Τετάρτη 14 Ιανουαρίου 2015

Ο Λαός του Θεού τους υποχρέωσε να αναγνωρίσουν τον ΑΓΙΟΝ του Θεού και Άγιον του Λαού, αλλά οι ίδιοι πώς θα "χωνέψουν" αυτήν την Επιστολή του Αγίου;

Ο Λαός του Θεού τους υποχρέωσε να αναγνωρίσουν τον ΑΓΙΟΝ του Θεού και Άγιον του Λαού, αλλά οι ίδιοι πώς θα "χωνέψουν" αυτήν την Επιστολή του Αγίου;


Δυστυχς, τ θράσσος τν Οκουμενιστν εναι ...πύθμενο!

Πηγή: "Τρελογιάνης"
Επιστολή γέροντος Παϊσίου

Εν Αγίω Όρει, τη 23η Ιανουαρίου 1969.


Επειδή βλέπω τον μεγάλον σάλον, που γίνεται εις την Εκκλησίαν

μας, εξαιτίας των διαφόρων φιλενωτικών κινήσεων και των επαφών του Πατριάρχου μετά του Πάπα, επόνεσα κι εγώ σαν τέκνον Της και εθεώρησα καλόν, εκτός από τις προσευχές μου, να στείλω κι ένα μικρό κομματάκι κλωστή (που έχω σαν φτωχός Μοναχός), διά να χρησιμοποιηθεί και αυτό, έστω και για μια βελονιά, διά το πολυκομματιασμένο φόρεμα της Μητέρας μας. Πιστεύω ότι θα κάμετε αγάπην και θα το χρησιμοποιήσετε διαμέσου του θρησκευτικού σας φύλλου. Σας ευχαριστώ.

      Θα ήθελα να ζητήσω συγγνώμην εν πρώτοις απ’ όλους, που
τολμώ να γράψω κάτι, ενώ δεν είμαι ούτε άγιος ούτε θεολόγος. Φαντάζομαι ότι θα με καταλάβουν όλοι, ότι τα γραφόμενα μου δεν είναι τίποτε άλλο παρά ένας βαθύς μου πόνος διά την γραμμήν και κοσμικήν αγάπην δυστυχώς του πατέρα μας κ. Αθηναγόρα. Όπως φαίνεται, αγάπησε μίαν άλλην γυναίκα μοντέρνα, που λέγεται Παπική Εκκλησία, διότι η Ορθόδοξος Μητέρα μας δεν του κάμνει καμμίαν εντύπωσι, επειδή είναι πολύ σεμνή.

Αυτή η αγάπη, που ακούστηκε από την Πόλη, βρήκε απήχηση σε πολλά παιδιά του, που την ζουν εις τας πόλεις. Άλλωστε αυτό είναι και το πνεύμα της εποχής μας: η οικογένεια να χάση το ιερό νόημά της από τέτοιου είδους αγάπες, που ως σκοπόν έχουν την διάλυσιν και όχι την ένωσιν…

Με μία τέτοια περίπου κοσμική αγάπη και ο Πατριάρχης μας φθάνει στη Ρώμη. Ενώ θα έπρεπε να δείξει αγάπη πρώτα σ’ εμάς τα παιδιά του και στη Μητέρα μας Εκκλησία, αυτός, δυστυχώς, έστειλε την αγάπη του πολύ μακριά. Το αποτέλεσμα ήταν να αναπαύσει μεν όλα του τα κοσμικά παιδιά, που αγαπούν τον κόσμον και έχουν την κοσμικήν αυτήν αγάπην, να κατασκανδαλίση, όμως, όλους εμάς, τα τέκνα της Ορθοδοξίας, μικρά και μεγάλα που έχουν φόβο Θεού.

Μετά λύπης μου, από όσους φιλενωτικούς έχω γνωρίσει δεν είδα να έχουν ούτε ψίχα πνευματική ούτε φλοιό. Ξέρουν, όμως, να ομιλούν για αγάπη και ενότητα, ενώ οι ίδιοι δεν είναι ενωμένοι με τον Θεόν, διότι δεν Τον έχουν αγαπήσει.

Θα ήθελα να παρακαλέσω θερμά όλους τους φιλενωτικούς αδελφούς μας: Επειδή το θέμα της ενώσεως των Εκκλησιών είναι κάτι το πνευματικόν και ανάγκην έχουμε πνευματικής αγάπης, ας το αφήσουμε σε αυτούς που αγάπησαν πολύ τον Θεόν και είναι θεολόγοι, σαν τους Πατέρες της Εκκλησίας, και όχι νομολόγοι, που προσφέρανε και προσφέρουν ολόκληρο τον εαυτόν τους εις την διακονίαν της Εκκλησίας (αντί μεγάλης λαμπάδας), τους οποίους άναψε το πυρ της αγάπης του Θεού και όχι ο αναπτήρας του νεωκόρου. Ας γνωρίζωμεν ότι δεν υπάρχουν μόνον φυσικοί νόμοι, αλλά και πνευματικοί. Επομένως η μέλλουσα οργή του Θεού δεν μπορεί να αντιμετωπισθή με συνεταιρισμόν αμαρτωλών (διότι διπλήν οργήν θα λάβωμεν), αλλά με μετάνοιαν και τήρησιν των εντολών του Κυρίου.

Επίσης ας γνωρίσωμεν καλά ότι η Ορθόδοξος Εκκλησία μας δεν έχει καμμίαν έλλειψιν. Η μόνη έλλειψις, που παρουσιάζεται, είναι η έλλειψις σοβαρών Ιεραρχών και Ποιμένων με πατερικές αρχές. Είναι ολίγοι οι εκλεκτοί, όμως δεν είναι ανησυχητικόν. Η Εκκλησία είναι Εκκλησία του Χριστού και Αυτός την κυβερνάει. Δεν είναι Ναός, που κτίζεται από πέτρες, άμμο και ασβέστη από ευσεβείς και καταστρέφεται με φωτιά βαρβάρων, αλλά είναι ο ίδιος ο Χριστός «και ο πεσών επί τον λίθον τούτον συνθλασθήσεται. εφ’ όν δ’ αν πέση, λικμήσει αυτόν» (Ματθ. κα΄ 44-45). Ο Κύριος, όταν θα πρέπει, θα παρουσιάσει τους Μάρκους τους Ευγενικούς και τους Γρηγορίους Παλαμάδες, διά να συγκεντρώσουν όλα τα κατασκανδαλισμένα αδέλφια μας, διά να ομολογήσουν την Ορθόδοξον Πίστιν, να στερεώσουν την Παράδοσιν και να δώσουν χαράν μεγάλην εις την Μητέρα μας.

Εις τους καιρούς μας βλέπομεν ότι πολλά πιστά τέκνα της Εκκλησίας μας, Μοναχοί και λαϊκοί, έχουν δυστυχώς αποσχισθή από αυτήν εξαιτίας των φιλενωτικών. Έχω την γνώμην ότι δεν είναι καθόλου καλόν να αποχωριζώμεθα από την Εκκλησίαν κάθε φορά που θα πταίη ο Πατριάρχης, αλλά από μέσα, κοντά στην Μητέρα Εκκλησία, έχει καθήκον και υποχρέωσι ο καθένας ν’ αγωνίζεται με τον τρόπον του. Το να διακόψει το μνημόσυνον του Πατριάρχου, να αποσχισθή και να δημιουργήσει ιδικήν του Εκκλησίαν και να εξακολουθή να ομιλή υβρίζοντας τον Πατριάρχην, αυτό, νομίζω, είναι παράλογον.

Εάν διά την α ή την β λοξοδρόμησι των κατά καιρούς Πατριαρχών χωριζώμεθα και κάνωμεν δικές μας Εκκλησίες –Θεός φυλάξοι!– θα ξεπεράσωμεν και τους Προτεστάντες ακόμη. Εύκολα χωρίζει κανείς και δύσκολα επιστρέφει. Δυστυχώς, έχουμε πολλές «Εκκλησίες» στην εποχή μας. Δημιουργήθηκαν είτε από μεγάλες ομάδες ή και από ένα άτομο ακόμη. Επειδή συνέβη στο Καλύβι των (ομιλώ διά τα εν Αγίω Όρει συμβαίνοντα) να υπάρχει και Ναός, ενόμισαν ότι μπορούν να κάνουν και δική τους ανεξάρτητη Εκκλησία. Εάν οι φιλενωτικοί δίνουν το πρώτο πλήγμα στην Εκκλησία, αυτοί, οι ανωτέρω, δίνουν το δεύτερο. Ας ευχηθούμε να δώση ο Θεός τον φωτισμόν Του σε όλους μας και εις τον Πατριάρχην μας κ. Αθηναγόραν, διά να γίνη πρώτον η ένωσις αυτών των «Εκκλησιών», να πραγματοποιηθή η γαλήνη ανάμεσα στο σκανδαλισμένο Ορθόδοξο πλήρωμα, η ειρήνη και η αγάπη μεταξύ των Ορθοδόξων Ανατολικών Εκκλησιών, και κατόπιν ας γίνει σκέψις διά την ένωσιν μετά των άλλων «Ομολογιών», εάν και εφ’ όσον ειλικρινώς επιθυμούν ν’ ασπασθούν το Ορθόδοξον Δόγμα.

Θα ήθελα ακόμη να ειπώ ότι υπάρχει και μία τρίτη μερίδα μέσα εις την Εκκλησίαν μας. Είναι εκείνοι οι αδελφοί, που παραμένουν μεν πιστά τέκνα Αυτής, δεν έχουν όμως συμφωνίαν πνευματικήν αναμεταξύ τους. Ασχολούνται με την κριτικήν ο ένας του άλλου και όχι διά το γενικώτερον καλόν του αγώνος. Παρακολουθεί δε ο ένας τον άλλον (περισσότερον από τον εαυτόν του) εις το τί θα είπη ή τί θα γράψη, διά να τον κτυπήση κατόπιν αλύπητα. Ενώ ο ίδιος, αν έλεγε ή έγραφε το ίδιο πράγμα, θα το υπεστήριζε και με πολλές μάλιστα μαρτυρίες της Αγίας Γραφής και των Πατέρων. Το κακό που γίνεται είναι μεγάλο, διότι αφ’ ενός μεν αδικεί τον πλησίον του, αφ’ ετέρου δε και τον γκρεμίζει μπροστά στα μάτια των άλλων πιστών. Πολλές φορές σπέρνει και την απιστία στις ψυχές των αδυνάτων, διότι τους σκανδαλίζει. Δυστυχώς, μερικοί από εμάς έχουμε παράλογες απαιτήσεις από τους άλλους. Θέλουμε οι άλλοι να έχουν τον ίδιο με εμάς πνευματικόν χαρακτήρα. Όταν κάποιος άλλος δεν συμφωνεί με τον χαρακτήρα μας, δηλαδή ή είναι ολίγον επιεικής ή ολίγον οξύς, αμέσως βγάζομεν το συμπέρασμα ότι δεν είναι πνευματικός άνθρωπος. Όλοι χρειάζονται εις την Εκκλησίαν. Όλοι οι Πατέρες προσέφεραν τας υπηρεσίας των εις Αυτήν. Και οι ήπιοι χαρακτήρες και οι αυστηροί. Όπως διά το σώμα του ανθρώπου είναι απαραίτητα και τα γλυκά και τα ξινά, και τα πικρά ακόμη ραδίκια (το καθένα έχει τις δικές του ουσίες και βιταμίνες), έτσι και διά το Σώμα της Εκκλησίας. Όλοι είναι απαραίτητοι. Ο ένας συμπληρώνει τον πνευματικόν χαρακτήρα του άλλου και όλοι είμεθα υποχρεωμένοι να ανεχώμεθα όχι μόνον τον πνευματικόν του χαρακτήρα, αλλά ακόμη και τις αδυναμίες που έχει σαν άνθρωπος.

Και πάλιν έρχομαι να ζητήσω ειλικρινώς συγγνώμην από όλους, διότι ετόλμησα να γράψω. Εγώ είμαι ένας απλός Μοναχός και το έργον μου είναι να προσπαθώ, όσο μπορώ, να απεκδύωμαι τον παλαιόν άνθρωπον και να βοηθώ τους άλλους και την Εκκλησίαν μέσω του Θεού διά της προσευχής. Αλλ’ επειδή έφθασαν μέχρι το ερημητήριό μου θλιβερές ειδήσεις διά την Αγίαν Ορθοδοξίαν μας, επόνεσα πολύ και εθεώρησα καλό να γράψω αυτά που ένοιωθα.

Ας ευχηθούμε όλοι να δώση ο Θεός την χάριν Του και ο καθένας μας ας βοηθήση με τον τρόπον του διά την δόξαν της Εκκλησίας μας.


Με πολύν σεβασμόν προς όλους.


Ένας Μοναχός Ερημίτης.


(Γέρων Παΐσιος)

12 σχόλια:

  1. μα ειναι δυνατον να αγιαζουν οι μνημονευτες και οι κοινωνουντες τον Πατριαρχη?
    αυτος ο αγιοκαταταχθεις Παισιος δεν ειναι ,που ειπε οτι εχουμε τον καλυτερο Πατριαρχη(Βαρθολομαιο)?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητοί αδελφοί, επειδή είναι οι μέρες πονηρές, προς ανάπαυση των καρδιών των ευσεβών και ορθοδόξων χριστιανών, αντί να δημοσιεύεται την ανακοίνωση του Οικουμενικού Πατριαρχείου περί αγιοκατάξης του Γέροντος Παϊσίου, ή του Γέροντος Πορφυρίου το 2013, ενημερώστε μας για τα σημεία με τα οποία ο Θεός αναδεικνύει τους Αγίους στους οποίους αναπαύεται... Σημεία μετά τη κοίμηση... Ενημερώστε μας ποια είναι τα διακριτικά των Αγίων.... λόγου χάρη ο π Γεώργιος Μεταλληνός αναφέρει κάποια στο σύνδεσμο: http://users.uoa.gr/~nektar/orthodoxy/tributes/gewrgios_metallhnos/saintdom_witness.htm
    Υπάρχουν και άλλα; Αν ναι, ποια είναι;
    Ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος είναι άξιος εμπιστοσύνης; Μήπως προβαίνει σε αγιοκατατάξεις αγαπημένων στο λαό Γερόντων για να αδρανοποιήσει τυχόν αντιδράσεις μετά τα έκτροπα στο Φανάρι και τα όποια μεθοδεύουν οι Οικουμενιστές για το μέλλον;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θα σου μιλήσω σκληρά, φίλε. Και η αγία ζωή του και τα τόσα θαύματα είναι εκ του διαβόλου;
    Αν είσαι καλοπροαίρετος θα καταλάβαινες ότι τότε ήταν άλλες εποχές. Τότε υπήρχε η ΣΥΓΧΥΣΗ από το Παλαιοημερολογίτικο σχίσμα και τις μεταξύ τους διαμάχες. Δεν ξέρουμε ποιά πληροφορία είχε από το Θεό. Εξάλλου αυτός προτοστάτησε στην Διακοπή της Μνημόνευσης του Αθηναγόρα. Τέλος, και οι Άγιοι δεν είναι αλάνθαστοι. Τώρα, είναι το πρόβλημα. Τί κάνουμε; Αποτειχιζόμαστε από τους Οικουμενιστές και τις Παλαιοημερολογίτικες Παρατάξεις, για να αγωνιστούμε κατά του Οικουμενισμού ενωμένοι, ή μένει καθένας στο καβούκι του, εκτοξεύοντας βολές κατά των άλλων, και δή του Αγίου Παϊσίου;
    Βενιαμίν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΚΑΛΑ Ο ΟΣΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗΣ.
    "
    Εις τους καιρούς μας βλέπομεν ότι πολλά πιστά τέκνα της Εκκλησίας μας, Μοναχοί και λαϊκοί, έχουν δυστυχώς αποσχισθή από αυτήν εξαιτίας των φιλενωτικών. Έχω την γνώμην ότι δεν είναι καθόλου καλόν να αποχωριζώμεθα από την Εκκλησίαν κάθε φορά που θα πταίη ο Πατριάρχης, αλλά από μέσα, κοντά στην Μητέρα Εκκλησία, έχει καθήκον και υποχρέωσι ο καθένας ν’ αγωνίζεται με τον τρόπον του. Το να διακόψει το μνημόσυνον του Πατριάρχου, να αποσχισθή και να δημιουργήσει ιδικήν του Εκκλησίαν και να εξακολουθή να ομιλή υβρίζοντας τον Πατριάρχην, αυτό, νομίζω, είναι παράλογον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Oχι δεν καταλαβες καλα.
    Ο οσιος Παϊσιος δεν ειναι κατα της ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗΣ, αλλα κατα της ΑΠΟΣΧΙΣΗΣ.
    Εαν ο Οσιος ηταν κατα της Αποτειχισης θα ηταν ΚΑΚΟΔΟΞΟΣ και αρα αποβλητεος απο τον περιβολο των Αγιων της Ορθοδοξιας.

    Η ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗΣ φιλε δεν γινεται εξω απο την Εκκλησια αλλα μεσα απο την Εκκλησια.
    Και γινεται για τους Αιρετικους και τους Οικουμενιστες που ζουν και που επιβιωνουν αδιαμαρτυρητα μεσα στην Εκκλησια και απο αυτους ΑΠΟΤΕΙΧΙΖΟΜΕΘΑ και οχι απο την Εκκλησια, αλλα και απο οσους ΚΟΙΝΩΝΟΥΝ με τους Αιρετικους και ετσι γινονται ΕΝΑ ΣΩΜΑ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ.

    Και τοτε εμεις που Αποτειχιζομεθα απο αυτους και τους κοινωνουντας με αυτους που γινονται ενα σωμα με αυτους, τι δουλεια εχουμε με αυτους;
    Εμεις εχουμε κοινωνια με τον Χριστο και τους Αγιους Του.
    Και γι αυτο δεν μας επιτρεπεται να κοινωνουμε με ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ.
    Δεν το επιτρεπει η Ορθοδοξη συνειδησι μας.
    Διαβαστε το λαμπικαρισμενο κειμενο του π. Παϊσιου.
    Ειναι ενας απο αυτους που αναφερει ο Οσιος Παϊσιος, τους Νεους Παλαμαδες, τους νεους Μαρκους, τους νεους Φωτιους.

    Αρχιστε επιτελους να σκεφτεστε γιατι ο ΜΟΛΥΣΜΟΣ και εν συνεχεια ο ΣΚΟΤΙΣΜΟΣ που σας επειφερει ο συγχρωτισμος σας με τους Αιρετικους Βαρθολομαιους και λοιπους δεν σας επιτρεπει και δεν σας αφηνει να σκεφτεστε ουτε με την απλη λογικη και οχι με την λογικη του Χριστου και την λογικη των Αγιων Του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ηθελα να πω το κειμενο του Π. ΕΥΘΥΜΙΟΥ σε αλλη σελιδα απαντησι στον κακοδοξο μητροπολιτη Πειραιως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. http://fanarion.blogspot.gr/2015/01/blog-post_63.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Στην ΜΙΑ Εκκλησία του Χριστού, ΑΝΗΚΟΥΝ οσοι ειναι ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ (θεωρία κ πράξη). Όχι όσοι αιρετίζουν.
    Συνεπώς το να θεωρεί κάποιος οτι ενας ορθόδοξος που αιρετίζει ειναι δήθεν ορθόδοξος και "εντός Εκκλησίας" τον οδηγεί σε πλάνη.
    Εκκλησία ειναι όσοι ειναι ορθόδοξοι.

    Οσοι καινοτομούν βγαίνουν μόνοι τους ΕΚΤΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ και οσοι παρέμειναν πιστοι στις παραδόσεις οφείλουν να κοψουν κοινωνία και να τους αναθεματισουν (οτι κανανε οι πατερες της ορθοδοξιας το ιδιο και εμεις).

    Άρα το "αγωνίζομαι εντος εκκλησίας" ειναι πλάνη διότι αυτος που το λέει αυτο, θεωρεί "Εκκλησία" του Χριστου οσους σχισματικους η αιρετικους ΕΞΕΠΕΣΑΝ απο την Μια εκκλησια με την καινοτομία τους.... Και αναθεματίστηκαν....!!!

    Εκτος εκκλησιας βγαινουν οι ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΙ οχι οι τηρούντες τις παραδόσεις.
    (Μάλλον εκτος της "κοσμικής τους (και αιρετικής τους καινοτομου) εκκλησιας" τουσ εννοουν οτι βγαίνουν όσοι αντιστεκονται στο φραγκεμα και τηρουν τις παραδόσεις....

    Σκοτισμένοι στο νου δεν βλεπετε τι σας γίνεται....δεν διακρίνετε την αληθεια...
    Σας κρατάνε στην πλάνη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συγχαρητήρια αγαπητέ ανώνυμε! Φοβερή και δυνατή η απάντηση σου! Αποστομωτική και καταλυτική! Βάλε και κάνα όνομα "να πιάσει τόπο" και να σε μνημονεύουμε... : )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 1/2

      Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.
      Χαίρομαι που συμφωνείτε.

      Η ανωνυμία είναι επιλογή μου. Σημασία έχει αυτά που λέμε να είναι σωστά και κυρίως ΟΡΘΟΔΟΞΑ, όχι το ποιοί είμαστε. :-)

      Άλλωστε η ιστορία επαναλαμβάνεται.
      Πριν 1000 χρόνια περίπου το 850-1054, οι Λατίνοι ΚΑΙΝΟΤΟΜΗΣΑΝ και έτσι ΑΠΟΣΧΙΣΤΗΚΑΝ (με την κακοδοξία τους και με την ανατροπή των παραδόσεων) από την ΜΙΑ Εκκλησία του Χριστού μας.

      Οι Λατίνοι λένε για τους Ορθοδόξους (συκοφαντούν) οτι εμείς οι Ορθόδοξοι είμαστε δήθεν οι "Σχισματικοί" και οι "Αιρετικοί" και εκείνοι οι σωστοί, ενώ εμείς οι Ορθόδοξοι λέμε οτι οι Λατίνοι (που άλλωστε είναι και οι ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΙ - οι "Ανατροπείς των Παραδόσεων" που παραλάβαμε από τους Πατέρες μας) ειναι οι "Σχισματικοί" και οι "Αιρετικοί".

      Οι Ορθόδοξοι μετά από μάταιο αγώνα για επαναφορά των σχισματο-αιρετικών Λατίνων στην παραδοθείσα (εκ των πατέρων) Ορθή Πίστη, συνέχισαν χωρίς αυτούς (και οι Λατίνοι συνέχισαν τον κακό δρόμο που πήραν μετά την "λοξοδρόμησή τους").

      Βέβαια, βλέπουμε οτι και οι μεν (Λατίνοι) και οι δε (Ορθόδοξοι) συνέχισαν τις χειροτονίες τους μετά το Σχίσμα του 1054.

      Όμως οι χειροτονίες των Λατίνων ΔΕΝ έχουν Αποστολική Διαδοχή - παρά το γεγονός οτι έχουν συνεχόμενες χειροτονίες μέχρι την εποχή των Αποστόλων, λόγω του ΥΠΟΛΕΙΠΟΝΤΑΙ σε ΕΝΑ από τα ΔΥΟ που χρειάζεται για να υπάρχει ιεροσύνη - αποστολική διαδοχή.

      α) Ορθή Πίστη (τήρηση παραδόσεων, κλπ)
      β) Χειροτονίες που να οδηγούν μέχρι την εποχή των αποστόλων.

      (οι λατίνοι έχασαν την Ορθή Πίστη, λόγω των καινοτομιών τους).

      Έτσι οι μεν (ορθόδοξοι) ΕΧΟΥΝ Ιεροσύνη και έγκυρα μυστήρια και είναι ΕΝΤΟΣ της ΜΙΑΣ Εκκλησίας του Χριστού μέχρι σήμερα (και ας είναι περισσότεροι στον αριθμό οι Λατίνοι) και οι δε Λατίνοι, ως σχισματο-αιρετικοί πλέον, έχοντας χάσει την Αποστολική Διαδοχή τους έχουν ΑΚΥΡΑ Μυστήρια...

      Οι μεν Ορθόδοξοι που κράτησαν τις παραδόσεις και αγωνίστηκαν για την πίστη (παρά τις συκοφαντίες των Λατίνων) βρίσκονται ΕΝΤΟΣ της ΜΙΑΣ Εκκλησίας του Χριστού,...και οι Λατίνοι με τις καινοτομίες τους βγήκαν ΕΚΤΟΣ Εκκλησίας του Χριστού και είναι Σχίσμα και Αίρεση. Τα Αναθέματα των πατέρων πέφτουν επάνω στους Λατίνους...!!!

      Διαγραφή


    2. 2/2

      Ξαναλέω:

      ΛΑΤΙΝΟΙ --> ΑΚΥΡΑ Μυστήρια παρά τις διαδοχικές τους Χειροτονίες (Σχίσμα, Αίρεση, Καινοτόμοι, Αναθεματισμένοι), βρίσκονται ΕΚΤΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ (ανάθεμα αυτό σημαίνει ουσιαστικά, εκτός εκκλησίας, εκεί που δεν υπάρχει σωτηρίας), ΔΕΝ έχουν Αγίους και ας βγάζουν και εκείνοι Αγίους (πως γίνεται κάποιος να είναι ΕΚΤΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ και μάλιστα Αναθεματισμένος από τους πατέρες και τις Οικουμενικές και Πανορθόδοξες Συνόδους, να βρίσκεται εκεί που ΔΕΝ υπάρχει ΚΑΝ σωτηρία, και να έχει και Αγίους. Υπάρχουν Άγιοι Σχισματικοί ή Αιρετικοί και δεν το ξέραμε ????) (πλην μερικών εξαιρέσεων όπου έχουν όντως σκηνώματα πραγματικών Αγίων οι Λατίνοι, που όμως ΠΡΟΣΟΧΗ, αφορούν σε ανθρώπους που έζησαν ΠΡΙΝ ΤΟ ΣΧΙΣΜΑ του 1054, και που τυχαίνοι οι Λατίνοι να έχουν τα σκηνώματά τους στην κατοχή τους. Εκείνοι λοιπόν ΕΙΝΑΙ όντως ΆΓΙΟΙ και ας τους έχουν οι Λατίνοι στην κατοχή τους)


      Ορθόδοξοι --> Μετά τον (αποτυχημένο) ΑΓΩΝΑ των ΕΝΑΠΟΜΕΙΝΑΝΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ του ΣΧΙΣΜΑΤΟΣ του 1054 που κράτησαν αυτά που παρέλαβαν αλώβητα, για ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ των πλανεμένων Λατίνων σε μετάνοια (προσπάθησαν να τους επαναφέρουν στην Ορθή Πίστη χωρίς να τα καταφέρουν....!!! Αλλάζει μυαλά ο (δήθεν) "αλάθητος" Πάπας???? Μπααα δεν νομίζω...!!!) οι Ορθόδοξοι απλά ΣΥΝΕΧΙΣΑΝ ΧΩΡΙΣ ΤΟΥΣ σχισματο-αιρετικούς ΛΑΤΙΝΟΥΣ (δεν είχαν άλλη επιλογή), και για αυτό υπάρχει σήμερα η ορθοδοξία.
      Αλλιώς αν δεν χειροτονούσαν, ΔΕΝ θα υπήρχαν σήμερα ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΙΕΡΕΙΣ και ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ...!!! Δεν θα υπήρχε σήμερα ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ παρά μόνο ΛΑΤΙΝΟΙ.

      ΔΕΝ έκαναν "Καινούργια Εκκλησία" οι εναπομείναντες ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ που κράτησαν τις παραδόσεις. Οι ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΙ (Λατίνοι / Φράγκοι) έκαναν με την ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ τους "Νέα Εκκλησία" και έτσι βγήκαν μόνοι τους ΕΚΤΟΣ Εκκλησίας (μιας και καινοτόμησαν).

      ΔΕΝ είναι οι σχισματικοί οι Ορθόδοξοι, αλλά οι ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΙ Λατίνοι.


      Η Εκκλησία ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΤΕΚΤΟΡΑΤΟ των ΛΑΤΙΝΩΝ για να κάνουν ο,τι θέλουν ....και οι ορθόδοξοι να είναι αναγκασμένοι να "είναι σε κοινωνία μαζί τους" ο,τι καινοτομία και να κάνουν, ....δήθεν για να μην "δημιουργήσουν σχίσμα" και σχίσουν την Εκκλησία του Χριστού...!!!!
      (Αφου ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ του Χριστού ΑΠΟΣΧΙΣΤΗΚΑΝ μόνοι τους όσοι καινοτόμησαν και κακοδόξησαν, όσοι αλλάξανε έστω και το παραμικρό από αυτά που παραλάβανε από τους Πατέρες).

      (πχ. τα αναθέματα του 1848 μιλάνε για ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ και μιλάνε για ΑΝΑΘΕΜΑΤΑ όσων ΚΑΙΝΟΤΟΜΗΣΟΥΝ, ΟΠΟΙΟΣ και να είναι, ακόμη και ΑΓΓΕΛΟΣ ΕΞ ΟΥΡΑΝΟΥ, ακόμη και αν "μόνο το σκεφτούν" να καινοτομήσουν...αναθεματίζονται (χωρίζονται από την Εκκλησία).

      Ο κόσμος πρέπει να ΔΙΑΚΡΙΝΕΙ την Πλάνη.
      ΔΕΝ είναι Εκκλησία του Χριστού όποιος έχει τον ΚΟΣΜΙΚΟ ΘΡΟΝΟ να κάθεται και να ΔΙΟΙΚΕΙ (κάνει το θέλημα των σκοτεινών δυνάμεων για την ακρίβεια, που θέλουν την διάλυση της Ορθοδοξίας για να βασιλέψει ο Αντίχριστος) αλλά όποιος έχει ΟΡΘΗ ΠΙΣΤΗ...

      Τελεία και παύλα..!!! :-)

      Διαγραφή
    3. Το ζητημα ειναι αδελφε , ως ανωθεν με σχηματα καταπληκτικα κατανοησης της διδασκαλιας της εκκλησιας των αποστολοπαραδοτων θεσμιων...το ζητημα ειναι θα το πω καθαρα..
      Το μικρον ποιμνιον
      Θα
      Αντεξει
      Να παραμεινει
      Θεματοφυλακας
      Της
      Ιερας Παραδοσεως
      Με το φυμωτρο το ιντερνετικο που μπαινει σε οποιον κληρικο η θεολογο θελει να αγωνισθη ομολογιακα που αυτο θα εχει και επιπτωση στον λαικο,το πτωχο ποιμνιο; η θα διδαχθουμε την δου-λικη υπακοη στις επι-πονες θεολογικεςπροσβολες κατα της αληθειας;;;;
      Απαντησε μου !
      Περαστικη απο εδω και ειδα το σχολιο....
      Αντιρατσιστικος νομος ...ρατσισμος ,οποιος ομολογει αληθεια...ειναι ρατσιστης...δεν θα υπαρχουν σχολια απο τη στιγμη που ο αλλος για να ανεβασει αναρτηση αντιαιρετικη θα πρεπει να το σκεφθει καλα...οποτε ουτε τα σχολια απο κατω θα διευκολυνουν τον αγωνα.
      Αυτα....
      Η Ι.Συνοδος εστειλε τα χαρμοσυνα νεα.
      Η δεν καταλαβαμε καλως;;;π

      Διαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου