Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2012



Οφειλομένη απάντησι


στην ....Μάγισσα την ....Ξελογιάστρα



Ο γνωστός blogολόγος ξαναχτύπησε. http://www.amen.gr/index.php?mod=news &op=article&aid=8230. Δεν χωρά αμφιβολία ότι η ανάρτηση που αναφέρεται εκ του ... περισσεύματος της καρδίας στην προσπάθεια της Μητροπόλεως Πειραιώς για την διοργάνωση Ημερίδας προβληματισμού και ενημέρωσης με θέμα «Πατερική Θεολογία και μεταπατερική αίρεση» έχει σκοπό εμπρηστικό. Αυτόκλητη ανάρτηση αναλαμβάνει αυθαίρετα να ταυτοποιήσει και να υποδείξει a priori αντιπάλους προσωποποιώντας μιά απροσωπόληπτη προσπάθεια, που τουλάχιστον η Οργανωτική Επιτροπή της Ημερίδας για δικούς της λόγους απέφυγε να υποστασιοποιήσει. Συγκεκριμένα:


1. Κυνήγι μαγισσών γίνεται όχι όταν κάποιος αναφερθεί στην μαγεία αλλά όταν κάποιος υποδείξει τις... μάγισσες και αυτό πράττει το συγκεκριμένο ιστολόγιο και ο πονήσας ιστολόγος.


2. Σύμφωνα με την ανάρτηση αποκλείεται η νεοφανής μεταπατερικότητα μόνο εντός των τειχών της εν Βόλῳ Ακαδημίας Θεολογικών Σπουδών παρά το ότι μπορεί να υπάρχουν και αλλού θιασώτες της σε οποιαδήποτε άλλη πόλη της Ελλάδας και να συμμετέχουν στην κακοδοξία.


3. Δεν αναφέρεται τίποτα περί της επιστημονικής επάρκειας και της εξειδίκευσης των ομιλητών (Μητρ. Ναυπάκτου Ιερόθεος, ομ. καθηγ. π. Γ. Μεταλληνός, ομ. καθηγ. π. Θ. Ζήσης, καθηγ. κ. Τσελεγγίδης, καθηγ. κ. Λ. Σιάσος, καθηγ. κ. Ι. Κουρεμπελές, κ. Ι Μαρκάς) η οποία αντιπαρέρχεται διακριτικά. Αντίστοιχα βέβαια δεν τον απασχολεί την ανάρτηση η θεολογική αβασιμότητα και το έλλειμα θεολογικής παιδείας των εισηγητών (ποιών ;) της μεταπατερικότητας.


4. Επικαλείται η ανάρτηση σε άσχετα με τη μεταπατερικότητα θέματα δύο ηχηρά ονόματα της σύγχρονης θεολογικής διανόησης τον Μητροπολίτη Περγάμου κ. Ιωάννη Ζηζιούλα και τον ομ. Καθηγητή κ. Χρήστο Γιανναρά. Ζήτησε την γνώμη τους για την μεταπατερικότητα, την εν Βόλῳ Ακαδημία και τα στελέχη της; Ας το πράξει για να βρεθεί προ εκπλήξεων...


5. Ο τελικός αποδέκτης, ο πιστός λαός του Θεού, δεν αποτελείται από πρόβατα που είναι υποχρεωμένα να αναμασούν άκριτα ότι τούς σερβίρεται και συγκεκριμένα ο έμετος των «ειδικών» θεολόγων διότι είτε ευτυχώς είτε δυστυχώς και νου και κρίση και την χάρη του Θεού το εκκλησιαστικό σώμα διαθέτει. Χρειάζεται η ισχνή μειοψηφία της νομενκλατούρας της θεολογικής διανόησης, που στην πλειοψηφία έρποντας κατέλαβε ηχηρές θέσεις, κρίμασι οις οίδε Κύριος, να μην ξιπάζεται από την κατ΄ανοχήν παραχώρηση αυτή του Θεού και να επιδιώκει να Τον υποκαταστήση αυτοδιοριζόμενη οικουμενική σύνοδος. Ο «δραγουμάνος» του Θεού λαός Του αγρυπνεί και κρίνει τους πάντες.


Συμβουλεύουμε δε φιλικά τον φίλτατο blogολόγο για να μην εκθέτει τον Σεβ. Μητροπολίτη Δημητριάδος κ. Ιγνάτο και την Ακαδημία του Βόλου, με τέτοιου είδους υπερασπιστική γραμμή. Είναι πολύ καλύτερο να ασχολείται περισσότερο με αντικείμενα των άμεσων ενδιαφερόντων του όπως την άγρια φύση της Μοζαμβίκης http://panagiotisandriopoulos. blogspot.com/2012/01/blog-post_26.html και τη μουσική του Μάνου Χατζιδάκη http://panagiotisandriopoulos.blogspot.com/2012/01/blogpost_17. html , όπως πολύ εύστοχα πράττει.

Kαποιος επισκεπτης

3 σχόλια:

  1. Toυλάχιστον σ'ἐμένα δὲν ἐμφανίζεται τὸ ἄρθρο στὴν συγκεκριμένη ἰστοσελίδα http://www.amen.gr/index.php?mod=news%20&op=article&aid=8230.
    Παίζει κάτι; Μήπως τὸ ἀφαιρέσανε κ.Τσολογιάννη;

    Ἰωάννης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. (Σχόλιο μου στὸ blog τοὺ κ.Ἀνδριόπουλου http://panagiotisandriopoulos.blogspot.com/2012/01/blog-post_28.html ):
    Kύριε Άνδριόπουλε, ἔως πότε θὰ προκαλεῖτε μὲ τὰ γλοιώδη αὐτὰ ἄρθρα σας; Δὲν καταλαβαίνετε ὅτι ἐκτίθεστε ἀνεπανόρθωτα;
    Ἀρχικὰ, θὰ ἤθελα νὰ σᾶς ρωτήσω: Διαβάσατε τὴν καταγγελία ἐπὶ αἱρέσει κατὰ τοὺ κ.Ζηζιούλα καὶ βρήκατε ὅτι εἶναι ἐντάξει ὁ ἐν λόγῳ Μητροπολίτης;!
    Γιὰ νὰ ξέρουμε μὲ ποιόν ἔχουμε νὰ κάνουμε πεῖτε μας ξεκάθαρα: Ἡ Βαπτισματική Θεολογία, ἡ θεωρία τῶν κλάδων, τῶν Ἀδελφῶν Ἐκκλησιῶν, τῶν Δύο Πνευμόνων κ.λ.π. εἶναι Ὀρθόδοξες Διδασκαλίες ἤ αἱρετικές; Εἶναι αἱρετικός ἤ ὄχι ὁ κυρρήσων αὐτὲς; Παρακαλῶ, ἄν εἶστε συνεπὴς, πρῶτα μὲ τὸν ἐαυτὸ σας, ἀπαντήστε! Ἀλλιῶς, σταματῆστε νὰ κατηγορεῖτε τοῦς ἄλλους γιὰ Ἰεροεξεταστική διάθεση ἤ γιὰ φονταμενταλισμό ἤ γιὰ ὁτιδήποτε παρεμφερές διότι ἡ χαρακτηρισμοί αὐτοὶ ἐπιστρέφουν πάνω σας! Καθῶς ἀποδεικνύεστε ἐντελῶς ἄσχετος ἄρα καὶφανατικός φονταμενταλιστής ἀφοὺ ἐπιμένετε νὰ ὑποστηρίζετε ἀντιεπιστημονικῷ τῷ τρόπῳ ἀπόψεις ποὺ ἔχουν κονιορτοποιηθεῖ ἀπὸ πολλοὺς θεολόγους καὶ μὴ.
    Ὅσο γιὰ τὸ τὶ εἶναι αἱρετικός δὲν χρειαζόμαστε τὸν ὁρισμό τοὺ κ.Γιανναρὰ, ποὺ μὲ τόσο «ὕφος» μας πλασσάρετε, λὲς καὶ ὁ ἀξιότιμος κατὰ τ'ἄλλα κ.καθηγητής εἶναι Πατήρ τῆς Ἐκκλησίας. Μᾶς ἀρκεῖ τὶ λένε οἱ Πατέρες γιὰ τὸ ποιὸς εἶναι αἱρετικός.
    Ὁ ἅγιος Μάρκος ὁ Εὐγενικός λέει ὅτι «αἱρετικός ἐστι ὁ καὶ μικρόν γουν τὶ παρεκκλίνων τῆς ὀρθῆς πίστεως» (P.G. 160, 160A).
    Τὰ ίδια λέει καὶ ὁ Μέγας Φώτιος: ὅτι «ἐν τοῖς περὶ πίστεως καὶ τὸ παρεκκλίναι μικρόν, ἀμαρτεῖν ἐστιν ἀμαρτίαν τὴν πρὸς θάνατον».(PG. 102, 604C).
    Ἐπίσης, καὶ ὁ ἅγιος Ταράσιος, Πρόεδρος τῆς Ζ΄ Οἰκουμενικῆς Συνόδου, τονίζει: «Τὸ γὰρ ἐπὶ δόγμασιν εἶτε μικροίς εἶτε μεγάλοις ἀμαρτάνειν ταυτόν ἐστίν. Ἐξ ἀμφοτέρων γὰρ ὁ νόμος τοῦ Θεού ἀθετεῖται» (Πρακτικά τῶν Ἁγίων καὶ Οἰκουμενικῶν Συνόδων, Τόμος Γ΄ σ. 736).
    Ἀλλὰ μὲ συγχωρεῖται ξέχασα ὅτι τοῦς «πλανηθέντας ὑπὸ τοῦ ἀρχεκάκου ὅφεως» δὲν τοῦς ἀποδέχεστε ὡς «κληροδοτήσαντας εἰς ἡμὰς τὴν διάσπασιν».
    Ἰωάννης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ποιος το υπογράφει αυτό το κείμενο γιατί το ειδα κι αλλου. ΘΕΟΠΝΕΥΣΤΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου