Κυριακή 22 Ιουνίου 2014

Η αλλαγὴ στὰ περί της Νηστείας αφορμή σχίσματος;




Μὲ ἀφορμὴ
τὴ νηστεία τῶν Ἁγίων Ἀποστόλων

(Ἀπὸ σχόλιο στὴν “Ἀποτείχιση” τοῦ Νικολάου Πανταζῆ)

...Με εγκαλείς επίσης διότι "πέρσι εγκατέλειψα" την Νηστεία των Αποστόλων. ΝΑΙ, το έκανα. Και σύ τί έκανες; Εξ' αιτίας της αταξίας μου αυτής, της εγκαταλείψεως της νηστείας, εγκατέλειψες την Εκκλησία του Χριστού και πήγες και δημιούργησες ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΠΑΡΑΕΚΚΛΗΣΙΑ, με δική σου σύνοδο, με δικές σας ενεξέλεγκτες χειροτονίες. ΒΑΣΕΙ πάντοτε της αταξίας μας αυτής, της Νηστειολογικής, ΣΧΙΣΑΤΕ την Εκκλησία του Χριστού για θέματα Εορτολογικά, Νηστειολογικά και Ημερολογιακά, Ηθικά, Λειτουργικά. Δογματοποιήσατε χρόνους και καιρούς. Εδώ στην Αυστραλία, πάμε 7 ώρες μπροστά. Όταν εσύ νηστεύεις και θρηνείς την Φρικτή Μεγάλη Εβδομάδα και την εις Άδου Κάθοδο, εγώ απολαμβάνω ΚΡΕΑΣ γευστικότατο, ψητό αρνί στη σούβλα! ΛΟΙΠΟΝ;;; Θα κάνουμε για αυτό το πράγμα σχίσμα και Νέα Σύνοδο επειδή εσύ νηστεύεις και εγώ δεν νηστεύω;
 Και φέτος, που συν Θεώ ομολογώ Αποτείχιση και χάλασα οικειοθελώς την Νηστεία; Με σώζει η Αποτείχιση; Η Αποτείχισή μου, δεν αποτελεί Πιστοποιητικό Αγιότητος, Γνησιότητος και καθαρότητος της πνευματικής μου ζωής. Αγωνίζομαι, προσπαθώ. Αλλ' "ου περί βίου, περί πίστεως" ο λόγος!
 Σας πείραξε τόσο πολύ η αταξία της Νηστείας των Αποστόλων. Συμφωνώ, πρέπει να υπάρχει τάξις. Δίκαιη η διαμαρτυρία σας! ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΟ όμως το Σχίσμα σας. Πολύ καλά σας το υπέδειξε ο π. Ευθύμιος πως η "Αποτείχισή" σας έγινε με βάση το Εορτολόγιο και θέματα νηστείας και ΟΧΙ με βάση τη Δογματική Αλήθεια που παραβιάζεται και καταπατείται με την Παναίρεση του Οικουμενισμού.
 Και αντί να Αποτειχιστείτε και να μην κοινωνείτε με την υπόλοιπη Ιεραρχία, μονο προς σωφρονισμό τους και διεργασία ανανήψεώς τους, επιδιώκοντες μόνο την Διακοπή Μνημονεύσεως εκ μέρους και άλλων Ιεραρχών, τους οποίους με την βοήθεια του Θεού θα φέρνατε στην Αγιοπατερική Οδό και στάση, οι οποίοι με τη σειρά τους θα ΚΑΤΕΔΙΚΑΖΑΝ Συνοδικά την Αλλαγή του Ημερολογίου και θα επιδίωκαν Συνοδικά την ΚΑΤΑΔΙΚΗ του Πατριάρχου, εν τούτοις, ΣΤΑΣΙΑΤΕ και ΦΤΙΑΞΑΤΕ δική σας "Εκκλησία" πιό "γνήσια" από την πρώτη.
 Μετά "ξεπετάχτηκε" και άλλη "Εκκλησία" με Νέα Σύνοδο και Νέο Αρχιεπίσκοπο Αθηνών. Μετά κι' άλλος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών επεφάνη, έπειτα κι' άλλος. Να, κι' άλλος στο στερέωμα, ιδού κι' άλλος στον αχανή και χαώδη ορίζοντα. Άλλος του Ματθαίου, άλλος του Χρυστοστόμου και άλλος του Κυπριανού και πάει λέγοντας... Και πάει μακρυά η βαλίτσα, με σήμα κατατεθέν τη γνησιότητα. ΟΛΟΙ τους όμως, "Αρχιεπίσκοποι Αθηνών και πάσης Ελλάδος!" Και ΠΑΣΗΣ ΠΛΑΝΗΣ. Και πάσης έχθρας και πάσης αλληλοκαταδίκης και παντός αλληλοαφορισμού! Παντός φανατισμού, μισαλλοδοξίας και καθωσπρεπισμού.
 
Τώρα σαν "κάτι να τρέχει στα γύφτικα", κάτι γίνεται με δαύτους και λένε πως "ενώνονται." Με ποιούς; Με τους πρώην ακοινωνήτους και αφορισμένους! Δεν γνωρίζω ποιές πλάνες ακριβώς απαρνήθηκαν, ποιάν αίρεση κατεδίκασαν και ποιόν λίβελλο μετανοίας υπέγραψαν προκειμένου να επιστρέψουν στην πρώτη "αληθινή" Εορτολογική Παράταξη. Δεν με ενδιαφέρει.

17 σχόλια:

  1. Μὰ καλὰ ἀγαπητοί, πάλι τὰ ἴδια; Ἀκόμα δὲν συνειδητοποιεῖτε ὅτι χρησιμοποιεῖτε τὰ δῆθεν ''ἐπιχειρήματα'', τὰ ὁποῖα χρησιμοποποιουν καὶ οἱ Νεοημερολογίτες - Οἰκουμενιστὲς;

    Τίποτα δὲν μᾶς ὑπέδειξε ὁ π.Εὐθύμιος! Τὸ μόνο ποὺ ὑπέδειξε εἶναι ἡ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ἑρμηνεία εἰς τὰς ἑρμηνείας τῶν πατέρων!

    Συνέλθετε ἐπιτέλους! Τὸ 80% τῶν παλ/τῶν εἶναι σήμερα ἑνωμένο, καὶ ἐσεῖς μᾶς ὁμιλεῖτε διὰ τὰ ἴδια καὶ τὰ ἴδια! Κρίμα πολὺ κρίμα!


    Ηὐδόκισε ὁ Θεὸς ἐπὶ τῶν ἥμερών μας ἡ Γνήσια Ὀρθοδοξία νὰ ἀποκτᾶ δύναμιν καὶ ὑπόστασιν καὶ εἶναι τὸ μοναδικὸ λιμάνι γιὰ κάθε συνειδητὸ κληρικὸ ποὺ διαφωνεῖ μὲ τὴν παναίρεση. Ὡστόσο χρειάζεται καὶ ἀρκετὴ τόλμη νὰ ἀντέξης τὴν ρετσίνια τοῦ Σαμαρειτου (τοῦ Παλαιοημερολογίτη).

    Δὲν κατάλαβα γιατί ὁ κάθε ἀποτειχισμένος νὰ παραμένει μόνος? Ὑπάρχει Λιμάνι, ὑπάρχει Φυλάκιο Ὀρθοδοξίας. Ἃς τὸ ψάξη καὶ ἃς ἐνταχθῆ! Υ.Γ.Χωρὶς νὰ περιμένει νὰ συναντήσει ἐκεῖ Ἀγγέλους.

    http://entoytwnika1.blogspot.gr/2014/06/blog-post_5853.html

    http://entoytwnika1.blogspot.gr/2013/11/2.html

    http://entoytwnika1.blogspot.gr/2014/06/blog-post_16.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ἐπίσης κ. Παντάζη, κλείνετε τὸ σχόλιό σας μὲ τὴν φράση ''Δεν μὲ ἐνδιαφέρει''. Ὄντως δικαίωμά σας! Ὅμως ὅταν ὑπάρχει ἑνότητα μεταξὺ μας δὲν σᾶς ἐνδιαφέρει,ὅπως καὶ τοὺς ὁμόφρονές σας Νεοημερολογίτες, σᾶς ἐνδιαφέρει ὅμως ὅτι ὑπάρχει διαίρεση καὶ διχοστασίες καυτηριάζοντας τοὺς δῆθεν ''πολλοὺς'' Ἀρχιεπισκόπους κ.,λπ.

    Διὰ νὰ μὴν ἐπαναλαμβάνω ὅμως τὰ ἄρθρα σὲ μορφὴ σχολίων λόγω μεγέθους, νὰ ἀναγνώσετε διὰ τὸ ἄτοπον των ἐπιχειρημάτων κατὰ τῶν παλ/τῶν! Μὴν λησμονείτε ὅτι ΧΡΩΣΤΑΤΕ ΧΑΡΗ εἰς αὐτοὺς καὶ σήμερα δὲν ξυρίζουν καὶ ἀποσχηματίζουν μετὰ βίας τὸν π. Εὐθύμιο!

    Κλείνοντας νὰ σημειώσω κάτι σημαντικό! Ἐκοιμήθη ὁ ἀποτειχισμένος π. Χρυσόστομος! Διατὶ δὲν εἴχατε ἐπικοινωνία οὔτε μὲ αὐτόν; Γνωρίζετε ὁ ἴδιος μὲ ποιοὺς εἶχε; Ποιοὶ τὸν κήδεψαν; Μήπως τὸν κήδεψε ὁ ἀποτειχισμένος π. Εὐθύμιος Τρικαμηνᾶς; Ὄχι λοιπόν!

    Δυστυχῶς μόνο ἐσεῖς (π. Εὐθυμίου Τρικαμηνὰ), δείχνετε τέτοια ἐμμονὴ εἰς τὴν ἀποδοχὴ τῶν φρονημάτων κατὰ τῶν παλ/τῶν, ποὺ μάλιστα τοῦτα τὰ φρονήματα - ἐπιχειρήματα, ἦταν καὶ εἶναι καινοτόμων!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο π. Φιλόθεος Ζερβάκος απαντά στο Νικόλαο Πανταζή:
    http://krufo-sxoleio.blogspot.gr/2013/01/blog-post_22.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΝΠ
    ΒΑΣΕΙ πάντοτε της αταξίας μας αυτής, της Νηστειολογικής, και άλλα, ΣΧΙΣΑΤΕ την Εκκλησία ... Αγωνίζομαι, προσπαθώ. Αλλ' "ου περί βίου, περί πίστεως" ο λόγος!

    κχ
    Για να περιοριστώ μόνο σε ένα από τα πολλά ερωτώ : Εφόσον ου περί βίου, περί πίστεως ο λόγος, ας μας απαντήσει ο κύριος ΝΠ τι εκ των δυο είναι η νηστεία ; Είναι περί του βίου, ή είναι περί την πίστη ;

    Ο βίος ενός εκάστου εξ ημών αφορά στον ίδιο - εννοώ αν νηστεύει - και κανένα άλλο. Οι Κανόνες της Εκκλησίας στο συγκεκριμένο ζήτημα δίνουν τη γενική κατεύθυνση των πιστών και έκαστος ίδιον λόγον θέλει δώσει. Δεν μπορεί η Εκκλησία να θεσμοθετεί προσωπικά για τον καθένα. Το περισσότερο, δεν μπορεί να θεσμοθετεί την αθέτηση την ορισθείσας νηστείας, επειδή οι καιροί άλλαξαν (τότε με την αλλαγή) και έπρεπε να κατευθυνθούμε εκεί όπου άλλοι ( μασονία και σιωνισμός) μας πήγαιναν. Δηλαδή, στην Κοινωνία των Εθνών τότε, και σήμερα στον ένα από τους πολλούς δρόμους για τον (ένα) θεό ... της ενότητας. Διότι, αν καταλαβαίνω καλά, θα έχουμε εκτός των άλλων μια εκκλησία - άρα και ένα θεό - που κάνει τα στραβά μάτια για τη νηστεία και κάποιον άλλο που ζητά από την Εκκλησία τη νηστεία των αγίων Αποστόλων.

    Όσοι θέλουν αποτείχιση, καλό είναι να μη την κουτσουρεύουν και να τη φέρνουν στα νέα και εκσυγχρονισμένα μέτρα τους. Ας αφήσει λοιπόν ο κ.υριος ΝΠ τους παλαιομερολογίτες στα δικά τους και ας κυττάξει τα δικά του (τους).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όταν κουραστείτε βλέποντας, ότι η προσπάθειά σας δεν ξεσηκώνει σε αληθινό αγώνα τους πρώην αδελφούς σας, διότι απλούστατα δεν θέλουν να κάνουν την αποτείχιση, καθώς δεν ταιριάζει στην ψυχοσύνθεσή τους και για μερικούς στους επίγειους στόχους τους. Όταν δείτε τα γεγονότα με καθαρό ρεαλισμό και κατανοήσετε, ότι στον πραγματικό αγώνα έρχονται μόνο εκείνοι που καλούνται μυστικά στην καρδιά τους από τον Ίδιο Τον Κύριο και όχι από ανθρώπους. Όταν οι ύβρεις και οι κατηγορίες των " σιγονταροοικουμενιστών ", όπως τους αποκαλείτε, εναντίον σας, που τελευταία πλήθυναν, καθώς ελέγχονται από τον λόγο σας και την ύπαρξή σας, ξεπεράσουν κάθε όριο για να δικαιώσουν τις επιλογές τους. Τότε ίσως καταλάβετε, ότι ο τρόπος που βλέπετε τον αγώνα των Ορθοδόξων του Πατρίου, παρά τα λάθη που και αυτοί κατά καιρούς έπραξαν, είναι ιστορικά, στην ουσία, άδικος. Τότε πιθανόν να ευρεθείτε στο δίλημμα να διαλέξετε ανάμεσα στην Εκκλησία που Αποτειχισθήκατε, που γίνεται σταδιακά αγνώριστη λόγω της Αίρεσης του Οικουμενισμού και των Παγκόσμια ενωμένων Γνησίων Ορθοδόξων, που σήμερα τόσο εύκολα κατηγορείτε. Εμείς παρακολουθούμε τις επιθέσεις των Οικουμενιστών και των συνοδοιπόρων τους εναντίον σας και θλιβόμεθα για την πνευματική τους κατάπτωση. Ευχόμεθα ειλικρινά να υπάρξει ουσιαστική αντίδραση στην Αίρεση για το καλό της Εκκλησίας, αλλά μέχρι τώρα δεν την βλέπουμε. Αγαπητοί εμείς δεν είμεθα πνευματικοί σας " εχθροί " και ούτε επιθυμούμε αυτό τον ρόλο, αντιθέτως βλέπουμε με συμπάθεια την προσπάθειά σας, παρά τις διαφωνίες μας και παραβλέποντας τις κατηγορίες σας εναντίον μας. Το να μας κατηγορείτε δεν σας δίνει " πόντους " στους αληθινούς σας εχθρούς. Εκείνοι σας πολεμούν όχι γι αυτό που δεν είσθε, δηλαδή του Πατρίου, αλλά γι αυτό που είσθε, δηλαδή Αποτειχισμένοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ἀτυχέστατο, ἄδικο καί ἐπιζήμιο γιά τόν ἀγώνα τῶν ἀποτειχισμένων τό ἀνωτέρω ἄρθρο τοῦ κ. Πανταζῆ. Μικρόψυχο καί χωρίς καμμία πνευματική εὐαισθησία. Ἄκουε κ. Πανταζῆ: Οἱ παλαιοημερολογίτες, ὅπως τούς ἀποκαλεῖς, ἀρνήθηκαν τό 1924 νά δεχθοῦν τήν ἡμερολογιακή καινοτομία μέ ὅλα τά παρελκόμενά της, χαρακτηρίζοντάς την "φράγκεμα"! Ἔτσι ἐγκαίρως ἀρνήθηκαν καί δέν μπῆκαν οὐδ' ἐπί στιγμήν στή λεωφόρο τοῦ Οἰκουμενισμοῦ. Ἡ ἑορτολογική καινοτομία ἐπιβληθεῖσα καθ' ὑπόδειξιν τῆς Μασωνίας καί τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ὅπως ἔχει ἀποδειχθεῖ (θέλεις τοῦτο ἐκ τῶν ὑστέρων ἀποδειχθέν πλήρως, ἔστω καί ἔτσι) δέν ἀφήνει κανένα περιθώριο σέ κανέναν νά στέκεται ἀδιάφορα ἀπέναντί της. Πότε ξανά, στήν μακραίωνη ἐκκλησιαστική ἱστορία, ἤλθε ἡ Ἐκκλησία διά τῆς Συνόδου καί τῶν ἐπισκόπων της καί ἐπέβαλε στανικῶς στό πλήρωμα ἀντικανονικές ἀποφάσεις καί μασωνικές καί οἰκουμενιστικές παραγγελίες, ὅπως συνέβη μέ τό ἡμερολογικό; ΠΟΤΕ! Εἶναι κάποιες φορές πού πρέπει νά προτιμοῦμε τή σιωπή. Γιατί τόσο μικρόψυχα καταφέρεσθε κατά τῶν παλαιοημερολογιτῶν; Ἀγνοεῖτε πάρα πολλά καί ἐκτίθεσθε ἀνεπανόρθωτα μιλώντας ὑποτιμητικά γιά "δαύτους" ἐκ τῶν ὁποίων ἀνεδείχθησαν πραγματικά ἅγιοι ἄνθρωποι μέ ὁρατά πάνω τους καί στή ζωή τους τά σημεῖα τῆς χάριτος τοῦ Θεοῦ, αὐτές τίς ἐννέα δεκαετίες ἀπό τό ἡμερολογιακό σχίσμα. Ἴσως πάλι νά ἀγνοοῦμε ἐμεῖς τήν ὑπερέχουσα πνευματική σας αὐθεντία πού ὡς φαίνεται ξεπερνᾶ μορφές σάν τοῦ ξακουστοῦ γιά τήν ἀκεραιότητά του π. Γερβασίου τῶν Πατρῶν (+1964) ὁ ὁποῖος μεμαρτυρημένως σέ πνευματικό του τέκνο εἶπε ἐμεῖς εἴμαστε οἱ σχισματικοί καί ὄχι οἱ παλαιοημερολογίτες! Μή παίζωμε, λοιπόν, ἐν οὐ παικτοῖς, διότι θά βρεθοῦμε πρό ἐκπλήξεων καί θά τό μετανοιώσουμε πικρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κυριε πανταζη εαν δεν γνωριζετε να σας πληροφορισουμε οτι υπαρχουν ιερεις μοναχοι και λαικοι οι οποιοι ειναι αποτειχισμενοι απο τους οικουμενιστες πηγαινουν με το παλαιο χωρις να εχουνε κοινωνια με συνοδους. Ξερω πολλους που εχουν αποτειχιστει και απο οικουμενιστες και απο συνοδους και ολοι κρατανε το παλαιο. Π. Μαξιμος, Π. Θεοδωρητος, Π. Χρυσοστομος, Π. Σταυρος, Π. Γαυριηλ, Π. Σωτηριος, Μοναχοι Αγιορειτες και μοναχες και λαικοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Θα ήταν ενδιαφέρον να μάθουμε, ποιά Οικουμενική Σύνοδος άλλαξε το Ημερολόγιο, ποιό κατήργησε και ποιό καθιέρωσε.
    Και θέλουμε να το μάθουμε, όχι με λόγια, αλλά με γραπτό κείμενο της Συνόδου, που να λέγει επακριβώς ποιό καταργείται και με ποιό αντικαθίσται, γιατί οι Πατέρες της Α΄ και όχι μόνον χρησιμοποιούσαν το Μακεδονικό Ημερολόγιο (βρίσκεται στα Πρακτικά).
    Εμείς πάντως ξέρουμε, ότι η Α΄ Σύνοδος χρονολογούσε από το θάνατο του Μ. Αλεξάνδρου (τούτο βρίσκεται στα πρακτικά της Συνόδου και αναφέρεται στην Δ΄ Οικουμενική). Θα ήταν ενδιαφέρον να μάθουμε ποιά Οικουμενική Σύνοδος το άλλαξε αυτό και καθιέρωσε τη χρονολόγηση από Χριστού γεννήσεως Και όχι από το θάνατο του Μ. Αλεξάνδρου και αυτό με γραπτό κείμενο και όχι με λόγια.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να μας πεις εσύ ΙΚ, ποια Οικουμενική Σύνοδος άλλαξε το ημερολόγιο το 1924, ώστε να είμαστε υποχρεωμένοι να ακολουθήσουμε την καινοτομήσασα Εκκλησία.

      Διαγραφή
    2. Αφού θέλετε γραπτές αποδείξεις, τότε να πάτε να λειτουργηθείτε σε ένα φερώνυμο του Μεγάλου Αθανασίου ιερό ναό. Και προσευχόμενος, να τον ρωτήσετε πού πήγε και βρήκε τη λέξη "Ομοούσιος" με γραπτά και όχι με λόγια.

      Επίσης, τώρα που έρχεται το Δεκαπενταύγουστο, να πάτε στην Τήνο και να ρωτήσετε την υπεραγία Θεοτόκο, αν υπαρχει πουθενά γραμμένο στην Αγία Γραφή, και όχι στα λόγια, το "Θεομήτωρ".

      Αν σας δώσουν την απάντηση, όπερ εύχομαι, "θα ήταν ενδιαφέρον να μάθουμε πώς οι Οικουμενικές Σύνοδοι έκαναν δεκτούς αυτούς του δυο όρους. και αυτό με γραπτό κείμενο και όχι με λόγια."

      Διαγραφή
  9. Αυτή είναι μια παρελκυστική τακτική, όταν δεν γνωρίζουμε τι να απαντήσουμε.
    Οι Πατέρες της Α΄ υπογράφουν χρονολόγηση από θανάτου του Μ. Αλεξάνδρου (χλς΄ έτη) και χρησιμοποιούν το Μακεδονικό ημερολόγιο. Δεν θεσπίζουν κανένα ημερολόγιο, γιατί δεν τους ενδιαφέρει, παρά ο κοινός εορτασμός του Πάσχα, που δεν εξαρτάται από ημερολόγια, αλλά από την εύρεση της εαρινής ισημερίας και της πανσελήνου.
    Οι Πατέρες της ΣΤ΄ Συνόδου αλλάζουν τη χρονολόγηση από Αλεξάνδρου σε Κτίσεως Κόσμου. Μετά τη Σύνοδο αυτή αρχίζει να δημιουργείται το Πασχάλιο (όχι από Σύνοδο), το οποίον έχει αλλάξει 5 φορές (όχι από Σύνοδο).
    Το 1628, ο ΚΠόλεως Κύριλλος Λούκαρις (ο καταδικασθείς για Καλβινισμό) αλλάζει τη χρονολόγηση από Κτίσεως Κόσμου σε: από Χριστού γεννήσεως, με το "ετσι θέλω".
    Εσείς λοιπόν, που θέλετε να τηρείτε την ακρίβεια με θρησκευτική ευλάβεια και σας μάρανε το 1924, γιατί χρονολογείτε από Χριστού γεννήσεως και όχι από Κτίσεως Κόσμου, όπως θέσπισε η ΣΤ΄ Σύνοδος;
    Έφερα κάποια συγκεκριμένα στοιχεία και αναμένω αντίκρουση, όχι με λόγια, ευχολόγια και ειρωνίες, αλλά με ντοκουμέντα, που να ανατρέπουν τα δικά μου.
    Αν δεν έχετε, τότε σταματείστε την ειρωνεία και "τ' άλλα λόγια ν' αγαπιώμαστε", γιατί αυτό δείχνει, αν μη τι άλλο ελαττωμένη νοητική λειτουργία.
    Όσον αφορά δε την αλλαγή στη χρονολόγηση, καλόν θα ήταν να πάτε εσείς στην Τήνο, και να ρωτήσετε εσείς την Παναγία, γιατί δεν ακολουθούμε τη χρονολόγηση μιας Οικουμενικής Συνόδου, αλλά τη χρονολόγηση, που θέσπισε ένα αφορισμένος Πατριάρχης;

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κύριε ΙΚ,

    Δεν είναι "άλλα λόγια ν΄ αγαπιόμαστε", ούτε παρελκυστική τακτική, όπως λέτε, αυτά που σας γράφω. Θέσατε κάποια ερωτήματα και με ερωτήματα σας απάντησα. Δώστε μας εσείς απόκριση στα δικά μας και θα σας δώσουμε κι εμείς στα δικά σας.

    23 Καὶ ἐλθόντι αὐτῷ εἰς τὸ ἱερὸν προσῆλθον αὐτῷ διδάσκοντι οἱ ἀρχιερεῖς καὶ οἱ πρεσβύτεροι τοῦ λαοῦ λέγοντες· ἐν ποίᾳ ἐξουσίᾳ ταῦτα ποιεῖς, καὶ τίς σοι ἔδωκε τὴν ἐξουσίαν ταύτην; 24 ἀποκριθεὶς δὲ ὁ ᾿Ιησοῦς εἶπεν αὐτοῖς· ἐρωτήσω ὑμᾶς κἀγὼ λόγον ἕνα, ὃν ἐὰν εἴπητέ μοι, κἀγὼ ὑμῖν ἐρῶ ἐν ποίᾳ ἐξουσίᾳ ταῦτα ποιῶ. 25 τὸ βάπτισμα ᾿Ιωάννου πόθεν ἦν, ἐξ οὐρανοῦ ἢ ἐξ ἀνθρώπων; (Μτ. κα΄)

    Αυτά είναι τα δικά μου στοιχεία. Όσον δε για τον Κύριλλο Λούκαρι, ισχύει γι΄ αυτόν (σημ. η αλλαγή στη χρονολόγηση των ετών από της Χριστού Γεννήσεως) ό,τι ακριβώς ίσχυσε για τους προ ημών ειδωλολάτρες φιλόσοφους και προγόνους. Κάτι καλό είπαν μέσα στα όσα πολλά έγραψαν, αλλά απέτυχαν : "Γιατί και οι Έλληνες επινόησαν πολλά, δεν βρήκαν όμως το σκοπό του Θεού στα κτίσματα, όπως λέει ο Μέγας Βασίλειος, αλλ’ ούτε και το Θεό, επειδή δεν είχαν την ταπείνωση και την πίστη του Αβραάμ." ( Οσίου Πέτρου Δαμασκηνού, Λόγος Ω΄)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα αυτά είναι "λόγια του αέρα". Σας ζητήσαμε συγκεκριμένα πράγματα:
      1/ Ποιά Οικουμενική Σύνοδος ασχολήθηκε με αλλαγή ημερολογίου και σε ποιό κείμενό της αναγράφεται αυτη η αλλαγή.
      2/ Γιατί δεν ακολουθείτε τη χρονολόγηση από Κτίσεως Κόσμου της ΣΤ΄ Συνόδου, αλλά τη μεταρρύθμιση από Χριστού γεννήσεως του καθαιρεμένου Κύριλλου Α΄ Λούκαρι.
      Απαντήστε συγκεκριμένα και όχι με παράθεση αγιογραφικών κειμένων ή άλλων κειμένων, που δεν έχουν σχέση με το θέμα. Αλλιώς δεν μας πείθετε για το 1924.

      ΙΚ

      Διαγραφή
  11. ΙΚ
    Απαντήστε συγκεκριμένα και όχι με παράθεση αγιογραφικών κειμένων ή άλλων κειμένων, που δεν έχουν σχέση με το θέμα. Αλλιώς δεν μας πείθετε για το 1924.

    κχ
    "Ου με πείσεις καν με πείσεις", ισχύει για σας κύριε ΙΚ. Οι Οικουμενικές Σύνοδοι δεν έθεσαν ποτέ θέμα χρονολόγησης των ετών. Η ανάγκη όμως αυτή προήλθε όταν η αιρετική Δύση άρχισε τις επιστημονικές μετρήσεις του χρόνου και οι Ορθόδοξοι βρισκόμαστε ήδη υπό καθεστώς δουλείας και άγριου προσηλυτισμού από πλευράς αιρετικών.

    Ότι οι κακόδοξοι, διδάσκοντες εντάλματα ανθρώπων, αρίθμησαν το χρόνο από της Χριστού Γεννήσεως, αν είναι έτσι όπως γράψατε, δεν ήταν δα και σπουδαίο επίτευγμα. Ο χρόνος, ο εν Χριστώ χρόνος για τα ανθρώπινα και τα θεία, αρχίζει αφ΄ ης ο άγιος Θεός ενηνθρώπησε και η Εκκλησία οικοδομήθηκε "επί την πέτρα" από τον Παράκλητο εν Χριστώ Ιησού.

    Όπως ο Κύριος μας είπε "ά ήκουσα παρά του Πατρός" - ἀλλ' ὁ πέμψας με ἀληθής ἐστι, κἀγὼ ἃ ἤκουσα παρ' αὐτοῦ, ταῦτα λέγω εἰς τὸν κόσμον - κατά τον ίδιο τρόπο και το άγιον Πνεύμα δεν λάλησε αφ΄εαυτού. Όσα άκουσε μας φανέρωσε ; "12 Ἔτι πολλὰ ἔχω λέγειν ὑμῖν, ἀλλ' οὐ δύνασθε βαστάζειν ἄρτι. 13 ὅταν δὲ ἔλθῃ ἐκεῖνος, τὸ Πνεῦμα τῆς ἀληθείας, ὁδηγήσει ὑμᾶς εἰς πάσαν τὴν ἀλήθειαν· οὐ γὰρ λαλήσει ἀφ' ἑαυτοῦ, ἀλλ' ὅσα ἂν ἀκούσει λαλήσει, καὶ τὰ ἐρχόμενα ἀναγγελεῖ ὑμῖν." Εξ αυτών ήταν και ο καθορισμός του Εορτολογίου (κινητές και ακίνητες εορτές). Τι γίνεται σήμερα, ας μη το κουβεντιάζουμε.

    ὁ ὢν ἐκ τοῦ Θεοῦ τὰ ῥήματα τοῦ Θεοῦ ἀκούει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι, που αρχίζετε να προσγειωνόσαστε. Και, έτσι για την Ιστορία:
      1/ Οι άγιοι Πατέρες της Α΄ Συνόδου υπογράφουν κάτω από το εξής κείμενο:
      "Εν υπατεία Παυλίνου και Ιουλιανού των λαμπροτάτων, έτους από Αλεξάνδρου χλς΄, εν μηνί Δεσίω, τη προ ιγ΄ καλανδών Ιουλίων, εν Νικαία τη μητροπόλει Βιθυνίας" (Αρχιμ. Σπ. Μήλια: Πρακτικά των αγίων και Οικουμενικών Συνόδων, τ. Β΄. Πρακτικά Δ΄ Οικ. Συνόδου. Πράξις δευτέρα. Έκθεσις συνόδου γενομένης εν Νικαία, σελ. 127).
      Παρατηρείται, ότι η χρονολόγηση γίνεται με το μακεδονικό ημερολόγιο και όχι με το χριστιανικό.
      2/ Οι Πατέρες της Στ΄ Συνόδου εισάγουν χρονολόγηση από Κτίσεως Κόσμου:
      "..... ώστε, τους μεν δυσί γάμοις περιπαρέντας, και μέχρι της πεντεκαιδεκάτης του διελθόντος Ιανουαρίου μηνός της παρελθούσης τετάρτης Ινδικτιώνος, έτους εξακισχιλιοστού εκατοστού εννενηκοστού εννάτου, δουλωθέντας της αμαρτία....." (Πηδάλιον, γ΄ κανόνας Έκτης Οικουμενικής Συνόδου, σελ. 222).
      Παρατηρείται, ότι η χρονολόγηση γίνεται με το εβραϊκό ημερολόγιο και χρησιμοποιούνται οι μήνες του Ιουλιανού.
      γ/ Η χριστιανική χρονολόγηση γένεται με πράξη του (καθαιρεθέντα για Καλβινισμό) Πατριάρχη ΚΠόλεως Κύριλλου Α΄ Λούκαρι, το 1628 (αναφαίρεται σ' όλες τις εκκλησιαστικές ιστορίες).
      Και για την Ιστορία: Και οι πατέρες της Α΄ ζήτησαν επιστημονικές μετρήσεις του χρόνου από την Αλεξάνδρεια, για να καθοριστεί ο ενιαίος εορτασμός του Πάσχα. Η Δύση, το 1582 διόρθωσε αυτές τις μετρήσεις, όπως επίσης διόρθωσε τις μετρήσεις του 325 και η Ανατολή, το 1923 και τίποτε περισσότερο.
      Άρα, καμία Οικουμενική δεν θέσπισε ημερολόγιο, ούτε υπήρξε διόρθωσή του. Απλώς διορθώθηκαν η εαρινή ισημερία και η πανσέληνος, σύμφωαν με τις σύγχρονες μετρήσεις, κάτι που δεν απαορεύει κανείς.

      ΙΚ

      Διαγραφή
  12. Εμείς, κύριε Ικ, προσγειωμένοι είμαστε, άλλοι όμως, ενώ το αεροπλάνο ίπταται, νομίζουν ότι έχει προσγειωθεί, ανοίγουν την πόρτα ... και ώρα τους καλή.

    Για δείτε λοιπόν κι αυτά, ο συνοδοιπόρος εσείς της αριθμολογικής σοφίας, μετά του λοιπού "χριστιανικού" κόσμου της επιστημονικής ακριβείας. Ακρίβεια στα ενδοκοσμικά ανθρώπινα δεν υπάρχει, αν θέλουμε να είμαστε συνεπείς προς την επιστήμη, την οποία διακονούμε. Όταν όμως αναφερόμαστε στα θεία και τα ανθρώπινα (θεανθρώπινα) τότε αλλάζουν τα πράγματα.

    Ἡ σταθερὴ «συνοδοιπορία μὲ τὸν λοιπὸ Χριστιανικὸ κόσμο» καὶ ἡ ποικιλόμορφη συγκρητιστικὴ «κοινωνία» καὶ συνεργασία μαζί του, γιὰ τὴν δῆθεν ἀπὸ κοινοῦ μαρτυρία καὶ διακονία τοῦ κόσμου. ἄρχισε ὑπὸ μορφήν συνεργασίας. Συνεργασία μὲ τὶς ἑτερόδοξες «ἐκκλησίες» σὲ πρακτικὰ θέματα καὶ τὸν συνεορτασμὸ μὲ αὐτές, παρὰ τὴν μὴ ὑφισταμένη δογματικὴ συμφωνία, ὥστε νὰ προετοιμασθῆ ὁ δρόμος γιὰ μία ἀλλόκοτη ἑνότητα, ἀλλὰ οὐσιαστικὰ καὶ νὰ προκαταληφθῆ αὐτή...

    Τὸ δῆθεν Πανορθόδοξο Συνέδριο τῆς Κωνσταντινουπόλεως τοῦ 1923, ὑπὸ τὸν μασῶνο πατριάρχη Μελέτιο Μεταξάκη, εἰσήγαγε σειρὰ ἀνεπιτρέπτων καινοτομιῶν καὶ νεωτερισμῶν, ὅπως καὶ τὸ δῆθεν «διωρθωμένο Ἰουλιανὸ» Ἡμερολόγιο, γιὰ τὴν προσαρμογὴ τῆς Ἐκκλησίας στὶς ἀπαιτήσεις τοῦ κόσμου τῆς φθορᾶς, τὴν ἀθέτησι τῆς Παραδόσεως καὶ τὴν ἐπιβράβευσι τῆς δυτικῆς ἀνταρσίας, «πρὸς ἐξυπηρέτησιν τῆς παγχριστιανικῆς ἑνότητος» καὶ «τῆς ἐκ νέου ἀποκαταστάσεως τῆς ἑνότητος τῶν Χριστιανῶν τοὐλάχιστον ἐν τῷ σημείῳ τούτῳ»

    Ἐφ’ ὅσον τὸ Ἡμερολόγιο θεωρήθηκε ὡς ΕΡΓΑΛΕΙΟ γιὰ τὴν προώθησι τοῦ οἰκουμενιστικοῦ ὁράματος, εἶναι σαφὴς καὶ ἀναντίρρητος ὁ ἐκκλησιολογικὸς χαρακτήρας τῆς Ἡμερολογιακῆς Καινοτομίας, ἡ ὁποία τελικὰ ἐφαρμόσθηκε δικτατορικὰ τὸ 1924, πρὶν ἀπὸ 90 ἀκριβῶς ἔτη. Καὶ αὐτὴ ἀκριβῶς ἡ Μεταρρύθμισις προετοίμασε τὸ ἔδαφος καὶ ὑπέσκαψε τὰ θεμέλια γιὰ μία Ἀναθεώρησι τῆς συνόλου τάξεως καὶ ζωῆς τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας.

    «Παρ’ ἡμῖν οὔτε Πατριάρχαι, οὔτε Σύνοδοι ἠδυνήθησάν ποτε εἰσαγαγεῖν νέα, διότι ὁ ὑπερασπιστὴς τῆς Θρησκείας ἐστὶν αὐτὸ τὸ Σῶμα τῆς Ἐκκλησίας, ἤτοι αὐτὸς ὁ λαός, ὅστις ἐθέλει τὸ θρήσκευμα αὐτοῦ αἰωνίως ἀμετάβλητον καὶ ὁμοειδὲς τῷ τῶν Πατέρων αὐτοῦ» (Πανορθόδοξος Σύνοδος τῶν Πατριαρχῶν τῆς Ἀνατολῆς τοῦ 1848)."

    † Ἐπισκόπου Γαρδικίου Κλήμεντος
    Γραμματέως τῆς Ἱερᾶς Συνόδου
    Ἐκκλησίας Γνησίων Ὀρθοδόξων Χριστιανῶν Ἑλλάδος

    Και η συνέχεια σε τούτο το δικό σας : Η Δύση, το 1582 διόρθωσε αυτές τις μετρήσεις, όπως επίσης διόρθωσε τις μετρήσεις του 325 και η Ανατολή, το 1923 και τίποτε περισσότερο.

    Η Δύση, το 1968 διόρθωσε και αυτόν ακόμη το θάνατο. Απέδειξε επιστημονικά ! (ένα θαυμαστικό δεν φτάνει) τον εγκεφαλικό θάνατο και η Ανατολή διόρθωσε τις αντιλήψεις της το έτος 2001. Ιδού η απόδειξη : «Ας μη λησμονούμε ότι η λατρευτική ζωή της Εκκλησίας μας στηρίζεται σε μια μεταμόσχευση Θείου σώματος και σε μια μετάγγιση Θείου αίματος εις πάντας αρμούς, εις νεφρούς, εις καρδίαν» (Εγκύκλιος ΔΙΣ 2819, 7/7/2005).

    "7 τὸ γὰρ μυστήριον ἤδη ἐνεργεῖται τῆς ἀνομίας, μόνον ὁ κατέχων ἄρτι ἕως ἐκ μέσου γένηται·" (2Θσ. β' )

    Μτφ. Διότι τώρα η δράσις και το έργον της ανομίας ενεργείται και επεκτείνεται κατά τρόπον ακόμη μυστικόν, ώστε να μη είναι εξ ολοκλήρου φανερόν. Και τούτο διότι υπάρχει κάποιος, που εμποδίζει τον άνομον να εκδηλωθή με όλην αυτού την θρασύτητα και αναισχυντίαν. Και έτσι η πλήρης εμφάνισις του ανόμου θα γίνη, όταν το εμπόδιον αυτό λείψη από το μέσον.

    Ερώτηση : Ποιοι είναι εκείνοι που εμποδίζουν τον άνομο να εκδηλωθεί με όλη του τη θρασύτητα, οι οποίοι πρέπει να λείψουν (κοινώς, να τα μαζεύουν) για να έχουμε έτσι την πλήρη εμφάνισή του ; Οι "νεοεορτολόγοι" ή μήπως οι πιστοί του Παλαιού των ημερών - επ΄ εσχάτων άνθρωπος γενόμενος ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Δεινόν προς κέντρα λακτίζειν"
      Δυστυχώς, μυαλά δεν πωλούνται.

      Καλό καλοκαίρι και προσοχή στη ζέστη.

      ΙΚ

      Διαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου