ΓΟΥΡΟΥΝΙΣΙΟΣ = ο νόμος του ΙΣΛΑΜ, διδασκε ο αγιος Κοσμας, μεσα στην Τουρκιά.
῏Ητο ἕνας ῞Ελληνας μίαν φορὰν καὶ λέγει: ̓Εγὼ θέλω νὰ γίνω Εβραῖος.
Εἶνε τρεῖς νό μοι·:νόμος ὁ φυσικὸς εἶνε τῶν ̔Εβραίων, ὁ σαρκικὸς τῶν Τούρκων καὶ ὁ πνευματικὸς τῶν Χριστιανῶν.
Λέγει ὁ῞Ελληνας: ῎Ας πιάσω τὸν φυσικὸν νόμον. Τὸν διαβάζει καὶ λέγει:
῞Οποιος σοῦ πάρη τὸ φόρεμά σου, πάρε του καὶ σὺ τὸ ἰδικόν του· ὅποιος σὲ ἀδικήση δέκα γρόσια, πάρε του καὶ σὺ ἄλλα δέκα· ὅποιος σοῦ σκοτώ ση τὸν ἀδελφόν σου, σκότωσε καὶ σύ.
Λέγει ὁ ῞Ελληνας: Ἐγὼ πηγαίνω εἰς ἕνα δρόμον· ἔρ χεται ἕνας νὰ μοῦ πάρη τὸ ἐπανωφόριον· ἐγὼ θέλω νὰ τοῦ πάρω τὸ ἰδικόν του κατὰ τὸν νόμον ἐκεῖνον· ἐκεῖνος δὲν μὲ ἀφήνει· πρέπει ἤ νὰ τὸν φονεύσω ἤ νὰ μὲ φονεύση.
Λέγει ὁ ῞Ελληνας: Δὲν εἶνε
καλὸς ὁ
νόμος τῶν
̔Εβραίων.
Τώρα θέλω νὰ γίνω Τοῦρκος. Πιάνει τὸν σαρκικόν, τὸν διαβάζει καὶ λέγει ὅτι νὰ ἐντροπιάζη τόσας γυναῖκας καὶ πολλὰ ἄλλα αἰσχρά.
Λέγει ὁ ῞Ελληνας: Δὲν
μ ̓ ἀρέσει καὶ αὐτὸς ὁ νόμος,
εἶνe Γουρουνήσιος.
Πάλιν λέγει: Ἀπὸ Τοῦρκος θέλω νὰ γίνω Χρι στιανός.
Πιάνει τὸν πνευματικὸν νόμον, τὸν διαβάζει καὶ εὑρίσκει ὁποὺ τοῦ λέγει· ῞Οποιος σοῦ πάρη τὸ ἕνα φόρεμα, νὰ τοῦ δώσης καὶ τὸ ἄλλο· καὶ ὅποιος σοῦ πάρη δέκα γρόσια, νὰ τοῦ δώσης ἄλλα δέκα· καὶ ὅποιος σοῦ δώση ἕνα ράπισμα ἀπὸ τὸ δεξιόν, νὰ γυρίσης καὶ τὸ ἀρι στερὸν νὰ σοῦ δώση καὶ ἄλλο.
Τότε λέγει ὁ ῞Ελ -ληνας· Νὰ μάθω τὴν δοκιμήν. ̓Εγὼ θέλω νὰ πη γαί νω εἰς ἕνα δρόμον· ἔρχεται ἕνας νὰ μοῦ πάρη τὸ ἕνα φόρεμα ἐγὼ κατὰ νόμον πρέπει νὰ τοῦ εἰπῶ· Στάσου, ἀδελφέ, νὰ σοῦ δώσω καὶ τὸ ἄλλο. ῎Ερχεται νὰ μοῦ πάρη δέκα γρόσια· ἐγὼ νὰ τοῦ εἴπω· Στάσου, ἀδελφέ, νὰ σοῦ δώσω καὶ ἄλλα δέκα. ῎Ερχεται νὰ μοῦ δώση ἕνα μπάτσο· ἐγὼ νὰ γυρίσω καὶ ἀπὸ τὸ ἄλλο μέρος νὰ μοῦ δώση καὶ ἄλλον.
̓Εμένα μοῦ φαίνεται πώς, ὅσον καὶ ἄν εἶνε κακὸς ἄνθρωπος καὶ ἄγριος, ἐγὼ μὲ τὸ ἤρεμον, σὰν τοῦ ὁμιλήσω ταπεινὰ καὶ γλυκὰ λόγια, ἐκεῖνος θα
παρακινηθῆ νὰ μοῦ δώση ὀπίσω τὸ μά μου ἤ καὶ νὰ μὴ μὲ φονεύση. ιότι ἐγὼ ὡσὰν τοῦ ἀντισταθῶ ἤ θὰ μὲ φονεύση ἤ θὰ τὸν φονεύσω. οιπὸν τοῦτος ὁ νόμος, ὁ πνευματικοςἶνε καλός, καὶ θὰ γίνω Χριστιανός.
Eιδατε τον καλογηρο Βλιαγκοφτη;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιναι ο εκλεκτος των Σιγονταροοικουμενιστων και κατω απο καθε πετρα κι αν σηκωσης.
Και Τωρα αγκαζε με τον ΜΟΙΧΕΠΙΒΑΤΗ Κηφισιας σε συνεργασια ΑΓΑΣΤη.
Ποιος θα ελεγξη τους αναξιοπρεπεις μοιχεπιβατες να τους χαρακτηριση ΠΡΟΒΑΤΟΣΧΗΜΟΥΣ ΛΥΚΟΥΣ, ΑΡΠΑΓΑΣ ΚΑΙ ΛΗΣΤΑΣ, οπως εκαμε ο Αγιος Ιωαννης ο Χρυσοστομος;
.Αυτοι οι ...στρατηγοι της φακης σας αυτον και τους αλλους Ζησηδες , Μεταλληνους, Σαραντηδες και τους αλλους ΜΑΪΝΤΑΝΟΥΣ της κακοδοξιας τους;
Και ειχαν το θρασος αυτοι να εμφανισουν σε ημεριδα στη Θεσσαλονικη τον Γιγαντα Γεροντα Αγιο και Πατερα Φιλοθεο Ζερβακο.
Και ο Ζησης μαλιστα τολμησε να βγαλη και βιβλιο και να παρουσιαση ο λαπας τον Γεροντα της Πιστης που μαχονταν με τον τροπο του ΛΙΟΝΤΑΡΙΣΙΑ χωρις να φοβατει τις συνεπειες με εναν δεσποτη σχεδον ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗ της εποχης τον Παροναξιας Επιφανιο.
Τολμουν αυτοι να μιλουν για Ορθοδοξια που θησαυρισαν απο τον π. Παϊσιο και τους Αγιους που σεβονταν ο π. Παϊσιος.
Μεχρι και αυτο σκεφτηκαν για το πως να αποκτησουν ΑΡΓΥΡΙΑ.
Φοβεροι ρασοφοροκαλογηροι.
Αει στους Κυριλλους σας βεβηλοι των ιερων και των οσιων.
Αντε αποκαλυφθητε και αλλο για να σας συχαθουν και οι ...κοτες!!!
Μολις χθες ειδαμε και τον αλλο ...κερβερο του Μελισσοχωριου μαζι με τον ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗ ...Αχυρενιο της Σερβιας σε χθεσινη φωτογραφια με τον ΥΒΡΙΣΤΗ των Αγιων και του Αγιου ΙΟΥΣΤΙΝΟΥ Ποποβιτς.
Χαρμα οφθαλμων.
Ιδου και ο Σιγονταροοικουμενιστης που τον ΤΡΕΜΕΙ Ο ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ.
Ας γελασουμε:
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ, Τετάρτη 21
Ἡ ἀναβίωσητῆςΓνωστικῆςπλάνηςστὰρεύματατῆςΝέαςἘποχῆς
π. Ἀρσένιος Βλιαγκόφτης, δρ. Θεολογίας, πτυχ. Φιλολοσοφίας
σε αντιαιρετικη ομιλια στην Μητροπολι Κηφισιας.