Πέμπτη 6 Νοεμβρίου 2014

Το "Οικουμενιστικὸ ναυάγιο" των Διαλόγων και των αντι-Οικουμενιστών!



Οἱ συντάκτες τοῦ περιοδικοῦ «Ο ΣΩΤΗΡ» ἀκολουθοῦντες τὴν οἰκουμενιστικὴ γραμμὴ Τελεβάντου (ὁ ὁποῖος γιὰ τὴν "ὑπακοή" τους, τοὺς κολακεύει δεόντως) βλέπουν μὲ τοὺς παραμορφωτικοὺς φακοὺς “τῶν κοινωνούντων τοῖς αἱρετικοῖς” τὰ γεγονότα. 
Ἔτσι, “εἶδαν” (καὶ τόνισαν γιὰ νὰ τὸ ἐμπεδώσουμε στὸ περιοδικὸ "Ὁ Σωτήρ") μὲ ἱκανοποίηση τὸ γεγονὸς τῆς ἀποτυχίας τῶν Διαλόγων, ὅπως τὸ περιέγραψε ὁ μητροπολίτης Μεσσηνίας Χρυσόστομος στὴν τελευταία Εἰσήγηση του στὴν Ἱεραρχία.

Αὐτὴ ἡ Εἰσήγηση τοὺς ἱκανοποιεῖ, γιατὶ ἔμμεσα δικαιολογεῖ τὴν πρακτικὴ τοῦ «χαρτοπολέμου» ποὺ διεξάγουν κατὰ τῶν Οἰκουμενιστῶν καὶ τὴν ταυτόχρονη «κοινωνία» μαζί τους!

Δὲν πέρασε ἄρα ἀπὸ τὸ ἀγαθὸ καὶ συνετὸ μυαλό τους τὸ ἐνδεχόμενο, ὅτι μιὰ τέτοια Εἰσήγηση ἀπὸ τὸν ὑποστηρικτὴ τῆς περὶ «διηρημένης Ἐκκλησίας» μητροπολίτη, τὸν συχνὸ ἐπισκέπτη τοῦ Φαναρίου καὶ δεξὶ χέρι στὴν Ἑλλάδα τοῦ Οἰκουμενιστῆ Πατριάρχη, στοχεύει στὸ νὰ παραμυθιάσει, νὰ ἀποπροσανατολίσει καὶ νὰ καθησυχάσει τοὺς λεγόμενους ἀντι-Οἰκουμενιστές;

Δὲν βλέπουν ὅτι ὁ Οἰκουμενισμὸς προάγεται καθημερινά, οἱ συμπροσευχὲς αὐξάνονται γεωμετρικά, οἱ ἐπισκέψεις τῶν αἱρετικῶν «ἐπισκόπων» πολλαπλασιάζονται στὴν ἑλληνικὴ ἐπικράτεια, οἱ συμφωνίες τύπου Πόρτο Ἀλέγκρε καὶ Πουσὰν διατηροῦν τὴν δυναμική τους, τὴν στιγμὴ ποὺ οἱ Ἐπίσκοποι κυριολεκτικὰ κοιμοῦνται καὶ οὐδεμία ἀντίδραση προβάλλουν;

Κι ἂν οἱ Διάλογοι  πράγματι καρκινοβατοῦν, αὐτὸ σὲ τί ἐμποδίζει νὰ προωθεῖται καὶ νὰ ἐμπεδώνεται ἡ παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ; Πρὸς τί λοπόν, οἱ ἔμμεσες «θριαμβολογίες»;

Ἔτσι ἔκαναν, ἀδελφοὶ καὶ Πατέρες, οἱ Ἅγιοι;
 Ἔθεταν ὅρια ἐπεκτάσεως τῆς κάθε αἱρέσεως, μετὰ τὴν ὑπέρβαση τῶν ὁποίων θὰ ἀντιδροῦσαν;
Ὁ Πειραιῶς θέτει ὅριο τὸ "κοινὸ ποτήριο". 
Ἐσεῖς ἱκανοποεῖσθε ποὺ δείχνουν νὰ "ναυαγοῦν" οἱ Διάλογοι


 Ἡ ἐπέκταση καὶ ἡ διάδοση τῆς αἱρέσεως δὲν ἀνάγκαζε τοὺς Ἁγίους Πατέρες νὰ διακόπτουν ἀμέσως ην μετὰ τῶν αἱρετικῶν κοινωνία; (ἢ ἀφοῦ τοὺς ὅριζαν κάποιο χρονικὴ περίοδο γιὰ νὰ ἀποστοῦν τῆς αἱρέσεως;).
Ἐσεῖς, ποιῶν Ἁγίων τὴν γραμμὴ ἀκολουθεῖτε καὶ πότε θὰ πάψετε νὰ ἐπικοινωνεῖτε μὲ τοὺς (καθ' ὑμᾶς) παναιρετικοὺς Οἰκουμενιστές;


 

 

Οἰκουμενιστικὸ ναυάγιο

   Στὶς 8 τοῦ περασμένου Ὀκτωβρίου, κατὰ τὴ διάρκεια τῶν ἐργασιῶν τῆς Ἱερᾶς Συνόδου τῆς Ἱεραρχίας τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, ὁ Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Μεσσηνίας κ. Χρυσόστομος ἀνέγνωσε τὴν εἰσήγησή του μὲ θέμα: «Ἐνημέρωσις περὶ τῆς μελλούσης Ἁγίας καὶ Μεγάλης Συνόδου, ἥτις θὰ συνέλθη κατὰ τὸ ἔτος 2016».
    Τὸ ἐπίσημο ἀνακοινωθὲν γιὰ τὶς ἐργασίες τῆς Συνόδου τὴν ἡμέρα αὐτὴ μᾶς ἐνημερώνει ὅτι: «Ὁ Σεβασμιώτατος ἀναφέρθηκε καὶ στὸν θεολογικὸ διάλογο μὲ τὶς διάφορες ὁμολογίες. Ἐπισήμανε ὅτι ἀποδυναμώθηκαν οἱ προοπτικὲς τοῦ θεολογικοῦ διαλόγου μὲ τοὺς Ἀγγλικανούς,ἀνεκόπη ἡ ἀξιολόγηση τοῦ θεολογικοῦ ἔργου τοῦ διαλόγου μὲ τοὺς Παλαιοκαθολικούς, ὁ διάλογος μὲ τὶς Ἀντιχαλκηδόνιες Ἀρχαῖες Ἀ­­νατολικὲς Ἐκκλησίες βρίσκεται σὲ πορεία κριτικῆς ἀξιολόγησης τῶν ποιμαντικῶν καὶ λειτουργικῶν θεμάτων, ὁ διάλογος μὲ τοὺς Ρωμαιοκαθολικοὺς σκιάζεται τόσο λόγῳ τῆς προσηλυτιστικῆς δράσης τῆς Οὐνίας, ὅσο καὶ ἀπὸ τὴν δυσκολία κατανόησης λειτουργίας καὶ ἐφαρμογῆς τοῦ πρωτείου στὸ πλαίσιο τῆς Συνόδου καὶ τῶν ἐκκλησιαστικῶν δομῶν, ἐνῶ οἱ προοπτικὲς τῶν διαλόγων μὲ τοὺς Λουθηρανοὺς καὶ τοὺς Μεταρρυθμισμένους ἔχουν ὑποβαθμιστεῖ, λόγω τῆς εἰσαγωγῆς τῆς χειροτονίας τῶν γυναικῶν».
      Δὲν χρειάζεται εἰδικὴ ἀνάλυση γιὰ νὰ καταλάβει κανεὶς τί στὴν πραγματικότητα συμβαίνει. Ὅλοι οἱ διάλογοι ἔχουν οὐσιαστικὰ ναυαγήσει. Συντηροῦνται ἀκόμη σὲ ἐπίπεδο δημοσίων σχέσεων προκειμένου νὰ δίδεται ἡ ἐντύπωση ὅτι κάτι γίνεται.
     Τὸ χαρακτηριστικότερο παράδειγμα ἀ­­­ποτυχίας ἀποτελεῖ ἡ τελευταία, 13η συν­έλευση τῆς Ὁλομέλειας τῆς Μικτῆς Θεολογικῆς Ἐπιτροπῆς τοῦ Θεολογικοῦ διαλόγου μεταξὺ Ὀρθοδοξίας καὶ Ρωμαιοκαθολικισμοῦ στὸ Ἀμμὰν τῆς Ἰορδανίας ἀπὸ 13-25 Σεπτεμβρίου 2014 μὲ θέμα «Συνοδικότητα καὶ Πρωτεῖο». Ἡ συνέλευση ἦταν παταγώδης ἀποτυχία. Δὲν μπόρεσε κὰν νὰ ἐκδόσει ἕνα κοινὸ ἐπίσημο κείμενο, ἀλλὰ παρέπεμψε τὸ ζήτημα σὲ νέα συνέλευση κατὰ τὸ 2015.
    Στὸ ζήτημα τοῦ πρωτείου ὁ Παπισμὸς παραμένει ἀνυποχώρητος, παρὰ τὴν ἀπαράδεκτη ὀρθοδόξως νέα ἑρμηνεία του ποὺ εἰσηγήθηκε τὸ 2007 στὴ Ραβέννα ὁ Συμπρόεδρος τῆς Ἐπιτροπῆς Μητροπολίτης Περγάμου Ἰωάννης, ἐπαναφέροντας στὸ προσκήνιο τὴν πλάνη τῆς λεγόμενης Εὐχαριστιακῆς Ἐκκλησιολο­γίας τοῦ Ἀφανάσιεφ. Πρὸς τί λοιπὸν ἡ ἐ­­­πιμονὴ σὲ ἕναν ἀδιέξοδο διάλογο;

1 σχόλιο:

  1. Ας το καταλάβουμε μια και καλή και να το χωνέψουμε: Το Φανάρι είναι καρικατούρα Εκκλησίας. Είναι μία λέσχη διεφθαρμένων ρασοφόρων άνευ ποιμνίου που κουβαλάνε βαρύγδουπους τίτλους άνευ περιεχομένου, σαν τα πλατιά κράσπεδα των ιματίων και τα φυλαχτά των Φαρισαίων, δεν έχουν καμία απολύτως συνείδηση, εθνική ή εκκλησιαστική, και θέλουν μόνο να μείνουν στην έδρα τους και να κρατούν τα "προνόμιά" τους. Για να το κάνουν αυτό, δεν θα διστάσουν να συμμαχήσουν και με τον διάβολο. Όποιος ψάχνει Ορθοδοξία στο Φανάρι είναι σαν να ψάχνει να βρει ακόμα άγρια λιοντάρια στην Ελλάδα, όπου ξέρουμε ότι υπήρχαν στην αρχαιότητα. Αυτά τα γράφει κάποιος που δεν είναι αποτειχισμένος, αλλά απλά διαθέτει κοινό νου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου