Κυριακή 2 Νοεμβρίου 2014

Δύο αντιφατικές τοποθετήσεις του «αρχηγού» της «Συνάξεως» π. Θεοδώρου Ζήση!





Περιμέναμε χρόνια, κάναμε ὑπομονή, μήπως τὰ λόγια τους περὶ ἀπομακρύνσεως ἀπὸ τοὺς αἱρετικοὺς γίνουν πράξεις. 
Μάταια ὅμως. 
Καὶ ἐνῶ οἱ Οἰκουμενιστές, ἐκμεταλλευόμενοι τὶς Ἐπισκοπὲς ποὺ «ἀντικανονικὰ» πλέον ὡς αἱρετικοί κατέχουν, καλπάζουν πρὸς τὴν πλήρη ὑποδούλωση στὸν Πάπα καὶ πρὸς τὴν Πανθρησκεία, ἐνῶ ἑτοιμάζονται ἐδῶ, νὰ δώσουν τὸν Ἀρχιεπισκοπικὸ θρόνο σὲ ἕνα Ἐπισκοπικὸ ὑβρίδιο, αὐτοὶ κοιμοῦνται, αὐτοδικαιολογούμενοι ὅτι εἶναι οἱ διακριτικοὶ καὶ οἱ συνετοί.
Διότι σήμερα διεστράφη καὶ ἡ ἔννοια τῆς διακρίσεως.
Διάκριση ἀπὸ τοὺς ἀντι-Οἰκουμενιστὲς θεωρεῖται ἡ ἀδιαφορία γιὰ τὴν διδασκαλία τῶν Πατέρων περὶ τῆς μὴ κοινωνίας μὲ τοὺς παναιρετικοὺς Οἰκουμενιστὲς καὶ Πανθρησκειαστές (ὅπως οἱ ...ἴδιοι τοὺς ὀνομάζουν!).

Τελικά, τί εἶναι ἐκεῖνο ποὺ τοὺς ἐμποδίζει νὰ κάνουν πράξη τὰ λόγια τους; 
Πολλὲς σκέψεις ἔχουν διατυπωθεῖ. 
Στὸ μυαλό μας, ὅμως, δὲν μπορεῖ νὰ φύγει ἕνα κίνητρο ποὺ ἀποκαλύπτεται ἀπὸ δύο ἀντιφατικὲς τοποθετήσεις τοῦ «ἀρχηγοῦ» τῆς «Συνάξεως κληρικῶν καὶ μοναχῶν» π. Θεοδώρου Ζήση. 
Τὶς παραθέτουμε κι ἂς βγάλει ὁ καθένας τὰ συμπεράσματά του:



π. Θεόδωρος Ζήσης επε σ μιλία του στ Βόλο, παρουσία ερέων, μοναχν κα κατοντάδων πιστν:



«ν πρώτοις ν φροντίσουμε ν μμιανθομε κι μες π τς αρέσεις το Παπισμο κα τοΟκουμενισμο
Ν μν χουμε καμία μαζί ἐπικοινωνία τους, πως συνιστον   γία Γραφ κα ο Πατέρες... 
Ν νισχύσουμε κα ν συμπαρασταθομε πρς τος γωνιστς τς ρθοδοξίας πο διώκονται, τιμωρονται, συκοφαντονται... 
  ποψινή μας παρουσία δ(στὸ Βόλο) ...εναι κα μία συμπαράσταση πρς τν ταλαιπωρούμενο δελφ κα πατέρα, πρς τν δίκως τιμωρηθέντα π. Εθύμιο Τρικαμην, ποος τόλμησε κα σήκωσε μόνος π τη τ «βάρος τς μέρας», τ βάρος τς ντιπαραθέσεως μ τν Οκουμενισμ κα τος Οκουμενιστς πισκόπους».




Αὐτὰ τὸ 2007, ὅταν κι αὐτὸς συνιστοῦσε τὴν ἀποτείχιση ὡς τὴν μόνη λύση μπροστὰ στὰ κακοδόξως «πραχθέντα καὶ λεχθέντα» τῶν Οἰκουμενιστῶν. 
Ὁ ἴδιος, ὅμως, π. Θεόδωρος, ἐπειδὴ δὲν ἀκολουθήσαμε(;) τὶς «ἄχρι καιροῦ» πεποιθήσεις του καὶ κάναμε τὴν ἀποτείχιση χωρὶς αὐτόν, ἄλλαξε τροπάριο καὶ ὅταν προσεκλήθη ἀπὸ τὴν Μητρόπολη Πειραιῶς νὰ συμμετάσχει σὲ Ἡμερίδα περὶ ἀποτειχίσεως, ἀρνήθηκε! Συγκεκριμένα εἶπε:




«Ὁ Μητροπολίτης Πειραιῶς καὶ ἐμεῖς, σαράντα κληρικοί-γέροντες (σ.σ. ὁμιλοῦσε πρὸς τὰ μέλη τῆς «Συνάξεως»), ποὺ ἐκπροσωποῦμε τὴν Παράδοση, τὴν Ἐκκλησία, θὰ εἴμαστε ἀπὸ τὴν μιὰ μεριά,  καὶ ἀπὸ τὴν ἄλλη μεριὰ θὰ εἶναι αὐτοί (σ.σ. οἱ ἀποτειχισμένοι τοῦ Τρικαμηνᾶ, δηλαδή!). 
Αὐτὸ μᾶς ὑποτιμᾶ
Γιατὶ βάζει ἀπὸ τὴ μιὰ μεριὰ ἐμᾶς, καὶ ἀπὸ τὴν ἄλλη μεριά, ἴσα κι ἴσα, τὴν ὁμάδα τοῦ Τρικαμηνᾶ
Με τὴν παρουσία μας θὰ τοὺς προσδώσουμε κύρος, διότι τοὺς κάνουμε ἐπισήμους συνομιλητές μας, διότι ἐξισωνόμαστε (σ.σ. οἱ ἐκπροσωποῦντες τὴν Ἐκκλησία, ἀλλὰ ἀπειθοῦντες στοὺς Ἁγίους συναξιακοί) μὲ μιὰ μικρὴ ὁμάδα προσώπων, ποὺ δὲν ἔχουν τὴν ταπείνωση νὰ ἀκολουθήσουν μιὰ εὐρύτερη ὁμάδα. 
 Σήκωσαν μπαϊράκι
Ἐγώ δὲν θὰ συμμετάσχω. 
Αὐτὴν τὴν κίνηση τοῦ Πειραιῶς τὴν θεωρῶ ἐσφαλμένη»!



Ἐμᾶς, καλὰ κάνει καὶ μᾶς ὑποτιμᾶ. 
Οὐδέποτε ὅμως ἐξήγησε γιατί ὑποτιμᾶ τὸν ἑαυτό του καὶ τοὺς κληρικοὺς ποὺ ἐκπροσωπεῖ, ἀφοῦ, παρὰ τὶς παρακλήσεις καὶ προκλήσεις, ἀρνεῖται πεισμόνως νὰ ἀπαντήσει: ὅταν δίδασκε περὶ «ἀποτειχίσεως», περὶ «μὴ κοινωνίας μετὰ κοινωνούντων τοῖς ἀκοινωνήτοις», ὅταν προέτρεπε μὲ συγκεκριμένα παραδείγματα τὴν Διακοπὴ Μνημονεύσεως, ὅλα αὐτὰ ἦσαν δικές του γνῶμες ἢ τῶν Ἁγίων Πατέρων; 
Εἶναι καὶ καθηγητὴς Πατρολογίας, καὶ πρέπει νὰ πάρει θέση καὶ σὰν ἐπιστήμων. 
Ἀλλὰ δυστυχῶς τὸ ἀρνεῖται!





Σημ.: Οἱ δύο αὐτὲς τοποθετήσεις τοῦ π. Θεοδώρου στὶς παρακάτω διεθύνσεις:

http://paterikiparadosi.blogspot.gr/2013/05/blog-post_8048.html

http://paterikiparadosi.blogspot.gr/2013/10/blog-post_2315.html

10 σχόλια:

  1. Τί θα γίνη με τον π. Θεόδωρο Ζήση; Δεν θα απαντήση καμμιά φορά στις συνεχείς προκλήσεις των Αποτειχισμένων; Κρίμα σε σάς π. Ζήση και τόσοι στηρίχτηκαν σε σας. Μας εχετε απογοητεύσει. Δεν βλέπετε πάτερ τους Οικουμενιστές πόσο αποθρασύνθηκαν τώρα που κατάλαβαν ότι ξεχωρίσατε από τους Αποτειχισμένους και δεν σας εχουν πλέον αντιπάλους τους; Δικούς τους σας θεωρούν πατέρα οι Οικουμενιστές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πατέρα Ζήση. Τόσο ΚΟΥΦΟΒΡΑΣΗ επικρατει στο Ιπποδρόμιο Θεσσαλονίκης;Αει σιαπέρα ρέ παπαδάκι......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ντροπή μόνο Ντροπή νοιώθω γιά σας τους "Στρατηγούς" καί μάλλον ΑΗΔΙΑ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η εξήγηση για την φαινομενικά αντιφατική αυτή στάση του π. Θεοδώρου, δίνεται στην προηγούμενη ανάρτηση " Οι εναντιοφάνειες και οι διιστάμενες γνώμες των Αγίων".
    Ο π. Θεόδωρος ,( χωρίς να έχη τον τίτλο του Αγίου), λόγω της πολυετούς ενασχολήσεως του με τους Πατέρες, εκφράζεται και ενεργεί με τρόπο Πατερικό, χωρίς αυτό να τον κάνη αντιφατικό, όπως ακριβώς συμβαίνει με τους Πατέρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν και αυτό το σχόλιο δεν αποδεικνύει την τύφλωση και την διαστροφική διάθεση του σχολιαστή!!!
      Ο π. Θεόδωρος εδώ φαίνεται καθαρά, ότι κάνει το μαύρο άσπρο, και ο κύριος ή η κυρία που γράφει το σχόλιο, τον βγάζει λάδι! Ο π. Θεόδωρος επιδεικνύει ένα απύθμενο εγωισμό, θεωρεί την ομάδα του Ἐκκλησία και υποτιμά εκείνον που υπερύψωσε, χωρίς στον τελευταίο να αλλάξει τίποτε. Διώκομενος, αποτειχισμένος και καθηρημένος ήταν, οταν πριν τὸν επαινούσε, το ίδιο είναι και σήμερα. Εκείνος που άλλαξε ήταν ο καθηγητής της Πατρολογίας, που ως ειδικός δίδασκε πριν την αποτείχιση, και τώρα έκανε ελαφρά πηδηματάκια στο πλάι για να αποφύγει την απομόνωση που αυτή φέρνει. Εφάρμοσε δηλ. το στρίβειν δια του αρραβώνος. Γιατί τον υπερασπίζεται ο κύριος ή η κυρία τάδε; Για να τον εκθέτουν περισσότερο;

      Διαγραφή
    2. Είναι ξεκάθαρο, ότι το θέμα δεν είναι προσωπικό, αλλά εκκλησιολογικό.
      Κάθε άνθρωπος έχει δικαίωμα να μεταβάλλη άποψη, όταν μεταβάλλονται οι διαθέσεις και οι συμπεριφορές των ανθρώπων, και όταν αλλάζουν οι γενικώτερες συνθήκες και περιστάσεις.
      Γι αυτό και μερικοί Αγιοι, έχουν διαφορετικές απόψεις σε μερικά θέματα, χωρίς αυτό να τους κάνη ενόχους.

      Διαγραφή
    3. Μπορείς να μας πεις σε τι άλλαξαν οι διαθέσεις των Οικουμενιστών; (Γιατί δεν πιστεύω να εννοείς ως αλλαγή διάθεσης, την αλλαγή στάσεως του π. Θεοδώρου;). Αν λοιπόν είχαν αλλάξει οι διαθέσεις των Οικουμενιστών, αν έδειχναν σημάδια επιστροφής στην Ορθόδοξη Παράδοση, τότε θα μπορούσε να αλλάξει η θέση του π. Θεόδωρου. Τώρα όως, που οι Οικουμενιστές γίνονται συνεχώς χειρότεροι, βυθίζονται όλο και περισσότερο στην αίρεση, η μόνη αλλάγή του π. Θεοδώρου και της ομάδας του, θα ήταν η μετ΄ αγανακτήσεως Διακοπή του Μνημοσύνου, το οποίον δίδασκε σε ηπιότερες Οικουμενιστικές πρακτικές των Βαρθολομαίων και όχι η μεγαλύτερη ανοχή κι υποχώρηση.
      Κ.Ε., Εκπαιδευτικός

      Διαγραφή
    4. Δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω την σκέψη του π. Θεοδώρου.
      Ισως όμως είναι πιό χρήσιμο να παραμένη εντός της Εκκλησίας ένας λόγιος κληρικός, με πολλές Πατερικές γνώσεις, και να διαφωτίζη τον λαό για τον Οικουμενισμό με ομιλίες, κηρύγματα, δημοσιεύσεις, περιοδικά, κλπ, από το να φύγουν 20 - 30 άτομα, τα οποία δεν πρόκειται να έχουν σοβαρή απήχηση στην κοινή γνώμη και στο πλήρωμα της Εκκλησίας.

      Διαγραφή
    5. 1ον. ΤΑΛΑΙΠΩΡΕ φιλε.
      Που δεν γνωριζεις που πανε τα πεντε τεσσερα.
      Δηλαδη τι θελεις να πης;
      Ποιοι ειναι εκτος της Εκκλησιας εκεινοι που εφαρμοζουν τους Κανονες και την Πατερικη Παραδοσι της Εκκλησιας, ή εκεινοι οι λεγομενοι Πατρολογοι και φιλοι των Πατρολογων Σιγονταροοικουμενιστες που τις περιφρονουν και τις γραφουν στα κατυμματα των υποδηματων τους και συμπαρασυρουν μαζι τους τον αμοιρο και ασχετο και ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ λαο;


      2ον. Καλα τοπες θα τον ακολουθησουν 20-30 ατομα. Ναι αυτο φοβαται και αυτος, αυτο ειναι και η αληθεια οτι δεν εχουν λαο αλλα κατι ελαχιστα γεροντια.


      3ον καλα τοπες οτι δεν εχουν καμμια μα καμμια απηχησι στο πληρωμα της Εκκλησιας.
      Δηλαδη δεν επηρεαζουν ουτε στο 0,5 % που ειναι σημερα το κοσμικο πληρωμα της Εκκλησιας.
      Ποσο θα πρεπει να ντρεπεστε αλλα εσεις δεν ντρεπεστε που καυχιεστε για τα χαλια σας.

      Και κατι τετοιοι σαν εσενα ζουν με τα ονειροποληματα και τις κατα των ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΠΡΟΔΟΜΕΝΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ εμπαθειες και ΚΑΚΙΕΣ ΣΑΣ.
      Κριμα σας.

      Διαγραφή
  5. Αληθεια ανωνυμε;
    Αλλαζουμε αποψεις αναλογα με τις διαθεσεις και τις συμπεριφορες των αλλων;

    Η ΑΛΗΘΕΙΑ ποτε δεν ακολουθαει τετοιες αποψεις.
    Η ΑΛΗΘΕΙΑ καταγγελεται ισια και σταρατη και καθετη.
    Και οσοι την ακολουθησουν την ακολουθησαν.
    Το Ευαγγελιο πρεπει να κηρυττεται γνησιο και ανοθευτο.
    Και οσοι θελουν να πιστεψουν πιστευουν.
    Αυτοι θα χασουν αν δεν πιστεψουν.
    Τα αλλα επαφιενται στην αποκλειστικη εξουσια του πνευματικου σε προσωπικο επιπεδο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου