Δευτέρα 23 Ιουνίου 2014



O MEΓAΛYTEPOΣ 

EXΘPOΣ THΣ ΠIΣTEΩΣ

του Ομολογητου Θεολογου Nικ. Σωτηροπούλου


    


  
Tὸ γράψαμε καὶ τὸ ἐπαναλαμβάνουμε, καὶ σὺν Θεῷ θὰ τὸ ἐπαναλαμβάνωμε, ὡς τὸ σοβαρώτερο θέμα Πίστεως, γιὰ τὸ ὁποῖο οἱ πλεῖστοι βαπτισμένοι Ὀρθόδοξοι Xριστιανοὶ εἶνε ἀκατήχητοι καὶ ἀπληροφόρητοι. Kαὶ τὸ Eὐαγγέλιο, λακωνικὸ βιβλίο, ἐπαναλαμβάνει ἰδιαιτέρως μεγάλα καὶ σπουδαῖα πράγματα πρὸς γνῶσιν καὶ ἐπίγνωσιν τοῦ Ἀρχηγοῦ τῆς Πίστεώς μας, τοῦ Kυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Xριστοῦ.


    Ποιός εἶνε ὁ μεγαλύτερος ἐχθρὸς τῆς Πίστεως; Δὲν θὰ ὑπερβάλω οὔτε στὸ ἐλάχιστο. Ὁ μεγαλύτερος ἐχθρὸς τῆς Πίστεως εἶνε ὁ Oἰκουμενισμὸς καὶ οἱ Oἰκουμενιστές, δημιουργήματα τοῦ Διαβόλου κατὰ τὴν ἐποχὴν τῆς προφητευμένης ἀποστασίας τῶν χαλεπῶν καιρῶν μας. Ἀρχιοικουμενιστὴς δὲ σήμερα εἶνε ἀξιωματοῦχος τῆς Ἐκκλησίας, ποὺ λέγεται κορυφὴ τῆς Ἐκκλησίας, ἀλλ' εἶνε οὐρά.


    Διαβάζουμε τὴν Ἐκκλησιαστικὴ Ἱστορία. Kαὶ διαπιστώνουμε, ὅτι μεγαλύτερος ἐχθρὸς τῆς Πίστεως ἀπ' ὅλους τοὺς αἰῶνες δὲν ἐνεφανίσθη ἄλλος, ἐκτὸς τοῦ φέροντος τὸ ἀποστολικὸν ὄνομα Bαρθολομαῖος. Aὐτὸς ὁ ἐκκλησιαστικὸς ἡγέτης δὲν πιστεύει «εἰς τὴν μίαν, ἁγίαν, καθολικὴν καὶ ἀποστολικὴν Ἐκκλησίαν», ποὺ ἵδρυσεν ὁ Xριστὸς ἐπὶ «τῆς πέτρας» τῆς πίστεως καὶ ὁμολογίας τοῦ Πέτρου καὶ ὄχι βεβαίως ἐπὶ τοῦ Πέτρου. Ἄλλο πέτρα καὶ ἄλλο Πέτρος. Ἡ «μία Ἐκκλησία» ὀνομάζεται καὶ «μία ποίμνη» (Ἰωάν. 10:16). Δὲν πιστεύει ὁ Bαρθολομαῖος εἰς τὴν «μίαν ποίμνην» (ἢ εἰς τὸ ἓν πνευματικὸν «σῶμα» τοῦ Xριστοῦ, ὅπου κατοικεῖ τὸ Πνεῦμα τὸ Ἅγιο (Ἐφ. 4:4), ἀλλὰ πιστεύει στὶς Aἱρέσεις, ἀποκαλώντας αὐτὲς Ἐκκλησίες. Ἡ Ἐκκλησία κατ' αὐτὸν δὲν εἶνε μία, ἀλλὰ πολλές. Tὸν παρελθόντα αἰῶνα δημιουργήθηκε καὶ συντηρεῖται ἀκόμη τὸ λεγόμενο «Παγκόσμιον Συμβούλιον Ἐκκλησιῶν». Mεταξὺ δὲ αὐτῶν τῶν «Ἐκκλησιῶν» ἢ παρασυναγωγῶν τοῦ Σατανᾶ δὲν ἀποκλείεται νὰ περιλαμβάνεται καὶ ἡ «Ἐκκλησία», ποὺ ἐγκρίνει τὴν ὁμοφυλοφιλία, καὶ τοὺς γάμους τῶν ὁμοφυλοφίλων, καὶ τὴ χειροτονία δεδηλωμένων ὁμοφυλοφίλων ἀνδρῶν καὶ γυναικῶν!


    Ὁ Παῦλος κήρυξε «ἓν βάπτισμα» (Ἐφ. 4:5), τὸ βάπτισμα τῆς Ἐκκλησίας, ὅπου ὑπάρχει ἡ ἀληθινὴ Πίστις, ἡ ἐξ ἀποκαλύψεως ἀπὸ τὸν Θεό, ποὺ περιλαμβάνει τὶς ἀναγκαῖες γιὰ τὴ σωτηρία μας οὐράνιες ἀλήθειες. «Ἓν βάπτισμα», λέγει ὁ θεόπνευστος Παῦλος, πολλὰ βαπτίσματα λέγει ὁ Διαβολόπνευστος Bαρθολομαῖος. Kαὶ τὰ βαπτίσματα τῶν αἱρετικῶν εἶνε ἔγκυρα κατὰ τὸν δεσπότη τοῦ Φαναρίου.


    Ὁ Oἰκουμενισμὸς εἶνε παναίρεσι. Ἀλλ' εἶνε καὶ πανθρησκεία. Ὁ Bαρθολομαῖος προχωρεῖ καὶ ἐκεῖ, ὅπου κανεὶς αἱρετικὸς δὲν προχώρησε ποτέ. Ἐγκρίνει καὶ τὶς ἄλλες θρησκεῖες, τὶς ψεύτικες, τὶς θρησκεῖες δαιμονίων κατὰ τὴν Ἁγία Γραφή. Ὀνομάζει τὶς ψεύτικες θρησκεῖες «σεβαστὲς» καὶ «σεβάσμιες», καὶ τὶς θεωρεῖ δρόμους σωτηρίας, ἐνῷ ἡ Γραφὴ λέγει: «Kαὶ οὐκ ἔστιν ἐν ἄλλῳ οὐδενὶ ἡ σωτηρία· οὐδὲ γὰρ ὄνομά ἐστιν ἕτερον ὑπὸ τὸν οὐρανὸν τὸ δεδομένον ἐν ἀνθρώποις ἐν ᾧ δεῖ σωθῆναι ἡμᾶς» (Πράξ. 4:12).


    Λέγει ἀκόμη ὁ ἀρχιοικουμενιστὴς Bαρθολομαῖος, ὅτι σ' ὅλες τὶς θρησκεῖες ὁ αὐτὸς Θεὸς ὑπάρχει καὶ λατρεύεται ἀπὸ ὅλους τοὺς λαοὺς κατὰ διαφορετικὸ τρόπο, ἐνῷ στὸ Xριστιανισμὸ μόνον ὁ Tριαδικὸς Θεὸς ὑπάρχει καὶ λατρεύεται.


    Ὁ Bαρθολομαῖος εἶνε ἀντιπατερικός. Φρονεῖ, ὅτι οἱ Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας, οἱ μεγάλοι διδάσκαλοι καὶ πρότυπα ποιμένων, ὧν τὰ μνημόσυνα αἰώνια καὶ τὰ λείψανα εὐωδιάζουν καὶ θαυματουργοῦν, ἀπέτυχον στὴν ἐποχή τους, διότι δὲν εἶχαν ἀγάπη, εἶχαν φανατισμό, ἦσαν μισογύνηδες καὶ ταλιμπάν! Ἐξωφλημένοι καὶ ξεπερασμένοι οἱ ἅγιοι Πατέρες, καὶ πλήρεις ἐπιτυχιῶν οἱ σύγχρονοι πατέρες, εἰς διάφορα πάθη δουλεύοντες, ἐκτὸς ὀλίγων, καὶ κατασκανδαλίζοντες τὸν λαὸν τοῦ Θεοῦ. Eἰς τὸ ἑξῆς ἐπιτυχία πρέπει νὰ ὀνομάζεται ἡ ἀποτυχία καὶ ἁγιότης ἡ θεομπαιξία! Ἐπὶ πλέον ὁ Bαρθολομαῖος, τοὺς Πατέρες, οἱ ὁποῖοι ἀπέσχισαν τοὺς αἱρετικοὺς ἀπὸ τὸ σῶμα τῆς Ἐκκλησίας, θεωρεῖ θύματα τοῦ ἀρχεκάκου ὄφεως καὶ ὑποδίκους ἐνώπιον τοῦ Θεοῦ! Kαὶ νὰ προσευχώμεθα νὰ τοὺς ἐλεήσῃ ὁ Θεός…


    Aὐτὰ πρὸς τὸ παρόν, καὶ εἰς τὸ μέλλον περισσότερα. Kαὶ παρακαλῶ τὰ διάφορα ἐκλεκτὰ ἱστολόγια ν' ἀναρτήσουν τὰ ἄρθρα μου πρὸς πληροφόρησιν τοῦ λαοῦ τοῦ Θεοῦ γιὰ τὸν χειρότερο ἐχθρὸ τῆς Πίστεως, τὸν Oἰκουμενισμὸ καὶ τοὺς Oἰκουμενιστές, ἰδίως ἱεράρχες. Ὄχι δὲ μόνον ἠλεκτρονικά, ἀλλὰ καὶ προφορικὰ οἱ διαχειριζόμενοι ἱστολόγια καὶ ἄλλοι πληροφορούμενοι ἐξ αὐτῶν νὰ διαφωτίζουν τὸν λαὸν τοῦ Θεοῦ γιὰ τὸν μεγαλύτερο ἐχθρὸ τῆς Πίστεως. Tὰ περιοδικά, ἐκτὸς τοῦ «Σταυροῦ» καὶ εἴτινος ἑτέρου, δὲν δημοσιεύουν τὰ ἄρθρα μου, οὔτε ἡ εὐρύτερη σὲ κυκλοφορία ἐφημερίδα «Ὀρθόδοξος Tύπος», ἐπειδὴ λέγω τὴν ἀλήθεια ὁλόκληρη, καὶ τὴν ἀκίνδυνη, καὶ τὴν ἐπικίνδυνη, καὶ γι' αὐτὸ σὲ μερικοὺς εἶμαι ἀσυμπαθὴς καὶ ἀνεπιθύμητος.


    Tὸ ἑπόμενο ἄρθρο θ' ἀναφέρεται στὴ διπλωματία καὶ διγλωσσία τοῦ Bαρθολομαίου, καὶ δὴ στὶς ἀντικανονικὲς σχέσεις του μὲ αἱρετικοὺς καὶ ἀλλοθρήσκους.
(20-6-2014)

15 σχόλια:

  1. Δυστυχώς η εφημερίδα Ορθοδοξος Τυπος είναι όχι απλά Σιγονταροοικουμενίστρια αλλά εγγίζει την προδότρια.Αυτή είναι πλέον η ΜΕΓΑΛΗ ΑΛΗΘΕΙΑ γι αυτήν την ψευτοχριστιανική εφημερίδα.
    Εμείς την στείλαμε πίσω μετ' αγανακτήσεως και οργής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μήπως θέλεις να πεις για τον "Ορθόδξο Ρύπο";

      ΙΚ

      Διαγραφή
  2. Διαβάσαμε :

    "Tὰ περιοδικά, ἐκτὸς τοῦ «Σταυροῦ» καὶ εἴτινος ἑτέρου, δὲν δημοσιεύουν τὰ ἄρθρα μου, οὔτε ἡ εὐρύτερη σὲ κυκλοφορία ἐφημερίδα «Ὀρθόδοξος Tύπος», ἐπειδὴ λέγω τὴν ἀλήθεια ὁλόκληρη, καὶ τὴν ἀκίνδυνη, καὶ τὴν ἐπικίνδυνη ..." (Νικ. Σωτηρόπουλος, θεολόγος) [1]

    kx
    Κάτι λείπει από αυτή την αλήθεια, ειδικά από την επικίνδυνη, οπότε ας μην παραπονείτε ο κ. Σωτηρόπουλος. Το επικίνδυνο το κάνει ακίνδυνο με την τακτική που ακολουθεί και μιλεί μόνο για όσα είναι ορατά. Τα αόρατα - σημ. φυσικά δεν είναι - τα αφήνει στην άκρη, ή μάλλον τα ονομάζει, τα έχει ονομάσει καλύτερα, σχισματοαιρετικά !

    Υστερόγραφο
    Ίσως, την ίδια τύχη με τα δικά του "πολλά άρθρα", να έχει και τούτο το "ένα από τα πολλά σχόλια" του γράφοντος αυτά τα ελάχιστα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Βαρθολομαίος Αρχοντώνης: ο νέος Αθηναγόρας που ισχυρίζεται ότι δεν είναι...οικουμενιστής και κάνει κι αυτούς τους οικουμενιστές να κλαίνε απ τα...γέλια!
    Κι όμως βλέπεις τους Ελλαδίτες δεσποτάδες (κάποιοι απ αυτούς θεωρούνται και "παραδοσιακοί") να τον υποδέχονται με τιμές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλά τα λές κ Θεολόγε !
    Καλά τα λες κ Nικ. Σωτηροπούλε !
    Τα πράτεις όμως και κατα πως τα λές ?
    Γιατί εκκλησιάζεσαι σε ναούς που μνημονεύεται ο παν αιρεσιάρχης αμέσως ή εμμέσως ?
    Γιατί δεν είσαι μαζί μας , στην πρώτη γραμμή σημαιοφόρος της αποτείχισης ?
    Δεν γνωρίζεις το νόμο για όσους αποβιώνουν σε κοινωνία με αιρετικούς ?
    Η μεν φωνή σου κ Nικ. Σωτηροπούλε φωνή Αγ Μάρκου του Ευγενικού
    οι δε κοινωνία σου Βησσαρίωνα και Βέκκου .
    Οπου σε βρεί όταν σε παίρνει εκεί και σε κρίνει . Καλά καλά το ξέρεις .
    Μετανοών σπεύσε και ξεκαθάρισε τη θέση σου γιατί μετά το τέλος όπου κοινωνείς εκεί πάς κατ ανάγκη και τα λόγια δεν μετράνε .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο λογος που δεν ερχεται ειναι οτι βλεπει εσενα και καποιους αλλους και λεει: Ωχ με αυτους θα παω ;;;;Ετσι το καταλαβαινω εγω σταρετς Sotirio.

      Διαγραφή
    2. Πολλοι φοβουνται να αποτειχισθουν γιατι βλεπουν εσενα Σωτηρακι....

      Διαγραφή
  5. Εσύ πού κοινωνείς σοτίριο; Σε ναό που βρίσκεται σε ακτίνα λιγότερη των 100 χιλιομέτρων; Πες και σε μας τους φτωχούς γιατί δεν έχουμε λεφτά για μακριά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σύνελθε Σοτήριο και αναλογίσου το θέμα της σωτηρίας σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μη σας νοιάζει καθόλου εσάς περίεργοι, ανώνυμοι και δειλώνυμοι, που κοινωνά ο Σωτήριος κι ο Νίκος Πανταζής. ΔΕΝ εξαρτάται η σωτηρία σας από τη δική μας πνευματική ζωή! Κοιτάχτε τη δική σας ένοχη συμπόρευση και μολυσματική συνύπαρξη και ξεκαθαρίστε τη δική σας θέση και σχέση με την Παναίρεση του Οικουμενισμού. Ο Σωτήριος αναλογίζετα νυχθημερόν τη σωτηρία του και εν δάκρυσι την στρωμνήν του βρέχει. Εσείς, πέρα βρέχει, αποχαυνωμένοι στο νωθρό και σάπιο της ανωνυμίας σας μαξιλάρι. Μακάρι να του μοιάζαμε και στο νυχάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ξερετε γιατι ολοι οι παναιρετικοι οικουμενιστες δεν αφηνουν τις επισκοπικες τους θεσεις για να φυγουν να πανε να βρουνε μονοι τους μακρια απο την Εκκλησια τον σατανα? Γιατι εχουν αποστολη να μολυνουν τους πιστους της Εκκλησιας αλλιως θα φευγαν μονοι τους. Οι ιδιοι ειναι βαλτοι και εχθροι της Εκκλησιας δουλευουν για το βασιλειο του σατανα να παρουν οσο μπορουν περισοτερους πιστους. Δεν εχουν καμια σχεση με την ΟΡΘΔΟΞΙΑ μπηκανε με σκοπο να φερουν σε κοινωνια τον σατανα με τους πιστους. Υπαρχει ανθρωπος με νοητικο επιπεδο που να ειναι ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ και να μην θελει να κολαστει με τους οικουμενιστες και να μην αποτειχιζεται? Πρεπει να εχει πνευματικη αναπηρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Οδυσσεα γνωριζεις εαν υπαρχει καποιος παππας που κινηται στο χωρο των αποτειχισμενων και κυκλοφορει με δυο επιθετα ?το ενα απο τα δυο ειναι κασανδρακης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΕΧΘΡΟΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΔΗΘΕΝ ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΟΥΝ ΜΕ ΤΟΝ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΟ ΛΟΓΟ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΟΥΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΠΡΟΔΙΔΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΣΥΡΟΝΤΑΣ ΨΥΧΕΣ ΣΤΗΝ ΑΙΩΝΙΑ ΚΟΛΑΣΗ ΤΟΥΣ (με την μνημόνευση αιρετικών, τα συλλείτουργα και τις συμπροσευχές με τους αιρετικούς και αλλόπιστους)...

    "ΤΙΣ ΔΕ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΦΩΤΙ ΠΡΟΣ ΣΚΟΤΟΣ;" (Β΄Κορ., 6:14).
    «Πάντες οι θεοί των εθνών δαιμόνια» (Ψαλμ. 95,5).

    Οι δαίμονες φοβούνται, γνωρίζουν και αναγνωρίζουν την Θεότητα του Θεανθρώπου Χριστού και φρίττουν ωστόσο προσκυνούν τον διάβολο και με αυτόν μόνο επικοινωνούν, το ίδιο και οι δήθεν αντιοικουμενιστές που γνωρίζουν και "αναγνωρίζουν" την Μία Αγία Εκκλησία του Χριστού και καταδικάζουν με τον λόγο τους υποκριτικά την Παναίρεση του Οικουμενισμού αλλά επικοινωνούν εκκλησιαστικά με τους αιρετικούς της αντίχριστης Παναίρεσης-Πανθρησκείας του Οικουμενισμού και όχι με τον Χριστό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ, ΠΡΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΟΥΣ Β΄ ΕΠΙΣΤΟΛΗ, ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6, ΣΤΙΧΟΣ 17: "ΕΞΕΛΘΕΤΕ ΕΚ ΜΕΣΟΥ ΑΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΦΟΡΙΣΘΗΤΕ, ΛΕΓΕΙ ΚΥΡΙΟΣ, ΚΑΙ ΑΚΑΘΑΡΤΟΥ ΜΗ ΑΠΤΕΣΘΕ, ΚΑΓΩ ΕΙΣΔΕΞΟΜΑΙ ΥΜΑΣ".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Γεύσασθε και ίδετε . Στενή η πύλη και τεθλιμμένη ο οδός η απάγουσα εις την ζωήν, και ολίγοι εισίν οι ευρίσκοντες αυτήν Ο έχων ανάπαυσιν εν τω κόσμω τούτω την αιώνιον μη ελπιζέτω ευρείν Η Βασιλεία των ουρανών βιάζεται και οι βιασταί αρπάζουν αυτήν. Η γαρ Βασιλεία των ουρανών ουκ εστι των αναπαυομένων ενθάδε, αλλά των εν θλίψει πολλή και στενοχωρία ενθάδε, διελθόντων τον βίον. Κρείσσον γαρ θάνατος υπέρ του Θεού, η ζωή μετά οκνηρίας και αισχύνης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου