Σάββατο 15 Μαρτίου 2014

Αναγκαία ή υποχρεωτική η απομάκρυνση από αιρετικούς; ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΕΝΤΟΛΩΝ ΛΟΓΩ ΔΥΣΚΟΛΙΑΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΟΥΣ;





Ἀπὸ σχόλιο στὴν ἀνάρτησή μας: «Ὄχι ἀντίδραση δικῆς μας ἐμπνεύσεως στὴν αἵρεση, ἀλλὰ ἐφαρμογὴ τῆς στάσεως ποὺ μᾶς δίδαξαν οἱ Ἅγιοι».

Τὸ Σχόλιο: Να σταματήσει, επιτέλους, αυτό το θέατρο! ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ! Όσο αποτειχισμένος είμαι εγώ, άλλο τόσο είστε κι εσείς! Η "αποτειχισή" σας είναι "μαϊμού". Μέχρι να αποτειχιστείτε στ' αλήθεια κλείστε, επιτέλους, το στόμα σας και σταματήστε να ασχολείστε με τους άλλους. Είναι πιό έντιμο».

Βασίλης Κερμενιώτης



ΑΠΑΝΤΗΣΗ:



Κύριε, Κερμενιώτη

Χαῖρε ἐν Κυρίῳ

Μὲ ὅσα γράφεις, φαίνεται ὅτι ἀποδέχεσαι τὴν Ἀποτείχιση ὡς ὁδὸ πορείας σὲ καιρὸ αἱρέσεως. Μόνο (κατὰ τὴν γνώμη σου) ἡ ἀποτείχισή μας εἶναι «μαϊμοῦ»!

Μέχρι τώρα μᾶς πολεμούσατε, ἐπειδὴ παρουσιάζαμε τὴν Πατερικὴ διδασκαλία, ἡ ὁποία μιλᾶ γιὰ ὑποχρεωτικὴ Ἀποτείχιση, κι ὄχι προαιρετική, ὅπως ἰσχυρίσθηκαν κάποιοι, ἀπὸ ἕνα σημεῖο καὶ ὕστερα. Διότι (scripta manent, τὰ γραπτὰ μένουν), δεν θυμᾶμαι ἡ ὁμάδα τῆς «Συνάξεως τῶν κληρικῶν καὶ μοναχῶν» (καὶ εἰδικὰ ὁ π. Θεόδωρος Ζήσης, ὁ ὁποῖος ἐπαναλάμβανε ἀπὸ τὸ 2001 τὸ τροπάριο περὶ Ἀποτειχίσεως ἀπὸ τοὺς Οἰκουμενιστάς, καὶ τοὺς κοινωνοῦντας μὲ αὐτούς, διότι αὐτὴ ἡ «κοινωνία» μᾶς μολύνει), δὲν θυμᾶμαι νὰ εἶπε κάπου ὅτι ἡ ἀπομάκρυνση εἶναι «προαιρετική»! Προαιρετικὴ ἄρχισε νὰ γίνεται, ὅταν γιὰ κάποιους λόγους ἔγινε συνείδηση ὅτι δυσκολεύονταν πολλοὶ πνευματικοὶ νὰ τὴν ἀκολουθήσουν, ὁπότε πῶς νὰ προτρέψουν πρὸς τοῦτο καὶ τὸ λαό; Ἄρα, λοιπόν, τὸ ἐπιχείρημα περὶ προαιρετικῆς ἀποτειχίσεως (ὅταν ὑπάρχει διαπιστωμένη καὶ κραυγαλέα αἵρεση) ἦρθε μετά!

Δὲν μᾶς εἴπατε ὅμως, ἄν –πέρα ἀπὸ τὸ δίλημμα, ὑποχρεωτικὴ ἢ προαιρετική–, ἂν θεωρεῖτε ΑΝΑΓΚΑΙΑ τὴν Διακοπὴ Μνημοσύνου γιὰ νὰ φύγει ἡ αἵρεση καὶ γιὰ νὰ ἐφαρμόσουμε τὴν σωτήρια Ἐντολὴ Παλαιᾶς καὶ Καινῆς Διαθήκης περὶ ἀπομακρύνσεως ἀπὸ τοὺς αἱρετικούς («Ἐξέλθετε ἐκ μέσου αὐτῶν...»). Καὶ δὲν ἀσχοληθήκατε μὲ αὐτὸ τὸ οὐσιαστικὸ σημεῖο, γιατί ἂν ἀποδεχθεῖτε ὡς ἀναγκαία τὴν ἀποτείχιση, ξέρατε ὅτι θὰ δεχθεῖτε τὸ ἐρώτημα: Ἀφοῦ εἶναι ἀναγκαία, γιατί οὔτε ἐσεῖς τὴν πραγματοποιεῖτε, οὔτε τοὺς ἄλλους ποὺ ἀποφάσισαν νὰ τὴν πραγματοποιήσουν (ἔστω σὲ ἐπίπεδο «μαϊμοῦ») τοὺς ἀφήνετε ἥσυχους; Οὔτε ἐσεῖς «εἰσέρχεσθε (στὸν δύσκολο δρόμο τῆς ἀποτειχίσεως), οὐδὲ τοὺς εἰσερχομένους ἀφίετε εἰσελθεῖν».

(Τί εἶναι ἐκεῖνο, ἀλήθεια, ποὺ σᾶς δυσκολεύει καὶ σᾶς κάνει νὰ ἀσχολεῖστε μὲ ἐλάχιστους ἀδελφούς σας, ἐσεῖς οἱ πολλοί, ποὺ εἶστε κάτω ἀπὸ τὴν σκέπη μεγάλων ὀνομάτων καὶ λόγιων ἀντι-Οἰκουμενιστῶν; Γιατί μπαίνετε ἐπίμονα καὶ σχολιάζετε, σὲ ἕνα μικρὸ ἱστολόγιο;).

Κι ἂν ρωτήσετε, γιατί ἐμεῖς ἀσχολούμαστε μὲ ἐσᾶς, σᾶς ἀπαντοῦμε ὅτι τὸ κάνουμε γιατί ἀλλοιώνετε τὴν ὁδὸ τῶν Ἁγίων, τὴν ὁμόφωνη στάση τους κατὰ τῶν αἱρετικῶν Οἰκουμενιστῶν, ποὺ εἶναι ἡ ἀπομάκρυνση, ἡ ἀποτείχιση ἀπὸ αὐτούς, ἡ διακοπὴ Μνημοσύνου; 
Αὐτὴν τὴν θέση τὴν κατοχύρωσε θαυμάσια ὁ π. Εὐθύμιος στὰ βιβλία του. Τόσο κατοχυρωμένα μάλιστα, ὥστε ὅταν προσπάθησε νὰ τὴν ἀντικρούσει ἡ «προσφιλής» σας Ἱ. Μ. Πειραιῶς, ἔγινε ρεζίλι, τόσο, ὥστε νὰ μὴν ἀνταπαντήσει στὴν καταλυτικὴ κριτικὴ τοῦ π. Εὐθυμίου καὶ νὰ ἀναβάλλει τὴν Ἡμερίδα περὶ Ἀποτειχίσεως, ποὺ ἡ ἴδια προανήγγειλε! Ξέρω, ἐσεῖς τὴν ἀπάντηση τοῦ π. Εὐθύμιου τὴν βρίσκετε «λίγη»! Παρότι στηρίζετε σὲ μελέτη δεκαετιῶν στοὺς Ἁγίους Πατέρες (στὸ Ἅγιο Ὄρος καὶ στὸν κόσμο) καὶ ἀκόμα σὲ μελέτη πλέον τῶν εἴκοσι χρόνων ἐπὶ τῶν ἔργων, ἰδίως, τοῦ Ἁγίου Θεοδώρου τοῦ Στουδίτου. Τόσο «λίγη» εἶναι ὅμως, ὥστε κανεὶς ἀπὸ τὴν «Σύναξη» δὲν θέλησε νὰ τὴν ἀντικρούσει. Θὰ πεῖτε ὅτι δὲν ἄξιζε. Ναί: «Ἀπορία ψάλτου, βήξ»!

Πέρα ἀπὸ τὰ βιβλία, ὅμως, τοῦ π. Εὐθυμίου, καὶ πρὶν συνδεθῶ μὲ αὐτόν, δημοσιεύτηκε τὸ βιβλίο «Ἡ Πατερικὴ Στάση στοὺς Θεολογικοὺς Διαλόγους», τὸ ὁποῖο μὲ ἑκατοντάδες χωρία μιλᾶ γιὰ τὸ ἴδιο πρᾶγμα. Τὴν ἀπομάκρυνση (ἀποτείχιση) ἀπὸ τοὺς αἱρετικούς, κατὰ τὴν ἐπιταγὴ τοῦ ἀπ. Παύλου: «αἱρετικὸν ἄνθρωπον ...παραιτοῦ». Τότε τὸ διαβάσατε καὶ εἴχατε πεῖ: «αὐτὸ τὸ βιβλίο πρέπει νὰ τὸ μοιράσουμε στοὺς φοιτητὲς τῶν δύο θεολογικῶν σχολῶν»! Τώρα, τὶς Πατερικὲς θέσεις ποὺ παρουσιάζει τὸ βιβλίο αὐτὸ (ἀποσυνδέοντας τὸ ἀπὸ τὸν συγγραφέα του, ὁ ὁποῖος κατ’ ἐσᾶς παρεξέκλινε) τὶς ἀποδέχεσθε ἀκόμα;

Πρόσεξε, ὅμως, μιὰ σκέψη, ποὺ ἴσως βοηθήσει νὰ καταλάβετε τὴν πλάνη σας, ἀφοῦ νομίζω ὅτι ἐκεῖ σκοντάφτετε. Ἄλλο τὸ ξεκαθάρισμα, ποιά εἶναι ἡ πράξη τῆς Ἐκκλησίας σὲ καιρὸ αἱρέσεως (ποὺ ἀναμφισβήτητα εἶναι ἡ ἀπομάκρυνση ἀπὸ τοὺς αἱρετικούς) καὶ ἄλλο ἡ δυνατότητα, ἡ ἀντοχή, τὸ κουράγιο, ἡ ἑτοιμότητα κάθε πιστοῦ νὰ τὴν ἐφαρμόσει.

Πράγματι, δὲν εἶναι ἕτοιμος ὁ κάθε πιστὸς νὰ ἐφαρμόσει κάποια πράγματα· εἴτε λόγω ὀλιγοπιστίας, εἴτε ἄγνοιας, εἴτε κακῆς πληροφόρησης, εἴτε οἰκογενειακῶν ὑποχρεώσεων, εἴτε καθοδηγήσεως ἀπὸ πνευματικοὺς ποὺ ἔχουν παραπλανηθεῖ ἀπὸ τὰ ἐπὶ δεκαετίες κηρύγματα τῶν Οἰκουμενιστῶν περὶ Ἐπισκοποκεντρισμοῦ καὶ ὑπακοῆς στὸν Ἐπίσκοπο (τὸν Οἰκουμενίζοντα ἐν προκειμένῳ) κ.ἄ.

Ἄλλο ὅμως ἡ ἀδυναμία μου νὰ ἐφαρμόσω κάτι, καὶ ἄλλο ἡ κακόδοξη προσπάθεια, ἐπειδὴ δὲν μπορῶ νὰ τὸ ἐφαρμόσω, νὰ τὸ βγάζω λάθος! Γιατί ἔτσι βγάζω λάθος τοὺς Ἁγίους Πατέρες, ποὺ διὰ πολλῶν μίλησαν γιὰ ἀπομάκρυνση ἄμεση ἀπὸ τοὺς αἱρετικούς.

Καὶ γιὰ νὰ σᾶς λύσω μιὰ ἀπορία σας: γι’ αὐτὸ οἱ Πατέρες τῆς «Συνάξεως» δὲν ἀσχολοῦνται μαζί μας· γιατὶ μᾶς ἔδωσαν τὴν «εὐλογία» τους, ὅταν προσωπικὰ τοὺς ἀποκάλυψα στὴν «Σύναξη» τῆς Γατζέας τὴν ἀπόφασή μας νὰ ἀποτειχιστοῦμε. Γιατὶ μᾶς εἶπαν ὅτι κι αὐτοὶ βρίσκονται στὸν ἴδιο δρόμο. Θέμα χρόνου ἦταν καὶ ἡ δική τους ἀποτείχιση. Ἐπειδή, ὅμως, στὴ συνέχεια, δὲν θέλησαν γιὰ τοὺς λόγους τους νὰ βαδίσουν τὸ δρόμο, ποὺ ἕως τότε δίδασκαν ὡς τὸν ἀναγκαῖο καὶ ἐπιβεβλημένο μπροστὰ στὶς ραγδαία ἐπέκταση τῆς Παναιρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ἐπέτρεψαν σὲ κάποιους «φίλους τους» νὰ διαβάλλουν τὴν προσπάθειά μας, καὶ ἀνέχτηκαν νὰ μοιρασθεῖ στὴ «Σύναξή» τους ἡ κακόδοξη καὶ κατάπτυστη μελέτη τῆς Ἱ. Μ. Πειραιῶς διὰ τῆς ὁποίας (οὔτε λίγο, οὔτε πολύ) μᾶς κατασυκοφαντοῦσε.

Εὔχομαι ὁ ἑορταζόμενος αὔριο –καὶ ἀποτειχισθείς– ἅγιος Γρηγόριος ὁ Παλαμᾶς, νὰ μᾶς φωτίζει ὅλους νὰ ἀποδεχόμαστε καὶ νὰ βαδίζουμε τὴν ὁδὸ τῶν Ἁγίων. Εἴμαστε ἕτοιμοι νὰ ἀκούσουμε κάθε καλοπροαίρετη κριτική σου.

Σημάτης Παναγιώτης







Δεν είναι σωστό ότι αποτειχίστηκε ο Αγιος Γρηγόριος Παλαμάς. Ο τότε Πατριάρχης τον φυλάκισε και του επέβαλε το επιτίμιο της ακοινωνησίας, επειδή διαφωνούσαν στο θέμα του Ακτίστου Φωτός.
Πρέπει να γνωρίζουμε επίσης, ότι στο διάστημα της αιχμαλωσίας του από τους Τούρκους, ο Αγιος Γρηγόριος δεν δίστασε να έρθη σε ΔΙΑΛΟΓΟ με Μουσουλμάνους κληρικούς !
Να διδασκώμαστε από το παράδειγμα των Αγίων !


Κάνεις μεγάλο λάθος Ανώνυμε 10:58. 



  1. Το ότι διέκοψε το Μνημόσυνο του Καλέκα, το λέγει ο ίδιος ο Καλέκας. 
    Αλλά θέλετε να αποκηρύξετε και να διαβάλετε την ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ πάση θυσία. 
    Σας καίει.
    Διάβασε λοιπόν τι αποφάσισε η Σύνοδος του Καλέκα, τι λέει ο Καλέκας, (ο Βαρθολομαίος εκείνης της εποχής με τα πρωτοπαλίκαρα του Ζηζιούλα κ.λπ., με τους οποίους οι "αγωνιστές" αντιΟικουμενιστές
    (Αποτειχισι: ΚΑΙ ΟΙ ΣΙΓΟΝΤΑΡΟΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ Βενιαμιν),συλλειτουργούν!). 

    Γράφει: «Τον Παλαμάν και τους ομόφρονας αυτού ...τολμήσαντας ακανονίστως και ακρίτως αποκόψαι το μνημόσυνόν μου, τω από της ζωαρχικής και Αγίας Τριάδος δεσμώ καθυποβάλλομεν, καί τω αναθέματι παραπέμπομεν. 
    Ιωάννης ελέω Θεού αρχιεπίσκοπος Κωνσταντινουπόλεως νέας Ρώμης καί οικουμενικός Πατριάρχης» (P.G. 150, 863D).
     
    Όσο για το ΔΙΑΛΟΓΟ με τους Μουσουλμάνους, βρες το βιβλίο του π. Θεόδωρου Ζήση, για να δεις κάτω από ποιές προϋποθέσεις διελέχθη: Για λίγο χρόνο, ομολογώντας Χριστό και διδάσκοντας την αλήθεια Του, και όχι όπως ο Βαρθολομαίος και οι Οικουμενιστές(Αποτειχισι: ΚΑΙ ΟΙ ΣΙΓΟΝΤΑΡΟΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ Βενιαμιν) , που ἀποδέχονται τοὺς Αιρετικούς ως Εκκλησία.
     
    Βενιαμίν


    Υπάρχει μία ΄΄ μικρή ΄΄ διαφορά που μας την αποκρύπτετε Ολα αυτά έγιναν μετά την σύνοδο του 1275 όπου υπογράφτηκε η ένωση Σήμερα παρ' όλες τις μεμονωμένες και ανεπίσημες παραβιάσεις δέν έχουμε αυτό το δεδομένο Όταν θά τό έχουμε και μακάρι στην προαναγγελθείσα πανορθόδοξο σύνοδο να τό αποφασίσουν και εμείς θα το κάνουμε συντεταγμένα καί μέ ομοβροντία καί όχι μόνο αυτό θά δημιουργήσουμε καινούργια σύνοδο εφ'όσον η παλαιά θά είναι αυτομολημένη Μέχρι τότε όμως θά ακολουθήσουμε την συνείδηση της εκκλησίας, όπως αυτή εκφράζεται στό σύνολό της, που μόνο εσείς αρνείσθε να δείτε λόγω του εγωϊσμού σας και της καλά καμουφλαρισμένης φιλαρχίας σας υπό τον μανδύα της τάχα πατερικής οδού, που μόνο εσείς τυχαίνει να εκφράζετε μή διστάζοντας να βλασφημείτε ακόμα καί τους συγχρόνους αγίους !
     
     

  2. Τί λέτε κύριε, που σας την αποκρύπτουμε. Δεν υπάρχει η Α και Β Οικουμ. Σύνοδος που αποφάσισε ότι η Εκκλησία είναι "ΜΙΑ", το Βάπτισμα είναι "ΕΝ". Δεν επιβεβαίωσαν και επανέλαβαν όλες οι μετέπειτα Σύνοδοι αυτό το Δόγμα; Δεν το παραβαίνουν επί δεκαετίες οι Οικουμενιστές; (που τους σιγοντάρετε). Περίμενε ο άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς (που σήμερα γιορτάζουμε) κάποια Ένωση δια Συνόδου, κάποιων αιρετικῶν εκτός Εκκλησίας, με αιρετικούς εντός Εκκλησίας για να απομακρυνθεί από τον Πατρ. Καλέκα; Δεν αποτειχίστηκε αμέσως, και γι' αυτόν ακριβώς τον λόγο (όπως ο ΙΔΙΟΣ ο Καλέκας ομολογεί) καθαίρεσε τον Άγιο; Έκανε συντεταγμένη αποτείχιση ο Άγιος; Ποια συνείδηση της Εκκλησίας θα ακολουθήσετε. Εκείνη που δεν καταλαβαίνετε ή μάλλον, το χειρότερο, άλλοιώνετε;
    Αν θέλετε να μας ταπεινώσετε, καλώς και ευπρόσδεκτον. Αλλά δεν πρόκειται περί αυτού. Εσείς ταπεινώνετε τους Αγίους, την Εκκλησία, διαστρέφοντας τη διδασκαλία της. Συνέλθετε. Το τέλος εγγύς για όλους και εξάπαντος άδηλον.
    Π.Σ.

=======================

Συγχαρητήρια αδελφέ μου Παναγιώτη, για το άψογο και αποστομωτικό σου άρθρο! 
Εύγε παρά Θεού! 
Το ξαφνικό ξετρύπωμα του "γίγα" Βασιλείου Κερμενιώτη (αγνοώ τον κύριο) ισοδυναμεί με θρασυτάτη πρόκληση, προκληθείσα εξ αθεραπεύτων ψυχολογικών απωθημένων και ανεξερευνήτων ενοχών του οι οποίες μετουσιώνονται σε κόμπλεξ κατωτερότητος και ανέσπερες τάσεις προδοτικότητος. 
Του συνιστώ μια άκρως αποκαταστασιακή εκ βαθέων εξομολόγηση στον π. Ευθύμιο και ύστατη, ψυχοθεραπευτική Συγγνώμη. 
Το "Συγγνώμη που μας πατήσατε" δεν πρόκειται να τ' ακούσετε από μας προς ακόρεστον τέρψιν της αισχρής σας ηττοπαθείας...
 

Νικόλαος Πανταζής


7 σχόλια:

  1. ΟΛΑ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΟΤΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 100 ΧΡΟΝΙΑ, ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΚΟΜΗ Ο ΚΟΣΜΟΣ, ΟΙ π.ΑΡΤΕΜΙΟΣ ΚΑΙ π.ΕΥΘΥΜΙΟΣ ΘΑ ΤΙΜΟΥΝΤΑΙ ΩΣ ΑΓΙΟΙ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οι αληθινοί Μάρτυρες και Ομολογητές της Πίστεώς μας είναι οι άγιοι της Ορθόδοξης Μίας Αγίας Εκκλησίας του Χριστού.

    Ο αξιότιμος κύριος Παναγιώτης Σημάτης, θεολόγος, μου είχε πει: "ζητάτε μια απάντηση με ένα ΝΑΙ ή ένα ΟΧΙ, ακυρώνοντας το θεόσδοτο χάρισμα της ελευθερίας που κατά τα άλλα υπερασπίζεσθε".
    θεωρείτε λοιπόν κύριε Σημάτη ότι "η ερώτηση μου" είναι αρκετή για να ακυρώσει το Θεόσδοτο δώρο της ελευθερίας σας... Αν εσείς κύριε Σημάτη, επειδή θα σας αναγκάσει το Κράτος, υπογράψετε την νέα δημόσια ηλεκτρονική ταυτότητά σας-κάρτα πολίτη χωρίς να γνωρίζετε το ηλεκτρονικά κρυπτογραφημένο περιεχόμενο της δεν ακυρώνετε το Θεόσδοτο δώρο της ελευθερία σας; Το ακυρώνει "η ερώτηση μου": "θα την υπογράψετε ΝΑΙ Ή ΟΧΙ;" και "δεν προδίδετε εσείς με την υπογραφή σας" την ελευθερία που σας χάρισε ο Άγιος Θεός;

    Απαντώ λοιπόν αναλυτικά και δημόσια στον κύριο Σημάτη που "κανείς δεν τον υποχρέωσε να μου απαντήσει με το πιστόλι στον κρόταφο", ούτε μπορώ να τον αναγκάσω "όπως θα τον αναγκάσει το Κράτος να αποδεχτεί με την υπογραφή του την νέα ηλεκτρονική κρατική δημόσια ταυτότητά του που δεν θα μπορεί να διαβάσει το ηλεκτρονικά κωδικοποιημένο περιεχόμενο της". Κύριε Σημάτη, σας τονίζω ότι: ως ορθόδοξοι Έλληνες χριστιανοί όταν μας ρωτάνε αν πιστεύουμε στον Χριστό τότε απαντάμε "ναι"... Όταν μας ρωτάνε αν πιστεύουμε ότι η ελευθερία μας είναι δώρο του Θεού απαντάμε "ναι" και όταν μας ρωτάνε αν θα προδώσουμε την ελευθερία μας απαντάμε επίσης ευθαρσώς και ευθέως "όχι" ως ορθόδοξοι χριστιανοί... Γιατί ως Ορθόδοξοι Έλληνες πολεμάμε πάντα υπέρ Πίστεως και Πατρίδος, για του Χριστού την Πιστή την Αγία και της Πατρίδος την Ελευθερία… και δεν ακυρώνουμε την ελευθερία μας όταν λεμέ ναι στην αλήθεια του Χριστού ευθέως και ευθαρσώς... Την ακυρώνουμε την ελευθερία μας όταν με διπλωματικά τερτίπια και με το φιλί του Ιούδα προδίδουμε τον Χριστό.

    Αναμένω με χαρά απάντηση αν και όποτε θέλει να μου ανταπαντήσει ο αξιότιμος κύριος Σημάτης για να την δημοσιεύσω. Αν απαντήσει ότι δεν διάβασε ολόκληρη την σελίδα μου τότε γιατί έθεσε το ζήτημα. Μήπως θεωρεί ότι δεν πρέπει δημόσια να λαμβάνουμε θέση για τόσο σημαντικά ζητήματα;
    ...

    Αναλυτικά:
    Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΑΔΕΛΦΟΣ (ΤΟ ΣΦΡΑΓΙΣΜΑ - ΧΑΡΑΓΜΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ 666) ΚΑΙ ΟΙ ΧΙΤΛΕΡΙΚΟΙ ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ της προσωπικής ζωής όλων των πολιτών http://www.freevolition.gr/666.htm (συμπληρωμένο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το έχουμε γράψει και το επαναλαμβάνουμε και πάλι:
    Όλοι στεκόμαστε στη ρήση του αποστόλου: "Μετά πρώτην και δευτέραν νουθεσίαν παραιτού....." και το διατυμπανίζουμε και το θεωρούμε θέσφατο. Πλην όμως αυτό ΔΕΝ ισχύει για όλους. Ισχύει μόνο για τους ασθενείς στην Πίστη. ΔΕΝ ισχύει για τους δυνατούς. Αυτό το λέγει ένας άλλος άγιος, αλλά δεν θέλουμε να το παραδεχτούμε:
    "Οι αδύνατοι ας μη συντρώγουν με αιρετικούς, όπως έχει ορισθη από τους ιερούς κανόνας. Όσοι όμως με την χάριν του Κυρίου είναι δυνατοί, εάν προσκαλούνται με εμπιστοσύνη και καλή προαίρεσι από αυτούς, και θέλουν να υπάγουν, ας πηγαίνουν προς δόξαν Κυρίου" (αγ. Ιωάννη Σιναϊτη, ΚΛΙΜΑΞ, Λόγος προς Ποιμένα, παρ. 65).

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αν το έγραφε αυτό κάποιος άσχετος, θα τον δικαιολογούσαμε. Να το γράφεις εσύ, όμως, που διυλίζεις ορθολογιστικά τὸν κώνωπα την δε κάμηλον καταπίνεις, είναι εξοργιστικό και συνάμα εγκληματικό.Δεν βλέπεις ότι αυτό το λέει ο Άγιος για τους ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΟΥΣ; Όταν καλούνται από εκείνους που τους ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΝΤΑΙ, έχουν δηλαδή διάθεση μετανοίας και τους καλούν για να μάθουν; Άρα ο Άγιος λέει ό,τι ακριβώς συνιστά και ο απ. Παύλος; Σύνελθε κ. Ι.Κ. Είσαι και γέρος άνθρωπος και το τέλος εγγύς. Κρίμα να φύγεις με αυτό το κουσούρι του ορθολογισμού και της διαστροφικής παράθεσης της διδασκαλίας των Αγίων.
    Κ. Ε., Εκπαιδευτικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο απόστολος όμως δεν κάνει εξαιρέσεις, ούτε μιλάει για προαιρέσεις. Είναι απόλυτος και αδιαπραγμάτευτος.
      Όσον αφορά τον ορθολογισμό και το εγγύς τέλος, αυτά τα κρίνει ο πνευματικός και κανείς άλλος.

      ΙΚ

      Διαγραφή
    2. Προφανώς οι Οικουμενιστές αιρετικοί του νέου και παλαιού ημερολογίου των αμέτρητων παρασυναγωγών παραβλέπουν σκόπιμα ακόμα και την Αγία Γραφή και ότι ο Χριστός όχι μόνο ζητεί να "αποτειχιστούμε-απομακρυνθούμε" από τους αιρετικούς Οικουμενιστές Επισκόπους, "που διαστρεβλώνουν τον Άγιο Λόγο του Θεού δημόσια και έχουν άλλο Ευαγγέλιο", άλλα τους αναθεματίζει κιόλας όπως απεκάλυψε στον Απόστολο Παύλο και θέλει να τους κρίνουμε και να διακρίνουμε την αλήθεια του Θεού για να μην πλανηθούμε:
      Ο Απόστολος Παύλος
      ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ, ΠΡΟΣ ΓΑΛΑΤΑΣ Κεφ. 1, στίχοι: 8 "ἀλλὰ καὶ ἐὰν ἡμεῖς ἢ ἄγγελος ἐξ οὐρανοῦ εὐαγγελίζηται ὑμῖν παρ' ὃ εὐηγγελισάμεθα ὑμῖν, ἀνάθεμα ἔστω. 9 ὡς προειρήκαμεν, καὶ ἄρτι πάλιν λέγω· εἴ τις ὑμᾶς εὐαγγελίζεται παρ' ὃ παρελάβετε, ἀνάθεμα ἔστω. 10 ἄρτι γὰρ ἀνθρώπους πείθω ἢ τὸν Θεόν; ἢ ζητῶ ἀνθρώποις ἀρέσκειν; εἰ γὰρ ἔτι ἀνθρώποις ἤρεσκον, Χριστοῦ δοῦλος οὐκ ἂν ἤμην. 11 Γνωρίζω δὲ ὑμῖν, ἀδελφοί, τὸ εὐαγγέλιον τὸ εὐαγγελισθὲν ὑπ' ἐμοῦ ὅτι οὐκ ἔστι κατὰ ἄνθρωπον· 12 οὐδὲ γὰρ ἐγὼ παρὰ ἀνθρώπου παρέλαβον αὐτό, οὔτε ἐδιδάχθην, ἀλλὰ δι' ἀποκαλύψεως Ἰησοῦ Χριστοῦ".

      Ο Χριστός διδάσκει προς πάντες την Αλήθεια του άγιου Θεού και θέλει από εμάς αληθινή πίστη και ομολογία. Δεν πρέπει να ξεχνάμε τους ορθόδοξους αγίους Μάρτυρες και Ομολογητές χριστιανούς στις αρένες του αντίχριστου Νέρωνα που τους έτρωγαν τα θηρία γιατί όχι μόνο δεν τον προσκυνούσαν ως Θεό άλλα δεν έριχναν ούτε λίγο λιβάνι, θυμίαμα στον "θεοποιημένο" αντίχριστο αυτοκράτορα της Ρώμης Νέρωνα και στα είδωλα για να μην χάσουν την αθάνατη ψυχή τους... και εμείς θα μνημονεύουμε αιρετικούς και θα συμπροσευχόμαστε με αιρετικούς και αλλόπιστους σε ποιο Θεό; Θα προδώσουμε τον αναστημένο Θεάνθρωπο Χριστό και την ΜΙΑ, Αγία, Καθολική και Αποστολική Εκκλησία του; Γιατί τόσο μίσος για τον έναν αληθινό Θεό και την ΜΙΑ Αγία Εκκλησία του; Πως θα σώσουμε την αθάνατη ψυχή μας από την αιώνια κόλαση; Δεν προτιμάμε τον αιώνιο Παράδεισο του Θεού;

      Η ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΠΟΡΝΕΙΑ, ΔΗΛΑΔΗ, Η ΑΙΡΕΣΗ ΩΣ ΥΒΡΙΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΑΣΥΓΚΡΙΤΩΣ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΠΟΡΝΕΙΑ ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΑΠΟΚΟΠΤΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΗΝ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΖΕΙ Ο ΑΝΑΣΤΗΜΕΝΟΣ ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΛΛΑ ΟΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΑ ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΟΥΝ ΚΑΙ ΠΡΟΔΙΔΟΥΝ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΠΑΝΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ...

      Η ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΗ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ (ΒΙΝΤΕΟ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ) http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=vdx11IBJrc8

      Διαγραφή
  5. ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ, Β΄ ΙΩΑΝΝΟΥ, ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1, στίχοι: 9 "πᾶς ὁ παραβαίνων καὶ μὴ μένων ἐν τῇ διδαχῇ τοῦ Χριστοῦ Θεὸν οὐκ ἔχει· ὁ μένων ἐν τῇ διδαχῇ τοῦ Χριστοῦ, οὗτος καὶ τὸν πατέρα καὶ τὸν υἱὸν ἔχει. 10 εἴ τις ἔρχεται πρὸς ὑμᾶς καὶ ταύτην τὴν διδαχὴν οὐ φέρει, μὴ λαμβάνετε αὐτὸν εἰς οἰκίαν, καὶ χαίρειν αὐτῷ μὴ λέγετε· 11 ὁ γὰρ λέγων αὐτῷ χαίρειν κοινωνεῖ τοῖς ἔργοις αὐτοῦ τοῖς πονηροῖς".
    ΠΗΓΗ: "Η ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ" ΜΕΤΑ ΣΥΝΤΟΜΟΥ ΕΡΜΗΝΕΙΑΣ ΤΟΥ ΑΕΙΜΝΗΣΤΟΥ ΕΠΙΤΙΜΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΟΥ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ Ν. ΤΡΕΜΠΕΛΑ (ΕΚΔΟΣΙΣ ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΟΣ ΘΕΟΛΟΓΩΝ "Ο ΣΩΤΗΡ" - ΙΣΑΥΡΩΝ 42 11472 ΑΘΗΝΑΙ).
    ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ, Β΄ ΙΩΑΝΝΟΥ, ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1, ΕΡΜΗΝΕΙΑ των στίχων: 9 "Καθένας που βγαίνει έξω και δεν μένει μέσα εις την διδαχή του Χριστού δια της Ακριβούς τηρήσεως αυτής , αυτός δεν έχει τον Θεό, αλλά είναι χωρισμένος από αυτόν. Εκείνος, που μένει εις την διδαχή του Χριστού, αυτός και τον Πατέρα και τον Υιό έχει, διότι ούτος έγινε ναός του Θεού. 10 Εάν κανείς σας επισκέπτεται και δεν φέρει την διδαχή αυτήν, μη δέχεσθε αυτόν προς φιλοξενία εις την οικία σας και ούτε χαιρετισμό να απευθύνετε προς αυτόν. 11 Διότι εκείνος που χαιρετά αυτόν, γίνεται συγκοινωνός προς τα πονηρά του έργα, επειδή με την σχέση του και τον χαιρετισμό του τον ενθαρρύνει εις εξακολούθηση αυτών".

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου