Πρὶν λίγες μέρες παραθέσαμε τὶς θέσεις τοῦ
π. Θεόδωρου Ζήση καὶ τοῦ π. Διονυσίου Τάτση, οἱ ὁποῖοι ὁμιλοῦσαν περὶ τῶν
παπόφιλων, δηλ. τῶν Οἰκουμενιστῶν (οἱ θέσεις τους ἐδῶ), μετὰ τῶν ὁποίων δὲν πρέπει νὰ ἔχουν καμία ἐπι-«κοινωνία», ὅσοι
θέλουν νὰ ἔχουν κοινωνία μὲ τοὺς Ἁγίους!!!
Σήμερα θὰ παραθέσουμε κάποια ἀκόμα μικρὰ κείμενα, διὰ
τῶν ὁποίων ὁ μὲν π. Θεόδωρος Ζήσης, κατοχυρώνει αὐτὲς τὶς θέσεις, παραπέμπων
στὴν διδασκαλία τοῦ ἁγίου Μάρκου τοῦ Εὐγενικοῦ, ὁ δὲ π. Διονύσιος προειδοποεῖ.
Γράφει ὁ π. Θεόδωρος, πὼς ὁ ἅγιος Μᾶρκος ὁ Εὐγενικὸς στὴν Ὁμολογία
πίστεως ποὺ κατέθεσε στὴ σύνοδο
Φερράρας-Φλωρεντίας, ἐπικαλεῖται κείμενο τοῦ Μ. Βασιλείου, διὰ τοῦ ὁποίου ὁ Ἅγιος διδάσκει «ὅτι ὅσους
(“ὀρθόδοξους”) κοινωνοῦν μὲ
τοὺς ἑτεροδόξους, ὄχι μόνον πρέπει νὰ τοὺς θέτουμε σὲ ἀκοινωνησία, “ἀλλὰ μηδὲ ἀδελφοὺς ὀνομάζειν”». Kαὶ προσθέτει ὁ ἅγιος Μᾶρκος: «Ἅπαντες οἱ τῆς Ἐκκλησίας
Διδάσκαλοι, πᾶσαι αἱ Σύνοδοι καὶ πᾶσαι αἱ θεῖαι Γραφαὶ φεύγειν τοὺς ἑτερόφρονας παραινοῦσι καὶ τῆς αὐτῶν κοινωνίας διίστασθαι».
Ἐπίσης λέγει, ὅτι ὁ «Ἅγιος
Μάρκος ἦταν πεπεισμένος πὼς ὅσο ἀπομακρυνόταν ἀπὸ τὸν λατινόφρονα
πατριάρχη Μητροφάνη καὶ τοὺς λοιποὺς λατινίσαντες (πόσο
μᾶλλον μὲ τοὺς Παναιρετικοὺς Οἰκουμενιστές), τόσο περισσότερο
προσήγγιζε πρὸς τὸ Θεὸ καὶ πρὸς ὅλους τοὺς Ἁγίους, καὶ χωριζόμενος ἀπὸ αὐτούς (τοὺς τότε Οἰκουμενιστές)
ἑνωνόταν μὲ τὴν ἀλήθεια καὶ τοὺς Ἁγίους Πατέρες: «Πέπεισμαι γὰρ ἀκριβῶς ὅτι ὅσον ἀποδιΐσταμαι
τούτου καὶ τῶν
τοιούτων, ἐγγίζω τῷ Θεῷ καὶ πᾶσι
τοῖς Ἁγίοις,
καὶ ὥσπερ
τούτων χωρίζομαι, οὕτως ἑνοῦμαι
τῇ ἀληθείᾳ καὶ τοῖς Ἁγίοις
Πατράσι, τοῖς Θεολόγοις τῆς Ἐκκλησίας» (π.
Θεόδωρος Ζήσης - Οὔτε αἵρεσις οὔτε σχίσμα ὁ παπισμός, «Ὀρθόδοξος Τύπος», τεῦχος
3ης & 10ης Νοεμβρίου 2006).
Ἀλλὰ καὶ ὁ π. Διονύσιος Τάτσης προειδοποιοῦσε:
«Ὁ οἰκουμενισμὸς προκαλεῖ μεγάλη βλάβη στὴν ἑνότητα τῆς Ὀρθοδοξίας. Ἐκεῖνο
ποὺ δὲν μπόρεσε μὲ τὴ δολιότητα νὰ πετύχει ὁ Πάπας, δηλαδὴ νὰ ὑποτάξει τὴν
Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία, τὸ πετυχαίνει τώρα μὲ τοὺς
«ὀρθοδόξους» οἰκουμενιστές, οἱ ὁποῖοι τὸν ἀναγνωρίζουν ὡς ὑπόσχεται
πολλὰ καὶ εὔχεται γιὰ περισσότερα, μιὰ καὶ εἶναι ὁ μοναδικὸς ἐκπρόσωπος τοῦ
ἀληθινοῦ Θεοῦ ἐπὶ τῆς γῆς! τὸν ἔχουν ἀνάγκη!
» Ὁ ἐκ τοῦ φιλοπαπισμοῦ καὶ φιλοπροτεσταντισμοῦ κίνδυνος
εἶναι μεγάλος. Πρέπει νὰ προλάβουμε τὴν ἐπερχόμενη προδοσία. Χρειάζονται περισσότεροι ζηλωτές, οἱ ὁποῖοι θὰ μιλοῦν
μὲ παρρησία καὶ θὰ ἀφυπνίζουν τοὺς Ἐπισκόπους, ποὺ ἀναπαύονται στοὺς θρόνους
τους καὶ νωχελικὰ ἁπλώνουν τὰ χέρια τους νὰ εὐλογήσουν ἀδιακρίτως ὀρθοδόξους, παπικοὺς καὶ
προτεστάντες, ἀδιαφορώντας ἂν μὲ τὴν τακτική τους αὐτὴ προδίδουν τὴν
Ὀρθοδοξία» (Ὀρθόδοξος
Τύπος,13/01/2012).
Μόνο ποὺ τοὺς ζηλωτὲς τοὺς θέλετε στὰ μέτρα σας, καὶ ὄχι στὰ μέτρα τῶν διδασκαλιῶν τῶν Ἁγίων, εἰδάλλως
τοὺς λοιδωρεῖτε!

Η ενότητας της Μίας Αγίας Εκκλησίας διασφαλίζεται και σφυρηλατείται με την Χάρη του Θεού δια της Αληθινής Ορθόδοξης Πίστης που μας παρέδωσε ο Χριστός εν Αγίω Πνέυματι. Δηλαδή, με την Αποτείχιση από την Παναίρεση-Πανθρησκεία του Οικουμενισμού και τους αιρετικούς Οικουμενιστές Επισκόπους του νέου και παλαιού ημερολογίου των σχισμάτων και παρασυναγωγών.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα υπόλοιπα περί ενότητας δεν έχουν σχέση με την Αλήθεια του Χριστού και των αγίων Θεοφόρων Πατέρων της Εκκλησίας μας και για αυτό είναι περιττά και ανούσια όπως και η πανθρησειακή ενότητα στις ημέρες μας των αντίχριστων οικουμενιστών δήθεν ορθοδόξων.
Το γεγονός ότι οι Οικουμενιστές θάβουν την Αλήθεια και διαδικτυακά δεν σημαίνει ότι η αλήθεια του Χριστού δεν υπάρχει. Γιατί όποιος κλείνει τα μάτια και εθελοτυφλεί δεν μπορεί να σβήσει τον ήλιο απλώς ξεγελάει τον εαυτό του νομίζοντας ότι δεν υπάρχει ο ήλιος επειδή δεν θέλει να τον δει κλείνοντας τα μάτια απέναντι στην Αγία Αλήθεια του Θεού.
Δυστυχώς μας τα θαλάσσωσε και ο π. Βασίλειος Βολουδάκης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν μαγαρίζουν οι Αιρετικοί τους κληρικούς και τους πιστούς μας λέει. Καλά ρέ παιδιά ολοι τους αποφαίνονται αυτά που εκείνοι θέλουν;Τους Αγίους Πατέρες γιατί τους επικαλούνται ενώ δεν τους χρησιμοποιούν και δεν δημοσιεύουν τα κείμενά τους; Γιατί ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΡΕΜΟΥΝ;ΓΙΑΤΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ;ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΠΑΛΑΒΩΣΑΝ;
που το γράφει ο π . Βασίλειος;
ΔιαγραφήΟσον αφορα τον ορο "αρχαιο" ημερολογιο, ο ορος ειναι αδοκιμος.
ΔιαγραφήΑρχαιο ηταν το Μακεδονικο ημερολογιο που χρησιμοποιουσε η Εκκλησια μεχρι την Α' Οικουμενικη. Ποιο δοκιμος θεωρειται ο ορος "ιουλιανο" ημερολογιο και οι ακολουθουντες αυτο "ιουλιανιτες".
Οσον αφορα τον μολυσμο, καποιες αποριες:
Ο Ιεροσολυμων Κυριλλος ειχε λαβει χειροτονια απο τον αρειανο Καισαρειας Ακακιο. Ειχε μολυνθει η οχι; Και πως εγινε αγιος; πως ξεμολυνθηκε;
Ο Εφεσου Μαρκος συμπροσευχηθηκε με τον αιρετικο Ευγενιο στην τελετη εναρξης της συνοδου Φλωρεντιας, παραδεχτηκε δε οτι ειναι τεκνο του αγιου (αιρετικου) πατερα Ευγενιου. Αυτος μολυνθηκε η οχι και πως ξεμολυνθηκε;
ΙΚ
Παλι τα ιδια κια παλι τα ιδια με τον Αγιο Μαρκο.
ΔιαγραφήΚυριε ΙΚ. εχεις ευχων χρεια.
Με τον τίτλο του Επίτιμου Διδάκτορα του Καθολικού Ινστιτούτου Παρισίων βραβεύθηκε την Πέμπτη ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος, σε μια τελετή που πραγματοποιήθηκε κατά τη διάρκεια έκτακτης ακαδημαϊκής συνεδρίασης του Ινστιτούτου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι γνωστή η θέση των αγίων για την αποφυγή επαφής ορθοδόξων με αιρετικούς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα θέλαμε να μάθουμε τη θέση των αγίων πάνω στην ερμηνεία του ιε΄ κανόνα της ΑΒ¨ Συνόδου.
Γνωρίζουμε την ερμηνεία του αγίου Νικοδήμου στο ΠΗΔΑΛΙΟ, όπου αναφέρεται αποκλειστικά και μόνο στη διακοπή μνημοσύνου κληρικού προς τον κηρύσσοντα αιρετικές θέσεις προϊστάμενό του, ουδαμού όμως αναφέρεται σε συμπεριφορές λαϊκών.
Επίσης γνωρίζουμε τις θέσεις του Αντιοχείας Θεόδωρου (Βαλσαμώνα) στο ΠΕΔΑΛΙΟΝ, όπου αναφέρει τη μη διακοπή μνημοσύνου αιρετικού Επισκόπου, που όμως δεν κηρύσσει την αίρεσή του, αλλά την κρύβει και τούτο διότι ενδέχεται να διορθωθεί.
Αν υπάρχει άλλη ερμηνεία του συγκεκριμένου κανόνα από άλλον άγιο, καλό θα ήταν να παρουσιασθεί.
ΙΚ
Η Αποτειχισ αγαπητε ασχοληθηκε εν εκτασει στο ολο θεμα αλλα και ο π. Ευθυμιος εγραψε και ο κ. Σηματης και ο κ. Πανταζης, Θεολογοι εγκυροι και ανελυσαν το ζητημα, δεν θα επανερχομαστε στο θεμα επ απειρον.
ΔιαγραφήΟσοι καταλαβαν καταλαβαν, οι χοντροκεφαλοι θα μεινουν εξω του Νυμφωνος.
Ειπαμε και οτι ο Κανονας ερμηνευεται με τις ΚΑΘΕΤΕΣ αποψεις των Αγιων Πατερων εναντι των Αιρεσεων και των Αιρετικων.
Δεν ανεξαρτοποιειται ο Κανονας απο αυτες τις τοποθετησεις των Αγιων.
Θα υπηρχε Θεολογικη ΔΙΑΣΤΑΣΙ, οποτε πραγμα ανεπιτρεπτο στην Εκκλησια.
Επειδη τυγχανω χοντροκεφαλος, θα ηθελα συγκεκριμενες ερμηνειες του κανονα απο αγιους και οχι εμμεσες αναφορες στην αποφυγη αιρετικων, που ειναι γνωστες.
ΔιαγραφήΚαι ομως υπαρχει θεολογικη διασταση στο θεμα, γιατι οι Παισιος, Πορφυριος, Ιακωβος, Επιφανιος ουτε εκαναν αποτειχιση, ουτε την συμβουλευσαν.
ΙΚ
O Πανταζής είναι έγκυρος θεολόγος;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
ΔιαγραφήΓιατι δεν ειναι εγκυρος ανωνυμε; Και εισαι εσυ εγκυρος ενας ανωνυμος κουκουσκιαχτης;
ΔιαγραφήΟ Πανταζης ειναι Θεολογος εγκυρος γιατι ειναι Θεολογος ΤΕΚΜΗΡΙΩΝ και οχι απλων λογων οπως ειναι οι Σιγονταροοικουμενιστες και οι Αλλοι.
Ενας δυνατος και Αγωνιστικος Θεολογος που χαιρεσαι να διαβαζης τα κειμενα του που ειναι γεματα ρωμαλεοτητα και ζωντανια και οχι ψοφημιλα που μυριζουν τα νκειμενα των θεωρητικων της καθε βλακειας σαν τις βλακειες του Ιωηλ Κωστανταρου τις Μονολογιστες και Σιγονταροοικουμενιστικες.
Αφού μας λες Οδυσσέα ότι χαίρεσαι να διαβάζης τα κείμενα του Πανταζή, πάει, τελείωσε, έχασα πάσαν ιδέα για σένα .
Διαγραφήhttp://www.orthodoxia-ellhnismos.gr/2014/01/blog-post_3034.html
ΑπάντησηΔιαγραφήἩ μέση καὶ βασιλικὴ ὁδὸς τοῦ Γέροντος Παϊσίου ἔναντι τοῦ ποικίλου ζηλωτισμοῦ καὶ τοῦ συγκρητιστικοῦ οἰκουμενισμοῦ
Οι τα πάντα καλώς διαταξάμενοι πνευματοκίνητοι άγιοι Πατέρες μας, όρισαν....
ΑπάντησηΔιαγραφή=============================
Ξερετε σε ποιον ανηκει αυτη η προτασι;
Ετσι αρχιζει την ομιλια του για την Υπαπαντη.
Λεγεται Ιωηλ Κωστανταρος.
Αληθεια τα πιστευει αυτα που λεει;
Πνευματοκινητοι οι Αγιοι Πατερες;
Το πιστευει αυτο;
Και κανει επιλεκτικα τα ρηματα των Αγιων Πατερων;
Και ποιους εννοει;
Μηπως τους ομιχλωδεις γερονταδες;
Ο ιδιος δεν απανταει κανενα.
Μονο τον εαυτο του υπολογιζει ως ΑΛΛΟΝ.
Ετσι τον διδαξαν.
Να περιφρονει τους αλλους σε οσα και αν του γραφουν.
Αυτος ...δροσιζεται...
Τετοιες ευαισθησιες εχει ο ανθρωπος.
Εσεις να μας πητε.
Εκτος απο ευχων χρειαν, εχω και απαντησεων χρειαν, απαντησεων συγκεκριμενων και οχι γενικοτητων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΙΚ
Το ΑΤΥΧΕΣΤΑΤΟ αρθρο δημοσιευσε ο π. Βασιλειος στο περιοδικο Ενοριακη Ευλογια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Αποτειχισι θα ασχοληθη με αυτο διοτι πλαγιως αναφερεται στα ζητηματα των Αιρεσεων και των Αιρετικων και γραφει δυστυχως ...τρελλα πραγματα που ερχονται σε ΠΛΗΡΗ αντιθεσι με τα Πατερικα κειμενα.