Τετάρτη 25 Δεκεμβρίου 2013

Oφειλομενη Απαντησι

  ===============

ΑΠΑΝΤΗΣΗ 

ΤΟΥ κ. Νικ. ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ 

στον κ. Νικ. ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟ





κ. Νικόλαος Σωτηρόπουλος μᾶς «τίμησε» Χριστουγεννιάτικα μὲ τὸ ἄρθρο του «ΘANAΣIMO ΛAΘOΣ OPΘOΔOΞΩN EΞ AITIAΣ TΩN OIKOYMENIΣTΩN» σὲ διάφορα ἱστολόγια, καταφερόμενος σὲ ὅσους ἀπομακρύνθηκαν ἀπὸ τοὺς Οἰκουμενιστές (ἀποτειχίστηκαν).




Θὰ τοῦ ἀπαντήσουμε ἐν καιρῷ, διότι (παρὰ τὸν σεβασμὸ ποὺ ἔχουμε καὶ δείξαμε πρὸς τὸ πρόσωπό του) τὸ θέμα δὲν εἶναι προσωπικό, ἀλλὰ πρωτίστως θέμα Πίστεως. 


Ἐδῶ νὰ σημειώσουμε, ὅτι δὲν εἴμαστε μόνοι μας οἱ λαϊκοί, ἔχουμε πνευματικό πατέρα. 



Δὲν ἀρνούμαστε τὴ Θ. Κοινωνία, ἀλλὰ  τὴ δεχόμαστε μόνο ἀπὸ ἀποτειχισμένους ἱερεῖς. 
Ἡ ἀπομάκρυνση ἀπὸ τὸν Οἰκουμενισμό (χειρότερο ἀπὸ τὸν Ἀρειανισμὸ τὸν θεωρεῖ ὁ κ. Σωτηρόπουλος) κατανοεῖται ἀπὸ τοὺς Πατέρες ὡς μὴ συμμετοχὴ στὰ Μυστήρια τῶν αἱρετικῶν.




Δημοσιεύουμε, λοιπόν, παλαιότερα κείμενα τοῦ κ. Σωτηρόπουλου, διὰ τῶν ὁποίων ὁ ἴδιος ἀπαντᾶ στὸν ἑαυτό του
Πρόκειται γιὰ μιὰ παλιότερη ἀνάρτησή μας, μὲ τὴν ὁποία καταγγείλαμε τὸν ἄδικο καὶ φασιστικὸ ἀφορισμό του ἀπὸ τὸν Πατριάρχη. 
Τὸ ἕνα δημοσιεύτηκε στὸν «Ὀρθόδοξο Τύπο», φ. 1680, 2007 μὲ τίτλο "Σαθρὰ ἐπιχειρήματα".

 Α΄ 

ΤΟ ΚΑΚΟ μὲ τοὺς οἰκουμενιστὲς ἐκκλησιαστικοὺς ἡγέτες παράγινε. Καὶ ἀπὸ τὶς διαμαρτυρίες τῶν εὐσεβῶν δὲν ἱδρώνουν τὰ αὐτιά τους. Ὅλο τὸν ἱδρῶτα τους ἔχυσαν κατὰ τὸν ἀγῶνα καὶ τὴν ἀγωνία τους ν΄ ἀναρριχηθοῦν στοὺς ὑψηλοὺς ἐκκλησιαστικοὺς θρόνους. Καὶ γιὰ ἄλλη περίπτωση δὲν ἄφησαν οὔτε μιὰ σταγόνα ἱδρῶτος. Γι’ αὐτὸ οἱ εὐσεβεῖς ζητοῦν νὰ γίνη κατὰ τῶν οἰκουμενιστῶν ἐκκλησιαστικῶν ἡγετῶν κάτι ἰσχυρότερο ἀπὸ τὶς διαμαρτυρίες. Κα σχυρότερο π τς διαμαρτυρίες ενε τ ν παύσουν κληρικο τ μνημόσυνο προϊσταμένων, ἰδίως δὲ τοῦ ἀρχιοικουμενιστοῦ Πατριάρχου Κωνσταντινουπόλεως Βαρθολομαίου. πασι το μνημοσύνου θ στοιχίση στος νόχους. Καὶ ἴσως σκεφθοῦν τὶς εὐθῦνες καὶ τὴν ἐνοχή τους, καὶ ἀλλάξουν μυαλὸ καὶ τακτική.



Ἀλλ' ἐκτὸς τῆς Ἱ. Μονῆς Ἐσφιγμένου τοῦ Ἁγίου Ὄρους, το π. Εθυμίου Τρικαμην καὶ ἑνὸς ἢ δύο ἀκόμη κληρικῶν, θ ερεθον λλοι ρωες κληρικοί, γι ν παύσουν κα ατο τ μνημόσυνο ἐνόχων στὸ ὕψιστο ζήτημα τῆς Πίστεως; Ἡ παῦσι τοῦ μνημοσύνου δὲν στοιχίζει μόνο στοὺς ἐνόχους· στοιχίζει καὶ σ’ αὐτοὺς ποὺ παύουν τὸ μνημόσυνο, στοιχίζει πηνες διωγμούς.

Γι’ αὐτὸ καὶ κληρικοί, ο ποοι προηγουμένως ταν πρ τς παύσεως το μνημοσύνου, τώρα, κατόπιν, πως φαίνεται, καταθλιπτικν πιέσεων, κα πολογισμο συνεπειν, κόστους δηλαδ σ’ ατούς, λέγουν, τι δν πρέπει ν παυθ τ μνημόσυνο το Πατριάρχου κα λλων. Καὶ γιὰ νὰ δικαιολογήσουν τὴν παλινῳδία τους φέρουν δύο ἐπιχειρήματα.



Δὲν πρέπει, λέγουν, νὰ γίνη παῦσι τοῦ μνημοσύνου χάριν τῆς ἑνότητος τῆς ἐκκλησίας, καὶ γιὰ νὰ μὴ καθαιρεθοῦν οἱ παύοντες τὸ μνημόσυνο καὶ βρεθοῦν ἐκτὸς Ἐκκλησίας.



Σαθρ τ πιχειρήματα κα ντίθετα πρς τος Ι. Κανόνες, τν ΛΑ΄ ποστολικ κα τν ΙΕ' τς Πρωτοδευτέρας Συνόδου, ἐπὶ τῇ βάσει τῶν ὁποίων δύναται κληρικὸς νὰ παύση τὸ μνημόσυνο προϊσταμένου γιὰ θέμα πίστεως καὶ δικαιοσύνης.



Κατὰ τὸν ΙΕ' Κανόνα τῆς Πρωτοδευτέρας Συνόδου οἱ παύοντες τὸ μνημόσυνο δὲν προσβάλλουν τὴν Ἑνότητα τῆς Ἐκκλησίας, ἀλλ' ἐνεργοῦν ὑπὲρ τῆς ἑνότητας· δὲν δημιουργοῦν σχίσμα, ἀλλ' ἐνεργοῦν κατὰ τοῦ σχίσματος. Ἐπὶ λεξει ὁ Κανὼν λέγει: «Οκ πισκόπων, λλ ψευδεπισκόπων κα ψευδοδιδασκάλων κατέγνωσαν, κα ο σχίσματι τν νωση τς κκλησίας κατέτεμαν, λλ σχισμάτων κα μερισμν τν κκλησίαν σπούδασαν ρύσασθαι».



Ἐπίσης ὁ Κανὼν γι' αὐτοὺς τοὺς κληρικοὺς λέγει, ὅτι, ὄχι μόνο δὲν ὑπόκεινται σὲ ἐπιτίμιο, ἄλλα καὶ εἶνε ἄξιοι τιμῆς. Καὶ συνεπῶς, ἂν ἀδίκως καθαιρεθοῦν, δὲν εἶνε ἐκτὸς Ἐκκλησίας, ἀλλ' ἀξιώτερα μέλη τῆς Ἐκκλησίας. Καθαιρέθηκαν ἀδίκως καὶ μεγάλοι Πατέρες καὶ εἶνε οἱ ἀκαθαίρετοι πύργοι τῆς ἐκκλησίας



ς παυθ λοιτν τ μνημόσυνο τν προδοτν τς Πίστεως, μήπως μετανοήσουν κα σωθον. Αὐτὸ ἐπιβάλλει ἡ ἀγάπη πρὸς τὴν Ὀρθοδοξία, ἀλλὰ καὶ πρὸς αὐτούς.








 Β΄ 



Κανάλι Πατρν SuperB τος 1996

κπομπ Βαγγέλη Κουτρουμπέλη

Θέμα: «Τ γιον Πνεμα κα λήθεια»

Καλεσμένος κ. Νκος Σωτηρόπουλος





Ν. Σωτηρόπουλος: Νὰ σᾶς διακόψω. Εἴπατε ὅτι ἑτοιμάζεται μιὰ νέα Φερράρα-Φλωρεντία. Δὲν ἑτοιμάζεται, δη χει γίνει μι νέα Φερράρα-Φλωρεντία τ 1993 στ Μπάλαμαντ το Λιβάνου, ὅπου ἀπὸ τὶς δεκαπέντε (15) τοπικὲς Ὀρθόδοξες Ἐκκλησίες, οἱ ἐκπρόσωποι τῶν ἐννέα (9) Ὀρθοδόξων τοπικῶν Ἐκκλησιῶν  τῶν περισσοτέρων ὑπέγραψαν τὴν ἐπαίσχυντη συμφωνία, σύμφωνα μὲ τὴν ὁποία ἡ Ὀρθοδοξία δὲν εἶναι ἡ Μία, Ἁγία, Καθολικὴ καὶ Ἀποστολικὴ Ἐκκλησία, ἀλλὰ ἐξισώνεται μὲ τὸν Παπισμό· καὶ μάλιστα ὁ Παπισμὸς ἔχει τὸ προβάδισμα. Ἔγινε ἡ νέα Φερράρα-Φλωρεντία. Στὴ συμφωνία αὐτὴ λένε ὅτι ἡ Ρωμαιοκαθολικὴ Ἐκκλησία (ποὺ δὲν εἶναι Ἐκκλησία, εἶναι αἵρεσις), αὐτὴ, λέει, ἔχει τὴ συνείδηση ὅτι εἶναι ἡ ἀληθινὴ Ἐκκλησία καὶ κατόπιν ἐμεῖς οἱ Ὀρθόδοξοι ἀπὸ ἀντίδραση καὶ ἀπὸ ἀντιζηλία πρὸς τοὺς Παπικοὺς εἴπαμε, ἐμεῖς οἱ Ὀρθόδοξοι εἴμαστε ἡ Ἐκκλησία. Ἀγαπητὲ τηλεθεατά, γινε Φερράρα κα Φλωρεντία κα κοιμται πολς ρθόδοξος κόσμος, γιατὶ οἱ συνειδητοὶ χριστιανοὶ ποὺ διαμαρτύρονται εἶναι λίγοι».

«Οἱ κοσμικοὶ Δεσποτάδες... εἶναι ἀντιπρόσωποι τοῦ Χριστοῦ; Μόνο τὰ μυστήρια ἰσχύουν ἀπ’ αὐτούς, ἐπειδὴ εἶναι χειροτονημένοι Ὀρθόδοξοι. Κατὰ τὰ ἄλλα εἶναι συμφορά...

Δὲν ἔχουμε ἥρωες. Ἔχουμε καλοὺς ἱερεῖς, ἀλλὰ ὄχι τόσο καλούς, ὥστε νὰ μὴν εἶναι δειλοί. Τὸ Ἅγιο Πνεῦμα, εἶναι πνεῦμα δυνάμεως καὶ ὄχι δειλίας, νὰ δώσει στοὺς ἱερεῖς δύναμη ἀπὸ τὴ δύναμη ποὺ ἔδωσε τὴν Πεντηκοστή, ὥστε νὰ γεννηθοῦν ἥρωες μέσα στὴν Ἐκκλησία, ποὺ ν μν πολογίζουν κακος πισκόπους, ἀλλὰ νὰ ὑπολογίζουν τὸ Χριστό.

Τηλεθεατής: Γιατί αὐτοὶ οἱ καλοὶ Ἐπίσκοποι, δν κόβουν τ Μνημόσυνό του;

Ν. Σωτηρόπουλος: Γιατὶ δὲν εἶναι τόσο καλοί, ὥστε νὰ μὴν εναι δειλοί. Δὲν θέλουν νὰ ἔχουν περιπέτειες...

Οκουμενισμς δν εναι παναίρεση, εναι πανθρησκεία, θρησκευτικός συγκρητισμός. Εἶναι χειρότερος κι ἀπὸ τὸν ρειανισμό, διότι θέλει νὰ ἑνώσει ὅλες τὶς αἱρέσεις κι ὅλες τὶς ψεύτικες θρησκεῖες μὲ τὴν Ὀρθοδοξία. Εναι νατροπ τν πάντων».

11 σχόλια:

  1. Tί είπατε Σιγονταροοικουμενιστές;Απάντήσατε στους Αποτειχισμένους;Μήν βιάζεστε. Αυτοί δεν τρώγονται με τίποτα. Καταλάβετέ το. Αποτελούν το ΒΑΡΥ ΠΥΡΟΒΟΛΙΚΟ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ του ΧΡΙΣΤΟΥ και οχι της Αντιεκκλησίας των ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΣΤΩΝ. Μήπως και εσείς ανήκετε στους ΔΕΥΤΕΡΟΥΣ;Ποιοί θα μας πούν;Μήπως τα τέκνα του πατρός Μανώλη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τόσο ο Ν. Σωτηρόπουλος όσο και άλλοι πολλοί βλέπουν Ιησού στα μυστήρια του Βαρθολομαίου ενώ στην πραγματικότητα μεταλαμβάνουν σατανά και με τον σατανά ενώνονται . Δηλητήριο του αρχεκακου όφεως είναι η μεταλαβια του παπικού Βαρθολομαίου . Γράφει πχ ο π Τρικαμηνάς για τον Αγιο Θεώδορο Στουδίτη << Ἑρμηνεύοντας τό χωρίο τοῦ Ἀποστόλου Παύλου (Α’ Κορινθ. 10, 16) περί τῆς συμμετοχῆς μας στό μυστήριον τῆς θείας Εὐχαριστίας, ἀναφέρει ὅτι ἡ μετάληψις εἶναι ἡ μετοχή σ’ αὐτά τά ὁποῖα μεταλαμβάνομε. Συνεχίζοντας ἀναφέρει ὅτι, ὅπως ὁ ἅγιος ἄρτος, ὁ ὁποῖος ἱερουργεῖται καί μεταδίδεται στούς Ὀρθοδόξους, τούς μεταμορφώνει σέ ἕνα χριστόμορφο σῶμα, κατά τόν ἴδιο τρόπο ὁ αἱρετικός ἄρτος, ὁ ὁποῖος μεταδίδεται ἀπό τούς αἱρετικούς ἱερεῖς στό πλήρωμά των, δημιουργεῖ καί συνενώνει τούς μετέχοντας σέ ἕνα σῶμα, ἀντίθετο ὅμως τοῦ Χριστοῦ, δηλαδή δαιμονικό. .. >> και απο την άλλη λέει : <> Η γνώμη βέβαια του Αγ. Θεόδωρου Στουδίτη που στο ίδιο κείμενο αναφέρει δεν συνάδει με αυτή την θέση . Ο Αγ. Θεόδωρου Στουδίτης ζεί και θα ζεί στον αιώνα ! Για τράβα ρώτα τον αν είναι ή οχι Δηλητήριο του αρχεκακου όφεως είναι η μεταλαβια του παπικού Βαρθολομαίου . Για δες τι λέει η σύνοδο της Καρχηδόνας του 251 μ.Χ. για δες τι λέει ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΚΑΝΟΝΩΝ: Αποστολικοί μς’, μζ’, ξη’- Β’ ζ’ – ΣΤ , κε’ - Λαοδικείας μη’ ...και μετά πες μου ποιός κανόνας οικουμενικής ποιός Αγιος και πότε λέει οτιι αιρετικός εχει Ιησού και οχι σατανά . Οχι δεν είναι όπως σας τα μαθανε οι αθεοι θεολόγοι στα προπύργια της πανθρησκέιας , στις "θεολογικές" σχολές .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γιατί παραξενεύεστε από την θέση του Σωτηρόπουλου; Αυτή στην ουσία ήταν πάντοτε, απλώς η θαρραλέα Αποτείχιση που έγινε πριν λίγο καιρό στον Καναδά τον εξανάγκασε να ξεκαθαρίσει το πιστεύω του δημοσίως. Ο αδελφός Νικόλαος, πάντοτε, ακομη και μετά τον αφορισμό του, ακολουθούσε και ακολουθεί την θεολογία και γραμμή του π. Επιφανίου, το αποτυχημένο από τα αποτελέσματά του" δόγμα " της "άχρι καιρού " ψευδοοικονομίας. Δυστυχώς "οι φοβίες " των ηγετών της ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ, που άλλα έλεγαν και άλλα έπραξαν στην κρίσιμη στιγμή και η τελική στάση σημαντικών προσώπων, σαν τον Σωτηρόπουλο, φρέναραν το ξύπνημα της συνείδησης της Εκκλησίας, που ήδη θα είχε πετάξει από τον τράχηλό μας τους Οικουμενιστές και τους συνοδοιπόρους τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπάρχουν βεβαίως βεβαίως κατηγορίες χριστιανών και "χριστιανών" , Ιερέων και "ιερέων".
    Κάποιοι είναι άθεοι και επαγγελματίες . Λένε οτι ένας τέτοιος "επίσκοπος" πεθαίνοντας έκανε την ανασκόπηση της όλης ζωής του λέγοντας στους συγγενείς του " καλά περάσαμε με το παραμυθάκι του Ιησού. Αυτή η κατηγορία ας μην αποτειχιστεί ... και δυστυχώς θα αποτειχιστεί εάν και όταν απο τους αποτειχισμένους μπορεί να βγάλει περισσότερα τάλαρα .
    Υπάρχει και μια δεύτερη κατηγορία : Ιησουίτες !
    Τούς στρατολόγησαν τους στηρίξανε με μεταπτυχιακά και διδακτορικά σε παπικά ινστιτούτα τους έφτιαξαν καριέρες ( επίσκοποι ηγούμενοι μεγαλο παπάδες καθηγητές κτλ ) Αυτοί είναι τα κύρια στηρίγματα του αιρεσιάρχη Και να αποτειχισθεί κάποιος απο αυτούς ίσως είναι γιατί θα είναι σε διατεταγμένη αποστολή να μας βλάψει
    Ο "αφρός" τους είναι οι μασσώνοι , τα βαθιά του σατανά ! Ένας τέτοιος ήταν επίσκοπος εδώ σε διπλανή επαρχία . Η έκφραση του "μασσώνος είμαι ... χαζός δεν είμαι " . Τώρα θα μου πείς και ο αγ Κυπριανός του σατανά δεν ήταν ? Δεν μετανόησε ?
    Και οι άθεοι , και οι Ιησουίτες και οι μασσόνοι μπορούν και να μετανοιώσουν και να αγιάσουν . Μέγας είσαι Κύριε .. κάνε το θαύμα σου !
    Υπάρχει και μιά άλλη κατηγορία . Τους έτυχε να γεννηθούν εδώ και να βαπτιστούν , μετέχουν για "κοινωνικούς" λόγους , για το θεαθήναι , για να έχουν την έξωθεν καλή μαρτυρία ή αν θέλεις και για να ικανοποιήσουν την εσωτερική ανάγκη του " θρησκεύειν " όπως θα το έκαναν με οποιαδήποτε θρησκεία ...
    Είναι και όσοι είναι όντως χριστιανοί που οι αμαρτίες έγιναν τείχος και τους χωρίζουν απο τον Θεό , δεν είναι άξιοι του Ιησού γιατί έβαλαν τον κόσμο ,τον πατέρα - μητέρα -αδελφό ,φυσικό η πνευματικό πάνω απο τον Ιησου , και για αυτό δεν ανοίγουν τα μάτια τους να δούν και να αντιληφθούν οτι σατανάς είναι η μεταλαβιά του Βαρθολομαίου και όποιος μετέχει των σατανικών του μυστηρίων σατανοποίηται .... Σατανο ποιημένος ων , νυστάζει ακόμα περισότερο ο οφθαλμός ! Θαύμα αν δεί την κατάσταση , θαύμα αν μετανοήσει και αποτειχιστεί ! Εκ Θεόυ και όχι αποτέλεσμα ανθρώπινης παρέμβασης
    Αυτοί που έχουν τον Χριστό στην Καρδία τους είναι ήδη αποτειχισμένοι . Και δεν είναι ούτε ένας που έχει τον Χριστό στην Καρδία του που να μην είναι αποτειχισμένος . Που το ξέρω ? Γέγραπται γὰρ ὅτι τοῖς ἀγγέλοις αὐτοῦ ἐντελεῖται περί σοῦ τοῦ διαφυλάξαι σε, καὶ ὅτι ἐπὶ χειρῶν ἀροῦσι σε, μήποτε προσκόψεις πρὸς λίθον τὸν πόδα σου. Ο Ιησούς που έχει του ανοίγει τα μάτια της ψυχής και βλέπει και μυρίζει το σατανικό σίχαμα και το αποστρέφεται Τον φώτισε ο Θεός με τον όποιο τρόπο και αποτειχίστικε .
    Κάθε αποτειχισμένος εκζητεί τον Κύριο . Είναι ἀνήρ, ὃς οὐκ ἐπορεύθη ἐν βουλῇ ἀσεβῶν καὶ ἐν ὁδῷ ἁμαρτωλῶν οὐκ ἔστη καὶ ἐπὶ καθέδρᾳ λοιμῶν οὐκ ἐκάθισεν ἀλλ᾿ ἤ ἐν τῷ νόμῳ Κυρίου τὸ θέλημα αὐτοῦ, καὶ ἐν τῷ νόμῳ αὐτοῦ μελετήσει ἡμέρας καὶ νυκτός. καὶ ἔσται ὡς τὸ ξύλον τὸ πεφυτευμένον παρὰ τὰς διεξόδους τῶν ὑδάτων, ὃ τὸν καρπὸν αὐτοῦ δώσει ἐν καιρῷ αὐτοῦ, καὶ τὸ φύλλον αὐτοῦ οὐκ ἀποῤῥυήσεται· καὶ πάντα, ὅσα ἂν ποιῇ, κατευοδωθήσεται .
    Είναι καιρός των εσχάτων . Καιρός που πήρε ο σατανάς εξουσία να κοσκινίσει και πλανά και τους εκλεχτούς . Εκλεχτός ο Σωτηρόπουλος ! Εκλεχτότερος ο Εφραίμ ο Αριζονίτης ... ε και ? Και πόσοι άλλοι .... Κάνε αδελφέ μου αποτειχισμένε το Σταυρό σου και προχώρα . Ο Ιησούς αδελφέ μου και μόνο ο Ιησούς μπορεί να τους σώσει .
    Ας προσευχηθούμε για αυτούς και ας μη μας προκαλούν ταραχή οτι ο σατανάς τους βάζει να πουν για μας . Καλήτερα να μιλάμε για αυτούς στον Θεό παρά σε αυτούς για τον Θεό . Μετά 2- 3 προσπάθειες παρετού ... Αν τους ξεκολήσει απο τον σατανά ο Θεός θα το κάνει και όχι ανθρώπινη προσπάθεια .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν ξέρω και όντως ρωτώ για να μάθω ο Επιφάνιος τι δίδαξε ? Οτι ο Πάπας δεν είναι του σατανά ? Οτι ο μνημονεύων Πάπα δεν είναι παπικός του σατανά ? Η ότι τα μυστήρια του μνημονεύοντος τον Παπα , του παπικού του σατανά δεν είναι του σατανά ?
    Οτι με τα μυστήρια του σατανά δεν πάς κόλαση αλλά παράδεισο ?
    Αλλά και να το δίδαξε ο Επιφάνιος είναι τόσο "χοντρά σατανικο " που βγάζει μάτι ! Θα έπρεπε να τον είχανε βάλει κάτω και να τον ξορκίζανε !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πρέπει να είναι παραμορφωμένος ένας "ορθόδοξος Θεολόγος" για να λέει οτι δεν είναι του σατανά ο αιρετικός και οτι ο μετέχων των μυστηρίων του αιρετικού του Ιησού μετέχει ! Και ιδικά αν η αίρεση είναι κατεγνωσμένη και ολοφάνερη ! Και παρα παρα μορφωμένος οταν είναι συνοδικά καταδικασμένη !
    Θεολογία δημοτικού ... οταν μας κατηχούσανε σαν παιδάκια να μπούμε στο ιερό το πρώτο που μας λέγανε είναι να προσέχουμε τι μουρμουράει ο πάπας , μη τυχόν στα κρυφά μνημονεύση αμνημόνευτο και μας φαρμακώσει ... και τώρα μνημονεύουνε Πάπα στα φανερά ! Τι παρα παρα μορφωμένοι ? .... ΠΑΠΑ ΠΑΠΑ μορφωμένοι "θεολογοι" ... σατανο καβαλικευμένοι σατανολόγοι διαφορετικά δεν εξήγηση δεν έχει !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αγαπητέ Οδυσσέα,

    Το άρθρο του κ. Ν. Σωτηροπούλου ΘANAΣIMO ΛAΘOΣ OPΘOΔOΞΩN EΞ AITIAΣ TΩN OIKOYMENIΣTΩN δεν αναφέρει την θέση του για το δικαίωμα της διακοπής μνημοσύνου αιρετικού επισκόπου πού παρέχει ο ΙΕ’ Κανών της Πρωτοδευτέρας Συνόδου στους κληρικούς. Ο κ. Σωτηρόπουλος είναι ΥΠΕΡ της διακοπής μνημοσύνου αιρετικών επισκόπων ώστε αυτοί να καθαιρεθούν. Είναι πασίγνωστη η θέση του.
    Στο άρθρο του μιλάει για τους λαïκούς πού «ἔπαυσαν νὰ ἐκκλησιάζωνται καὶ νὰ κοινωνοῦν». ΑΥΤΟ θεωρεί θανάσιμο λάθος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν ξέρω και όντως ρωτώ για να μάθω ο Επιφάνιος τι δίδαξε ? Οταν θα δείτε τον Πάπα να βάζει τον Θρόνο του στο πτερύγιο του ιερού να τον μνημονεύσετε σαν Πρώτο Επίσκοπο της Εκκλησίας , σαν ποιμένα και ποιμενάρχη , να τον προσκυνήσετε και να βάλετε τα κοπελάκια να του φυλάνε το χέρι πριν να μεταλάβουν ? Είπε τέτοιο πράμα ?
    Η σας είπε οτι δεν είναι σωστό το : Όταν λοιπόν ίδητε το βδέλυγμα της ερημώσεως, το λαληθέν διά του προφήτου Δανιήλ, ιστάμενον εν τω τόπω τω αγίω -ο αναγινώσκων ας εννοή- τότε οι εν τη Ιουδαία ας φεύγωσιν επί τα όρη ... ?
    Αλλά μήπως δεν φταίει αυτός ο Επιφάνιος που βλέπετε τον Θρόνο του Πάπα και τον θεωρείται ευλογία και οχι βδέλυγμα ? Η μήπως δεν φταίει αυτός ο Επιφάνειος που βλέπετε τον Θρόνο του Πάπα και δεν βλέπετε οτι είναι στο πτερύγιο του Ιερού ? Μήπως δεν φταίει ο Επιφάνιος αλλά θέλουν κολλύριο τα ματάκια σας ?
    Σας δίδαξε αυτός ο Επιφάνιος οτι δεν θα συμβεί ποτέ αυτό που λέει η αποκάληψη : Και από του καιρού, καθ' ον η παντοτινή θυσία αφαιρεθή και το βδέλυγμα της ερημώσεως στηθή, θέλουσιν είσθαι ημέραι χίλιαι διακόσιαι και ενενήκοντα.?
    Μήπως σας δίδαξε οτι πάντα θα υπάρχουν και επίσκοποι και ιερείς να ιερουργούν προσφέρουν την παντοτινή θυσία ? Αυτό θα ήταν πολύ χοντρό γιατί για την αποστασία απο τον καιρό των αποστόλων μέχρι σήμερα και έχουν πεί και έχουν γράψει τόσοι και τόσοι ...
    Ουτε πάλι πιστεύω να σας είπε οτι αν δείτε τους επισκόπους να μνημονεύουν Πάπα να βγάζουν κέρατα και ουρίτσες να τους ακολουθείτε μεχρι την κολαση γιατί τάχα μου η σύνοδος των επισκόπων έχει το παπικό αλάθητο και η υπακοή είναι καλό πράμα !
    Και αυτό πολύ χοντρό είναι . Ολοι ξέρουμε για τις ληστρικές συνόδους της εικονομαχίας πχ . Και όλοι ξέρουμε οτι και όλοι οι επίσκοποι μαζί αν προσκυνήσουν αντίχριστο Πάπα του Παπα είναι του αντίχριστου ας πάνε το λοιπόν στον πατέρα τους τον αντίχριστο μα εμεις δεν τους ακολουθάμε . Μα τι δίδαξε αυτός ο Επιφάνιος ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ακου δόγμα της άχρι καιρού οικονομίας ! Τι λέει αυτό το δόγμα ? Αχρι καιρού προσκύνα τον σατανά Βαρθολομαίο εδώ και τώρα και άσε για το μέλλον το : Κύριον τον Θεόν σου θέλεις προσκυνήσει και αυτόν μόνον θέλεις λατρεύσει ? Οποιος για λόγους οικονομίας , δικαίωμα του , ακολουθεί τον σατανά άχρι καιρού , τον Παπικό λέω Βαρθολομαίο στον Αντίχριστο ας πάει εκεί και ακόμα παραπέρα . Και επειδή είμαι του σήμερα Α Ν Α Θ Ε Μ Α τον ! Σκέψου να πεθάνω σήμερα και να μην τον έχω αναθεματίσει ? Τι ψυχή θα παραδώσω αν παρακόυσω το συνοδικό της Κυριακής της Ορθοδοξίας ? Ανάθεμα τον και ανάθεμα και σε όποιον δεν τον αναθεματίζει διότι η σωτηρία της ψυχής ανευ της υπακοής στο Θεόπνευστο συνοδικό είναι θεολογικό ανέκδοτο και έχω ψυχή να παραδώσω .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Και όποιος βγει και κατακρίνει οτι αναθεματίζω και δεν του φτάνει οτι εντολή έχω ας ρίξει μια ματιά στο βίο του Αγίου Ευθυμίου του Ομολογητού, Επισκόπου Σάρδεων
    http://paterikiparadosi.blogspot.gr/
    << ... Ἐκ τῆς ἐξορίας ἐπανῆλθεν εἰς Κωνσταντινούπολη (814), ἀλλὰ καὶ πάλιν μετὰ τὴν ἔκρηξιν τῆς εἰκονομαχίας ἐπὶ Λέοντος τοῦ Ἰσαύρου (813 – 820), ὁπαδὸς τῆς ἐναντίας ταχθεῖς μερίδος, ἐξωρίσθη εἰς Ἄσσον (παρὰ τὸ Ἀδραμύτιον), ἔνθα παρέμεινε μέχρι τοῦ θανάτου τοῦ Λέοντος ἀνακληθεῖς ὑπὸ Μιχαὴλ τοῦ Τραυλοῦ (820 – 829), ἀλλὰ καὶ τοῦτον καταβροντήσας δι’ ὧν κατὰ πρόσωπον αὐτοῦ εἶπεν, «εἰ τὶς οὖ προσκυνεῖ τὸν Κύριον ἡμῶν Ἰησοῦν Χριστὸν εἰκόνι περιγραπτὸν ἤτω ἀνάθεμα», ἐξώργισε καὶ ἠνάγκασε νὰ ἐξορίσει αὐτὸν εἰς τὸν Ἀκρίταν, ἔνθα ἐνέκλεισεν αὐτὸν εἰς ζοφερωτάτην φυλακὴν ἐκεῖ διὰ βουνεύρων τυπτόμενος καὶ ἐκ τῶν πληγῶν ἐξογκωθεῖς ὡς ἀσκὸς ὀκτὼ ἡμέρας μετὰ τὴν ἄθλησιν, πρὸς Κύριον ἐξεδήμησε».
    Τιμή Αγιου μίμηση Αγίου ! Ας τους βροντήξουμε και εμεις στο πρόσωπο ενα ανάθεμα . Ανάθεμα στον Πάπα και στον Παπικό Βαρθολομαίο και όποιον τον Μνημονεύει . Και ανάθεμα και σε όποιον δεν αναθεματίζει τον Πάπα και τον Παπικό Βαρθολομαίο και όποιον τον Μνημονεύει ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μνημόνευσε Πάπα ο Βαρθολομαίος ? Αρα κατεποντίσθη εις τα πελάγη της αιρέσεως και αυτός και όσοι τον μνημονεύουν . Η Εκκλησία του Χριστού δεν προσκυνά Αντίχριστο Πάπα και αναθεματίζει και αυτόν και όποιον τον μνημονεύει . Και μη λένε τα παπικά στόματα , οι πύλες του Αδη οτι θα την νικήσουν Οτι μεθ ημών ο Θεός ‘καὶ πύλαι Ἅδου οὐ κατισχύσουσιν αὐτῆς’ (Ματθ. 16:18)

    Μη γένοιτο, αδελφέ μου, να αποδεχθώμεν τοιαύτην βλασφημίαν ως η μνημόνευση του Αντίχριστου Παπα . Τι μας λέει ο Αγιος Θεοδωρος ο Στουδιτης ? Ἐντολή γάρ Κυρίου μή σιωπᾶν ἐν καιρῷ κινδυνευούσης Πίστεως.
    Ὥστε ὅτε περί Πίστεως ὁ λόγος, οὐκ ἐστιν εἰπεῖν, ἐγώ τίς εἰμί;
    Ἱερεύς;
    ἀλλ' οὐδαμοῦ.
    Ἄρχων;
    καί οὐ δ’ οὕτως.
    Στρατιώτης;
    καί ποῦ;
    Γεωργός;
    καί οὐ δ' αὐτό τοῦτο.
    Πένης, μόνον τήν ἐφήμερον τροφήν ποριζόμενος, οὐδείς μοι λόγος καί φροντίς περί τοῦ προκειμένου. Οὐά, οἱ λίθοι κράξουσι, καί σύ σιωπηλός καί ἄφροντις ?



    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου