
OIKOYMENIΣΤΑΙ:
ΟΙ ΑΠΕΧΘΕΣΤΕΡΟΙ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΙ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ
του Ομολογητού Θεολόγου Νικολάου Σωτηροπούλου
ΤΟ ΠΑΡΟΝ ἄρθρο γράφεται γιὰ τοὺς αἱρετικοὺς γενικῶς, καὶ γιὰ τοὺς Οἰκουμενιστὰς εἰδικῶς. Οἱ διδάσκαλοι καὶ οἱ ὀπαδοὶ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ εἶνε οἱ χειρότεροι ἀποστάτες ἀπὸ τὴν Πίστι τοῦ Χριστοῦ, διότι ὁ Οἰκουμενισμὸς δὲν εἶνε μία μόνον αἵρεσι, ἀλλ᾿ εἶνε παναίρεσι, προχωρεῖ δὲ πέρα ἀπὸ τὶς αἱρέσεις καὶ γίνεται καὶ πανθρησκεία. ᾿Αρχιοικουμενιστὴς μὲ πολὺ μεγάλα ράσα δήλωσε ὅτι καὶ οἱ ἄλλες Θρησκεῖες εἶνε σεβαστὲς καὶ σεβάσμιες καὶ δρόμοι σωτηρίας!
Θέμα τοῦ παρόντος ἄρθρου εἶνε τὸ πῶς ἡ Καινὴ Διαθήκη, τὸ Εὐαγγέλιο, χαρακτηρίζει τοὺς αἱρετικούς, πολὺ δὲ μᾶλλον τοὺς παναιρετικοὺς καὶ πανθρησκειακοὺς Οἰκουμενιστάς.
῍Αν οἱ Οἰκουμενισταὶ ἔχουν τὴν αἴσθησι, μᾶλλον ψευδαίσθησι, ὅτι πιστεύουν στὴν Καινὴ Διαθήκη, ἂς διαβάσουν τὸ ἄρθρο, γιὰ νὰ ἰδοῦν πόσο πλανῶνται, καὶ μὲ πόσους καὶ πόσο βαρεῖς χαρακτηρισμοὺς τοὺς χαρακτηρίζει τὸ θεόπνευστο κείμενο, καὶ ἂς ἀνησυχήσουν γιὰ τὴ σωτηρία τους μὲ τὴ μεγαλύτερη ὅλων τῶν ἀνησυχιῶν, καὶ ἂς ἀλλάξουν φρονήματα, ἂς γίνουν ὄντως πιστοί, γιὰ νὰ τύχουν ἐλέους καὶ σωτηρίας παρὰ τοῦ ᾿Αρχηγοῦ τῆς Πίστεως, τοῦ Κυρίου καὶ Θεοῦ καὶ Σωτῆρος ᾿Ιησοῦ Χριστοῦ. Στὴν ἀρχὴ τῆς δημοσίας δράσεώς του ὁ Χριστὸς κήρυξε• «Μετανοεῖτε καὶ πιστεύετε ἐν τῷ εὐαγγελίῳ» (Μάρκ.α´ 15). Καὶ πρὸς τὸ τέλος, μετὰ τὴν Ἀνάστασί Του, εἶπε στοὺς μαθητάς Του• «Κηρύξατε τὸ εὐαγγέλιον πάσῃ τῇ κτίσει. ῾Ο πιστεύσας καὶ βαπτισθεὶς σωθήσεται, ὁ δὲ ἀπιστήσας κατακριθήσεται» (Μάρκ. ιστ´ 15–16). ῾Η πίστι στὸ Εὐαγγέλιο τοῦ Χριστοῦ σώζει, ἡ ἀπιστία καταδικάζει.
῾Η αἵρεσι εἶνε «ἕτερον εὐαγγέλιον», διαστροφὴ τοῦ Εὐαγγελίου τοῦ Χριστοῦ (Γαλ.α´ 6, 7) καὶ δὲν σῴζει, ἀλλὰ καταδικάζει. Οἱ διδάσκοντες κάτι διαφορετικὸ ἀπὸ τὸ Εὐαγγέλιο, ἀπὸ τὴ διδασκαλία τοῦ Χριστοῦ, ἀναθεματίζονται (Γαλ. α´ 8–9).
῍Αν οἱ Οἰκουμενισταὶ εἶνε ἐνσυνειδήτως ἄπιστοι, ἄν, μὲ ἄλλες λέξεις, δὲν πιστεύουν στὸ Χριστὸ καὶ στὸ Εὐαγγέλιο, δὲν χρειάζεται νὰ διαβάσουν τὸ παρὸν ἄρθρο. ῍Ας τὸ διαβάσουν ὅμως οἱ πιστοί, γιὰ νὰ αἰσθανθοῦν πόσο τρομερὸ καὶ βδελυκτὸ εἶνε τὸ φαινόμενο τῆς ἐποχῆς μας, ποὺ ὀνομάζεται Οἰκουμενισμός, καὶ νὰ τηροῦν ἀπο στάσεις ἀπὸ τοὺς χειροτέρους ἀποστάτες ἀπὸ τὴν Πίστι, τοὺς Οἰκουμενιστάς, καὶ νὰ τοὺς ἐλέγχουν καὶ νὰ διαμαρτύρωνται κατ᾿ αὐτῶν, μάλιστα ἂν αὐτοὶ κατέχουν ἐκκλησιαστικὲς θέσεις ἢ ἔχουν θεολογικοὺς τίτλους. Εἶνε ἔλλειψι στοιχειώδους τιμιότητος νὰ παρουσιάζωνται Οἰκουμενισταὶ ὡς ἐκπρόσωποι τῆς ᾿Εκκλησίας ἢ τῆς ᾿Ορθόδοξης Θεολογίας.
῾Ο Χριστὸς εἶπε στοὺς ἰδικούς του• «Προσέχετε ἀπὸ τῶν ψευδοπροφητῶν , οἵτινες ἔρχονται πρὸς ὑμᾶς ἐν ἐνδύμασι προβάτων, ἔσω- θεν δὲ εἰσι λύκοι ἅρπαγες» (Ματθ. ζ´ 15). Συμφώνως πρὸς αὐτὸ τὸ λόγο οἱ αἱρετικοὶ χαρακτηρίζονται «ψευδοπροφῆται». Στὴν ῾Αγία Γραφὴ «προφῆται»μὲ τὴν ἀληθινὴ ἔννοια τῆς λέξεως εἶνε ἐκεῖνοι, οἱ ὁποῖοι διδάσκουν μὲ ἔμπνευσι τοῦ Θεοῦ τὰ λόγια τοῦ Θεοῦ. Οἱ δὲ αἱρετικοὶ χαρακτηρίζονται «ψευδοπροφῆται», διότι δὲν διδάσκουν τὰ λόγια τοῦ Θεοῦ, ἀλλ᾿ ἰδικά τους λόγια, ἢ μᾶλλον λόγια τοῦ Διαβόλου, καὶ ἰσχυρίζονται ψευδῶς ὅτι διδάσκουν τὰ λόγια τοῦ Θεοῦ. Οἱ αἱρετικοὶ χαρακτηρίζονται ἐπίσης «λύκοι ἅρπαγες» «ἐν ἐνδύμασι προβάτων». ᾿Απ᾿ ἔξω ἐμφανίζονται ὡς πρόβατα, φρόνιμοι, γλυκεῖς καὶ μελιστάλακτοι. Καὶ ἀπὸ μέσα εἶνε αἱμοβόροι λύκοι, ἕτοιμοι ν᾿ ἁρπάξουν καὶ νὰ κατασπαράξουν τὰ λογικὰ πρόβατα τῆς ποίμνης τοῦ Χριστοῦ. ῾Ο Χριστὸς ἐφιστᾷ τὴν προσοχή μας νὰ φυλασσώμεθα ἀπὸ τοὺς ψευδοπροφῆτες καὶ προβατοσχήμους λύκους, οἱ ὁποῖοι στὸν ἑπόμενο στίχ. 16 χαρακτηρίζονται «ἄκανθαι» καὶ «τρίβολοι», ἀγκάθια καὶ τριβόλια, ἀπὸ τὰ ὁποῖα δὲν περιμένουμε ἐκλεκτοὺς καρπούς.
Στὸ Ματθ. κδ´ 11 ὁ Χριστὸς προλέγει ὅτι θὰ ἐμφανισθοῦν «πολλοὶ ψευδοπροφῆται», καὶ ὅτι «πλανήσουσι πολλούς». Καὶ στὸ Ματθ. κδ´ 24 λέγει ὅτι θὰ ἐμφανισθοῦν «ψευδοπροφῆται», οἱ ὁποῖοι θὰ κάνουν «σημεῖα μεγάλα καὶ τέρατα, ὥστε πλανῆσαι, εἰ δυνατόν, καὶ τοὺς ἐκλεκτούς» (Βλέπε καὶ Μάρκ. ιγ´ 22).
῾Ο Ἀπόστολος Πέτρος στὸ Β´ Πέτρ. β´ 1–2 γράφει• «᾿Εγένοντο δὲ καὶ ψευδοπροφῆται ἐν τῷ λαῷ, ὡς καὶ ἐν ὑμῖν ἔσονται ψευδοδιδάσκαλοι, οἵτινες παρεισάξουσιν αἱρέσεις ἀπωλείας». ᾿Εδῶ προλέγεται ἡ ἐμφάνισι αἱρετικῶν, οἱ ὁποῖοι χαρακτηρίζονται «ψευδοδιδάσκαλοι» συνωνύμως πρὸς τὸ «ψευδοπροφῆται». Οἱ δὲ αἱρέσεις τους χαρακτηρίζονται «αἱρέσεις ἀπωλείας». Οἱ αἱρέσεις ὁδηγοῦν σὲ ἀπώλεια, καταστροφή, κόλασι. ῾Ο δὲ Ἀπόστολος ᾿Ιωάννης στὸ Α´ ᾿Ιωάν. δ´ 1 γράφει, ὅτι «πολλοὶ ψευδοπροφῆται ἐξεληλύθασιν εἰς τὸν κόσμον».
Καὶ ἀπὸ τὸν ᾿Ιωάννη λοιπὸν οἱ αἱρετικοὶ χαρακτηρίζονται «ψευδοπροφῆται». Στὴν ᾿Αποκάλυψι ἀναφέρεται «ὁ ψευδοπροφήτης» (᾿Αποκ. ιστ´ 13, ιθ´ 20, κ´ 10), ὁ ὑπασπιστὴς τοῦ ᾿Αντιχρίστου, ὁ ὁποῖος περιγράφεται ὡς «θηρίον ἀναβαῖνον ἐκ τῆς γῆς», ἔχει «κέρατα δύο ὅμοια ἀρνίῳ» καὶ ὁμιλεῖ «ὡς δράκων» (᾿Αποκ. ιγ´ 11). Θεωροῦμε εὔστοχη τὴν ἑρμηνεία, ὅτι μὲ τὸ χαρακτηρισμὸ «ὁ ψευδοπροφήτης», ἐνάρθρως, ὁ κατ᾿ ἐξοχὴν ψευδοπροφήτης, χαρακτηρίζεται ὁ μεγαλύτερος τῶν αἱρεσιαρχῶν, ὁ Πάπας. Τὰ δύο κέρατά του σημαίνουν τὶς δύο ἐξουσίες του, τὴ θρησκευτικὴ καὶ τὴν πολιτική. Καὶ ἡ ὁμοιότης του πρὸς τὸ ἀρνίον, ἀλλὰ καὶ πρὸς τὸν δράκοντα, σημαίνει τὴ μεγάλη ὑποκρισία του. Φαίνεται ὡς χριστιανὸς ἡγέτης, ἀλλ᾿ εἶνε σατανικός. Στὶς ἡμέρες μας ὁ Πάπας συγκαλεῖ συνέδρια ὄχι μόνο διαχριστιανικὰ καὶ παναιρετικά, ἀλλὰ καὶ διαθρησκειακὰ καὶ σατανιστικά, καὶ συμπροσεύχονται γιὰ τὴν εἰρήνη τοῦ κόσμου! Συμμετέχουν δὲ σὲ τέτοια συνέδρια καὶ λεγόμενοι ᾿Ορθόδοξοι! ῾Ο δὲ Πάπας, ἀφοῦ καὶ συγκαλεῖ τὰ συνέδρια καὶ κατέχει τὴν πρώτη θέσι σ᾿ αὐτά, ἤδη ἀναγνωρίζεται ἀπὸ τοὺς ἡμετέρους Οἰκουμενιστὰς ὡς ἔχων τὸ περιβόητο πρωτεῖο, καίτοι στὴν πραγματικότητα, ἀφοῦ εἶνε αἱρετικός, δὲν ἔχει ἱερωσύνη, δὲν εἶνε ἐπίσκοπος.
Τὴν ἐποχὴ τοῦ ᾿Αντιχρίστου «ὁ ψευδοπροφήτης», ὁ Πάπας, ἐπειδὴ ὁ ᾿Αντίχριστος θὰ εἶνε ἰσχυρότερος ἀπ᾿ αὐτὸν καὶ δὲν θὰ δύναται νὰ διεκδικήσῃ πρωτεῖο, κοσμικῶς καὶ διπλωματικῶς σκεπτόμενος θὰ γίνῃ ὑπασπιστὴς τοῦ ᾿Αντιχρίστου, γιὰ νὰ ἔχῃ τὰ δευτερεῖα τῆς ἐξουσίας. Νὰ τὸν χαίρωνται οἱ Οἰκουμενισταί, οἱ σφόδρα φιλοπαπικοί.
῾Ομοίως πρὸς τὸ Χριστὸ καὶ ὁ Ἀπόστολος Παῦλος χαρακτήρισε τοὺς αἱρετικοὺς «λύκους βαρεῖς μὴ φειδομένους τοῦ ποιμνίου» λύκους φοβερούς, ποὺ δὲν λυποῦνται τὸ ποίμνιο. Προφήτευσε δὲ ὅτι καὶ ἀπὸ τοὺς ποιμένες τῆς ᾿Εκκλησίας θὰ προέλθουν αἱρετικοί, τοὺς ὁποίους ἐπίσης χαρακτήρισε «ἄνδρας λαλοῦντας διεστραμμένα» (Πράξ. κ´ 29, 30). ᾿Ανέφερε δὲ καὶ πρόρρησι τοῦ ῾Αγίου Πνεύματος γιὰ τὴν ἐμφάνισι ἀποστατῶν ἀπὸ τὴν Πίστι, τῶν γνωστῶν ἀπὸ τὴν ἐκκλησιαστικὴ ἱστορία αἱρετικῶν ᾿Εγκρατιτῶν. Οἱ διδάσκαλοι τῆς αἱρέσεως αὐτῆς ἐμπόδιζαν τὸ γάμο καὶ κήρυτταν ἀποχὴ ἀπὸ τροφὲς ὡς δῆθεν ἀκάθαρτα πράγματα. Χαρακτηρίζονται δὲ «πνεύματα πλάνα» μὲ δαιμονικὲς διδασκαλίες, «ἐν ὑποκρίσει ψευδολόγοι» καὶ «κεκαυτηριασμένοι τὴν ἰδίαν συνείδησιν» (Α´ Τιμ. δ´ 1–3).
῾Ο ἀδελφόθεος ᾿Ιούδας στὴν Καθολικὴ ᾿Επιστολή του, τὸ δυνατώτερο ἀντιαιρετικὸ κείμενο τῆς Καινῆς Διαθήκης, αἱρετικοὺς τῆς ἀποστολικῆς ἐποχῆς, τοὺς Νικολαΐτες, χαρακτηρίζει μὲ τοὺς ἑξῆς ἐκτὸς ἄλλων χαρακτηρισμούς• «Σπιλάδες», δηλαδὴ κηλῖδες, δημωδῶς λέρες• «ἑαυτοὺς ποιμαίνοντες», ἰδιοτελεῖς, ποὺ βόσκουν καὶ τρέφουν τοὺς ἑαυτούς των• «νεφέλαι ἄνυδροι ὑπὸ ἀνέμων παραφερόμεναι», σύννεφα ἄνυδρα, ποὺ παρασύρονται ἀπὸ τοὺς ἀνέμους• «δένδρα φθινοπωρινά, ἄκαρπα, δὶς ἀποθανόντα, ἐκριζωθέντα», δένδρα φθινοπωρινά, χωρὶς καρπούς, δύο φορὲς ξεραμμένα, ξερριζωμένα• «κύματα ἄγρια θαλάσσης ἐπαφρίζοντα τὰς ἑαυτῶν αἰσχύνας», κύματα ἄγρια τῆς θάλασσας, ποὺ ἀφρίζουν καὶ φέρουν στὴν ἐπιφάνεια τὶς ἀσχημίες τους• «ἀστέρες πλανῆται, οἷς ὁ ζόφος τοῦ σκότους εἰς τὸν αἰῶνα τετήρηται», ἄστρα σκοτεινά, στὰ ὁποῖα τὸ βαθὺ σκοτάδι διατηρεῖται παντοτινό (᾿Ιούδ. 12–13)• «ἐμπαῖκται κατὰ τὰς ἑαυτῶν ἐπιθυμίας πορευόμενοι τῶν ἀσεβειῶν», ἐμπαῖκτες βαδίζοντες συμφώνως μὲ τὶς ἀσεβεῖς ἐπιθυμίες τους• «ἀποδιορίζοντες», διακρίνοντες τοὺς ἑαυτούς των ἀπὸ τοὺς ἄλλους καὶ παρουσιαζόμενοι ὡς ἀνώτεροι• «ψυχικοί, Πνεῦμα μὴ ἔχοντες», ἄνθρωποι ποὺ κυριαρχοῦνται ἀπὸ φυσικὰ ἔνστικτα, ποὺ στεροῦνται Πνεύματος ῾Αγίου (᾿Ιούδ. 18–19).
Δύο ἀκόμη χαρακτηρισμοὶ τῶν αἱρετικῶν, φοβερώτεροι τῶν προηγουμένων. «Κατάρας τέκνα!», λέγει μὲ πολὺ μεγάλη ἔμφασι ὁ Ἀπόστολος Πέτρος. Καταραμένοι ἄνθρωποι! (Β´ Πέτρ. β´ 14). Καὶ ὁ Ἀπόστολος ᾿Ιωάννης λέγει, «᾿Ηκούσατε ὅτι ὁ ᾿Αντίχριστος ἔρχεται, καὶ νῦν ἀντίχριστοι πολλοὶ γεγόνασι». ᾿Ακούσατε ὅτι ὁ ᾿Αντίχριστος ἔρχεται, καὶ τώρα πολλοὶ ἀντίχριστοι ἔχουν ἔλθει (Α´ ᾿Ιωάν. β´ 18). ῾Ο ἀναμενόμενος ᾿Αντίχριστος εἶνε ὁ χειρότερος καὶ ὁ ἀπαισιώτερος ὅλων τῶν ἀνθρώπων. Μὲ τὸ ὄνομα δὲ ἐκείνου ὁ Ἀπόστολος ὀνομάζει τοὺς αἱρετικοὺς τῆς ἐποχῆς του, καὶ ὅλων βεβαίως τῶν ἐποχῶν. Καὶ «ἀντίχριστοι» λοιπὸν χαρακτηρίζονται οἱ αἱρετικοί. Ναί, ἀντίχριστοι, διότι φρονοῦν καὶ πράττουν ἀντίθετα πρὸς τὸ Χριστό, καὶ προετοιμάζουν τὸ ἔδαφος γιὰ τὸν κατ᾿ ἐξοχὴν ᾿Αντίχριστο. Γιὰ τοὺς ἁμαρτωλοὺς ἡ Καινὴ Διαθήκη ἐκφράζεται μὲ συμπάθεια.
᾿Αλλὰ γιὰ τοὺς αἱρετικοὺς ἐκφράζεται μὲ τὰ φοβερώτερα λόγια, λόγια θεόπνευστα καὶ ἁρμόζοντα σ᾿ αὐτούς, καὶ μάλιστα στοὺς παναιρετικοὺς καὶ πανθρησκειακοὺς Οἰκουμενιστάς. Δὲν φοβοῦνται αὐτοὶ ἀπὸ τὰ φοβερὰ καὶ θεόπνευστα λόγια, ἔστω καὶ ἂν φοροῦν μεγάλα ράσα καὶ ἐγκόλπια καὶ ἔχουν τὶς μεγαλύτερες εὐθύνες; Οἱ πιστοί, οἱ συνειδητοὶ χριστιανοὶ φοβοῦνται καὶ ἀγωνίζονται καὶ θὰ ἀγωνίζωνται μέχρι τέλος γιὰ «τὴν ἅπαξ παραδοθεῖσαν τοῖς ἁγίοις πίστιν» (᾿Ιούδ. 3). Εἶνε βεβαίως πάντοτε ὀλίγοι οἱ ἀγωνισταί, ἀλλὰ τελικῶς αὐτοὶ νικοῦν, διότι ᾿Αρχηγός τους εἶνε ὁ Χριστός, ὁ ὁποῖος διακήρυξε• «᾿Εγὼ νενίκηκα τὸν κόσμον» (᾿Ιωάν. ιστ´ 33). ῾Η ῾Ιστορία ἀποδεικνύει τοῦ λόγου τὸ ἀληθές. Παρὰ τὸ πλῆθος τῶν αἱρέσεων καὶ τὴν ὅλη πολεμικὴ τοῦ Σατανᾶ, τοῦ μεγάλου ἐχθροῦ τῆς ἀληθείας καὶ τῆς σωτηρίας τῶν ἀνθρώπων, ἡ ὀρθὴ πίστι ἔφθασε μέχρι σήμερα. Καὶ θὰ φθάσῃ μέχρι τὴ συντέλεια τοῦ κόσμου. Διότι αὐτὴ εἶνε ἡ θέλησι τοῦ Χριστοῦ γιὰ τὴ σωτηρία τῶν πιστῶν.
Ορθόδοξος Τύπος,13/01/2012
Και πάλι δίνει μαθήματα αντιαιρετικής θεολογίας ο μεγάλος ομολογητής Νικόλαος Σωτηρόπουλος. Είθε να πρεσβεύει υπέρ υγείας αυτού ο ουρανοπολίτης Αυγουστίνος Καντιώτης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιεθνές Συνέδριο στη Νάπολη προς τιμήν της εικοσαετούς Πατριαρχίας Βαρθολομαίου
ΑπάντησηΔιαγραφήΤην Δευτέρα 16η Ιανουαρίου 2012 πραγματοποιείται Διεθνές Συνέδριο από το τμήμα Άγιος Θωμάς Ακινάτης της Θεολογικής Σχολής της Αγίας Έδρας της Νοτίου Ιταλίας με τίτλο: «..Ἐγνώκαμεν καὶ πεπιστεύκαμεν τὴν ἀγάπην…, και θέμα: Ο διάλογος μεταξύ Καθολικών και Ορθοδόξων και η συμβολή του Παναγιωτάτου Οικουμενικού Πατριάρχου στα 20 χρόνια της Πατριαρχίας του».
Το συνέδριο τελεί υπό την αιγίδα του Συμβουλίου της Αγίας Έδρας για την προώθηση της ενότητας των χριστιανών, συμμετέχουν διακεκριμένοι καθηγητές ιταλοί και έλληνες: ο Επίσκοπος της Caserta κ. Pietro Farina συμφοιτητής του Πατριάρχου στη Ρώμη, ο Αρχιμανδρίτης του Οικουμενικού Θρόνου κ. Μακάριος Γρινιεζάκης καθηγητής της Αν. Εκκλησιαστικής Ακαδημίας Κρήτης και της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Ηρακλείου, ο κ. Βασίλειος Κουκουσάς καθηγητής της Θεολογικής Σχολής του Α.Π.Θ., ο κ. Γρηγόριος Λιάντας επικ. καθηγητής της Αν. Εκκλησιαστικής Ακαδημίας Θεσσαλονίκης, ο κ. Edoardo Scognamiglio καθηγητής της σχολής, περιφερειάρχης των Φραγκισκανών της νοτίου Ιταλίας και σύμβουλος του Συμβουλίου της Αγίας Έδρας για την Οικογένεια και ο Don Andrea Palmieri βοηθός του Συμβουλίου της Αγίας Έδρας για την προώθηση της ενότητας των χριστιανών και γραμματέας της επιτροπής για τον θεολογικό διάλογο μεταξύ καθολικών και ορθοδόξων.
Μήνυμα θα αποστείλει ο Παναγιώτατος Οικουμενικός Πατριάρχης κ κ. Βαρθολομαίος.
Μεταξύ των προσκεκλημἐνων, εκτός του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Ιταλίας κ. Γενναδίου, είναι οι εκπρόσωποι από όλες τις Χριστιανικές Εκκλησίες της Ιταλίας, οι πρέσβεις και οι πρόξενοι της Ελλάδος, της Τουρκίας, της Κύπρου και των Ηνωμένων Πολιτειών στην Αγία Έδρα τη Ρώμη και τη Νάπολη, αλλά και οι πρέσβεις όλων των βαλκανικών χωρών και της Ρωσίας, οι ελληνικές κοινότητες της Νάπολης, η ομοσπονδία των ελληνικών κοινοτήτων της Ιταλίας, καθολικές μοναστικές αδελφότητες και εκπρόσωποι όλων των Θεολογικών Σχολών και Πανεπιστημίων της Αγίας Έδρας. (από amen)
Δεν μας ενδιαφέρει αν ο Αρχιοικουμενιστής, που είπε αυτά που είπε, έχει μικρά ή μεγάλα ράσα και δεν θα γινόμαστε εμείς απολογητές των θέσεών του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣημασία έχει να γίνει αυτός απολογητής και να μας εξηγήσει σε ποιό αγιογραφικό ή αγιοπατερικό κείμενο βρήκε, ότι: "και οι άλλες θρησκείες είναια σεβαστές και σεβάσμιες και δρόμοι σωτηρίας".
Αν δεν μας αποκαλύψει, που το βρήκε αυτό, τότε καινοτομεί και άρα διδάσκει αίρεση (άγιος Μάξιμος Ομολογητής).
ΙΚ
Σπουδαίο άρθρο. Ο τίτλος ομως δεν είναι ενδεικτικός. Ο τολμηρός παρά την ηλικία του θεολόγος, περιγράφει και καταδικάζει τις εντός των κόλπων της Ορθοδοξίας παρεκτροπές και δευτερευόντως στιγματίζει τους "οικουμενιστές" (ψευτοοικουμενιστές φυσικά).
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτο άρθρο του ομολογητού θεολόγου κ. Νικολάου Σωτηρόπουλου σημειώνονται περιπτώσεις διολισθήσεων από την ορθή πίστη και πράξη.
Καταγγέλλει ευθαρσώς τους εντός των κόλπων της Ορθοδόξου Εκκλησίας αιρετικούς, αιρετίζοντες, αντορθοδόξους στην πράξη και στη ζωή τους και διολισθαίνοντες στο ορθόδοξο δόγμα για να δικαιολογηθούν. Οι ζηλωταί αντιοικουμενισταί, επιθυμούν τη συμμαχία των, αλλά αν έχεις αιρετίζοντες συμμάχους πώς θα αντιμεωπίσεις την παναίρεση;
Στον 10,38.Αντιμετωπιζουμε την παναιρεση προσωπικα ο καθενας( αν δεν εχει αντιοικουμενιστη πνευματικο.)και φυσικα με οδηγο τους αγιους πατερες παιρνοντας παραδειγμα τι εκαναν εκεινοι και πως αντιμετωπιζαν τις αιρεσεις της εποχης τους!
ΔιαγραφήΚύριε Οδυσσέα τι δημοσιεύσατε!
ΑπάντησηΔιαγραφή"Πυρηνικό οπλοστάσιο" στο άρθρο του κ. Σωτηρόπουλου!
Αρκετές φράσεις είναι αντίστοιχες "ατομικής βόμβας"!
Δεν λέει δικά του λόγια ο αγωνιστής θεο-λόγος, παραθέτει Λόγον Θεού.
Συμπυκνωμένο αντιαιρετικό δοκίμιο.
Τι να πρωτοξεχωρίσει κανείς... αν ξεχωρίσει κάποιος κάποια φράση, θα αδικηθεί όλο το κείμενο, που πρέπει να το κρατήσουμε, να το τυπώσουμε προς μελέτη, και να αναρτάται από καιρού εις καιρόν στην αποτείχιση, προς γνώση και συμμόρφωση όλων μας που μετά από αυτό θα είμαστε αναπολόγητοι.
Αναγνώστης
Ωραίος Κ. ΙΚ μιάς και θυμήθηκες τον Άγιο Μάξιμο τον Ομολογητή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυλογείτε!
ΒΓ
"Πάσα λέξις και φωνή μη τοις πατράσιν ειρημένη καινοτομία προδήλως καθέστηκε" (άγιος Μάξιμος).
ΔιαγραφήΙΚ
"ἀλλὰ καὶ ἐὰν ἡμεῖς ἢ ἄγγελος ἐξ οὐρανοῦ εὐαγγελίσηται ὑμῖν παρ’ ὃ εὐηγγελισάμεθα ὑμῖν, ἀνάθεμα ἔστω. ὡς προειρήκαμεν, καὶ ἄρτι πάλιν λέγω· εἴ τις ὑμᾶς εὐαγγελίζεται παρ’ ὃ παρελάβετε, ἀνάθεμα ἔστω". (Γαλ.1΄8,9)
Διαγραφή"ὁ οὐρανὸς καὶ ἡ γῆ παρελεύσονται, οἱ δὲ λόγοι μου οὐ μὴ παρέλθωσι". (Ματθ.24,35).
"ὁ οὐρανὸς καὶ ἡ γῆ παρελεύσονται, οἱ δὲ ἐμοὶ λόγοι οὐ μὴ παρελεύσονται". (Μάρκ.13,31).
"ἀμὴν γὰρ λέγω ὑμῖν ἕως ἂν παρέλθῃ ὁ οὐρανὸς καὶ ἡ γῆ ἰῶτα ἓν ἢ μία κεραία οὐ μὴ παρέλθῃ ἀπὸ τοῦ νόμου, ἕως ἂν πάντα γένηται". (Ματθ.5,18).
"καὶ ἐροῦσιν ὑμῖν· ἰδοὺ ὧδε, ἰδοὺ ἐκεῖ· μὴ ἀπέλθητε μηδὲ διώξητε".(μην πάτε εκεί ούτε να ακολουθήσετε)(Λουκ.17,23)
"καὶ ἐάν τις ἀφέλῃ ἀπὸ τῶν λόγων τοῦ βιβλίου τῆς προφητείας ταύτης, ἀφελεῖ ὁ Θεὸς τὸ μέρος αὐτοῦ ἀπὸ τοῦ ξύλου τῆς ζωῆς καὶ ἐκ τῆς πόλεως τῆς ἁγίας, τῶν γεγραμμένων ἐν τῷ βιβλίῳ τούτῳ". (Αποκ.22,19).
"Μαρτυρῶ ἐγὼ παντὶ τῷ ἀκούοντι τοὺς λόγους τῆς προφητείας τοῦ βιβλίου τούτου· ἐάν τις ἐπιθῇ ἐπὶ ταῦτα, ἐπιθήσει ὁ Θεὸς ἐπ’ αὐτὸν τὰς πληγὰς τὰς γεγραμμένας ἐν τῷ βιβλίῳ τούτῳ" (Αποκ.22,18).
ΑπάντησηΔιαγραφή«Πάς ό λέγων παρά τά διατεταγμένα, καν αξιόπιστος ή, καν νηστεύη, καν παρθενεύη, καν σημεία ποιή καν προφητεύη, λύκος σοι φαινέσθω έν προβάτου δορά, προβάτων φθοράν κατεργαζόμενος» (αγ. Ιγνάτιος Αντιοχείας ο θεοφόρος, Επιστολή προς αγ. Πολύκαρπο Σμύρνης).
«Πάσα μεν, ω τέκνον, η καθ’ ημάς Γραφή, παλαιά τε και καινή, Θεόπνευστος εστι και ωφέλιμος προς διδασκαλίαν» (αγ. Αθανάσιος προς Μαρκελλίνον-Migne Patrologia Graeca (M.P.G.)27,12).
«Πάσα Γραφή (όλη η Αγ.Γραφή) Θεόπνευστος. Ποία; Περί ης είπον, φησί, πάσα ιερά. Περί ης διελέγετο, ταύτα είρητο, περί ης έλεγεν ότι από βρέφους τα ιερά γράμματα οίδας. Πάσα ουν η τοιαύτη Θεόπνευστος" (αγ. Ιωάννης ο Χρυσόστομος ομ. θ΄εις Β΄ Τιμόθ. M.P.G. 62,649)
«Μεγάλη ασφάλεια προς το μη αμαρτάνειν των Γραφών η ανάγνωσις, μέγας κρημνός και βάραθρον βαθύ των Γραφών η άγνοια, μεγάλη προδοσία σωτηρίας το μηδέν από των θείων ειδέναι νόμων. τούτο και αιρέσεις έτεκε, τούτο και βίον διεφθαρμένον εισήγαγε, τούτο τα άνω κάτω πεποίηκεν.» (αγ.Ιωάννης ο Χρυσόστομος Εις τον Λάζαρον, M.P.G. 48, 995)