Κυριακή 15 Σεπτεμβρίου 2013

Επιτελους τρισαγια και επιμνημοσυνες δεησεις

ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΑΝΘΙΜΟ

ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ 


ΤΗΝ ΑΓΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ






Επιμνημόσυνη δέηση στον ιερό ναό της του Θεού Σοφίας για τα θύματα της Γενοκτονίας του Ελληνισμού της Ανατολής, τρισάγιο στον ανδριάντα του νεομάρτυρα Χρυσοστόμου Σμύρνης, καθώς και κατάθεση στεφάνων από τις αρχές της πόλης, από προσφυγικές οργανώσεις και φορείς, πραγματοποιήθηκαν το πρωί σήμερα στη Θεσσαλονίκη με αφορμή την επέτειο 91 χρόνων από τη Μικρασιατική Καταστροφή.



Στη θεία λειτουργία και την επιμνημόσυνη δέηση νωρίς το πρωί στον ιερό ναό της Αγίας Σοφίας χοροστάτησε ο μητροπολίτης Θεσσαλονίκης, Άνθιμος.




Της θείας λειτουργίας και της επιμνημόσυνης δέησης ακολούθησε τρισάγιο και κατάθεση στεφάνων στο μνημείο του νεομάρτυρα μητροπολίτη Χρυσοστόμου Σμύρνης (γεννήθηκε στην Τρίγλια της Βιθυνίας στην Προποντίδα, διατέλεσε ο τελευταίος μητροπολίτης μητροπολίτης Σμύρνης από το 1910 και βρήκε μαρτυρικό θάνατο από τους Τούρκους στη Σμύρνη στις 27 Αυγούστου του 1922) επι της οδού Αγίας Σοφίας.


απο την Ρομφαια.

15 σχόλια:

  1. Σε όλη την Ελλάδα, όπου τιμούν τους Εθνομάρτυρες γίνεται αυτό κ. Οδυσσέα, και στο Βόλο και στη Δράμα και στην Αθήνα. Επιμνημόσυνες δεήσεις και τρισάγια και καταθέσεις στεφάνων δηλώνουν τιμή σε αγίους ή σε εθνομάρτυρες; Είναι δυνατόν να τελούν τρισάγια και να δέονται για να αναπαύσει ο Θεός τις ψυχές των προκεκοιμημένων δούλων Του; Εγώ ξέρω οι Άγιοι πρεσβεύουν για τη σωτηρία μας κι όχι εμείς να δεόμεθα για την ανάπαυση των ψυχών τους. Βλέπετε σύγχυση και ακαταστασία. Όταν μπερδεύουμε τους Εθνομάρτυρες με τους Ιερομάρτυρες αυτά συμβαίνουν. Αυτά δημιουργούν οι κατά παραγγελίαν αγιοποιήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Παντελής Χούλης


    Ο παραλογισμός στο μεγαλείο του συνεχίζει ακάθεκτος στην ελλαδική εκκλησία. Μετά από την επίσημη αγιοκατάταξει με απόφαση της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος ( υπ. αριθμ. 2556/5.7.1993. Τα θύματα της Μικρασιατικής Καταστροφής θεωρούνται '' Άγιοι Νεομάρτυρες'' και εορτάζονται Κυριακή Προ της Υψώσεως. Εμείς τους τελούμε τρισάγια και τους καταθέτουμε στεφάνια; Ας τηρήσει η ιεραρχία ότι η ίδια αποφασίζει για να ξέρουμε και εμείς πως να πράξουμε.-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν αιρει η εκδηλωση την αγιοκαταταξη.Απλα ειναι μια εκδηλωση η οποια γινοταν δεκαετιες τωρα(ισως αμεσως μετα την καταστροφη της Σμυρνης)που ειχε μαλλον περισσοτερο πολιτιακο χαρακτηρα αλλα και στις οποιες εκδηλωσεις λογω του συστηματος που υπαρχη λαβαινει μερος και η εκκλησια.Κατα την γνωμη μου δεν κανανε αλλαγες για να μην προσκρουσουν στις συνηθειες του κοσμου,το γαρ εθος ου σμικρον.Ισως στο μελλον τακτοποιηθει.Αλλωστε εσυ παντελη τιμας τονΑγιο;η ετσι κουβεντα να γινεται προκειμενου να αποδοσουμε ευθηνες σε αυτους που παντα φταινε (εκτος απο εμας) Αν τον τιμας δεν σε εμποδιζει κανεις να συνεχιζεις να το κανεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρώτη φορά ακούω μνημόσυνα που έχουν πολιτειακό χαρακτήρα , που απλώς λαμβάνει μέρος και η εκκλησία !!

      Διαγραφή
    2. Το έθος λοιπόν ακυρώνει την ΄΄απόφαση΄΄ Τί έχει μεγαλύτερη αξία το έθος που στηρίζεται στην λαϊκή συνείδηση και αποτελεί τεκμήριον αγιότητος ή η ΄΄ απόφαση ΄΄ μιας υπόπτου ιεράς συνόδου για την σχέση της με την μασωνία; Η αγιότητα επικυρώνεται απο το έθος και όχι απο υπογραφές και απο συμβούλια εν πολλοίς άνομα

      Διαγραφή
  4. Oλοι μας τιμούμε τον Χρυσόστομο Σμύρνης ως Εθνομάρτυρα, αλλά όχι και ως Αγιο.
    Τους Αγίους τους επικαλούμαστε δεν τους ψάλλουμε αιωνία η μνήμη.Αλλοιώς τους κοροϊδεύουμε.Εδώ εχουμε μπαχαλίκι. Ακου μετά των αγίων ανάπαυσον Χριστέ την ψυχήν του δούλου σου Χρυσοστόμου Καλαφάτη...Τι Αγιος είναι αυτός;Και μόνο αυτή η σύγχυσι αποδεικνύει ότι δεν είναι Αγιος ο Σμύρνης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. To "ολοι" που λες ποσοι ειναι; 100,500,1000; ποσοι;Δεν ειναι παρα πανω.....εσας οτι αποφαση και να βγαλουν ουτως η αλλως οχι θα λετε.Αλλωστε το προηγουμενο σχολιο δεν το εγραψα για σενα αλλα γιαυτον που αναρωτηθηκε.

      Διαγραφή
  5. Μαλλον μεγαλοπρεπη γκαφα, κατ'αυτους,κανανε.Δε νομιζω ο Ανθιμος να το εκανε συνειδητα.Μακαρι να συμβαινει το αντιθετο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είτε συνειδητά είτε ασυνείδητα του βγήκε το πιστεύω του Βλέπεις με το ζόρι άγιος δέν γίνεται κανείς Εσύ 8.01 πάντα 100,500,1000 βλακείες θα λές .Δηλαδή συμφωνείς οτι η εν λόγω αγιοποίηση ήταν απόφαση της ιερας συνόδου

      Διαγραφή
    2. Για να μην νομίσεις, οτι εική αποκάλεσα τα λεγόμενά σου βλακείες, θα ήθελα να εξηγήσω, οτι είναι 100,500.1000 βλακείες, όχι γιατί εσύ που τις λές είσαι ένας , αλλά γιατί είναι βλακείες.Επίσης οι 10 μπορεί να έχουν δίκιο, όχι γιατί είναι 10 , αλλά γιατί έχουν δίκιο Δεν μπορεί η ποσότητα να επιβάλλεται στην ποιότητα και μακάρι αυτό να μήν είχε επικρατήσει και στον πολιτειακό μας βίο μέσω αυτού του ΄΄θέσφατου ΄΄ που ονομάζεται δημοκρατία Στην εκκλησία μας ισχύει το ΄΄ο είς και η αλήθεια ΄΄ και οχι η δημοκρατία ή κι αν ισχύει μέσω του συνοδικού συστήματος , αυτη διασώζει τα ποιοτικά χαρακτηριστικά ή τουλάχιστον θά έπρεπε να τα διασώζει

      Διαγραφή
  6. Το είδες λοιπόν ανώνυμε 6.29 αβίαστα ακόμα και από τα λεγόμενά σου βγαίνει το συμπαίρασμα , ότι το έθος ήταν και είναι ακόμα μετά από τόσα χρόνια να ψάλλουν τρισάγια και μνημόσυνα στην μνήμη του Χρυσοστόμου Σμύρνης και όχι να τον τιμούν ως άγιο; Σε ποια λοιπόν λαϊκή συνείδηση στηρίχθηκε η εν προκειμένω αγιοποίηση; Δεν νομίζεις ότι είναι κάπως επιβεβλημένη και από ποιόν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σύ είπας Παντελή Χούλη . Η ιερά σύνοδος ( μία ιερά σύνοδος εν πολλοίς αναξιόπιστος ) αποφάσισε αυτή την αγιοποίηση και όχι η συνείδηση της εκκλησίας, η οποία βρίσκεται προ τετελεσμένου. Κατάλαβες ανώνυμε 6.29 ; Η συνείδηση της εκκλησίας είναι , ότι αυτή η αγιοποίηση επιβλήθηκε άνωθεν και παράπλευρα και πλαγίως και πλαγιομετωπικά και όπως θέλεις και απ’ όπου θέλεις…….!!! Μόνο από την συνείδηση της εκκλησίας δεν προβλήθηκε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσπαθείτε να υποστηρίξετε την αγιοποίηση του Χρυσοστόμου Σμύρνης και απο τα λεγόμενά σας αβίαστα βγαίνει οτι ούτε εσείς οι ίδιοι δέν πιστεύετε στην ύπαρξη της λαϊκής συνείδησης ως προϋπόθεσης γι' αυτην Ολοι μιλάτε για ΄΄ απόφαση της ιεράς συνόδου΄΄

      Διαγραφή
  8. Πότε καταθέσαμε στεφάνια προς τιμήν του Αγ. Κοσμά του Αιτωλού, ή του Αγ. Χαραλάμπους, ή του Αγ. Πολυκάρπου που είναι κι από τη Σμύρνη; Στεφάνια καταθέτουμε στους Εθνομάρτυρες, όπως τον Αθανάσιο Διάκο, τον Ησαΐα Σαλώνων, τον Παπαφλέσσα, τον Παλαιών Πατρών Γερμανό κλπ. Οι υποστηρικτές της αγιοποίησης θέλετε να συγχέετε τα πράγματα και να δικαιολογείτε τα αδικαιολόγητα. Έχει σημασία αγαπητέ αν εμείς που αντιδρούμε οι 100, 200, 500 είμαστε λίγοι και σεις οι περισσότεροι; «Πλήθος το ψεύδος κρατύνεις; δεικνύεις του δεινού την επίτασιν», λέγουν οι Άγιοι κι εσείς επιμένετε να μας κατηγορείτε για μειονότητα. Έλα λοιπόν στη Ν. Ιωνία του Βόλου, συγκεκριμένα στην Ευαγγελίστρια και δη στον Εσπερινό της «εορτής» να δεις ιδίοις όμμασι, πόσοι προσέρχονται να τιμήσουν τον νεοφανή άγιό τους. Αν δεν ήταν τα χορευτικά συγκροτήματα, κάποιοι επίσημοι Μικρασιάτες, φορείς συλλόγων και σωματείων, και κάποιοι υπέργηροι που έχασαν τους δικούς τους στη Μικρασιατική Καταστροφή, (όχι πάνω από 30 άτομα κάθε χρόνο) τότε θα ήταν μόνον ο ψάλτης, ο παπάς κι η νεωκόρος στην Εκκλησία. Ποιά είναι λοιπόν η συνείδηση του κόσμου; Δεν τον τιμούν σίγουρα ως Ιερομάρτυρα αλλά ως Εθνομάρτυρα, γι' αυτό την επομένη ημέρα Κυριακή, παρευρίσκεται πλήθος κόσμου και παρίστανται στην τελετή της επιμνημόσυνης δέησης και στην κατάθεση των στεφάνων εμπρός από τον αντριάντα του ΕΘΝΟΜΑΡΤΥΡΟΣ Χρυσοστόμου Καλαφάτη, Μητροπολίτου Σμύρνης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κύριε Οδυσσέα δεν νομίζω ο σεβ. Ἄνθιμος να μην αναγνωρίζει την αγιότητα του Σμύρνης και των λοιπών. Απ' ὄτι γνωρίζω έστειλε επιστολή προς τον π. Ευθύμιο Τρικαμηνά μόλις παρέλαβε στο σχετικό με την αγιοποίηση αυτή βιβλίο του, στην οποία τον έψεγε για το ότι ετόλμησε να αναιρέσει την αγιοκατάταξη του Σμύρνης και αντι να του απαντήσει με επιχειρήματα κατηγόρησε την συγγραφή του βιβλίου ως πράξη εγωϊστική και αγιομαχική. Τώρα γιατί προέβη στην τέλεση επιμνημόσυνης δέησης και τρισαγίου εις μνήμην των Εθνομαρτύρων δεν μπορώ να το εξηγήσω. Ας μας το εξηγήσουν οι Επίσκοποι που τα τελούν και δημιουργούν συνεχώς συγχύσεις και αντιπαραθέσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου