Κυριακή 20 Ιουλίου 2014

Αποτειχισι: Ολοι οι Σιγονταροοικουμενιστες οταν τους περιφερουμε σε αδιεξοδο ...ΜΟΥΓΓΑ!!! Ολοι τους, ομοιοι ομοιων με τους Οικουμενιστες, εφαρμοζουν την ιδια τακτικη. Με το να μην μας απαντουν δεν αντιλαμβανονται οι ...αφελεις "ευλαβεις βλαμμενοι", κατα πατερα Παϊσιον, οτι σιωπουν προ της προκλησης των ιδιων των Αγιων Πατερων που εμεις και μονο χρησιμοποιουμε και την γραμμη των οποιων οι ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ εφαρμοζουμε. Τι κριμα, τι κριμα. Αν ολοι αυτοι ακολουθουσαν την γραμμη των Αγιων Πατερων και οχι των Κακοδοξων σημερινων γερονταδων τους, θα δινονταν ενα γερο χτυπημα στο ερχομενο πανοπλο αρμα του Σατανικου Οικουμενισμου. Δεν αντιλαμβανονται οτι οι ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΟΥΣ απεναντι στην Ιστορια ειναι ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ; Ξεχνουν τις καταδικαστικες αποφασεις της Ιερας Αποκαλυψεως;

========================================

 

Καινοφανεῖς ἢ σύμφωνες μὲ τὴν Ἱ. Παράδοση οἱ τοποθετήσεις τοῦ γ. Ἀγάθωνος;



Συνεργάτης μας ἔστειλε στὸ ἱστολόγιο «Κατάνυξις» σχόλιο, ποὺ δὲν τὸ δημοσίευσαν. Το δημοσιεύουμε στὴ συνέχεια, κάτω ἀπὸ κάποιες ἀναγκαῖες ἐπεξηγήσεις καὶ τοποθετήσεις.

«Κατάνυξις» ἀνάρτησε ἕνα Βίντεο ὑπὸ τὸν τίτλο: «Ο καθηγούμενος της Ι. Μ. Κωνσταμονίτου Αγ. Όρους γέρων Αγάθων, εκφράζεται για την συνάντηση Βαρθολομαίου – Φραγκίσκου» (ἐδῶ).
Σ’ αὐτό, ὁ γ. Ἀγάθων λέγει ἀλήθειες ποὺ ἄλλοι Ἡγούμενοι καὶ Ἐπίσκοποι φοβοῦνται νὰ ποῦν. Ταυτόχρονα, ὅμως, ὅπως ἐπισημάναμε σὲ ἀνάρτησή μας μὲ τίτλο «Ἕνα βίντεο ποὺ θὰ σᾶς ἐξοργίσει, Φαιδρὲς δικαιολογίες Καθηγουμένου», (ἐδῶ καὶ ἐδῶ) εἶναι λυπηρὸ νὰ προβάλλονται ἀπὸ ἕνα ἀντι-Οἰκουμενιστικὸ ἱστολόγιο τέτοιες θέσεις Ἡγουμένου, ποὺ δὲν ἔχουν θεολογικὴ κατοχύρωση, δὲν στηρίζονται στὴν Ὀρθόδοξη Παράδοση, ἀλλ’ ἀντίθετα τὴν νοθεύουν.


Ὁ γ. Ἀγάθων, δηλαδή, κάνει γνωστό  ὅτι ἀποφάσισε νὰ Διακόψει τὸ Μνημόσυνο τοῦ Πατριάρχη Βαρθολομαίου –γιὰ δεύτερη ἢ τρίτη φορὰ ἀπὸ τὸ 2010– μὴ ἀντέχοντας νὰ βλέπει καὶ νὰ ἀκούει ὅσα κάνει, μὴ ἀντέχοντας νὰ τὸν βλέπει νὰ ἐπικοινωνεῖ μὲ τὸν Πάπα, ποὺ κατὰ τὸν γ. Ἀγάθωνα: «Πάπας ἴσον Διάβολος. Ὁ Βαρθολομαῖος συναναστρέφεται μὲ τὸν διάβολο»!!!
Ὅμως, δὲν προχωρεῖ στὴν Διακοπὴ Μνημοσύνου, ποὺ ἐνστικτωδῶς νιώθει τὴν ἀνάγκη ὅτι πρέπει νὰ κάνει. Γιατί; Ἐπειδὴ ὁ γ. Ἐφραίμ δὲν τοῦ ἔδωσε εὐλογία, παρόλο ποὺ κι ὁ γ. Ἐφραὶμ συμφώνησε πὼς συντρέχουν οἱ λόγοι γιὰ τὴν Διακοπὴ Μνημοσύνου! Καὶ γιατί δὲν δίδει εὐλογία; Ἐπειδὴ, λέει, δὲν ἔχουν τὰ κότσια νὰ διακόψουν τὸ μνημόσυνο καὶ ἄλλοι Καθηγούμενοι στὸ Ἅγιο Ὄρος(!) καὶ ἄρα θὰ τοὺς προσβάλλει!!
Τὸ ἂν προσβάλλεται ἔτσι καὶ ἀλλοιώνεται ἡ Ὀρθοδοξία, καὶ χάνονται ψυχές, αὐτὸ δὲν ἐνδιαφέρει!!!
  
Καὶ διερωτᾶται κάθε καλοπροαίρετος πιστός: Ὅταν μιὰ αἵρεση ἐνεφανίζετο στὴν Ἐκκλησία, περίμεναν οἱ ἅγιοι μας Ἀθανάσιος, Βασίλειος, Μάξιμος, Γρηγόριος (ὁ Παλαμᾶς), Μᾶρκος (ὁ Εὐγενικός) κ.λπ., νὰ συμφωνήσουν καὶ κάποιοι ἄλλοι ποιμένες, γιὰ νὰ διακόψουν τὸ Μνημόσυνο;
Ἂν ναί, νὰ μᾶς παρουσιάσουν τὸ σχετικὸ Πατερικὸ ὑλικό. Ἂν ὄχι, τότε, μήπως οἱ σεβαστοὶ κατὰ τὰ ἄλλα γέροντες Ἀγάθων καὶ εἰδικὰ ὁ γ. Ἐφραίμ,, ποὺ ἔχει νὰ ἐπιδείξει ἕνα τεράστιο ἱεραποστολικὸ ἔργο, εἰσάγουν νέα Παράδοση στὴν Ἐκκλησία;
Καὶ ὁ π. Νικόλαος Μανώλης, ποὺ κατευθύνει πνευματικὰ τὴν «Κατάνυξη» (καὶ ἀπὸ αὐτὸν λαμβάναμε  ἀπαντήσεις στὰ e-mail ποὺ στέλναμε στὸ ἱστολόγιο, ὅταν καταδεχόταν νὰ ἐπικοινωνεῖ μαζί μας), ἔχει τόση προσωποληψία στὸν γέροντά του, ὥστε γιὰ θέματα Πίστεως (κι ὄχι γιὰ προσωπικά του θέματα ἐξομολογήσεως) νὰ ὑποτάσσεται στὶς ἀντι-πατερικὲς θέσεις του; Ἂς πάρει νὰ ἀκούσει στὶς βιντεοσκοπημένες καὶ ἀναρτημένες ὁμιλίες του, ΟΛΑ ἐκεῖνα ποὺ γιὰ τὴν ἀνυπακοὴ σὲ θέματα Πίστεως ἔχει πεῖ καὶ ἀκούσαμε. Τίς ὑμᾶς ἐβάσκανε π. Νικόλαε; Γιατί, ἀντὶ νὰ ἀποσιωπᾶτε τὶς ἄστοχες θέσεις τοῦ Γέροντά σας καὶ ἔτσι νὰ τὸν προστατεύετε, τὶς ἀναρτᾶτε καὶ τὶς ἔχετε ἀναρτημένες ἐπὶ τριήμερον στὴν πρώτη θέση, ὡσὰν νὰ πρόκειται γιὰ θεόπνευστα ρήματα;
Δὲν καταλαβαίνετε ὅτι πρόκειται γιὰ κατακριτέα ἀντιπατερικὴ καὶ μετα-πατερικὴ ποιμαντική, ὡς πρὸς τὴν στάση μας ἀπέναντι στοὺς αἱρετικούς;
Ἡ ταπείνωση καὶ ἡ μετάνοια δὲν ἰσχύει μόνο γιὰ τοὺς λαϊκούς, πάτερ μου, ἀλλὰ καὶ γιὰ τοὺς κληρικούς. Ἀναλαμβάνουμε τὸ ρίσκο νὰ κατηγορηθοῦμε ὅτι κάνουμε ὑποδείξεις σὲ ἱερεῖς, παρότι λαϊκοί, ἀλλὰ τὸ ἀναλαμβάνουμε, γιατί αὐτὴ τὴν βεβαιότητα μᾶς δίνει ἡ Ὀρθόδοξη Παράδοσή μας, ποὺ στὸ θέμα αὐτὸ ἐξαντλητικὰ τὴν ἔχουμε ἐρευνήσει. Καὶ πρώτιστο καθῆκον μας εἶναι νὰ κάνουμε ὑπακοὴ στοὺς Ἁγίους, καὶ ὄχι στοὺς συγχρόνους ποιμένες, ὅταν διαπιστώνουμε ὅτι σὲ θέματα Πίστεως καὶ Ἱ. Παραδόσεως διαφοροποιῦνται ἀπὸ τοὺς Ἁγίους.
Εἶναι γνωστό, π. Νικόλαε, ὅτι σὲ ὅλα τὰ ἄλλα βασικὰ θέματα Πίστεως συμφωνοῦμε μαζί σας. Συμφωνοῦμε καὶ μὲ τὴν ἀντι-Οἰκουμενιστικὸ σας ζῆλο, ζῆλο τοῦ ἑορταζόμενου σήμερα προφήτη Ἠλία, στὸ ὁμώνυμο Ἱ. Ναὸ τοῦ ὁποίου προσφέρεται καρποφόρα τὶς ὑπηρεσίες σας καὶ τὸν ὁποῖο μιμεῖσθε, διωκόμενος ἀπὸ Οἰκουμενιστές! Βέβαια, ἐσεῖς θὰ βλέπετε στὶς θέσεις μας ἐμπάθεια κι ὄχι ἐνδιαφέρον γιὰ τὴν Πίστη μας καὶ ἀγάπη γιὰ σᾶς. Τὸ ἀνεχόμαστε. Ἡ συνέχεια θὰ δείξει τὴν ἀλήθεια.
Πάντως, ἐφ’ ὅσον ἔχετε πρὸς τὸ παρόν –ὅπως πιστεύουμε– ἀποκλείσει κάθε ἄλλη ἐπικοινωνία, δεχθεῖτε αὐτὴ τὴν ἀνάρτηση  μὲ καλὸ λογισμὸ καὶ συγχωρεῖστε μας γιὰ τὸ θάρρος μας. Ἐμεῖς περιμένουμε νὰ μᾶς ὑποδείξετε τυχὸν δικά μας λάθη ἢ παρερμηνεῖες.
«Πατερικὴ παράδοση»

Στὴ συνέχεια τὸ σχόλιο ποὺ μᾶς ἐστάλη:
 
Σχόλιο που δεν δημοσίευσε η «ΚΑΤΑΝΥΞΙΣ»

Τό γνωρίζω ότι δεν αντέχετε τέτοιες δημοσιεύσεις, αλλά ας τις δει τουλάχιστον ο π. Νικόλαος.
Θεωρείτε a priori ότι ο γέροντας Αγάθων και ο π. Νικόλαος, ... «οι έμπειροι πνευματικοί με χάρη Κυρίου και εφοδιασμένοι από τις αρετές τους τα εξετάζουν πολύ προσεκτικά και καλύτερα από εμάς» και λέτε «όταν ένας πνευματικός βαδίζει επάνω στους Θεοφόρους Πατέρες... δεν υπάρχει καν το ερώτημα ποια γνώμη υπερτερεί» σχετικά με τη Διακοπή Μνημοσύνου.
Παίρνετε, δηλ., ως δεδομένο το ζητούμενο. Το ερώτημα είναι: Έχουν στο συγκεκριμένο θέμα τη χάρη του Κυρίου; Πώς το γνωρίζουμε αυτό; Αν «ακολουθούν τους Πατέρες»! Τους ακολουθούν όμως; Εκατοντάδες χωρία έχει παραθέσει ο π. Ευθ.υμιος Τρικαμηνάς που ασχολήθηκε με το θέμα, και κανείς δεν απαντά στα πατερικά επιχειρήματα, αλλά προσφεύγει στην γνώμη του γέροντα τάδε ή τάδε; Μα για να δούμε αν έχει τη σωστή γραμμή ο τάδε γέροντας, πρέπει να καταρρίψει την συμπυκνωμένη Πατερική ἐπιχειρηματολογία που έχει ως τώρα παρατεθεί. Αντί επιχειρημάτων, όμως, διατυπώνονται αφορισμοί από τη μεριά σας. Παρουσιάστε μας ένα βιβλίο, μία μελέτη που να ανέτρεψε την Πατερική επιχειρηματολογία του π. Ευθυμίου.
Επίσης, σε ποιόν Ἄγιο στηριζόμαστε για να δεχθούμε ότι η θέση του γ. Αγάθων είναι η σωστή; Σε κανένα. Οι Άγιοι άλλα λένε να κάνουμε όταν υπάρχει αίρεση, όταν έχουμε να κάνουμε με σατανάδες.
Άγιος Μάρκος ο Ευγενικος: «Oυκ έστιν γαρ ο λόγος εν λόγοις ο αγών, αλλ’ εν πράγμασιν.
Ουδέ ρητών και αποδείξεων ο καιρός, αλλά δεί τους αγαπώντας τον Θεόν έργοις αυτοίς γενναίως παρατετάχθαι και πάντα κίνδυνον ετοίμους είναι παθείν υπέρ της ευσεβείας και του μη τη κοινωνία χρανθήναι των ασεβών».
Το χρέος τώρα των λαϊκών (και των κληρικών) κατά τον Γέροντα Παΐσιο είναι:
«Τις διάφορες θεωρίες των θεολόγων να τις περνάτε από το ΠΑΤΕΡΙΚΟ κόσκινο. Πρέπει να τις κοσκινίζετε με βάση τους ΠΑΤΕΡΕΣ και ό,τι είναι σκουπίδια ή πίτουρα να τα πετάτε. Να ψάχνετε με βάση τους ΠΑΤΕΡΕΣ. Προσέξτε ένα παράδειγμα. Υπάρχει το μπακίρι, ο μπρούντζος και ο χρυσός. Ακόμη και μπακίρι καλό και άσχημο, μπρούντζος καλός και άσχημος, χρυσός 12 καρατίων και χρυσός 24 καρατίων. Εσείς να διαλέγετε το χρυσό των 24 καρατίων. Και τα άλλα χρειάζονται, αλλά όλοι να προτιμάτε το χρυσό» (Πρεσβ. Διονυσίου Τάτση, Ο Γέροντας Παΐσιος).
Άγιος Συμεών ο Νέος ο Θεολόγος:
«Ευχαίς και δάκρυσι τον Θεόν καθικέτευσον πέμψαι σοι οδηγόν απαθή τε και άγιον. Ερεύνα δε και αυτός τας Θείας Γραφάς, και μάλιστα τας των Αγίων Πατέρων πρακτικάς συγγραφάς, ίνα ταύταις αντιπαρατιθείς τα παρά του διδασκάλου και προεστώτος σοι διδασκόμενα και πραττόμενα, ως εν κατόπτρω δύνασαι βλέπειν ταύτα και καταμανθάνειν και τα μεν συνάδοντα ταις Γραφαίς, εγκολπούσθαι κατέχειν τη διανοία. Τα δε νόθα και αλλότρια, διακρίνειν και αποπέμπεσθαι, ίνα μη πλανηθής. Πολλοί γαρ, ίσθι, πλάνοι και ψευτοδιδάσκαλοι, εν ταις ημέραις ταύταις γεγόνασιν» (Ρ.G. 120, 617).
Βενιαμίν

3 σχόλια:

  1. Όντως ο οικουμενισμός είναι αίρεση και μας χωρίζει από τον Θεό ...
    Και το να δείχνουμε εμμονή οικουμενιστικη είναι στην ουσια εμμονή στο να μένουμε χωρισμένοι από τον Θεό
    Σίγουρα θα πρέπει να απαλλαγούμε από αυτή την εμμονή ....αν εχουμε και να βρούμε την υγεία μας ... είναι ασθένεια και η Ορθοδοξία είναι το φάρμακο της ... και ο Ιησούς Χριστός ο Θεράπων Ιατρός ...

    Πρώτα λοιπόν πρέπει να αποταθούμε στον Ιησου Χριστό τον Θεράποντα Ιατρό με λόγια σαν και αυτά :

    " Κύριε Ιησού τώρα που σε θυμάμαι σε παρακαλώ μη με ξεχάσεις όταν σε ξεχάσω , μη με αρνηθείς όταν σε αρνηθώ .
    Ο Πέτρος ο μαθητής σου σε αρνήθηκε πόσο μάλλον εγώ που δεν είμαι των μέτρων Του .
    Προσευχήσου για μένα να βρω ξανά την πίστη μου , όπως έκανες με τον Πέτρο
    από την απιστία ανακάλεσε ,στην ολιγοπιστία στήριξε , στην ορθή πίστη στερέωσε με, στον λιμένα Σου οδήγησε με
    Με την θέληση μου ή ενάντια σε αυτήν όπως , όπου , όποτε θέλεις Σωτήρα μου και Σώσον με . "


    Να αποταθούμε στον Ιησού Χριστό τον Θεράποντα Ιατρό για να μας σώσει ...
    Γιατί αν δεν βάλει το Χέρι Του θεραπεία δεν έχει !

    Όμως μπορούμε να βοηθήσουμε και μεις ενεργά τον εαυτό μας ....

    Γνώσεσθε την αλήθεια και η αλήθεια ελευθερώσει υμάς

    Να μελετήσουμε την Ορθοδοξία να μάθουμε για την Πίστη μας .
    Η Ορθοδοξία είναι το φάρμακο κάθε αιρεσης κάθε κακοδοξιας .
    Και να μελετήσουμε κάθε αίρεση για να μπορούμε να την αναγνωρίζουμε στην πράξη

    Πχ : Τι έκανε ο Πάπας ?
    Έκανε τους πάντας δουλους του σε ότι θέλει ακόμα και αν αυτό είναι ενάντια στο θέλημα του Θεού . Έκανε και τους πιστούς και τους ιερείς και τους επισκόπους δούλους του

    Η σύνοδος δεν έχει δικαίωμα η να διαφωνήσει με τον Πάπα που έχει το ΑΛΑΝΘΑΣΤΟ και τον καθαιρέσει .... και όλοι πρέπει να τον υπακούν ακόμα και όταν οι εντολές είναι ενάντια στην συνείδηση τους , ενάντια στους ιερούς κανόνες , ενάντια στο Ευαγγέλιο .

    Όλα αυτά είναι αντίθετα στους Ιερούς κανόνες και αιρετικών έργα ...
    ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΟΜΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ... ΣΑΝ ΑΥΤΟΝ
    Οι οικουμενιστες κάνουν τα όμοια ... και όχι όσα η ορθόδοξη συνείδηση λέει ενάντια στους ιερούς κανόνες , ενάντια στο Ευαγγέλιο ενάντια στην ιερή παράδοση των αγίων .
    Και είναι ΦΩΣ ΦΑΝΑΡΙ οτι αυτό ακριβώς βλέπουμε στο Βίντεο
    Την παπικού τύπου υπακοή .
    Αυτή κάνει ο Αγάθων της ιεράς Μονής Κωνσταμονίτου υπακούοντας στον πάπα (=πατερούλη) Εφραίμ τάχα για να μην διαταράξει τις σχέσεις του με τους αδελφούς με το να διακόψει το μνημόσυνο του Παπικού Βαρθολομαίου .
    Και προκρίνει την υπακοή στον Εφραίμ και τις καλές σχέσεις με τους αδελφούς του σήμερα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  2. Την παπικού τύπου υπακοή κάνει ο Αγάθων της ιεράς Μονής Κωνσταμονίτου υπακούοντας στον πάπα (=πατερούλη) Εφραίμ τάχα για να μην διαταράξει τις σχέσεις του με τους αδελφούς με το να διακόψει το μνημόσυνο του Παπικού Βαρθολομαίου .
    Και προκρίνει την υπακοή στον Εφραίμ και τις καλές σχέσεις με τους ΕΠΙ ΓΗΣ αδελφούς του σήμερα , του ματαίου τούτου κόσμου αν και αυτό συνεπάγεται τις ΜΗ ΣΧΕΣΕΙΣ με τους Αγίους αδελφούς μας της θριαμβεύουσας εκκλησίας στον αιώνα !

    Ζωή να έχει ο άνθρωπος ... αλλά θνητός είναι κάποια μέρα κατ' ανάγκη θα αποδημήσει !

    Αγάθωνα δεν είναι ψεύτης είναι αυτός που είπε : " ει τις έρχεται προς με και ου μισεί τον πατέρα εαυτού και την μητέρα και την γυναίκα και τα τέκνα και τους αδελφούς και τας αδελφάς, έτι δε και την εαυτού ψυχήν, ου δύναταί μου μαθητής είναι. ..>>
    Λες μνημονεύοντας Βαρθολομαίο να πάρεις μια θέση στην θριαμβεύουσαν Ἐκκλησίαν των Οσιομαρτύρων Πατέρων των υπό των Λατίνων αναιρεθέντων
    διά την αγίαν και Ορθόδοξον Πίστιν εν Άθωνος τω Όρει και αλλαχού ?

    Λέτε να παίρνει μια θέση διπλα στους οσιομάρτυρας Ζωγραφίτας.?
    ή στους οσιομάρτυρας Βατοπαιδινούς.?
    ή στους οσιομάρτυρας Ιβηρίτας.?
    ή στους οσιομάρτυρας Καντάρας της Κύπρου?
    ή στους οσιομάρτυρας Καρεώτας.?
    ή στους 12 οσιομάρτυρας Κουτλουμουσιανούς.?
    ή στους οσιομάρτυρας Ξενοφωντινούς. ?

    Διαβαζω Σελ 234 το βιβλίο Οι αγώνες των μοναχών υπέρ της Ορθοδοξίας έκδοση της Ι. Μονής Οσίου Γρηγορίου το πώς Οι Αγιορείτες μοναχοί το 1273 απαντούν με τον «Τόμο» του Ιασίτου Ιώβ στο πρόσταγμα του ενωτικού Μιχαήλ
    Λενε : ".......πως είναι λοιπόν νόμιμο και θεάρεστο να ενωθούμε με εκείνους από τους οποίους αποκοπήκαμε δίκαια και κανονικά , εφόσον παραμένουν αμετάβλητα στις αιρέσεις τους? Εάν το δηχθούμε αυτό ανατρέπουμε μονομιάς τα πάντα και καταργούμε την Ορθοδοξία ........... Ποιος «αδης» θα εκφωνήσει το μνημόσυνο του πάπα – ο οποίος αποκόπηκε δίκαια από το Άγιο Πνεύμα εξ αιτίας της αυθαδείας του εναντίων του θεού και των θειων Μυστηρίων και θα γίνει με αυτόν τον τρόπο εχθρός του Θεού ; Διότι αν ακόμη και ο απλός χαιρετισμός μας καθίστα κοινωνούς των πονηρών έργων αυτού που χαιρετάμε , πόσο μάλλον η μνημόνευσης του εκφώνως και μάλιστα την στιγμή που αντικρίζουμε με φρίκη τα θεια Μυστήρια ?
    Αν αυτός ο ίδιος που βόσκετε μπροστά μας είναι η Αυτοαλήθεια , πως είναι δυνατό να ανεχθεί ένα τόσο μεγάλο ψεύδος , το να συγκατατάσσεται δηλαδή ο πάπας μεταξύ των λοιπών Ορθοδόξων πατριαρχών ; Μήπως θα παίξουμε θέατρο κατά τον καιρό των φρικτών Μυστηρίων ; Και πως θα τα ανεχτεί αυτά η ψυχή του Ορθοδόξου και δεν θα απομακρυνθεί αμέσως από την εκκλησιαστική κοινωνία αυτών πού τον μνημόνευσαν και δεν θα τους θεωρήσει ιεροκαπήλους?

    Άλλωστε η Ορθόδοξη Εκκλησία του Θεού δεχόταν από παλιά την αναφορά του ονόματος του αρχιερέως ενώπιων των Αγίων Μυστήριων ως τελεία συγκοινωνία..."

    Λέτε να παίρνει μια θέση διπλα σε αυτούς ?
    Που πάει ο ηγούμενος ? Για εκεί όπου θα αναπαύεται αιώνια στην καλύτερη περίπτωση κάθε επίσκοπος που μνημονεύει Βαρθολομαίο , κάθε ένας που μνημονεύει Βαρθολομαίο .... Μα θα μου πεις χρόνια ηγούμενος ! Ε και ? Αρχιερείς του Θεού χρόνια και ο Ἄννας καὶ ο Καϊάφας ... ε και?
    Χρόνια αρχιερείς !

    Ε και ?

    Εἰς τὴν γέενναν τοῦ πυρός!

    «Συμφέρον γὰρ ἄνευ αὐτῶν συναθροίζεσθαι εἰς εὐκτήριον οἶκον ἢ μετ᾿ αὐτῶν ἐμβληθῆναι, ὡς μετὰ Ἄννα καὶ Καϊάφα, εἰς τὴν γέενναν τοῦ πυρός» Ο ἔχων ὦτα ἀκούειν ἀκουέτω και ο χωρῶν χωρείτω·

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τον εχουν βαλει οι υπολοιποι, δηθεν να το παιζει προβληματισμενος και να λεει οσα ξενερωτα μπορει, μπας και σκανδαλισει τους αλλους!! ακουσον ακουσον, και πατερ μου Αγαθωνα, στα φρικτα εναερια τελωνια τι θα πης!!!! Οταν θα πεφτει στο κεφαλι σου η δαμοκλειος σπαθα του πρωτου εναεριου Τελωνειου του Δογματος!!! σκεφτομουνα τον Αρχιαιρεσιαρχη βαρθολομαιο και ντρεπομουνα να το κανω μπας και τον στεναχωρισω!!
    Και τα ανθρωπακια τους Νεοημερολογιτες που περνετε στο λαιμο σας, λεγοντας τους ολα τα παραξενα περι σχισματος της εκλησσιας απο τους γραφικους παλαιοημερολογιτες, παραμεινετε εντος των τειχων να χαθουμε ολοι μαζι!!!!
    Ελεος εχουμε καποια ηλικια και ο καιρος ερχετε δραματικα ακαθεκτος!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου