Κυριακή 10 Μαρτίου 2013

Η ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΛΗΘΕΙΑ
 
 
Παψτε να πιστευετε τους ΨΕΥΤΕΣ
 
                        

 



Σὲ ἀπογευματινὴ δημοσιογραφικὴ ἐκπομπή, ἡ ὁποία μεταδόθηκε στὶς 17.11.2012 ἀπὸ κρατικὸ τηλεοπτικὸ σταθμὸ μὲ τὴν εὐκαιρία τοῦ ἐορτασμοῦ τῆς ἐπετείου τοῦ Πολυτεχνείου, οἱ μετέχοντες σ’ αὐτή, δημοσιογράφοι καὶ ἄλλοι, ἀναφέρθηκαν, μεταξὺ ἄλλων, καὶ στὸ θέμα τῶν παρεμβάσεων τῆς δικτατορικῆς Κυβερνήσεως τῆς 21ης Ἀπριλίου στὸν εὐαίσθητο χῶρο τῆς Ἐκκλησίας. 
Θὰ θέλαμε, μὲ ἐντελῶς καλόπιστη διάθεση, νὰ ἐπισημάνουμε, πρὸς ἀποκατάσταση καὶ μόνο τῆς ἀληθείας, τὶς σοβαρὲς ἀνακρίβειες ποὺ διατυπώθηκαν, εἰδικά γιὰ τὸ θέμα τῆς ἐκλογῆς τοῦ μακαριστοῦ Ἱερωνύμου τοῦ Α΄ ὡς Ἀρχιεπισκόπου Ἀθηνῶν.
     




Καὶ σὲ ὅ,τι ἀφορᾶ στὴν πληροφόρηση ἀπὸ τὸν παρουσιαστὴ καὶ τοὺς συμπράττοντες δημοσιογράφους, θὰ μποροῦσε κανείς, χωρὶς βέβαια αὐτὸ νὰ τοὺς ἀπαλλάσσει, νὰ ἀποδώσει αὐτὲς τὶς ἀνακριβεῖς τοποθετήσεις σὲ πλημμελῆ καὶ βεβιασμένη ἐνημέρωσή τους, δικαιολογημένη ἴσως καὶ ἀπὸ τὴν κοσμικὴ ἰδιότητά των ὡς δημοσιογράφων. Σὲ ὅ,τι ὅμως ἀφορᾶ στὶς τοποθετήσεις ποὺ διατύπωσε ὁ παριστάμενος Μητροπολίτης, ἐνεργὸ μάλιστα μέλος τῆς Ἱεραρχίας, ἡ παρατήρησή μας εἶναι ὅτι ὁ ἴδιος θὰ ἔπρεπε νὰ εἶναι ἰδιαίτερα προσεκτικὸς στὴν παράθεση τῶν ἀπόψεών του.
     




Εἰπώθηκε, μεταξὺ ἄλλων, ὅτι ἡ δικτατορικὴ Κυβέρνηση «ἐπέβαλε» στὴν τότε Σύνοδο τὴν ἐκλογὴ τοῦ Ἀρχιμανδρίτη Ἱερώνυμου Κοτσώνη ὡς Ἀρχιεπισκόπου Ἀθηνῶν, στὸν ὁποῖον μάλιστα οἱ πάντες ἀπέδωσαν ἀβασάνιστα καὶ τὸν χαρακτηρισμὸ τοῦ «ἐκλεκτοῦ τῆς χούντας»!! Ἐπὶ πλέον, ὁ Μητροπολίτης μετέφερε καὶ τὴν πληροφορία («φήμη», ὅπως ὁ ἴδιος τὴν χαρακτήρισε) ὅτι οἱ πρωταγωνιστὲς τῆς δικτατορίας ἐπισκέφθηκαν τὰ μέλη τῆς τότε Συνόδου καὶ «θέσαντες τὸ πιστόλι στὸ τραπέζι» ἀπαίτησαν τὴν ἐκλογὴ τοῦ Ἱερωνύμου ὡς Ἀρχιεπισκόπου. Τὰ γεγονότα ὅμως καὶ οἱ ἀψευδεῖς μαρτυρίες, ὡς πρὸς τὸ προταθὲν πρόσωπο, ἔρχονται νὰ ἀνατρέψουν αὐτὲς τὶς ἀνακρίβειες καὶ νὰ ἀποκαταστήσουν πλήρως τὴν ἀλήθεια.
     




Καί ἐρωτᾶται: Ἦταν λοιπὸν ὁ μακαριστὸς Ἱερώνυμος ἐκλεκτὸς τῆς δικτατορίας; Ἡ ἀπάντηση εἶναι σαφής: ΟΧΙ. Ὁπωσδήποτε ΟΧΙ. Μία τέτοια ὅμως κατηγορηματικὴ καὶ ἀνεπιφύλακτη ἀπάντηση καταλείπει στὸν ἀναγνώστη (καὶ δικαιολογημένα) εὔλογες ἀμφιβολίες, ἂν δὲ συνοδεύεται καὶ ἀπὸ ἀποδείξεις. Καὶ τοῦτο γίνεται, ὄχι γιατί ὁ μακαριστὸς Γέροντας ἔχει ἀνάγκη ἀπὸ τὴ δική μας συνηγορία, ἀλλὰ γιὰ ἕνα καὶ μόνο σκοπό: Γιὰ νὰ διαλυθεῖ ἐπιτέλους ὁ μύθος, ὁ ὁποῖος σκόπιμα δημιουργήθηκε καὶ ὕποπτα συντηρήθηκε μέχρι καὶ τὶς ἡμέρες μας.
     




Και ἰδοὺ οἱ ἀποδείξεις:
     


1. Ὁ διαπρεπὴς Πανεπιστημιακὸς καθηγητὴς τῆς Θεολογίας καὶ μέλος τῆς Ἀκαδημίας Ἀθηνῶν κ. Μάρκος Σιώτης παρέστη στὴν κρίσιμη ἐκείνη συνεδρία τῆς Ἀριστίνδην Συνόδου τοῦ 1967 ὡς Βασιλικὸς Ἐπίτροπος, διορισμένος ἀπὸ τὴν προηγούμενη δημοκρατικὴ Κυβέρνηση καὶ ὄχι ἀπὸ τὸ δικτατορικὸ καθεστώς. Ἀργότερα, κατὰ τὸ 1989, ὁ κ. Σιώτης, σὲ ἐπίσημη ὁμιλία του στὸ βῆμα τῆς ἐδῶ «Ἀρχαιολογικῆς Ἑταιρείας» εἶπε μεταξὺ ἄλλων καὶ τοῦτα τὰ σπουδαῖα: «Ἡ διαδικασία τῆς ἐκλογῆς τοῦ νέου Ἀρχιεπισκόπου εἶχε ὁλοκληρωθεῖ, ὅταν ὁ κλητὴρ τῆς Ἱερᾶς Συνόδου ἐνεφανίσθη καὶ εἶπεν ὅτι εἰς τὸ Γραφεῖον τοῦ Προέδρου ἦλθαν οἱ συνταγματάρχαι Γ. Παπαδόπουλος, Στ. Παττακὸς καὶ Ν. Μακαρέζος καὶ παρακαλοῦν νὰ διακοπῆ ἐπ’ ὀλίγον ἡ συνεδρία γιὰ νὰ ἀνακοινώσουν κάτι εἰς τὸν προεδρεύοντα»...
 Ὅταν κατόπιν συνήντησε (ὁ κ. Σιώτης) τὸν προεδρεύοντα καὶ τὸν ἐρώτησε τί ἤθελαν οἱ ἐπισκέπτες, ἔλαβε τὴν ἀπάντηση ὅτι εἶχαν ἔλθει γιὰ νὰ παρακαλέσουν τὰ μέλη τῆς Ἱερᾶς Συνόδου νὰ προτιμήσουν κατὰ τὴν ἐκλογὴ τὸν Σεβασμιώτατο, τότε, Μητροπολίτη Καστορίας Δωρόθεο. ΄
Ελαβαν, ὅμως, τὴν πληροφορία ὅτι ἡ ἐκλογὴ εἶχε τελειώσει.
     




2. Ὁ στρατηγὸς Στυλιανὸς Παττακός, ἕνας ἀπὸ τοὺς τρεῖς Πρωτεργάτες τῆς δικτατορίας τῆς 21ης Ἀπριλίου, σὲ πολὺ μεταγενέστερη συνέντευξή του (2001) σὲ γνωστὴ ἀθηναϊκὴ ἐφημερίδα, δήλωσε καὶ τὰ ἑξῆς βαρυσήμαντα: «... Τὸν μακαριστὸν Ἱερώνυμο δὲν τὸν ἐξέλεξε ἡ ἐπανάστασις. Δὲν τὸν ἐγνώριζε κὰν... Δὲν τὸν ἐγνωρίζαμε καὶ θέλαμε κάποιον ἄλλον. Ἀλλὰ δὲν προλάβαμε. Κατὰ τὴν ἐκλογὴ τοῦ Ἱερωνύμου εὑρισκόμεθα κάπου οἱ τρεῖς μας: Παπαδόπουλος, Μακαρέζος καὶ Παττακὸς καὶ ζητήσαμε τὴν διακοπὴν τῆς διαδικασίας. 
Καί μᾶς εἶπαν ὅτι τελείωσε ἡ διαδικασία. 
Ἔχει ἤδη ἐκλεγεῖ ὁ Ἀρχιεπίσκοπος». 
Καὶ προσθέτει παρακάτω ὁ ἴδιος: «... Δὲν θέλαμε Ἀρχιεπίσκοπο ἕνα ἄγνωστο πρόσωπο, ὅπως ὁ Ἱερώνυμος... Θέλαμε τὸ Δωρόθεο, Δεσπότη Καστορίας...». 
Οἱ δυὸ αὐτὲς δηλώσεις, προερχόμενες ἀπὸ διάφορα, ἄγνωστα προφανῶς μεταξὺ των πρόσωπα, καίτοι ἀπέχουν μεταξὺ τους πολλὰ χρόνια, συμπίπτουν ἀπόλυτα στὶς περιγραφές, οἱ ὁποῖες εἶναι καὶ σαφεῖς καὶ εἰλικρινεῖς. 
Ἐκλεκτὸς λοιπὸν τῆς «χούντας» ἦταν ὁ ἀπὸ Καστορίας Δωρόθεος καὶ ὄχι ὁ μακ. Ἱερώνυμος.
     




3. Πολλὲς λεπτομερεῖς παραθέσεις γεγονότων καὶ περιστατικῶν θὰ εὕρει κανεὶς στὸ βιβλίο ποὺ ἐκδόθηκε ἀπὸ τὸν ἴδιο τὸν Ἀρχιεπίσκοπο Ἱερώνυμο μετὰ τὴν ἀπομάκρυνσή του καὶ φέρει τὸν τίτλο «Τὸ δράμα ἑνὸς Ἀρχιεπισκόπου». 
Δὲν θὰ παραθέσουμε ἀποσπάσματα ἀπὸ τὸ βιβλίο αὐτό. 
Θὰ ἀφήσουμε τὸν ἀναγνώστη νὰ τὰ μελετήσει αὐτούσια στὶς σελίδες τοῦ βιβλίου. 
Ἐκεῖ, θὰ διαπιστώσει τὸ βαθὺ πόνο καὶ τὴ μεγάλη ἀγωνία τοῦ ἁγίου αὐτοῦ Γέροντα ἀπὸ τὰ πολλὰ προσκόμματα ποὺ συναντοῦσε ἀπὸ τοὺς τότε κυβερνῶντες στὴν πορεία τοῦ μεγάλης πνοῆς ἔργου του. 
Εἶναι σὲ πολλοὺς γνωστὰ αὐτὰ τὰ γεγονότα καὶ ἀσφαλῶς αὐτὰ ἀποτελοῦν καὶ τὴν πλέον γνήσια μαρτυρία.
     




4. Καὶ κάτι τελευταῖο:Ὅλα αὐτὰ τὰ γεγονότα μὲ τὰ προσκόμματα, τὰ ἀδιέξοδα καὶ τὶς ἀγωνίες ταλαιπώρησαν πολὺ τὸν Ἀρχιεπίσκοπο. 
Ἐκλόνισαν καὶ τὴν ἤδη βεβαρημένη κατάσταση τῆς ὑγείας του. 
Καὶ πολλὲς φορὲς εἶχε ἐκφράσει τὴ βούλησή του νὰ ἀποσυρθεῖ. 
Καὶ ἐδῶ παρατηρεῖται καὶ τοῦτο τὸ παράδοξο: Στὶς προθέσεις του αὐτὲς συνάντησε τὴν ἀπόλυτη ἀντίθεση(!) ὅλων (σχεδόν) τῶν μελῶν τῆς Ἱεραρχίας, ἀκόμη καὶ ἐκείνων οἱ ὁποῖοι, ὅταν τὰ ἐκκλησιαστικὰ πράγματα ἄλλαξαν, στράφηκαν μὲ τόσο πεῖσμα καὶ μὲ τέτοια ἐμπάθεια ἐναντίον του.
 




     Στὰ παραπάνω ἀδιάψευστα καὶ ἀναντίρρητα ἀποδεικτικὰ στοιχεῖα ἐμεῖς δὲν θὰ προσθέσουμε τίποτε περισσότερο. 
Θὰ ἀφήσουμε τοὺς ἀναγνῶστες νὰ ἀξιολογήσουν ἀφενὸς τὶς ἀναπόδεικτες πληροφορίες (βλ. ἀνακρίβειες) ποὺ εἰπώθηκαν ἀπὸ τοὺς παράγοντες τῆς τηλεοπτικῆς ἐκπομπῆς καὶ ἀφετέρου τὰ οὐσιώδη ἀποδεικτικὰ στοιχεῖα τὰ ὁποῖα ἐμεῖς παραθέσαμε καὶ ἀπὸ τὴ μελέτη καὶ τὴ συνεκτίμηση αὐτῶν ἂς βγάλουν μόνοι τους τὰ συμπεράσματα.
     




Ἐμεῖς θὰ παραθέσουμε ἐπιπροσθέτως καὶ τοῦτο τὸ σπουδαῖο καὶ ἰδιαίτερα χαρακτηριστικό. 
Εἶναι οἱ δυὸ συγκλονιστικὲς ἐπιστολές, τὶς ὁποῖες εἶχε στείλει ὁ Μακαριώτατος Ἱερώνυμος ὁ Α΄ προσωπικῶς στὸν τότε δικτάτορα Γεώργιο Παπαδόπουλο, ὅταν περιῆλθαν σὲ γνώση του πληροφορίες περὶ βασανιστηρίων ἀντιφρονούντων κρατουμένων πολιτῶν. 
Δὲ θὰ σχολιάσουμε τὸ κείμενο τῶν ἐπιστολῶν. 
Τὰ ἀποσπάσματα, ποὺ θὰ παραθέσουμε, ὁμιλοῦν μόνα τους καὶ ὁμιλοῦν τόσο εὔγλωττα. 




Στὴν πρώτη ἐπιστολὴ ἔγραφε: «... Ἀφορμὴν εἰς τὸ νά σᾶς γράψω τὴν παροῦσαν μοῦ ἔδωσαν δυὸ περιστατικά, ποὺ θά σᾶς ἀναφέρω. 
Πλὴν δὲν πρόκειται διὰ τὰ μεμονωμένα αὐτὰ περιστατικά, ἀλλὰ διὰ τὸ πνεῦμα καὶ τὴν κατεύθυνσιν ποὺ τὰ προκαλοῦν... 
Αὐτὰ πού σᾶς γράφω παραπάνω, εἶναι ὅσα ἐπληροφορήθην προχθές. Δυστυχῶς δὲν εἶναι τὰ μόνα. 
Πληροφοροῦμαι ὅτι συλλαμβανόμενοι ἀξιωματικοὶ δέρονται ἀνηλεῶς, εἰς δὲ τὰς Ἐπαρχίας ὁ στρατιωτικὸς καὶ ὁ χωροφύλαξ εἶναι τὸ φόβητρον... 
Ἡ ὠμὴ βία καὶ τὸ κράτος τοῦ χωροφύλακος ὀδηγοῦν ὄχι εἰς τὴν δημοκρατίαν, ἀλλὰ εἴτε εἰς τὴν δουλείαν εἴτε εἰς τὴν ἀνατροπήν...». 




Καὶ στὴ δεύτερη ἐπιστολή, ἐπανερχόμενος στὸ ἴδιο θέμα, προσέθετε: «... Ἐκ τῶν πολλῶν καὶ πολλαχόθεν προερχομένων πληροφοριῶν ἔχω σχηματίσει τὴν πεποίθησιν, ὅτι πρόκειται περὶ συστήματος καὶ τακτικῆς, τὰ ὁποῖα ἐνθυμίζουν κομμουνιστικὰ καὶ χιτλερικὰ στρατόπεδα συγκεντρώσεως... 
Ἂν ἡ κατάστασις τῶν πολιτικῶν κρατουμένων δὲν ἀλλάξει ἄρδην, ἡ θέσις μου θὰ παύση νὰ εἶναι εἰς τὴν ὁδὸν Ἁγίας Φιλοθέης καὶ θὰ μεταφερθῆ πλησίον των...».
 Καὶ νὰ σκεφθῆ κανεὶς ὅτι ἡ τότε πνευματικὴ καὶ ἀκαδημαϊκὴ ἠγεσία τοὺς, κατὰ τὸ πλεῖστον, ἀσαφεῖς λόγους τοῦ δικτάτορα ἐπικροτοῦσε καὶ ἐπιδοκίμαζε μὲ χειροκροτήματα, διοργάνωνε μάλιστα καὶ εἰδικὲς συνεδρίες γιὰ νὰ τιμήσει τὴν ἐπέτειο τῆς 21ης Ἀπριλίου (!).
    





 ΕΠΙΜΥΘΙΟ: Ὁ Ἀρχιεπίσκοπος Ἱερώνυμος ὁ Α΄ δὲν ἦταν ὁ «ἐκλεκτὸς τῆς δικτατορίας». Καὶ τοῦτο ἀποτελεῖ πλέον γεγονὸς ἀναντίρρητο, παρὰ τὸ μύθο ποὺ κατασκευάσθηκε καὶ καλλιεργήθηκε. Ὁ μακαριστὸς Γέροντας ἔφερε ὅμως τὸν τίτλο τοῦ «ἐκλεκτοῦ». Καὶ τὸν ἔφερε δικαίως, γιατί πράγματι ἦταν «ὁ ἐκλεκτὸς τοῦ Θεοῦ καὶ ὁ ἐκλεκτὸς τῆς Ἐκκλησίας». Ἐπιτέλεσε μὲ βαθὺ αἴσθημα εὐθύνης, ἀθόρυβα καὶ μὲ φόβο Θεοῦ, ἔργο, παρόμοιο τοῦ ὁποίου δὲν ἐγνώρισε ποτὲ ἡ νεότερη Ἐλλαδικὴ Ἐκκλησία. Ὁ μακ. Ἱερώνυμος ἔγραψε πράγματι τὴ «χρυσὴ σελίδα» τῆς σύγχρονης Ἑλλαδικῆς Ἐκκλησίας. Καὶ ἔτσι θὰ τὸν ἀποδώσει ἡ ἱστορία στοὺς ἐπιγενομένους.

Ὁ Σχολιαστής           

9 σχόλια:

  1. Ο Αργυρόπουλος δεν φθάνει που είναι Πρόεδρος του Καιρού αλλά μιλά και απο πάνω, αντιμιλά στον ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΤΟΝ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟ Η.ΡΕΡΑΚΗ, που αποκαλύπτει το βρώμικο πανθρησκειακο μάθημα των Θρησκευτικών.


    http://e-theologia.blogspot.gr/2013/03/blog-post_5457.html
    http://e-theologia.blogspot.gr/2013/03/blog-post_6824.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πειράζει να προτείνουμε τον Μεσσηνίας για υποψήφιο θα ησυχάσουμε εδώ στην Ελλάδα και αυτός θα βγάλει το άχτι του...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο Θεος αξιωσε τον προφητη Μαλαχια να προφητευσει και τον ερχομο του Προδρομου του Κυριου μας Ιησου Χριστου,για την προπαρασκευη του εργου Του.Ο Ρ/Κ Αγιος και προφητης Μαλαχιας,Αρχιεπισκοπος Ιρλανδιας,το 1139 ειδε ενα περιεργο οραμα οπου του αποκαλυφθηκε το ονομα του καθε Παπα εως το τελος του κοσμου.Η προφητεια του Μαλαχια αναφερει οτι ο διαδοχος του Βενεδικτου θα ειναι ο Πετρος ο Ρωμαιος,ο 268ος Παπας.<>!!! μεθυσμενος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πάει πολύ να μας παρουσιάζουν κάποιοι το μακαριστό Ιερώνυμο σαν χουντικό και να κάνουν τουμπεκί για το διάδοχό του που ελέω λογχών Ιωαννίδη "κατέλαβε" την έδρα της αρχιεπισκοπής Αθηνών!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. 1.Κανένα από τα παραπάνω σχόλια ΔΕΝ έχει σχέση με το θέμα!Λυπάμαι,
    αλλά ΔΕ μπορώ να καταλάβω ΠΩΣ λειτουργούν οι εγκέφαλοί τους!
    2.Προς ΤΙ η ανάρτηση του συγκεκριμένου θέματος;Τι προέκυψε πάλι γύρω από το μακαριστό Ιερώνυμο;
    3.Αυτά είναι η ΠΟΛΛΟΣΤΗ φορά, που τα αναρτάτε!και ΔΕΝ καταλαβαίνω
    ΓΙΑΤΙ!!!!!!!
    4.΄Οσο για τον Ιερώνυμο,όπως ΟΛΟΙ οι άνθρωποι ΔΕΝ ήταν αναμάρτητος
    Και αντί να εγκαλεί τον αλήστου μνήμης Παπαδόπουλο θα μπορούσε να
    ΕΓΚΑΛΕΣΕΙ τον ΙΔΙΟ τον εαυτό του για τις μεθόδους,που χρησιμοποιού-
    σε ποκειμένου να κάνει "κάθαρση"στην εκκλησία.....!!Για να μην ανα-
    φερθούμε σε άλλες του ενέργειες κατά τη ΣΚΟΤΕΙΝΗ διοίκησή του σε α-
    ντίστοιχες σκοτεινές ημέρες,που "όλα τά'σκιαζε η φοβέρα και τα πλά-
    κωνε η ΣΚΛΑΒΙΑ"!!!!!!
    Υ.Γ.Ξέρω ότι ο ιστολόγος είναι λάτρης της επταετίας και ίσως να μη
    δημοσιεύσει το σχόλιό μου,αλλά λίγο με ενδιαφέρει!Ένα θα του πω μό
    νο ότι είμαι ένα χρόνο μεγαλύτερός του και την ΕΖΗΣΑ στο πετσί μου
    την εποχή!Και μη βιαστεί να με χαρακτηρίσει πολιτικά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΣΤΟΥΣ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΟΥΣ ΗΣΑΝ ΓΝΩΣΤΑ ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΤΟΥ ΑΡΧ.ΙΕΡΩΝΥΜΟΥ Α!ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΕΡΑΤΙΚΗ ΤΟΥ ΠΟΡΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΘΗΓΗΤΙΚΗ ΕΠΙΣΗΣ (ΑΣΧΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΕΛΕΞΕ).ΟΜΩΣ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΕΚΛΟΓΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΗ ΚΑΝΟΝΙΚΗ-ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΗ ΑΡΙΣΤΗΝΔΗΝ ΣΥΝΟΔΟ,ΑΠΑΡΤΙΖΟΜΕΝΗ ΜΟΝΟ ΑΠΟ "ΖΩΙΚΟΥΣ"ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ,ΗΤΑΝ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ(ΑΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΗΠΙΟΤΕΡΕΣ ΟΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ !!) ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΤΟ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΙΕΡΕΑΣ ΤΩΝ ΒΑΣΙΛ.ΑΝΑΚΤΟΡΩΝ
    ΙΑΝΝΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα μου επιτρέψει ο ΙΑΝΝΗΣ να διαφωνήσω μαζί του. Ήταν " ζωικοί" οι μακαριστοί Νικοπόλεως Στυλιανός, Ξάνθης Αντώνιος, Κασσανδρείας Συνέσιος, Ναυπακτίας Δαμασκηνός, Κυθήρων Μελέτιος, Πατρών Κωνσταντίνος που αποτελούσαν την πλειοψηφία των μελών της οκταμελούς αριστίνδην συνόδου του 1967; Μάλλον όχι! Όσον δε αφορά στο γεγονός ότι η σύνοδος που εξέλεξε το μακαριστό Ιερώνυμο ήταν αριστίνδην θα πρέπει να έχουμε υπόψην ότι η εκλογή της συντριπτικής πλειοψηφίας των μητροπολιτών της Εκκλησίας της Ελλάδος έχει την αναφορά της, εμμέσως ή αμέσως, σε κάποια αριστίνδην σύνοδο χωρίς ποτέ να τεθεί υπό αμφισβήτηση η κανονικότητά τους.
      Λ.Ν.

      Διαγραφή
  7. Μπα, σε ενοχλησε η καθαρση του Ιερωνυμου;
    Και τι επρεπε να κανη;
    Να αφηση τα ρασοφορα σκυλια να ασχημονουν δημοσια;
    Τους αλλους κατακρινεις αλλα και εσυ εισαι παραλογος.

    Οσον αφορα την Επταετια, δεν μιλω για την Δικτατορια του Ιωαννιδη, κανεις λαθος και λες ψεμματα.
    Ο κοσμος ο πολυς ηταν με τον Παπαδοπουλο και τον χειροκροτουσε παντου.
    Καμια σκλαβια και καμια φοβερα δεν υπηρχε.
    Ντροπη σου να ψευδεσαι.
    Καπου σε καποιο βρωμερο κομμα θα ανηκης και ολα τα βλεπεις μαυρα.
    Και εσυ τι επαθες τοτε;
    Μπορεις να μας πης κουκουσκιαχτη;
    Σημερα που ζουμε την Ψευτοδημοκρατια του Σφετεριστη και του προσκυνημενου και δοσιλογου Σαμαρα γιατι κρυβεσαι και δεν αποκαλυπτεις γενναιε το ονομα σου;
    Δεν μας αφηνης ψευτοχριστιανε ψευτογενναιε; Δεν μας αφηνεις με τις μπουρδες σου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πάλιν Ηρωδιάς ΜΑΙΝΕΤΑΙ πάλιν ΤΑΡΑΤΤΕΤΑΙ!!Στο έχω ξαναγράψει από τη
    γλώσσα,που χρησιμοποιείς και ΜΟΝΟ κατά των αντιθέτων-οποιωνδήποτε-
    θα με συναντήσεις στην ΚΟΛΑΣΗ!!!! Όσο για το που ανήκω λυπάμαι,που
    θα σε στενοχωρήσω,αλλά ΠΟΥΘΕΝΑ!!Κι επειδή πουθενά γιαυτό και όταν
    έκανα αίτηση για Δ/ντής σχολικής μονάδος,τα πάσης φύσεως ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥ
    ΛΑ με σαμποτάρισαν,ενώ αξίωσαν άλλη,σύζυγο μεγαλοπαράγοντα του τότε κυβερνώντος κόμματος,που ΔΕΝ ΗΞΕΡΕ να κρατήσει ούτε το απουσιο
    λόγιο του τμήματός της!Και μετά παρέλευση 5ετίας,κομματόσκυλο του ΣΥΡΙΖΑ μου είπε να μην κάνω αίτηση,γιατί ΔΕΝ είχα καμιά ελπίδα!
    Όσο για τον Παπαδόπουλο πάλι εθελοτυφλείς!Αλλά βλέπεις ΟΛΟΙ εσείς
    οι ΧΟΥΝΤΟΘΡΕΜΕΝΟΙ είσθε τόσο ΠΟΡΩΜΕΝΟΙ,ώστε δεν υπάρχει περίπτωση
    μέχρι να ΨΟΦΗΣΕΤΕ να αλλάξετε γνώμη!Όσο για τα σημερινά χάλια
    έχεις δίκιο,αλλά έχεις κι ΕΣΥ,όπως κι ΕΓΩ ΜΕΓΙΣΤΟ ΜΕΡΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ!!!
    Κάτι για επιδόματα σε είχε κατηγορήσει κάποιος σχολιαστής!
    Επίσης θα παραμείνω ΑΝΩΝΥΜΟΣ,γιατί είναι φοβερόν το εμπεσείν εις
    χείρας Θεού ζώντος,αλλά ΦΟΒΕΡΟΤΕΡΟΝ εις χείρας ΜΙΣΑΛΛΟΔΟΞΩΝ,ΥΠΟΚΡΙ-
    ΤΩΝ ΚΑΙ ΦΑΡΙΣΑΙΩΝ,που δήθεν "αγωνίζονται"για την Ορθοδοξία!!!
    Για να σε αφήσω"ήσυχο"βάλε δικελίδες ασφαλείας και τότε ούτε θα
    σε ξαναενοχλήσω ούτε θα ξαναπατήσω στην ιστοσελίδα σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου