Τρίτη 8 Απριλίου 2014

Ξεδιάντροπα πλέον προπαγανδίζουν και υποστηρίζουν οι του Φαναρίου την αίρεση!





 
 
Ἔχουμε ἀνάγκη ἄλλων μαρτύρων. Ὁ δεξιὸς ὑπο-βραχίων τοῦ Πατριάρχη π. Γεώργιος (πρωτεύων βραχίων, ὡς γνωστόν, εἶναι ὁ Περγάμου κ. Ζηζιούλας) ὁμολογεῖ:
 
 
Ἡ «Πρεσβυτέρα Ρώμη ἔχει Ἐκκλησιαστικὴ ὑπόσταση»,  ἔχουν «χάρη τὰ μυστήριά της», δὲν ἀμφισβητεῖται ἡ «ἐγκυρότητα Ἀποστολικῆς διαδοχῆς τοῦ Προκαθημένου της» Πάπα!
 
 
Ὁ πρωτοπρεσβύτερος, λοιπόν, π. Γεώργιος Τσέτσης, ὁ ὁποῖος σὲ ὅλες τὶς παρόμοιες περιπτώσεις «αὐθόρμητα» ἀρθρογραφεῖ ἀντ’ αὐτοῦ (τοῦ Πατριάρχη) μίλησε, καὶ «ὁμολόγησε καὶ οὐκ ἠρνήσατο», ὅτι οἱ κατηγορίες κατὰ τῶν Οἰκουμενιστῶν, πὼς ἔχουν ἀλλοιώσει, καταργήσει καὶ κατεδαφίσει τὴν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησιολογία καὶ Πίστη, εἶναι ἀληθινές, πραγματικὲς καὶ δὲν ὀφείλονται σὲ προσωρινὲς καὶ κατ’ οἰκονομία διατυπώσεις καὶ ἐνέργειες.
 
 
Ἐκκλησία, λοιπόν, καὶ τὸ Βατικανό! Μία Ἐκκλησία ἡ Ρώμη, κι ἄλλη Μία τὸ Φανάρι, δύο Ἐκκλησίες. Λάθος, ὡς ἐκ τούτου ἡ καθημερινή μας Ὁμολογία στὸ Πιστεύω, περὶ Μίας Ἐκκλησίας! Ἄρα, καὶ οἱ χαρακτηρισμοὶ τῶν Οἰκουμενιστῶν Ἐπισκόπων «ἀδελφὴ Ἐκκλησία, ἁγιώτατε ἀδελφὲ Πάπα Παῦλε, Βενέδικτε, Φραγκίσκε...» καὶ οἱ ἀδιάλειπτες συμπροσευχὲς δὲν ἀποτελοῦν φιλοφρονήσεις καὶ ἀφορμὲς προσέγγισης, ἀλλὰ συνειδητὲς πράξεις ἀναγνώρισης τῆς Παπικῆς «ἐκκλησίας» τῆς Ρώμης!
 
 
«Τί ἔτι χρείαν ἔχομεν μαρτύρων; ἴδε νῦν ἠκούσατε τὴν βλασφημίαν αὐτοῦ».
 
 
Θὰ πεῖτε: «Βαθειὰ εἶστε νυχτωμένοι, τώρα ξυπνήσατε, αὐτὸ συμβαίνει ἐπὶ δεκαετίες».
 
 
Ναί, ἀγαπητοὶ ἀδελφοί. Ἡ αἵρεση σέρνεται ἐπὶ δεκαετίες, ἀλλὰ ἐσεῖς τὴν ἀποδέχεσθε ἢ συγκοινωνεῖτε μὲ τοὺς κοινωνοῦντας τοῖς αἱρετικοῖς!
 
 
Τώρα ξέρετε! Λοιπόν, ρωτεῖστε ἑαυτοὺς καὶ ἀλλήλους.
 
 
* Ἐσεῖς, τὰ ἱστολόγια ποὺ καταγγέλλετε τὶς θέσεις τοῦ π. Γεωργίου Τσέτση, καὶ θεωρεῖτε, καὶ ἀντιμετωπίζετε ὡς Ὀρθόδοξους τοὺς αἱρετικοὺς Οἰκουμενιστὲς Πατριάρχες καὶ Ἐπισκόπους, τί νομίζετε, προσφέρετε θεοφιλῆ ὑπηρεσία στὴν Ὀρθοδοξία;
 
 
* Οἱ ἱερεῖς καὶ οἱ ψαγμένοι πιστοί, ποὺ  ἀνήκετε σὲ Μητροπόλεις ποὺ οἱ Μητροπολίτες τους δέχονται τὸν Παπισμὸ ὡς Ἐκκλησία ἢ ὁμιλοῦν περὶ διηρημένης Ἐκκλησίας, ἔχετε ἀναπαυμένη τὴν συνείδησή σας ὅτι πράττετε θεοφιλῶς;
 
 
Θεωρεῖτε δηλαδή, ὅτι ὁ Καλαβρύτων Ἀμβρόσιος (ὁ -ἐσχάτως- πρῶτος ἀμετανοήτως διακηρύξας ὅτι «οὐδέποτε θὰ σᾶς διδάξω ὅτι οἱ Καθολικοὶ εἶναι αἱρετικοί», ὁ Ἰγνάτιος Βόλου, ὁ Μεσσηνίας Χρυσόστομος, ὁ Σύρου, οἱ ὁποῖοι δέχονται τὰ παραπάνω, καὶ ὅλοι ὅσοι ὑποδέχτηκαν στὶς ἐπαρχίες τους τὸν αἱρετικὸ ἡγέτη τοῦ Οἰκουμενισμοῦ πατριάρχη Βαρθολομαῖο, καὶ συλλειτούργησαν μαζί του, καὶ ὅσοι δὲν ἀντιδροῦν κατὰ τῶν ἀνωτέρω, καὶ (παρὰ τὶς ἐκκλήσεις) δὲν συγκαλοῦν Σύνοδο γιὰ νὰ ξεκαθαρίσουν τὴν κατάσταση, βρίσκονται στὸ Ὀρθόδοξο ἔδαφος;
 
 
Οἱ Ἀδελφότητες ποὺ διατηροῦν τοὺς Ἀρχιμανδρίτες τους σὲ αὐτὲς τὶς Μητροπόλεις καὶ συνεργάζονται μὲ τέτοιους Μητροπολίτες, ὀρθοδοξοῦν; «Ὅστις δὲν ὁμολογεῖ ἔμπροσθεν τῶν ἀνθρώπων» τὴν ἀλήθεια, δὲν καταδικάζει τοὺς αἱρετικοὺς καὶ τοὺς κοινωνοῦντας μὲ τοὺς αἱρετικοὺς (κατὰ τὴν πάγια διδασκαλία τῶν Ἁγίων), μπορεῖ νὰ τρέφεται μὲ τὴν ψευδαίσθηση ὅτι βρίσκεται στὸ Ὀρθόδοξο ἔδαφος;
Ἐσεῖς, αὐτὴ τὴ Μ. Βδομάδα, αὐτὸ τὸ Πάσχα, θὰ τὸ ἑορτάσετε Ὀρθόδοξα;
Π.Σ.


 
 
Υ.Γ.: Ὅσο γιὰ τὸν σκοπίμως ἀνιστόρητο καὶ δόλιο διαστρεβλωτὴ τῆς ἀλήθειας π. Γεώργιο Τσέτση, θὰ τοῦ θυμήσουμε ὅτι οἱ Ὀρθόδοξοι (στοὺς ὁποίους μὲ ὅσα γράφει, δείχνει ὅτι δὲν θέλει νὰ ἀνήκει) διὰ στόματος ἁγίου Μάρκου Εὐγενικοῦ πιστεύουν ὅτι: τοὺς Παπικοὺς «ἀπεκόψαμεν τοῦ κοινοῦ τῆς Ἐκκλησίας σώματος» (ἄρα δὲν ἀνήκουν στὴν Μία Ἐκκλησία). «Οὐκοῦν ὡς αἱρετικοὺς αὐτοὺς ἀπεστράφημεν καὶ διὰ τοῦτο αὐτῶν ἐχωρίσθημεν... αἱρετικοί εἰσιν ἄρα, καὶ ὡς αἱρετικοὺς αὐτοὺς ἀπεκόψαμεν».
 
 
Λόγια, ἐπίσης, τοῦ Μ. Βασιλείου, ὅπως μᾶς τά μεταφέρει ὁ ἅγ. Μᾶρκος ὁ Εὐγενικός (αὐτὰ γιὰ τοὺς κοινωνοῦντας τοῖς Οἰκουμενιστὲς Ὀρθόδοξους) εἶναι καὶ τὰ ἑξῆς:
 
 
«Οἵτινες τὴν ὑγιᾶ ὀρθόδοξον πίστιν προσποιούμενοι ὁμολογεῖν, κοινωνοῦσι δὲ τοῖς ἑτερόφροσι, τοὺς τοιούτους, εἰ μετὰ παραγγελίαν μὴ ἀποστῶσιν, μὴ μόνον ἀκοινωνήτους ἔχειν, ἀλλὰ μηδὲ ἀδελφοὺς ὀνομάζειν».
 
 
«Φεύγετε οὖν καί ὑμεῖς, ἀδελφοί, τήν πρός τούς ἀκοινωνήτους κοινωνίαν καί τό μνημόσυνον τῶν ἀμνημονεύτων· οἱ γάρ τοιοῦτοι ψευδαπόστολοι, ἐργάται δόλιοι, μετασχηματιζόμενοι εἰς ἀποστόλους Χριστοῦ».
 
 
Διὰ δὲ τὰ ὅσα εἶπε ὁ ἅγιος Μᾶρκος τὶς πρῶτες μέρες τῆς Συνόδου στὴν Φερράρα, ἔχουμε γράψει τόσα πολλὰ καὶ τόσες φορές, ὁ παπούλης ὅμως, «οὐκ ἠβουλήθη συνιέναι»; Γιὰ ὅποιον θέλει ἐνημέρωση σχετική:
 
 

8 σχόλια:

  1. Ο π.Τσέτσης καλά θα κάνει τις ιδεοληψίες του να τις κρατήσει για τον εαυτό του!
    Πάει πολύ να επικαλείται τον άγιο Μάρκο τον Ευγενικό προκειμένου να υποστηρίξει στρεβλές απόψεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΙΣΧΟΣ! ΕΧΟΥΝ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΚΑΘΕ ΟΡΙΟ ΟΙ ΦΑΝΑΡΙΩΤΕΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ὁ κ. Τσέτσης εἶναι γιά κλάμματα! Εἶναι ἐπίσης προφανής ἡ ἔνδεια τῶν ἐπιχειρημάτων του. Κι ἀκόμη εἶναι μεγάλο τό θράσος του νά ἐπικαλεῖται τόν ἄτλαντα τῆς Ὀρθοδοξίας, τόν Ἅγιο Μᾶρκο ἐπ. Ἐφέσσου τόν Εὐγενικό, πρός ἐπίρρωσιν τῶν κακοδοξιῶν του. Μπορεῖ νά παραπλανᾶ μόνο ἀδαεῖς καί προθύμους νά πεισθοῦν ἀπό "ἀλεπούδες" πού ἐπειδή ἔχουν κομμένη τήν οὐρά τους, τουτέστιν χαμένη τήν πίστη τους, θέλουν κι ἄλλους νά τούς "μοιάζουν" γιά νά μή νοιώθουν μόνοι. Ἀκολουθεῖ δέ στήν ἱστορική διάσταση τῶν ἀναφορῶν του τή μέθοδο τῆς μισῆς ἀλήθειας, πού βεβαίως δέν εἶναι ἀλήθεια. Διότι ὄντως ὁ Ἅγιος Μᾶρκος ἐξεφράσθη εὐγενῶς καί οἰκονομικῶς μέ ἐπιείκεια ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ καί ἐπειδή εἶχε (παρα)πληροφορηθεῖ (ἀπό τήν ὑπόλοιπη συνοδεία τῆς Ἀνατολῆς) ὅτι ὁ Πάπας καί οἱ περί αὐτῶν εἶχαν δῆθεν τή διάθεση καί πρόθεση νά ἐπιστρέψουν στήν Ὀρθοδοξία τῆς Πίστεως. Γι' αὐτό καί δικαιολογοῦνται πλήρως οἱ ἀναφορές του αὐτές ἐν τόπῳ καί χρόνῳ καί λαμβανομένου ὑπ'ὄψιν ὅτι ἀκόμη καί σ' αὐτές εἶναι προσεκτικός ἐπί τῆς οὐσίας, ἀρκεῖ κι ἐμεῖς νά προσέξουμε τί λέει καί πῶς τό λέει καί βεβαίως μέσα στήν ὅλη συνάφεια τῶν λόγων του. Δέν λέει αὐτά πού λένε οἱ οἰκουμενιστές ἐπ' οὐδενί! Καί τό σπουδαιότερον εἶναι ὅτι ὅταν ὁ ἴδιος διαπιστώνει ποῦ πηγαίνει τό πρᾶγμα καί ποιές οἱ πραγματικές προθέσεις τοῦ Πάπα καί τῶν κοπελλιῶν του, τότε δέν διστάζει νά πεῖ αὐτό πού πάντοτε πίστευε, δηλαδή, ὅτι οἱ παπικοί εἶναι αἱρετικοί ἀμετανόητοι καί διεφθαρμένοι (κατά λέξιν) καί ὅτι ὅσο ἀπομακρύνεται κανείς ἀπό αὐτούς τόσο πλησιάζει τόν Χριστό καί τούς Ἁγίους Του, παραινῶν πάντας νά φεύγουν ἀπ' αὐτούς "ὡς φεύγει τίς ἀπό ὄφεως"! Περί δέ τῶν ἑνωτικῶν, δηλαδή τῶν ἀντιστοίχων σήμερα οἱκουμενιστῶν τῆς Ἀνατολῆς, ἀφοῦ διέκοψε μετ' αὐτῶν πᾶσαν ἐκκλ/κήν κοινωνίαν, ἄφησε καί παραγγελία οὔτε στήν κηδεία του νά μή παραστοῦν! Αὐτός ἦτο ὁ πραγματικός Ἅγιος Μᾶρκος ὁ στῦλος τῆς Ὀρθοδοξίας, τον ὁποῖο εἴθε νά μιμηθοῦν ἔστω καί ἀργά οἱ διαστέφοντες τούς λόγους καί κυρίως τήν στάση του σύγχρονοι Βησσαρίωνες καί νεόκοποι ὑπερασπιστές τοῦ ἀντιχρίστου Παπισμοῦ! ΒΕΒΑΙΩΣ καί δέν εἶναι Ἐκκλησία Χριστοῦ ὁ Παπισμός. ΒΕΒΑΙΩΣ καί δέν ἔχουν οὔτε μυστήρια, οὔτε χάρι, οὔτε Ἀποστολική διαδοχή διά τό διακοπῆναι, κατά τόν Μέγα Βασίλειο, τήν ἀκολουθίαν τῆς διαφυλάξεως τῆς ἅπαξ παραδοθείσης τοῖς ἁγίοις Πίστεως, τουτέστιν τῆς ἱερᾶς Παρακαταθήκης. Ἄνευ ὀρθῆς Πίστεως Ἀποστολική διαδοχή δέν ὑφίσταται! Ἡ Διαδοχή δέν εἶναι διαδοχή τίτλων, ἀλλά μετοχή στόν τρόπο τῆς Ἀποστολικῆς ζωῆς καί μαρτυρίας, Ὁμολογία τοῦ Χριστοῦ ὅπως τόν ἐκήρυξαν οἱ Ἅγιοι Ἀπόστολοι! Οἱ Οἰκουμενιστές ἄς ἐπικαλοῦνται τούς ὁραματιστές των (Ἀθηναγόραν κ. ἄ.) καί ὄχι τούς Ἁγίους τῆς Μιᾶς, Ἁγίας, Καθολικῆς καί Ἀποστολικῆς Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ πού εἶναι ἡ Ὀρθόδοξος τοῦ Χριστοῦ μία καί ἀδιαίρετος Ἐκκλησία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. O Tέτσης και οι άλλοι οικουμενιστές μιλάνε για τον Παπισμό σαν να πρόκειται για τη Δυτική Εκκλησία έστω του 1100 και δεν θέλουν να καταλάβουν, προφανώς επειδή είναι οι ίδιοι εκκοσμικευμένοι στο έπακρον, ότι ο σημερινός Ρωμαιοκαθολικισμός είναι ένα απόλυτα εκκοσμικευμένο σύστημα που καμία σχέση δεν έχει με τον παραδοσιακό χριστιανισμό. Η όποια του "εκκλησιαστικότητα" είναι απλά ένα ράκος να καλύπτει την εσωτερική του γύμνια. Η απορία μου είναι σε τι ακριβώς διαφέρει ο Τέτσης από έναν ουνίτη. Προφανώς δεν έχει κανένα συνειδησιακό πρόβλημα να πάει να κοινωνήσει σε ρωμαιοκαθολική εκκλησία αυτός ο βετεράνος αρχι-οικουμενιστής και συγκρητιστής κληρικός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από ανθρώπους που εγκωμιάζουν τον Αθηναγόρα τι περιμένεις!

      Διαγραφή
  5. ω φαρισαιε υποκριτα τσο λο γιαννη δεν βαζεις το σχολιο μου την μ τριτη να πας στην εκκλησια να ακουσης ΟΥΑΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΣ ΦΑΡΙΣΑΙΟΙ ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ μοναχος χρυσοστομος καρεωτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Tι να βαζω ρε καρναβαλε ψευτομοναχε τα σχολια σου;Τι δουλεια εχεις εσυ ο Οικουμενιστης με εμας;Αντε πηγαινε στον αρχιαιρεσιαρχη επισκοπο σου να ΑΛΟΓΗΘΗΣ. Αμετανοητε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Διαβάζω " Η απορία μου είναι σε τι ακριβώς διαφέρει ο Τέτσης από έναν ουνίτη. "
    Τι να πώ ?
    Μετά την πανηγυρική μνημόνευση του Πάπα ως πρώτου επισκόπου , ως ποιμένα και ποιμενάρχη ο Βαρθολομαίος και η συμμορία του είναι ΠΑΠΙΚΟΙ
    Δεν είναι ουτε λατινόφρονες ούτε ενωτικοί ούτε άλλο τι όσοι μνημονεύουν Βαρθολομαίο .ΠΑΠΙΚΟΙ είναι .
    Οπως παπικός είναι όποιος όπου γής μνημονεύει Πάπα , είτε αυτός είναι ουνίτης , είτε αυτός είναι οικουμενιστής πχ Τετσης , είτε τάχα μου ψευδό αντι - οικουμενιστής σε στυλ Ζήση κτλ

    Ο Ουνίτης είναι ένα ειλικρινές κοπέλι του Πάπα
    Και ο μεν "π" .Τσέτσης είναι κοπέλι του Πάπα που προσπαθεί να είναι ειλικρινές όσο τον παίρνει φοβούμενος μην "εκτεθεί"
    Ο "π" Ζήσης ένα ανειλικρινές κοπέλι του Πάπα

    σε τι ακριβώς διαφέρει ο Τέτσης η ο Ζήσης από έναν ουνίτη ?
    Στην κόλαση ο ουνίτης θα πατά στην πλάτη του Τέτση που θα πατά στην πλάτη του Ζήση ...

    Διαβαζω και "Tι να βαζω ρε καρναβαλε ψευτομοναχε τα σχολια σου;Τι δουλεια εχεις εσυ ο Οικουμενιστης με εμας;Αντε πηγαινε στον αρχιαιρεσιαρχη επισκοπο σου να ΑΛΟΓΗΘΗΣ. Αμετανοητε."
    Χμ! Λίγα λέει ....

    Αν έχει δίκαιο όποιος αγανακτεί όταν ακούει απο στόματος κόρακα ΚΡΑ ...θα αγανακτήσω και εγώ με τους διουρητικούς κακόγερους του Αθω
    Αλλά λίγα λέει ..

    Παπάκια μου .... σε σας μιλάω παπάκια που μνημονεύετε τον Παπικό Βαρθολομαίο Τα γεγονότα παπάκια είναι Φως Φανάρι ! Δεν είναι περιπτώσεις << προσωπικής πτώσης >> , προσωπικής αμαρτίας που ένας Ιερέας ή Επίσκοπος ολίσθησε ... Εδω βγαίνουν με παρρησία , βγαίνουν δημόσια ΘΕΩΡΙΑ και ΠΡΑΞΗ με έργα των Νικολαϊτών !

    Ζούμε ένα καθωσπρεπισμό σήμερα και δεν λέμε τα πράγματα με το όνομα τους
    Και από την μια παιδεραστές και ομοφυλόφιλοι «κυριλατοι» με την αρχή προστασίας προσωπικών δεδομένων ώστε να μη βγαίνει το όνομα και η πράξη τους στην δημοσιότητα ...
    Ναι από την μια οι «κεφαλές» μας προσκυνάνε τα πόδια του αντίχριστου στην καπέλα ΣΕΞ τινα κάτω από τις ομοφυλοφιλικές τοιχογραφίες και αγάλματα
    Και από την άλλη λεγω κάποιοι κρατούν το Φανάρι,( μια έκφραση που είναι συνήθεια να χρησιμοποιείται για την διευκόλυνση της αλλότριας ακολασίας )και λένε μη μιλάς για νταβατζηδες και πόρνες …. Αυτές οι εκφράσεις μας προσβάλουν …. Ο ταλαίπωρος ναι μεν έχω 2 πτυχία ανώτερης εκπαίδευσης και ξέρω να μιλώ με τον τρόπο της ελίτ στην καθαρευποσα και με λογο «στρογγυλό χωρίς γωνίες» όμως εδώ και χρόνια έχω επιλέξει συνειδητά να τα λέω στην ντοπιολαλιά στα « χωριάτικα» ,την σκάφη σκάφη και τα σύκα σύκα
    Όπως τα λέει η Αγία Γραφή ,(παραθέτω κομμάτι που μιλά ο Θεός ) όπως μιλούσανε οι πατέρες μου όπως μιλάνε οι άνθρωποι γύρω μου
    Ιεζεκιήλ 16.... :33 Εις πάσας τας πόρνας δίδουσι μίσθωμα αλλά συ τα μισθώματά σου δίδεις εις πάντας τους εραστάς σου και διαφθείρεις αυτούς, διά να εισέρχωνται προς σε πανταχόθεν επί τη πορνεία σου.
    34 Και γίνεται εις σε το ανάπαλιν των άλλων γυναικών εν ταις πορνείαις σου διότι δεν σε ακολουθεί ουδείς διά να πράξη πορνείαν καθότι συ δίδεις μίσθωμα και μίσθωμα δεν δίδεται εις σε, κατά τούτο γίνεται εις σε το ανάπαλιν.
    35 Διά τούτο, άκουσον, πόρνη, τον λόγον του Κυρίου....

    ΑΚΟΥΣΟΝ ΠΟΡΝΗ ! Αυτό σας αξίζει παπάκια !
    Χμ! Και το πόρνη λίγο σας πέφτει οτι το Φανάρι χειρότερο είναι και απο τα ΣΟΔΟΜΑ !
    http://www.zougla.gr/greece/article/omologisan-tin-dolofonia
    http://apotixisi.blogspot.gr/2013/08/blog-post_24.html
    Τι έκφραση αντιστοιχεί σε έναν τιούτο "αρχιμανδρίτη " που πληρώνει για να του κάνουν το "παρά φύση " ? Αυτή σας πρέπει παπάκια !









    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου