Μακαριώτατε
Επιτρέψτε μου να σας υποβάλλω ένας πολύ διακριτικό ερώτημα. Όχι μόνο σε σας, αλλά και σε όλους τους αρχιερείς:
Αλήθεια, Μακαριώτατε, ζείτε; Βλέπετε; Ακούτε; Καταλαβαίνετε; Η καρδιά σας αισθάνεται;
Και το ερώτημα αυτό, Μακαριώτατε, δεν είναι δικό μου. Βγαίνει από εκατομμύρια στόματα αγανακτισμένων, για το κατάντημα της χώρας, Ελλήνων.
Και βέβαια πολύ περισσότερο-αναδύεται το ερώτημα αυτό απ’ τις καρδιές τω πεινασμένων και των άστεγων και των άνεργων. Και των απελπισμένων νέων. Και όλων εκείνων, οι οποίοι απ’ την απόγνωση φτάνουν μέχρι και στην αυτοκτονία.
Ο καθένας απ’ τους οποίους είναι και ένας «ελάχιστος αδελφός» του Χριστού. Που βασανίζεται και σταυρώνεται. Καθώς το κατεστημένο απολαμβάνει και επαυξάνει τα άδικα προνόμιά του και τις ανέσεις σε βάρος τους.
Ίσως να μου απαντήσετε πως επανειλημμένα δείξατε την ευαισθησία σας. Με αλλεπάλληλα διαβήματα, που κάνατε από καιρού εις καιρόν.
Και ιδιαίτερα το τελευταίο διάβημά σας προς τον πρωθυπουργεύοντα εκπρόσωπο της Τριμερούς και της τρόικας των διεθνών τοκογλύφων και των ντόπιων εφιαλτών.
Καθυστερήσατε όμως επικίνδυνα, Μακαριώτατε.
Και το διάστημα της, οιονεί, της νεκροφάνειάς σας είναι εξαιρετικά μεγάλο. Ωσάν να περιμένατε να ολοκληρώσει το ιερατείο του Μαμωνά και του Σατανά σε βάρος του λαού και της πατρίδας το όργιο της πρωτοφανούς λεηλασίας.
Άλλωστε ο λαός γνωρίζει ότι τα μεταλλαγμένα αυτά ανθρωποειδή δεν βλέπουν, δεν ακούνε και δεν αισθάνονται.
Ενσαρκώνουν το ιδεώδες του προφήτη του Ναζισμού Νίτσε. Σύμφωνα με το οποίο δεν υπάρχει απλώς αντίθεση και αντιστροφή προς τις καθιερωμένες ηθικές και πνευματικές αξίες και έννοιες, αλλά πλήρης διαστροφή.
Μιλούν, για παράδειγμα, για κοινωνική αλληλεγγύη και εννοούν το γδάρσιμο του φτωχού λαού, για να ικανοποιήσουν την αδηφάγο αρπακτικότητα των τοκογλύφων.
Ή μιλούν για προστασία του πολίτη και εννοούν την προστασία του καθενός αλήτη. Έτσι ώστε να μπορεί να κλέβει ανεμπόδιστα, να ληστεύει ατιμώρητα, να ασχημονεί ασύδοτα. Και όσο αλητηριότερος είναι, τόσο πολυτιμότερος θεωρείται. Και τόσο περισσότερο προστατεύεται.
Ενώ οι πολίτες, που ζητούν να γίνουν σεβαστά το δίκιο τους και τα δικαιώματά τους, ψεκάζονται με τ’ ασφυξιογόνα και κακοποιούνται απ’ τους γερμανοτσολιάδες των εφιαλτικών κυβερνήσεων.
Ή μήπως δεν βλέπουμε ότι συστηματικά υπονομεύονται τα ηθικά και πνευματικά στηρίγματα του λαού; Ενώ προωθούνται και ευνοούνται, με νομοθετικές μεθοδεύσεις, οι εγκληματίες και το έγκλημα!
Και δεν είναι, που δεν μπορούν να ιδούν και ν’ ακούσουν οι δοσίλογοι τη φωνή του δίκιου. Είναι που δεν θέλουν.
Γιατί, πριν απ’ τους όρκους, που τυπικά και υποκριτικά δίνουν ενώπιον των εκκλησιαστικών λειτουργών, έχουν ορκιστεί, όπως φαίνεται, σε κιτάπια δολοφονικών λεσχών και καταχθόνιων στοών και συναφιών.
Συνεπώς, τα οποιαδήποτε λόγια σ’ αυτούς είναι «κώνωψ εις κέρας βοός»! Και είτε λιπόσαρκοι είτε παχύσαρκοι, είναι το ίδιο παχύδερμοι και συνειδητά ασυνείδητοι.
Και γι’ αυτό μας έφεραν ως εδώ, που μας έφεραν. Και πάνε να βάλουν τώρα και την τελική τους σφραγίδα στην προσχεδιασμένη και προαποφασισμένη καταστροφή της Ελλάδας και του λαού της…
Αν, λοιπόν, συμβαίνει να είστε όντως ζωντανός εσείς και κάποιοι άλλοι αρχιερείς, έστω και την ύστατη στιγμή, να αναλάβετε τις ευθύνες σας και την άμεσα ενεργό δράση για τη σωτηρία της πατρίδας.
Μέχρι το οριστικό ξεθεμέλιωμα του νεκροταφείου των συνειδήσεων απ’ τη Βουλή των Ελλήνων και την άμεση διεξαγωγή εκλογών. Για ν’ απαλλαγούμε απ’ τους γενίτσαρους του αποικιοκρατικού καθεστώτος και τους δολοφόνους προστάτες τους.
Όταν το 1987 ετέθη θέμα εκκλησιαστικής περιουσίας «κινήσατε γη και ουρανό». Και διοργανώσατε ογκώδη συλλαλητήρια, με πένθιμες κωδωνοκρουσίες και πύρινους λόγους.
Τώρα που τίθεται θέμα εθνικής υπόστασης και επιβίωσης πώς είναι δυνατόν να αδρανείτε και να περιορίζεστε σε λεκτικούς αφορισμούς! Χάριν, απλώς, ατελέσφορων επικοινωνιακών εντυπώσεων…
Ενώ θα έπρεπε εδώ και τώρα να συνεγείρετε κλήρο και λαό σε όλη την Ελλάδα. Μέχρις ότου εξαναγκαστούν να ξεκουμπιστούν και να γκρεμοτσακιστούν οι έμποροι των εθνών. Και η ελληνική Βουλή ν’ απαλλαγεί απ’ τα πτώματα του εφιαλτικού καθεστώτος.
Έτσι ώστε ο λαός να παύσει να αναπνέει την πτωμαΐνη των σημερινών εγκαθέτων. Και, αντί των πτωμάτων, να εκλέξει ελεύθερος τη ζωντανή αντιπροσωπεία του.
Για ν’ αντιμετωπίσει την ακάθεκτη και ακατάσχετη, βάρβαρη ναζιστική και σιωνιστική επιδρομή!
παπα-Ηλίας
Όταν το 1987 ετέθη θέμα εκκλησιαστικής περιουσίας «κινήσατε γη και ουρανό». Και διοργανώσατε ογκώδη συλλαλητήρια, με πένθιμες κωδωνοκρουσίες και πύρινους λόγους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤώρα που τίθεται θέμα εθνικής υπόστασης και επιβίωσης πώς είναι δυνατόν να αδρανείτε και να περιορίζεστε σε λεκτικούς αφορισμούς".
Σωστότατη η επισήμανση!
Είναι πάρα πολύ βαρειά κατηγορία, να χαρακτηρίζεται η ΔΙΣ μιας Εκκλησίας, ως ιερατείο του Μαμωνά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν γνωρίζω, αν υπάγεται στα "ρακά" και "μωρέ", αλλά αν η Σύνοδος μιας Εκκλησίας χαρακτηρίζεται ως ιερατείο του Μαμωνά, τότε το ιερατείο του Μαμωνά, πως θα χαρακτηριζόταν;
ΙΚ
«Έπί της Μωσέως καθέδρας εκάθισαν οί γραμματείς και Φαρισαίοι. Πάντα ούν όσα έάν είπωσιν ύμίν τηρείν, τηρείτε και ποιείτε, κατά δέ τά έργα αυτών μή ποιείτε! λέγουσι γάρ, καί ού ποιούσι»
Διαγραφή«άρα ελθών ο υιός του ανθρώπου ευρήσει την πίστιν επί της γης;»
«Ουαί δε υμίν, Γραμματείς και Φαρισαίοι υποκριταί, ότι κλείετε την βασιλείαν των Ουρανών έμπροσθεν των ανθρώπων. Υμείς γαρ ουκ εισέρχεσθε, ουδέ τους εισερχομένους αφίετε εισελθείν»
Κύριος ημών Ιησούς Χριστός.
«εγώ οίδα τούτο ότι εισελεύσονται μετά την άφιξίν μου λύκοι βαρείς εις υμάς μη φειδόμενοι του ποιμνίου. Και εξ υμών αυτών αναστήσονται άνδρες λαλούντες διεστραμμένα του αποσπάν τους μαθητάς οπίσω αυτών»
Απόστολος Παύλος.
«ουδέν δέδοικα ώς επισκόπους πλήν ένίων».
"Ἀλλὰ πολὺ τὸ διάφορον ὁρῶ τῶν τότε ποιμένων παρὰ τῶν νῦν. Ἐκεῖνοι πολεμισταί, οὗτοι φυγάδες· ἐκεῖνοι βιβλίων καλλωπισταὶ καὶ δογμάτων, οὗτοι ἱματίων… Οὗτοι ὡς μισθωτοὶ ἀφιεῖσι τὰ πρόβατα, καὶ φεύγουσιν· ἐκεῖνοι τὴν ψυχὴν αὐτῶν ἔθηκαν ὑπὲρ τῶν προβάτων, μιμησάμενοι τὸν ποιμένα τὸν καλόν".
" …Τρυφῶντες, μεθύοντες καὶ μετεωριζόμενοι βούλεσθε νικᾷν τὰς αἱρέσεις; Ἀλλ’ οὐαὶ ὑμῖν, οἱ τρυφῶντες καὶ μετεωριζόμενοι, ἐν χρυσῷ καὶ ἱματίοις ποικίλοις καλλωπιζόμενοι· πῶς ἄλλοις δείξετε τὴν καλὴν πτωχείαν τοῦ Χριστοῦ τοῦ δι’ ἡμᾶς πτωχεύσαντος, τοῦ ἐντειλαμένου τοῖς μαθηταῖς αὐτοῦ μὴ ἔχειν χαλκὸν ἐν ταῖς ζώναις. Ὄντως πλανᾶσθε, μὴ νοοῦντες τὰς Γραφάς… Ὁ πλοῦτος ὑμῶν ἐπληθύνθη, καὶ ὁ λόγος ὑμῶν ἐξέλειπε· τὰ ἱμάτια ὑμῶν σητόβρωτα γεγόνασι· περὶ ὧν λόγον δώσετε τῷ ἀρχιποιμένι Χριστῷ… Προσέχετε ἑαυτοῖς καὶ παντὶ τῷ ποιμνίῳ· Βλέπετε μὴ ἀπολείψῃ πρόβατον ἐκ τῆς ποίμνης. Τοῦτο γάρ ἐστε γινώσκοντες, ὅτι ἐὰν ἓν πρόβατον ἀπολείψῃ γενόμενον θηριάλωτον ἐξ ὑμετέρας ἀμελείας, πάντα τὸν βίον ὑμῶν κατέλυσεν· τὸ γὰρ αἷμα αὐτοῦ ἐκ τῶν χειρῶν ὑμῶν ἀπαιτήσει ὁ Κριτής. Ἀνανήψατε οὖν λοιπὸν, κηρύξατε τὸν λόγον, ἀπορρίψατε πᾶσαν βιωτικὴν μέριμναν, βλέπετε ἀκριβῶς πῶς περιπατεῖτε»
Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος.
"Εάν στις ημέρες μας ζούσαν οι Τρεις Ιεράρχαι, τι θα έκαναν;
-Ο μεν Βασίλειος θα έλεγε:
Εκκαθαρίσατε εντός 24 ωρών την Εκκλησία της Ελλάδος!
-Ο Γρηγόριος ο Ναζιανζηνός θα έψαλλε τα θρηνωδέστερα ποιήματά του δια την κατάντια της Εκκλησίας.
-Ο δε άλλος, ο χρυσόστομος Χρυσόστομος, όχι έξι, όχι δεκάξι, όχι τριανταέξι, όχι σαρανταέξι, όχι εκατό, όχι διακόσους, όχι χίλιους, θα τους κούρευε όλους!
Και θα δημιουργείτο μια νέα κατάσταση στο έθνος μας.
Εδώ δεν χρειάζεται οίκτος, εδώ δεν χρειάζεται, σαν τον γιατρό που δεν λυπείται τον ασθενή αλλά βυθίζει την μάχαιράν του, εδώ χρειάζεται η Εκκλησία… η Εκκλησία μας νοσεί βαρύτατα, η Εκκλησία μας δεν θεραπεύεται παθολογικώς, η Εκκλησία μας πρέπει να μπει στο χειρουργείον, και να γίνει αποκοπή των σεσηπότων μελών".
π.Αυγουστίνος Καντιώτης.
Δηλ. αν ζούσε ο Μ. Βασίλειος θα πήγαινε στη Σύνοδο και θα τους έλεγε "πηγαίνετε στον αγύριστο";
ΔιαγραφήΠοιός είπε, ότι μια Σύνοδος είναι κατ' ανάγκην Ιερά ή εμφορείται από το Πνεύμα το άγιο; Άλλο αυτό και άλλο να πηγαίνει κανείς σε Σύνοο και να διώχνει τους Αρχιερείς με το σκουπόξυλο.
Και ο Ι. Χρυσόστομος καθήρεσε 16 Επισκόπους και 70 Πρεσβυτέρους στην επαρχία του, αλλά κατόπιν αποφάσεως Συνόδου, που συνεκάλεσε.
Αν είναι ο καθένας, κατά το δοκούν, να κάνει ότι θέλει, γιατί νομίζει ότι αυτό που πιστεύει είναι το σωστό, τότε αντίο εκκλησιαστική τάξη.
ΙΚ
Παπά-Ηλία δεν σας γνωρίζω και πρώτη φορά διαβάζω κείμενό σας. Γράψατε όσα είχα μέσα μου και ήθελα να πώ! Σίγουρα όχι μόνο εγώ! Ολοι οι Έλληνες!... Ευχές πολλές να σας στηρίζει ο Θεός. Το κείμενο σας είναι ομολογία πίστης. Θα σας έχω στην προσευχή μου. Ευλογείτε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ φωτογραφία, κάτω από τον τίτλο της ανάρτησης, οδηγεί στην παρανόηση, αφού ο π.Ηλίας Υφαντής δεν χαρακτηρίζει την ΔΙΣ ή την Ιεραρχία ως Ιερατείο του Μαμωνά, αλλά τους ξένους και ντόπιους κυρίαρχους που δολοφονούν με ασιτία ή οδηγούν σε αυτοκτονία ή πτωχεία και ανεργία τους Ἐλληνες παραχωρώντας εθνικό πλούτο και εθνική κυριαρχία στους ξένους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓράφει καθαρά ο π.Ηλίας απευθυνόμενος στον Αρχιεπίσκοπο: "Ωσάν να περιμένατε να ολοκληρώσει το ιερατείο του Μαμωνά και του Σατανά σε βάρος του λαού και της πατρίδας το όργιο της πρωτοφανούς λεηλασίας". Εννοεί τους ξένους εντολοδότες. Βἐβαια, κάποιος Έλληνα μεγαλοτραπεζίτης, σε συνέντευξη την TV δήλωσε: Εμείς οι τραπεζίτες είμαστε υπηρέτες του μαμωνά.
Παρασυρόμενος όμως από τον συνδυασμό τίτλου -φωτογραφίας, τη γρήγορη α΄ ανάγνωση του άρθρου και το σχόλιο -ερώτηση του ΙΚ, παρέθεσα στο προηγούμενο σχόλιο μερικά χωρία, του γλυκύτατου Ιησού, του Απ. Παύλου, του ιερού Χρυσοστόμου και του π.Αυγουστίνου Καντιώτη, απευθυνόμενα σε μισθωτούς ποιμένες, που περιέχουν αυστηρούς χαρακτηρισμούς, αυστηρότερους από "ρακἀ" και "μωρέ".
κ. ΙΚ,
ΑπάντησηΔιαγραφήδιαβάστε τι γραφει η ΟΟΔΕ μολις σημερα, για τον Τρεμπέλα:
"...ένας από τους μεγαλύτερους Έλληνες Ορθόδοξους θεολόγους του 20ού αιώνα".
http://oodegr.com/oode/protestant/diastrevlwseis/diastrevl_ka8igitwn_1.htm
---------------------------
Να πω την κακία μου...ή να την κρατήσω καλυτερα για τον εαυτο μου;
Ας την κρατησω για μενα....
Μυρμιδόνας
Σωστά.
ΔιαγραφήΙΚ
Μυρμιδόνα, καλημέρα. Συμφωνήσαμε αρκετές φορές, αλλά και πολλές διαφωνήσαμε, π.χ. για τον αείμνηστο Π.Τρεμπέλα. Απευθύνεσαι στον ΙΚ (που και εγώ εκτιμώ πάρα πολύ, αλλά λογικό είναι και με τον ΙΚ να διαφοροποιούμαστε σε ελάχιστα).
ΔιαγραφήΕφόσον όμως απευθύνεσαι στον αγνό αυτό χριστιανό με δημόσιο σχόλιό σου, και όχι με προσωπικό e-mail, στην πραγματικότητα απευθύνεσαι και σε όλους τους επισκέπτες.
Το άρθρο στην ΟΟΔΕ αναφέρεται σε άρθρο στον "Ορθόδοξο Τύπο" 3-2-2012, του π.Βασιλείου Γεωργοπούλου, Λέκτορος Θεολογικής ΑΠΘ, με τίτλο "ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΣΕΙΣ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΩΝ ΑΠΟ ΕΤΕΡΟΔΟΞΟΥΣ". Όντως ο αείμνηστος Π. Τρεμπέλας χαρακτηρίζεται από την ΟΟΔΕ "ένας από τους μεγαλύτερους Έλληνες Ορθόδοξους θεολόγους του 20ού αιώνα". Και για μένα, είναι ένας από τους μεγαλύτερους Έλληνες Ορθόδοξους θεολόγους του 20ού αιώνα. Γνωρίζω ότι υπάρχουν σπουδαιότεροι. Δικαίωμα καθενός φυσικά να μην το παραδέχεται και να έχεις τις απόψεις σου.
Στην εκκλησία, ο ιερεύς αναφωνεί "πρεσβείαις (ἣ δια πρεσβειών) της Υπεραγίας (ή Δεσποίνης) ημών Θεοτόκου και αειπαρθένου Μαρίας".
Οι ψάλτες ψάλλουν "Υπεραγία Θεοτόκε Πρέσβευε υπέρ ημών". Μερικές φορές, και δυστυχώς τελευταία, αποκλειστικά, οι καλοί ψάλτες ψάλλουν "Υπεραγία Θεοτόκε Σώσον ημάς". Εννοούν, φυσικά, σώσε μας δια πρεσβειών σου προς τον Υιόν σου. Όσοι δεν το εννοούν, αλλά εννοούν ότι η Παναγία θα τους σώσει, είναι αιρετικοί. Έθεσα το θέμα και σε ιερείς και σε επισκόπους και σε ψάλτες. Όλοι μου είπαν ότι εννοείται το "σώσον ημάς δια πρεσβειών προς τον υιόν σου", αλλά οι ιεροψάλτες, πρόσθεσαν και με ένα πιο "σπουδαίο" επιχείρημα: "Αν ψάλλουμε "Υπεραγία Θεοτόκε πρέσβευε υπέρ ημών", βγαίνουμε εκτός του ρυθμικού μέτρου της μελωδίας, ενώ το "Υπεραγία Θεοτόκε σώσον ημάς" είναι πιο μελωδικό, ρυθμικό και εύηχο! Αποστομωτική, δογματικότατη και θεολογικότατη απάντηση!
Σε μερικά θέματα, καταντήσαμε όσοι έχουν Ορθόδοξα πιστεύω να θεωρούνται αιρετικοί, και όσοι έχουν αιρετικές αντιλήψεις να νομίζονται ορθόδοξοι. Αναφέρομαι και στη Μαριολατρεία. Και στο αναγραφόμενο υπό του Π.Τρεμπέλα εν σχέσει με την Κοίμηση της Θεοτόκου: "ὅτι τοιαῦτα διδάγματα, στερούμενα ἀπολύτως παντός ἐρείσματος ἐν τῇ Γραφῇ καί τῇ Ἀποστολικῇ παραδόσει, ὠθοῦσιν εἰς ὀλισθήματα καί ἐκτροπάς νοθευούσας τήν ἀνέκαθεν ἐν τῇ Ἐκκλησίᾳ ἀπηχουμένην ὀρθήν περί Ἀπολυτρώσεως καί τοῦ μόνου Λυτρωτοῦ διδασκαλίαν, μόλις εἶναι ἀνάγκην νά εἴπωμεν"».
Ταξίδευα με τραίνο και διάβαζα την ΚΔ. Ένας ορθόδοξος συνταξιδιώτης μου λέει; είστε ευαγγελιστής; Του απαντώ: Ούτε "Ευαγγελιστής", Μάρκος, Ματθαίος, Λουκάς, Ιωάννης, ούτε ευαγγελικός (διαμαρτυρόμενος)! Άλλος (ορθοδοξότερος) συνταξιδιώτης, λέει "γιαχωβάς θα είναι"! Εκεί καταντήσαμε, οι Ορθόδοξοι, που διαβάζουμε τόμους και τόνους θρησκευτικών βιβλίων αλλά όχι την ΚΔ, να θεωρούμε αιρετικούς όσους τη μελετούν και ομολογούν "τα ἐν τῇ Γραφῇ καί τῇ Ἀποστολικῇ παραδόσει, την ἐν τῇ Ἐκκλησίᾳ ἀπηχουμένην ὀρθήν περί Ἀπολυτρώσεως καί τοῦ μόνου Λυτρωτοῦ διδασκαλίαν" (Π.Τρεμπ.)
Αγαπητέ Ανώνυμε,
Διαγραφήεννοειται οτι ο καθένας μπορει να απαντάει στα σχολια ενος αναγνωστη. Επειδή απευθύνομαι στον κ. ΙΚ, δεν σημαινει οτι μονον απο εκεινον θα ηθελα μια απαντηση.
Δεν ειμαι τοσο 'στενοκεφαλος' ανθρωπος!
Με εχετε παρει με κακό ματι!
Ποιος να φταίει άραγε γιαυτό; :):):)
-----------------------------------
Ανώνυμε,
ειμαι εναντιον του ΤΡΕΜΠΕΛΑ και ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ να αλλάξω γνωμη!
Εχω απειρα επιχειρηματα!
Τα εχω αναφερει πολλακις, να μην επαναλαμβάνομαι.
Εν τάχυ, καναδυο ενστάσεις:
1. Ο Τρεμπελας τι γνωμη εχει για τον Ορθοδοξο Μοναχισμο;
2. Γιατι ο Τρεμπελας ουδεποτε αναφερεται στους Πατερες της Ορθοδοξιας - μαλιστα δε προς την δύση της ζωής του τους 'καταπολέμησε';
3. Η Ηθικη του Τρεμπελα ειναι "ΑΣΠΡΟ ΜΑΥΡΟ" - ο Τρεμπέλας δεν ειχε ΙΔΕΑ απο την πραγματικη ζωή!
Κλεισμενος μεσα στο γραφειο του, γραφοντας με τις ώρες - Εγραψε χιλιαδες σελιδες - την εποχή εκεινη δεν υπηρχανε ουτε υπολογιστες ουτε εκτυπωτες -
- φανταζεστε ποσες ημερες απο την ζωή του τις περασε στην βιβλιοθήκη του;
ΑΣΧΕΤΟΣ με την αληθινη ζωή!
Το οτι δεν ειχε γυναικα, ειναι το λιγότερο!
Και οι Πατερες της Ορθοδοξιας δεν ειχανε γυναικα - ομως μεσω του Πνευματικου ΑΓωνα γνώριζαν τις Παγιδες της ζωής!
Θελω να πω, αποστειρωμένος στο περιβάλλον του και διαβαζοντας τους Προτεσταντες θεολογους, τους οποιους δεν τους γνωριζε ουτε η ίδια τους η μάνα - επλασε ενα ΕΚΤΡΩΜΑ - αυτο το πραγμα δεν λεγεται Ορθοδοξη Θεολογια!
Δεν εχει απολυτως κανενα αντίκτυπο στην ζωή ενος ανθρωπου!
Οτας ενας θεολογος ΘΕΟΛΟΓΕΙ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΖΩΗ και χωρις να γνωριζει τις ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ συνθήκες στις οποιες ζει ο ανθρωπος - ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ θα καταλήξει σε ΑΙΡΕΣΗ!
Σαν να μην φτανανε βεβαια ολα αυτα - τα οποια ανακαλυψα και αργότερα (π.χ. μεσω του Χρ. Γιανναρά) -
ΕΧΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΠΟΨΗ απο τις εμπειριες μου στο Κατηχητικο!
ΜΙΑ ΣΚΕΤΗ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΚΑΙ ΑΗΔΙΑ!
Δηθεν!
Φαρισαισμος!
Το εξωθεν του Ποτηριου!
Εχω γραψει απειρες περιπτωσεις στο ιστολογιο του Αμέθυστου για τα ΔΡΑΜΑΤΑ που παιχτηκαν στα Κατηχητικα του Τρεμπελα!
Π.χ. οτι θυμαμαι τωρα προχειρα:
Εδιωξαν μια κοπελα απο το κατηχητικο, διοτι "Δεν μας χαλασεις εσυ το καλο ονομα που εχουμε στην Κοινωνια! ΑΚους εκει να εχεις σχεση με καποιο αγορι! Τι πραγματα ειναι αυτα...εμεις ειμαστε αγνοι και παρθενοι"! κλπ κλπ !
ΣΑΝ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΟΝΤΑΙ!
Το πρωι κανανε μεγαλες Μετανοιες μπροστα στις εΙΚΟΝΕΣ, και το βραδυ ολος ο θαλαμος εκλαιγε απο τις ανοητες 'διαταγες' τους και φυσικα τις υποκρισιες τους!
ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΕΞΗΓΗΘΩ:
ΤΑ ΚΑΤΗΧΗΤΙΚΑ ειναι καλα - αν ειχανε Ορθοδοξη Θεολογια!
ΕΥΧΗΣ ΕΡΓΟ να πηγαινε η νεολαια στο Κατηχητικο, οχι ομως στο κατηχητικο του Τρεμπελα αλλα των Ορθοδοξων Πατερων!
Σημερα η Νεολαια εχει χασει καθε νοημα ζωής και υπαρξης. Ηδη στα 15 και 16 τους ειναι στα προθυρα 'αυτοκτονιας'!
Αν σημερα κατι κραταει ακομα, ειναι η Νεολαια των Κατηχητικων - τουλαχιστον εκει κανουνε ενα α' εργο.
Ομως...αληθεια, οταν στα 18 τους φυγουνε για το Παν/μιο, τι θα γινει;
Τι εφόδια τους εδωσε το Κατηχητικο για την ζωή;
Ολη η θεολογια και Ηθικη του Τρεμπελα ειναι μια ξερη τήρηση των νομων της θρησκειας - κατι που κανουνε πολυ καλα οι σέκτες της ΑΜερικης!
Δες π.χ. Μορμονους, δες Προτεσταντες, όπου καταναλώνουνε ολη τους την ενεργεια ΠΩΣ ΘΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ στο ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΜΑ ως άγιοι!
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ!
Κλεινω:
το θλιβερο ειναι ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΔΩ ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΖΩ, οποιος θελει σημερα να γνωρισει την Ορθοδοξια - ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ, θελοντας και μη, θα περασει απο την ΖΩΉ και το κατηχητικο!
ΑΡΑ θα ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΘΕΙ!
Αν δεν επιλεξει να διδαχθει την ορθοδοξια σε καποιο ΚΟΝΤΙΝΟ ΤΟΥ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ - μαυρο φιδι τον εφαγε!
Η απορια μου παραμενει:
ΑΦου δεν γέννησε ο Τρεμπελας...πως εχει τοσους πολλους απογονους;
Μυρμιδόνας
Ειδικά το θέμα της μετάστασης της Θεοτόκου αναφέρεται στο αποκαλούμενο απόκρυφο: «Αγίου Ιωάννου του Θεολόγου λόγος εις την κοίμησιν της αγίας Θεοτόκου», το οποίον ανήκει στην κατηγορία: «Ορθόδοξα απόκρυφα (ψυχωφελείς διηγήσεις-ψευδεπίγραφα)». Γενικώς, απόκρυφα είναι γραπτά έργα, τα οποία δεν έγιναν δεκτά στον κανόνα της αγίας Γραφής από την Εκκλησία, ορισμένα δε από αυτά χαρακτηρίστηκαν «δευτεροκανονικά», άλλα «αναγνωστέα», άλλα «γνωστικά» κ.λπ. Γενικά, διαιρούνται σε τρεις μεγάλες κατηγορίες: 1/ Γνωστικά, τα οποία στο σύνολό τους απορρίπτονται, 2/ Ιουδαιοχριστιανικά, τα οποία δεν γίνονται δεκτά, γιατί περιορίζουν το χριστιανικό μήνυμα στο λαό της Π. Διαθήκης και 3/ Ορθόδοξα, τα οποία είτε ενσωμάτωσαν ήδη υπάρχουσες παραδόσεις, για τη ζωή προσώπων της Κ. Διαθήκης, είτε κατασκεύασαν φανταστικές ιστορίες, κατά το πλείστον αφελείς και τις δημοσίευσαν κάτω από το όνομα ενός υποτιθέμενου ιερού συγγραφέα, για να «ωφελήσουν» ψυχικά τους χριστιανούς αναγνώστες. Είναι δηλαδή χριστιανικά ψευδεπίγραφα εξωβιβλικά κείμενα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγίου Ιωάννου του Θεολόγου λόγος εις την κοίμησιν της αγίας Θεοτόκου:
Ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι διηγήσεις της ζωής και, ιδιαίτερα, της κοίμησης της Παναγίας, από τις οποίες σώζονται 67 χειρόγραφα με διάφορες παραλλαγές, σε πολλές γλώσσες: συριακή, κοπτική, αραβική, αιθιοπική, αρμενική, σλαβική κ.λπ. Το κυριότερο είναι το ανωτέρω, που τοποθετείται στον 5ο ή 6ο αιώνα και επηρέασε ιδιαίτερα την παράδοσή μας για τα γεγονότα της Κοίμησης της Παναγίας, την οποία γιορτάζουμε στις 15 Αυγούστου. Το περιεχόμενο του βιβλίου αυτού έγινε δεκτό από τους χριστιανούς και εκεί αναφέρεται η περίφημη μεταφορά των αποστόλων «επί νεφελών», για να παραστούν στην ταφή της Θεοτόκου, η απόπειρα κάποιων μεθυσμένων Ιουδαίων να βεβηλώσουν το άγιο σώμα Της κ.ά. Από τα κείμενα αυτά ξέρουμε και για την ανάληψη της Θεοτόκου, καθώς και για την παράδοση της ζώνης Της (της Αγίας Ζώνης), κατά την ώρα της ανάληψής Της, στα χέρια του αγίου αποστόλου Θωμά.
ΙΚ
θα ήθελα να πω και εγώ την ατελή μου γνώμη για αυτά που είπε ο κύριος Μυρμιδόνας,
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν θα ήθελα να κατηγορήσω κανέναν Τρεμπέλα και κανέναν Γιανναρά δεδομένου πως το τι λογής είναι ο καθείς μόνον Ο Κύριος γνωρίζει πραγματικά. Είναι φυσικό να κάνουμε όλοι λάθη καθότι κανείς δεν γεννήθηκε απαθείς και τέλειος. Όσον αφορά τα κατηχητικά,θα ήθελα να πω πως δεν είναι το άπαν στην πνευματική ζωή. Βλέπουμε στα μικρά μιλούν διαφορετικά για τον Κύριο,μιλούν με τραγουδάκια ,με μικρές ιστοριούλες από τα Συναξάρια των αγίων.Αργότερα ,όσο μεγαλώνουν και γίνονται έφηβοι-ες λίγο πιό προχωρημένη διδαχή ναι,καλή την βλέπω και αυτή πλήν όμως καλύτερο θα ήταν να γίνεται κάτι βαθύτερο και στα σπίτια των νέων αλλά και στα σχολεία. Διότι η πραγματικότητα είναι άλλη. Όλα εξαρτόνται από την δική μας προαίρεση και διάθεση αλλά και πολλά ,πάρα πολλά δεν τα γνωρίζουν οι γονείς ούτε και δίδονται από τους κατηχητές. Ποιός γονέας είπε στο παιδί του πως ο προορισμός του ανθρώπου είναι να ομοιωθεί με τον Θεό ?Παλαιότερα έλεγαν οι γιαγιάδες μας πως φοβέριζαν τα παιδιά τους για αυτά που είναι αμαρτία.Ας διαβάσει κανείς το Πηδάλιον ,όλα είναι αμαρτία!Αλλά κανείς δεν είπε γιατί είναι αμαρτία?Κανείς δεν άγγιξε βαθύτερα τα Γραφικά Χωρία ,τα Πατερικά κείμενα να δει πως ζούσαν [ας πούμε] οι αββάδες της ερήμου και γιατί πάλευαν για πολλά πολλά χρόνια με τα πάθη τους.Μιά κοσμική εκκλησιαστική θρησκειολογία μπορούμε να την έχουμε όλοι.Βάζουμε τα καλά μας,πηγαίνουμε στην εκκλησία,πήνουμε και τον καφέ της παρηγορίας στα μνημόσυνα και αυτό είναι όλο? Από εκεί και εκεί ζούμε κοσμικά ξεχνώντας το Θεό και απαιτούμε και τα παιδιά να εμβαθύνουν σε μιά πιό ουσιαστική σχέση μαζί Του ,έτσι ώστε βγαίνοντας στην κοινωνία να μπορούν να πουν το ''Όχι'' στα πάθη τους τη στιγμή που γύρω τους γίνεται μιά κόλαση των ηθών?Καταντά κανείς να σκεφτεί τελικά ,ότι στις μέρες μας η ζωή εν Χριστώ για αυτούς που θέλουν να Τον ακολουθήσουν,είναι μιά μοναχική πορεία και επιλογή κατ επίγνωσιν η οποία απομονώνει τον νέο από το κοινωνικό σύνολο,ο οποίος σαν ύπαρξη μοναδική είναι ανάγκη να έχει επαφή με άτομα της ηλικίας του.Όταν όμως αυτή η επαφή οδηγεί σε λάθος δρόμους,περιθωριοποιείται από μόνος του.Εγώ βλέπω και ιερείς,τα παιδιά τους δεν κάνουν παρέα μεταξύ τους.Τι θα κάνει αυτός ο νέος λοιπόν?Μην τα ρίχνουμε λοιπόν όλα στα κατηχητικά.Διότι αν δεν εργαστούμε όλοι στα του οίκου της ψυχής μας,κανένα κατηχητικό δεν θα μας σώσει.πην
κ. Οδυσσέα,
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ οτι σας διαβάζει ολο το ΙΝΤΕΡΝΕΤ;! :) :)
---------------------------------------------------------
Τωρα βεβαια θα με ρωτησετε απο που το ξερω, ετσι δεν ειναι;
ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΟΣΟ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ!
-----------------------------------------------------------
Ιδου τι μου απάντηση ο κ. Πρόδρομος (απο το Ιστολογιο του κ. Σωτηρόπουλου).
Τον ρώτησα για το θεμα του Σταυρου, το 1925 - (πηγαινοντας απο σελιδα σε σελιδα, επεσα τυχαια στην δικη του ανάρτηση, και επειδή ειδα οτι εκει εγινε διαλογος για το θεμα του Ημερολογιου, ρωτησα απλα τι πληροφοριες εχει για το γεγονος εκεινο - ολο και ολο δυο προτασεις εγραψα, ευγενικα και ομορφα).
ΙΔΟΥ ΤΙ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕ:
"Πρόδρομος είπε...
Σχόλια απο ανθρώπους που συκοφαντούν τις Ορθόδοξες Ιεραποστολικές Αδελφότητες, τον αείμνηστο Παναγιώτη Τρεμπέλα και λένε και αισχρότητες δεν θα φιλοξενούνται στο ιστολόγιο μας.
5 Φεβρουαρίου 2012 5:08 μ.μ. "
------------------------------------------------
ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ;
ΓΙΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ οτι συκοφαντώ τον Τρεμπέλα...παει να πει ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ! :): ) :) :)
Τι λετε κ. Οδυσσέα,
ΔΕΝ ΜΟΥ ΧΡΩΣΤΑΤΕ ΚΕΡΑΣΜΑ;
Μυρμιδόνας
Φίλοι
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ, εν πρώτοις, τον Οδυσσέα,που μου κάνει την τιμή να αναρτά τα κείμενά μου, αλλά και όλους όσοι μου κάνουν την τιμή να τα σχολιάζουν.
Ο καθένας με τον τρόπο του...