, οἱ λαοὶ ἐν γνώσει γινόμενοι τῶν τε σπουδαίων καὶ αἱρετῶν,
καὶ τῶν ἀσυμφόρων καὶ ἀποβλήτων,
τὸν βίον μεταρρυθμίζουσι πρὸς τὸ βέλτιον,
καὶ τῷ τῆς ἀγνοίας οὐχ ἁλίσκονται πάθει,
ἀλλὰ προσέχοντες τῇ διδασκαλίᾳ,
ἑαυτοὺς πρὸς τὸ μὴ κακῶς παθεῖν παραθήγουσι, καὶ φόβῳ τῶν ἐπηρτημένων τιμωριῶν τὴν σωτηρίαν ἑαυτοῖς ἐξεργάζονται».
(Κανόνας ΙΘ ΣΤ Οικουμενική Σύνοδος).
Αγαπητέ πρώτε σχολιαστά είχα γράψει προεκλογικά σε σχόλιο, ότι θεωρούσα αμαρτία να ψηφίσω μνημονιακούς και μνημόνιο που τόσο κακό έκανε στους αδελφούς μου, στο λαό της Ελλάδας, στη χώρα και στο Έθνος. Είναι τυχαίο που κι όσοι δεν ψήφισαν Σύριζα υποστηρίζουν σε ποσοστό 80 % την νέα προσπάθεια; . Δεν ξέρω εσείς, προφανώς όχι, είσασταν χορτάτος, αλλά κάποιοι άλλοι συνάνθρωποι πεινούσαν, άλλοι δεν πεινούσαμε μεν αλλά αναγκαζόμασταν με δανεικά και πιστωτικές κάρτες να πληρώνουμε τους υπέρογκους φόσους και χαράτσια, τους λογαριασμούς και τις δόσεις, αφού οι μισθοί και οι συντάξεις μειώθηκαν σημαντικά, χώρια που άλλοι έχασαν τις δουλειές τους. Ούτε καινούρια ρούχα και παπούτσια αγοράζαμε, με μπαλωμένα κυκλοφορούμε. ΜΕ χαλασμένα δόντια, δεν είχαμε χρήματα για οδοντίατρο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν και το σχόλιό σας αφορά τον κο ΟΔΥΣΣΕΑ, μπορούμε οι αναγνώστες να ομολογήσουμε ότι τον κο Οδυσσέα δεν τον είδαμε προεκλογικά να "διαφημίζει" συγκεκριμένο κόμμα αλλά μόνο να προειδοποιεί ότι η συνέχιση του μνημονίου θα ήταν καταστροφή για το λαό και τη χώρα. Χριστιανικότατη η πράξη του, θεάρεστη!
Οπωσδήποτε οι χριστιανοί γνωρίζουμε "μη πεποίθατε επ άρχοντας επί υιούς ανθρώπων οις ουκ έστι σωτηρία".κ . ά. Η Ελπίδα μας είναι μόνο στον Κύριο.
Από εκεί και πέρα, ας μην αλλοιθωρίζουμε, διότι έχετε μεν δίκιο ότι δεν είναι αποδεκτό με τη χριστιανική ηθική να επισημοποιείται η περίπτωση των "ομόφυλων ζευγαριών". Το σύμφωνο συμβίωσης όμως που θα ψηφιστεί, δεν είναι υποχρεωτικό για τους Χριστιανούς ούτε για τους κληρικούς (οι οποίοι, χριστιανοί, λαϊκοί και κληρικοί, θα πρέπει να είναι όλοι ανεπίληπτοι ως προς την διαστροφή αυτή). Ο Σύριζα δήλωσε όμως ότι δεν θα καταλύσει την Κυριακή αργία. Μήπως θυμάστε ποια κυβέρνηση την είχε εν μέρει καταργήσει Υποχρεωτικά και για τους χριστιανούς και υποσχόταν εξέλιξη της νομοθεσίας ώστε τα καταστήματα να είναι ανοικτά όλες τις Κυριακές; "Οι δοκούντες άρχειν ,.. κατεξουσιάζωσιν , καταδυναστεύωσιν". κ.λπ. Θα θέλατε την Κυριακή να εργάζονται υποχρεωτικά οι χριστιανοί υπάλληλοι των καταστημάτων, να συνεχιστεί η πείνα 2 εκατομμυρίων Ελλήνων που έφτασαν στα όρια της φτώχειας, η ανεργία 1,5 εκατομμυρίου, οι αυτοκτονίες, η δυστυχία, οι μειώσεις μισθών και συτάξεων, οι καταργήσεις επικουρικών, οι καταργήσεις δώρων, η ασυδοσία των πλουσίων οικογενειών, η κατάθλιψη και απελπισία; Ας δούμε πρώτα ποια θα είναι η εξέλιξη με την νέα κυβέρνηση κι ύστερα συζητάμε πάλι, ας ευχηθούμε στο Θεό να τους ευλογήσει για το καλό του λαού και του σχεδίου του θεού.
Ανώνυμε 6,34 , ο πρώτος ανώνυμος δεν είπε ότι ο Οδυσσέας προεκλογικά υποστήριξε κάποιο κόμμα. Είπε ότι ο Οδυσσέας φαίνεται με όσα έγραψε στις μετεκλογικές αναρτήσεις του, ότι προτιμά τον Σύριζα από την προηγούμενη Κυβέρνηση.
ΔιαγραφήΑκόμα προεκλογικά θυμάμαι όταν κάποιος σχολιαστής του είπε ότι ο Σύριζα θα φέρει σκληρότερο "αντιρατσιστικό νομοσχέδιο", ο Οδυσσέας τον ειρωνεύθηκε και τον ρώτησε "πού το ξέρεις; έχεις το προορατικό χάρισμα;". Λες και δεν βλέπουμε τι θέλει ο Σύριζα! Σάμπως δεν είδαμε ότι στην ψήφιση του "αντιρατσιστικού" ο Σύριζα την τελευταία στιγμή ζήτησε να μπούν τα υπερ της ομοφυλοφιλίας και τότε μπήκαν; Ενώ στην Ιερά Σύνοδο η τότε Κυβέρνηση έστειλαν νόμο που δεν είναι αυτά τα περι ομοφυλοφιλίας. Αυτά τα ζήτησε ο Σύριζα.
Δεν μπορούμε να κάνουμε τα στραβά μάτια.
Δεν είναι πρέπει να είναι το κριτήριο μας, το φαγητό ανώνυμε 6,34μμ
Δες ανώνυμε 6,34μμ τι γράφουν άλλοι που έχουν σωστή κρίση για την νέα κυβέρνηση και μην τα κρίνεις όλα από το πιάτο.
ΔιαγραφήΑνώνυμος είπε...
Οι θλιβεροί αυτοί άνθρωποι, φορείς ολέθριων αντιλήψεων ή μάλλον ιδεοληψιών, ανατρεπτικών της ηθικής τάξεως και της κοινωνικής συνοχής, άρχισαν να ασελγούν πάνω στο σώμα της νεοελληνικής κοινωνίας. Η τελευταία προώρισται να μετατραπεί σε σεληνιακό τοπίο από ηθικής πλευράς. Ας όψονται όσοι τους έφεραν στην εξουσία με πρώτους και καλύτερους και κύριους υπεύθυνους τους αλαζόνες της προηγούμενης κυβέρνησης!Λ.Ν.
10 Φεβρουαρίου 2015 - 1:53 μ.μ.
Ανώνυμε 11:29 μ.μ. αφενός μάλλον είσαι πλούσιος και βολεμένος και δεν καταλαβαίνεις από πείνα (ο χορτάτος δεν καταλαβαίνει τον νηστικό) αφετέρου ...
Διαγραφή... ποιος σου είπε ότι αποδέχομαι ότι ο ιατρός που επικαλείσαι έχει "σωστή κρίση για ... όλα τα Ορθόδοξα πράγματα και μάλιστα όχι μόνο για τα παρόντα αλλά για τά μελλοντικά (γράφει πομποδώς: "η κοινωνία προώρισται να μετατραπεί ... ") ;;; Δεν συμφωνώ καθόλου μαζί του, ούτε στο παρελθόν συμφωνούσα. Στην σημερινή πράξη διαπιστώνουμε ότι ηθικότεροι και δικαιότεροι ως προς την κοινωνική διάσταση του χριστιανισμού αποδεικνύονται οι νυν κυβερνώντες, σε σχέση με τους πρώην, τους "θρήσκους". Και μάλιστα οι νυν σέβονται την Κυριακή Αργία, τη στέγη (πρώτη κατοικία), την εργασία (οι πρώην απέλυσαν πολύτεκνους καθηγητές και οι νυν τους επαναπροσλαμβάνουν), την οικογένεια (οι πρώην διέλυσαν οικογένειες με την ανεργία, έφυγαν οι νέοι στο εξωτερικό για εργασία, παιδιά δεν γενιούνται, ιατρική περίθαλψη ατελής). Φαγητό και πιάτο είναι αυτά; Εγώ δεν μελλοντολογώ, το μέλλον θα δείξει, αλλά χειρότερα δεν γίνεται, η προηγούμενη κατάσταση ήταν πολύ αντιχριστιανική.
Το πιάτο και το φαγητό είναι βασικότατο. Αν δεν ενδιαφέρεται η Εκκλησία για το καθημερινό πιάτο και φαγητό των πιστών τότε δεν είναι εκκλησία. Αν ο χριστιανός δεν ενδιαφέρεται πρώτα για το πιάτο και το φαγητό των αδελφών του (έστω και ψηφίζοντας κοινωνικά κόμματα που παρέχουν το πιάτο και το φαγητό στο λαό ) αλλά μόνο για μελλοντολογίες και ηθικολογίες, δεν είναι χριστιανός. Διαβάστε Πράξεις Αποστόλων, που αναφέρονται τα κοινά συσσίτια και το ενδιαφέρον ώστε να έχουν πιάτο και φαγητό όλοι οι χριστιανοί, διαβάστε πως ο Απ. Παύλος έκανε έρανο από την Ελλάδα για να φάνε οι πτωχοί σε άλλες εκκλησίες, διαβάστε ποια αποστολή είχαν οι πρώτοι Διάκονοι της Εκκλησίας (να φροντίζουν για τα κοινά συσσίτια) σε αντιδιαστολή με τους νυν, διαβάστε Επιστολές, Ευαγγέλια, Χρυσόστομο! Ο Κύριος μαζί με το κήρυγμα και τα Σημεία ενδιαφέρθηκε και για το φαγητό πολλαπλασιάσας άρτους και ψάρια, η δε απάντησή του προς τον πλούσιο και ηθικό νεανία ήταν "έτι έν σοι λείπει, πώλησον όσα έχεις και μοίρασέ τα στους φτωχούς". Ο Κύριος ομολόγησε μεν "ουκ επ άρτω μόνον ζήσεται άνθρωπος αλλ΄εν παντί ρήματι εκπορευομένου διά στόματος Θεού", αλλά όταν μας υπέδειξε πως να προσευχόμαστε, μας δίδαξε ως βασικό αίτημα προς τον Ουράνιο Πατέρα 'Τον άρτον ημών τον επιούσιον δώσε ημίν σήμερον". Τόσο βασικό είναι το φαγητό και το πιάτο και μάλιστα σημαντικότερο, αφού προηγείται, από την απαλλαγή από τους πειρασμούς και τον πονηρό (όπου συμπεριλαμβάνεται και η διαστροφή της ομοφυλοφιλίας).
Στην Ορθοδοξία, λοιπόν, δεν υπάρχουν αλάθητοι και πάπες ώστε να επικαλούμεθα σαν μωρά, διαρκώς, τι είπε ο τάδε άγιος ή "άγιος" γέροντας ή ο δείνα "ιατρός" (αυτός που επικαλείστε) που δήθεν έχει "εξάπαντος" σωστή κρίση. Αυτό είναι το μεγάλο λάθος της γενιάς μας που κατάντησε εκεί που κατάντησε διότι παρασύρεται από τις γεροντολατρείες. Τον θυμάμαι (τον Λ.Ν.) να είναι από εκείνους που με γεροντάδες αντιδρούσαν στην "κάρτα του πολίτη" με συνέπεια η κάρτα με τον δήθεν "δυσώνυμον αριθμόν" να μην υλοποιηθεί, να παραμένει ασύλληπτο και αδήλωτο το μαύρο χρήμα και η περιουσία εντός και εκτός Ελλάδος των φοροφυγάδων, κάποιων γεροντάδων, των εμπόρων ναρκωτικών, όλων εκείνων που δεν εκδίδουν αποδείξεις. Ας ελπίσουμε ότι η καινούρια Κυβέρνηση θα εκδώσει κάρτα του πολίτη και θα πιάσει όλους τους φοροφυγάδες.
Ανώνυμε 11:22 μ.μ. για το πιάτο και το φαγητό, όλων, και ημών και των αδελφών μας, μας δίδαξε να προσευχόμαστε ο Κύριος και για αυτό ενδιαφέρθηκε η πρώτη Εκκλησία πρώτιστα και εξίσου με την υπόλοιπη ηθική και δικαιοσύνη του χριστιανισμού( Χριστιανικό δόγμα και χριστιανική ηθική είναι να μην πεινάει κανένας εν Χριστώ αδελφός μας). Ενημέρωσα τον ανώνυμο 11:29. Διάβασε να κατηχηθείς διότι ίσως δεν διδάσκουν επ΄αυτού οι σημερινοί παπάδες.
ΔιαγραφήΤα άλλα ηθικά, προγαμιαίες σχέσεις, ομοφυλοφιλία, εκτρώσεις, καρναβαλικά όργια, δεν μας αφορούν ως νομοθεσία του Κράτους εμάς τους χριστιανούς. Αν οι προηγούμενες "θρήσκες" κυβερνήσεις ψήφισαν ελευθερία στις εξωσυζυγικές σχέσεις (αποποινικοποίηση της μοιχείας), ελευθερία στο σεξ προγαμιαίως, μεταγαμιαίως και διαγαμιαίως (σαν τα σκυλιά στους δρόμους και εναλλαγή συντρόφων), ελευθερία των εκτρώσεων, προβολές πορνικών ταινιών και σήριαλ στην τηλεόραση που διδάσκουν ανηθικοτητες, αυτόματα και συναινετικά διαζύγια (κατάλυση του θεσμού της οικογένειας), δεν σημαίνει ότι οι χριστιανοί πρέπει να τα κάνουμε όλα αυτά. Αλλά και δεν τα έκανε ο Σύριζα, έλεος. Αν φταίει κάποιος, κατά τη γνώμη μου είναι η ένοχη σιωπή και αδιαφορία της Εκκλησίας, λόγω και έργω (...). Η εκκλησία ας κοιτάξει όχι τον τύπο του Νόμου, αλλά την ουσία δηλαδή την ενημέρωση του Ελληνικού λαού, αφού πρώτα εξασφαλίσει το "καθαρό κούτελο", την ηθική του κλήρου, του μοναχισμού και του ποιμνίου της (0,5% - 2% εκκλησιάζεται). Οι υπόλοιποι Έλληνες είναι χριστιανοί μόνο κατ΄ όνομα, στην πραγματικότητα άθεοι, ειδωλολάτρες, αλλόθρησκοι, αδιάφοροι, βλάστημοι, με προγαμιαίες και εξωσυζυγικές σχέσεις, με εκτρώσεις, δείτε για παράδειγμα πόσοι, αφού πρώτα θα προσκυνήσουν τα λείψανα του "αγίου" τους και την "θαυματουργή΄" εικόνα, θα συμμετέχουν 'έπειτα και 'φέτος στα καρναβάλια και στα καρναβαλικά όργια με τη γκόμενα, το τσιγάρο, το ποτό, τη βλαστήμια, την ασέβεια. "Χριστιανοί του κ... (καναπέ) με τη αντίστοιχη ηθική τους. Αυτή είναι η κοινωνία, θα την καταστρέψει ο Σύριζα; Έλεος. Οι λίγοι, οι συνειδητοί χριστιανοί περιμένουμε από την Κυβέρνηση να προστατέψει το Χριστιανισμό από την ομοφυλοφιλία; Κάποτε ο Καντιώτης φώναζε "δεν θα επιτρέψουμε στην Εκκλησία να γίνει η Εκκλησία των πού...δων". Οι χριστιανοί δεν περιμένουν τους νόμους περί ομοφυλοφιλίας για να γίνουν ομοφυλόφιλοι, οι αληθινοί χριστιανοί δεν είναι ομοφυλόφιλοι, οι ομοφυλόφιλοι αν δεν μετανοήσουν δεν είναι χριστιανοί και δεν έχουν σωτηρία. Τα διδάσκει το Ευαγγέλιο. Τα διδάσκει άραγε η σημερινή Εκκλησία, για να σώσει τους παρασυρμένους; Απομακρύνει από τον ιερόν κλήρον όσους έχουν το "κουσούρι"; Ή περιμένει από τον Νόμο του Κράτους να ηθικοποιήσει την κοινωνία;
Διευκρινίζω, κατ αρχήν, ότι δεν είμαι ο 11:29.
ΔιαγραφήΟ 11:29 δεν είπε ότι " ο ιατρός έχει σωστή κρίση για ... όλα τα Ορθόδοξα πράγματα και μάλιστα όχι μόνο για τα παρόντα αλλά για τά μελλοντικά", ούτε έχει "εξάπαντος ορθή κρίση" όπως ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΑΥΘΑΙΡΕΤΑ, ΑΝΕΠΕΡΕΙΣΤΑ ΚΑΙ ΕΛΑΦΡΑ ΤΗ ΚΑΡΔΙΑ ισχυριστήκατε ανώνυμε των 5:31 αλλά για "σωστή κρίση για τη νέα κυβέρνηση"! Αυτό μας έλειπε! Να διεκδικώ ο υποφαινόμενος το αλάθητο!
Διατυπώνω απ την πλευρά μου αξιολογικές κρίσεις πάνω σε πρόσωπα και πράγματα χωρίς να διεκδικώ το αλάθητο.
Όσον αφορά στα περί "ηλεκτρονικής κάρτας και περί γεροντάδων", στα οποίο αναφερθήκατε αυτό που θυμάμαι είναι το ότι κάκισα το γεγονός ότι η επίσημη Εκκλησία δεν πήρε θέση για το ζήτημα της εν λόγω κάρτας. Κακό ήταν δηλαδή αυτό; Αλλά και αν καταδίκασα την κάρτα για την οποία γίνεται λόγος κάπου βασίστηκα, δεν προχώρησα στην εκφορά κρίσεως γι αυτή, εική και ως έτυχε!
Μου προξενεί εντύπωση το γεγονός ότι από την ογκώδη διαδικτυακή αρθρογραφία και σχολιογραφία μου, προκειμένου να στηρίξετε τον πάντη αυθαίρετο ισχυρισμό σας, σταθήκατε στην κρίση μου (παραθέστε σας παρακαλώ τη σχετική διαδικτυακή παραπομπή) πάνω στην κάρτα του πολίτη!
Για τα υπόλοιπα σας καλώ απλώς να αναμείνετε το τι πρόκειται να επακολουθήσει!
Λ.Ν.
Σε συνέχεια των ανωτέρω για το φαγητό και το πιάτο: Η κοινωνική Δικαιοσύνη ως μέρος της Δικαιοσύνης διδάχθηκε από τον Κύριο "μακάριοι οι πεινώντες και διψώντες την δικαιοσύνην". Αν εγερθεί η ένσταση "μα ο Κύριος δίδαξε μη μεριμνάτε τι θα φάτε και τι θα πιείτε διότι για αυτά φροντίζει ο Πατήρ ο επουράνιος", η απάντηση είναι : Ναι, αυτή τη εντολή την απευθύνει ο Κύριος μόνο στα μέλη της Εκκλησίας, της βασιλείας του θεού, να φροντίζουμε μεν να εργαζόμαστε για το "πιάτο και το φαγητό" το δικό μας κατά το "ει τις ου θέλει εργάζεσθαι μηδέ εσθιέτω", και το πιάτο και φαγητό των ανημπόρων, των "χηρών" (της τότε εποχής, των αδύναμων και ανέργων σήμερα), αλλά να μην έχουμε καμμιά αγωνία αν θα εξασφαλίσουμε το απαραίτητο για την επιβίωσή μας πιάτο φαγητό, διότι ο Πατήρ θα φροντίσει να μας το εξασφαλίσει ακόμα κι αν μείνουμε για κάποιο διάστημα χωρίς εργασία ή χωρίς δυνατότητα εργασίας, είτε λόγω απολύσεως, είτε λόγω ασθενείας, είτε λόγω μη εύρεσης εργασίας. Θα φροντίσει ο Θεός να τραφούμε, αν προσευχηθούμε με πίστη "Τον άρτον ημών τον επιούσιον δος ημίν σήμερον", όπως φροντίζει για τα πετεινά του ουρανού, και εκτός των άλλων δυνάμεων εκ του Θεού, θα φροντίσουν οι Ποιμένες και τα μέλη της αληθινής Εκκλησίας να έχουμε ένα πιάτο εκλεκτό και πλήρες φαγητό, όπως γινόταν στην Αποστολική Εκκλησία των Πράξεων [Αυτά για την πραγματική Εκκλησία, που οι πλούσιοι πωλούσαν περιουσιακά στοιχεία και τα έδιναν στους φτωχούς μέσω των ποιμένων, κάθε ανομοιότητα με τη σημερινή κατάσταση είναι φανταστική, όταν μάλιστα Εκκλησία και Μονές έχουν τεράστιες περιουσίες] . Και επί πλέον, να αρκούμαστε στα απαραίτητα, κατά το "έχοντες διατροφάς και σκεπάσματα τούτοις αρκεσθησόμεθα" και όχι στην πλεονεξία και στη συσσώρευση πλούτου. Τα δίδαξε ο Κύριος στην παραβολή του άφρονος, και αλλού, είπε και στον πλούσιο νεανία "έτι έν σοι λείπει, πώλησον τα υπάρχοντά σου και διάδος πτωχοίς [οι Πατέρες της Εκκλησίας, γόνοι πλουσίων οικογενειών, πουλούσαν τις περιουσίες τους για το πιάτο και το φαγητό των ανημπόρων, και έκαναν ιδρύματα για να τρέφονται οι πτωχοί, γηροκομεία κ.λπ. ως πράξεις πίστεως, "μακάριοι οι ελεήμονες ότι αυτοί ελεηθήσονται", "θρησκεία καθαρά καί άμίαντος παρά τώ Θεώ καί Πατρί, αύτη έστίν, έπισκέπτεσθαι όρφανούς καί χήρας έν τή θλίψει αύτών,...".[κάθε ανομοιότητα με τη σημερινή κατάσταση ημών των υποτιθέμενων χριστιανών και των αντίστοιχων ποιμένων μας είναι υποθετική].
ΔιαγραφήΤέλος, στο πόσο σημαντικό είναι το πιάτο και το φαγητό του αδελφού μας, όλων των μελών της Εκκλησίας (και της κοινωνίας), που όχι μόνο με την ελεημοσύνη αλλά και με την ψήφο μας στην εποχή μας μπορούμε να το εξασφαλίσουμε, ψηφίζοντας κοινωνικά δίκαιες Κυβερνήσεις, φαίνεται από την περιγραφή του Κυρίου για το πως θα είναι η ημέρα της Κρίσεως.
"... τότε ἐρεῖ ὁ βασιλεὺς τοῖς ἐκ δεξιῶν αὐτοῦ· δεῦτε οἱ εὐλογημένοι τοῦ πατρός μου, κληρονομήσατε τὴν ἡτοιμασμένην ὑμῖν βασιλείαν ἀπὸ καταβολῆς κόσμου. ἐπείνασα γάρ, καὶ ἐδώκατέ μοι φαγεῖν, ἐδίψησα, καὶ ἐποτίσατέ με... κύριε, πότε σε εἴδομεν πεινῶντα καὶ ἐθρέψαμεν, ἢ διψῶντα καὶ ἐποτίσαμεν; ... καὶ ἀποκριθεὶς ὁ βασιλεὺς ἐρεῖ αὐτοῖς· ἀμὴν λέγω ὑμῖν, ἐφ᾿ ὅσον ἐποιήσατε ἑνὶ τούτων τῶν ἀδελφῶν μου τῶν ἐλαχίστων, ἐμοὶ ἐποιήσατε. τότε ἐρεῖ καὶ τοῖς ἐξ εὐωνύμων· πορεύεσθε ἀπ᾿ ἐμοῦ οἱ κατηραμένοι εἰς τὸ πῦρ τὸ αἰώνιον τὸ ἡτοιμασμένον τῷ διαβόλῳ καὶ τοῖς ἀγγέλοις αὐτοῦ. ἐπείνασα γάρ, καὶ οὐκ ἐδώκατέ μοι φαγεῖν, ἐδίψησα, καὶ οὐκ ἐποτίσατέ με, τότε ἀποκριθήσεται αὐτοῖς λέγων· ἀμὴν λέγω ὑμῖν, ἐφ᾿ ὅσον οὐκ ἐποιήσατε ἑνὶ τούτων τῶν ἐλαχίστων, οὐδὲ ἐμοὶ ἐποιήσατε. καὶ ἀπελεύσονται οὗτοι εἰς κόλασιν αἰώνιον, οἱ δὲ δίκαιοι εἰς ζωὴν αἰώνιον".
Τέλος, το θέμα της αποδοχής αγιότητος ή "μη αγιότητος" ιδίως των νέων αγιοποιήσεων, ας μη γίνει νέα αιτία σχισμάτων και ο καθένας ας πιστεύει ό,τι θέλει, ας είναι ελεύθερος και να υποστηρίζει ότι νομίζει ό,τι του επιβάλλει η συνείδησή του και οι γνώσεις του επί του θέματος.
Η κάρτα του πολίτη και η μη υλοποίησή της έχει σχέση με το γιατί φτάσαμε στη σημερινή Κυβέρνηση, την οποία ψήφισε ο λαός ως λύτρωση από τα δεινά που συσσώρευσε η προηγούμενη, η Τρόικα, τα μνημόνια, η προηγηθείσα χρεωκοπία της χώρας. ΄
ΔιαγραφήΟλα αυτά δεν θα είχαν συμβεί αν οι γεροντάδες δεν αντιδρούσαν στις μέσω κάρτας του πολίτη, ηλεκτρονικές διασταυρώσεις των περιουσιών και στην σύλληψη του αδήλωτου και μαύρου χρήματος και στην φορολόγησή του. Αλλά, βλέπετε, έπρεπε να μην συλληφθεί το "μαύρο και αδήλωτο χρήμα" και εφευρέθηκε ότι .. το 666 και ο αντίχριστος είναι μέσα στην κάρτα του πολίτη και στις ηλεκτρονικές ταυτότητες.
Με όλο το σεβασμό στον - άγνωστο για μένα - συντάκτη του συγκεκριμένου άρθρου θέλω να του κάνω 2 ερωτήσεις με πολύ ευγένεια περιμένοντας κάποια απάντηση μπας και ξε-μπερδευτώ από το μπέρδεμά μου.. :
ΑπάντησηΔιαγραφή1) Ο Άγιος γέροντας Παίσιος, αναγνωρίστηκε όπως σωστά λέτε από το Οικουμενικό Πατριαρχείο με τον οικουμενικό πατριάρχη Βαρθολομαίο, από τον οποίο αποσχηστίκατε.. Πώς δέχεστε όμως τη πράξη αγιοκατάξης από αυτόν που αποσχηστίκατε; Δεν θα έπρεπε ένας δικό σας να κάνει μία αντίστοιχη πράξη για να τον τιμάτε και εσείς στις εκκλησίες σας;
2) Όταν λέτε ότι ο γέροντας έκοψε το μνημόσυνο να σημειώσω ότι α) δε το έκοψε μόνος του, μονομερώς όπως σας κατηγορούν μερικοί επειδη παύσατε το μνημόσυνο, αλλά το μεγαλύτερο μέρος του Αγίου Όρους και β) μετά το επανέφερε - δλδ δεν έμεινε μέχρι το τέλος του στη μη μνημόνευση.. (Βέβαια δε καταλαβαίνω όταν λέμε ότι έπαυσε το μνημόσυνο γιατί ο γ.Παίσιος δεν ήταν ιερέας - δλδ τι διαφορετικό έκανε;)
Παρακαλώ για μία απάντηση γιατί δε μπορώ να καταλάβω απόλυτα ούτε τη μια πλευρά που δεν αποσχίζονται ούτε την άλλη..
Ευχαριστώ!
Θα παρης απαντησι το απογευμα ΣΙΓΟΝΤΑΡΟΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΑ ανωνυμε.
ΔιαγραφήΔέχομαι οποιονδήποτε άλλο χαρακτηρισμό εκτός από το "οικουμενιστή"... Ακριβώς επειδή δεν είμαι με τους οικουμενιστές προσπαθώ να καταλάβω τα δίκια και τα άδικα των "αντι-οικουμενιστών" όσων αφορά αυτούς που δεν σταματάν τη μνημόνευση από τη μία και από την άλλη τους άλλους..
ΔιαγραφήΕυχαριστώ, θα περιμένω
Κατ' αρχας στους πιο πανω αντισυριζαιους.
ΔιαγραφήΝαι χριστιανουλη τρωω συριζα, εσυ τι τρως ....κοπρια σαμαραδικα;
Δεν ρωτας γυρω σου τους Ελληνες πως αισθανθηκαν με την περηφανη στασι του Συριζα στους κατακτητες μας;
Τετοιες αηδιες μονο απο χριστιανουληδες τις περιμενουμε σημερα εδω μεσα στην Εκκλησια υπαρχουν οι πιο ηλιθιοι ανθρωποι.
Αισθανοσασταν περηφανοι ποτε με τους ψευτοθρησκοπηπτους ασεβεστατους σαμαραδες και τα κοπροσκυλα του ανα την Ελλαδα;
΄Η αισθανομασταν δουλοπαροικοι και μουζικολαος;
Εγω προσωπικα ημουν ετοιμος να σκασω και οταν εβλεπα στο κινητο μου και στο εμειλ μου να με πολιορκουν οι βολευτες της ρεμουλας και της κλεψιας μερα και νυχτα με πεισμα και επιμονη για να τους ψηφισω μουρχονταν η σκεψι να κατεβω με ενα χαρτονι στο λαιμο στους δρομους, αλλα η αθλια η σαρκα μου δεν βοηθαει.
Με καλουσαν συνεχεια σε τραπεζια στις ταβερνες της περιοχης μου οι βολευτες του αρχιβρυκολακα για να με ταϊσουν.
Μας αγοραζουν για ενα πιατο φαγητο και το καταλαβαν και το ξερουν γι αυτο το χρησιμοποιουν το κολπο.
Δεν πηγα πουθενα και καλουσα τους νουνεχεις να τους μαυρισουν και ευτυχως ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΩ τους στειλαμε τους περισσοτερους στα ταμεια ανεργιας.
Και στον Αγυριστο για παντα.
Ο Συριζα δεν ειναι κομμα ψευτοθεοσεβουμενων και οταν ζεις σε ενα κρατος ουδετερο για να ικανοποιηθουν ολες οι κοινωνικες ταξεις, θα ψηφισθουν και αντιχριστιανικα νομοσχεδια.
Ουδεν το περιεργον.
Οι χριστιανοι πρεπει να το καταλαβουν οτι θα εχουν πλεον ιδια μεταχειρησι σε ενα κρατος ΟΥΔΕΤΕΡΟ.
Αλλα οπως βλεπετε οι Συριζαιοι σεβαστηκαν και αυτη την Κυριακη, που ο Βρυκολακας τςη συμφορας μας την καταργησε και σεις το βουλωσατε, ου να χαθητε.
2,34 οπως φαινεσαι εισαι πολυ μπερδεμενος.
ΔιαγραφήΔεν μας ενδιαφερει αν τελικα επικυρωσε την αγιοτητα του π. Παισιου ο Αιρεσιαρχης Βαρθολομαιος για την πολυετη αναγνωρισι του λαου οτι ηταν αγιος.
Ηταν αγιος εδω και χρονια και αναγκαστηκε να επικυρωσει την αγιοτητα του με βαρεια καρδια γιατι ο π. Παίσιος ειπε πολλα και για τους Παναιρετικους Οικουμενιστας και τους Φιλολατινους και ΤΟΝΙΣΕ ιδιαιτερα την ΠΑΤΕΡΙΚΗ συμβολη στο ξεκαθαρισμα της Αποτειχισης, τον οποιο εσεις και οι παρεες σας λογω της δειλιας και της ηλιθιοτητας καποιων - ο πατηρ Παισιος τους χαρακτηριζε ευλαβεις βλαμμενους - ουτε αντιλαμβανονται καν γιατι ετσι τους συμφερει.
Εμεις τον π. Παϊσιο λοιπον ανωνυμε Σιγονταροοικουμενιστα αναγνωριζαμε την αγιοτητα του απο πριν και δεν μας ενδιεφερε αν τον αναγνωριζε ο καθε λειψος Βαρθολομαιος οπως ενδιαφερει εσας τους λειψους.
Ως προς το μνημοσυνο του αιρετικου επισκοπου εννοουμε οτι εκοψε καθε επικοινωνια με το πατριαρχειο και δεν τον μνημονευε τον Αθηναγορα ουτε το μοναστηρι του.
Συμφωνησε με το μιοναστηρι του και το ενεθαρρυνε.
Και δεν το εκαναν τα μοναστηρια ομαδικα, οπως λες, αλλα το καθενα ενηργησε ανεξαρτητα απο το αλλο, οπως και αλλα δεν το επαψαν.
Τι θες να μας πεις δηλαδη κατι θελεις να μας πεις εσυ μηπως για να δικαιολογησης τον Ζηση και την παρεα του;
ΟΙ ΑΠΟΤΟΙΧΙΣΕΙΣ απο τους Αγιους μας Πατερες γινονταν μεμονωμενα κι οχι ομαδικα.
Οποιος αισθανεται οτι προσβαλει ο επισκοπος του την πιστι του παυει να εχει καθε επικοινωνια μαζι του οπως καναμε και εμεις οι Αποτειχισμενοι.
Εσυ λοιπον ,,,χαλβαδοχριστιανε με τους Χαλβαδες Ζησηδες και την παρεα του.
Να κολυμπατε μεσα στις κακοδοξιες σας.
Εχεις δολον μεγαλον ...ευγενεστατε ανωνυμε Σιγονταροοικουμενιστα και τον βλεπουμε αλλα δεν εχουμε καμμια διαθεσι να ασχολουμαστε με ανεγκεφαλους.
Καταρχήν δεν ανέβασες τη 2η μικρή μου απάντηση στο πρώτο σου σχόλιο για την απορία μου (τουλάχιστον ακόμα).. Κατά 2ον δεν καταλαβαίνω γιατί μου επιτίθεσε με τέτοιο τρόπο - σε ρώτησα όσο πιο ευγενικά μπορούσα :/ (Και δεν ασχολούμε με το τι λέει και κάνει ο Ζησης όπως με κατηγορείς).. Τέλος πάντων τα προσπερνάω, και επαναλαμβάνω με πολύ σεβασμό στο άγνωστο πρόσωπό σου για μένα, τα παρακάτω που δε πήρα απάντηση:
ΔιαγραφήΣυμφωνώ απόλυτα μαζί σου για τη πολυετή αναγνώριση του λαού και την αναγνώριση με βαρεια καρδιά από τον αιρεσιάρχη.. Δεν άπάντησες όμως κυριώς σε αυτό που ήθελα απάντηση.. Στο "Δεν θα έπρεπε ένας δικό σας να κάνει μία αντίστοιχη πράξη για να τον τιμάτε και εσείς στις εκκλησίες σας;" Στο σπίτι δλδ σου να φανταστώ κάνεις πολύ σωστά κομποσχοίνι στον Άγιο γέροντα - στην εκκλησία που πηγαίνεις όμως δε θα ψάλλετε την ακολουθία του στη μέρα κοίμησής του; Το κάνατε και από περσι πχ ή πότε θα το κάνετε; (Σε παρακαλώ δέξου την ερώτησή μου πως στη κάνω με καλή προαίρεση..)
Ως προς το μνημόσυνο, πήρα τη απάντηση που ήθελα αλλά εν μέρη..δλδ στο 1ο σκέλος της ερώτησης.. (και σ'ευχαριστώ γι'αυτο)
Όσον αφορά το "β) μετά το επανέφερε - δλδ δεν έμεινε μέχρι το τέλος του στη μη μνημόνευση.." δεδομένου ότι μέχρι και σήμερα οι πατριάρχες συνεχίζουν την ίδια αιρετική τακτική με τον Αθηναγόρα του οποίου έκοψε το μνημόσυνο ο Αγ.Παισιος.. Γιατί κάποια στιγμή δέχτηκε τη μνημόνευση του πατριάρχη;
Χαράλαμπος - και συ κατα κάποιο τρόπο είσαι ανώνυμος..:-)
Καταρχήν δεν ανέβασες τη 2η μικρή μου απάντηση στο πρώτο σου σχόλιο για την απορία μου (τουλάχιστον ακόμα).. Κατά 2ον δεν καταλαβαίνω γιατί μου επιτίθεσε με τέτοιο τρόπο - σε ρώτησα όσο πιο ευγενικά μπορούσα :/ (Και δεν ασχολούμε με το τι λέει και κάνει ο Ζησης όπως με κατηγορείς).. Τέλος πάντων τα προσπερνάω, και επαναλαμβάνω με πολύ σεβασμό στο άγνωστο πρόσωπό σου για μένα, τα παρακάτω που δε πήρα απάντηση:
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνώ απόλυτα μαζί σου για τη πολυετή αναγνώριση του λαού και την αναγνώριση με βαρεια καρδιά από τον αιρεσιάρχη.. Δεν άπάντησες όμως κυριώς σε αυτό που ήθελα απάντηση.. Στο "Δεν θα έπρεπε ένας δικό σας να κάνει μία αντίστοιχη πράξη για να τον τιμάτε και εσείς στις εκκλησίες σας;" Στο σπίτι δλδ σου να φανταστώ κάνεις πολύ σωστά κομποσχοίνι στον Άγιο γέροντα - στην εκκλησία που πηγαίνεις όμως δε θα ψάλλετε την ακολουθία του στη μέρα κοίμησής του; Το κάνατε και από περσι πχ ή πότε θα το κάνετε; (Σε παρακαλώ δέξου την ερώτησή μου πως στη κάνω με καλή προαίρεση..)
Ως προς το μνημόσυνο, πήρα τη απάντηση που ήθελα αλλά εν μέρη..δλδ στο 1ο σκέλος της ερώτησης.. (και σ'ευχαριστώ γι'αυτο)
Όσον αφορά το "β) μετά το επανέφερε - δλδ δεν έμεινε μέχρι το τέλος του στη μη μνημόνευση.." δεδομένου ότι μέχρι και σήμερα οι πατριάρχες συνεχίζουν την ίδια αιρετική τακτική με τον Αθηναγόρα του οποίου έκοψε το μνημόσυνο ο Αγ.Παισιος.. Γιατί κάποια στιγμή δέχτηκε τη μνημόνευση του πατριάρχη;
Χαράλαμπος - και συ κατα κάποιο τρόπο είσαι ανώνυμος..:-)
Θα περιμένω απάντηση, ευχαριστώ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΧαράλαμπος