Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου 2013

ΥΠΕΚΦΥΓΗ ΔΙΑΛΟΓΟΥ 

ΜΕ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΗΜΕΡΙΔΑΣ 

ΠΕΡΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΕΩΣ 

από την Μητρόπολη Πειραιώς.




      Ἀνήμπορος νὰ ἀπαντήσει ὁ π. Παῦλος Δημητρακόπουλος
καὶ ἡ Μητρόπολη Πειραιῶς, καταφεύγουν στὴν βολικὴ
λύση τῆς Ἡμερίδος!



   Τὸ «στρίβειν διὰ τοῦ ἀρραβῶνος» εἶναι ἡ εὔσχημη ἀλλὰ πονηρὴ μέθοδος ἀποφυγῆς μιᾶς ἀδηρίτου ὑποχρεώσεως∙ κι αὐτὴ τὴν μέθοδο ἐπέλεξε ὁ π. Παῦλος Δημητρακόπουλος νὰ μετέλθει, βλέποντας ὅτι δὲν μπορεῖ πλέον νὰ συμμαζέψει τὰ «ἀσυμμάζευτα», τὰ ὁποῖα ἐξαπέστειλε καθ’ ἅπασαν τὴν ἐκκλησιαστικὴν Ἐπικράτειαν. Καὶ αὐτὴ τὴν στρεψοδικία διέπραξε ὁ π. Παῦλος μὲ δισέλιδη ἐπιστολή, ἐκ μέρους τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Πειραιῶς, βρίθουσα ἀποκαλυπτικότατων τοῦ ἤθους καὶ τοῦ ὕφους τῶν ποιμενόντων αὐτήν, μαργαριτῶν καὶ ἀντιφάσεων!...



Ἱερομόναχος π. Εὐθύμιος Τρικαμηνᾶς ―στὴν τελευταία ἀπάντησή του (δημοσιεύεται στὸ περιοδικὸ «Κοσμᾶς Φλαμιᾶτος», τχ. 15-16) ἐπὶ τῆς κριτικῆς τοῦ π. Παύλου, τῆς ἐκ τοῦ Πειραιῶς κ. Σεραφεὶμ ἀνεπιφυλάκτως υἱοθετηθείσης, κατὰ τοῦ βιβλίου του γιὰ τὴν Ἀποτείχιση― ἔθετε δύο καίρια καὶ πολὺ συγκεκριμένα ἐρωτήματα: 



«1. Ποιά εἶναι ἡ διδασκαλία τῆς ἁγ. Γραφῆς καὶ τῶν ἁγίων Πατέρων, ἡ ὁποία συνηγορεῖ ―ἢ ἔστω ταιριάζει― μὲ τὴν δυνητικὴ ἑρμηνεία τοῦ Κανόνος; Μὲ ἄλλα λόγια πρὸς κατανόησι, ποῦ διδάσκεται εἰς τὴν ἁγ. Γραφὴ καὶ τοὺς ἁγ. Πατέρες ἡ παραμονὴ τῶν πιστῶν εἰς τοὺς αἱρετικοὺς ποιμένες, ἡ ἀναγνώρισίς των εἰς τύπον καὶ τόπον Χριστοῦ, ἡ μνημόνευσίς των κ.λπ. μέχρι δηλαδὴ ἀποφάσεως τῆς Συνόδου;



»2. Ποῦ διδάσκεται στὴν ἁγ. Γραφὴ καὶ στοὺς ἁγ. Πατέρες ὅτι μὲ τὴν παραμονή μας εἰς τοὺς αἱρετικοὺς ποιμένες, μέχρις ἀποφάσεως τῆς Συνόδου, δὲν ταυτιζόμεθα μὲ τὴν πίστι των, δὲν συνοδοιποροῦμε μὲ τὴν αἵρεσι καὶ δὲν μολυνόμεθα ἀπὸ τὴν ἐκκλησιαστικὴ αὐτὴ ἐπικοινωνία, ἔστω δηλαδὴ καὶ ἂν ἔχωμε ὀρθόδοξο φρόνημα;» 



Καὶ ἐν συνεχείᾳ διευκρινίζει ὁ ἱερομόναχος π. Εὐθύμιος Τρικαμηνᾶς: 



«Οἱ ἀπαντήσεις σας αὐτές, πατέρες,... πρέπει νὰ ἀποτελοῦνται ἀπὸ λόγια τῆς ἁγ. Γραφῆς καὶ τῶν ἁγ. Πατέρων καὶ ὄχι δικές σας σκέψεις καὶ ἀπόψεις».




Ἀντὶ λοιπὸν τῶν ἐπὶ μακρὸν εὐλόγως ἀναμενομένων τεκμηριωμένων ἀπαντήσεων, ἐκ μέρους τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Πειραιῶς καὶ τοῦ ἰδίου ―καὶ μάλιστα κατόπιν ὑπομνήσεως πρὸς αὐτοὺς ὅτι τελικῶς ὑποχρεοῦνται νὰ ἀπαντήσουν, διότι ὅσο καὶ ἂν κωλυσιεργοῦν ἡ ἐκκρεμότητα παραμένει: δὲν ξεχνιέται καὶ δὲν παραγράφεται!― ὁ π. Παῦλος ἀπαντᾶ δικολαβίστικα μὲ τὸ «ἄλλα λόγια ν’ ἀγαπιόμαστε», ὑποσχόμενος τὴν διενέργεια Ἡμερίδος γιὰ τὴν Ἀποτείχιση, ἐπικαλούμενος τὴν «βοήθεια τοῦ κοινοῦ» βαρέων ὀνομάτων καὶ ἀξιωμάτων!...


Ἀναιδῶς καὶ ἀλαζονικῶς φερόμενος δὲ ὁ π. Παῦλος, δίκην εἰσαγγελέως ἐκτάκτου στρατοδικείου, ἐπιπλήττει τὸν ἱερομόναχο π. Εὐθύμιο Τρικαμηνᾶ ―μάλιστα παρόλο ποὺ τοῦ κάνει τὴν χάρη νὰ τὸν συμπεριλάβει ὡς εἰσηγητὴ εἰς αὐτήν!― ἀνοικείως καλώντας τον νὰ προσέλθει «μὲ ταπεινὸ φρόνημα, μὲ πνεῦμα μαθητείας καὶ ὄχι μὲ πνεῦμα ‘’παπικῆς ἀδιαλαξίας’’, διότι διαφορετικὰ κανένα ὄφελος δὲν πρόκειται, νὰ ἀποκομίσετε, ἀπὸ ὅσα θὰ λεχθοῦν κατ’ αὐτήν». Αὐθαιρέτως ὅμως ἐπιφυλάσσει εἰς ἑαυτὸν ―ἂν καὶ μακρὰν τοῦ ἱ. Εὐαγγελίου καὶ τὴς ἱ. Παραδόσεως καὶ τῆς ἁγιοΠατερικῆς Διδασκαλίας καὶ Πρακτικῆς ἔναντι τῶν αἱρέσεων καὶ τῶν αἱρετικῶν εὑρισκόμενος― τὸν ρόλο τοῦ αὐθεντικοῦ ἑρμηνευτοῦ τῶν ἱ. Κανόνων, προδίδοντας ἔτσι μὲ σαφήνεια τὸ περιέχομενο καὶ τὸν χαρακτήρα τῆς ἐν λόγῳ σχεδιαζομένης Ἡμερίδος, ὡς ἐκ τῶν προτέρων καὶ οἰωνεὶ οὔσης καταδικαστικῆς τῆς Ἀποτειχίσεως. Ἐνῶ σχιζοφρενικῶς καὶ ὑποκριτικῶς δηλώνει ὅτι «ἡ κριτικὴ ‘’δὲν διεκδικεῖ κάποιο ἀλάθητο, οὔτε ἔχει τὴν ἀξίωση ὑποχρεωτικῆς παραδοχῆς τη’’, ἀλλὰ ἁπλῶς ἀποτελεῖ ‘’τὴν ἰδική μας συμβολὴ στὸ ἐν λόγῳ πρόβλημα’’». Τότε πῶς καὶ γιατί τελεσιδικεῖ τὴν ἀπόρριψη τοῦ ιε΄ Κανόνος τῆς ΑΒ Συνόδου; Αὐτὴ τὴν ἐξίσωση ἐκλήθη νὰ λύσει διὰ τοῦ ἱ. Εὐαγγελίου καὶ τῆς ἱ. Παραδόσεως καὶ τῶν ἁγ. Πατέρων ὁ π. Παῦλος, ἀλλὰ περιεχόμενος εἰς ἀδιέξοδο ἀρνεῖται, διότι μήτε τὸ ἱ. Εὐαγγέλιο καὶ ἡ ἱ. Παράδοση μηδὲ οἱ ἅγιοι Πατέρες συμφωνοῦν μαζί του!...





Δύο ἀκόμη σημεῖα τῆς ἐπιστολῆς-περιβολιοῦ τοῦ π. Παύλου πρὸς τὸν ἱερομόναχο π. Εὐθύμιο Τρικαμηνᾶ χρήζουν σχολιασμοῦ, διότι ἀποτελοῦν καὶ τὴν πεμπτουσία τῶν καθεστωτικῶν καὶ θεσμικῶν «ἀντὶ-οἰκουμενιστῶν», ἡ ὁποία καὶ τοὺς ταυτίζει ἐν τέλει μὲ τοὺς οἰκουμενιστές:


1. «...εἶστε ὑπερ-βέβαιος, ὅτι ὀρθὰ ἑρμηνεύετε τὴν ἁγία Γραφή, τοὺς Ἱεροὺς Κανόνες καὶ τοὺς ἁγίους Πατέρες στὸ θέμα τῆς ἀποτειχίσεως...»: Ἡ διατύπωση «ὀρθὰ ἑρμηνεύεται» ἐμπεριέχει καὶ ἐξηγεῖ ὅλη τὴν κακοδοξία «ἀντὶ-οἰκουμενιστῶν» τε καὶ οἰκουμενιστῶν! Ἡ ἁγία Γραφὴ ἔχει ἑρμηνευτεῖ θεοπνεύστως ἀπὸ τοὺς ἁγίους Πατέρες καὶ οἱ ἅγιοι Πατέρες δὲν ἑρμηνεύονται ἀπὸ κανέναν, παρὰ μόνον ἀπὸ ὅλους μας πρέπει νὰ γίνεται ὑπακοὴ εἰς αὐτούς!!! Καὶ αὐτοὶ ποὺ ἀποτειχιζόμαστε μήτε τοὺς ἁγίους Πατέρες «ἑρμηνεύουμε» μηδὲ τὴν ἁγία Γραφὴ «ἐπανερμηνεύουμε» καὶ σὲ καμμία περίπτωση δὲν ἐφευρίσκουμε δική μας θεολογία καὶ θεωρία, ὅπως καὶ δὲν «δημιουργοῦμε» Σύνοδο, ἀλλὰ ἑπόμενοι τοῖς ἁγίοις πατρᾶσι λόγοις καὶ ἔργοις, αὐτὴ τὴν ὑπακοὴ κάνουμε∙ γι’ αὐτὴ τὴν ὑπακοὴ λοιδωρούμεθα∙ γι’ αὐτὴν τὴν ὑπακοὴ προπηλακιζόμεθα∙ γι’ αὐτὴ τὴν ὑπακοὴ ἐκδιωκόμεθα ἀπὸ τὴν περιώνυμη Σύναξη τῶν Κληρικῶν καὶ Μοναχῶν!...


Ἡ ἐπανερμηνεία τῆς ἁγίας Γραφῆς καὶ ἡ ἑρμηνεία τῶν ἁγίων Πατέρων εἶναι οἱ νεωτερισμοὶ τῆς παναιρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ μὲ τὴν ἀναβίωση πάντων τῶν αἱρέσεων, ποὺ νεoπατερικῶς καὶ μεταπατερικῶς καλλιεργοῦνται στὶς ἁλωμένες πλέον ἀπὸ τὴν ἑωσφορικὴ Νέα Ἐποχὴ τοῦ Ἀντιχρίστου πανεπιστημιακὲς θεολογικὲς σχολές, ὅπουἐκτὸς ἐλαχίστων ἐξαιρέσεων, μετρουμένων εἰς τὰ δάκτυλα τοῦ ἑνὸς χεριοῦἔχουν ἐγκατασταθεῖ οἱ ἀντίχριστες δυνάμεις τοῦ διαχριστιανικοῦ Οἰκουμενισμοῦ καὶ τοῦ διαθρησκειακοῦ Συγκρητισμοῦ. Καὶ ὅσο κέντρο τῆς Ὀρθοδόξου Πίστεώς μας καθίστανται οἱ θεολογικὲς σχολὲς καὶ οἱ πανεπιστημιακοὶ θεολόγοι-καθηγητὲς τόσο ὁ λαὸς τοῦ Θεοῦ θὰ βουλιάζει στὴν παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καὶ θὰ ἀφανίζεται στὴν ἀπώλεια.


2. «...ἡ Ἱερὰ Μητρόπολή μας ἀποδεικνύει ἐν τῇ πράξει, ὅτι ἔχει κάθε διάθεση ‘’γιὰ περαιτέρω ἔρευνα καὶ μελέτη’’ τοῦ ἀμφιλεγομένου αὐτοῦ ζητήματος...»: Καὶ ἡ διατύπωση «γιὰ περαιτέρω ἔρευνα καὶ μελέτη» ἀποκαλύπτει φοβερὰ πράγματα. Διότι ὑπονοεῖ ὅτι ἡ ἑρμηνεία τοῦ ἱ. Εὐαγγελίου ἀπὸ τοὺς ἁγίους Πατέρες, τὸ βίωμα τῆς ἱ. Παραδόσεως, ἡ ἁγιοΠατερικὴ Διδασκαλία καὶ Πρακτικὴ δὲν εἶναι ἀρκετὰ καὶ ἱκανὰ πνευματικὰ ἐφόδια τῶν Ὀρθοδόξων Χριστιανῶν γιὰ νὰ διαφυλάξουν αὐθεντικὴ καὶ ἀνόθευτη τὴν Ὀρθόδοξη Πίστη καὶ γιὰ νὰ διαφεντεύσουν τὴν ἐπὶ γῆς στρατευομένη Ἐκκλησία Του καὶ ὅτι δὲν ἀρκεῖ ἡ πακοή μας εἰς αὐτά. Ἀντιθέτως εἰσάγουν τὸν νεωτερισμὸ τῆς «περαιτέρω ἔρευνας καὶ μελέτης», ὄχι μὲ τὴν ἔννοια τῆς ἀναζητήσεως στὰ νάματα τῆς Ὀρθοδόξου Πίστεώς μας τῆς στάσεώς μας ἔναντι τῶν αἱρέσεων καὶ τῶν αἱρετικῶν, ἀλλὰ μὲ τὴν ἔννοια τῆς ἐπανερμηνείας τοῦ ἱ. Εὐαγγελίου καὶ τῆς ἑρμηνείας τῶν ἁγίων Πατέρων, ὅπως εἰς τὸ ἀνωτέρω ἀναφέρθηκε!


Καὶ ἀπὸ ποιούς; Ἀπὸ τοὺς καθεστωτικοὺς καὶ θεσμικοὺς στηλοβάτες, θιασῶτες καὶ παρατρεχαμένους τοῦ αὐθαίρετου καὶ αὐταρχικοῦ καὶ ὁλοκληρωτικοῦ καθεστῶτος τῆς Δεσποτοκρατίας, τοὺς «ἀντὶ-οἰκουμενιστὲς» τοῦ βολέματος, τῆς ἀπραξίας, τῆς ἀναμονῆς, τοῦ συμβιβασμοῦ, τῆς φυγομαχίας... Ἀπὸ αὐτοὺς ποὺ ἀναπαράγουν τὸ καθεστὼς τῆς Δεσποτοκρατίας στὸν ἀντὶ-οἰκουμενιστικὸ χῶρο, τοῦ ὁποίου αὐθαιρέτως καὶ αὐτοκλήτως ἡγοῦνται χάριν τῶν βαρέων ὀνομάτων καὶ ἀξιωμάτων τους, ἀποβάλλοντας καὶ περιθωριοποιώντας ὅλους, ὅσοι τοῖς ἁγίοις πατρᾶσι πειθόμενοι ἀποτειχίζονται καὶ προβάλλουν καὶ ὑπεραμύνονται τῆς Ἀποτειχίσεως. Ἀλλὰ ἡ Δεσποτοκρατία εἶναι ποὺ γεννᾶ καὶ καλλιεργεῖ καὶ ὑποθάλπει πᾶσα αἵρεση καὶ κακοδοξία καὶ πᾶν σκάνδαλο ἠθικὸ καὶ οἰκονομικὸ μέσα στὴν Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ καὶ Ἐκκλησία μας!...





Ὡστόσο, παρὰ τὴν οὐσιαστικὴ κατάργηση τοῦ ιε΄ Κανόνος τῆς ΑΒ Οἰκ. Συνόδου, παρὰ τὴν σταθερὴ ἀπαξίωση τοῦ ἱερομονάχου π. Εὐθυμίου καὶ παρὰ τὸν προπηλακισμὸ τῶν Ἀποτειχισμένων Ὀρθοδόξων Χριστιανῶν ἐκ μέρους τοῦ π. Παύλου καὶ τοῦ Πειραιῶς κ. Σεραφεὶμ καὶ ἐκείνων ποὺ στιχοῦνται μαζί τους, οἱ Ἀποτειχισμένοι ἀποδεχόμεθα τὴν πρόκληση καὶ ἀπαντᾶμε θετικά.


Γνωρίζουμε ὅμως ὅτι καμμία Ἡμερίδα ἢ καὶ καμία Σύνοδος ἀκόμη, τοπικὴ ἢ οἰκουμενική, μήτε τὴν δικαιοδοσία μηδὲ τὸ κύρος ἔχουν μὲ νομικισμοὺς καὶ σχολαστικισμοὺς καὶ ὀρθολογισμοὺς νὰ ἀνατρέψουν τὸ ἱ. Εὐαγγέλιο, τὴν ἱ. Παράδοση, τὴν ἁγιοΠατερικὴ Διδασκαλία καὶ Πρακτική, τοὺς ἱ. Κανόνες!... Αὐτὲς οἱ «ἁρμοδιότητες» εἶναι αὐθαιρεσίες καὶ ἀνοσιουργήματα μόνον τοῦ Πάπα!!! Ἐκτὸς καὶ ἂν ζήλωσαν τὴν «δόξαν» αὐτοῦ...  Καὶ ὅποια ἀποφασίσει ἐναντίον τῆς Ἀποτειχίσεως, ληστρικὴ θὰ ἀναδειχθεῖ∙ ἐνῶ ὅποιος ἀπιβάλει τὴν κατάργηση τοῦ ιε΄ Κανόνος τῆς ΑΒ Συνόδου ―τὸν ὁποῖον ἐπικύρωσαν ὅλες οἱ ἑπόμενες τοπικὲς καὶ οἰκουμενικὲς Σύνοδοι― ἐπικατάρατος θὰ εἶναι εἰς τοὺς αἰῶνας!!!


Καὶ εἰς ὅ,τι ἀφορᾶ εἰς τὰ διαδικαστικὰ θέματα μιᾶς ἐνδεχομένης τέτοιας Ἡμερίδας, ἐκτὸς τῶν ὅρων καὶ τῶν προϋποθέσεων ποὺ εὐστόχως καὶ εὐλόγως θέτει ὁ ἱερομόναχος π. Εὐθύμιος Τρικαμηνᾶς, πρέπει νὰ προστεθεῖ καὶ ἡ ἰσότιμη συμμετοχὴ τῶν Ἀποτειχισμένων εἰς τὴν Ὀργανωτικὴ Ἐπιτροπὴ τῆς Ἡμερίδας καὶ εἰς τὴν διεξαγωγὴ τῶν ἐργασιῶν της, τὴν σύνταξη τῶν πορισμάτων της, τὴν ἔκδοση τῶν πρακτικῶν της κ.λπ.


Λαυρέντιος Ντετζιόρτζιο

18 σχόλια:

  1. Κ.Λαυρέντιε , το να προσπαθείτε δραττόμενος από ένα φραστικό λάθος , να αποδώσετε διάθεση επανερμηνείας της Αγίας Γραφής και των Αγίων Πατέρων κατά το πρότυπο των οικουμενιστών , είναι πέρα από κάθε φαντασία, έχετε χάσει κάθε μέτρο ρεαλισμού Ολοι προσπαθούμε επικαλούμενοι τον φωτισμό του Αγίου Πνεύματος και με την βοήθεια των Πατέρων να κατανοήσουμε την Αγία Γραφή Μήπως οι Αγιοι Πατέρες άδειασαν όλη τη σοφία τους στο κεφάλι κάποιων και δεν χρειάζονται ΄΄περαιτέρω ΄΄προσπάθεια; Εσείς ερμηνεύετε τον 15ο κανόνα σύμφωνα με τους Πατέρες και τελικά τον ερμηνεύετε όπως θέλετε Δεν θα πρέπει να γίνει μία ΄΄περαιτέρω΄΄ προσπάθεια να κατανοήσουμε και τους ιερούς κανόνες και την Αγία Γραφή και τους Πατέρες; Κανείς δεν αυτοχρίεται ηγέτης η λαϊκή συνείδηση τον καθιστά ηγέτη και δεν είναι αυτό το ζητούμενο Ωρα είναι τώρα να εμπλακούμε σε θέματα ηγεσίας !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γιατί ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΑΝ την Ημερίδα

    για το ΔΙΑΤΑΓΜΑ των ΜΕΔΙΟΛΑΝΩΝ

    με την Ημερίδα για την ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ;


    Είναι αδελφοί μου, αδιανόητα, όσα τεκταίνει η "Ιερά" Μητρόπολις Πειραιώς. Μάθαμε ότι φαγώθηκαν εκεί στον Πειραιά, με την αρωγή της Συνάξεως της Γατζέας (π. Θεόδωρου και Γεωργίου) να πραγματοποιήσουν Ημερίδα με αφορμή 1700 έτη από της εκδόσεως του Διατάγματος των Μεδιολάνων.
    Η πρώτη ημερομηνία διεξαγωγής της Ημερίδας ήταν το Μάϊο 2013. Ο Μάϊος πέρασε και η Ημερίδα δεν έγινε, ίσως γιατί κάποιος από το Φανάρι τους τράβηξε το αυτί.
    Όρισαν νέα Ημερομηνία κάπου στον μήνα Οκτώβριο.
    Κατόπιν μάθαμε από στέλεχος της Μητρ. Πειραιώς ότι ούτε αυτή θα γίνει στο στάδιο Ειρήνης και Φιλίας, με αποτέλεσμα να δυσανασχετήσουν με τα καμώματα του Πειραιώς οι πανεπιστημιακοί πρωτοπρεσβύτεροι.
    Γιατί δεν την κάνουν; Τελικὰ πολύ φοβούνται το ΧΕΡΙ του ΦΑΝΑΡΙΟΥ! Είναι πολύ βαρύ για την συμβιβαστική τακτική τους.
    Και τι σοφίστηκαν; Να κάνουν Ημερίδα για την ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ, με σκοπό να ικανοποιήσουν το Φανάρι, γιατί στην Ημερίδα αυτή θα συνέτριβαν τον π. Ευθύμιο (4 πανεπιστημιακοί εισηγητές εναντίον του μονότατου Τρικαμηνά!).
    "Μ' ένα σμπάρο δυό τρυγόνια". Όχι μόνο δεν θα δυσαρεστούσαν Βαρθολομαίο, αλλά θα εξουδετέρωναν και τον π. Ευθύμιο!
    Όμως ο π. Ευθύμιος, τους χάλασε τα σχέδια, καλώντας συνήγορό του τον Μητροπολίτη Ράσκας ΑΡΤΕΜΙΟ, που ούτε τον ίσκιο του δεν θέλει να βλέπει το ΦΑΝΑΡΙ. Γι' αυτό, παρόλο που τον πρότεινε ο π. Ευθύμιος,
    δεν Τ Ο Λ Μ Η Σ Α Ν να το ανακοινώσουν,
    αλλά ανέφεραν, αντί για τον ΑΡΤΕΜΙΟ ως δεύτερο ομιλητή, δίπλα στον Τρικαμηνά τον θεολόγο Σημάτη χωρίς να τον ρωτήσουν!
    Αν μάθω άλλες εξελίξεις θα σας ενημερώσω!
    Ιωάννης

    Από αναβολή σε αναβολή, λοιπόν.
    Αν και πάλι ματαιώσουν την νέα Ημερίδα θα χάσουν κάθε αξιοπιστία και θα γελά μαζί τους και το παρδαλό κατσίκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν στρίβουμε όλοι δια του Χρυσοστόμου Σμύρνης , που μπορεί να εκτονώσει τα πράγματα ; Γιατί ένα συνέδριο για την αποτείχιση θα είναι το ΄΄έλα να δείς΄΄ Στίς κλωτσιές ενός μικρού παιδιου και στην προκειμένη περίπτωση οι αποτειχισμένοι νηπιάζουν δεν μπορείς να κάνεις τίποτα άλλο παρά να δείχνεις οτι κατατροπώθηκες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι ειναι ολα αυτα που μας ανακοινωνετε;
    Εγιναν τετοιες γελοιοτητες απο τους ΣΙΓΟΝΤΑΡΟΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ της Γαζεας;
    Μακρυα απο μας τους εφ' ορου ζωης Αποτειχισμενους
    Εμεις δεν θα επιστρεψουμε εις το ιδιον εξεραμα.
    Ευλογια και δυναμι των Σιγονταροοικουμενιστων, ο ΑΡΧΙΑΙΡΕΣΙΑΡΧΗΣ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ,
    που ΟΛΟΙ μαζι του ψαλλουν στις μητροπολεις τους:

    Εις πολλα ετη ....αρχιαιρεσιαρχα μας.
    Εις πολλα ετη.

    Το σκιτσο που ετοιμαζουμε αυτο παρουσιοαζει.
    Την σημερινη απτη, πραγματικοτητα.
    Ολα τα πατριαρχεια και ολες οι Εκκλησιες σε ολοκληρο τον πλανητη Γη, να υμνολογουν εναν ΑΡΧΙΑΙΡΕΣΙΑΡΧΗ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ.
    Φαινομενο πρωτοφανες στην ιστορια της Εκκλησιας.
    Αληθεια ΠΑΡΑΦΡΟΝΗΣΑΜΕ, ή επειδη περιφρονησαμε ΠΑΡΑΦΡΟΝΗΣΑΜΕ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Με έχει εξοργίσει ο απαράδεκτος τρόπος με τον οποίο ο κ. Ντετζιότζιο καταφέρεται εναντίον του Μητροπολίτη Πειραιώς. Τις αμέσως επόμενες ημέρες, δημοσίως, θα του δώσω την δέουσα απάντηση, σπάζοντας 4 χρόνια σιωπής. Και η υπομονή έχει τα όριά της.

    Κερμενιώτης Βασίλειος,
    πρώην Γραμματέας της Φιλορθοδόξου Ενώσεως Κοσμάς Φλαμιάτος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. οσοι ασχολεισθε με τον πειραιως σιγουρα θα χασετε τα μυαλα σας ειναι μια ΒΑΒΕΛ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αγαπητε μου Βασιλη.Καλο θαναι να στειλης το κειμενο σου στον ιδιο τον κ. Λαυρεντιο και οχι να το δημοσιοποιησης.Μην ανοιγεις προβληματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οδυσσέα άφησε τον να τα πει δημόσια να δουμε αν έχει δίκαιο και να ξέρουμε αν θα πρέπει και πόσο πρέπει να εμπιστευόμαστε τον Λαυρέντιο Ντετζόρτζιο.Αν δεν το δημοσιεύσεις και μόνο αυτά που μας είπε θα μας κάνουν διστακτικούς απεναντί του. Αν το δημοσιεύσεις μπορεί να μην συμφωνήσουμε με τον κ. Κερμενιώτη. Αν όμως δεν το δημοσιεύσεις οι σκιές θα μείνουν και οι δισταγμοί μας.

      Διαγραφή
    2. Οδυσσέα καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται. Οι δισταγμοί σου μας κάνουν να πιστεύουμε ότι φοβάσαι και ότι έχουν αλήθεια αυτά που θέλει να πει ο κ.Κερμενιώτης.

      Διαγραφή
  8. Πολύ καλή και ειρηνική τοποθέτηση. Καλύτερα να σταματήσει εδώ αυτή η διαμάχη για το καλό της Εκκλησίας. Κουραστήκαμε πια να παρακολουθούμε τις αντιπαραθέσεις. Ας πάρει ο καθένας τον δρόμο που θέλει κι ας κοιτάξουμε τα πάθη μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αγαπητέ "ανώνυμε" των 5:47, δεν πρόκειται για αντιπαραθέσεις που έχουν να κάνουν με προσωπικές διαφορές. Ακριβώς, "για το καλό της Εκκλησίας" θα δημοσιεύσω το κείμενο αυτό, το οποίο θα μιλάει τη γλώσσα της αλήθειας και θα περιέχει ισχυρή τεκμηρίωση.
    Τα "προβλήματα", κ. Οδυσσέα, τα προκαλούν άλλοι και όχι εγώ. Και θα σας παρακαλέσω να το δημοσιεύσετε, όπως δημοσιεύετε όσα κείμενα σάς στέλνουν οι κύριοι Ντετζιόρτζιο και Σημάτης.

    Κερμενιώτης Βασίλειος,
    πρώην Γραμματέας της Φιλορθοδόξου Ενώσεως Κοσμάς Φλαμιάτος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εχω λαβει και εμειλ και πολλοι με παρακαλουν να μην επιτρεψω να ανοιξουν αντιπαραθεσεις παλαιων και νεων Φλαμιατων.
    Εχουμε τους Σιγονταροοικουμενιστας,εχουμε τους Κρυπτοοικουμενιστας, εχουμε τους Οικουμενιστας, εχουμε τους Βοθροτζηδες Α και Β και Γ.
    Ας σταματησουμε να ανοιγουμε μετωπα γιατι θα ....κλαταρουμε.
    Νομιζω ειναι συνετο να μην δωσουμε συνεχεια.
    Σε παρακαλω, αγαπητε μου Βασιλη, η Αποτειχισι ειναι το πιο φιλελευθερο ιστολογιο και δημοσιευει σχεδον τα παντα, οχι ομως μεταξυ μας αντιπαραθεσεις, αν και για την συγκεκριμμενη περιπτωσι, ειδικα αυτον τον καιρο - καποιοι γνωριζουν - θα επρεπε να ενδωσω και να δημοσιευσω το υπο συνταξι κειμενο σου.
    Αλλα πρεπει να υπερβουμε τα παθη μας και να συνεχισουμε τον ιερο και αγιο αγωνα της ΑΛΗΘΕΙΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ποιοι ειναι οι Βοθροτζήδες Α, Β Γ;

      Διαγραφή
    2. Ενας είναι ο Βόρθος. ο Πατρινος

      Διαγραφή
    3. Τελικά εχετε δίκαιο κυρ Οδυσσέα. Υπάρχει και η ΒΟΡΘΟΛΟΓΙΑ ΜΕΣΟΠΕΛΑΓΑ!

      Διαγραφή
  11. Ουσιαστικά, κ. Οδυσσέα, μού λέτε ότι δεν πρόκειται να δημοσιεύσετε το κείμενό μου. Λυπάμαι πολύ, γιατί το, όντως, πλέον φιλελεύθερο ιστολόγιό σας θα κάνει προληπτική λογοκρισία. Ο κ. Ντετζιόρτζιο, λοιπόν, έχει το «δικαίωμα» να κρίνει και να μαστιγώνει τους πάντες –ενίοτε με πολύ ιταμό και απαξιωτικό τρόπο- αλλά αυτόν δεν επιτρέπεται να του ασκήσει κριτική κανένας! Τέτοια αξίωση ούτε οι άγιοι δεν είχαν ζητήσει για τον εαυτό τους! Σάς εξήγησα ότι αυτά που θα γράψω δεν έχουν να κάνουν με προσωπικά ζητήματα, “διαμάχες”, κ.λ.π. Θα είναι για το συμφέρον της Εκκλησίας και θα εδράζονται σε συμπαγή επιχειρηματολογία, γεγονότα και ντοκουμέντα. Βέβαια, αυτά που θα γράψω τα γνωρίζετε. Τα έχουμε συζητήσει εδώ και χρόνια. Τα γνωρίζει και ο π. Ευθύμιος Τρικαμηνάς και τα πνευματικά του παιδιά. Γι’ αυτό και έχετε όλοι σας ευθύνη απέναντι στο Θεό, γιατί ενώ γνωρίζετε «ποιήσατε την νήσσαν» και εφαρμόσατε το ρητό «ο σκοπός αγιάζει τα μέσα», το οποίο, όμως, είναι ξένο με την ορθόδοξη Παράδοση, αλλά οικείο στον Παπισμό. (Ελπίζω, τουλάχιστον, να δημοσιεύσετε το σχόλιό μου και να μην κάνετε λογοκρισία και σ’ αυτό!)

    Κερμενιώτης Βασίλειος, kermeniotis_b@yahoo.gr
    πρώην Γραμματέας της Φιλορθοδόξου Ενώσεως Κοσμάς Φλαμιάτος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΌΧΙ ΔΕΝ ΕΙΠΕ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙ.
      Είπε ότι ενώ δεν θέλει ο Οδυσσέας παρα το ότι δεν θέλει , αυτός θα ενδώσει και θα το δημοσιεύσει. Το λέει με σαφήνεια στο σχόλιο του 19 Σεπτεμβρίου 2013 - 4:53 μ.μ..
      "αν και για την συγκεκριμμενη περιπτωσι, ειδικα αυτον τον καιρο - καποιοι γνωριζουν - θα επρεπε να ενδωσω και να δημοσιευσω το υπο συνταξι κειμενο σου."

      Διαγραφή
  12. Εσείς δεν καταλάβατε καλά, αγαπητέ ανώνυμε της "21ης Σεπτεμβρίου 2013 - 11:35 π.μ.". Ο κ. Τσολογιάννης ήταν σαφής.
    Τώρα, από τη στιγμή που μόνο η «Αποτείχιση» ανάρτησε τα κείμενα του κ. Λαυρέντιου εναντίον του Πειραιώς, δεν κρίνω σωστό να δημοσίευσω κείμενο μέσα από άλλα ιστολόγια.
    Εφ' όσον μόνο ένας επίσκοπος βρέθηκε -σε σύνολο 80!- να εναντιωθεί στον Οικουμενισμό, εσχάτως, αφ' ενός με το 76σέλιδο κείμενο-καταπέλτη που κατονομάζει τον Πατριάρχη και ουσιαστικά είναι μήνυση σε βάρος του, και αφ' ετέρου με το αίτημά του να συγκληθεί εκτάκτως η Ιεραρχία για να καταδικάσει την εν λόγω αίρεση, θα πρέπει αυτόν τον άνθρωπο -παρ' όλα τα λάθη του- να τον στηρίξουμε και όχι να τον μαστιγώνουμε. Δεν είναι σοβαρά πράγματα αυτά.

    Κερμενιώτης Βασίλειος

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου