Μάθαμε ἀργοπορημένα γιὰ τὴν ἐκδήλωση ἀναγόρευσης τοῦ
Ἀρχιεπισκόπου Αὐστραλίας Στυλιανοῦ σὲ ἐπίτιμο διδάκτορα, ποὺ πραγματοποιήθηκε
στὸ Πανεπιστήμιο Κρήτης. Ὀρθόδοξοι Ἐπίσκοποι τίμησαν τὸν ἄνθρωπο αὐτό, ὁ ὁποῖος ἐβλαστήμησε τὸν
Κύριο μὲ τὴν συγκεκριμένη "Ἐγκύκλιo" τὰ Χριστούγεννα τοῦ 1986, καὶ οὐδέποτε τὴν
ἀνακάλεσε, παρότι ἔγινε ἀφορμὴ νὰ ἀφορισθεῖ ὁ ἀείμνηστος Νικόλαος Σωτηρόπουλος.
ΚΙ ὄχι μ΄όνο αὐτό, ἀλλὰ
συμβαίνει καὶ τὸ ἑξῆς πονηρόν: Ἡ συγκεκριμένη Ἐγκύκλιος, τὴν ὁποία ἀναζητήσαμε ἔχει
ἐξαφανιστεῖ!!! Ὁ δὲ θεολόγος κ. Πανταζῆς ποὺ τὸν παρακαλέσαμε νὰ μᾶς τὴν ἀποστείλει
ἀπὸ τὴν Αὐστραλία, παρὰ τὶς προσπάθειες, δὲν τὴν ἐντόπισε πουθενά. Μᾶς ἔγραψε:
Διενεργείται μια ύπουλη και πονηρή προσπάθεια απόσυρσης
και εξαφανίσεως αυτής της Βλασφήμου Εγκυκλίου του Αρχιεπισκόπου Αυστραλίας
Στυλιανού.
Στην επίσημη Ιστοσελίδα της Αρχιεπισκοπής, ενώ στο Αρχείο
Εγκυκλίων υπάρχουν όλα σχεδόν τα έτη, αυτό το έτος ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ!
Ευτυχώς την βρήκε συγγεν΄ης μου στο προσωπικό του Αρχείο, απ’ όπου και η φωτοτυπία που σας στέλνω.
Δημοσιεύουμε
α) τὴν Ἐγκύκλιο μὲ
τὰ βλάσφημα λόγια τοῦ Αὐστραλίας γιὰ τὸν Θεό μας,
β) Μιὰ μικρὴ ἀναφορὰ σ' αὐτὴν τοῦ θεολόγου κ. Πανταζῆ,
γ) τὴν εἴδηση γιὰ τὴν
τιμητικὴ τελετὴ τοῦ κ. Στυλιανοῦ στὴν Κρήτη καὶ τὴν «ἁγιοποίησή» του ἀπὸ τὸν
μητροπολίτη Ρεθύμνης
δ) ἕνα βίντεο μὲ ὁμιλητὴ
τὸν π. Σάββα Ἀχιλλέως, ὁ ὁποῖος ἀναφέρεται στὴν βλάσφημη αὐτὴ Ἐγκύκλιο.
Ἀπόσπασμα ἀπὸ
εὐρύτερη δημοσίευση τοῦ κ. Πανταζῆ:
Συγκεκριμένως, στην επίμαχη
εγκύκλιό του, τα Χριστούγεννα του 1988, η οποία διαβάστηκε από τους ιερείς σε
όλους σχεδόν τους Ναούς της Αρχιεπισκοπής μας και δημοσιεύθηκε στην «ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ» (τεύχος 108, Δεκεμβρίου 1988), εκεί κήρυξε,
ότι ο Χριστός δεν ήταν αναμάρτητος εξ άκρας συλλήψεως, όπως ακριβώς μας
παρέδωσαν οι Αγιοι Πατέρες, ούτε κατέβηκε από τον ουρανό Αναμάρτητος αλλά «κατέκτησε» την αναμαρτησία σταδιακώς, βήμα προς βήμα, «με οδύνη» (ίσως υπονοεί την οδύνη της ηδονής) κατόπιν
(αδικαιολογήτου, ανυπάρκτου και παντελώς αντιδογματικού) «αγώνος και πάλης» μεταξύ των δύο φύσεων και των δύο θελήσεών
του και έπειτα «κατέκτησε» την αναμαρτησία και αναδείχθηκε ηθικώς θριαμβευτής...
Αυτές μάλιστα οι δηλώσεις επέχουν θέση ανταποκρίσεως της επίκαιρης τότε
ταινίας.
Παραθέτω τα λόγια του με
ακρίβεια:
«Όποιος νομίζει ότι η ανθρωπίνη φύση του Χριστού έπεσε
από τον ουρανό τέλεια και αναμάρτητη σαν μετέωρο μαγικού αιφνιδιασμού, δηλαδή
μηχανικά και ανώδυνα - όπως περίπου παρουσιαζόταν ο από μηχανής Θεός των
Αρχαίων - αυτός δεν θα καταλάβει ποτέ τον βαθμό της κενώσεως πού καταδέχθηκε ο
Θεός Λόγος» και «Η αναμαρτησία του Κυρίου έπρεπε να βιωθεί κατά τον πιο
υπαρξιακό τρόπο από τους πιστούς, ως ηθική νίκη του Θεανθρώπου που κατακτήθηκε
βήμα προς βήμα μέσα από τον αγώνα και την πάλη των δύο φύσεων και δύο
θελήσεων».
Απορώ τι είδους «αγώνα»
είχε να κάνει ο Χριστός μας με την αμαρτία και για ποιά ακριβώς «πάλη»
αποτολμεί να επισυνάψει ο Αρχιεπίσκοπός μας στο Πρόσωπο του Χριστού μας, ο
Οποίος προκάλεσε τους πάντες με την αυστηρή, διαχρονική, απειλητική Του
ερώτηση: «Τις ελέγξει Με περί
αμαρτίας;»
ΘΕΡΜΑ ΛΟΓΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΡΕΘΥΜΝΗΣ ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΤΗ ΑΝΑΓΟΡΕΥΣΗΣ Αρχιεπίσκοπος Αυστραλίας: Επίτιμος διδάκτορας του Πανεπιστημίου Κρήτης
Τοπικά Νέα
Παρασκευή, 10 Οκτωβρίου, 2014 | 21:05
Κείμενο
Καρεκλά Σοφία Φωτογραφίες Ι.Μ Ρεθύμνης
Επίτιμος
διδάκτορας του Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Κρήτης
αναγορεύθηκε την Τετάρτη ο αρχιεπίσκοπος Αυστραλίας κ. Στυλιανός.
Η αναγόρευση του κ. Στυλιανού πραγματοποιήθηκε από την αναπληρώτρια πρύτανη του Πανεπιστημίου Κρήτης, καθηγήτρια κ. Ελένη Παπαδάκη, στο Σπίτι του Πολιτισμού στο Ρέθυμνο.
Ο αρχιεπίσκοπος Αυστραλίας γεννήθηκε το 1935 και κατάγεται από το Ρέθυμνο. Σπούδασε στην Θεολογική Σχολή της Χάλκης και το 1958 χειροτονήθηκε πρεσβύτερος στη γενέτειρά του. Μετά από πολυετείς σπουδές σε Ελλάδα και εξωτερικό, ανακηρύχθηκε Διδάκτωρ Θεολογίας. Το 1975 εξελέγη για τον αρχιεπισκοπικό θρόνο της Αυστραλίας.
Ο μητροπολίτης Ρεθύμνης κ. Ευγένιος, στο λόγο του κατά την τελετή αναγόρευσης του αρχιεπισκόπου Αυστραλίας σε επίτιμο διδάκτορα του πανεπιστημίου Κρήτης, μίλησε για τον κ. Στυλιανό με θερμά λόγια.
«Το πανεπιστήμιό μας δίκαια απονέμει αυτόν τον τίτλο τιμής στον άνθρωπο εκείνο που δεν δίδει αλλά δίδεται κυριολεκτικά στην εκκλησία. Με αφοσίωση στην αποστολή και την αρχιερατική του ευθύνη, εργάσθηκε άοκνα για την εκκλησία. Χωρίς να δειλιάσει, χωρίς να συμβιβασθεί, χωρίς να προδώσει αρχές», είπε ο κ. Ευγένιος αναφερόμενος στην συνολική προσφορά του κ. Στυλιανού στην εκκλησία.
Τον χαρακτήρισε, μάλιστα, σε άλλο σημείο της ομιλίας του, ως «ένα ρασοφορεμένο βουνό, έναν άνθρωπο με σπινθηροβόλο βλέμμα και υψηλούς οραματισμούς, έναν εκκλησιαστικό ηγέτη με βαθύ στοχασμό, ενατένιση, φρόνηση, σύνεση, υπομονή και προπάντων προσευχή».
Με την φροντίδα του κ. Στυλιανού, λειτουργούν σε όλες τις κοινότητες και τις ενορίες της αρχιεπισκοπής Αυστραλίας ελληνικά απογευματινά και κατηχητικά σχολεία. Ο αριθμός των μαθητών τους ανέρχεται στους δέκα χιλιάδες περίπου.
Το 1986, ο αρχιεπίσκοπος Αυστραλίας ίδρυσε την Θεολογική Σχολή του Αποστόλου Ανδρέα στο Σίδνεϋ, κατά τα πρότυπα της Θεολογικής Σχολής της Χάλκης, για να προετοιμάζονται εκεί τα πρόσωπα που θα επωμίζονται το έργο της εκκλησίας.
Πέραν των τιμητικών τίτλων και διακρίσεων καθώς και των ακαδημαϊκών εδρών που κατέχει, ο Αρχιεπίσκοπος Αυστραλίας εξελέγη παμψηφεί ως ο μόνιμος Πρόεδρος για τον επίσημο θεολογικό διάλογο μεταξύ Ορθοδόξων και Ρωμαιοκαθολικών, (Πάτμος- Ρόδος, 1980).
Ο κ. Στυλιανός, για λόγους υγείας, δεν μπόρεσε να παραστεί στην εκδήλωση για την αναγόρευσή του. Απέστειλε, όμως, μαγνητοσκοπημένες τόσο τις ευχαριστίες του όσο και την ομιλία του με τίτλο “Ποίηση και Προσευχή”.
Η αναγόρευση του κ. Στυλιανού πραγματοποιήθηκε από την αναπληρώτρια πρύτανη του Πανεπιστημίου Κρήτης, καθηγήτρια κ. Ελένη Παπαδάκη, στο Σπίτι του Πολιτισμού στο Ρέθυμνο.
Ο αρχιεπίσκοπος Αυστραλίας γεννήθηκε το 1935 και κατάγεται από το Ρέθυμνο. Σπούδασε στην Θεολογική Σχολή της Χάλκης και το 1958 χειροτονήθηκε πρεσβύτερος στη γενέτειρά του. Μετά από πολυετείς σπουδές σε Ελλάδα και εξωτερικό, ανακηρύχθηκε Διδάκτωρ Θεολογίας. Το 1975 εξελέγη για τον αρχιεπισκοπικό θρόνο της Αυστραλίας.
Ο μητροπολίτης Ρεθύμνης κ. Ευγένιος, στο λόγο του κατά την τελετή αναγόρευσης του αρχιεπισκόπου Αυστραλίας σε επίτιμο διδάκτορα του πανεπιστημίου Κρήτης, μίλησε για τον κ. Στυλιανό με θερμά λόγια.
«Το πανεπιστήμιό μας δίκαια απονέμει αυτόν τον τίτλο τιμής στον άνθρωπο εκείνο που δεν δίδει αλλά δίδεται κυριολεκτικά στην εκκλησία. Με αφοσίωση στην αποστολή και την αρχιερατική του ευθύνη, εργάσθηκε άοκνα για την εκκλησία. Χωρίς να δειλιάσει, χωρίς να συμβιβασθεί, χωρίς να προδώσει αρχές», είπε ο κ. Ευγένιος αναφερόμενος στην συνολική προσφορά του κ. Στυλιανού στην εκκλησία.
Τον χαρακτήρισε, μάλιστα, σε άλλο σημείο της ομιλίας του, ως «ένα ρασοφορεμένο βουνό, έναν άνθρωπο με σπινθηροβόλο βλέμμα και υψηλούς οραματισμούς, έναν εκκλησιαστικό ηγέτη με βαθύ στοχασμό, ενατένιση, φρόνηση, σύνεση, υπομονή και προπάντων προσευχή».
Με την φροντίδα του κ. Στυλιανού, λειτουργούν σε όλες τις κοινότητες και τις ενορίες της αρχιεπισκοπής Αυστραλίας ελληνικά απογευματινά και κατηχητικά σχολεία. Ο αριθμός των μαθητών τους ανέρχεται στους δέκα χιλιάδες περίπου.
Το 1986, ο αρχιεπίσκοπος Αυστραλίας ίδρυσε την Θεολογική Σχολή του Αποστόλου Ανδρέα στο Σίδνεϋ, κατά τα πρότυπα της Θεολογικής Σχολής της Χάλκης, για να προετοιμάζονται εκεί τα πρόσωπα που θα επωμίζονται το έργο της εκκλησίας.
Πέραν των τιμητικών τίτλων και διακρίσεων καθώς και των ακαδημαϊκών εδρών που κατέχει, ο Αρχιεπίσκοπος Αυστραλίας εξελέγη παμψηφεί ως ο μόνιμος Πρόεδρος για τον επίσημο θεολογικό διάλογο μεταξύ Ορθοδόξων και Ρωμαιοκαθολικών, (Πάτμος- Ρόδος, 1980).
Ο κ. Στυλιανός, για λόγους υγείας, δεν μπόρεσε να παραστεί στην εκδήλωση για την αναγόρευσή του. Απέστειλε, όμως, μαγνητοσκοπημένες τόσο τις ευχαριστίες του όσο και την ομιλία του με τίτλο “Ποίηση και Προσευχή”.
http://www.dogma.gr/default.php?pname=Article&art_id=6859&catid=6
Ἀποσπάσματα ἀπὸ τὴν ὁμιλία τοῦ Μητροπολίτη Ρεθύμνης γιὰ τὸν Ἀρχιεπίσκοπο Αὐστραλίας
...Καταθέτω λοιπόν, ἐξ ἰδίας πείρας, «ὃ ἀκήκοα, ὃ ἑώρακα τοῖς ὀφθαλμοῖς, ὃ ἐθεασάμην καὶ αἱ χεῖρες μου ἐψηλάφησαν»
γιά τήν «ἐν τῇ ταπεινώσει» δύναμη τοῦ Ἀρχιεπισκόπου Στυλιανοῦ.
Αὐτή ἡ δύναμη κινεῖ ἀπόψε καί τή δική μου γλώσσα, ὅπως καί τούς δικούς σας λογισμούς, σέ εὐχαριστία, πρωτίστως στό Θεό πού μᾶς τόν χάρισε Ἐπίσκοπο τῆς Ἐκκλησίας
Του, παιδαγωγό μέ γνήσιο ἁγιοπατερικό
φρόνημα, ὁδηγό, πατέρα, ἀδελφό καί φίλο.
Αἰσθάνομαι λοιπόν ἔντονα
τήν πνευματική μου ἔνδεια
καί δέν θά πῶ σχεδόν τίποτε
δικό μου, ἀλλά θά μεταφέρω
ἁπλά στήν ἀγάπη σας κατ’ ἀρχήν τούς λόγους, πού μέ ἰδιαίτερη βαρύτητα ἀπέδωσε
στόν Ἀρχιεπίσκοπο
Στυλιανό τούς χαρακτηρισμούς πού τοῡ ἀξίζουν, ποιός ἄλλος, ὁ Μέγας Πατριάρχης μας Βαρθολομαῖος.
Σέ Σεπτό Πατριαρχικό Γράμμα Του, ὁ Πατριάρχης Βαρθολομαῖος ἔγραφε γιά τόν Ἀρχιεπίσκοπο
Στυλιανό, ὅταν συμπλήρωνε
εἰκοσιπενταετία στό πηδάλιο τῆς μεγάλης ἐπαρχίας τοῦ Οἰκουμενικοῦ Θρόνου, τῆς Ἱερᾶς Ἀρχιεπισκοπῆς Αὐστραλίας, ὅτι ἀποτελεῖ «πολυσχιδῆ
προσωπικότητα, διακεκριμένον θεολόγον, δυνάμενον νά παρουσιάζῃ μέ ἀκρίβειαν καί σαφήνειαν τήν ἀλήθειαν καί τήν διδασκαλίαν τῆς Ὀρθοδοξίας, ἀλλά καί νά προβάλλῃ αὐτήν εἰς τούς ἑτεροδόξους συνομιλητάς...».
Ὁ Ἀρχιεπίσκοπος Στυλιανός στόν ἀνδρειωμένο ἀγῶνα του γιά τήν ἀλήθεια τῆς Ἐκκλησίας
δέχθηκε πολλές ταπεινώσεις καί ὄχι λίγες
φορές παρεξηγήθηκε καί παρερμηνεύθηκε, ὄχι πάντοτε ἀκούσια.
Αὐτός εἶναι ὁ Ἀρχιεπίσκοπος Στυλιανός, ἕνας κατά πάντα Ὀρθόδοξος
Ἱεράρχης... λόγος τοῦ Λόγου, λόγος Θεοῦ, γι’ αὐτό καί λόγος παρηγοριᾶς καί ἀνάπαυσης,
πού ἀρδεύει ψυχές.
Πού εἶναι λόγος συστηματικῆς δογματικῆς
θεολογίας, μέ βαθύτατα ὀρθόδοξο ἐκκλησιολογικό, ἀνθρωπολογικό καί σωτηριολογικό
περιεχόμενο.
http://www.romfea.gr/oikoumeniko-patriarxeio/arxipiskopi-kritis/27236-2014-10-10-12-56-58
Βίντεο μὲ ομιλία τοῦ π. Σάββα Ἀχιλέως γιὰ τὴν Ἐγκύκλιο τοῦ κ. Στυλιανοῦ
Δεν υπάρχει αμφιβολία, ότι υπάρχει κλασσική περίπτωση λανθασμένης διατύπωσης, η οποία θα μπορούσε να διορθωθή σε επόμενη εγκύκλιο και να λήξη το θέμα εκεί.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε ανθρώπους που ασχολούνται συνεχώς με τον λόγο, (συγγραφείς, ομιλητές, κληρικούς, κλπ) συμβαίνει μερικές φορές λάθος έκφρασης ή διατύπωσης, το οποίο δημιουργεί σύγχυση στο ακροατήριο.
Εδώ όμως, το θέμα πήρε μεγάλη έκταση, έγινε φασαρία για μεγάλο χρονικό διάστημα, και κατέληξε δυστυχώς στον γνωστό αφορισμό.
Αξιζε να αφοριστή ένας άνθρωπος, επειδή ένας Επίσκοπος έκανε λάθος στο κήρυγμα ?
Αλλαξε πίστη κάποιος Ορθόδοξος, επειδή διάβασε το κήρυγμα του Στυλιανού ?
Πρόκειται για απλό φραστικό λάθος ή για ανελέητη διαστροφή της δογματικής διδασκαλίας της Εκκλησίας μας; Και, αφού έγινε τόσος θόρυβος και προκλήθηκε τόσο μεγάλος σκανδαλισμός ψυχών υπέρ ων Χριστός απέθανε,γιατί δεν εκδόθηκε, μετά ταύτα, σχετική διευκρινιστική εγκύκλιος ούτως ώστε να κοπάσει ο μέγας σάλος;
ΔιαγραφήΟσο για τον αρχιεπίσκοπο Αυστραλίας και τα κατά καιρούς "κατορθώματά" του καλό θα είναι να αναδημοσιευθούν κάποτε στο διαδίκτυο τα μνημειώδη κείμενα με τίτλο ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΝΑ που δημοσιεύτηκαν στην ιστορική εφημερίδα ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝ ( και τα οποία με ντοκουμέντα καταδεικνύουν πανηγυρικά την ολέθρια και δικτατορική εκκλησιαστική πολιτική του αρχιεπισκόπου Στυλιανού) στις δεκαετίες του 80 και 90 προκειμένου να δούμε αν αντέχουν στο φως της ιστορικής μνήμης τα εγκώμια τα οποία "επιδαψίλευσε" στον εν λόγω αρχιεπίσκοπο ο μητροπολίτης Ρεθύμνης. Επίσης στο υπό μορφήν pdf ηλεκτρονικό αρχείο της εφημερίδας ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΤΥΠΟΣ, στα τεύχη της δεκαετίας το 80, περιέχεται σχετικό δημοσιογραφικό υλικό αρκετά αξιόλογο και χρήσιμο.
Λ.Ν.
Γιατί θέλετε να προκαλείτε την νοημοσύνη του κοινού ανθρώπου ; Οταν ομιλεί για ΄΄ΑΝΑΝΤΙΡΡΗΤΗ ΑΝΑΜΑΡΤΙΣΙΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ΄΄. εσείς αυτό πως το καλαβαίνετε ; Ντρέπομαι για το κατάντημα σας και τις εξακολουθητικές συκοφαντικές αναφορές σας στο πρόσωπο ενός μεγάλου Αρχιεποσκόπου !
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ αείμνηστος Ψαρουδάκης για το πατριαρχείο της Κωνσταντινούπολης και τους Χαρκιανάκι και Ζηζιούλα: 1)"Αλλού θα έπρεπε να στραφεί το Φανάρι και να καθαρίσει πρώτα την κόπρο του Αυγείου που με τη δυσοσμία των αιρετικών δοξασιών(Χαρκιανάκη-Ζηζιούλα) και τον οικουμενισμό στους κόλπους του, μολύνει και κατασκανδαλίζει τον ιερό χώρο της Ορθοδοξίας". 2)"Για τη σημερινή κατάσταση της Εκκλησίας το πιο μεγάλο μερίδιο ευθύνης έχει το Οικουμενικό Πατριαρχείο με την τυχοδιωκτική του πολιτική,τις ερωτοτροπίες του με την παναίρεση του οικουμενισμού, και το χειρότερο με τις μασσωνικές του διασυνδέσεις".
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Αυστραλίας Στυλιανός σαφώς και απεριφράστως κηρύττει αίρεση με τη βλάςφημη εγκύκλιο των Χριστουγέννων του 1988. Στη εγκύκλιο περιέχονται τα εξής:
ΑπάντησηΔιαγραφήΑ. «Όποιος νομίζει ότι η ανθρωπίνη φύση του Χριστού έπεσε από τον Ουρανό τέλεια και αναμάρτητη, σαν μετέωρο μαγικού αιφνιδιασμού... αυτός δεν θα καταλάβει ποτέ το βαθμό της κενώσεως που καταδέχθηκε ο Θεός Λόγος».
Β. «Η αναμαρτησία του Κυρίου έπρεπε να βιωθεί κατά τον πιο υπαρξιακό τρόπο από τους πιστούς, ως ηθική νίκη του Θεανθρώπου που κατακτήθηκε βήμα προς βήμα μέσα από τον αγώνα και την πάλη των δύο φύσεων και των δύο θελήσεων».
Η Εκκλησία διδάσκει με τη Δογματική της ότι η ανθρώπινη φύση του Χριστού υπήρξε τελεία «εξ άκρας συλλήψεως» και παρέμεινε τέλεια καθ' όλη την επίγεια ζωή Του. Ο Χριστός από της συλλήψεώς Του κατά τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου παραμένει ο Αυτός, Τέλειος Θεός και Τέλειος Άνθρωπος. Ο Χριστός είναι «ο νέος Αδάμ». Γεννάται χωρίς σπέρμα ανδρός, όπως ο Πρωτόπλαστος Αδάμ και, συνεπώς, δεν είναι φορέας του προπατορικού αμαρτήματος, το οποίο κληροδοτείται δια του σπέρματος σε όλους εμάς τους μεταπτωτικούς ανθρώπους. Γι’ αυτό «ως νέος Αδάμ» και μάλιστα χωρίς να πέσει, όπως ο Αδάμ, ο Χριστός είναι ο μόνος Τέλειος Άνθρωπος. Κατά τον αρχιεπίσκοπο Στυλιανό ο Χριστός γεννήθηκε ατελής και αμαρτωλός, και η αναμαρτησία του Κυρίου «κατακτήθηκε βήμα προς βήμα»!
Όποιος δεν μπορεί να καταλάβει ότι εδώ ο Αυστραλίας υβρίζει τον Χριστό είναι αξιολύπητος για τα σαλεμένα μυαλά του!
Όσοι δικαιολογούν τον αρχιεπίσκοπο Αυστραλίας ή αλληθωρίζουν μπροστά στις κακοδοξίες του, θα έχουν την ίδια μ´ αυτόν τραγική μοίρα, αφού αγαπούν τον υβριστή Στυλιανό περισσότερο από τον υβριζόμενο Χριστό.
ΑπάντησηΔιαγραφήOδυσσέα αδελφέ μου
ΑπάντησηΔιαγραφήγιατί δεν δημοσιεύεις ολα τα σχόλια ;Δεν φοβάσαι τον Θεό;Ηδη πορεύεσαι εις την απέναντι όχθη
Ξερεις γιατι δεν τα δημοσιευω ολα Ψευτοπτωχοπροδρομε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατι εγω ειμαι παιδι του Σωτηροπουλου και του Καντιωτη και οχι δεσποτογατος του Στυλιανου που εισαι εσυ που υπερασπιζεσαι τις Αιρεσεις ενος Αιρεσιαρχου.
Καταλαβες γιατι;
Και εχω μυρωδια τετοια που μου εγινε Εκτη αισθησι.
Μεχρι και το οτι εκανε μνημοσυνο στον Σωτηροπουλο ο Αιρεσιαρχης μας εγραψαν το ψευτομαντατο απο Αυστραλια τα τσιρακια του για να εκθειασουν τον ...μεγαλοκαρδο Στυλιανο τον ...εκγονο και εγκωμιαστη του ΠΙΘΗΚΑΝΘΡΩΠΟΥ Καζαντζακη.
Με τα ψεμματα που μας αποστελλουν καποιοι αργυρωνητοι γατοι του εμεις δεν τα καταπινουμε.
Γκεγκε δεσποτογατε Σκητοπροδρομε;
Αει στη σκητη σου να κλαψης τις αμαρτιες σου και τις αμαρτιες του αφεντη σου.
Εχεις δικαίωμα Οδυσσέα, να επαίρεσαι για τους πνευματικούς σου πατέρες, αλλά ο Απόστολος Παύλος μας συνιστά, να μήν είμαστε του Παύλου, του Κηφά, του Καντιώτη, του Σωτηρόπουλου, αλλά του Χριστού.
ΔιαγραφήΟλοι είμαστε αμαρτωλοί αδελφέ μου ! Αλλος λιγότερο αλλος περισσότερο!Πρόσεξε όμως αδελφέ μήπως αυτλη σου η ιστοσελίδα σε οδηγησει στην καταστροφή !Τότε οδυσσέα ούτε ο Καντιώτης αλλά ούτε και ο Σωτηρόπουλος θα μπορούν να σε σώσουν! Ο Κύριος εγγύς και ο χρόνος σου προς μετάνοια ελάχιστος!
Διαγραφήπ. Ιάκωβος ,Σκήτη Τιμίου Προδρόμ
----------------------------------------
Ξερω πολυ καλα οτι εισαι Ψευτοπροδρομος.
Αυτο διαισθανομαι.
Αν εισαι πραγματικος εχουμε και εμειλ και τηλεφωνο μπορεις να μας παρης ή να μας στειλης τα αλλα στοιχεια σου.
Αλλοιως εισαι ενας δειλος και δεν αξιζεις για να λεγεσαι χριστιανος και πολυ περισσοτερο για μοναχος της σκητης του προδρομου, αλλα μονο για δεσποτογατος.
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΟΥ ΑΥΤΗ Η ΣΚΗΤΗ;
Ομως το υφος σου δεν μας συγκινει γιατι ξερουμε τι βοθρος ερχεται εκει απο την Αυστραλια.
Κοιταξε λοιπον τα κειμενα των Αγιων μας και αφησε τις κακοδοξιες και τις αθλιοτητες των ζωντανων ψευδεπισκοπων αιρετικων και αιρεσιαρχων..
Ο Στυλιανος εδωσε πολυ ασχημες εξετασεις εκει στην Αυστραλια.
Το παρελθον του ειναι πολυ κακο.
Ερχομαστε και καταλαμβανουμε εμεις οι σκωληκες της γης τις θεσεις της Εκκλησιας και αφηνουμε μετα ταυτα ως καταλοιπα μονο τα ...κοπρια μας.
Και εγω και εσυ ειμαστε για φευγιο.
Εισαι τοσο σιγουρος οτι εγω θα φυγω πριν απο εσενα;
Ο Στυλιανος σου στο σφυριξε;
Η Σκήτη του Τιμίου Προδρόμου είναι Ρουμάνικη και ανήκει στη Μ. Λαύρα, απέχει δε 1 ώρα απ' αυτήν.
ΔιαγραφήΙΚ
Ανώνυμοι 3-12 και 4-34
ΑπάντησηΔιαγραφήΟύτε δικαιολογούμε ούτε αλλοιθωρίζουμε, ούτε αγαπούμε ανθρώπους περισσότερο από τον Χριστό.
Απλώς καταλαβαίνουμε ότι "το λανθάνειν ανθρώπινον", και όταν επεξηγείται, (όπως έγινε εδώ με επόμενο άρθρο του Στυλιανού), τότε το θέμα λαμβάνει τέλος, και δεν χρειάζεται να έχη πνευματικά θύματα, (δηλαδή "να την πληρώση" ο Νίκος Σωτηρόπουλος).
Στην ΛΗΣΤΡΙΚΗ ψευτοσυνοδο την ΑΝΙΕΡΗ και ΥΠΕΡΑΝΙΕΡΗ επαιξε ο εμπαθης Στυλιανος τον πρωτευοντα ρολο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕξεφρασε την επιθυμια του να παρεμβη ο Βαρθολομαιος στα εκκλησιαστικα της Ελαλδος και να προτεινει αντικανονικα τον Ψευτοαφορισμο και ....ελακισε πονηρα ως ο Ιουδας ο δολιος.
Ποτε λοιπον μετανοιωσε γι αυτο του το ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑΤΙΚΟ ΕΓΚΛΗΜΑ;
Μηπως μετανοιωσε σημερα;
Συνεχιζει τα ζειθ τα τελευταια του με τις κακιεςς του και τις φθονεροτητες του γιατι ο Σωτηροπουλος του χαλασε το ΠΡΟΦΙΛ του το ψευτικο.
Μας περνουν για χαχολους οι ρασοφοροι αυτοι της πασης αθλιοτητος γι αυτο και ενεργουν οπως ενεργουν.
Αν υπηρχαν ζωντανοι χριστιανοι θα τους ερριχναν στη θαλασσα οπως εκαναν με την επιστροφη απο την Φλωρεντια.
Σημερα ομως ραινουν τον Αρχιαιρεσιαρχη με λουλουδια.
Ζουμε σε Εποχες Αντιχριστου ασυζητητει.
Προς 7:30 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Στυλιανός δεν έκανε λάθος, όπως ισχυρίζεσαι, αλλά έγραψε αυτά ακριβώς που φρονεί. Τα ίδια βλάσφημα για την αναμαρτησία του Χριστού επανέλαβε και σε τηλεοπτική εκπομπή της Αυστραλίας και μάλιστα με πιο ωμό τρόπο, με αποτέλεσμα να εισπράξει τη διαμαρτυρία ενός εκ των συμμετασχόντων στην εκπομπή, και μάλιστα ετεροδόξου. Ποτέ δεν επανόρθωσε το δήθεν λάθος του, αλλ´ απλώς προσπάθησε να δικαιολογηθεί και εξετέθη ακόμη περισσότερο. Τα σχετικά κείμενα έχουν δημοσιευθεί στον «Εκκλησιαστικό Αγώνα». Γιατί αμνηστεύεις τα κακόδοξα φρονήματά του, αντί να του συνιστάς μετάνοια; Δεν ξέρεις ότι έτσι κινδυνεύεις και συ;
Δεν γνωρίζω αν ο Στυλιανός έκανε φραστικό λάθος ή φρονεί αυτά που γράφει. Αντίθετα γνωρίζω, ότι πρωτοστατεί στον οικουμενισμό με εκείνη τη θλιβερή Καμπέρα. Πάντως πρέπει να παθαίνει μεταλλάξεις, γιατί στο ίδιο περιοδικό 21 χρόνια μετά εμφανίζεται, ως σφόδρα αντι-οικουμενιστής και σφόδρα αντι-παπικός και ελέγχει σφοδρότατα το Βενέδικτο με άρθρο του: "Παπισμός, το ανυπέρβλητο εμπόδιο της χριστιανικής ενότητας". Εκεί στο πρόσωπο του Βενέδικτου κατηγορεί τον Παπισμό για ένα σωρό στρεβλώσεις και τον προκαλεί να απαντήσει σε ερωτήματα που του θέτει:
ΑπάντησηΔιαγραφή1/ για τις ψευδοκλημέντιες και ψευδοϊσιδώριες διατάξεις περί δωρεών κ.λπ.
2/ για το πρωτείο εξουσίας του Ρώμης που στηρίζεται από τον Παπισμό σε ιστορικογεωγραφικούς όρους, που αν ίσχυαν, τότε τα Ιεροσόλυμα θα είχαν το πρωτείο και όχι η Ρώμη, ως πόλης που γεννήθηκε, σταυρώθηκε και αναστήθηκε ο Κύριος.
3/ για την ανυπαρξία σοβαρότητας του Παπισμού, στο ότι κάποιος Επίσκοπος μιας πόλης διαδέχεται κάποιον Απόστολο.
4/ για το ότι οι ΡΚαθολικοί Επίσκοποι διορίζονται, ενώ οι Ορθόδοξοι εκλέγονται από Σύνοδο, πράγμα άγνωστο στον Παπισμό.
5/ για το ότι κατά άκρα επιείκια και ανοχή οι Ορθόδοξοι δέχονται τους ΡΚαθολικούς επισκόπους, ως ομολόγους τους, ενώ στην ουσία δεν είναι.
6/ για το ότι θεωρούν, ως "ατέλεια" της Ορθοδοξίας, το ότι δεν αποδέχεται το πρωτείο και το αλάθητο.
7/ για το ότι κηρύττει την καταδικασθείασα θεωρία της τελειολαγνείας, που είναι μια μορφή Ναρκισσισμού.
8/ για το ότι ο Βενέδικτος έχει απομονωθεί και δεν ακολουθεί πλέον τις ενθουσιαστικές μελέτες του, ως καθηγητής Ratziger.
(Φωνή Ορθοδοξίας, τ. 325-326, 2007).
ΙΚ
Αγαπητέ Ιωάννη. Λες: "Δεν γνωρίζω αν ο Στυλιανός έκανε φραστικό λάθος ή φρονεί αυτά που γράφει."
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΚΩΣ δεν γνωρίζεις και ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ να γνωρίζεις οτι ΤΑ ΦΡΟΝΕΙ και μάλιστα ΔΗΜΟΣΙΩΣ. Το "δε γνωρίζω" ως προς τις βλασφημίες εναντίον του Χριστού μας που και εσύ λατρεύεις, σημαίνει "δεν με ενδιαφέρει". Σε ενδιαφέρει όμως το πόσο εκτενέστερα έγραψε για το παπισμό και τα ερεύνησες εις βάθος και εις πλάτος σπαταλώντας υπέραρκετό χρόνο σε υποδεέστερο θέμα!
Μάθε λοιπόν πως τα όσα έγραψε περί παπισμού, τα έγραψε "για τα μάτια" για το φόβο των Ιουδαίων" και για άλλο σοβαρότατο και σοκαριστικότατο λόγο, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ και ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΟΛΟΓΙΚΟ! ΟΛΕΣ οι Αρχιεπισκοπές και ΟΛΑ τα Πατριαρχεία είναι ΥΠΟΧΕΙΡΙΑ της Vatican Bank, κι' αν τολμούν ας βγουν να το διαψεύσουν!
Είσαι έξυπνος άνθρωπος και θα έπρεπε να γνωρίζεις ότι μιλάμε για ένα τετραπέρατο τέρας μορφώσεως και στυγνά υεροχική διάνοια ασύγκριτα ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ με άκρως σατανική πειθώ. ΜΗ σε πείθουν λοιπόν τα καμώματά του. Και το ότι παραιτήθηκε από ΠΡΟΕΔΡΟΣ και Αποκλειστικός, Παγκόσμιος, Πατριαρχικός Εκπρόσωπος του Οικουμενιστικοὐ Διαλόγου, ΔΕΝ ήταν επειδή τον ένοιαξε ο παπισμός ως δόγμα και η συγκινήθηκε για την κατηγορηματική ΑΡΝΗΣΗ του Πάπα να ασπαστεί την Ορθοδοξία, εφ' όσον ο Πάπας ΔΗΛΩΣΕ και ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕ πως ΔΥΟ θέματα ΔΕΝ πρόκειται ΠΟΤΕ να θέσει στη τράπεζα του Διαλόγου και αποτελούν αυστηρώς ΑΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΑ (strictly NON-Negotiable) και ασυζήτητα εις τον αιώνα: ΤΟ ΠΡΩΤΕΙΟ και το ΑΛΑΘΗΤΟ!
Λοιπόν αδελφέ μου, ΑΛΛΟΙ ήταν οι λόγοι που τον "ανάγκασαν" να παραιτηθεί από Πρόδερος και δεν είναι επί του παρόντος. ΥΨΙΣΤΟ για μας (και για σένα πιστεύω) είναι και πρέπει να είναι οι δηλώσεις του και θέσεις του ως προς την αναμαρτησία του Χριστού. ΤΟ ΕΧΕΙ ΔΗΛΩΣΕΙ ΔΗΜΟΣΙΩΣ πως ο ΒΛΑΣΦΗΜΟΣ και ΑΡΧΙΜΑΣΩΝΟΣ Καζαντζάκης "παρουσιάζει την καθαρά ανθρώπινη πλευρά του Χριστού" και "δεν κάνει θεολογία αλλά ΤΕΧΝΗ" και πάντως επιτρέπεται "Ποιητική Αδεία" αυτή η ύψιστη τέχνη (και μάλιστα θαυμάσια και αξιέπαινη) διότι σε Ραδιοσυνέντευξη δήλωσε ότι "του έκανε έντονη εντύπωση" (τόσο έντονη που νιώθει ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΣ για το δυσφημιστικό πάντως γεγονός ότι είναι ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΤΟΥΣ Κρητικοί , για αυτό και δήλωσε σε συγγενικό του πρόσωπο με φρικιαστική αγανάκτηση και σεισμογόνα οργή: "ΚΡΗΤΙΚΟΣ ΕΙΜΑΙ, Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΚΑΝΩ!"
Όσοι λοιπόν τον υπερασπίζονται και αναμασούν τις "μουχλιασμένες" πια φτηνές και ρηχές δικαιολογίες περί "φραστικού λάθους" πέφτουν και αυτοί θύματα της ΕΝΤΕΧΝΗΣ και μαεστρικά κεκαλυμένης εωσφορικής ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑΣ για την υποτιθέμενη "αναντίρρητη αναμαρτησία του Χριστού!" Τώρα, τον έδεσε το γάϊδαρό του ο Αυστραλίας. "Πόντων εκάλυψε" την καταποντισμένη και ναυαγισμένη του απόπειρα για συγκάλυψη και απόσυρση. Είναι ασφαλισμένος πια, διότι οι δύο "πανηγυρικά νεκροί" (για τον ίδιο) δεν μπορούν πλέον να υλοποιήσουν και να ανακινήσουν δικαστική του ΔΙΩΞΗ, η οποία μάλιστα δεν τέθηκε απλώς στο "Αρχείο" αλλά ο Φάκελος τυγχάνει ΙΣΧΥΡΑΣ, Μασονικής, ΣΙΩΝΙΣΤΙΚΗΣ Προστασίας, την οποία ούτε το ΥΠΑΤΟ Πλανηταρχικό-Παγκόσμιο-Διακυβερνητικό Δικαστήριο δεν μπορεί και δεν πρόκειται να "πειράξει". "Πειραγμένοι" και "επικηρυγμένοι" είναι αυτοί που τολμούν να αναδύουν στην επιφάνεια και να αναχαιτίζουν τέτοιες καταστάσεις και παλιές "ιστορίες για αγρίους".
Ειδικά από σένα πάντως, αδελφέ μου Ιωάννη, περίμενα και προσδοκούσα να έχεις το θάρρος της γνώμης να το κατηγορείς για όσα τον εμήνυσαν ΠΟΛΥ σοβαρά και ΠΟΛΥ αγαπητά σε σένα ΠΡΟΣΩΠΑ, και όχι να κάθεσαι απαθέστατα να λες "δε ξέρω" και "ουκ οίδα..." αλλά τα περί παπισμού σαφώς επίστασαι και μάλιστα έμμεσα επαινείς και άθελα διαφημίζεις...
Περίεργο, και πάλι, γνωστή η τακτική σου!
Δεν διαφημίζω, ούτε άθελα, ούτε ηθελημένα, ούτε επαινώ τα περί Παπισμού, εγώ που πλειστάκις έχω αρθρογραφήσει σφοδρώς εναντίον του (ακόμη και σε αυτό το ιστολόγιο).
ΔιαγραφήΔεν γνωρίζω (..... ουδέν οίδα) αν ο Αυστραλίας έγραψε αυτά που έγραψε, εμμέσως εναντίον του Βαρθολομαίου μετά τις προσεγγίσεις του με τον Βενέδικτο.
Πάντως εξακολουθώ και έχω την απορία, πως ένας ΒΛΑΣΦΗΜΟΣ και ΑΡΧΙΜΑΣΩΝΟΣ Καζαντζάκης έγραψε ένα τόσο θαυμάσιο ύμνο για την Υπεραγία Θεοτόκο, στην τραγωδία "Χριστός".
Δεν γνωρίζω κανέναν ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ, που να εξυμνεί την μητέρα του Χριστού! Και μη μου πάτε στους αγγέλους φωτός κ.λπ.
ΙΚ
Πρίν σου λύσω την απορία, θα σε ρωτήσω ευθέως - και θα μου απαντήσεις ευθέως:
Διαγραφή1. Η φράση σου "ένα τόσο θαυμάσιο ύμνο" είναι ειρωνική, με δόση σαρκασμού; ή πράγματι εκφράζεις ειλικρινά έναν τόσο μεγάλο αποκλειστικό δικό σου θαυμασμό και συνεπώς επαληθεύεις απροκάλυπτα και πανηγυρικά την πάρα πολύ συχνά αποδιδομένη εναντίον σου κατηγορία: "Πάψε, Φιλοκαζαντζακικέ!" (στην οποία δεν απήντησες ΠΟΤΕ)
2. Πιστεύεις ότι ο Καζαντζάκης ήταν όντως ΜΕΓΑΣ ΒΛΑΣΦΗΜΟΣ και ΑΡΧΙΜΑΣΩΝΟΣ;
3. ΠΟΙΑ η δική σου αποκλειστική, παρασκηνιακή σχέση με την Μασονία; (μη μου πεις "αν θέλω σου απαντώ" διότι και αυτό το ξέρω, αλλ' έχει σημασία που ρωτώ...
Άκουσε αγαπητέ Μ. Ιεροεξεταστή:
ΔιαγραφήΑ/
Ποτέ μου δεν αρνήθηκα να απαντήσω σε καμία ερώτηση, ακόμη και σε αυστηρά προσωπική. Αν με ρωτήσεις "πόσες φορές πάω με τη γυναίκα μου" θα σου απαντήσω αβίαστα με μια εύκολη απάντηση: Όσες φορές επιτρέπει η Εκκλησία και οι Κανόνες της, σύμφωνα με το "από συμφώνου προς καιρόν".
1/ Η φράση μου "ένα τόσο θαυμάσιο ύμνο" είναι πραγματική, αλλά δεν είναι δική μου. Προέρχεται από ένα γέροντα πνευματικό στο άγιον Όρος, Όταν του διάβασα τις δυο πρώτες σειρές, χωρίς να πω τον συγγραφέα, αμέσως μου απάντησε: "Καζαντζάκης. Είδες ακόμη και ένας εχθρός του Θεού γράφει ένα τόσο θαυμάσιο ύμνο προς την Παναγία". Και για άρση κάθε παρεξήγησης, ο ίδιος "τα έψαλε" δεόντως στο Βαρθολομαίο, για τα οικουμενιστικά του ανοίγματα, όταν αυτός επισκέφθηκε το Όρος και είχε συνάντηση μαζί του.
Όσο για το "φιλοκαζαντζακικέ" δηλώνω, ότι δεν είμαι φίλος κανενός (αισθάνομαι ανάδελφος). Προσπαθώ να γίνω φίλος του Θεού και μην παρεξηγηθώ, που χρησιμοποιώ έκφραση του Καζαντζάκη, για τον αιρετικό Φραγκίσκο. ΄Αλλωστε, πως μπορεί να γίνει κανείς φίλος με ένα που ψαχνότανε, με ένα που πάλευε να βρει το Θεό έξω του, με έναν πανθρησκειαστή, με ένα μασόνο;
2/ Ο Καζαντζάκης ήταν ένας μεγάλος βλάσφημος, γιατί ότι γνώρισε το βλαστήμισε. Βλαστήμισε το Βουδδισμό, βλαστήμισε τον κομμουνισμό, βλαστήμισε την αθεϊα, βλαστήμισε τον Χριστιανισμό, βλαστήμισε ακόμη και τη μασονία με τα έργα του. Δεν μπορεί να προσδιορίσει κανείς και να τον κατατάξει κάπου. Σε όλα ξεκίναγε με ενθουσιασμό και κατέληγε στην άρνηση. Ήταν θιασώτης της αποκατάστασης των πάντων, κάτι που φαίνεται και στον ύμνο αυτό (αμαρτωλοί και δίκαιοι θα αγκαλιαστούν). Δεν μπορώ να προσδιορήσω τι ήταν. Μπορώ να πω τι δεν ήταν: Ορθόδοξος Χριστιανός.
Δεν γνωρίζω αν ήταν Αρχιμασώνος. Γνωρίζω, ότι ήταν μασόνος, μιάς και καταγράφεται στον κατάλογο των μασόνων της Μ. Στοάς της Ελλάδος, όπως και πολλοί άλλοι ακόμη και Ιεράρχες (Μελέτιος Μεταξάκης, Χρυσόστομος Αθηνών, Ιεροσολύμων Βενέδικτος, Σμύρνης Χρυσόστομος, κ.ά.).
ΙΚ
Β/
Διαγραφή3/ Γνωρίζω, ότι γνωρίζεις κάποια πράγματα, αλλά δεν τα γνωρίζεις επαρκώς και ασφαλώς δεν γνωρίζεις τη στάση μου για τη Μασονία:
Πριν από 46 χρόνια με πλησίασαν 2 μασόνοι στη δουλειά μου (γιατί χρειάζεται μαρτυρία 2 μασόνων, για να γίνει κανείς μασόνος) και μου πρότειναν να γίνω μασόνος. Ο ένας ήταν Διευθυντής μου (και μέγας ευεργέτης του Ι.Ν. αγίου Γεωργίου Καρύκη!) και ο άλλος συνάδελφός μου. Μου έδωσαν κάποια μασονικά έντυπα να τα μελετήσω και να συναντηθούμε μετά από 6 μήνες. Τα μελέτησα και σημείωσα πλήθος ερωτήσεων. Θυμάμαι μία: γιατί φοράτε ποδίτσες; Μετά 6 μήνες συναντηθήκαμε και υπέβαλα τις ερωτήσεις μου. Στραβομουτσούνιασαν και απάντησαν ότι είναι κάποιοι συμβολισμοί, όπως έχουμε και στην Εκκλησία. Δεν μου έδωσαν πειστικές απαντήσεις και επειδή είχα σφοδρές αντιδράσεις, το αποτέλεσμα ήταν να μουν πουν, ότι "και να θέλω να γίνω μασόνος, δεν με δέχονται, γιατί ρωτάω πολλά". Εκεί έληξε και το ζήτημα.
Αυτή ήταν λοιπόν η παρασκηνιακή μου σχέση με τη Μασονία, αλλά η μελέτη των εντύπων αυτών με βοήθησε να στραφώ έκτοτε, κατά της Μασονίας. Αυτό έγινε με δυο τρόπους:
α/ Με τη καταδίκη της Μασονίας εκ μέρους μου, στο βιβλίο μου: "Γραμμωτός κωδικός και αριθμός του Αντιχρίστου" (αντίτυπα του οποίου κατέχει ο ιστολόγος, καθότι συνεργαστήκαμε στενά στη Θεσ/νίκη, ενάντια στη συνωμοσιολογία αυτή). Εκεί υπάρχει κεφάλαιο με τίτλο: "Σιωνιστικό κίνημα και Μασονία", όπου καταδεικνύεται η σχέση Σιωνισμού κα Μασονίας και καταγράφεται, ότι η Μασονία είναι θρησκεία και μάλιστα υπερθρησκεία και παραβαίνει σαφώς τους κανόνες της Ορθόδοξης Εκκλησίας και ως εκ τούτου θεωρείται αίρεση, γι' αυτό και έχει καταδικαστεί από την Εκκλησία το 1887 και το 1933, ο δε Κύπρου Κυπριανός είχε χαρακτηρίσει τους μασόνους, ως "λαοπλάνους και σκεύη κατηρτισμένα του Σατανά". Η Μασονία θεωρείται ως ένα από τα δυο εργαλεία της επικράτησης του Σιωνισμού, όπου στρατολογούνται σ' αυτόν τα πλουσιότερα και ανώτερου πνευματικού επιπέδου μέλη. Το δεύτερο εργαλείο είναι ο Χιλιασμός, όπου στρατολογούνται τα πτωχότερα και κατώτερου πνευματικού επιπέδου μέλη. Αυτά όλα και άλλα πολλά καταγράφονται στο ανωτέρω βιβλίο.
β/ Με αρθρογραφία μου σε εφημερίδες κατά της Μασονίας, με το σκεπτικό, ότι μασόνος και Ορθόδοξος Χριστιανός δεν συμβιβάζονται. Ενθυμούμαι μια διένεξη στον Τύπο με έναν υπερασπιστή της Μασονίας, που δικαιολογούσε την ταυτόχρονη ιδιότητα μασόνου και χριστιανού με το εξής επιχείρημα."'Οτι στη Σμύρνη, το ποίμνιο της εκεί Εκκλησίας ήταν και μασόνοι". Αυτό, θεωρώ ότι ο ποιμενάρχης της Σμύρνης Χρυσόστομος Καλαφάτης, αν μη τι άλλο, τουλάχιστον το ανεχόταν (μιας και το όνομά του δεν καταγράφεται στον κατάλογο της Μ. Στοάς και φαίνεται περίεργο, πως οι Μασόνοι δεν κατέγραψαν το όνομα ενός αγίου!).
Πολύ αργότερα και εντελώς τυχαία από την TV έμαθα για την ποδίτσα (από ένα μασόνο). Εξήγησε, ότι η ποδίτσα προστατεύει, ό,τι πολυτιμότερο έχει ο άνδρας, δηλ. τα γεννητικά του όργανα, τα οποία οι Εβραίοι θεωρούσαν ιερά. Πράγματι, ο Ισαάκ ορκίστηκε στα γεννητικά όργανα του Αβραάμ και ο Ιωσήφ στα του Ιακώβ ("βάλε το χέρι σου κάτω από τον μηρό μου.....").
Αυτή λοιπό ήταν η περίφημη σχέση μου με τη Μασονία, όπως καταγράφονται στο βιβλίο μου και στις εφημερίδες.
Πιστεύω να ικανοποίησα κάθε περιέργεια ("μη μοι δώσεις περιέργειαν").
ΥΓ. Διόρθωση ημαρτημένου: Στο Α΄ μέρος ανέφερα, ως μασόνο τον Αθηνών Χρυσόστομο, ενώ το ορθόν είναι: ο Αθηνών Χρύσανθος Φιλιππίδης, ο από Τραπεζούντος, όπως το αναγράφει και η Μ. Στοά.
Και μια συμβουλή: Δεν μπορείς να πολεμήσεις τον εχθρό, αν δεν τον γνωρίζεις πολύ καλά.
ΙΚ
Το ότι με υβρίζεις ως "Ιεροεξεταστή", αυτό καθόλου δεν σε τιμά, σκοτισμένε "ΙΚ"... Ρίχνεις τον εαυτό σου πολύ χαμηλά, παγκοσμίως... Κούφιες γνώσεις, ΚΟΥΤΟπόνηρες αποδόσεις... Δεν σε υπέβαλα σε βασανιστήρια ψυχοσωματικά, ούτε σε έμπιξα στο κρόταφο κάνα μάγκνουμ με ησυχαστήρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσο για την υποτιμητική και ασεβέστατη αναφορά στη σεβαστή σύζυγό σου, αυτό αποκαλύπτει μεγάλη ανωριμότητα, αρρωστημένη πεζότητα και φτωχότητα επιχειρημάτων.
ΠΟΤΕ δεν θα μου ενδιέφεραν οι συνουσιακές συζυγικές σας περιπτύξεις και η "συχνότητά" τους, όπως δεν με ενδιαφέρει και το Viagra. Ποτέ δε θα τολμούσα να ρωτούσα για αυτά. Κακώς, παραλόγως και ψυχοπαθολογικώς υποθέτεις τέτοιο ερώτημα εκ μέρους μου και αυτό με ΠΡΟΣΒΑΛΕΙ! "Εκ του περισσεύματος" λαλεί η καρδία σου και δεν προσμένω κάποια βεβιασμένη "Συγγνώμη" από αθεράπευτα εωσφορικά υπερήφανο άτομο.
Πέφτεις μόνος σου σε λάκκο που νόμισες πως έσκαψες για μένα. Επιστρατεύτεις αβίαστα τους Κανόνες για τις σεξουαλικές σου ορέξεις: "Όσες φορές επιτρέπει η Εκκλησία και οι Κανόνες της, σύμφωνα με το "από συμφώνου προς καιρόν", αλλά την οριστική υποχρεωτική ΑΠΟΧΗ από την πνευματική σου συνουσία και διαθρησκειακή Λαγνομανία τη βαπτίζεις "δυνητική" διότι ενδομύχως διενεργείται ηδονή στη βολεμένη και υποδουλωμένη σου ψυχή. Έτσι σε βόλεψε ο "ορθόδοξος" πνευματικός σου κι εμφανίζεσαι - πάραλογίζεσαι - παραζαλίζεσαι να μας πείσεις πως είμαστε "σχισματικοί."
Και τώρα για φράση σου και απορία αρχική: "ένα τόσο θαυμάσιο ύμνο" λυπάμαι που την ενστερνίζεσαι και που την "εκτιμά" τραγικά ο "γέροντας πνευματικός" στο άγιον Όρος. ΔΕΝ μας επιτρέπεται να αναγνωρίζουμε αλήθειες από Μασώνους, Βλασφήμους και Αιρετικούς!
Ακόμη κι ο Αρχιερέας της Εκκλησίας του Σατανά η ο Επικεφαλής Κυκλώματος Παιδεραστίας θα μπορούσε τεχνικά να γράψει και τέτοιο. Το μέτρο και παράδειγμα, μας το δείχνει ο Χριστός.
Ο Μέγας Πατέρας Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος αναφωνεί: "ΓΙΑΤΙ να μίλησε τόσο σκληρά κι επιτιμητικά ο Χριστός απευθύνων το ΠΕΦΙΜΩΣΟ (που σημαίνει κατά λέξιν ΒΟΥΛΩΣΕ ΤΟ! - το οποίο απευθύνω και σε σένα!) στα δαιμόνια που ομολόγησαν την μεγαλύτερη αλήθεια της Πίστεως ημών περί της Θεότητος του Ιησού;" Και απαντά:
"ΙΝΑ ΜΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΞ' ΑΚΑΘΑΡΤΩΝ ΧΕΙΛΕΩΝ ΡΕΙ!" Τα πάντα ρει, φθονερέ "ΙΚ" Κι όσο τρεπτός σιχαμερός και βδελυρός ήταν ο Καζαντζάκης, άλλο τόσο ΑΚΑΘΑΡΤΕΣ και ΒΛΑΣΦΗΜΕΣ είναι οι τάχα "θαυμάσιες Θεομητωρικές υμνολογικές του "εμπνεύσεις".
Το ότι "ο ίδιος γέροντας "τα έψαλε" δεόντως στο Βαρθολομαίο, για τα οικουμενιστικά του ανοίγματα, όταν αυτός επισκέφθηκε το Όρος και είχε συνάντηση μαζί του" δεν με συγκινεί.
Αποτειχίστηκε; Είναι ιερεύς; Ποιόν μνημονεύει ο ηγούμενός του; Τί ιδέα έχει για τον ΓΕΡΟΝΤΑ ΤΟΝ ΑΓΙΟΠΑΤΕΡΙΚΟ (ΜΕ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΠΑΡΑΚΑΛΩ!) ΠΑΤΕΡΑ ΕΥΘΥΜΙΟ (χωρίς μάλιστα το "Τρικαμηνά" κι ας υπάρχει δεύτερος. ΕΝΑΣ είναι και ο ΠΡΩΤΟΣ!)
(συνεχίζεται...)
Χαίρομαι τουλάχιστον που απαρνείσαι το "φιλοκαζαντζακικέ".
ΑπάντησηΔιαγραφήΤί κι αν "ψαχνότανε"; Κι ο διάβολος "ψαχνότανε" κσι "έταζε τας Παρθένους" λέγει ο Άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης.
Τί κι αν "πάλευε" να βρει το Θεό; Βρήκε και ΑΣΠΑΣΤΗΚΕ ΤΟΝ ΕΩΣΦΟΡΟ! ΛΑΤΡΕΨΕ ΤΟΝ ΜΑΤΣ ΚΑΙ ΕΞΥΜΝΗΣΕ ΤΟΝ ΜΠΑΘΟΜΕΤ!
Οχι μόνο "δεν ήταν Ορθόδοξος Χριστιανός" ούτε καν άνθρωπος, ούτε καν ζώον. ΤΕΡΑΣ της σατανικής αβύσσου, Θηρίο της κολάσεως Αποκαλυπτικό.
Λες "Δεν γνωρίζω αν ήταν Αρχιμασώνος. Γνωρίζω, ότι ήταν μασόνος"
Λάθος!! Ήταν 33ου βαθμού! Ερευνησέ το, αν σ' ενδιαφέρει. Εχει σημασία η Αρχηγία όπως και η Οικουμενική Πατριαρχία.
Αλλά και η στάση σου για τη Μασονία ΟΥΔΟΛΩΣ με συγκινεί! Μάλλον άλλοι είναι οι ύποπτοι λόγοι που ιστορείσαι - κοκορεύεσαι τα παρασκήνια "καμώματά" σου.
Με ενδιαφέρει η ΠΑΡΑΛΟΓΗ και ΑΝΤΙΠΑΤΕΡΙΚΗ σου στάση ως προς την Παναίρεση του Οικουμενισμού. ΣΥΜΠΟΡΕΥΕΣΑΙ. ΚΟΙΝΩΝΕΙΣ. Εκπροσωπείσαι και ΟΜΟΛΟΓΕΙΣ αφοσίωση, ένωση ΛΑΤΡΕΙΑ στο Π.Σ."ε".
Είστε ενεργά, υποστατά, ΙΣΟΤΙΜΑ και ΙΣΟΚΥΡΑ ΜΕΛΗ εσύ κι ο πνευματικός σου (που μας αποκρύπτεις συστηματικώς το όνομα του). Εσύ κι ο πνευματικός σου, ποιείται το Σώμα του Χριστού, της Π.Σ."ε" της ΠΟΡΝΗΣ μέλη!!
Τί κι αν "στραβομουτσούνιασαν οι μασόνοι για κάποιοι συμβολισμοί, όπως έχουμε και στην Εκκλησία". ΕΔΩ όμως η ΜΝΗΜΟΝΕΥΣΗ κι η Μελοποίηση στο βέβηλο και βδελυρό το Π.Σ."ε", ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ! Μα ΥΠΑΡΚΤΟΣ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟΣ ΟΝΤΟΛΟΓΙΚΟΣ ΔΟΓΜΑΤΙΚΟΣ ΕΝΩΤΙΣΜΟΣ. Υποβιβασμός και Υποδουλωτισμός. Αχρείωση, εξαθλίωση και πλήρης εξευτελισμός!
Τι κι αν καταδίκασες τη Μασονία κι έγραψες και βιβλίο; ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΕ ΕΜΠΡΑΚΤΩΣ τον Οικουμενισμό, ΟΧΙ με Χαρτοπολεμικές "αρθρογραφίες σου σε εφημερίδες"
Κι αν η "μασονική ποδίτσα προστατεύει, ό,τι πολυτιμότερο έχει ο άνδρας, δηλ. τα γεννητικά του όργανα" (κατά ορθή μα ρηχή σου επισήμανση) η συμπόρευση κσι συγκοινωνία με την Παναίρεση τα αχρηστεύει, τα μολύνει με AIDS μολυσματικό θανατηφόρο.
Λες οτι "ο Ισαάκ ορκίστηκε στα γεννητικά όργανα του Αβραάμ και ο Ιωσήφ στα του Ιακώβ ("βάλε το χέρι σου κάτω από τον μηρό μου.....") ΕΣΥ Ιωάννη, ΠΟΥ βάζεις το χέρι σου; Σε ΠΟΙΟ οικουμενιστικό Μηρό ορκίζεσαι διά της Μνημονεύσεως και Μοιχεύσεως των όσων ηγουμένων σε εκπροσωπούν;
Δεν ικανοποίησες καμία περιέργειά μου, επαλήθευσες και απεκάλυψες πολλά. Πιο πολλά απ' όσα περίμενα...
Όσο για τη συμβουλή σου, ΔΕΝ δέχομαι συμβουλές απο ΣΙΓΟΝΤΑΡΟΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ειδικά σαν κι εσένα!
Και δεν πολεμώ εσένα και το Καζαντζάκη ως "εχθρούς μου", ωστε να χρειάζεται "να σας γνωρίζω καλά." Γνωρίζω πολύ καλά πως είστε φίλοι του οικουμενιστικού κόσμου και εχθροί του Θεού. Κι αυτό μου φτάνει.
Ανώνυμος29 Οκτωβρίου 2014 - 9:16 π.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι να απαντήσει κανείς σ' έναν χείμαρο ακατανοησιών;
Πρώτον δεν ακούει και δεύτερον συμπαρασύρει τα πάντα στο πέρασμά του, εφαρμόζοντας επακριβώς το παπικό δόγμα του αλαθήτου.
Όσο για τον π. Ευθύμιο δεν έχω να πω τίποτε. Μιλάνε όμως καποιοι αγιορείτες, που τον υπαρασπίστηκαν στο δικαστήριο και.....
ΙΚ
Δεν βαζω τα παρακατω γραφομενα σου ΙΚ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατι αυτα που γραφεις και ξερω για ποιον τα γραφεις αποτελουν ΕΝΤΡΟΠΗ οχι για τον Αγωνιστη π. Ευθυμιο αλλα για τον Αγιορειτη καλογηρο που ....ανεκρουσε πρυμναν, οπως λες, προς εντροπη του αλλα και των αλλων γειτονων του καλογηρων του Σιγονταροοικουμενισμου.
Και θαπρεπε αυτος ο καλογηρος που λες οτι ....μετανοιωσε, να παη να αυτοκτονηση ο ταλαιπωρος και οχι να το θεωρεις αυτο ως πατημα κατα του π. Ευθυμιου αλλα ως πατημα δικο του και των αλλων.
Αυτους εσυ εχεις για υποδειγμα ή τους Αγιους και τις Αγιες του Θεου που Αγωνιζονταν τιτανια για την Πιστι του Χριστου, αλλα και τους Αγνους και Ανυστεροβουλους και Αγαθους Δουλους του Θεου, που εκαμαν ακομα και ...φονους, ναι ακομα και φονους, επειδη τολμησαν να γκρεμισουν τις Αγιες Εικονες και αφου γκρεμισαν την σκαλα στους Εικονομαχους και τους γκρεμοτσακισαν, οπως η Αγια Θεοδοσια που οπως περιγραφουν οι Ιστορικοι ήταν Μεγαλη και Θαυματουργη Αγια στην Κωνσταντινουπολι.;
Αυτους να μιμεισθε και αυτους να υπακουτε ΙΚ. τους σημερινους χρεωκοπημενους καλογηρους της ανεσης και της καλοπερασιας που κακοδοξουν ή καποιοι απο αυτους παρασυρονται και απο αλλους αλλων σκοπιμοτητων καλογηρους.
Ωστε τον σκανδαλισε το Πανινο αεροπλανο του ....π. Ευθυμιου ε;!!!
Και πιστεψε ο καλογηρος αυτος οτι ο π. Ευθυμιος ειχε στην ιδιοκτησια του εστω και Πανινο αεροπλανο;
Εσυ το πιστεψες αυτο και μαλιστα το διεδιδες;
Και δεν ντραπηκες ακομα και που το σκεφτηκες;
Σκεφτομαι καμμια φορα, καλα ειναι εκει που ειναι οι χριστιανουληδες.
Δν αξιζουν την Χαρι του Θεου και των Αγωνιστων μεχρι θανατου Αγιων Του.
Για καπου αλλου ειναι προορισμενοι ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ και οχι για ναναι ΥΙΟΘΕΤΗΜΕΝΑ ΤΕΚΝΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ.
Δεν γνωρίζω, αν αποτελούν εντροπή για το γεροντάκι, που ανέκρουσε πρύμνα ή αν θα έπρεπε να αυτοκτονήσει (ωραία συμβουλή από Χριστιανό!), ούτε αν αποτελεί εντροπή για τους μπεκρούλιακες ρώσους γειτόνους του, που είναι κατάσκοποι του Κύριλλου και γι' αυτό τους επισκέπεται και ο Ιλαρίωνας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκτός από τους κεκοιμημένους αγίους, έχω και για υπόδειγμα κάποιους ζώντες αγίους, όπως το γεροντάκι αυτό, μιας και έζησα εμπειρίες πρωτόγνωρες: Κάποιο βράδυ του Οκτώβρη (μετά τη μετάνοια) θελήσαμε (είμαστε δυο) να επισκεφθούμε την καλύβα του. Πήγαμε, ανοίξαμε την πόρτα, αλλά σκοτάδι παντού. Φωνάξαμε, αλλά καμία απάντηση. Βγήκαμε έξω και ψάχναμε, οπότε κάπου μακρυά σε ένα θάμνο είδαμε φωτάκι. Πλησιάσαμε προσεκτικά και είδαμε μέσα στο θάμνο το γεροντάκι γονατιστό να προσεύχεται μέσα στο θάμνο, λουσμένο στο φως (φως λευκό όχι χρωματιστό). Δεν ξέρω, αν ήταν φως θεϊκό ή φως διαβολικό, ούτε γνωρίζω το είδος της προσευχής. Ενδέχεται να προσευχόταν, γιατί ανέκρουσε πρύμνα και να παρακαλούσε το Θεό να το προστατέψει από την αυτοκτονία. Πάντως, προς λύπην ορισμένων δεν αυτοκτόνησε και τώρα περιθάλπεται από κάποιο μοναστήρι.
Αυτό λοιπόν το χρεωκοπημένο γεροντάκι ακολουθούμε, της άνεσης και της καλοπέρασης του θάμνου!
Δεν ξέρω αν το γεροντάκι ήξερε, ότι το αεροπλάνο ήταν πάνινο ή χάρτινο, πάντως έμαθε για το αεροπλάνο στο δικαστήριο, κάτι που του είχε αποκριβεί επιμελώς, γιατί αν το ήξερε δεν θα πήγαινε (όπως μου είπε).
Προσωπικά δεν πιστεύω τίποτε και πράγματι ντρέπομαι για την κατάντια μου και ζητώ τη χάρη και το έλεος του Θεού, τα μόνα πολύτιμα δώρα, που κάποιοι φαίνεται να νοιώθουν, ότι τα έχουν εξασφαλίσει.
ΙΚ
Kαλα ειναι ΙΚ. ναχης για αγιους μονο τους κεκοιμημενους και μερικους που ξεχωριζουν εν τη γη που ειναι σπανιοι.
ΔιαγραφήΚαι αυτοι οι σπανιοι φαινονται απο τα ....πατηματα τους, τις ...πατημασιες τους, αν βαδιζουν επανω στις ....πατημασιες των Αγιων.
Το γεροντακι αυτο το αγραμματο δεν ξερουμε τι ειναι και μπορει να ειχες και καποια φαντασια εκεινη τη στιγμη της ...ορασεως.
Προ ημερων συναντησε τον π. Ευθυμιο και τον αγκαλιασε και συνεξομολογηθηκε μαζι του.
Και προ τριμηνου περιπου πηγα στην κλινικη που νοσηλευονταν και τον ειδα και συνομιλησαμε μαζι του ελαχιστα.
Με γνωρισε δεν ειπε πολλα πραγματα γιατι μαλλον φευγει οπως αισθανομαι και εγω οτι οπου ναναι θα φυγω.
Ξερεις κατι ΙΚ;
Ο Διαβολος μεχρις οτου ξεψυχισουμε μας εχει απο πισω.
Και τους αγιους τους εν τη γη ιδιως.
Λοιπον μηδενα προ του τελους μακαριζε και μπορει να πεφτουμε καμια φορα και εξω.
Δεν χρειαζεται τοσο ευκολοπιστια.
Ειναι πονηρες οι μερες.
ΟΡΓΑΝΟ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΑ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΒΑΛΕ
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ΚΥΡΙΟΣ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΑΛΛΑ
Ο ΠΟΝΥΡΟΣ ΔΙΑΒΟΛΟΣ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΝΑ
ΕΠΙΤΙΜΗΣΕΙ ΤΑ ΔΕΜΟΝΙΑ ΠΟΥ ΚΟΥΒΑΛΑ ΑΜΗΝ .
Μας λέγει ο Σωτηροπούλος Αυστραλίας ότι αφού οι ιεχωβάδες λέγουν ότι αναστήθηκαν τότε για τι ει να τα κοκάλα τους εδώ. δίκιο έχει! το ίδιο ισχύει για τα λείψανά που έχετε κάτω από τα ιερά
ΑπάντησηΔιαγραφή