Δευτέρα 12 Ιανουαρίου 2015

Ο Μητροπολίτης Κόνιτσας αρνήθηκε να ευλογήσει γυναίκα, αλλά μνημονεύει τον Παναιρετικὸ πατριάρχη Βαρθολομαίο!

Ο Μητροπολίτης Κόνιτσας αρνήθηκε να ευλογήσει γυναίκα, αλλά μνημονεύει τον Παναιρετικὸ πατριάρχη Βαρθολομαίο!



 
Μᾶς ἐνημέρωσαν γιὰ τὴν «λογικὴ» τοῦ «ἀντι-Οἰκουμενιστῆ» Μητροπολίτη Κονίτσης Ἀνδρέα: Κόβει τὴν Εὐλογία σὲ γυναίκα, γιὰ τὴν τεράστια(!) ἁμαρτία της νὰ πάει -ὡς Δημοτικὴ Σύμβουλος- νὰ ἁγιασθεῖ μαζί μὲ τοὺς συναδέλφους της! Ἀλλὰ δὲν κόβει τὸ Μνημόσυνο τοῦ ἐχθροῦ τοῦ Θεοῦ, αἱρεσιάρχη Οἰκουμενιστῆ πατριάρχη Βαρθολομαίου, διότι ὅσα ἔχει διαπράξει τὰ ἐκλαμβάνειως ἕνα ἁπλὸ καὶ ἀνάξιο λόγου πταισματάκι! Παρότι ἔχει συνυπογράψει τὸ γνωστὸ «Υπόμνημα πέντε Μητροπολιτών κατά των αποφάσεων του Π.Σ.Ε. εν Πουσάν», στὸ ὁποῖο ἀποδεικνύεται ὅτι οἱ ὑπὸ τὸν κ. Βαρθολομαῖο Οἰκουμενιστὲς ἔχουν καταπροδώσει τὴν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία!


Κι αὐτὸ γιατὶ τὸ πρῶτο, τὸ νὰ μὴ ἁγιάσει μιὰ γυναίκα, εἶναι εὔκολο. Ἐνῶ τὸ δεύτερο ἐπώδυνο: Θὰ δυσαρεστήσει τοὺς «Σωτηρικοὺς» καὶ «Συναξιακοὺς» συναδέλφους του, οἱ ὁποῖοι ἀρνοῦνται νὰ χάσουν τὶς Ἀδελφότητές τους, τὶς ὑπερέχουσες θέσεις τους καὶ τὴν παρουσίαση Βιντεοσκοπημένων ὁμιλιῶν, διακόπτοντες τὸ Μνημόσυνο τοῦ Πατριάρχη!



Κι ἂς χαθεῖ ἡ Ὀρθοδοξία! Ἂς ἀφομοιωθεῖ βαθμηδῶν μὲ τοὺς αἱρετικοὺς Παπικοὺς καὶ Προτεστάντες. Ἂς ταυτίζεται καθημερινῶς μὲ τοὺς Οἰκουμενιστὲς καὶ τοὺς Πανθρησκειαστές! Ἂς συμπροσεύχονται ἀδιαλείπτως οἱ Οἰκουμενιστὲς μὲ τοὺς αἱρετικούς, κι ἂς ἁγιάζεται π.χ. ὁ Μητροπολίτης Γερμανίας ἀπὸ τὸν αἱρετικὸ ...συνάδελφό του! Ἂς διδάσκεται ἡ «Ζηζιούλεια» κακοδοξία καὶ "ἠθολογία". Ἐμεῖς «κοινωνοῦμε»  τοῖς τοιούτοις, παρὰ τοὺς Ἱ. Κανόνες!


Ἀλλὰ προσοχή! Τὸ πρώτιστο καὶ μέγιστο: πρέπει νὰ ἐφαρμόζουμε ἐπακριβῶς τοὺς ὅποιους Κανόνες κατὰ τῶν ἀδυνάτων καὶ ἀσχέτων πολιτῶν, καὶ δὴ τῶν γυναικῶν!

Ο Μητροπολίτης Κόνιτσας αρνήθηκε να ευλογήσει γυναίκα 

Πηγή: "epirusgate.blogspot.gr"



Σύμφωνα με τον... "Άγιο" της Κόνιτσας, έπρεπε να προηγηθούν όλοι οι άνδρες!

Φανατικός υποστηρικτής σε στερεότυπα που αναπαραγάγουν τη διάκριση μεταξύ αντρών και γυναικών στην εκκλησία και θέλουν τη γυναίκα περιθωριοποιημένη, παραμένει ο Μητροπολίτης Δρυϊνουπόλεως, Πωγωνιανής καί Κονίτσης, Ανδρέας, ο οποίος ανήμερα την ημέρα των Θεοφανείων στη Μητρόπολη Κόνιτσας, αρνήθηκε να αγιάσει δημοτική σύμβουλο του δήμου Κόνιτσας προσβάλλοντας, μειώνοντας και δημιουργώντας διάκριση πιστών στον οίκο του Θεού. Αιτία -σύμφωνα με τον... Άγιο της Κόνιτσας- ήταν το γεγονός ότι ήταν... γυναίκα και δεν περίμενε τη σειρά των γυναικών, που ήταν ύστερα από αυτή των ανδρών. Σχετικά με το θέμα εξέδωσε δελτίο Τύπου η Δημοτική Κίνηση Πολιτών, «Ο Τόπος που θέλω να ΖΩ». Αναλυτικά σε αυτό αναφέρονται τα εξής:
"Δυστυχώς το “πνεύμα εν είδει περιστεράς…” έχασε τον προσανατολισμό του την ημέρα των Θεοφανείων στη Μητρόπολη Κόνιτσας. Ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης αρνήθηκε να αγιάσει Δημοτικό Σύμβουλο της παράταξής μας προσβάλλοντας, μειώνοντας και δημιουργώντας διάκριση πιστών στον οίκο του Θεού γιατί… ήταν γυναίκα και δεν περίμενε τη σειρά των γυναικών. Φαίνεται πως η τοπική μας εκκλησία στο πνεύμα της αγάπης, της ισοτιμίας, του σεβασμού και της συγχώρεσης “αφορίζει” μπροστά στο Σταυρό των Θεοφανείων τις γυναίκες, ανακόλουθη στην παράδοση της ζώσας εκκλησίας για την τιμή των γυναικών στο πρόσωπο της Παρθένου. Η εποχή του σκοταδισμού θεωρούμε πως παρήλθε ανεπιστρεπτί και οι γυναίκες δεν προσκυνάνε πλέον αφέντες! Κατέβηκαν από τους γυναικωνίτες και έχουν δυναμικό ρόλο στην οικογένεια, στην εκπαίδευση, στην πολιτική και στη σύγχρονη κοινωνία! Ελπίζουμε κάποια στιγμή να το συνειδητοποιήσει και ο Μητροπολίτης Κόνιτσας".

21 σχόλια:

  1. Δηλαδή έπρεπε ο Σεβασμιώτατος να καταργήση την Εκκλησιαστική τάξη ?
    Δεν νομίζω οτι ο π. Ευθύμιος, που είναι παραδοσιακός, συμφωνεί με την άποψη αυτή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΚΟΝΙΤΣΗΣ!

    ΕΣΕΙΣ ΑΝΤΙ ΝΑ ΤΟΝ ΕΠΑΙΝΕΣΕΤΕ ΒΡΗΚΑΤΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΕΤΕ;;;;;;;;;;;;;;;

    ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν σας είπε κανείς ότι η Εκκλησία έχει τάξη;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς δεν σας ενδιαφέρει η Εκκλησία, η Αλήθεια και ο Χριστός, αλλὰ ενδιαφέρεστε να μη θιγεί ο αγαπητός μου συνοικότροφος και σεβαστός κατά τα άλλα σε όλους Μητροπολίτης. Δεν εναντιωνόμαστε στους Ι. Κανόνες, γι' αυτό γράψαμε: «πρέπει να εφαρμόζουμε επακριβώς τους ΟΠΟΙΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ κατά των αδυνάτων" και να αδιαφορούμε για την διάλυση της Εκκλησίας από τους Οικουμενιστές; Όπως βλέπετε ΣΥΓΚΡΙΣΗ κάνουμε.
      Για πείτε μας, λοιπόν, εσείς που λέτε πως πρέπει να τον επαινέσουμε γι’ αυτό που έκανε: Γιατί εσείς δεν μιλάτε γι’ αυτά που δεν κάνει, και αφορούν την προδοσία της Πίστεώς μας από τους σύγχρόνους Επισκόπους; Πρέπει να μνημονεύουμε αυτούς, που ο μαθητής της Αγάπης εντέλλεται να τους αποφεύγουμε και ούτε καν να χαιρετάμε; Ή μήπως αυτό το παράγγελμα δόθηκε μόνο στη Σύνοδο; Δεν ισχύει για όλους τους Χριστιανούς και μάλιστα τους Επισκόπους;
      Βρήκαμε ευκαιρία όχι να τον κατηγορήσουμε, αλλά να υπενθυμίσουμε το μεγάλο λάθος της συμπόρευσης με τους αιρετικούς που συνιστά προδοσία της Ορθοδοξίας, όπως πολλές φορές διαμαρτυρηθήκαμε δημοσίως , για το γεγονός ότι ο Μητροπολίτης Κονίτσης έχει αναγάγει σε αγώνα ζωής τις θαρραλέες παρεμβάσεις του για θέματα της Β. Ηπείρου, θέτοντάς τε όμως ΠΑΝΩ από την υπεράσπιση της Πίστεως, που είναι το πρώτιστο καθήκον του. Αν αγωνιζόταν με τον ίδιο ζήλο, όχι στο ίδιο βαθμό, αλλά κατά το ήμισυ για το θέμα του Οικουμενισμού, θα ειχε ανακόψει (του Θεού συνεργούντος) εν πολλοίς τη θρασύτατη επέκτασή του και καταστρατήγηση των πλήθους Ιερών Κανόνων κι όχι μόνο ενός
      Π.Σ.

      Διαγραφή
    2. κ. Π.Σ. η συγκεκριμένη στιγμή είναι δεν προσφέρεται για να πείτε αυτά που θέλετε να πείτε για τον Οικουμενισμό. Είναι άστοχη η πράξη σας. Φαίνεστε σαν να υποστηρίζετε την ακαταστασία και τις φεμινιστικές αρλούμπες. Και δεν σας τιμά αυτό καθόλου.
      Πείτε ό,τι θέλετε να πείτε, άλλη στιγμή και όχι όταν ένας άνθρωπος κάνει το καθήκον του και εφαρμόζει την εκκλησιαστική τάξη.

      Η αταξία πρέπει να καταδικάζετε από όλους μας.

      Διαγραφή
    3. Π.Σ.
      Η συλλογιστική σας έχει κατά βάσιν δύο προβλήματα.
      Πρώτον, συνδέετε ένα θέμα Εκκλησιαστικής τάξης με άλλο θέμα, Δογματικής φύσεως, πράγμα που δεν είναι σωστό και τίμιο, και μάλιστα όταν γίνεται από άνθρωπο Χριστιανό.
      Και Δεύτερον, θεωρείτε ότι κάποιος αγωνίζεται, μόνον όταν διακόπτει το μνημόσυνο του Πατριάρχη ή αποτειχίζεται, αλλοιώς δεν αγωνίζεται ! Αυτό είναι καθαρά η προσωπική σας γνώμη, την οποία δεν συμμερίζονται εκατομμύρια Ορθόδοξοι Χριστιανοί !

      Διαγραφή
    4. Ευχαριστώ για την υπόδειξη. Πιστεύω μου επιτρέπετε να απαντήσω. Οι ενέργειες κάθε χριστιανού και μάλιστα του Επισκόπου δεν διαχωρίζονται, παρά μόνο μεθοδολογικά. Αλλά κι αν τις διαχωρίσουμε πρακτικά σε θέματα Εκκλησιαστικής και θέματα Δογματικής φύσεως, τότε, σαφώς και ΠΡΟΗΓΕΙΤΑΙ η λύσις των προβλημάτων Δογματικής φύσεως, δηλ. των θεμάτων Πίστεως. Αυτό είναι το σωστό και το τίμιο σε καιρό αιρέσεως, (αφού θέλετε να μιλήσουμε για το τί είναι «σωστό» και «τίμιο»). Κι αυτή η κρίση δεν είναι δική μου γνώμη, αλλά είναι η διδασκαλία των Αγίων Πατέρων. Μάλιστα προηγείται, αν θέλετε, το Δογματικής φύσεως πρόβλημα της Παναιρέσεως του Οικουμενισμού και χρονικά, μερικές ...δεκαετίες ή έστω κάποια χρόνια!!!
      Δεύτερον. Με παρεξηγήσατε. Ουδόλως θεωρώ ότι ο αγώνας βρίσκεται μόνο στην Διακοπή του Μνημοσύνου. Ο αγώνας του Χριστιανού είναι πολυμέτωπος: Η προσωπική του κατάρτιση, ο πόλεμος κατά των παθών, η συμπαράσταση στους πλησίον, η προσπάθεια να αποκτήσει το Άγιο Πνεύμα κλπ. Αλλά σε καιρό ΠΑΝ-αιρέσεως, εκτός από αυτά, προστίθεται και ΠΡΟΕΧΕΙ ο αγώνας κατά της αιρέσεως και η απομάκρυνση από τους αιρετικούς. Πρώτοι αυτό πρέπει να κάνουν οι φύλακες της Πίστεως Επίσκοποι, διότι «μέγισται ἀπειλαί κεῖνται παρά τῶν ἁγίων ἐκφωνηθεῖσαι τοῖς συγκαταβαίνουσιν αὐτῇ μέχρι καί ἑστιάσεως (απαγορεύει η Γραφή μέχρι και να συντρώγουν από κοινού με αιρετικούς)... πρός ἅ Παῦλος ὁ μέγας, οὐδέ συνεστιᾶσθαι τοῖς τοιούτοις παραχωρεῖ». Γι’ αυτό και την μέγιστη ευθύνη έχουν οι ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ και οι Ποιμένες. Αυτός είναι και ο λόγος που περισσότερο σε αυτούς αναφερόμαστε, παρά στους απλούς ΠΙΣΤΟΥΣ που αγνοούν, και ως «κατεξουσιάζοντες αυτούς» τους φοβίζουν καταχρώμενοι την θέση τους. Όπλα τους η εξουσία του δεσμείν και λύειν, η στέρηση των μυστηρίων ή διδασκαλία περί υπακοή στους Επισκόπους ακόμα και όταν πρόκειται για θέματα Πίστεως και αιρέσεως κ.λπ. Έτσι τους παρασύρουν στην κοινωνία με την αίρεση.
      Τρίτον, πάλι με παρεξηγείτε. Ουδόλως είναι προσωπική μου γνώμη το θέμα της αποτειχίσεως, αλλά διαχρονική πράξη της Εκκλησίας (κατοχυρωμένη και με Κανόνες). Π.χ.: «Ὅλοι ἀνεξαιρέτως οἱ διδάσκαλοι τῆς ἐκκλησίας, ὅλες οἱ θεῖες γραφές, μᾶς προτρέπουν νὰ φεύγουμε τοὺς ἑτερόφρονες καὶ νὰ μὴ ἔχουμε κοινωνία μὲ αὐτούς» (P.G. 160, 1097AB, 105C). Μάλιστα πιό αυστηρός ο ι. Χρυσόστομος διδ΄άσκει κατά τον άγ. Θεόδωρο τον Στουδίτη: «Ἐχθροὺς γὰρ Θεοῦ ὁ Χρυσόστομος, οὐ μόνον τοὺς αἱρετικούς, ἀλλὰ καὶ τοὺς τοῖς τοιούτοις ΚΟΙΝΩΝΟΥΝΤΑΣ, μεγάλῃ καὶ πολλῇ τῇ φωνῇ ἀπεφήνατο»! Η διαπίστωσίς σας ότι εκατομμύρια χριστιανοί δεν συμμερίζονται την γνώμη των Αγίων (κι όχι τη δική μου) μας στενοχωρεί, γι’ αυτό και προσπαθούμε να κάνουμε γνωστές τις θέσεις τους, ενώ εσείς, αντίθετα, προσπαθείτε να τις διαστρέψετε.
      Π.Σ.

      Διαγραφή
    5. Εσυ εμαθες ως φαινεται να εφαρμοζης ενα δικο σου ευαγγελιο και μια δικη σου Ορθοδοξια- κακοδοξια, σε καταλαβαινουμε.
      Και οχι την Ορθοδοξια των Αγιων Πατερων που λενε οτι αν δεν αγωνιζομαστε για την καθαροτητα της Πιστεως θα κολασθουμε.
      Αυτα ο κ. Ανδρεας δεν σου τα ειπε ποτε;
      Τον ακουσατε να μιλαει για την Αιρεσι του Οικουμενισμου;
      Αν τους απασχολουσε θα μιλουσαν καθημερινα και θαλεγαν στο λαο να μην εκκλησιαζεται οπου μνημονευεται ο Αιρεσιαρχης.
      Και αν και ο ιδιος ειχε ευαισθησιες θα επαυε το μνημοσυνο του Αιρεσιαρχου βαρθολομαιου.
      Αυτα λεει η Παραδοσι της Εκκλησιας.
      Ενταξει;
      Και αυτα δεν ειναι προσωπικη μας γνωμη αλλα της Ορθοδοξιας ανα τους αιωνες.
      Αυτα μονο στη σημερινη ΠΡΟΔΟΤΙΚΗ εποχη μας συμβαινουν.

      Και δεν μου λες, που βλεπεις τα εκατομμυρια;
      Στους κοσμικους;
      Βλακας εισαι;
      Αμ αν πηγαινεις με τετοιους δασκαλους τετοιος βλακας θα γινης.

      Διαγραφή
  4. Ο π. Ευθύμιος Τρικαμηνάς δεν θέλω να πιστέψω ότι συμφωνεί με την κοσμικοποίηση των Εκκλησιών και την μετατροπή τους σε κέντρα θεάτρου και κινηματογράφου όπου κάθονται ανάμεικτα χωρίς συστολή άνδρες και γυναίκες μαζί!!!

    Πιστεύω όπως και ο6:19 μμ ότι θα διαφωνεί με την άστοχη κριτική σας, σε πράγμα που θα έπρεπε να του συμπαρασταθείτε αντί να πέσετε πάνω του ... να τον ... "φάτε" !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τυφλός είσαι, φίλε. Δεν βλέπεις ότι τα ιστολόγια των πνευματικών τέκνων του π. Ευθυμίου καταγγέλλουν πάντα ταύτα; Δεν αντελήφθεις πως το σχόλιον του παραπάνω άρθρου αποδέχεται την ενέργεια του Σεβασμιωτάτου Ανδρέα, αλλά την παρουσιάζει προς σύγκρισιν μετά της μεγάλης παραλείψεως του Κονίτσης, να αθετεί την διαχρονικήν Παράδοσιν της Εκκλησίας, περί αποφυγής της κοινωνίας των Παναιρετικών μάλιστα Οικουμενιστών;

      Διαγραφή
  5. Αντί να καταδικάσετε τις φεμινιστικές αρλούμπες, στραφήκατε κατά του Επισκόπου Ανδρέα που τιμά το ράσο;;;;;;;;;;

    Δεν πάτε καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα τιμουσε το ρασο που φοραει αν μιλουσε για την Αιρεσι του Οικουμενισμου ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ στο λαο.
      Αν δεν μιλαει για αυτην την Αιρεσι δεν τιμαει το ρασο του.
      Κανενας δεσποτης και παπας.

      Διαγραφή
  6. Σωτηρακια , δεν βγαζετε τις τσιμπλες απο τα ματακια σας που σας δημιουργουν σκοτισμο και ανθρωπολατρεια;
    Περασαμε απο τον δρομο σας.
    Πανω απο τον Χριστο και την Πιστι Του βαζετε τις γνωριμιες σας και τα ινδαλματα σας.
    Και δεν ντρεπεστε να αποκαλειστε χριστιανοι.
    Ο κυριος Σηματης, πολυ ευγενεστερος απο μενα σας απαντησε ευγενικα. Ανταπαντηστε τον αν μπορειτε.
    Μην απαντησετε σε μενα τον ακραιο ....λατρη του Θεου και οχι των ανθρωπων, ουτε του π. Ευθυμιου.
    Εμεις τετοια ηθικη δεν διδαχθηκαμε απο τον π. Ευθυμιο, αλλα διδαχθηκαμε να υπερασπιζομαστε την Πιστι και μονο και πανω απο ολα και οχι οπως κανουν οι Σωτηρικοι δεσποταδες Κοσμας, Ανδρεας και ο χειριστος παντων Νικολαος ο ηθικος αυτουργος χιλιαδων δολοφονιων ζωντανων ασθενων συνανθρωπων μας.
    Και εσεις σε ολα αυτα ....χριστιανουλακια .... ΜΟΥΓΓΑ ΕΤΣΙ;
    Μονο μην θιγουν τα ειδωλα σας.
    Εδω εξανιστασθε .....φτωχαδακια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και την Πίστη πρέπει να υπερασπίζεστε και την ηθική και την τάξη.
      Εντάξει Οδυσσέα;
      Άντε μπράβο.
      Τώρα έπρεπε να τον επαινέσετε και μόνον.

      Διαγραφή
    2. Ο μητροπολιτης περιφρονησε μια γυναικα δημοτικη συμβουλο και την πηγε στη .....σειρα της!!!
      Ποια σειρα της αληθεια;
      Ποιος νομος μιλαει για μια τετοια σειρα;
      Δηλαδη αν ηταν γυναικα προεδρος της δημοκρατιας ή βουλευτινα θα την ελεγε ....στο τελος μετα απο τους ανδρες θα παρης αντιδωρο;
      Μονο σε κατι τετοια εχουν ευαισθησιες οι οργανωσιακοι και οχι στα ΜΕΙΖΟΝΑ ΚΑΙ ΕΧΟΜΕΝΑ ΣΩΤΗΡΙΑΣ.
      Που τα βρηκαν αυτα, ποιοι Πατερες τους τα εμαθαν;
      Εφτιαξε ο καθενας ενα δικο του χρισταινισμο και αυτον διδασκουν στα τεκνα τους και ετσι διαμορφωνουν μια αρρωστημενη και νοσηρη κοινη γνωμη.
      Ο ρυπαρος ρυπαρευθητω ετι και ο νοσηρος νοσηροτητα μεταδιδετο.
      Για τον Αιρεσιαρχη και τον καθε Αιρετικο σε σας τους ΑΝΑΙΣΘΗΤΟΥΣ στα ζητηματα της Πιστεως δεν σας εμαθε τιποτα ο κ. Ανδρεας;
      Τοτε γιατι υπαρχει;
      Για να μιλαει για την Βορεια Ηπειρο, που δεν το κατακρινουμε αλλα δεν δινει την ορθη ιεραρχιση στα ΜΕΙΖΟΝΑ.
      Υπνον υπνον Βαρουχιον υπνοι και ο Κονιτσης δυστυχως αλλα και οι παρακοιμωμενοι του Κωστανταροι.
      Διδασκουν ενα δικο τους Ευαγγελιο της Ανορθοδοξιας.

      Μηπως το ποσοστο οσων εφερε εις Χριστον ειναι μεγαλυτερο του 0,5 τοις εκατο στην Κονιτσα;
      Αμφιβαλλουμε.
      Η αποτυχια των ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΩΝ σημερινων δεσποταδων ειναι ομοια σε ολο τον Ελλαδικο χωρο.

      Διαγραφή
  7. Προτού προβούμε σε κρίσεις για την ενέργεια του επισκόπου πρέπει να ακούσουμε και τη δική του άποψη και να μην αρκεσθούμε στο ρεπορτάζ του πιθανώς άσχετου με τα εκκλησιαστικά epirus gate. Την ίδια τακτική ακολουθούσαν πριν χρόνια κάποια ΜΜΕ και σε βάρος του μακαριστού Αυγουστίνου Καντιώτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η Εκκλησια εχει την ΄΄ταξη΄΄ της η οποια και πρεπει να τηρηται αλλα σε ανθρώπους που είναι απαιδευτοι εκκλησιαστικα θα πρεπει να οικονομουνται τα πραγμματα(εάν δεν θιγωνται θεματα πιστεως) για να μην δημιουργείται ανωφελος θορυβος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. π. Κωνσταντίνε της Κάντζας,

      Δεν είναι μόνο τα θέματα τα της Πίστεως.
      Είναι και της ηθικής και της τάξης της Εκκλησίας.
      Το θέμα π.χ. της μοιχεπιβασίας είναι δεν είναι θέμα Πίστεως. Όμως δεν πρέπει να βάζουμε νερό στο κρασί μας.

      Διαγραφή
  9. Και σεις πάτερ Κωνσταντίνε που θεωρείστε παραδοσιακός;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν γνωριζω τον Δεσποτη και ουτε θελω να τον υπερασπιστω αλλα νομιζω πως θα πρεπει να κρατησουμε δυναμεις για τα δυσκολα που ερχωνται και όχι να αναλυσκομεθα με μικρα, θα κληθουμε να αγωνιστουμε για την Πιστη που είναι πρωτευον και όχι για τη ταξη που είναι δευτερευον

      Διαγραφή
  10. Δεν θα μπω στον άτακτο, παραταξιακό διάλογο περί τάξεως στην Εκκλησία. Θα επαναφέρω την τάξη, ανακαλώντας στην τάξη όχι τους αδικαιολόγητα θιγμένους, βαθύτατα εγωισμόπληκτους, τραγελαφικά καταντροπιασμένους και πανικόβλητους αυλοκόλακες του Μητροπολίτη, αλλά τον άμεσα ενδιαφερόμενο και ως καταφρονητή των Πατέρων ορθώς φερόμενο και δικαίως υπόλογο στο Σώμα των Πιστευόντων, τον ΙΔΙΟ τον Μητροπολίτη!

    Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον αγαπητό μου αδελφό και συνάδελφο Παναγιώτη Σημάτη και θα υπογραμμίσω την σκοπίμως περιφρονημένη και συστηματικώς περιθωριοποιημένη ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΚΗ, ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΑΓΙΟΠΑΤΕΡΙΚΗ ΑΛΗΘΕΙΑ την οποία ο κ. Σημάτης ευγενικώς, ευστόχως και μεγαλοψύχως διετράνωσε (ενώ αδίκως κατηγορήθηκε και συκοφαντήθηκε) πως, σε ΚΑΙΡΟ ΑΙΡΕΣΕΩΣ ΚΑΙ ΔΙΩΓΜΟΥ ΤΗΣ ΑΛΗΘΟΥΣ ΠΙΣΤΕΩΣ, προέχουν τα ΥΨΙΣΤΑ θέματα Πίστεως.

    Όταν αυτά περιφρονούνται και καταργούνται, τότε οι κούφιοι και κουφοί Μητροπολίτες που πυρσοκροτούν πολύχρωμα «βεγγαλικά» ευπρεπείας και ευταξίας προς ύπουλη και πονηρή δημιουργία εντυπώσεων, τότε ανασταυρώνουν τον Χριστό, ντροπιάζουν την κλήση τους, προσβάλλουν την ιερωσύνη τους, μειώνουν την δουλοπρεπώς υποτιθέμενη και αυτοκρατορικά εκθιαζόμενη «Σεβας-μιότητά» τους και υποβαθμίζουν πάρα πολύ τον εαυτό τους χάνοντας κάθε τιμή και υπόληψη από τον ΟΛΙΓΑΡΙΘΜΟ Πιστό Λαό, ο οποίος εν τέλει κατέχει το αδιαπραγμάτευτο και αλάνθαστο κριτήριο, ο οποίος έχει ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΛΟΓΟ.

    «Λόγον αγαθό» δεν θα εξωτερικεύσω, εγκώμια δεν θα πλέξω και βραβευτήρια δεν θα αποδώσω σε Σιγονταρο-Οικουμενιστές Ιεράρχες που ήδη πολυμερώς και πολύτροπως λαμβάνουν τα δοξολογικά «εύγε» και τον κολακευτικό τους μισθό από άρχοντες και υιούς ανθρώπων, «οις ουκ έστι σωτηρία».

    ΘΑ ΡΩΤΗΣΩ ευθέως όμως, τον ΙΔΙΟ τον Ιεράρχη, ΑΝ τελικά καταδεχτεί, «συγκαταβεί» και πέσει τόσο χαμηλά από το ύψος της αυτού μεγαλειότητος να ενσκύψει στη μυρμιγκένια μηδαμινότητά μου.... Είναι πάντως κρίμα να ακούς από ανωνύμους, απροσώπους και κεκρυμμένους να μας προτρέπουν εμάς, που με το θάρρος της υπευθύνου θέσεως καταγγέλουμε επωνύμως Επισκόπους, να μας κάνουν υποδείξεις του τύπου «προτού προβούμε σε κρίσεις για την ενέργεια του επισκόπου πρέπει να ακούσουμε και τη δική του άποψη...»

    Σύμφωνα με την Καινή Διαθήκη, υποχρεούμαστε να προβαίνουμε αμερόληπτα σε κρίσεις ελεγκτικές «ευκαίρως-ακαίρως» και εντελόμαστε να κρίνουμε την δικαίαν κρίσιν, χωρίς καμία προκατάληψη και προσωποληψία, όσο κι’ αν δίκαιος θεωρείται, ή ευυπόληπτος συγκαταλέγεται ένας «διάσημος» και επιφανής ιεράρχης. Ως δημόσιο πρόσωπο και υποτίθεται «υπηρέτης του Λόγου», κρίνεται διαρκώς, κάθε ώρα και λεπτό...

    Επειδή λοιπόν η δίκαιη κρίση είναι Αγιογραφική και Αγιοπατερική κρίση, (κρίνω σημαίνει ζυγίζω με την Αγιοπνευματική Αλήθεια το αντικειμενικά δίκαιο και ορθό) κρίνω, αποκρίνομαι και ανα-κρίνω τον Μητροπολίτη Κονίτσης με το παρακάτω βασικότατο, βασυσήμαντο και επιτακτικό τρισδιάστατο ερώτημα:

    1. Είναι ή δεν είναι η Μνημόνευση, «Δογματική, Μυστηριακή, Λειτουργική και ΕΝΩΤΙΚΗ»;;; Μας ενδιαφέρει όχι η δική του γνώμη, αλλά η διδασκαλία των Αγίων Πατέρων και ιδίως του Χρυσοστομικού Συγγραφέως της Θείας Λειτουργίας όπου κυρίως και κατ’ εξοχήν η Μνημόνευση επιτελείται.

    2. Ενώνεται το συνειδητό Εκκλησίασμα, ο Εκκλησιαζόμενος Πιστός Λαός με τον εκπροσωπούντα τον Πιστό Λαό και Μνημονεύοντα, και ενώνεται ο Μνημονεύων με τον Μνημονευόμενο, αλλά και κατ' επέκτασιν με τον Μμημονευθέντα Αντίχριστο Πάπα;;;

    3. Εάν «το ζητήσει η στιγμή» σύμφωνα με το Πρωτόκολλο, ο Μητροπολίτης Κονίτσης θα Μνημονεύσει τον Αρχι-Οικουμενιστή και Αιρεσιάρχη Πατριάρχη Βαρθολομαίο, ΝΑΙ ή ΟΧΙ;

    Ας μας απαντήσει ο ίδιος στα τρία αυτά ΚΑΥΤΑ προέχοντα και προεξάρχοντα ερωτήματα και μετά σας κάνουμε εμείς τη χάρη να τοποθετηθούμε περί τάξεως και ευπρεπείας εντός του Ναού...

    ΤΑ ΔΕ ΛΟΙΠΑ, ΕΚ ΤΟΥ ΠΟΝΗΡΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου