Ἐρωτήματα ἑνός πιστοῦ
Ἄν ὄντως ἀληθεύει πώς ἀνησυχοῦν οἱ Ἱεράρχες γιά τήν ἄνοδο τῶν κομμάτων τῆς ἀριστερᾶς, θά ἤθελα μέ τήν ἰδιότητα τοῦ πιστοῦ μέλους τῆς Ἐκκλησίας, νά ἐκφράσω τίς παρακάτω ἀπορίες.
Γιατί δέν ἔχουν οἱ Ἱεράρχες τήν ἴδια ἤ καί
περισσότερη ἀνησυχία, γιά τήν ἐπικράτηση τῶν κομμάτων ΝΔ καί ΠΑΣΟΚ, πού
ὑποκρίνονται σεβασμό καί πίστη, ἐνῶ στήν πραγματικότητα προωθοῦν τήν, χωρίς
Χριστό καί κατά τοῦ Χριστοῦ, παγκοσμιοποίηση;
Πόσους νόμους ἔχουν ψηφίσει αὐτά τά δύο κόμματα κατά τῆς πίστης;
Ποιός ψήφισε τό σύμφωνο συμβίωσης;
Ποιός δέν ἀπέτρεψε ὁριστικά τήν καύση τῶν νεκρῶν;
Ποιός ἐξαθλίωσε τό μάθημα τῶν θρησκευτικῶν στά σχολεῖα;
Ποιός ἔφτιαξε τά ἄθλια βιβλία τῆς Ἱστορίας τῆς Γλώσσας κ.τ.λ.;
Ποιός δέν πληρώνει γιά τήν χειροτονία Ἱερέων;
Ποιός θεωρεῖ τήν Ἐκκλησία «φορέα»;
Ποιός προωθεῖ τήν κάρτα τοῦ πολίτη καί τό ἠλεκτρονικό φακέλωμα;
Ποιός … ποιός ….ποιός …….
Οἱ Ἱεράρχες δηλώνουν δημόσια ἕτοιμοι νά πεθάνουν γιά τήν πατρίδα!!!
Ποιός ὑπέγραψε στήν δανειακή σύμβαση τήν ἄνευ ὅρων καί ἀμετάκλητα παράδοση τῆς ἐθνικῆς ἀσυλίας;
Ποιό Θεῖο ἡ ἀνθρώπινο Δίκαιο δέχεται νά ἐξαθλιώνονται λαοί μέχρι ἐξοντώσεως, γιά τήν φιλαργυρία, τήν φιλαρχία καί τήν αἰσχροκέρδεια μιᾶς διεθνοῦς ἐλίτ;
Αὐτά τά δύο κόμματα δέν δέχτηκαν καί δέν προωθοῦν μέ ψεύδη ἀσύστολα τήν καταστροφή τῆς χώρας;
Δέχεται ὁ Θεός τά ψεύδη;
Δέν ἔκλεισαν μέ τίς συγχωνεύσεις τά σχολεῖα;
Δέν ἔκλεισαν τά νοσοκομεῖα;
Δέν ἔγινε ὁ μισός πληθυσμός ἄνεργος;
Ποῦ εἶναι τό ἐνδιαφέρον τῶν Ποιμένων γιά τό Ποίμνιο;
Φανερῶστε αὐτά τά ψέμματα καί τότε θά ἔχετε ταΐσει τόν λαό πνευματικά μέ τήν ἀλήθεια.
Θά ἔχετε δημιουργήσει τίς προϋποθέσεις γιά τήν ἀποτίναξη τῆς χρεοκρατίας, πού εἶναι δικτατορία καί καταπάτηση τοῦ Συντάγματος καί τῆς Δημοκρατίας.
Αὐτή ἡ δικτατορία μάλιστα ἐξαπλώνεται καί σέ ἄλλα κράτη καί μᾶς θυμίζει τήν παγκόσμια δικτατορία γιά τήν ὁποία ἔγραψε ὁ Γέροντας Παΐσιος.
Δῶστε τήν πνευματική τροφή πού ἔδωσε ὁ Γέροντας καί ἔτσι θά ἐμποδίσετε τήν ἔλλειψη τῆς ὑλικῆς καί δέ θά χρειάζεται νά κάνετε συσσίτια.
Ἤ μήπως νομίζετε, ὅτι εἶναι κανείς εὐτυχισμένος καί ὅτι εἶναι ἀξιοπρεπές, γιά τό πλῆθος τῶν νεόπτωχων, νά μπαίνουν στή σειρά γιά ἕνα κομμάτι ψωμί;
Ὄχι πώς εἶναι κακό νά ταΐζει κανείς τούς πεινασμένους, ἀλλά εἶναι κακό νά μή ἀξιοποιεῖ τίς δυνατότητές του, ὥστε νά ἐπικρατήσει ἡ Δικαιοσύνη καί ἡ Τιμή στούς πολῖτες τῆς χώρας μας, οἱ ὁποῖοι εἶναι ταὐτόχρονα τό ποίμνιο τῆς Ἑλληνικῆς Ἐκκλησίας.
Εἶναι κακό νά μή φροντίζει τήν πνευματική καί τήν σωματική ὑγεία καί τήν προκοπή τοῦ λαοῦ, ὅταν μάλιστα αὐτή εἶναι ἡ ἀποστολή του.
Δέν εἶναι χειρότερη καί καταστροφικότερη ἡ ὑποκρισία τῶν δύο αὐτῶν κομμάτων ἀπό τήν ἐχθρότητα τῶν κομμάτων τῆς ἀριστερᾶς;
Ἐκεῖ ξέρεις ὅτι εἶναι λύκοι, ἐδῶ ὁ λύκος παριστάνει τό πρόβατο.
Ἔτσι περνάει ἡ ἴδια κακία, χωρίς νά βρίσκεται ὁ ἀνεύθυνος ὑπεύθυνος.
Χωρίς νά φαίνεται ξεκάθαρα ἡ προδοσία.
Αὐτή ἡ καλυμμένη καί πονηρή κακία εἶναι πιό ἐπικίνδυνη. Στήν καθαρά θρησκευτική της πλευρά ἐκφράζεται μέ τόν Οἰκουμενισμό καί στήν πολιτική-κοινωνική της ἐκφράζεται μέ τήν χρεοκρατία. Αὐτά τά δύο εἶναι μεστά ψεύδους, πονηρίας καί ἀδικίας. Παρουσιάζουν τό ἄσπρο μαῦρο. Εἶναι ἡ παγκόσμια δικτατορία τῆς ἀντίχριστης παγκοσμιοποίησης. Εἶναι νά ἀπορεῖ κανείς πῶς δέν τό βλέπουν καί δέν τό κηρύττουν αὐτό οἱ Ἱεράρχες. Αὐτά καί τά δύο τά τρέφει καί τά προωθεῖ ἡ ΝΔ καί τό ΠΑΣΟΚ. Ἀλλά δέν τούς ἀνησυχεῖ αὐτό τούς Ἱεράρχες.
Ἔχασαν, λέει τό ἄρθρο, τήν νεολαία. Ἐγώ λέω πώς ἔχασαν καί τά γηρατειά. Λέω ὅτι τούς ἔχασαν ὅλους. Καί μένα πού γράφω μέ ἔχασαν καί δέν τούς ἐμπιστεύομαι. Δέν μᾶς ἔχασε ἡ πίστη καί ὁ Χριστός, ἀλλά μᾶς ἔχασε ὁ Κλῆρος πού ἔχει τά ἀνώτατα ἀξιώματα. Ὁ λόγος εἶναι ἁπλός. Δέν νοιάζονται καί δέν φροντίζουν γιά μᾶς πουθενά καί γιά τίποτα. Δέν στάθηκαν στό ὕψος τῶν περιστάσεων. Δέν ἀκολουθοῦν τό παράδειγμα τῶν Ἁγίων τῆς Ἐκκλησίας μας. Δέ μᾶς πείθουν ὅτι θέλουν τήν πνευματική καί ἐθνική μας ἀνάσταση. Τήν συντηροῦν τήν ἐξαθλίωση καί δέν ὑπάρχει σέ αὐτούς πνοή λευτεριᾶς. Πότε κέρδισε ἡ συντήρηση τῆς μιζέριας νέο ἤ γέρο;
Θά μέ καταλογίσουν καί μένα στούς ἐχθρούς τῆς Ἐκκλησίας ἄν διαβάσουν τά παραπάνω ἀλλά, μήπως ἐμεῖς, πού αὐτοί θεωροῦν ἐχθρούς, εἴμαστε ἡ Ἐκκλησία γιά τήν ὁποία θά δώσουν λόγο στόν Χριστό;
Θά τό μάθουμε στήν ὥρα τῆς Κρίσης. Ὡς τότε θά κάνουμε ἐπιλογές. Στίς ἐπιλογές ὑπάρχουν καί παρατάξεις νέες πού ἀξίζει νά τίς δοκιμάσει ὁ λαός. Πού δέν εἶναι οὔτε ἀριστερές οὔτε πονηρές. Ἡ "ΚΟΙΝΩΝΙΑ" εἶναι μιά τέτοια παράταξη καί ἴσως νά εἶναι «ἡ» Παράταξη!
Χρίστος Τσικούρας
Θεολόγος
«ΕΝΟΡΙΑΚΗ ΕΥΛΟΓΙΑ» Ἰουνίου-Ἰουλίου 2012
Τεῦχος 120
ειναι μεγαλη αμαρτια και προκλησις στον λαο σε περιοδο κρισεως ηθικης και οικονομικης οι ποιμενες να ενδυονται με πορφυραν και βυσσον, να τρεχουν απο πανηγυρη σε πανηγυρη να εχουν λυσαξει,,,,,, για μεταφορα λειψανων, ιερων εικονων χωρις να ενημερωνουν τον λαο τι χρηματα μαζεψαν και που τα διεθεσαν γιατι παλαιοτερα δεν ειχαν αυτη επιθυμια δια τα ιερα λειψανα και μετα μας φταινε τα αριστερα κομματα οπως εγραψε ο πειραιως ο κοσμος ξυπνησε δεν τρωει κουτοχαρτο,,,,,,,,, να προσγειωθουν να ειναι σαν τον ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟ ΤΟΝ ΑΕΙΜΝΗΣΤΟ και μετα να ελεγχουν τα κακως κειμενα μασωνια , οικουμενισμο ομοφυλοφιλια,,,,, γιατι αλλοιως ισχυει ΙΑΤΡΕ ΘΕΡΑΠΕΥΣΟΝ ΣΕΑΥΤΟΝ π χρυσοστομος
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπράβο πάτερ Χρυσόστομε, την ευχή Σας! Τα ίδια λέει και ο ευσεβής λαός. Ας ξεχωρίσει η εκμετάλλευση από την ευσέβεια.
ΔιαγραφήΧρονια ειχα να ακουσω ανοησιες αυτης της ολκης
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύριε Xρ. Τσικούρα καλά τα γραφόμενά σας, αλλά ο εμπνευστής της ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ π. Βασίλειος Βολουδάκης άλλα ποιεί. Προσκυνάει τούς μοιχεποιβάτες και επικοινωνεί κολακεύοντας όπως τον διώκτη και αιματοκυλίσαντα τους Λαρισαίους Αγωνιζόμενους Χριστιανούς δεσπότη Λάρισας Ιγνάτιο Λάππα. Δυστυχώς για κάθαρση στην Εκκλησία δεν μιλά κανείς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ αγώνας καταλήγει να είναι ψηφοθηρικός και εν τέλει οι Χριστιανοί πάλη να προδίδονται. Αλλά και η ευλαβέστατη παράταξη του δυστυχώς ομοίως πολιτεύεται. Ταύτα εν ολίγοις διότι σας εμπιστευτήκαμε την ψήφο μας ...
κ.Τσικούρα το ελληνικό κράτος ΔΕΝ είναι θεοκρατικό,αλλά κοσμικό!Αμ-
ΑπάντησηΔιαγραφήφιβάλλω αν ακόμη κι εσύ πιστεέις σε όσα γράφεις!Πέραν τούτου θα σου
θυμίσω ότι ο Χριστός είπε το περίφημο:"Όστις θέλει οπίσω μου ελθείν
-και συνεχίζει-ΑΠΑΡΝΗΣΑΣΘΩ ΕΑΥΤΌΝ!!! και αράτω τον Σταυρόν αυτού και ακολουθείτω μοι"!Υποχρεωτικά ΚΑΝΕΙΣ δε γίνεται σωστός πιστός,αλ
λά υποκριτής,που στην κατάλληλη ευκαιρία θα κάνει ζημιά στην πίστη
,όπως ακριβώς τα κόμματα,που προανέφερες!Όσο για την αποτέφρωση εί-
ναι ανάγκη των καιρών!Η εκκλησία οφείλει να πάρει θέση κι ο καθένας
ας ακολουθήσει αυτό που θέλει,αφού έχει ενημερωθεί για κάποιες συνέ
πειες!Δε σημαίνει όμως ότι,επειδή θα θελήσω να αποτεφρωθώ, δεν εί-
μαι και πιστό μέλος της εκκλησίας!Και μη βιαστείς να μου μιλήσεις δογματικά,γιατί τα ξέρω πολύ καλύτερα από σένα!!!!
Συμφωνώ με τα σχόλια σας στο σύνολο. Η Σήψη στην Εκκλησία, την Πολιτική αλλά και στην Ειδωλολατρεία της πλειοψηφείας του Λαού είναι ίσως μη αναστρέψιμη.
ΑπάντησηΔιαγραφή-Κ. 12:28 μία Πληροφορία για το Θέμα της Αποτέφρωσης αν ήταν δυνατόν να αναπτύξετε ετενεστέρα. Ευχαριστώ εκ των Προτέρων.
-Η Εκκλησία βρίσκετε στα Όρη και στις Οπές της Γης.
-Υπάρχει Ομόψυχο Πνεύμα για Ορθόδοξη Πολιτειακή Βυζαντινή Αναγέννηση; Οι Αιρέσεις έχουν Δηλητηριάσει σχεδόν Καθολικά τους δήθεν Έλληνες που είνε πλέον απλώς λείψανα των ειδώλων της Τελεπαρακουλούθησης... Αναμένουμε την εξ΄ύψους βοήθεια ειδάλλως το Ολοκαύτωμα!!!
ΒΓ
Καλησπέρα !
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί ο ανώνυμος αδελφός κατηγορεί τον π. Βασίλειο ότι προσκυνά μοιχρποιβάτες; Επειδή παρευρέθηκε ο τωρινός μητροπολίτης Λάρισας στην παρουσίαση του βιβλίου του; Μα στην εκδήλωση είχε παραβρεθεί και ο π. Ευθύμιος το δεξί χέρι του μακαριστού Ιγνατίου. Εξάλλου το να δείχνεις σεβασμό σε αυτούς που σε φιλοξενούν δε σημαίνει ότι τους προσκυνάς ούτε ότι παραδέχεσαι τις επιλογές τους.
Ζ.Χ.
Στα 100 σωστά σημεία θα έχει και μερικά λανθασμένα το άρθρο, φυσικό είναι. Αλλά η συλλογιστική είναι η σωστή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ καύση των νεκρών δεν είναι δογματικό θέμα, απλώς δεν είναι ανάγκη των καιρών, ίσα ίσα οι καιροί πρέπει να την αποτρέπουν διότι είναι προβληματικότερη από τον ενταφιασμό, αφού ρυπαίνει την ατμόσφαιρα με μικροσωματίδια, αιθάλη και οσμές, αυξάνει το φαινόμενο του θερμοκηπίου, και καταναλώνει άφθονη ενέργεια , πετρέλαιο. Δεν είναι και πατροπαράδοτο έθιμο σε μας, σε ἀλλες χώρες πατροπαράδοτα καίνε τους νεκρούς, στην Ελλάδα όχι, έτσι συνηθίσαμε οι ορθόδοξοι Έλληνες, με τα μνημόσυνα, τα άνθη στους τάφους των κοιμηθέντων.
Στα χωριά, τηρείται η παραδοσιακή ταφή. Αλλά ας μη νομίσει κανείς ότι στις μεγάλες πόλεις τηρείται η παραδοσιακή ταφή και ότι δεν συμβαίνει με την ανοχή της Εκκλησίας κάτι παρόμοιο με την καύση. Στη Θεσ/κη π.χ. στα κοιμητήρια αναστάσεως του Κυρίου, ακόμα και να πληρώσεις, μετά από 3 ἠ 4 χρόνια υποχρεωτικά τα λείψανα εκταφιάζονται και τα οστά καταλήγουν στο "χωνευτήρι" (προφανώς λάκκος με ασβέστη ή κάτι παρόμοιο, οπότε ποία η διαφορά ως προς την κατάληξη με την αποτέφρωση) ή, για όποιους έχουν να πληρώσουν, φυλάσσονται σε οστεοφυλάκιο με ετήσιο όμως αντίτιμο στον Δήμο.
Η Εκκλησία δεν αντιδρά στην περίπτωση του "χωνευτηρίου" που δεν διαφέρει από την αποτέφρωση στην κατάληξη του νεκρού, ούτε αντιδρά στη βίαιη και υποχρεωτική εκταφή των νεκρών, από τις δημοτικές αρχές. Κανονικά, θα έπρεπε να ενεργήσει ώστε να μην είναι υποχρεωτική η εκταφή των κεκοιμημένων, ούτε να επιτρέπεται το "χωνευτήρι" διότι ο κόσμος θέλει να τιμά τον κοιμηθέντα δικό του άνθρωπο στον τάφο του, αλλά δεν υπάρχει πλέον τάφος. Μόνο οι πλούσιοι στις μεγάλες πόλεις έχουν οικογενειακούς τἀφους.
Επίσης οι Μητροπόλεις θα έπρεπε να φορντίζουν ώστε στις μεγάλες πόλεις η κηδεία να μη στοιχίζει 3 και 5.000.000 ευρώ, με τις τελετές, τα άνθη, τα στεφάνια, τις δαπανηρές εκκλησιαστκές τελετές, να βρεθεί ένας τρόπος, ώστε οι φτωχοί να μπορούν με λίγα χρήματα να θάβουν τους κοιμηθέντες τους. Να φροντίζει δωρεάν η Εκκλησία για τα μέλη της, που κοιμήθηκαν. Αλλά ...
Ο Π. Ευθύμιος Τρικαμηνάς όσο περνάει ο καιρός θυμίζει συστημικό Πράκτορα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΒΓ