Πέμπτη 30 Ιανουαρίου 2014

Αποτειχισι: Ο Τσετσης και οι ....ΡΟΥΚΕΤΕΣ του Αγιου Μαρκου

===============

 

 Μωραίνει Κύριος...! 

Πώς μπορείτε και λέτε τέτοια 

πράγματα π. Γ. Τσέτση;





Καὶ κάτι ἄλλο ξέρει, ὅμως, ὁ «Μέγας» π. Γεώργιος Τσέτσης καὶ ἐπιμελῶς τὸ ἀποκρύβει· ὅτι ὁ ἅγιος Μᾶρκος ὁ Εὐγενικός, ἀφ’ ἑνὸς μὲν μιλοῦσε καὶ γιὰ Σχίσμα καὶ γιὰ Αἵρεση, ἀφ’ ἑτέρου δέ, ξέρει, ὅτι (ὅπως γράφει ὁ π. Ἰωάννης Ρωμανίδης) ὑπάρχει καὶ τὸ «δογματικὸ Σχίσμα», δηλαδή, ἡ ΑΙΡΕΣΗ, ἀφοῦ ἡ βάση ἑνὸς τέτοιου δογματικοῦ Σχίσματος ὀφειλόταν στὶς αἱρετικὲς δοξασίες τοῦ Παπισμοῦ, τὶς ὁποῖες κυρίως δὲν ἐδέχετο ὁ ἅγιος Μᾶρκος!



Πέραν αὐτῶν τῶν ἐπεξηγήσεων, ἂς δοῦμε τὴν διδασκαλία τοῦ ἁγίου Μάρκου -ποὺ κρύβει ὁ Μέγας Πρωτοσπρεσβύτερος- μὲ τὴν ὁποία ὁ Ἅγιος Μᾶρκος ἀποκαλεῖ τοὺς Λατίνους ...αἱρετικούς!!!



ΠΗΓΗ: "ΘΕΟΔΡΟΜΙΑ", Ιούνιος 2001:



«Ο άγιος Μάρκος ο Ευγενικός, Μητροπολίτης Εφέσου, υπήρξε ατρόμητος ομολογητής της πίστεως στην Σύνοδο της Φερράρας-Φλωρεντίας, αφού δεν υπέκυψε στις παπικές πιέσεις και τους εκβιασμούς και παρέμεινε μέχρι τέλους ομολογητής της πίστεως. Όχι μόνον κατά την Σύνοδο εκείνη απέδειξε τις πλάνες των Λατίνων, αλλά ταυτοχρόνως απέδειξε και τις νοθείες που έκαναν οι Λατίνοι στα κείμενα των Πατέρων της Εκκλησίας.


Στην αρχή, βεβαίως, ο άγιος Μάρκος ο Ευγενικός συμπεριφέρθηκε με ευγένεια, αλλά αργότερα, όταν διεπίστωσε τις αλχημείες, τις πιέσεις, τις νοθείες, τους εκβιασμούς και τις πονηρίες των Λατίνων, υπήρξε ομολογητής της πίστεως...


 Ο άγιος Μάρκος ο Ευγενικός είχε σαφή γνώση του πράγματος. Γνώριζε δηλαδή ότι εμείς απεκόψαμε τους Λατίνους από το Σώμα της Εκκλησίας, γιατί οι Λατίνοι υπέπεσαν στην αίρεση του Filioque. Θα παραθέσω ένα κείμενό του που είναι αρκετά εκφραστικό. Γράφει ο άγιος Μάρκος:


«Την μεν αιτίαν του σχίσματος εκείνοι δεδώκασι, την προσθήκην εξενεγκόντες αναφανδόν, ην υπ' οδόντα πρότερον έλεγον. ημείς δε αυτών εσχίσθημεν πρότεροι, μάλλον δε εσχίσαμεν αυτούς και απεκόψαμεν του κοινού της Εκκλησίας σώματος. Δια τι ειπέ μοι: Πότερον, ως ορθήν έχοντας δόξαν, ή ορθώς την προσθήκην εξενεγκόντας; Και τις αν τούτο είποι, μη σφόδρα τον εγκέφαλον διασεσεισμένος; Αλλά ως άτοπα και δυσσεβή φρονούντας και παραλόγως την προσθήκην ποιήσαντας. Ουκούν ως αιρετικούς αυτούς απεστράφημεν και δια τούτο αυτών εχωρίσθημεν... αιρετικοί εισιν άρα, και ως αιρετικούς αυτούς απεκόψαμεν».


Επομένως, κατά την διδασκαλία των Πατέρων της Εκκλησίας, όπως το εκφράζει ο άγιος Μάρκος ο Ευγενικός, οι Λατίνοι είναι αιρετικοί, αποκεκομμένοι από την Εκκλησία και φυσικά είναι εκτός της Εκκλησίας και δεν έχουν μυστήρια».












Ου μονον εισι οι Λατινοι σχισματικοι, 
αλλα και Αιρετικοι. 
Ημεις δε, ουδε δι αλλο τι εσχισθημεν αυτων, 
ει μη οτι ΕΙΣΙΝ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ..
Διο ουδε πρεπει ολως ενωθηναι αυτοις, 
ει μη εκβαλωσιν την προσθηκην απο του Συμβολου και Ομολογησουσιν το Συμβολον, καθως και ημεις.


Ποθεν ημιν ανεφανησαν εξαιφνης οντες Ορθοδοξοι, οι δια τοσουτων χρονων και υπο τοσουτων Πατερων και Διδασκαλων με τους Λατινους κριθεντες Αιρετικοι;
Τις αυτους, ουτω ραδιως, Ορθοδοξους πεποιηκεν;


Μα, Αγιε μας Μαρκο Ευγενικε, ΑΤΛΑΝΤΑ της Ορθοδοξιας, οι ...Τσετσηδες και οι ...Τσετσεδες και οι ....Τσατσαδες της Αντιορθοδοξιας, τα νεα κοπελια του Παναιρετικου και Αθεωτατου Παπα.

2 σχόλια:

  1. Ό,τι και να πει το γνωστό φερέφωνο του Φαναρίου δεν πρόκειται να πείσει κανένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το σκίτσο το πήρε και ο Τελεβάντος. Δικό σου είναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου