Κάθε αἵρεση εἶναι δυσπολέμητη καὶ ὅταν μένει
ἀπολέμητη ριζώνει καὶ ἁπλώνεται παντοῦ. Γι’ αὐτὸ καὶ οἱ Ἅγιοι Πατέρες δὲν
διδάσκουν μόνο
τὴν ἀπομάκρυνση ἀπὸ τοὺς αἱρετικούς, ἀλλὰ τὴν ἀπομάκρυνση καὶ ἀπὸ ὅσους ἐπικοινωνοῦν
μὲ τοὺς αἱρετικούς.
Ἤδη ὁ Εὐαγγελιστὴς Ἰωάννης,
πρὶν συγκληθεῖ κάποια Σύνοδος καὶ ὑποδείξει τὴν ὕπαρξη κάποιας συγκεκριμένης
αἱρέσεως ἢ κατονομάσει συγκεκριμένους αἱρετικοὺς παραγγέλλει καὶ διδάσκει: «Μὴ
λέγετε αὐτοῖς (τοῖς αἱρετικοῖς, οὔτε) χαίρειν».
Καὶ γιὰ νὰ μὴ ἐπικαλεσθοῦμε
πάλι τὴν πολυχρησιμοποιημένη ἔκφραση «ὁ κοινωνῶν ἀκοινωνήτω ἀκοινώνητος ἔσται»,
ἂς δοῦμε καὶ κάποια ἄλλα Πατερικὰ χωρία.
Ὁ Μ. Βασίλειος εἶναι
ἀπόλυτος. Δὲν μιλᾶ γιὰ ἀπομάκρυνση ἀπὸ τοὺς αἱρετικούς, ἀλλὰ καὶ ἀπὸ «Ὀρθοδόξους»,
ποὺ ὅμως ἐπικοινωνοῦν μὲ αἱρετικούς:
«Οἵτινες τὴν ὑγιᾶ ὀρθόδοξον πίστιν προσποιούμενοι ὁμολογεῖν, κοινωνοῦσι δὲ τοῖς
ἑτερόφροσι, τοὺς τοιούτους, εἰ μετὰ παραγγελίαν μὴ ἀποστῶσιν, μὴ μόνον
ἀκοινωνήτους
ἔχειν, ἀλλὰ μηδὲ
ἀδελφοὺς ὀνομάζειν».
Καὶ πάλι ὁ Μ. Βασίλειος:
«Ὅταν δέ τι ἐναντίον τῇ τοῦ Κυρίου ἐντολῇ, παραφθεῖρον ἢ μολῦνον αὐτὴν ἐπιταχθῶμεν παρά
τινος, καιρὸς εἰπεῖν τότε· Πειθαρχεῖν δεῖ Θεῷ μᾶλλον ἢ ἀνθρώποις· μνημονεύοντας
τοῦ Κυρίου λέγοντος· Ἀλλοτρίῳ δὲ οὐ μὴ ἀκολουθήσωσιν, ἀλλὰ φεύξονται ἀπ' αὐτοῦ, ὅτι οὐκ οἴδασι
τῶν ἀλλοτρίων τὴν φωνήν... Ἐξ ὧν παιδευόμεθα, ὅτι, κἂν πολὺ γνήσιός τις ᾖ, κἂν
ὑπερβαλλόντως ἔνδοξος ὁ κωλύων τὸ ὑπὸ τοῦ Κυρίου προστεταγμένον, ἢ προτρέπων
ποιεῖν τὸ ὑπ' αὐτοῦ κεκωλυμένον, φευκτὸς ἢ καὶ βδελυκτὸς ὀφείλει εἶναι ἑκάστῳ
τῶν ἀγαπώντων τὸν Κύριον» (Μ. Βασιλείου, Κεφάλαια τῶν Ὅρων κατ’ Ἐπιτομήν, ἐρώτ.
ριδ΄).
Διότι ἡ ἐπικοινωνία μὲ
αἱρετικούς, εἶναι ἔμμεση ἐπικοινωνία μὲ τὸν διάβολο, ἐφ’ ὅσον κατὰ τοὺς Πατέρες
αὐτὸς εἶναι ὁ ἐφευρέτης τῶν αἱρέσεων. Γράφει ὁ Μ. Ἀθανάσιος:
«Ὁ τὰς αἱρέσεις ἐπινοήσας διάβολος» καὶ οἱ αἱρετικοὶ τὶς διδασκαλίες
τους «παρὰ τοῦ διαβόλου λαβόντες ἐμάνησαν (τούτων γὰρ ἐκεῖνος μόνος ἐστὶ σπορεύς)»
(Μ. Ἀθανασίου, Ἐπιστολή πρὸς
Ἐπισκόπους Αἰγύπτου…, σελ. 46).
Μὲ Ἐγκύκλιό της ἡ ἐν Κωνσταντινουπόλει Σύνοδος τοῦ
1722, λέγει ὅτι ἀκόμα καὶ ὁ διάβολος ἀναγνωρίζει τὴν σωτήρια ἀξία τῶν Δογμάτων
καὶ Ἱ. Κανόνων καὶ γι’ αὐτὸ ἀγωνίζεται νὰ τοὺς καταργήσει:
ὁ διάβολος γνωρίζοντας ὅτι ἔχουμε ὡς «πρῶτον καύχημα καὶ εἰς σωτηρίαν ὅπλον
ἀναγκαῖον …τὸ ὑγιὲς καὶ ὀρθὸν τῆς
πίστεως (μας) καὶ τοῖς ἐν τοῖς ἱεροῖς ἡμῶν δόγμασι μέχρι κεραίας ἀπαραχάρακτον
καὶ ἀνόθευτον» αὐτὸ ἀκριβῶς «δοκιμάζει νὰ ἐπιβουλεύεται» (Ἐγκύκλιος τῆς ἐν Κωνσταντινουπόλει Συνόδου τοῦ 1722, εἰς Ρωμανίδη Ἰω.,
Δογματικὴ καὶ Συμβολικὴ Θεολογία, τ. 2ος, σελ. 432).
Καὶ ἡ Κων/πόλει Σύνοδος τοῦ
1836 ὁμιλεῖ γιὰ
«τὸν ἀκοίμητο ἐχθρὸ τῆς ἀληθείας διάβολο», ὁ
ὁποῖος χρησιμοποιεῖ «διαφόρους κακόφρονας αἱρετικούς,
ὡς ἀποστόλους τῆς πονηρίας» μὲ σκοπὸ νὰ διαφθείρει τὰ δόγματα
καὶ ν’ ἀποπλανήσει τοὺς «εὐσεβῶς
διακρατοῦντα αὐτὰ ὀρθοδόξους». Τὸ ἀποτέλεσμα εἶναι ἡ «διαφθορὰ τῶν ἠθῶν καὶ ψυχρότης τῆς πίστεως (νά) αὐξάνει» (Εἰς Ρωμανίδη, ὅπ. παρ., σελ. 502-503).
Ποιός,
λοιπόν, ἐμπνέει καὶ
καθοδηγεῖ τὸν Οἰκουμενικὸ Πατριάρχη Βαρθολομαῖο, τὸν μητροπολίτη
Περγάμου Ἰωάννη Ζηζιούλα, τὸν μητροπ. Δημητριάδος
Ἰγνάτιο, τὸν μητροπ. Καλαβρύτων Ἀμβρόσιο, τὸν μητροπ. Μεσσηνίας
Χρυσόστομο νὰ μνημονεύουν τὸν Πάπα καὶ νὰ ἀσπάζονται τὴν χεῖρα του, νὰ
ὁμιλοῦν ἐπίμονα
–καὶ παρὰ τὶς πολλὲς καὶ μακροχρόνιες
διαμαρτυρίες τῶν πιστῶν– περὶ πολλῶν «ἀδελφῶν Ἐκκλησιῶν»,
περὶ πολλῶν
Βαπτισμάτων, περὶ περὶ διηρημένης Ἐκκλησίας, νὰ ὑπογράφουν στὸ Π.Σ.Ε.
κοινὲς συμφωνίες μὲ τοὺς αἱρετικούς, ἀποδεχόμενοι ὅτι ἔχουν κι αὐτοὶ τὸ Ἅγιο
Πνεῦμα στὰ «μυστήριά» τους, βλασφημοῦντες στὸ Ἅγιο Πνεῦμα, ὡσὰν ὁ Θεὸς νὰ
καθοδηγεῖ τοὺς αἱρετικούς;
διαμαρτυρίες τῶν πιστῶν– περὶ πολλῶν «ἀδελφῶν Ἐκκλησιῶν»,
περὶ πολλῶν
Βαπτισμάτων, περὶ περὶ διηρημένης Ἐκκλησίας, νὰ ὑπογράφουν στὸ Π.Σ.Ε.
κοινὲς συμφωνίες μὲ τοὺς αἱρετικούς, ἀποδεχόμενοι ὅτι ἔχουν κι αὐτοὶ τὸ Ἅγιο
Πνεῦμα στὰ «μυστήριά» τους, βλασφημοῦντες στὸ Ἅγιο Πνεῦμα, ὡσὰν ὁ Θεὸς νὰ
καθοδηγεῖ τοὺς αἱρετικούς;
Ποιός καθοδηγεῖ τοὺς Ἐπισκόπους
νὰ μένουν ἀπαθεῖς σ’ αὐτὴν τὴν συστηματικὴ ἀλλοίωση τῆς ἀλήθειας ἀπὸ τὴν ἀγαστὴ
ἐν πονηρίαις συνεργασία ἡμετέρων καὶ ἀλλοδόξων Οἰκουμενιστῶν; Συνεργασία, ποὺ διὰ
τῆς μεθόδου τῆς σαλαμοποιήσεως, ἀργὰ μὰ σταθερὰ ἀποδομεῖ, διαφθείρει καὶ καταλύει
τὸ ἀμυντικὸ σύστημα τῆς Ἐκκλησίας καί, τελικά, τὴν Πίστη;
Μήπως τὸ Ἅγιο Πνεῦμα ἔχει ναρκώσει
τὰ αἰσθητήρια τῶν Ἐπισκόπων καὶ Ποιμένων, ὥστε νὰ ἀρνοῦνται νὰ μιμηθοῦν τοὺς Ἀποστόλους
καὶ τοὺς Ἁγίους Πατέρες στὴν ἀντιμετώπιση τῆς καρκινωματικῶς ἐξαπλουμένης αἱρέσεως
τοῦ Οἰκουμενισμοῦ; Μήπως τὸ Ἅγιο Πνεῦμα τοὺς διδάσκει καὶ τοὺς καθοδηγεῖ νὰ ἐφησυχάζουν
καὶ νὰ κοιμοῦνται, ἐνῶ καθημερινὰ βλέπουν τὴν ἀλλοίωση τῆς Πίστεως, τὴν ἐξοικείωση
τῶν πιστῶν μὲ τὶς Οἰκουμενιστικὲς περὶ ἀνοχῆς, «ἀγάπης», εἰρηνικῆς συνύπαρξης νεοεποχίτικες
συνταγές; Ἀσφαλῶς ὄχι.
Ἀρνούμενοι τώρα, τὴν
ἀπομάκρυνση ἀπὸ τοὺς Οἰκουμενιστές, ἀκόμα καὶ οἱ λεγόμενοι ἀντι-Οἰκουμενιστές, ἔχουν
καταφέρει νὰ πολωθεῖ ὁ ἀγῶνας (κάνοντας τὸ θέλημα τοῦ διαβόλου, ἀσφαλῶς, καὶ
ὄχι τοῦ Θεοῦ), καθὼς ἐπιμένουν νὰ συζητοῦν σχολακιστικά, ἂν εἶναι ὑποχρεωτικὴ ἢ
δυνητικὴ ἡ ὑποχρέωση ἀπομακρύνσεως ἀπὸ τοὺς αἱρετικοὺς Οἰκουμενιστές!
Ὡραῖα, ἂς ἀντιμετωπίσουμε
τὴν διακοπὴ ἐπικοινωνίας μὲ τοὺς αἱρετικοὺς ὡς δυνητική, ὑπὸ τὴν ἔννοια ὅτι
στὴν πράξη δὲν εἶναι κατορθωτὴ ἀπὸ ὅλους, δὲν εἶναι δυνατὸν νὰ τὴν ἐφαρμόσουν
οἱ ἀνενημέρωτοι πιστοί, ὅλοι ἐκεῖνοι ποὺ ἀγνοοῦν, ποὺ διστάζουν. Ἂς δεχθοῦμε
ὅτι ἡ Ἀποτείχιση εἶναι (κατὰ τὴν γνώμη τους) γιὰ τοὺς δυνατούς, κι ὄχι γιὰ μᾶς
τοὺς ἀδύνατους. Ὅμως, ἡ πράξη τῆς Ἐκκλησίας, τὰ παραδείγματα τῶν Πατέρων καὶ
πλήθους πιστῶν ποὺ ἀκολουθοῦσαν καὶ μιμήθηκαν τοὺς Ἁγίους στὴν ἀποτείχιση εἶναι ὑπαρκτά· ἀλλὰ
καὶ ὁ συγκεκριμένος Ἱερὸς Κανόνας εἶναι πραγματικός, καταχωρημένος στὸ Πηδάλιο,
ὑπάρχει καὶ φωνάζει:
Ὅσοι ἀποσχίζονται
πρὸ συνοδικῆς κρίσεως ἀπὸ τὸν ἐπίσκοπό τους, ἐπειδὴ κηρύττει φανερὰ αἵρεση (διὰ
τοῦτο χαρακτηρίζεται ψευδεπίσκοπος καὶ ψευδοδιδάσκαλος), αὐτοί, ὄχι μόνο δὲν
τιμωροῦνται, «ἀλλὰ καὶ τῆς πρεπούσης τιμῆς τοῖς ὀρθοδόξοις ἀξιωθήσονται» (εἶναι
δηλ. γιὰ τοῦτο ἀξιέπαινοι). Διότι «οὐ σχίσματι τὴν ἕνωσιν τῆς ἐκκλησίας
κατέτεμον, ἀλλὰ σχισμάτων καὶ μερισμῶν τὴν ἐκκλησίαν ἐσπούδασαν ρύσασθαι».
Ὁ Κανόνας, λοιπόν, ποὺ
ἀναφέρεται ἐν πρώτοις στοὺς Ποιμένες, θεσπίστηκε γιὰ νὰ μὴν ἐφαρμοσθεῖ; Ἂν
θεσπίστηκε γιὰ νὰ ἐφαρμοσθεῖ, πότε πρέπει νὰ ἐφαρμοστεῖ; Ὄχι ὅταν ἐμφανίζεται
καὶ ἐπικρατεῖ μιὰ αἵρεση; Δὲν πρέπει νὰ ἐφαρμοστεῖ, κατ’ ἐξοχὴν μάλιστα, ὅταν
αὐτὴ ἡ αἵρεση χαρακτηρίζεται (ἀπὸ αὐτοὺς τοὺς ἴδιους, ποὺ δὲν ἐφαρμόζουν τὴν ἀπομάκρυνση ἀπὸ τοὺς Οἰκουμενιστές)
ὡς Παναίρεση; Ἀπὸ αὐτοὺς τοὺς ἴδιους ποὺ ὁμολογοῦν ὅτι ὁ Οἰκουμενισμὸς ἀριθμεῖ μερικὲς δεκαετίες; Γιατί λοιπόν,
βρίσκουν δικαιολογίες γιὰ νὰ μὴ ἐφαρμόσουν τὴν Παράδοση αὐτὴ τῆς Ἐκκλησίας; Εἶναι περισσότερο διακριτικοὶ
-οἱ σημερινοὶ ποιμένες- ἀπὸ τοὺς Ἁγίους μας ποὺ τὴν δίδαξαν καὶ τὴν ἐφήρμοσαν;
Ἂν –ὅπως ἰσχυρίζονται πολλοὶ
πατέρες καὶ ἀδελφοί μας– δὲν δίνει ὁ Ἱ. Κανόνας μὲ σαφεῖς λεκτικὲς διατυπώσεις τὴν
ἔννοια τοῦ ὑποχρεωτικοῦ (ὅπως ἀναμφίβολα τὴν δίνει ἡ πράξη τῆς Ἐκκλησίας), ἀφ’ ἑνὸς μὲν
δὲν δίδει καμιὰ λαβὴ γιὰ νὰ χαρακτηρισθεῖ ὁ Ἱ. Κανόνας ὡς προαιρετικός, ἀφ’ ἑτέρου δὲ, ἀφήνει τὸν κάθε
πιστό, σὲ μιὰ τέτοια κορυφαία ὁμολογιακὴ πράξη, νὰ ἐνεργήσει κατὰ συνείδησιν,
ἐν ἐλευθερίᾳ. Τὸ ἴδιο δὲν κάνει ὁ Κύριος καὶ μὲ πλῆθος ἄλλες Ἐντολές, διδαχές,
ἀλλὰ καὶ μὲ τὸ παράδειγμά Του; Τὶς παραθέτει, καὶ «εἴ τις δύναται», «ὅστις
θέλει ὀπίσω μου ἐλθεῖν». Καὶ ὁ ἀπόστολος Παῦλος στὴν Πρὸς Γαλάτας γράφει: «ὅσοι
τῷ κανόνι τούτῳ στοιχήσουσιν, εἰρήνη ἐπ' αὐτοὺς καὶ ἔλεος...» (ὅσοι θελήσουν ἐλεύθερα νὰ
ἀκολουθήσουν, νὰ ἐφαρμόσουν τὴν Ἐντολή, θὰ ἔχουν εἰρήνη...).
Ἡ ἀποτείχιση, λοιπόν, εἶναι μιὰ
ἀναγκαία, ἀλλὰ δύσκολη
ὑπόθεση γιὰ τοὺς πολλούς, ἀλλὰ ταυτόχρονα εὐεργετικὴ γιὰ
τὴν Ἐκκλησία καὶ καταλυτική, ἀνατρεπτικὴ τοῦ σχίσματος (τοῦ σχίσματος,
ποὺ κατὰ τὸν Ἱ. Κανόνα
ἐργάζονται οἱ "ὀρθόδοξοι" ψευδο-ποιμένες). Γιατί λοιπόν, οἱ σύγχρονοι
Ποιμένες
ποὺ διδάσκουν τὸν ἐφησυχασμό, καὶ οἱ ἀντι-Οἰκουμενιστὲς ποὺ τοὺς
σιγοντάρουν -μὲ
δεδομένο ὅτι εἶναι δύσκολη ὑπόθεση γιὰ τὸν πολὺ κόσμο ἡ ἀποτείχιση-
γιατί δὲν διακόπτουν τὸ μνημόσυνο τῶν αἱρετιζόντων προϊσταμένων τους οἱ
ἴδιοι οἱ Ποιμένες, γιατὶ δὲν ξεκινοῦν αὐτοὶ ἐθελοντικά, δίδοντας
τὸ παράδειγμα καὶ στοὺς ποιμαινόμενους νὰ τοὺς ἀκολουθήσουν καὶ συντελοῦντες ἔτσι
στὴν ἀπελευθέρωση τῆς Ἐκκλησίας ἀπὸ τὸ σχίσμα;
Γιατί, ἐφ’ ὅσον ἀποδέχονται ὅτι –ἔστω ὡς δυνητική– ἡ ἀποτείχιση προφυλάσσει ἀπὸ τὸ σχίσμα, αὐτοὶ δηλώνουν τὰ ἀκριβῶς ἀντίθετα: ἐξομειώνουν, περίπου, τὴν ἀποτείχιση μὲ τὸ σχίσμα;
Τὸ χειρότερο· γιατί ἀπομονώνουν
καὶ λοιδοροῦν, ὅσους πραγματοποιοῦν μία ἐκκλησιαστικὴ πράξη; Γιατί συκοφαντοῦν
ὅσους μένουν στὰ ἐκκλησιαστικὰ πλαίσια τῆς ἀποτειχίσεως, παρόλο ποὺ ἔχουν δηλώσει
πολλάκις ὅτι δὲν δημιουργοῦν ἄλλη Σύνοδο, οὔτε φεύγουν ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία; Γιατί μὲ
δόλια ἐπιχειρήματα, ἀφήνουν νὰ αἰωρεῖται ἡ κατηγορία ὅτι τάχα ἡ ἀποτείχιση, ὄχι
μόνο «μπορεῖ» νὰ ὁδηγήσει σὲ σχίσμα, ὄχι μόνο ὅτι οἱ ἀποτειχιζόμενοι εἶναι ἐκτὸς
Ἐκκλησίας, ἀλλὰ καὶ ὅτι βρίσκονται σὲ αἵρεση;
Καὶ ἐνῶ ὅλα αὐτὰ συμβαίνουν,
οἱ ἀνωτέρω ποιμένες (ὑποτιμώντας ἔτι περαιτέρω τὴν προσπάθεια ὅσων ἱεροκανονικὰ ἀγωνίζονται) ἀρνοῦνται νὰ ἀρθρώσουν δυό-τρεῖς
σταράτες θεολογικὲς κουβέντες (τουλάχιστον
ἀπὸ ποιμαντικὸ χρέος, ἂν ὄχι ἀπὸ χριστιανικὴ ἀγάπη) γιὰ νὰ ξεκαθαρίσουν
τὸ τοπίο!
Πότε θὰ θελήσουν νὰ μᾶς τὰ ἐξηγήσουν
ὅλα αὐτά;
Δὲν εἶναι ὀφθαλμοφανές, ὅτι
μὲ τὴ μέχρι τώρα στάση τους, ὁ Οἰκουμενισμὸς προχωρεῖ, ριζώνει, διακλαδώνεται
στὸ χῶμα τῆς Ὀρθοδοξίας, βγάζει Οἰκουμενιστικὰ παράρριζα; Κι ἂν τώρα ποὺ αὐτὰ
εἶναι μικρὰ τὰ παράρριζα (τί μικρά, αὐτὰ ἔχουν γίνει μεγάλα δέντρα!) δὲν τὰ
ἐκριζώσουν, πότε περιμένουν νὰ τὰ ἐκριζώσουν;
Ὅταν δὲν θὰ ἔχει μείνει
κανένας ἐκριζωτής;
Ὡς ἐκφράζοντες τὸν προβληματισμὸ καὶ
ἄλλων ἀποτειχισμένων
Σημάτης Παναγιώτης, Νάκου Χριστίνα




http://romfea.gr/ekklisies/ekklisia-tis-ellados/22227-2014-02-07-08-53-52
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπύθμενο θράσος του Ιερωνύμου. Στον όσιο Λουκά μας λέει χρωστάει την εκλογή του!
Eίμαι πολύ περίεργος. Γιατί δεν απαντούν ολοι αυτοί που επικοινωνούν με τους Αιρετικούς;Δηλαδή με τον Διάβολο που κατευθύνει την Αιρεση και τους Αιρετικούς; Πού είναι ο π. Ζήσης;Πώς και χάθηκε από το προσκήνιο;Ποιός μπορεί να μας πή κατι γι αυτόν;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν νομιζω οτι ο π. ........Ζησης (ετσι τον βαπτισαν ;) αλλα και ολοι οι αλλοι ασχολουνται με αυτα που λες εσυ και οι ομοιοι σου.Οτι ηταν να πουν το εχουν ηδη πη αρκετες φορες.Αν θελετε να μιλατε για τα ιδια και τα ιδια δεν σας εμποδιζει κανεις.αυτοι ομως δεν μπορουν να μιλανε σε ωτα μη ακουοντων.Εχουν δουλεια.
ΔιαγραφήΟποιος και άν είσαι εσύ ο εξυπνάκιας να πάς αλλού για τις εξυπνάδες σου, ασχετε.
ΔιαγραφήΤο ότι λέμε π. Ζήσης τόσο υποτιμητικό το θεωρείς;Τον Πατερικό επίσκοπο Αυγουστίνο ολοι αποκαλούσαν Καντιώτη. Πού ήταν το κακό;
Οπως και τον Καβάλας ενοχλεί ο τίτλος Καβάλας, έτσι και το π. Ζήσης ενοχεί;
Και γιά πές μας ανεγκέφαλε, τί εχουν πεί; Είναι τόσο πολλές και καθημερινές οι προκλήσεις των Αποτειχισμένων που ουδέπουτε τόλμησαν να απαντήσουν ακόμα και στα πιό απλά.
Δυστυχώς γι αυτούς τους λίγους με τους μεγάλους τίτλους εμειναν πίσω και κατάντησαν ουραγοί και όχι μονον αλλά και Σιγονταροοικουμενιστές. Δυστυχώς.Είναι απερίγραπτα ενοχοι σε όλα. Πού να τολμήσουν να απαντήσουν, μα και τι να πούν;
Η ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ είναι ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ. Πότε θα το καταλάβουν;
http://anastasiosk.blogspot.gr/2014/02/blog-post_9584.html
ΑπάντησηΔιαγραφήΚατάντημα "ορθοδόξου" χριστιανικού ιστολογίου! Προβάλλει ασύστολα το Ζηζιούλα και δημοσιεύει μόνο τα σχόλια που το συμφέρουν! Ξεφτίλα!
Απορώ αδελφέ γιατί σε ξενίζει η συγκεκριμένη συμπεριφορά του λεγάμενου.
ΔιαγραφήΟ άνθρωπος το έχει σαφώς δηλώσει ότι ό,τι κάνει ο οικουμενικός το κάνει για το καλό της Εκκλησίας και ότι οι ενέργειές του είναι σύμφωνες με την Αγία Γραφή και την ουσία των ιερών κανόνων!!!
Θαύμασε "επίπεδο" απάντησης στα σχόλια όσων κατέκριναν τον πατριάρχη για το καραγκιοζιλίκι της Γροιλανδίας.
http://anastasiosk.blogspot.com/2009/12/blog-post_7713.html
ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥ! ΑΠΟΡΩ ΠΩΣ ΕΚΕΙ ΣΤΟ ΣΩΤΗΡΑ ΠΑΤΡΑΣ ΕΧΕΙ ΗΓΕΤΙΚΟ ΡΟΛΟ!
ΔιαγραφήΠοιος έχει ηγετικό ρόλο στο Σωτήρα Πάτρας;
ΔιαγραφήΟι Σωτηρικοί της Πάτρας καλά θα κάνουν να του κόψουν το φιλοπατριαρχικό βήχα κι αν δε συμμορφωθεί να του δείξουν την πόρτα. Εκτός κι αν κοιτάνε μόνο το "έργο" τους. Δεν μπορεί ο π.Χατζηνικολάου, ο Βασιλειάδης και ο Ψαλτάκης να βγάζουν βιβλία κατά του οικουμενισμού και το περιοδικό τους να κατακρίνει τα αίσχη του Βαρθολομαίου κι αυτοί εκεί να τον έχουν μέσα στα πόδια τους και να υμνεί το...Ζηζιούλα!
ΔιαγραφήΜία διόρθωση στο προηγούμενο σχόλιο: η σωστή παραπομπή είναι η εξής:
Διαγραφήhttp://anastasiosk.blogspot.gr/2013/06/blog-post_6131.html
Ο ανώνυμος των 1:19 8/2
Διάβασα την παραπομπή σου 1:19 και έφριξα! Άραγε ήθελα να ξέρω, δεν ντρέπεται λιγάκι να δικαιολογεί με τέτοιο τρόπο τα αίσχη του Βαρθολομαίου;
ΔιαγραφήΚτυπάτε. Σας έχει γραμμένους και αυτός όπως και τα εκατομμύρια των Ορθοδόξων Χριστιανών της Ελλάδας. Γνωρίζουν ότι είστε όργανα του διεθνούς σιωνισμού και της μασονίας. Το αυτάκι του ιστολόγου αυτού δεν ιδρώνει. Είναι μάχιμος αγωνιστής. Τον έδιωξαν από την Ζωή οι πουλημένοι και δεν ίδρωσε. Αν τον διώξουν και από τους άλλους ελεύθερα θα αγωνιστή για τα δίκαια της Εκκλησίας. Χρόνια τον γνωρίζω. Τον είχα διευθυντή στο οικοτροφείο. Είναι ακραιφνώς Ορθόδοξος μέχρι το μεδούλι.
ΔιαγραφήΣαν δεν ντρέπεσαι 12:11 μ.μ.! Για ποια δίκαια της Εκκλησίας θα αγωνιστεί ο υμνητής του Βαρθολομαίου και του Ζηζιούλα που όχι μόνο θάβει αλλά και αλλοιώνει τελείως τα σχόλια που του αποστέλλονται και από αντιπατριαρχικά τα μετατρέπει σε φιλοπατριαρχικά;
ΔιαγραφήΤον εκθειάζεις κι από πάνω;
Τι έχεις να πεις λαλίστατε για τις απόψεις του "αγωνιστή" όπως τον αποκαλείς για τις συμπροσευχές στη Γροιλανδία; Έεεεεε;;;;;
Ή για τους νεωτεριστές τύπου παπα-Θερμού και κάποιου Υάκινθου που προβάλλει επίσης;
Πολύ θράσος έχεις!
"Γνωρίζουν ότι είστε όργανα του διεθνούς σιωνισμού και της μασονίας. Το αυτάκι του ιστολόγου αυτού δεν ιδρώνει", μας είπε ο 12:11 μ.μ. Φίλε σταμάτα να βλακεύεις και να γελοιποιείσαι. Πάλι καλά που δε μας είπες ότι είμαστε όργανα της CIA!
ΔιαγραφήΤι σου έμαθαν εσένα 12:11 μ.μ. στο Οικοτροφείο; Να διαβάζεις φιλοκαρναβαλικά κείμενα όπως το παρακάτω στο blog Αναστάσιος;
Διαγραφήhttp://anastasiosk.blogspot.gr/2010/02/blog-post_1217.html
Αν είναι δυνατόν! Αλλοιώνει τα σχόλια! Τουλάχιστο να μην τα δημοσιεύει!
ΔιαγραφήΑλλά όχι και να τα αλλοιώνει!
Η ευθύνη των σωτηρικών της Πάτρας για την περίπτωσή του είναι μεγάλη...
ΔιαγραφήΟ Αναστάσιος έχει σχέση με τη Ρώμη. Ποιαν ακριβώς δεν ξέρουμε. Πάντως έχει αρκετές φορές γραφεί αυτό στο ιστολόγιό του από σχολιαστές και ο ίδιος δεν το διέψευσε.
ΔιαγραφήΑν θέλει το Οικουμενικό Πατριαρχείο να αποκτήσει την παλαιά του αίγλη καλό θα είναι να αφουγκρασθεί την υποθήκη του μακαριστού π.Επιφανίου Θεοδωροπούλου σε επιστολή του προς το μακαριστό Αθηναγόρα:
Διαγραφή"Παναγιώτατε, Μυριάκις προτιμότερον να εκριζωθή ο ιστορικός της Κωνσταντινουπόλεως Θρόνος και να μεταφυτευθή εις έρημον τινα νησίδα του πελάγους, ακόμη δε και να καταποντισθή εις τα βάθη του Βοσπόρου, ή να επιχειρηθή έστω και η ελαχίστη παρέκλισις από της χρυσής των πατέρων γραμμής, ομοφώνως βοώντων: «Ου χωρεί συγκατάβασις εις τα της Πίστεως». Αι επτά λυχνίαι της αποκαλύψεως, διά τας αμαρτίας ημών, εσβέσθησαν προ πολλού. Αι επτά Εκκλησίαι αποστολικαί, Εκκλησίαι σχούσαι την υψίστην τιμήν να λάβωσιν, ειδικώς αύται, γράμματα εξ ουρανού μέσω του θεοπνεύστου της Πάτμου Οραματιστού, εξέλιπον εκ της επιφανείας της Γης και εκεί, ένθα άλλοτε ετελείτο η φρικωδεστάτη Θυσία και ο Τριαδικός ανεμέλπετο Ύμνος, σήμερον ίσως κρώζουσι νυκτικόρακες ή «ορχούνται ονοκένταυροι». Και όμως η Νύμφη του Κυρίου δεν απέθανεν. Η Εκκλησία του Χριστού δεν εξηφανίσθη. Συνεχίζει, τετραυματισμένη και καθημαγμένη ως ο Ιδρυτής αυτής, αλλ' αείζωος και ακατάβλητος, την δια μέσω των αιώνων πορείαν αυτής, φωτίζουσα, θάλπουσα, ζωογονούσα, σώζουσα. Δεν θα αποθάνη λοιπόν αύτη και άν μετακινηθή και άν αποθάνη ο Οικουμενικός Θρόνος. Ουδείς Ορθόδοξος εύχεται την μετακίνησην ή τον θάνατον του Οικουμενικού Θρόνου. Μη γένοιτο! Αλλά και ουδείς θα θυσιάση χάριν αυτού ιώτα έν ή μία κεραίαν εκ της Ορθοδόξου Πίστεως. Αγωνίσασθε υπέρ αυτού πάση δυνάμει. οχι απλώς έχετε δικαίωμα, αλλά οφείλετε να στηρίξητε αυτόν, το καθ' Υμάς. Θυσιάσατε χάριν αυτού οτιδήποτε: χρήματα, κτήματα, τιμάς, δόξας, πολύτιμα κειμήλια, Διακόνους, Πρεσβυτέρους, Επισκόπους, ακόμη και τον Πατριάρχη Αθηναγόραν! Έν μόνον κρατήσατε, έν φυλάξατε, ενός φείσασθε, έν μη θυσιάσητε: την Ορθόδοξον Πίστιν! Ο Οικουμενικός Θρόνος έχει αξίαν και χρησιμότητα μόνον και μόνον όταν εκπέμπη παντού απανταχού της γης το γλυκύ και ανέσπερον της Ορθοδοξίας Φως. Οι φάροι είναι χρήσιμοι εάν και εφόσον φωτίζωσι τους ναυτιλλομένους, ίνα αποφεύγωσι τους σκόπελους. Όταν το φως αυτών σβεσθή, τότε δεν είναι μόνον άχρηστοι αλλά και επιβλαβείς, διότι μεταβάλλονατι και αυτοί εις σκόπελους".
π.Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος, απ το site της Ιεράς Μονής Παντοκράτορος Μελισσοχωρίου
Είναι τιμή για τον κ. Αναστάσιο που υπηρετεί την Εκκλησία ως γνήσιο και άξιο τέκνο της. Γνωρίζει τον σεβασμό τον οποίο οφείλει κάθε πιστός στον Επίσκοπο. Είναι άνθρωπος με ιεραποστολικό ζήλο. Όλη την ζωή του την έχει προσφέρει στην Εκκλησία. Ουδέποτε επιδίωξε θέση η τιμές. Προσφέρει τις ιεραποστολικές του εργασίες στην αφάνεια. Κατηχητής, ομαδάρχης, Αρχηγός, διευθυντής, μέλος ιεραποστολικών συλλόγων όλα για την δόξα του Χριστού. Του αρκεί η δόξα του Χριστού και όχι του ονόματός του. Δεν είναι σωστό να τον κριτικάρουν ανερυθρίαστα κακόβουλοι άνθρωποι. Όλα αυτά που εγράφησαν για τον κ. Αναστάσιο είναι τίτλοι τιμής διότι είναι συκοφαντίες. Ο Κύριος της δόξας θα του αποδώσει πλουσιοπάροχα τον μισθό του ταπεινού φρονήματος που έχει και της σιωπής την οποία ασκεί.
ΔιαγραφήΜάλλον δε βγαίνει τίποτε με τη συνέχιση της αντιπαράθεσης. Ο Πατρινός είναι κολλημένος σα στρείδι πάνω στο Φανάρι, λογοκρίνει τα σχόλια που δεν είναι υβριστικά για το Φανάρι, αλλά μόνο και μόνο δυσάρεστα γιατί οι αλήθειες που προβάλλουν τσούζουν τους εκλεκτούς του ενόχους ενώ αφήνει επώνυμους και ανώνυμους να βρίζουν χριστιανικότατα!!! τους διαφωνούντες ως "βλαμμένους" και "κουτσομπόλες της δεκαετίας του 50" και άλλα "κοσμητικά επίθετα". Όσοι διαφωνούν απ ό,τι είδα χρησιμοποιούν παραπομπές με λόγια του ίδιου του Πατρινού και με αναρτήσεις του ενώ οι φίλοι του κεκράκτες ξέρουν μονάχα να κραυγάζουν επειδή στριμώχτηκαν απ την κριτική που του ασκήθηκε.
ΔιαγραφήΆλλωστε το "επίπεδό" τους φάνηκε απ τα εγκώμια προς το Ζηζιούλα.
Όσο για το Ζηζιούλα μπράβο στον 11:30 για το κείμενο που παρέθεσε και που απλά κάνει σκόνη τα λεγάμενα του δεσπότη χωρίς ποίμνιο.
Υπάρχει πάντως ένα καλό στην όλη υπόθεση: ο κόσμος δεν ανέχεται να προβάλλονται οι κακόδοξοι από χριστιανικά ιστολόγια. Υτάρχει ακόμα ευαισθησία και ορθόδοξο φιλότιμο και δε μήδισαν όλοι!
Προς 9:33 π.μ.: πού τις είδες τις συκοφαντίες φαντασιόπληκτε;
ΔιαγραφήΠαραπομπές με λόγια του Αναστασίου βλέπουμε που προσπαθεί να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα.
Δηλαδή ο Αναστάσιος συκοφανεί τον εαυτό του;
Μπέρδεψες την κριτική με τη συκοφαντία. Έτσι όμως συκοφαντείς εσύ όσους του άσκησαν κριτική.
Ο φιλοπατριαρχικός και οικουμενιστής ιστολόγος δεν σας υπολογίζει.
ΔιαγραφήΈχει φίλο τον Πατριάρχη.
Έχει φίλο τον Ζηζιούλα.
Έχει φίλους τον πρώην και τον νυν Πάπα.
Στο γραφείο του εκτός από φωτογραφίες του με τον Βαρθολομαίο έχει με τον Ιωάννη Παύλο τον Β με τον Βενέδικτο και τον Φραγκίσκο.
Τον φιλοξενούν στην Ρώμη στην Αγία Μάρθα.
Γνωρίζει Καρδιναλίους και είναι φίλος των ουνιτών της Κρυπτοφέρης.
Έχει πολυτελή ιδιόκτητη βίλα διαμονής στην Φλωρεντία.
Έχει υπερπολυτελή μεζονέτα στην Κύπρο.
Τον φιλοξενούν στην Ελβετία στο Σαμπεζύ της Γενεύης.
Απολαμβάνει την ζωή του εδώ…….
Τον προσμένει όμως και η κόλαση.
Μπράβο σας για το κείμενο του π.Επιφανίου.
ΔιαγραφήΑποστομώνει το Ζηζιούλα.
Στις αποκαλυπτικές μέρες που ζούμε το ορθόδοξο αισθητήριο έχει αμβλυνθεί όσο ποτέ άλλοτε! Αν υπήρχε ευαισθησία δε θα προβαλλόταν ο Περγάμου που ανέμειξε τη γνήσια θεολογία με τις ιδεοληψίες του και τον οποίον υμνούν αναίσχυντα κάποιοι συμβιβασμένοι "χριστιανοί" που δεν αντιδρούν για την προδοσία που συντελείται.
ΔιαγραφήΟ Τασούλης είναι φιλαράκι με τους οφικκιάλιους του πατριαρχείου και άκριτα δημοσιεύει τα φιλοπατριαρχικά κείμενα που του στέλνουν.
ΔιαγραφήΟ Αναστάσιος θα είναι υποψήφιος δήμαρχος Πάτρας με υποστήριξη του ΣΥΡΙΖΑ. Είναι οικουμενιστής και άθεος σαν τον Αλέξη.
ΔιαγραφήΟ Αναστάσιος έχει ένα από τα καλύτερα μπλοκ της Ελλάδας με θέματα αποκλειστικά θεολογικά. Πολλές καταφεύγω σε αυτό για να ξεδιψάσω στα πατερικά και πνευματικά κείμενα που βάζει. Προσωπικά δεν τον γνωρίζω. Από το μπλοκ και τον χρόνο που διαθέτει κρίνω ότι είναι άνθρωπος της αγάπης και της προσφοράς. Τον διαβάζω καθημερινά και δεν έχω δει καμιά απόκλιση από τα δόγματα και τις αρχές της Ορθοδόξου πίστεως.
ΔιαγραφήΤα πολλά λόγια είναι φτώχια. Ας κάνει ότι θέλει ο άνθρωπος. Η πραγματικότητα είναι πως είναι οικουμενιστής. Πιστεύει στην ενότητα με τους παπικούς και την επιδιώκει. Μέχρι πρότινος ήταν υπέρμαχος και για τους αγγλικανούς. Τώρα έχει κάνει πίσω με τις χειροτονίες των γυναικών. Ακόμα με τους Κόπτες νομίζει ότι δεν υπάρχουν διαφορές. Αν συζητήσεις μαζί του έχει λογικά επιχειρήματα τα οποία σκοντάφτουν στα δογματικά. Είναι όμως διπλωμάτης Α΄ τάξεως και όταν μιλάς μαζί του στην αρχή σε βάζει κάτω αν δεν γνωρίζεις πολλά. Ως συνομιλητή τον θεωρώ επικίνδυνο λόγο του οικουμενιστικού μικροβίου που τον έχει κυριεύσει και των πολλών εκκλησιαστικών ιστορικών γνώσεων. Κατά τα άλλα είναι ειλικρινής διότι δεν κρύβει τα πιστεύω του.
ΔιαγραφήΔεν τον γνωρίζω.
ΔιαγραφήΘέλω όμως να ρωτήσω: Πώς κάνει χωριό με τον π. Αναστάσιο Γκοτσόπουλο αφού είναι η ανατολή με την δύση;
Αυτή είναι μια ευλογημένη περιέργεια που έχω.
Αφησε το προσκήνιο ελεύθερο για σένα !!
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.romfea.gr/ekklisies/ekklisia-tis-ellados/22230-2014-02-07-11-19-05
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Αρχιεπίσκοπος με την Διαμαντοπούλου.
Αυτή κάθισε μπροστά του σταυροπόδι και όχι με μακρύ φόρεμα όπως αρμόζει στις χριστιανές!