Σάββατο 15 Φεβρουαρίου 2014

Διευκρινίσεις σε σχόλιο γιά την Αποτείχιση, π. Ευθ. Τρικαμηνά


«Αδελφοί..."δέρετε αέρα"! Κι εσείς επικοινωνείτε με τους αιρετικούς Οικουμενιστές μέσω του μητροπολίτη Αρτέμιου, ο οποίος έχει κοινωνία με κληρικούς που μνημονεύουν Βαρθολομαίο» (Σχόλιο).

 
Στήν ἐποχή μας μπορεῖ κανείς νά διαπιστώση ὅλα τά παράδοξα πράγματα καί αὐτά πού δέν συνέβησαν, οὔτε τά διενοήθησαν ποτέ σέ ἄλλες ἐποχές. Αὐτό συμβαίνει ὄχι μόνον στήν κοσμική πραγματικότητα ἀλλά καί στήν ἐκκλησιαστική.
 
Ἐδῶ ἔχομε τά πρωτάκουστα καί πρωτοφανῆ γεγονότα τά ὁποῖα προσβάλλουν εὐθέως τήν πίστι, ὅπως π.χ. τήν ἔνταξι τῶν Ὀρθοδόξων τοπικῶν Ἐκκλησιῶν στό δαιμονικό Π.Σ.Ε., τήν ἀναγνώρισι τῶν μυστηρίων τῶν αἱρετικῶν, τήν ἀποδοχή των ὡς «ἀδελφές Ἐκκλησίες», τήν ἄρσι τῶν ἀναθεμάτων τῶν Παπικῶν καί Μονοφυσιτῶν, τόν μολυσμό τῶν Ὀρθοδόξων ναῶν διά τῶν πανηγυρικῶν συμπροσευχῶν, συνιερουργιῶν καί συναγελασμῶν μετά τῶν πάσης φύσεως αἱρετικῶν, τήν δημιουργία νέων θεωριῶν, οἱ ὁποῖες ἀγκαλιάζουν καί ἐκκλησιαστικοποιοῦν τούς αἱρετικούς (βαπτισματική θεολογία, θεωρία τῶν δύο πνευμόνων, θεωρία τῶν κλάδων κλπ.) καί τήν Συνοδική κάλυψι ὅλων αὐτῶν τῶν θεωριῶν καί καταστάσεων, τά ὁποῖα ὄχι μόνο τούς δίδουν ἰσχύ, ἀλλά τά καθιστοῦν αἱρετική πλέον γραμμή καί πορεία τῆς Ἐκκλησίας.
 
Ἕνα ἄλλο πρωτοφανές καί πρωτάκουστο γιά τά ἐκκλησιαστικά δεδομένα, τό ὁποῖο καί αὐτό εἶναι καρπός τῆς ἐποχῆς μας καί, συνεπῶς, καί τῆς Ν. Ἐποχῆς, εἶναι ὅτι πρώτη φορά συμβαίνει νά ὑποστηρίζουν οἱ Ὀρθόδοξοι μέ πάθος καί νά ἀκολουθοῦν κατά γράμμα καί νά καλύπτωνται πίσω ἀπό μία θεωρία, ἡ ὁποία ὅπως ἀποδεικνύεται δέν ἔχει στήριγμα οὔτε κἄν βακτηρία, οὔτε στήν ἁγ. Γραφή, οὔτε στούς ἱερούς Κανόνες, οὔτε στήν διδασκαλία τῶν Ἁγίων. Τό ἐντελῶς, μάλιστα, ἀντίθετο συμβαίνει, δηλαδή καί ἡ ἁγ. Γραφή, καί οἱ ἱεροί Κανόνες, καί ἡ διδασκαλία τῶν Ἁγίων ὑπαγορεύουν εὐθέως καί εὐθαρσῶς τήν ἀπομάκρυνσι ἀπό τήν αἵρεσι καί τούς φορεῖς της.
 
Πρόκειται λοιπόν ἐδῶ γιά μιά νέα ἀντιπατερική στάσι καί γραμμή τῶν Ὀρθοδόξων ὅταν ὑπάρχει αἵρεσις καί διωγμός τῆς πίστεως. Πρόκειτα γιά τή θεωρία πού διδάσκει ὅτι, ὅταν ὑπάρχει αἵρεσις στήν Ἐκκλησία, ὅπως σήμερα ὁ Οἰκουμενισμός, οἱ Ὀρθόδοξοι ὄχι μόνο δέν ἀπομακρύνονται ἐκκλησιαστικά ἀπό τούς αἱρετικούς, ἀλλά τούς ἀναγνωρίζουν ὡς εἰς τύπον καί τόπον Χριστοῦ, τούς μνημονεύουν ὡς Ὀρθοδόξους, ἔχουν πλήρη ἐκκλησιαστική κοινωνία μαζί των, συμπορεύονται ἐκκλησιαστικά μέ αὐτούς στίς ἀποφάσεις πού αὐτοί λαμβάνουν, καί ἁπλῶς διαμαρτύρονται γιά ὅλα αὐτά διακηρύσσοντας τό ὀρθόδοξο φρόνημά των καί στιγματίζοντας τίς ἐκτροπές καί αἱρέσεις των.
 
Διδάσκει ἀκόμη αὐτή ἡ θεωρία ὅτι, ἄν ἀπομακρυνθοῦν ἀπό τούς αἱρετικούς αὐτούς, δημιουργοῦν σχίσμα, ἐξέρχονται τῆς Ἐκκλησίας καί ἀποδυναμώνουν τόν ἀγῶνα ἐναντίον τῆς αἱρέσεως καί, ἀκόμη, ὅτι μέ τήν ἐκκλησιαστική κοινωνία μετά τῶν αἱρετικῶν αὐτῶν δέν ὑπάρχει συμμετοχή στήν αἵρεσι, οὔτε μολυσμός ἀπό τούς αἱρετικούς, ἐφ’ ὅσον δηλαδή ἔχομε ὀρθόδοξο φρόνημα.
 
Ὅλα αὐτά τά ἔγραψα ἐξ αἰτίας κάποιου σχολίου ἀνωνύμου, τό ὁποῖο μοῦ ἐδόθη σέ ἀντίγραφο καί εἶναι ἐναρμονισμένο πλήρως στίς θεωρίες αὐτές τῆς Ν. Ἐποχῆς. Τό σχόλιο αὐτό λέγει τά ἑξῆς:
 
«Αδελφοί..."δέρετε αέρα"! Κι εσείς επικοινωνείτε με τους αιρετικούς Οικουμενιστές μέσω του μητροπολίτη Αρτέμιου, ο οποίος έχει κοινωνία με κληρικούς που μνημονεύουν Βαρθολομαίο. Αφού, λοιπόν, θα επικοινωνήσει κάποιος με τους Οικουμενιστές και ως "αποτειχισμένος" γιατί να μην μείνει εκεί που βρίσκεται, αλλά να μπει στον κόπο να σας ακολουθήσει;
 
Το ερώτημα δεν είναι μόνο "Ποιός καθοδηγεί τους Επισκόπους να μένουν απαθείς" αλλά και το "Ποιός καθοδηγεί κάποιους να προκαλούν εμφύλιο μέσα στην Εκκλησία;" και "Ποιός καθοδηγεί κάποιους να προκαλούν σχίσμα;" γιατί η "απομάκρυνση" που εννοείτε εσείς είναι αίρεση και σχίσμα αφού: 1ον Δεν δέχεστε την οικονομία για θέματα πίστεως (η αίρεση αυτή καταδικάστηκε τον 3ο αιώνα) και 2ον Αποκηρύσσετε ως εκπεσούσες στην αίρεση όλες τις τοπικές Ορθόδοξες Εκκλησίες (Η αίρεση αυτή καταδικάστηκε από την Β΄ Οικουμενική Σύνοδο τον 4ο αιώνα)».
 
Σχολιάζω αὐτό τό κείμενο διότι εἶναι πανομοιότυπο καί προφανῶς ὁ συντάκτης του στηρίχθηκε σέ μία σκέψι τοῦ π. Ἐπιφανίου Θεοδωρόπουλου, ὁ ὁποῖος ἀντικρούοντας τούς Παλαιοημερολογίτες εἶχε ἀναφέρει ὅτι, ἐφ’ ὅσον αὐτοί ἐπῆραν τίς χειροτονίες ἀπό Ἐπισκόπους πού εἶχαν ἐκκλησιαστική κοινωνία μέ τούς Νεοημερολογίτες Οἰκουμενιστές, ποῖος ὁ λόγος νά ἀποτειχισθῆ κάποιος καί νά συνταχθῆ μέ τούς Παλαιοημερολογίτες καί νά μήν παραμείνη ἐκεῖ ὅπου εὑρίσκεται, ἐνσωματωμένος δηλαδή μέ τούς αἱρετικούς;
 
Ἐδῶ ὁ σχολιαστής δέν ἀναφέρει μέ ποιούς Οἰκουμενιστές ἔχει ὁ Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Ράσκας καί Πριζρένης Ἀρτέμιος ἐκκλησιαστική κοινωνία, διά νά πιστέψωμε στήν εἰλικρινῆ πρόθεσί του γιά ἐνημέρωσι. Οὔτε βεβαίως, ἄν ἡ διδασκαλία τῆς Ἁγίας Γραφῆς καί τῶν Ἁγίων Πατέρων προτρέπει ἐν καιρῷ αἱρέσεως νά παραμένωμε ἐνσωματωμένοι μέ τούς αἱρετικούς ἤ νά ἀπομακρυνώμεθα ἐκκλησιαστικῶς ἀπό αὐτούς, πρᾶγμα τό ὁποῖο εἶναι καί το ζητούμενο.
 
Διότι ἄν ἡ διδασκαλία τῶν Γραφῶν καί τῶν Ἁγίων εἶναι ἡ ἄμεσος ἀπομάκρυνσις ἀπό τούς αἱρετικούς, τότε γιατί αὐτός (καί ὅλοι βεβαίως οἱ ἀντιοικουμενιστές) παραμένει ἐνσωματωμένος μαζί τους;
 
Ἄν πάλι ἐμεῖς κάπου σφάλλουμε στήν ἀποτείχισι καί δέν ἐτηρήσαμε τήν διδασκαλία τῶν Ἁγίων, τότε θά ἔπρεπε ἀδελφικά νά μᾶς ὑποδείξη τά λάθη μας καί τόν ὀρθό τρόπο τῆς ἀποτειχίσεως, τόν ὁποῖο ἔπρεπε νά ἀκολουθήση καί αὐτός.
 
Τό νά παραμένη ὅμως στήν αἵρεσι μέ τήν δικαιολογία τῶν λαθῶν τῶν ἀποτειχισμένων, αὐτό νομίζω ὅτι σημαίνει μέ ἁπλά λόγια, τό νά παραμένη στό στόμα τοῦ λύκου, ἐπειδή αὐτοί πού ἐξῆλθον ἔκαναν κάποια λάθη. Τό νά κατατάσση δέ ἐπί πλέον τήν ἀποτείχισι στόν χῶρο τοῦ σχίσματος, αὐτό δείχνει αὐθαιρεσία, ἄγνοια παντελῆ τῆς διδασκαλίας τῆς ἁγ. Γραφῆς καί τῶν Ἁγίων, καί προφανῆ συγκάλυψι καί ἀμνήστευσι τῆς αἱρέσεως καί τῶν αἱρετικῶν.
 
Τά περί οἰκονομίας δέ τά ὁποῖα στό τέλος ἀναφέρει ἀνήκουν στόν χῶρο τῆς ἐκκλησιαστικῆς φαντασίας, διότι δέν ὑπάρχει νόμιμος οἰκονομία εἰς τά θέματα τῆς πίστεως, ὅταν ἡ αἵρεσις κηρύσσεται δημοσίως καί Συνοδικῶς καί μάλιστα ἔχει ἀλλοιώσει τό φρόνημα τοῦ λαοῦ, σέ τέτοιο σημεῖο καί βαθμό ὥστε νά ἀντιμετωπίζωμε τούς αἱρετικούς καί τίς ἐκτροπές των μέ βουδιστική ἀπάθεια καί νά τούς θεωροῦμε ποιμένες καί προστάτες τοῦ ποιμνίου, ἐνῶ εἶναι «λύκοι ἅρπαγες μή φειδόμενοι τοῦ ποιμνίου».
 
Αὐτό δέ τό ὁποῖο λείπει παντελῶς ἀπό τό συγκεκριμένο σχόλιο, καί τό κατατάσσει κατ’ αὐτόν τόν τρόπο στόν χῶρο τοῦ ὀρθολογισμοῦ καί τῆς δολιότητος, εἶναι ἡ ἁγιογραφική καί πατερική στήριξις. Εἶναι προφανής ὡς ἐκ τούτου ἡ ἐμμονή τῶν ἀντιφρονούντων εἰς τό νά ὑποστηρίζουν μία θεωρία, ἡ ὁποία κατ’ οὐσίαν βοηθεῖ τήν ἐξάπλωσι τῆς αἱρέσεως καί τήν ἀθώωσι τῶν αἱρετικῶν, χωρίς κανένα, ἀπολύτως κανένα, στήριγμα στήν Ἁγία Γραφή καί στήν διδασκαλία τῶν Ἁγίων.
 
  Εἰς αὐτήν τήν θεωρία, ἡ ὁποία ἀλλάσσει ἐκ διαμέτρου τήν ἐν καιρῷ αἱρέσεως γραμμή καί στάσι τῶν Ὀρθοδόξων, πρέπει, ὅπως φαίνεται, ἅπαντες νά ὑποταχθοῦμε διότι ἡ Ν. Ἐποχή δέν σηκώνει ἀποτειχίσεις καί ἀνταρσίες στόν διάβολο, οὔτε διδασκαλίες Ἁγίας Γραφῆς καί Ἁγίων, ἀλλά ἁπλῶς ἀνέχεται ἤπιες καί ἐλεγχόμενες διαμαρτυρίες, ὑπό τήν αὐστηρά προϋπόθεσι τῆς συμπορεύσεως τῶν διαμαρτυρομένων μέ τούς αἱρετικούς. Δηλαδή ἁπλῶς ἀνέχεται πρός τό παρόν τήν ἐκτόνωσι τῶν ἀντιφρονούντων καί τήν καθησύχασι τῆς συνειδήσεώς των.
 
Ἐμεῖς πάντως συνεχίζουμε νά ζητοῦμε τήν ἁγιογραφική καί πατερική διδασκαλία ἐπί τοῦ θέματος, πρᾶγμα τό ὁποῖο, ὅπως φαίνεται ἐκνευρίζει τούς ἀντιοικουμενιστές, ἐνῶ παράλληλα ἀποκαλύπτει τίς προθέσεις των. Ἄν ἡ διδασκαλία τῶν Γραφῶν καί τῶν Ἁγίων συμφωνῆ μέ ὅσα ὑποστηρίζουν, τότε, μόνο τότε, θά πεισθοῦμε ὅτι ὄντως ὑπάρχει καί ἕτερος δρόμος ἀπό τήν στενή καί τεθλιμμένη ὁδό, ὅτι ἐν καιρῷ αἱρέσεως θά σωθοῦμε μέ τόν ἐφησυχασμό, τήν ἀναμονή «ἄχρι καιροῦ» καί τό βόλεμα, ὅτι ἐν καιρῷ αἱρέσεως ἡ Ἐκκλησία ὁριοθετεῖται, ὄχι μέσα στήν ὁμολογία τῆς ἀληθινῆς πίστεως, ἀλλά μέσα στήν αἵρεσι καί τούς αἱρετικούς καί βεβαίως ὅτι ὁ ποιμένας (Ἐπίσκοπος) γίνεται λύκος, ὄχι μέ τά αἱρετικά του φρονήματα, τά ὁποῖα κηρύττει μάλιστα δημοσίως, ἀλλά κατόπιν ἀποφάσεως τῆς Συνόδου.
 
 
Ἱερομόναχος Εὐθύμιος Τρικαμηνᾶς


14 σχόλια:

  1. ΡΩΤΑΝΕ ΜΕΡΙΚΟΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΑ: ΑΛΩΘΗΚΕ ΠΟΤΕ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ; ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΣΥΛΛΕΙΤΟΥΡΓΑ ΝΕΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ;

    Η Εκκλησία που αποτελείται από τους άγιους μάρτυρες και ομολογητές της πίστεως μας δεν αλώθηκε πότε ούτε θα αλωθεί γιατί πάντα οι αληθινοί ορθόδοξοι διαχρονικά απομακρύνονταν από όλες τις αιρέσεις, μονοφυσιτισμός, εικονομαχία, παπισμός, προτεσταντισμός, και γενικά από όλους τους αιρετικούς και τους αλλόπιστους δίνοντας το αίμα τους για να μην προδώσουν τον Χριστό και τη ΜΙΑ Αγία Εκκλησία του για την σωτήρια της αθάνατης ψυχής τους.

    Εμείς λοιπόν σήμερα ως ο πιστός λαός του Θεού έχουμε χρέος να ακολουθήσουμε το παράδειγμα των αγίων θεοφόρων Πατέρων μας, μαρτύρων και ομολογητών και να αποτοιχιστούμε από την "Παναιρεση του Οικουμενισμου" που οι παπικοί πάντα την προωθούσαν για να καθυποτάξουν την ορθοδοξία άλλα σήμερα έχει γίνει παγκόσμια με το "Παγκόσμιο Συμβούλιο Παναιρετικών Εκκλησιων" του αντίχριστου και την σύμπλευση προς μια νεα παγκοσμια αντίχριστη πανθρησκεία που αποτελεί σημείο των εσχάτων καιρών και πρέπει να προκαλέσουμε μια νέα Οικουμενική Σύνοδο για να αποκαταστήσει την Ορθοδοξία, όπως πάντα γινόταν με όλες τις αιρέσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οταν ρωτάνε οι μνημονευτες τον Παπικό Βαρθολομαίο , το αιρεσιάρχη τον εχθρό του Θεού : ΑΛΩΘΗΚΕ ΠΟΤΕ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ; ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΣΥΛΛΕΙΤΟΥΡΓΑ ΝΕΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ κάνουν μια "ρητορική " ερώτηση για να υποστηρίξουν οτι επειδή εδω και πάρα πολλά χρόνια επίσκοποι και πατριάρχες κάνανε τα ίδια και χειρότερα και ούτε σύνοδος τους καταδίκασε ούτε ο λαός του θεού αποτειχίστικε ΠΑΓΙΏΘΗΚΕ ΕΝΑ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ανοχής και ατιμωρησίας . Και ισχυρίζονται οτι αυτό δεν έχει επιπτώσεις και οι πανθομολογούμενοι αιρετικοί πατριάρχες συνεχίζουν να είναι "αγωγοί χάριτος" και να είναι του Ιησού τα μυστήρια τους . Και προσθέτουν αν καταλαβαίνω οτι αν πούμε οτι δεν έχουν Ιησού αλλά σατανά οι τωρινοί τότε θα πρέπει να δεχθούμε οτι το ίδιο κατ ανάγκη θα συνέβαινε και στους παλαιότερους που βάπτισαν τους πατέρες μας και εμάς ... άρα και το βάπτισμα μας είναι του σατανά ...και τέρμα η αποστολική διαδοχή και η εκκλησία παρά την υπόσχεση του Ιησού νικήθηκε απο τον σατανά άρα δεν λέμε και κάτι διαφορετικό απο τους προτεστάντες . Ας μη φοβόμαστε μην καταστούμε ΝΥΝ αιρετικοί γιατί είμαστε απο τους παπούδες μας και ο βρεγμένος βροχή δεν φοβάται .

    Και σε αυτό η απάντηση μου είναι εαν αμαρτία δημιουργεί "δίκαιο" αυτό είναι του σατανά .Και αν ακόμα το βαπτισμα μου ήταν αιρετικό αυτό σημαίνει οτι θα υποκύψω στη δυναστεία του ψεύδους και του σκότους και δεν θα διαλέξω την ΑΛΗΘΕΙΑ δεν θα διαλέξω τον Ιησού ? Ακόμα και αν όσα κάνανε οι παλιοί επίσκοποι και πατριάρχες μας ρίξανε στο λάκο του σατανά δεν θα μετανοήσουμε ?
    Τί λέτε ρε σατανοπαίδια ? Ομολογήτε αφενός ΑΙΡΕΤΙΚΟ και ΠΑΝΑΙΡΕΤΙΚΟ τον Βαρθολομαίο που μνημονεύεται και μου λέτε και παλι καλά ο προηγούμενος ήταν χειρότερος . Αναθεμα και σε αυτόν ανάθεμα και στον προηγούμενο και στον προ-προηγουμενο ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΑΝΑΘΕΜΑ !
    Ενας είναι ο Θεός ! Αυτός που ομολογεί η Ορθοδοξία! Αυτός που ομολογουν οι αιρετικοί και ετερόθρισκοι είναι ο Αντίχριστος .
    Εν Χριστώ αδελφοί και πατέρες μου είναι οσοι ομολογούν την ορθοδοξία .
    Εσεις βρε δεν πρέπει να μιλάτε για "εν Χριστώ" αδελφούς αλλά και εν "ΑΛΛΑΧ" και εν "Βουδα" μια και ο πατριάρχης σας και με ραβίνους συνπροσεύχεται και με βουδιστές ...


    Και λένε παραπέρα οι μνημονευτες τον Παπικό Βαρθολομαίο , το αιρεσιάρχη τον εχθρό του Θεού : " Οί Άγιοι Κολλυβάδες , σέ αντίθεση μέ τούς Προτεσταντίζοντες « ΓΟΧ », δέν είχαν διακόψει τήν εκκλησιαστική κοινωνία μέ τούς λατινόφρονες τής εποχής τούς ! Μάλιστα ανεχόταν πολύ χειρότερες παραβάσεις Ιερών Κανόνων, απ΄ αυτές πού διαπράττουν οί σημερινοί οπαδοί τού Οικουμενισμού ! Πλήθος μαρτυριών αναφέρουν ότι « κοινωνούσαν » οί Ορθόδοξοι απ΄ τούς Παπικούς καί τό αντίστροφο ! Αναφέρουν επίσης : Ολοκληρωμένα συλλείτουργα ( ενώ σήμερα γίνονται μόνο ατελή ) , μνημόνευση καί αναγνώριση Λατίνων « Επισκόπων » , μικτά μυστήρια , « κηδείες » αιρετικών , σπουδές σέ σχολές αιρετικών , χορηγήσεις αδείας « εξομολογήσεως » καί « διδασκαλίας » στούς Παπικούς Καπουτσίνους ( !!! ) , περιπτώσεις Μητροπολιτών καί Μοναχών πού εξομολογούντο σέ Λατίνους ( !!! ) κ. α. ( βλ. Ευαγγελική σάλπιγξ , 1867 σελ. 327 ) . Αλλά καί όταν αποφάσισαν σοφότατα νά διακόψουν τήν εκκλησιαστική κοινωνία ( στίς πλήρεις ενώσεις μέ τούς Παπικούς : 1274 & 1439 ) , δέν προσχώρησαν στούς σχισματικούς Αρσενιάτες "

    Αλλο πράμα όσα απαράδεκτα καταλογίζετε ΠΟΥ ΝΑΙ ΜΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΈΑ ΑΛΛΆ ΔΕΝ ΜΑς ΚΑΝΟΥΝ ΥΠΟΤΑΧΤΙΚΟΎΣ ΤΟΥ ΠΑΠΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟ Η ΜΝΗΜΟΝΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΑΠΑ ΩΣ πατερα ΚΑΙ ΠΟΙΜΕΝΆΡΧΗ απο ΤΟΝ πατριαρχη οπως έγινε στο 1274 & 1439 ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εαν η αμαρτία δημιουργεί "δίκαιο" αυτό είναι του σατανά . Και όποιος το προπαγανδίζει αυτό το "δίκαιο" αποδέχεται τον σατανά ως νομοθέτη .
    Ο αποδεχόμενος ως νομοθέτη τον σατανά είναι φυσικό να έχει σαν αδέλφια τους άλλους γιού του σατανά , τους άλλους αιρετικούς και ετερόδοξους , τους ραβίνους και τους χοτζάδες και τη μάρα και τη σάρα και το κακό συναπάντημα και να ομολογεί πατέρα καί ποιμενάρχη του τον Πάπα . Είναι πολύ φυσικό να θεωρεί τους και πρωτοπορία τους ομοφιλόφιλους "ορθοδοξους" ιερείς σαν τον "Ορθόδοξο" ιερέα Heikki Huttunen http://apotixisi.blogspot.gr/2013/08/blog-post_24.html κα να αναβιώνει ο Νικολαϊτισμός αλλά και οι άλλες αιρέσεις πχ μονοφυσιτισμός ,κτλ . Και είναι πολύ φυσικό να ζητάς την αποκατάσταση και την "αγιοποίηση" των αναθεματισμέων αιρεσιαρχών σαν τον Ευτυχή και τους άλλους που αναθεματίζει το συνοδικό της Κυριακής της Ορθοδοξίας .
    Και είναι πολύ φυσικό να βλέπεις τον καθε ΜΑ ΤΟΝ ΚΑΘΕ προδότη πχ σαν τον Βέκκο σαν άγιο , και απο την άλλη να μιλάς απαξιωτικά για τους ομολογητές της ορθοδοξίας και να τους αιτιάσαι σαν αίτιους διχονοιών και σχισμάτων .
    Απο το καρπό του δέντρου βλέπεις τι ρίζα είναι .
    Και όπως το βλέπω ρίζα του κακού είναι οτι δεν ξεπατώθηκαν τα αγκάθια στην ώρα τους και γίνανε δάσος . Το λοιπόν η ΑΝΟΧΗ σε θέματα αίρεσης φάνηκε εκ των πραγμάτων οτι πρέπει να είναι μηδενική ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ απο την αρχή είναι νομοθετημένη μηδενική στην αιρεση .Οποιος λοιπόν την έβαλε και την έκανε και νόμο έσφαλε .Και όχι μόνο αυτό αλλά έσφαλε και σε ΔΟΓΜΑΤΙΚΟ θέμα που έχει άμεση σχέση με την σωτηρία μας γιατί αιρετικών ουκ εστί σωτηρία .
    Και είναι αυτή η δογματική παραβίαση μεγαλυτέρα πχ της εικονομαχίας . Γιατί ορίστε βάση αυτής της ανοχής ξαναμπαίνει η είκονομαχία που διώξαμε με την ανοχή των εικονομάχων προτεσταντών .
    Και είναι αυτή η δογματική παραβίαση μεγαλυτέρα πχ του Νικολαϊτισμου . Γιατί ορίστε βάση αυτής της ανοχής ο "Ορθόδοξος" ιερέας Heikki Huttunen ...
    Για οποιο το λοιπόν την εισήγαγε πρέπει να γίνει οτι έγινε με τον Ωριγένη ακόμα και μάρτυρας να είναι , ακόμα και "Αγιος Θαυματουργός" του σατανά δούλεψε . Και πρέπει να καταδικαστεί και αυτός . Για να πω την αλήθεια δεν ξέρω αν αυτή η διδασκαλία ανοχής επι δογματικών εχει ήδη καταδικαστεί και σαν αίρεση αυτή καθ αυτή ή σαν τμήμα άλλης . Γιατί ίσως και αυτό να συμβαίνει στα 2000 χρόνια της ιστορίας της Εκκλησίας να έχει δηλαδή ήδη καταδικαστεί .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ανοχή υπάρχει και θα υπάρχει πάντοτε. Το λάθος που γίνεται είναι ότι δεν ξέρουμε πότε πρέπει να γίνετε και πότε δεν πρέπει να γίνεται.
      Ο Άγιος Κύριλλος έκανε Οικονομία στον Νεστόριο οι Κων/πολίτες όχι. Τι πάει να πει αυτό ότι έκανε λάθος Οικονομία ο Άγιος Κύριλλος ή μήπως ήταν λάθος η αποτείχιση από τους Νεστοριανούς;

      Οι Άγιοι Κολλυβάδες δεν αποτειχίστηκαν για όλα αυτά τα οποία αναφέρατε παραπάνω αλλά ούτε και μετά το σχίσμα του 1054 έπαψαν ορισμένοι Ορθόδοξοι να έχουν εκκλησιολογικές σχέσεις με τους Λατίνους παρόλα αυτά και πάλι δεν υπήρχε αποτείχιση.
      Κάνανε λάθος οι Πατέρες που δεν αποτειχίστηκαν;

      Το λάθος είναι ότι ορισμένοι αποτειχισμένοι ενώ καλώς έχουν αποτειχιστεί, για να στηρίξουν την αποτειχισή τους κάνουν το λάθος να αρνούνται την Οικονομία και λένε ότι δεν υπάρχει. Αυτό όμως είναι και αυτό αίρεση, αιρετικοί είναι και όσοι αρνούνται την Οικονομία.

      Οικονομία υπήρχε και θα υπάρχει (Οικονομία σε πρόσωπα κακοδοξούντα και όχι σε αυτές καθ'αυτές τις κακοδοξίες) το ζήτημα είναι να γίνεται όμως σωστή χρήση της.

      Διαγραφή
    2. Αλλο η οικονομία στο πρώσοπο ενός χριστιανου κακοδοξούντα λόγω αμέλειας να ξέρει την πίστη του και αλλο σε ενα "επαγγελματία" που ξέρει και απορρίπτει και επιλέγει το αντίθετο και το διδάσκει . Αλλο πχ η ανοχή στο πρόσωπο μιας πόρνης όπου ο αναμαρτητος τον λίθο βαλέτω . Και είναι οικονομία σωστή και αιρεση το να την δεχθείς .
      Και αλλο η ανοχή στο πρόσωπο του "Ορθόδοξου" ιερέα Heikki Huttunen που αν και ξέρει την εντολη του Θεού και ξέρει τον Νικολαιτισμό σαν καταδικασμένη αιρεση αποιρίπτει το Φως του Θεού και επιλέγει το σκότος και το διδάσκει σαν χριστιανισμό . ΕΛΕΟΣ ! Εκεί είναι προαγωγος του φρονήματος του Νικολαιτη , είναι εργατης του θεληματος του σατανα οποιος επικαλείται την οικονομία . Και αυτό καυτηριάζω .

      Διαγραφή
    3. Δεν διαφωνώ το θέμα είναι όμως να μην απορρίπτουμε και την Οικονομία όπου μπορεί να εφαρμοστεί.
      Επίσης να αναφέρω ότι η αποτείχιση επιτρέπετε μόνο όταν υπάρχει δημόσια διακήρυξη αιρέσεως.
      Δεν μπορούμε να αποτειχιστούμε από κάποιον επίσκοπο επειδή συμπροσεύχεται ή επειδή αποκαλεί αγιώτατο τον Πάπα. Κακώς τον αποκαλεί έτσι αλλά δεν είναι αυτά λόγοι αποτειχίσεως.
      Όσον αφορά τα μυστήρια των αιρετικών των κατεγνωσμένων είναι άκυρα, για αιρετικούς όμως που δεν έχουν καθαιρεθεί τα μυστηριά τους δεν είναι άκυρα απλά έχουν μολυσμό (το λέει ο πατέρας Ευθύμιος όχι εγώ).
      Για τον συγκεκριμένο ιερέας που αναφέρατε δεν έχω ασχοληθεί να ψάξω το θέμα αλλά αν πράγματι είναι έτσι όπως κατάλαβα από τα λίγα που έψαξα ότι ισχυρίζεται ότι η Ορθοδοξία πρέπει να δείξει ανοχή στους ομοφυλόφιλους και να μην τους θεωρεί αμαρτωλούς τότε κανονικά πρέπει ο κόσμος να αποτειχιστεί από αυτόν. Άλλο όμως ο ίδιος να είναι ομοφυλόφιλος και άλλο να προσπαθεί να εισάγει την ομοφυλοφιλία στην Εκκλησία.
      Ο λόγος της αποτειχίσεως είναι πρωτίστως να προστατευθεί η Ορθοδοξία από της κακοδοξίες για αυτό επιτρέπεται μόνο στην περίπτωση "γυμνή τη κεφαλή επ' Εκκλησίας διδάσκοντος" αίρεση να αποτειχιστή κάποιος και όχι μόνο και μόνο επειδή έχει διαφορετική άποψη. Στην πρώτη περίπτωση επηρεάζει το σύνολο της Εκκλησίας στην δεύτερη απλά και μόνο αυτός θα δώσει λόγο στον Θεό για αυτά τα οποία πιστεύει δεν φέρουν ευθύνη οι υπόλοιποι.
      Με τον Οικουμενισμό θα πρέπει να προσέξουμε το ζήτημα πότε είναι το ένα και πότε το άλλο, ώστε να μην πλανηθούμε.
      Ο λόγος για τον οποίο έγραψα ευθύς εξ αρχής ήταν για το ζήτημα του Οικουμενισμού και όχι του Heikki Huttunen.

      Διαγραφή
    4. Οικονομία το λοιπόν να μην λοιθοβολίσουμε την πόρνη και όποιος αυτή την οικονομια μάχεται ναι είναι αιρετικός. Ομως απο που προκύπτει οτι πρέπει να δείξω ανοχή απέναντι σε αυτόν τον πορνο που δεχθείς την πορνεία την διδάσκει σαν χριστιανισμό σαν ιερεας ? Απο που προκύπτει οτι αν δεν δείξω ανοχή είμαι αιρετικός ? Και απο που προκύπει οτι αν αρνηθω την "οικονομία" και την καυτηριάσω σαν προαγωγή της πορνείας είμαι αιρετικός ?
      Ενα θέλω να σε ρωτήσω !ΓΙΑ ΣΕΝΑ Το να αποτειχίζεται ενας απο τον Πάπα είναι προαιρετικό ή είναι υποχρεωτικό και αναγκαίο για να σωθεί ?.
      Και οταν βγαινω και λέω στους παπικούς μετανοήστε και αποτειχιστίτε απο τον πάπα γιατί διαφορετικά αν δεν χωριστείτε απο τον Αντίχριστο δεν μπορείτε να σωθήτε είμαι αιρετικός ? Απο που προκύπτει ?
      Ποιος σας είπε οτι όποιος μνημονεύει πάπα σωζεται και σώζει και άλλους ?
      Οποιος μνημονεύει Πάπα στην απώλεια βαδίζει και ο ίδιος , και στην απώλεια οδηγεί . Η αποτείχιση απο αυτόν και όποιον τον μνημονεύει σαν πατερα και ποιμενάρχη είναι ΑΝΑΓΚΑΊΑ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ . Το να διδάσκεις το αντίθετο είναι και να λές οτι είναι του θεου ο Παπας και όποιος τον μνημονεύει και οτι σωζονται και σωζουν τους αλλόυς , και οτι δεν πάνε και οι ίδιοι στην απώλεια και όσοι τους ακολουθούν δεν είναι "οικονομία" Ειναι αίρεση και προαγωγή της αιρεσης! .

      Διαγραφή
    5. Η ανοχή στην πόρνη δεν είναι Οικονομία αλλά ακρίβεια, δεν κάνεις Οικονομία στους αμαρτωλούς, στους αιρετικούς την κάνεις.
      Πουθενά δεν είπα για ανοχή στον Πάπα, στον Πάπα ανοχή δεν γίνεται καθότι είναι ακοινώνητος και με βάση το Πατερικό "ο κοινωνός το ακοινώνητο ακοινώνητος έστι" όσοι βρίσκονται σε κοινωνία μαζί του είναι επίσης ακοινώνητοι. Άλλο ανοχή σε Ορθόδοξο με πλανημένες απόψεις άλλο σε αβάπτιστο αιρετικό.
      Στους εκτός Εκκλησίας ανοχή δεν υπάρχει στους εντός Εκκλησίας (βλέπε Οικουμενιστές) μπορεί να υπάρξει αλλά και αυτή έως ενός ορισμένου σημείου.
      Κοινωνία με τον Πάπα δεν υπάρχει (δεν έχουμε ενωθεί μαζί του) το δήλωσε ο ίδιος σε δηλώσεις το 2013 λέγοντας ότι ακόμα δεν μπορούμε να συλλειτουργήσουμε.

      Διαγραφή
    6. Λάθος στα μαθανε . Ουδεμία ανοχή σε θέματα πίστης . Αλλά ας δούμε όσα λες . Λες "ο κοινωνός το ακοινώνητο ακοινώνητος έστι" Ναι αλλα ο Βαρθολομαίος οχι "ο κοινωνός το ακοινώνητο ακοινώνητος έστι" ? Δεν εδόθει η "Θεία ευχαριστία " σε ακοινώνητους στην Ραβένα ? Η δεν είναι κοινωνία αυτή ? Δεν έχει πολιτική τέλεσης κοινών μυστηρίων ως επίσημη πολιτική ? ή δεν είναι κοινωνία αυτή ? Η μηπως κρυφά μνημόνευσε τον Πάπα ως πατέρα και ποιμενάρχη ? Και δεν είναι η μνημόνευση Η ΚΑΤ ΕΞΟΧΗΝ κοινωνία αφού με αυτή ταυτίζεται , προσδιορίζεται η πίστη στο πρόσωπο του Πάπα ?
      Να δείξω αναχή σε ένα πιστό και σε θέματα πίστης αλλά ΑΛΛΟ ΠΙΣΤΟΣ και άλλο επίσκοπος και δη πατριάρχης τον οποίο μνημονεύοντας ομολογώ την πίστη του ως δική μου . Ομολογώ σαν Θεό μου τον Θεό του μνημονευομένου επισκόπου . Σε αυτή τη περίπτωση η ανοχή δεν αφορά την λανθασμένη πίστη ένος ή περισσοτέρων πιστών ΑΛΛΑ ΟΛΩΝ όσων μνημονεύουν . Μνημόνευσε Παπα ο Βαρθολομαίος ως πρώτο επίσκοπο ,πατέρα και ποιμενάρχη ?Και αυτός και όσοι τον μνημονεύουν ,ΟΛΟΙ μα ΟΛΟΙ γράφονται παπικοί και ουδείς εξαιρείτε εκ των μνημονευόντων Βαρθολομαίο .
      Άλλωστε αν δεν έχει σημασία η μνημόνευση τότε γιατί τόσος ντόρος για όσους έχουν διακόψει την μνημόνευση του πατριάρχη ? Δεν καταλαβαίνεις οτι όποιος λέει σχήσμα την μη μνημόνευση πρέπει να δεχθεί οτι όπως η μη μνημόνευση χωρίζει ΕΤΣΙ Η ΜΝΗΜΟΝΕΥΣΗ ΕΝΩΝΕΙ ?
      Ο Βαρθολομαίος μνημόνευσε και θα μνημονεύει Πάπα ΕΙΝΑΙ ΕΝΩΜΕΝΟΣ ΜΑΖΙ ΤΟΥ . Είναι ένα ! Μόνο αυτό το ένα δεν είναι ο Ιησούς αλλά ο "Ιησους" =Αντίχριστος . Η μη μνημόνευση του Βαρθολμαίου με διαχωρίζει απο αυτό το ένα και η μνημόνευση του Βαρθολομαίου σε ενώνει με αυτό . Τόσο απλά !
      Οσο τώρα για το επιχείρημα σου οτι δεν υπάρχει ένωση γιατί έτσι δήλωσαν οι αντίχριστοι απορώ μαζί σου ! Ξέρεις και τι είναι ο Πάπας , ξέρεις και τι είναι ο Βαρθολομαίος βλέπεις τι κάνουνε και εσύ εκεί .... στο δρόμο που λένε ! Είναι σαν να μου λές έλειπα απο το σπίτι μου 5 χρόνια στα καράβια και γύρισα και την βρήκα με ένα στο κρεβάτι αλλά μου είπαν και οι δύο οτι δεν κάνανε τίποτα . Να μην πιστέψω και την γυναίκα που ορκιζόταν στο ενός χρονού παιδί μου ?
      Φίλε μου ο Βαρθολομαίος οχι μόνο με τον Παπα αλλά και με μονοφυσίτες και προτεστάντες και Εβραίους και Χοτζάδες και Βουδιστές ΣΕ ΕΝΩΝΕΙ όσο είσαι ενωμένος μαζί του με την ΜΝΗΜΟΝΕΥΣΗ .
      Οσο για τα νομικίστικα οι φαρισαίοι είναι πρώτοι . Οταν μνημονεύει ο Βαρθολομαός πάπα λένε ανοχή .Ε δεν είναι τίποτα Οταν δεν μνημονεύει ο Εσφιγμενίτης Βαρθολομαίο μηδενική ανοχή έξω απο το όρος να τους σπάσουμε το κεφάλι .
      Το να βγάζεις μοναχό απο το κελί του είναι σαν να βγάζεις έμβρυο απο την κοιλιά της μάνας του . Και όμως το κάνουν ΚΑΙ Η ΜΟΝΗ ΤΟΥΣ ΑΝΑΦΟΡΑ είναι στο τι μνημονεύουν ή δεν μνημονεύουν οι εσφηγμενίτες. Πέρα απο τα θέματα μνημόνευσης τι έχουν να τους καταλογίσουν ?
      Για κρίνε με τα ίδια κριτήρια που κρίνει ο Βαρθολομαίος την εσφιγμένου και πέτα τον με το ΑΝΑΞΙΟΣ να ανέβει Ορθόδοξος πατριάρχης .
      Ας πάει στο βατικανό που σπουδασε να γίνει Πάπας ... Πάπα στο φανάρι δεν θέλουμε .

      Διαγραφή
    7. Λάθος στα μάθανε και λές : " Η ανοχή στην πόρνη δεν είναι Οικονομία αλλά ακρίβεια, δεν κάνεις Οικονομία στους αμαρτωλούς, στους αιρετικούς την κάνεις. " Αλλο η πορνεία στον λαϊκό και τον καλόγερο , (που ναι μεν κατ οικονομία δεν λιθοβολείς αλλα τα υπο του Αποστόλου μέτρα παίρνεις ) και άλλο στον Ιερέα η ιερομόναχο (που ναι μεν κατ οικονομία δεν λιθοβολείς ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΞΑΝΑΙΕΡΟΥΡΓΕΙ ) και αλλο στον ιερέα που διδάσκει φανερα τα με λόγια ή εργα ΠΟΥ ΦΑΝΕΡΑ ναι μεν κατ οικονομία δεν λιθοβολείς ΑΛΛΑ ΦΑΝΕΡΑ ΤΙΜΩΡΕΙΣ με καθαίρεση .
      Δες εδώ :

      http://www.zougla.gr/greece/article/omologisan-tin-dolofonia
      Δεν πρόλανε να γίνει "Δεσπότης" αν και εργαζόταν δια αυτό ... Δες και πες μου : Η οικονομία που σας δίδαξαν δεν είναι αυτή ? Ανοχή στον αρχιμανδρίτη Φ. Ζαχαρόπουλο ?
      Για πές μου ποιου κυρίου δούλος ήταν ο αρχιμανδρίτης ?
      Που είναι σήμερα ? Δεν είναι μαζί με τον κύριο του ? Η δεν θα υπάγει στο μέρος το ετοιμασμένο δια αυτόν ?
      Λάθος στα μάθανε . Το σωστό είναι :

      «Τίνι λόγω επιζητείη σου η τιμιότης φάναι με περί της θείας Κοινωνίας, και τίνος χάριν τοσαύτα έτη σπανίως μετέχεις· τούτο γαρ λόγον οφείλει τινά έχειν. Ου γαρ το σπανίως, ή το καθεκάστην απλώς, αλλά το μετά καθαράς συνειδήσεως μεταλαμβάνειν δέον· Ο γαρ αναξίως, φησίν, εσθίων και πίνων, κρίμα εαυτώ εσθίει καί πίνει, μη διακρίνων το Σώμα του Κυρίου......... Ει δε διακρίνηται αυ πάλιν δι’ αίρεσιν, τούτο αναγκαίον. Το γαρ κοινωνείν παρά αιρετικού ή προφανούς διαβεβλημένου κατά τον βίον, αλλοτριοί Θεού, και προσοικειοί τω διαβόλω! ...Γνωστόν δε πάσιν ότι νυν αίρεσις εν τη καθ’ ημάς Εκκλησία κατακρατούσα των Μοιχιανών εστί. Φείσαι τοίνυν της τιμίας σου ψυχής μετά των αδελφών και της κεφαλής. Έφης δε μοι, ότι δέδοικας ειπείν τω πρεσβυτέρω σου, μη αναφέρειν τον αιρεσιάρχην. Και τί περί τούτου ειπείν σοι το παρόν, ου καθορώ. Πλην ότι μολυσμόν έχει η κοινωνία εκ μόνου του αναφέρειν, καν ορθόδοξος είη ο αναφέρων».(P.G. 99, 1668 C , Φατ. 553,846,16).

      Διαγραφή
    8. Και αυτή την ΑΝΟΧΗ δεν στην μαθανε λάθος "κατα λαθος" αλλά πρόγραμμα είχανε με στόχους και μέθοδο . Δες εδω :
      http://www.impantokratoros.gr/0862339B.el.aspx
      Τό ἐνισχυμένο ἐνδιαφέρον τοῦ Π.Σ.Ε. γιά τίς «σεξουαλικές μειονότητες» (ΛΟΑΤΚΙ - LGBTI) LGBTI= (Lesbian, Gay, Bisexual, Transgender/Transexual, Intersexed).
      Κατάλαβε οτι ο "Ορθόδοξου" ιερέα Heikki Huttunen , οτι ο αρχιμανδρίτης Φώτιος Ζαχαρόπουλος είναι το ΠΡΟΤΥΠΟ των ιερέων που θέλουνε για τον θεό τους .Και το ποιο σημαντικό κατάλαβε ποιος είναι ο θεος του ΠΣΕ και του Βαρθολομαίου που οι ιερείς του πρέπει να είναι αυτών των προδιαγραφών .

      Διαγραφή
  4. Αιχμή του δόρατος των εγκάθετων του αντίχριστου Πάπα
    Αιχμή του δόρατος της μασονίας είναι αυτή η ανοχή σε δογματικά θέματα.
    Μεγα κόλπο του σατανά !
    Και η πλάκα είναι οτι με την ανοχή μας πάνε εκεί που θέλουν και μετά νομοθετούν σε αυτο το θέμα μηδενική ανοχή και αυστηρές ποινές σε όποιον αντιδρά .
    Πχ οι ομοφυλοφιλία . Στην αρχή βάλθηκαν να εξασφαλίσουν την ανοχή μας , μετά θεσμοθέτησαν την ομοφυλοφιλία και τώρα πήραν απάφαση να την διδάσκουν στα παιδιά και να τιμωρούν όποιον αντιδρά σαν ομοφοβικό .
    Και να με συνπαθάς . Αλλο η ανοχή στην αμαρτία και αλλο να λέει κανένας οτι ο Ιησούς την δίδαξε και δεν την καταδίκασε και να διδάσκεται με ομοφιλόφιλους ιερείς σαν τον Heikki Huttunen . Αυτό είναι νικολαϊτισμός . Και εκεί δεν χωρεί ΚΑΜΙΑ ΑΝΟΧΗ .
    Και αν νομίζεις εσύ οτι δεν είναι σατανάς το ποτήρι του Heikki Huttunen που οδηγεί στην απώλεια δεν κάνεις οικονομία αλλά ΑΠΟΔΟΧΗ συνοδικά καταδικασμένης αίρεσης . Για σπούδασε το "Έχεις, όμως, τούτο, ότι μισείς τα έργα των Νικολαϊτών, τα οποία μισώ και εγώ” Αποκάλυψη 2:2,6."
    Για σπουδασε το "Ο Απόστολος Παύλος λέει «…μη πλανάσθε· ούτε πόρνοι ούτε ειδωλολάτραι ούτε μοιχοί ούτε μαλακοί ούτε αρσενοκοίται 10 ούτε πλεονέκται ούτε κλέπται ούτε μέθυσοι, ου λοίδοροι, ουχ άρπαγες βασιλείαν Θεού ου κληρονομήσουσι. 11 και ταύτά τινες ήτε· αλλά απελούσασθε, αλλά ηγιάσθητε, αλλά εδικαιώθητε εν τω ονόματι του Κυρίου Ιησού και εν τω Πνεύματι του Θεού ημών.» (Α’ Κορ.6:9-11)."
    Η σατανική "αγαπη" του Παπικου Βαρθολομαίου του αιρεσιάρχη του εχθρού του Θεου ανέχεται τον Heikki Huttunen !
    Το ξέρεις οτι απο το καλοκαίρι είναι με ευρωπαικό νόμο ποινικοποιημένη η "ομοφοβία"
    Αυτό που γράφω και το γράφω επώνυμα μπορεί να με ρίξει στην φυλακή και τότε ο Βαρθολομαίος δεν θα πεί και καλά του κάνατε ? Βλέπεις η ανοχή είναι κόλπο να φύγουμε απο τον νομο του θεου και γίνει νόμος αυστηρός του σατανά οπού εκει ανοχή δεν χωρεί . Νομίζεις εσύ οτι αυτοί που βροντούσαν την πόρτα του Λωτ παραβίαζαν τον νόμο της πόλης τους ή οτι τον εφάρμοζαν ?
    Τώρα αν εσύ με λες αιρετικό γιατί αποτειχίζομαι απο τον σατανά που εχει στο ποτήριο του ο Heikki Huttunen και διδάσκεις οτι τάχα έχει Ιησού το πρόβλημα είναι δικό σου .
    Κυριος κρινεί και σένα και μένα .
    Και τους κακόγερους του Βαρθολομαίου που τιμάνε εξόχως τον Σαμαρα αυτόν επί του οποιου περνανε τέτοιοι νόμοι σατανικοί. Οπως αυτόν αλλά και εκείνο της κατάργησης της Κυριακής Αργίας .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κύριε Παναγιώτη Μακρή
    Ο Ιησούς όπως δίδαξε το Αγιο πνεύμα όπως φώτισε και φωτίζει και με την γραφτή και με την άγραφη Ιερά παράδοση με την Θεωρία και την πράξη των Αγίων μας λένε μηδενική ανοχή σε θέματα πίστεως και μας ξεκαθαρίζουν τι ιεροσύνη έχουν οι αιρετικοί και τι είναι τα μυστήρια τους . ΟΛΑ τα μυστήρια τους και σε αυτό έχετε δίκαιο και όντως ολα τα μυστήρια των αιρετικών είναι του ιδίου φυράματος και όλα το ίδιο πράμα έχουν ,σατανά και με τον σατανά ενώνουν όσο και εσείς να λέτε άκουσον άκουσον! Και αυτό καθιστά μονόδρομο όχι μόνο την αποτείχιση αλλά και το ίδιο το μαρτύριο .Απο τους πρώτους διωγμούς οχι μόνο οσοι θυσίαζαν στον σατανά αλλά και όσοι εξασφάλιζαν πλαστές βεβαιώσεις οτι θυσίασαν για να αποφύγουν τον διωγμό έθεταν εαυτό εκτός εκκλησίας ως αρνητές Ιησού . Η φεύγεις και κρύπτεσαι εις τας οπάς της γής ή μένεις και ομολογείς και στεφανώνεσαι . Αυτό δεν το λέει μόνο η Παναγία η η Προαναγγελόμενη στους μοναχούς επι Βέκου αλλά το βοά κάθε σταγόνα του αίματος του Ιησού στον Σταυρό , κάθε σταγόνα του αίματος των μαρτύρων . Το βοά η ΘΕΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ που κάθε χριστιανός μεταλαμβάνει και με την οποία πραγματοποιήται το «Ινα πάντες έν ώσι» . Το Θέλημα του Θεού .
    Βλέπεις για αυτή την ΘΕΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ μιλά ο Κύριος οταν λέει στον Πέτρο "ὁ δὲ στραφεὶς εἶπε τῷ Πέτρῳ· ὕπαγε ὀπίσω μου, σατανᾶ· σκάνδαλόν μου εἶ· ὅτι οὐ φρονεῖς τὰ τοῦ Θεοῦ, ἀλλὰ τὰ τῶν ἀνθρώπων.... " .Θεολογική βάση της αποτείχισης στην ουσία του πράγματος , θεολογική βάση του αναθεματισμού του Πάπα και όσων τον μνημονεύουν αυτή είναι . ὕπαγε ὀπίσω μου, σατανᾶ Πάπα ,ὕπαγε ὀπίσω μου σατανᾶ Βαρθολομαίε · σκάνδαλόν μου εἶ· ὅτι οὐ φρονεῖς τὰ τοῦ Θεοῦ, ἀλλὰ τὰ τῶν ἀνθρώπων....
    Απο τον σατανά αποτειχιζόμαστε γιατι ? Για αυτό το λόγο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θεούμενος ενωμένος με τον Ιησού , ενωμένος με όσους είναι με τον Ιησού με το ΘΕΙΟ ΘΕΛΗΜΑ στην ΘΕΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ .
    Οχι ενωμένος με ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΘΕΛΗΜΑ για ενότητα με αιρετικούς και ετερόθρησκους που θρησκεύουν που εθελοθρησκούν μετέχοντας απο το ποτήριο της πανθρησκείας . Απο το ποτήριο της Βαβέλ του Αντίχριστου .
    Δεν μπορείς να μετέχεις και του ενός ποτηριού και του άλλου . Να κάνεις και το θέλημα του Θεού και το θέλημα του σατανά. Απαρχή της εν Χριστώ ζωής είναι οι 3 αποταγές . Χωρίς τις 3 αποταγές ο Χριστός είναι "Χριστός" ανευ Χριστού είναι ο αντίχριστος που προβάλει ο Πάπας και ο Βαρθολομαίος . Η πρώτη: Με άρτον μόνον δεν θέλει ζήσει ο άνθρωπος, αλλά με πάντα λόγον εξερχόμενον διά στόματος Θεού
    Ειναι αποταγή του κόσμου με την κάθαρση της καρδιάς απο το "κοσμικο το υλιστικο φρονημα " προς χαρη του Θειου Λογου

    Η δεύτερη αποταγή :Πάλιν είναι γεγραμμένον, δεν θέλεις πειράσει Κύριον τον Θεόν σου.
    Ειναι η «εκκοπή του ιδίου θελήματος»... εσωτερική πάλη του ανθρώπου με τα πάθη και τις επιθυμίες που οδιγει στον φωτισμό

    Η τρίτη αποταγή :Ύπαγε, Σατανά· διότι είναι γεγραμμένον, Κύριον τον Θεόν σου θέλεις προσκυνήσει και αυτόν μόνον θέλεις λατρεύσει....
    Είναι η αποταγή της «κενοδοξίας» .. ή παράδοση στο θέλημα του Θεού που οδιγει στην Θεωση

    Δεν ειναι αποταγες της "στιγμης "
    Αλλα διαρκειας ... !!! Ειναι σταση ΖΩΗΣ !!!
    Στον παπισμό , στον οικουμενισμό οι τρεις αποταγες ειναι φανερό οτι δεν υπαρχουν ουτε σαν πραξη ουτε σαν ζητουμενο Εκει ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ το ακριβώς αντίθετο ...Το χρυσό και όχι τον Χριστό λατρεύουν . Την κοσμική εξουσία , τον κόσμο τούτο ορέγονται και με υλικό φρόνιμα προσκυνούν τον σατανά ....

    Αυτό το "Ύπαγε, Σατανά· διότι είναι γεγραμμένον, Κύριον τον Θεόν σου θέλεις προσκυνήσει και αυτόν μόνον θέλεις λατρεύσει." είναι η θεολογική βάση της αποτείχισης .
    Ύπαγε, Σατανά Βαρθολομαίε · διότι είναι γεγραμμένον, Κύριον τον Θεόν σου θέλεις προσκυνήσει και αυτόν μόνον θέλεις λατρεύσει και εσύ προσκυνάς τον Θεό του Πάπα , των πρωτεσταντών , των μονοφυσιτών ,των μουσουλμάνων ,των εβραίων της μάρας της σάρας και του κακού συναπαντήματος .

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου