Τρίτη 4 Νοεμβρίου 2014

Αποτειχισι: Ωστε Πισω απο καθε ΑΘΛΙΑ παρεμβασι πολιτικη ή εκκλησιαστικη κρυπτεται ο κατοικοεδρευων εις τον ωραιον Βοσπορον και βοιων ως αφρων πλουσιος Αρχιαιρεσιαρχης Βαρθολομαιος ο Παγκακιστος ΝΕΟΒΕΚΚΟΣ της Εκκλησιας;;;Ωστε ολοι, εκκλησιαστικοι και πολιτικοι αρχοντες, εκυψαν την κεφαλην τους προ του Βδελυγματος της Ερημωσεως του εστωτος εν τοπω Αγιω;;;

 

 

ΤΩΡΑ ΟΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ ΘΑ ΔΙΩΚΟΥΝ ΚΑΙ ΟΣΟΥΣ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ!!!



Ο ΜΗΤΡ. ΒΕΡΟΙΑΣ ΤΙΜΩΡΕΙ ΚΛΗΡΙΚΟ
ΕΠΕΙΔΗ ΑΡΝΕΙΤΑΙ ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ
ΚΑΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΕΙ ΤΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ!!!




Τὸ ἱστολόγιο «Τρελογιάννης» μᾶς πληροφορεῖ ὅτι γιὰ τὰ νέα κατορθώματα τοῦ Μητροπολίτη Βεροίας. 



Διώκει καὶ ἄλλον κληρικὸ τῆς Μητροπόλεώς του, ἐπειδὴ ἀρνεῖται νὰ κλείσει τὰ μάτια στὸν οἰκουμενιστικὸ κατήφορο Ἐπισκόπων καὶ Πατριαρχῶν! 



Πράγματι, ὅπως ἀπὸ ἄλλη πηγὴ πληροφορηθήκαμε, αἰτία τῆς τιμωρίας εἶναι ἡ ἀγωνιστικότητα τοῦ π. Ματθαίου Βουλκανέσκου, ὁ χαρακτηρισμὸς ὡς αἱρετικοῦ τοῦ Πατριάρχη Βαρθολομαίου, μετὰ τοῦ ὁποίου ὁ Μητροπολίτης του ἔχει συνεργασία καὶ κοινωνία.





Νά, γιατὶ οἱ Ἐπίσκοποι καὶ ἡ Σύνοδος τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος δὲν ἔφεραν ἀντίσταση στὴν ἐφαρμογὴ τοῦ ἀντιρατσιστικοῦ νόμου. 




Τώρα πλέον οἱ Ἐπίσκοποι, ὅταν πάρουν τὴν Πατριαρχικὴ ἢ ὅποια παρόμοια ἐντολή, θὰ μποροῦν νὰ τιμωροῦν μὲ βάση τὸν Νόμο κληρικοὺς καὶ λαϊκούς, οἱ ὀποῖοι θὰ τοὺς χαρακτηρίζουν –μὲ βάση τὰ ἁγιοπατερικὰ κριτήρια– αἱρετικοὺς καὶ Οἰκουμενιστές!


Ἡ δημοσίευση τοῦ ἱστολογίου «Τρελογιάννης» ἔχει ὡς ἑξῆς:



«Μάθαμε πως τιμωρήθηκε ο πρεσβύτερος π. Ματθαῖος Βουλκανέσκου Ρουμανικής καταγωγής που συνόδευσε τον Σεβ. Πειραιώς κατά την πρόσφατή του μετάβαση στη Ρουμανία για να μεταφράζει τις ομιλίες του. 
Τέθηκε προφορικά σε αργία από τον Σεβ. Βεροίας Παντελέημονα Καλπακιδη –στη Μητρόπολη του οποίου διακονεί– με σκοπό να εξαναγκαστεί να αναζητήσει απολυτήριο για άλλη Μητρόπολη. 

Είναι παράνομη η προφορική δίωξη κάθε κληρικού και εντελώς απαράδεκτη η εχθρική διάθεση του Σεβασμιότατου. 
Ο Σεβασμιότατος Βεροίας οφείλει να τιμωρήσει και να απομακρύνει από τις τάξεις του κλήρου της Μητροπόλεως του όποιον κληρικό έχει κώλυμα ιερωσύνης ή δεν ορθοδοξεί. 
Οχι ένα αγωνιστή κληρικό».


Θεοφύλακτος Βουλγαρίας: 

 "μηδὲ συνεσθίειν, βδέλυγμά ἐστι, ἀπόσχηται ταύτης».





Οἱ Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας διδάσκουν ὅτι τὰ θέματα τῆς Πίστεως ἔχουν τὸν πρῶτο λόγο στὴν ζωή μας, γιατὶ κατ’ ἐξοχὴν ἡ αἵρεση μᾶς ἀπομακρύνει ἀπὸ τὸν Θεό. 

Ἐκτὸς αὐτοῦ, μᾶς διδάσκουν ὅτι ὅποιος πίπτει σὲ θέματα Πίστεως, στὴ συνέχεια πίπτει καὶ ἠθικῶς, ἀλλὰ καὶ ἀντίθετα, ὅποιος ξεπέφτει ἠθικά, ἀστοχεῖ καὶ στὴν Πίστη. 


Καὶ γιὰ τὸ ἕνα, καὶ γιὰ τὸ ἄλλο, ἂν καὶ παρατηρεῖται στοὺς κόλπους τους, ἀδιαφοροῦν σήμερα οἱ κυρίως ὐπεύθυνοι!


Οἱ Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας,  ἐπίσης,  διδάσκουν ὅτι ἡ ἐπαφὴ καὶ κοινωνία μὲ τοὺς αἱρετικοὺς μολύνει τοὺς ἐπικοινωνοῦντας, ὅπως μᾶς μολύνει καὶ ἡ ἐπαφὴ μὲ τοὺς ἠθικὰ ἁμαρτάνοντας. 


Τοῦτο τὸ ἐπιβεβαιώνουν καὶ σύγχρονοι καθηγητὲς καὶ ἀντι-Οἰκουμενιστὲς κληρικοί, ὅπως ὁ π. Θεόδωρος Ζήσης: 


«ν πρώτοις ν φροντίσουμε ν μμιανθομε κι μες π τς αρέσεις το Παπισμο κα τοΟκουμενισμο


Ν μν χουμε καμία μαζί τους ἐπικοινωνία, πως συνιστον γία Γραφ καὶ οἱ Πατέρες».



Παραθέτοντας ἕνα ἀπόσπασμα ἀπὸ τὴν «Ἐξήγησιν» τῆς «Πρὸς Κορινθίους Πρώτης Ἐπιστολῆς» Παύλου, τοῦ Ἀρχιεπισκόπου Βουλγαρίας Θεοφύλακτου, ἐκφράζουμε καὶ πάλι τὴν ἀπορία μας πρὸς τοὺς ἀδελφούς μας χριστιανούς, ποὺ ἐπικοινωνοῦν μὲ τοὺς Οἰκουμενιστές: 


Ἂν ἀποτελεῖ Ἐντολὴ τῆς Ἁγίας Γραφῆς (ὅπως κι ἐδῶ βλέπουμε) ἡ ἀπομάκρυνση ἀπὸ τοὺς ἠθικὰ ἁμαρτάνοντας, πόσο μᾶλλον ἀπὸ τοὺς παναιρετικοὺς Οἰκουμενιστές;




15 σχόλια:

  1. Όλα ωραία και καλά είναι αυτά που γράφει ο Θεοφύλακτος, ερμηνεύοντας τον Παύλο και την επιστολή του προς τους Κορίνθιους, στο θέμα της πορνείας και του μολυσμού εξ αυτής.

    Πλην όμως, ο πολύς Στ. Ράνσιμαν παρουσιάζει ένα άλλο πρόσωπο του Θεοφύλακτου. Έτσι ο Θεοφύλακτος παρουσιάζεται να δικαιολογεί πολλές πράξεις των Λατίνων και το σπουδαιότερο: Δικαιολογεί το πρωτείο εξουσίας του Πάπα (Theophylact of Bulgaria, De lis in quibus Latini Accusantur, M.P.G, τ. cxxvi, στ. 221 επ.). Έτσι:

    1/ Δεν είναι σοβαρά σφάλματα κάποιες παρεκκλίσεις των Λατίνων από τους Κανόνες, όπως: η νηστεία σε λάθος ημέρες, η βρώση πνικτού κρέατος, οι τελετές γάμου και βάπτισης, το ξύρισμα των γενίων, τα χρυσά δακτυλίδια, τα μεταξωτά άμφια, η κλίση των γονάτων στο ιερό, αντί της υπόκλισης, η εμμονή στην αγαμία.
    2/ Η χρήση του άζυμου άρτου δικαιολογείται, γιατί δεν υπάρχει απαγόρευση ούτε στις Γραφές, ούτε στους Κανόνες.
    3/ Η νηστεία του Σαββάτου δεν είναι παράνομη, γιατί δεν υπάρχει έρεισμα στους Αποστόλους ή στους Πατέρες της Εκκλησίας!
    4/ Στο θέμα του Φιλιόκβε δεν πρέπει να είμαστε πολύ επικριτικοί, γιατί κυρίως οφείλεται στην πενία της λατινικής θεολογικής ορολογίας, γιατί η λατινική λέξη procedere αντιστοιχεί σε 4 ελληνικές: εκπορεύεσθαι, χείσθαι, διαδίδοσθαι και προβάλλειν. Έτσι, η Ανατολή θα μπορούσε να δείξει αγάπη -οικονομία- απέναντι στα δόγματα των Λατίνων!
    5/ Εμφανίζεται στα έργα του απόλυτα θετικός στο να δοθεί στη Ρώμη το δικαιωματικό της πρωτείο.
    6/ Δεν θεωρούσε ότι οι Εκκλησίες της Ρώμης και της ΚΠολης είναι σε Σχίσμα. Ούτε και έβλεπε για ποιό λόγο θα μπορούσε να προκύψει ένα σχίσμα, εφ' όσον καμία Εκκλησία δεν θα ανακατευόταν στις συνήθειες της άλλης και εφ' όσον οι Παπικοί δεν θα επιχειρούσαν να επιβάλλουν ως a priori ορθές τις απόψεις τους στα Ανατολικά Πατριαρχεία (Δύση και Ανατολή σε Σχίσμα, σελ. 108-111).

    Αυτό το τελευταίο απετέλεσε δόγμα της Β΄ Βατικανής, δηλ. να ενωθούμε και ο κάθε ένας να διατηρήσει τα δόγματα και τους Κανόνες που έχει. Αυτά διακηρύττει και ο Μεσσηνίας.

    Δεν γνωρίζω, αν ο Θεοφύλακτος έχει λάθος ή έχει ο Ράνσιμαν ή εγώ που τα παρουσιάζω. Πάντως κάποιος θα πρέπει να έχει λάθος.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Ρανσιλαν αν τα λεει αυτα για τον Θεοφυλακτο Βουλγαριας να μας δωσης τις παραπομπες του Θεοφυλακτου.
      Λιγο μας ενδιαφερει τι μας λεει ο Αιρετικος θαυμαστης απλα της Ορθοδοξιας Ρανσιμαν.

      Διαγραφή
    2. Λυπάμαι πολύ για τον ΙΚ. Ομολογεί ότι δεν γνωρίζει, δεν έχει ψάξει το θέμα, κι όμως το παρουσιάζει για να σκανδαλίσει ψυχές. Και ξέρει τι λέγει ο Χριστός γι αυτούς που σκανδαλίζουν απερίσκεπτα και ἐκ περιτροπής, παρά τις νουθεσίες. Λυπάμαι και για τον ιστολόγο που συνεχίζει να φιλοξενεί τὸν ἀδιόρθωτο ορθολογιστή ΙΚ.

      Διαγραφή
    3. Ο αιρετικός Ράνσιμαν καταθέτει ως πηγή την Ελληνική Πατρολογία, όπως φαίνεται στο σχόλιο.

      Τελικά, εγώ φταίω, που παρουσιάζω της παραπομπές του αιρετικού Ράνσιμαν από την Ελληνική Πατρολογία, καθότι σκανδαλίζω ψυχές, που δεν μπορούν να σηκώσουν το βάρος μιας αλήθειας.

      ΙΚ

      Διαγραφή
    4. Στην σελιδα που παραπεμπεις ΙΚ. ο Θεοφυλακτος Βουλγαριας γραφει και κατακρινει ολα αυτα. Γραφει συγκεκριμμενα: ΒΔΕΛΥΞΗ ΤΗΝ ΡΩΜΑΙΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΝ, ΩΣ ΤΟΙΑΥΤΑ ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΑΝ. και δεν επιδοκιμαζει, ουτε ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙ.
      Παραπληροφορεις και ψευδολογεις ΙΚ.
      Λυπουμαι.

      Διαγραφή
  2. Και κάποιες απορίες:

    α/ Να μην έχουμε κοινωνία ή ακόμη και επικοινωνία με αιρετικούς γιατί μολυνόμαστε.
    β/ Να μην μνημονεύουμε αιρετικό γιατί μολυνόμαστε.
    Όλα ωραία και καλά, αλλά όταν ευλογούμαστε από αιρετικό ή ευλογούμε αιρετικό μολυνόμαστε ή όχι;
    Μάλλον όχι, γιατί αυτή την πρακτική ακολουθεί εδώ και 200 χρόνια η Εκκλησία μας και δεν άνοιξε μύτη, δεν υπήρξε διαμαρτυρία, δεν δημιουργήθηκε αποτείχιση. Όλοι μας το καταπίνουμε. Συγκεκριμένα:

    Οι Κανόνες οβ΄ της ΣΤ΄ Οικουμενικής και οι ι΄ και λ΄ της Λαοδίκειας απαγορεύον τον γάμο Ορθοδόξου και αιρετικού. Ο τέτοιος γάμος καθίσταται άκυρος και οι παραβάτες αφορίζονται.

    Όμως, από το 1834 η Ελλαδική Εκκλησία έχει επιτρέψει την τέλεση τέτοιων γάμων παρά την απαγόρευση των σχετικών Κανόνων. Έτσι: στον Ορθόδοξο ναό ευλογείται από τον ιερέα ο αιρετικός και στον παπικό ναό ευλογείται ο Ορθόδοξος από τον αιρετικό ιερέα.

    Δεν πιστεύω να έχουμε συνειδητοποιήσει τι γίνεται στο μυστήριο του γάμου, γιατί εδώ έχουμε μυστήριο και θεωρώ, ότι η ευλογία από αιρετικό ή η ευλογία αιρετικού είναι πολύ χειρότερη πραξη από τη μνημόνευση αιρετικού.

    Και όμως, από τη μνημόνευση αιρετικού έχουμε αποτείχιση, ενώ από την ευλογία αιρετικού δεν έχουμε. Δηλαδή, υπάρχουν δυο μέτρα και δυο σταθμά, ή η ευλογία γίνεται κατ' οικονομίαν; Δηλαδή, στην αίρεση υπάρχουν και περιπτώσεις οικονομίας; Πάντως αυτό δεν διαφαίνεται. Δεν πρέπει να έχουμε επικοινωνία με αιρετικό, αλλά μπορούμε να ευλογούμεθα από αιρετικό!

    Αυτό πράγματι σπάει όλα τα ρεκόρ, μιας και το κάνουμε "γαργάρα". Και μη μου πείτε, ότι θα διαλυθούν οικογένειες. Να διαλυθούν λένε οι Κανόνες, αλλά εμείς οι υπεράνω των Κανόνων, εμμέσως πλην σαφώς λέμε, ότι οι Κανόνες αυτοί είναι λάθος!

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. H Mνημονευσι του Αιρετικου ΙΚ. γινεται οταν μνημονευεται ο Αιρετικος επ εκκλησιαις και ειναι ΒΑΡΥΤΕΡΗ σε ΜΟΛΥΣΜΟ ενωπιον πληθους εκκλησιασματος οπως λενε οι Αγιοι Πατερες και οχι η ευλογια σε μια μικρη ομηγυρη καλεσμενων σε μικτους γαμους που βεβαιοτατα ειναι απαδεκτη.

      Διαγραφή
    2. 1. Η Εκκλησία κάνει κάποιες οικονομίες ή παράδοξα για τους ορθολογιστές πράγματα, όπως οι απόστολοι έκαναν κάποιες οικονομίες ή παράδοξα και αντινομικά πράγματα, που φώτιζε ο Θεός να κάνουν, αφού κι ο ίδιος που δίδει τους νόμους, μπορεί να τους αθετεί για τη σωτηρία του ανθρώπου. Π.χ. Οι διαταγὲς του Θεού να θανατωθεί κάποιος (π.χ. στον πρ. Ηλία) ή η ευαρέσκειά του όταν κάποιοι από δική τους πρωτοβουλία θανάτωσαν άνθρωπο που αμάρτανε ειδεχθώς. Η θανάτωση του Ανανία από τον απ. Πέτρο και η τύφλωση του Ελύμα του μάγου από τον απ. Παύλο. Η αποδοχή της χειροτονίας αγίων, όπως του αγ. Ανατόλιου απο αιρετικό.
      2. Η απόφαση πάντως της Εκκλησίας για μεικτούς γάμους (κατ΄ οικονομίαν πάντα), ήταν άλλη από αυτή που εφαρμόζεται σήμερα.
      Άλλη σημασία έχει μια απόφαση της Εκκλησίας όταν γίνεται από φιλανθρωπία, και άλλη όταν αυτήν την απόφαση το εκμεταλλεύονται οι αιρετικοί για να προπαγανδίσουν την αίρεση. Τότε η Εκκλησία σταματά την Οικονομία και επανέρχεται στην Ακρίβεια.
      Αν αυτό σήμερα δεν γίνεται, είναι γιατί οι Οικουμενιστές έχουν διαβρώσει τα πάντα (λαμπρό παράδειγμα ο ΙΚ σε προσωπικό επίπεδο) και εκμεταλλεύονται την Οικονομία για να επιβάλλουν την παναίρεση.
      "Ο έχων ώτα ακούειν, ακουέττω".
      Βενιαμίν

      Διαγραφή
    3. Οικονομία λοιπόν στους μεικτούς γάμους, όπου ευλογείται αιρετικός και όχι οικονομία στη μνημόνευση αιρετικού. Εκεί αυστηρή ακρίβεια.

      ΙΚ

      Διαγραφή
  3. Η φαντασία οργιάζει σε «τρελούς» ….

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και κάτι ακόμη:

    Το "μηδέν συνεσθίειν" με αιρετικούς του Θεοφύλακτου, αφορά τους ασθενείς τη πίστει (δηλ. αυτούς που πίνουν γαλατάκι).

    Για τους ισχυρούς τη πίστει (δηλ. αυτούς που τρώνε στέρεη τροφή) ισχύει αυτό του αγίου Ιωάννη της Κλίμακος: "Οι αδύνατοι ας μη συντρώγουν με αιρετικούς, όπως έχει ορισθή από τους ιερούς κανόνας. Όσοι όμως με την χάριν του Κυρίου είναι δυνατοί, εάν προσκαλούνται με εμπιστοσύνη και καλή προαίρεση από αυτούς, και θέλουν να υπάγουν, ας πηγαίνουν προς δόξαν Κυρίου" (Λόγος προς ποιμένα, παρ. 65).

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατι το θεωρεις αυτο περιεργο;
      Οταν ενας ειναι ....σκραπας στα θεολογικα μπορει να συμφυρεται με τον αιρετικο κια να συνδιαλεγεται μαζι του;
      Ενω ο δυνατος στα θεολογικα και καταρτισμενος και που μπορει να αντιμετωπιζη τους αιρετικους επιτρεπεται να διαχειριζεται τα παντα.
      Γιατι οχι;
      Που βλεπεις το παραξενο;
      Ειναι λογικοτατο.

      Διαγραφή
    2. Είναι λογικότατο, πλην όμως αποκρύπτεται και έτσι παίρνει όλους η μπάλα.

      ΙΚ

      Διαγραφή
  5. Ποια θανάτωση του Ανανια απο τον Απ.Πέτρο;Ο Αγιος Λουκάς στις Πράξεις δεν λεει αυτό που λες.Λεει οτι ο Θεός τους θανάτωσε και τους δύο,οχι ο Απ. Πέτρος.Διαστροφεας εισαι κ. Β.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου