ΟΙ ΚΟΥΡΕΛΟΥΔΕΣ
Δηλαδη ο π. Παϊσιος, αποκαλουσε ΚΟΥΡΕΛΟΥ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ και τον Φιλοπαπικο και Οικουμενιστη Βαρθολομαιο, ετσι δεν ειναι;
Από την επίσημη ιστοσελίδα-παπογλυφίδα του ομολογουμένως Οικουμενιστικού Πατριαρχείου διαβάζουμε τα ακόλουθα φρικτά και ανατριχιαστικά, ψωρο-υπερήφανα λόγια του Πολυχρονισμού του Πατριάρχου, ο οποίος μάλιστα εψάλλει και κατά την επίσκεψη του Πάπα στο Πατριαρχείο το 2006, όπου έφριξαν τα θεμέλια της γης και αυτός ο ουρανός συνεσκοτίσθη:
Νικόλαος Πανταζής, Αποτειχισθείς θεολόγος.
ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ
Δηλαδη ο π. Παϊσιος, αποκαλουσε ΚΟΥΡΕΛΟΥ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ και τον Φιλοπαπικο και Οικουμενιστη Βαρθολομαιο, ετσι δεν ειναι;
Από την επίσημη ιστοσελίδα-παπογλυφίδα του ομολογουμένως Οικουμενιστικού Πατριαρχείου διαβάζουμε τα ακόλουθα φρικτά και ανατριχιαστικά, ψωρο-υπερήφανα λόγια του Πολυχρονισμού του Πατριάρχου, ο οποίος μάλιστα εψάλλει και κατά την επίσκεψη του Πάπα στο Πατριαρχείο το 2006, όπου έφριξαν τα θεμέλια της γης και αυτός ο ουρανός συνεσκοτίσθη:
"Πολυχρόνιον ποιήσαι Κύριος ο Θεός, τον Παναγιώτατον και Σεβασμιώτατον
ημών Αυθέντην και Δεσπότην, τον Οικουμενικόν Πατριάρχην, κύριον, κύριον (δε 'βάζαν άλλο ένα "κύριος" να "τριτώσει
το κακό"...) Βαρθολομαίον. Κύριε, φύλαττε Αυτόν εις πολλά έτη. Αμήν."
Πρώτον, τα Πολυχρόνια αποτελούν πομπώδη, αυτοκρατορικά κατάλοιπα του
Βυζαντίου. Αρχικώς αποδιδόταν χύμα και αργότερα εξελίχτηκαν να λέγονται εμμελώς.
Συνιστούν στοιχείο επάρατης κοσμικοποιήσεως και εξυπηρετούν τάσεις δουλοπρεπείας,
φιλοφροσύνης, φιλαυτίας και φιλοδοξίας.
Δεύτερον, δεν έχουν καμία θέση και ουδεμία σχέση με την Αποστολική,
Ορθόδοξη Εκκλησία και δεν διενοήθη ποτέ κανείς όντως Άγιος Πατριάρχης να
κάθεται να τον δοξάζουν μεγαλειωδεστάτως με πολύ ακραίες εκράσεις που εγγίζουν
τα όρια της επιγείου "θεότητος".
Οι Απόστολοι δεν θα καταδεχόταν ποτέ να τους ψάλλουν κάτι σύγχρονες,
αισχρές, δοξολογικές και λατρευτκές φήμες (όπως του Αλεξανδρίας) που μόνο το
"τερταίος της Τριαδός λείπει, και διόλου δεν συνάδουν με το ταπεινό πνεύμα
του Ευαγγελίου του Χριστού, μάλλον δε του διαβόλου ταιριάζουν και στον Πρόδρομο
του Αντιχρίστου, τον Πάπα!
Εν τέλει, εν δοξολογική κατακλείδει και στον ίδιο τον Αντίχριστο, ο οποίος
όχι μόνο θα ποιήσει τους πάντες να λάβουν το χάραγμά του και να τον
προσκυνήσουν ως "Ζων Θεό" αλλά και όλα τα κράτη της γης, όλες οι
Θρησκείες και Ψευδο-"εκκλησίες" της γης, να του ψάλλουν ομοφώνως το
Λατρευτικό Πολυχρόνιο: "ΔΟΞΑΣΤΕ ΜΕ, ΑΛΛΗΛΟΥΙΑ!"
Κατ' ουσίαν και λατρείαν "Κύριος" με διπλό μάλιστα και τριπλό
"Κύριος" είναι μόνον ο Τριαδικός Θεός. "Αυθέντης και
Δεσπότης" είναι μόνο ο Χριστός. Όλοι οι άλλοι ωχριούν μπροστά του. Αλλά
τούτοι οι Οικουμενιστές ντύνονται σαν υπερδεδοξασμένοι βασιλείς και λαμβάνουν
δόξαν υπ' ανθρώπων η οποία συντελεί σε άκρα βλασφημία.
Ακόμη και ο όρος "Οικουμενικό" Πατριαρχείο είναι στην ουσία
βλάσφημος και χρησιμοποιείται κατ' άκραν οικονομίαν. Αρκετοί Άγιοι Πατέρες
είχαν σοβαρές επιφυλάξεις. Διπλωματικώς και υποσυνειδήτως εισάγει την αίρεση
του "Παπικού Πρωτείου" την οποία αποδέχεται ενυπογράφως ο
Βαρθολομαίος και με την σειρά του απαιτεί δουλοπρεπή υποτέλεια στον κάθε
Αυθέντη, ασχέτως εάν αυτοί ταπεινολογούντες και υποκρινόμενοι διατείνονται πως
βασικά αποτελεί "πρωτείο τιμής". "Βασικά καλησπέρα σας!"
Ορίστε, βρίστε την Πίστη με το αζημείωτο και σκύψτε τις άδειες και εκκοφαντικές
κούτρες σας στον Αυθέντη και Δεσπότη Βαρθολομαίο! Δοξάστε τον οι συνευδοκούντες
αυτώ αυλοκόλακες και οι αεννάως μνημονεύοντες αυτόν και κοινωνούντες μετ' αυτόν
"άγιοι πάντες!"
Τούτο το Νέφος Οικουμενιστών "μαρτύρων του Ιεχωβά-Πάπα" δεν συγγενεύει
διόλου με το Οντολογικό, ΧριστοΜαρτυρολογικό Νέφος της Προς Εβραίους.
Τούτες οι παντελώς πρόστυχες "ΚΟΥΡΕΛΟΥΔΕΣ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ" κατά τον Αληθινό και Αποτειχισθέντα Αντι-οικουμενιστή Άγιο Γέροντα Παϊσιο, μάλλον παρασκηνιακώς προβάλλει την Λατρεία του Εωσφόρου!
Τούτες οι παντελώς πρόστυχες "ΚΟΥΡΕΛΟΥΔΕΣ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ" κατά τον Αληθινό και Αποτειχισθέντα Αντι-οικουμενιστή Άγιο Γέροντα Παϊσιο, μάλλον παρασκηνιακώς προβάλλει την Λατρεία του Εωσφόρου!
Νικόλαος Πανταζής, Αποτειχισθείς θεολόγος.


Πήγατε στον Τελεβάντο να δείτε τι γράφει για τους Αποτειχισμένους;
ΑπάντησηΔιαγραφήΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΔΑΣΗΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΆραγε, συνάδει με το ταπεινό πνεύμα του Ευαγγελίου του Χριστού η προσφώνηση του Αντιοχείας Ιγνάτιου προς τον Σμύρνης Πολύκαρπο:
"Θεομακαριστώτατε";
ΙΚ
ΓΙΝΕ πρώτα ΕΣΥ Πολύκαρπος Σμύρνης και γω τότε ολοψύχως και μέσα από την κόλαση θα σου ψάλλω επαξίως και μάλιστα σε Οκτάηχο Δοξαστικό το Πολυχρόνιο σου, διπλωματάρα μου εσύ! Άλλο Μακάριος από τον Θεό (εκ των Μακαρισμών του Χριστού) και άλλο "Τρίτος και Δέκατος των Αποστόλων, Κριτής της Οικουμένης πάσης" κριτά πασών των Ρωσιών δι' ευχών του αγίου καρδάση ημών!
ΑπάντησηΔιαγραφήΝικόλαος Πανταζής
Πήγατε στον Τελεβάντο ξανά; Γράφει για εσάς για σχόλιο που κάνατε για τον Αυστραλίας και τον Προικονήσσου
ΑπάντησηΔιαγραφή
ΑπάντησηΔιαγραφήΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΔΑΣΗΣ
Από θεολόγο και δη με τον βαρύγδουπο τίτλο του αποτειχισμένου περιμέναμε σοβαρότητα και όχι γελοιότητα. Θα ανταποκριθούμε λοιπόν:
Φαίνεται, ότι οι δυο αυτοί άγιοι Επίσκοποι είχαν ήδη στα χέρια τους τα επίσημα έγγραφα της αγιοκατάταξής τους και έτσι φρόντιζαν να εφαρμόζουν επακριβώς το ταπεινό πνεύμα του Ευαγγελίου του Χριστού.
Όσον αφορά τον 13ο Απόστολο και Κριτή της Οικουμένης, αυτό σας πείραξε;
Το άλλο με τον..... Τοττό δεν σας πείραξε, που ο άγιος Κύριλλος οικειοποιήθηκε το καθίκι του Πάπα (συγγνώμη..... την τιάρα) άγιου Κελεστίνου, ως αντιπρόσωποός του στην Γ΄ Οικουμενική (κατά Φουντούλη) και το οποίον φέρει μέχρι σήμερα ο εκάστοτε Αλεξανδρείας; Ή δεν είναι εγωϊστικό αυτό, ότι "κοιτάξτε και μένα, Πάπας είμαι και εγώ";
Αλλά και επί τούτου.....σκασμός, αφού και οι δυο είχαν την αγιοκατάταξη στο τσεπάκι!
Δηλαδή ποιά αγιοκατάταξη, αφού ο άγιος Νεκτάριος αναφέρει για τον πρώτο Πάπα "ο Θεός να φυλάττει την Εκκλησία του" (από τέτοιους αγίους) και ο δεύτερος και 13ος αποκάλεσε τον άγιο Ι. Χρυσόστομο "Ιούδα";
ΙΚ
Γιατί δεν λες Καρδάση ότι μετανόησε ο άγιος Κύριλλος για όσα είπε και έκανε εναντίον του αγίου Χρυσοστόμου; Δεν ντρέπεσαι ;;;;
ΔιαγραφήΙουδαααααα!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟρθολογιστηηηηηηη!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιπλωματηηηηηη!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠου θες και σοβαρότητα ενώ δεν την έχεις
ΑπάντησηΔιαγραφήΠου γνωρίζεις τα κρύφια και τα πάντα κατέχεις...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠου αγωνίζεσαι φαιδρά και μόνος σου τρέχεις. .. Αλλά πάντα βγαίνεις δεύτερος. .. πρωτεύει το εγώ σου...
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΗ συνεχίσεις.... Για καλό σου!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλ' ένας ανώνυμος πραγματικά μου αρέσει, πολύ τον κάνω κέφι, έλα φίλε μου και βάρα πάλι του ντιρλαντά το ντέφι, ρίχτα για τον ξεμιαλίστρα:
ΑπάντησηΔιαγραφή"ΠΑΛΙ ΣΤΡΕΒΛΑ ΜΙΛΑΣΣΣΣΣΣ!"
Όσο για τον βαρύγδουπο τίτλο πρόσεξε μη πέσει βαρύς πάνω σου σε Ήχο Βαρύ, όχι εκ του Ζω αλλ' εκ του Ζω και δε Ζω, η Αποτείχιση Πάντα-Ζει! Και θα Ζει εις πείσμα του Καρδάση. Απορώ πάντως πως εσύ άνθρωπος "σοβαρός" κοροιδεύεις και υποβιβάζεις την Αποτείχιση αλλά ταυτόχρονα επιμένεις να παρουσιάζεσαι πάντα εδώ, να αυτοδιαφημίζεσαι, να αυτοπροβάλεσαι ενώ κοντεύεις να περιβάλεσαι ζουρλομαδία!
ΑπάντησηΔιαγραφή
ΑπάντησηΔιαγραφήΌχι αγαπητέ δεν ντρέπομαι.
Εσύ πρέπει να ντραπείς, γιατί ξεστομίζεις πράγματα που δεν γνωρίζεις, εκτός και εάν ο άγιος, σου είπε "κατ' όναρ", ότι μετανόησε.
Γιατί ο άγιος "κατ' όναρ" έλαβε την εντολή να γράψει τον Χρυσόστομο στα δίπτυχα, 10 χρόνια μετά την κοίμησή του! Αυτό θεωρείται μετάνοια; Μετάνοια είναι η αυτόβουλη παραδοχή του λάθους και η επανόρθωση, όχι βέβαια με την άνωθεν επιβολή:
Είναι χαρακτηριστική η περίπτωση του Αλεξανδρείας αγίου Κυρίλλου, ο οποίος και αυτός είχε συμβάλλει στην εκθρόνιση και εξορία του Ιωάννη στη Δρυ, όπου είναι ο τελευταίος που δέχτηκε με την θεία ενέργεια να τον εγγράψει στα δίπτυχα, καθότι αρνιόταν πεισματικά να τον δεχτεί. Είναι χαρακτηριστική η αναφορά του στο θέμα αυτό: «εάν περιλάβετε τον Ιωάννην μεταξύ των επισκόπων διατί δεν περιλαμβάνετε και τον Ιούδα μεταξύ των Αποστόλων;» (Χρ. Κρικώνη. Καθηγητή ΑΠΘ: Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος και οι περί ιερωσύνης λόγοι του. Αποστολική Διακονία, σελ. 45). Τελικά, κατόπιν οράματος που του απεκαλύφθη ότι δεν έπραττε ορθώς, δέχθηκε να τον αναγράψει στα δίπτυχα της Εκκλησίας και να τον μνημονεύει το 417. (Συναξ. Τόμ. ΣΤ΄, γ΄ έκδ. σελ. 105-109).
Ποιός λοιπόν να ντραπεί; Εγώ ή εσύ;