Αποτειχισι:
Γεροντα Αγαθωνα,
λαβε την ραβδον του Ηγουμενου
και Προφητου
και μπες μπροσταρης
και αρχιτσελιγκας,
Αθω του Ορους του Αγιου,
για να ξεπλυνης την ΜΕΓΑΛΗ
ΝΤΡΟΠΗ της υποδοχης,
απο τις επισημες, λεγομενες αρχες,
μετα βαϊων και κλαδων,
κωδωνοκρουσιων και
πολυχρονισμων, χειροφιληματων
και ψαλμωδιων, υμνων και λογων,
του ΑΡΧΙΑΙΡΕΣΙΑΡΧΟΥ και
ΑΡΧΙΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗ του πλανητη,
του νεου Βεκου της Εκκλησιας,
Βαρθολομαιου του Παγκακιστου.
Ολοι μας γελασαν φοβερα,
μας σπασαν της ψυχης τα φτερα.
ΟΛΟΙ τους αποδειχτηκαν λιμφατικοι,
ουτιδανοι και νανοι και σκωληκες.
18 ΨΕΥΤΟΗΓΟΥΜΕΝΟΙ,
μονο στο ονομα,
αλλα ΠΡΟΔΟΤΕΣ στο πραγμα.
Επισημα, δημοσια και ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ,
καταπατησαν το Αγιο Ευαγγελιο,
σμπαραλιασαν και εξυβρισαν
τους Ιερους Κανονες,
παρηκουσαν τους Αγιους Πατερες,
προσεβαλαν τους Αγιους Μαρτυρες,
απειθησαν στους Αγιορειτες
Ερημιτες, Ασκητες
και Οσιομαρτυρες,
ΚΑΤΑΠΙΚΡΑΝΑΝ τον Κυριο
και Θεο μας,
ΚΑΤΕΘΛΙΨΑΝ την Εφορο του Ορους
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟ,
στενοχωρησαν σφοδρα - σφοδρα
τον εναπομειναντα και αλγουντα
ΛΑΟ του Θεου,
εφανησαν αναξιοι
της Ιστοριας της Εκκλησιας,
απεδειχθησαν προδοται
της Πατρωας Ευσεβειας.
Εμεις οι κοσμικοι Ορθοδοξοι
Χριστιανοι ντρεπομαστε γι αυτους.
Να πανε να χαθουν οι ΠΡΟΔΟΤΕΣ.
================
ΑΝΑΣΤΑΤΟ ΤΟ ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΜΟΝΗΣ
ΚΩΝΣΤΑΜΟΝΙΤΟΥ ΝΑ ΥΠΟΔΕΧΘΕΙ
ΤΟΝ ΟΙΚ.ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ
Του Γιώργου Θεοχάρη
Εξελίξεις αναμένονται μετά την άρνηση του ηγουμένου και του αντιπροσώπου της Ιεράς Μονής Κωνσταμονίτου να μην παραστούν στην υποδοχή του Οικουμενικού Πατριάρχη στο Άγιον Όρος δηλώνοντας "Απών" και από τις υπόλοιπες εκδηλώσεις που έγιναν στον Άθωνα παρουσία του κ.κ. Βαρθολομαίου.
Η απουσία της Μονής δεν δικαιολογήθηκε που σημαίνει ότι βρισκόμαστε εν όψει νέων γεγονότων....
Η Αγιορείτικη Μονή δείχνει ενοχλημένη από την τακτική του προκαθμένου της Ορθοδοξίας.
Οι συζητήσεις μεταξύ των μοναχών γίνονται ολοένα και εντονότερες εκφράζοντας ανησυχία για τη στάση της Μονής Κωντσαμονίτου, που ουσιαστικά τείνει να προκαλέσει νέα Μονή Εσφιγμένου!
Ὁ γ. Ἀγάθων τῆς Κωνσταμονίτου ὁμιλεῖ γιὰ τὴν αἵρεση τοῦ
Παπισμοῦ, γιὰ τὸν Πατριάρχη καὶ τὸν γ. Ἐφραίμ Φιλοθεΐτη
Ἁγιορεῖτες, ἀλλὰ καὶ ἐν τῷ κόσμῳ Γέροντες καὶ κληρικοί,
σιωποῦν γιὰ τὴν πραγματοποιούμενη Ἕνωση τῶν
«Ὀρθοδόξων» Οἰκουμενιστῶν μὲ τοὺς Παπικούς· Ἕνωση –ποὺ κατὰ τὸν γέροντα Ἐφραίμ–
ἔχει γίνει μυστικά! Γνωρίζουν πὼς ὅσο ἀντιδροῦν οἱ πιστοί, ἀπομακρύνεται ἀπὸ
τὸν ὁρίζοντα ἡ φανερὴ Ἕνωση. Καὶ ἐνῶ τὸ γνωρίζουν καὶ τὸ διακηρύσσουν δημοσίως δὲν
ἀντιδροῦν, ἀφήνοντας τοὺς ἀγνοοῦντας πιστοὺς νὰ γίνονται θύματα τῆς ἀγαπολογίας
τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καὶ περιμένουν παθητικὰ τὴν τελικὴ ἐπίθεση τοῦ ἐχθροῦ, δηλαδὴ
τὴν ἐπικράτηση τῆς παναιρέσεως ποὺ ἑτοιμάζει τὴν ἔλευση τοῦ Ἀντιχρίστου, ὁ ὁποῖος θὰ ἔρθει μετὰ τὴν
Ἕνωση!
Στὸ διαδίκτυο ἁλιεύσαμε τὸ παρακάτω κείμενο μὲ τὸ Video
ποὺ τὸ συνόδευε. Πρόκειται γιὰ μιὰ ὁμιλία-συζήτηση τοῦ γέροντος Ἀγάθωνος, Καθηγουμένου
τῆς Ἱ. Μ. Κωνσταμονίτου γιὰ τὸν Παπισμό, τὸν Οἰκουμενισμὸ καὶ τὶς θέσεις ἐπ’
αὐτῶν τοῦ γέροντα Ἐφραίμ τοῦ Φιλοθεΐτη. Τὸ παραθέτουμε, μαζὶ μὲ τὸ
ἀπομαγνητοφωνημένο κείμενο.
π. Νικόλαος Μανώλης: «Ο Γέροντάς μου, Καθηγούμενος της Ι. Μονής Κωνσταμονίτου, κατόπιν παρακλήσεώς μας, ομίλησε στη σύναξη. Στο συγκεκριμένο σύντομο απόσπασμα ομιλεί για την αίρεση του Παπισμού».
Ἡ Ὁμιλία - Συζήτηση
π. Ἀγάθων: Ὁ Πάπας (ὁ Παπισμὸς) εἶναι
αἵρεσις, δὲν ἔχει σχέση καμιὰ μὲ τὴν Ὀρθοδοξία ἀπὸ τὸ σχίσμα ποὺ ἔγινε τὸ
1054... Πολὺ καλὰ γνωρίζετε, πὼς δύο παρατάξεις ὑπάρχουν ἐπάνω στὸν οὐρανό, ἢ
Παράδεισος ἢ κόλαση. Μεσάζων δὲν ὑπάρχει. Ἢ θὰ εἶσαι Ὀρθόδοξος, ἤ, ἐὰν δὲν
εἶσαι Ὀρθόδοξος, εἶσαι γιὰ τὴν κόλαση.
Ἀκροατής: Σωτηρία δὲν ἔχει.
π. Ἀγάθων: Δὲν ὑπάρχει σωτηρία. Αὐτὰ εἶναι ξεκάθαρα. Ὄχι ἡμίμετρα, αὐτὰ ποὺ γίνονται σήμερα μὲ τόν
(σ.σ. δὲν ἀναφέρει ὄνομα, ἀλλὰ ἀπὸ τὴ συνέχεια
φαίνεται ὅτι ἐννοεῖ τὸν πατριάρχη Βαρθολομαῖο), ποὺ τὰ κάνει πλακάκια καὶ σάλτσα, ἂς ποῦμε. Ἦλθε στὸ Ἅγιον Ὄρος,
πρὶν πάει ὁ Πάπας, γιὰ νὰ καλύψει (ὅσα ἔγιναν
στὸ Φανάρι τὸ 2006). Μετά, ποῦ νὰ παρουσιασθεῖ, τί νὰ πεῖ; Τί νὰ πεῖ; Ὅταν
βγῆκε ἀπὸ τὴν Ἁγία Τράπεζα, πῆγε, ἀγκάλιασε τὸν Πάπα, –ἤμουν ἔξω (ἀπὸ τὸ Ὄρος) καὶ τὸ εἶδα στὴν τηλεόραση προσωπικά, καὶ
τρία εἰκοσιτετράωρα εἶχα νὰ κοιμηθῶ– ὅταν
τὸν εἶδα νὰ βγαίνει ἀπὸ τὴν Ἁγία Τράπεζα καὶ νὰ πάει ν’ ἀγκαλιάζει τὸν Πάπα,
μέσα μου εἶπα: αὐτός ἴχνος, μὰ ἴχνος, δὲν εἶχε ἀπὸ τὴν Ἁγία Τράπεζα, κεῖ μέσα ποὺ βρισκότανε; Ἂν εἶχε κάτι, ἔστω
καὶ τὸ ἐλάχιστο, δὲν θὰ ἔκανε αὐτὴ τὴν κίνηση. Εἶναι φοβερό. Φοβερό. Φοβερό.
Εἴπαμε, ἢ κόλαση ἢ Παράδεσος. Δὲν ὑπάρχει ἄλλη λύση. Ἐφόσον δὲν
εἶσαι μὲ τὴν Ὀρθοδοξία δὲν τὸ συζητᾶμε. Νὰ κάνουμε τί; Ἐν ὀνόματι τοῦ πασαλείμματος “ἀγάπη”! Μὲ ποιόν;
Θὰ μὲ κοροϊδέψεις ἐμένα. Τὸ Θεὸ (ὅμως) θὰ τὸν κοροϊδέψεις; Τοὺς
Ἁγίους Πατέρες θὰ τοὺς κοροϊδέψεις; Οἱ Πατέρες πῆραν θέση· ἀπὸ τὸ 1054 πῆραν
θέση. Χωρίσαν τὰ τσανάκια τους. Ὀρθοδοξία καὶ Καθολικοί. Ὁ Πάπας; δὲν τὸ
συζητᾶμε, δὲν τὸ συζητᾶμε, δὲν ὑπάρχει συζήτησις. Τώρα ὅμως, μὲ τὶς κινήσεις
αὐτές, πάει τώρα νὰ κάνει πασαλείμματα, σὲ ποιόν;
π. Νικόλαος: Ἡ ἕνωση ἔγινε, γέροντα.
π. Ἀγάθων: Σ’ αὐτούς, ὅπως μοὖπε ὁ δικός μου ὁ γέροντας (ὁ δικός μου ὁ
γέροντας εἶναι στὴν Ἀμερική, ὁ π. Ἐφραίμ), ἐμένα μοῦ εἶπε· γι’ αὐτοὺς –μοῦ λέει– ἡ Ἕνωση ἔγινε, ἁπλούστατα προσπαθοῦν (νὰ
πᾶνε) ἀπὸ τὸ 100, στὰ 90, στὰ 80, στὰ 70, στὰ 60...
Ἀκροατής: Νὰ τὸ κλωσσήσουν, γέροντα.
π. Νικόλαος: Νὰ μὴν ὑπάρχουν ἀντιδράσεις.
π. Ἀγάθων: (Ναί). Νὰ ἔχουν πιὸ λίγες ἀντιδράσεις. Ξέρουν ὅτι θὰ ὑπάρχουν ἀντιδράσεις. Δὲν τὸ συζητοῦμε αὐτό. Ἀλλὰ
προσπαθοῦν νὰ ἔχουν ὅσο γίνεται πιὸ
λιγότερες ἀντιδράσεις.
... Θὰ ‘ρθεῖ ὅμως τὸ πρᾶγμα, βράζει τὸ καζάνι.
Ἀκροατὴς (Ἠλίας): Βράζει, ἀλλὰ ὁ κόσμος ἀ-φο-μοι-ώ-νε-ται,
κλωσσίζεται, κλωσσίζεται.
π. Ἀγάθων: Ὄχι, Ἠλία, αὐτοὶ οἱ ὁποῖοι πιστεύουνε, τὸ πιστεύουνε. Παίρνω τὸν
δικό μου (τὸν π. Ἐφραίμ) στὴν Ἀμερική, μοῦ λέει, ὄχι.
Ἀκροατὴς (Ἠλίας): Ὄχι ἀκόμη.
π. Νικόλαος: Εἶδες, περιμένει.
π. Ἀγάθων: (Μοῦ εἶπε), ἄφησε τὸν ἐχθρὸ νὰ ‘ρθεῖ πιὸ κοντά.
Ἀλλος ἀκροατής: Εἶπε, γέροντα, νὰ κάνει πρῶτα ὁ ἐχθρὸς τὴν ἐπίθεση.
π. Ἀγάθων: Ὄχι, ἐμένα μοῦ εἶπε, ἄφησε νὰ ‘ρθεῖ πιὸ κοντά. Γι’ αὐτοὺς τὰ πράγματα εἶναι ἡ Ἕνωση. Γι’ αὐτοὺς ἡ Ἕνωση ἔχει γίνει, ἔτσι μοῦ εἶπε. Ἁπλούστατα ἐσένα θὰ σοῦν
βροῦν μιὰ πρόφαση. Κι ὅπως βρήκανε μετά. Βρῆκαν πρόφαση ὅτι πῆγε ὁ...
π. Νικόλαος: Ναί, δικαιολογήθηκαν.
π. Ἀγάθων: Ἄν γίνει ἡ Ἕνωση, τότε εἶναι πολὺ πλησίον. Ἂν γίνει αὐτὸ τὸ πρᾶγμα τὸ τέλος πλησιάζει ὕστερα.
Ολόκληρη η συνέντευξη στην σελίδα:
http://paterikiparadosi.blogspot.gr/2012/12/blog-post_13.html
Επιτελους και μια σοβαρη θεση !
ΑπάντησηΔιαγραφήΔυστυχως,οι φωνες ειναι λιγες .Βλασφημειται το Αγ.Πνευμα χρονια τωρα..οι υπογραφες μπηκαν και δεν μπορουν να αρθουν.Οποιος δεν ενδειαφερεται για το Σωμα της εκκλησιας και δεν πονα για αυτο...ουτε και για τον Χριστο ενδειαφερεται και αγαπα....Οι μεθοδειες του διαβολου,συγκαλυπτουν την αληθεια και μελι σερβυρουν ΤΟ ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ...Μας ντροπιασαν..γιναμε περιγελος των δαιμονων προσβαλλοντας Τον Τριαδικο Θεο μας και τη Διαθηκη Του!
Ας τρεξουμε τον δρομο μεχρι τελος και ας κρατησουμε την πιστη και την αγαθη συνειδηση.Ανυποχωρητοι σε θεματα πιστεως...-
Γεροντα Αγαθωνα κρατα..γερα και ορθοδοξα
Οδυσσεα πήγαινε στον Τελεβάντο
ΑπάντησηΔιαγραφήΘΑ ΔΙΑΚΟΨΕΙ ΤΟ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ Η ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΚΩΝΣΤΑΜΟΝΙΤΟΥ;
Του Παναγιώτη Τελεβάντου
http://panayiotistelevantos.blogspot.gr/2013/10/blog-post_1176.html
Ο Παναγιώτης Τελεβάντος μου θυμίζει βόθρο Πάτρας έτσι όπως υποστηρίζει ορισμένες φορές όπως φαίνεται τουλάχιστον τον οικουμενικό πατριαρχη Βαρθολομαιο. Η διακοπή του μνημοσύνου θα στοιχισει πολύ στον πατριάρχη και δεν πρέπει να την αποθαρρύνουμε. Τα λόγια είναι λόγια του αέρα.
ΔιαγραφήΑτυχες το άρθρο του Παναγιωτη Τελεβάντου.
Ποιος ασχολείται μ αυτόν!
ΔιαγραφήΑφού γνωρίζει ο Τελεβάντος ποιός είναι ο Λ.Ν. γιατί κάνει πώς δεν το γνωρίζει και μιλάει για ανώνυμο με τα αρχικά Λ.Ν. ;
ΔιαγραφήΟ βόθρος έχει άλλη δουλειά τώρα! Βρήκε ευκαιρία να χύσει τη χολή του κατά του Εφραίμ!
Διαγραφήευχαριστούμε για την ενημέρωση 6,07 μμ . καλό είναι μας λέτε ότι πάτε στον βόθρο γιατί δεν πατάμε συχνά για να μην λερωνόμαστε συχνά.
ΔιαγραφήΒαλλάντης
MAKΡΥΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΟΘΡΟ ΤΟΥ ΚΟΛΩΝΑΚΙΟΥ
ΔιαγραφήΔιάβασα την απομαγνητοφωνημένη συνέντευξη που δημοσιεύετε και πρόσεξα ιδιαίτερα την τελευταία φράση του πατέρα Αγάθωνα όπου λέει ότι : ( π. Ἀγάθων: Ἄν γίνει ἡ Ἕνωση, τότε εἶναι πολὺ πλησίον. Ἂν γίνει αὐτὸ τὸ πρᾶγμα τὸ τέλος πλησιάζει ὕστερα. ) και διερωτώμαι επί της ουσίας σε τί διαφέρει αυτό που λέει ο γέροντας με αυτά που λέγουν ο Πειραιώς και οι της ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ ; Και αυτοί υπόσχονται να αντιδράσουν με Αποτείχιση, όταν γίνει επίσημα η ένωση, αλλά μέχρι τότε όχι. Μάλιστα συμφωνούν, από τα κατά καιρούς λεγόμενά τους και σε κάτι άλλο, ο π. Εφραίμ και οι πατέρες της ομολογίας, στην ουσιαστική παραδοχή τους , ότι στην πραγματικότητα μυστικά έχει γίνει η ένωση με τον Παπισμό και αυτή ακριβώς η παραδοχή τους τους καθιστά και τους ίδιους ενόχους που την ανέχονται . Προτείνω λοιπόν μάλλον να κρατούμε μικρό σχετικά καλάθι για να μην απογοητευτούμε για άλλη μία φορά περιμένωντας από κάποιους να πράξουν ηρωϊκές πράξεις που μέχρι σήμερα απέφυγαν ( Π.Δ. )
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχομαι ολοψυχως,
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ πανιερος Μονη Κωνσταμονιτου, υπο την Καθηγουμενιαν του Σεβασμιωτατου Γεροντος Αγαθωνος, να αντεξη στις βρωμικες πιεσεις ολων αυτων τον οικουμενιστων, της Νεας ταξις πραγματων.
Αγιε Γεροντα, ο Κυριος μας να σας δινη δυναμη και κουραγιο.
Ενας παλαιοημερολογιτης.