Τετάρτη 8 Ιουνίου 2011

Να και ένας

ΜΟΙΧΕΠΙΒΑΤΗΣ

που συμφωνεί μαζί μας

Ο "Σωτηρικός"

Νικόλαος Χατζηνικολάου

«Θεωρώ ότι αυτή είναι η κατεξοχήν στιγμή που Εκκλησία πρέπει να βρίσκεται δίπλα στο λαό, Εκκλησία που σιωπά και απουσιάζει από την αγωνία του κόσμου αυτοαναιρείται», δήλωσε στη Romfea.gr πριν από λίγο ο Σεβ. Μητροπολίτης Μεσογαίας και Λαυρεωτικής κ. Νικόλαος.

Επίσης, ο κ. Νικόλαος πρόσθεσε ότι «και δεν πρέπει να είναι κοντά στο κόσμο για να επιδεικνύει την παρουσία της, αλλά για να αποδεικνύει την σχέση της με τον λαό, να ομολογεί την διαφωνία της με το σύστημα που μας προδίδει και να φανερώνει την ετοιμότητα της. Να πάρει πρωτοβουλίες, και να αναλάβει ευθύνες».

«Είναι η μόνη που μπορεί να μεταμορφώσει την αγανάκτηση σε υγιή επανάσταση, η Εκκλησία συμπαθεί τους πονεμένους, κατανοεί τους αγανακτισμένους, αλλά προχωρεί με τους επαναστατημένους», πρόσθεσε χαρακτηριστικά ο Μητροπολίτης Μεσογαίας.

Κλείνοντας ο κ. Νικόλαος, επεσήμανε: «Αυτό που χρειάζεται ο τόπος, δεν είναι μόνο η αγανάκτηση αλλά και η επανάσταση. Η αγανάκτηση βγάζει διαμαρτυρία, η επανάσταση δίνει ελπίδα ανατροπής, ανοίγει δρόμους στα αδιέξοδα».

=================

Δηλαδη, μας υποσχεται ο Μοιχεπιβατης - εκλεκτος των Σωτηρικων - Χατζηνικολαου, οτι θα ξεσηκωση ολοκληρο το λαο της Μεσογαιας και της Λαυρεωτικης να επαναστατηση και να μεταβη στην πλατεια συνταγματος και να διαμαρτυρηθη εντονα και δυνατα και επαναστατικα και οχι απλα ....αγανακτισμενα;

Να το δουμε!!!

΄Η ειναι μονο λόγια για καταναλωσι και για ...μπουγιο;

Ετσι για να μας κανη τον γενναιο;;;

Γιατι, αναρωτιομαστε, που εμαθε ο Χατζηνικολαου να επαναστατη και να μιλαει για επαναστασι;

Στην ΝΑΣΑ;

΄Η στους λαπαδες - πλην Βασιλειαδη - Σωτηρικους;

Για να επαινεσουμε και εμεις, εστω και εναν ΜΟΙΧΕΠΙΒΑΤΗ ....εξαγιασμενο Σωτηρικο;

9 σχόλια:

  1. Δέν αρκει η "αγανάκτησις", ουτε καί η "επανάστασις", γιά νά ανατρἁπή τό "κατεστημένο", πού μάς οδηγεί εις τήν παγκοσμιοποίησιν, χρειάζεται προηγουμένως καί η επιστροφή εις τόν οικον τού Πατρός,χρειάζεται η πνευματική εγρήγορσις, διά νά γίνωμεν "ευωδία Χριστού ἐν τοῖς σωζομένοις καί ἐν τοῖς ἀπολλυμένοις» (Β΄ Κορινθ. β΄ 15), τά οποία ομως γίνονται πραγματικότης μόνον ΕΝ καί ΔΙΑ της ακαινοτομήτου Γνησίας Ορθοδόξου Εκκλησίας τού Χριστου, ητις εστίν η ΚΙΒΩΤΟΣ η διασώζουσα τούς εν Αυτη καταφεύγοντας από τόν Κατακλυσμόν της σημερινής αποστασίας (Μητροπολίτης Μεσογαίας καί Λαυρεωτικής Κήρυκος της Γνησίας Ορθοδόξου Εκκλησίας)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο μακαριστός π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος, στην επιστολή του προς τον μοναχόν Νικόδημον λέγει τα αντίθετα. Δηλαδή, ότι η Κιβωτός η διασώζουσα τους εν αυτή καταφεύγοντας είναι η Ορθόδοξη Εκκλησία και όχι η Γνήσια Ορθόδοξη Εκκλησία, η οποία έχει υποπέσει σε αίρεση, καθότι θεωρεί το ημερολογιακό δόγμα πίστεως.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κύριε Ι.Κ. αν θέλετε διαβάστε τήν επιστολή τού θεολόγου Ελευθερίου Γκουτζίδη πρός τόν Αρχιμ. Ιγνάτιο Μενδελίδη διά νά ιδητε υπό ποίαν εννοιαν θεωρούν οι Γνήσιοι Ορθόδοξοι Χριστιανοί τό Ἡμερολογιακόν δογματικόν θέμα καί αναλόγως κρίνατε αν καί κατά πόσον εχει δίκαιον ο π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος. Εν προκειμένω τό ημερολογιακόν δέν ειναι τί λέγει ο καθένας, αλλά τί προκύπτει εκ των πηγων, καί κυρίως διά ποίον λόγον εισήχθη, ενώ ειχε καταδικασθεί υπό τής Εκκλησίας εν Πανορθοδόξοις Συνόδοις καί απεκλείσθη παντελώς η εισαγωγή του ως καινοτομία καί αιρεσις κατά τόν ομολογητήν Πατριάρχην Ιεροσολύμων Δοσίθεο. http://www.churchgoc.org/Imerologiakon.pdf

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Οι αγανακτισμένοι, που κάποιες φορές αποδοκιμάζουν και κληρικούς, οργανώνουν μια υποτυπώδη αλληλεγγύη: όποιος έχει είδη σε περίσσεια, ρούχα, παπούτσια, βιβλία, τα φέρνει στις συγκεντρώσεις για να τα πάρει όποιος τα έχει ανάγκη.

    Υποτυπώδης υποσυνείδητη χριστιανική συμπεριφορά. Η ψυχή των ανθρώπων διψά τον Χριστό. "Διψάσαμε το μεσημέρι, μα το νερό γλυφό". Ποιος θα μας ξεδιψάσει;

    Ουδέν κακόν αμιγές καλού, συνεπώς. Ιδού η ευκαιρία, η Εκκλησία να αναλάβει πρωτοβουλία σωτηρίας του λαού και από την οικονομική αλλά και από την πνευματική και εκκλησιαστική κρίση, η οποία και οδήγησε στην κρίση αξιών, ηθικής, δικαιοσύνης, οικονομίας, κ.λπ. κ.λπ.

    Να καλέσουν οι ποιμένες όλα τα πνευματικά τους τέκνα. Να επικαλεστούν τους λόγους του Κυρίου, να υπενθυμίσουν τις σημαίνει εκκλησία. Να παραχωρήσουμε όλοι, κλήρος και λαός, μερικά ή και ΟΛΑ τα περιουσιακά μας στοιχεία, κινητά και ακίνητα. Να αναθέσουμε σε εκλεγμένη επιτροπή την διαχείρισή τους και την εξ αυτών σίτιση, στέγαση, φροντίδα πάσης βιοτικής μέριμνας και διεξόδου εργασίας όλων των συμμετεχόντων πιστών.

    Ο Μέγας Βασίλειος κάτι παρόμοιο έκανε, με τα χρυσά φλουριά και τα κοσμήματα, που αναβιώνουν στην βασιλόπιτα. Δεν είναι ουτοπία, το έπραξε η πρώτη Εκκλησία και το σταμάτησαν οι διωγμοί, το αναβίωσε το "Κράτος του Θεού" και το διέλυσαν οι έμποροι κεφαλαιοκράτες, το επαλήθευσαν οι αγωνιστές του 1821 και οι εθνικοί έευεργέτες που έδωσαν τις περιουσίες τους η και τις ζωές τους για το κοινό καλό.

    Εναλλακτικά, φροντίδα αλληλεγγύης των μελών της έπρεπε ήδη να να έχει οργανώσει η Εκκλησία, να καταγραφούν εθελοντικά όλα τα μέλη της, και όποιος έχει ανάγκη να λαμβάνει, όποιος έχει δυνατότητα να συνεισφέρει σε είδος, χρήμα, προσωπική εργασία και προσφορά στον αδελφό.

    Αν η συμμετοχή του λαού είναι μεγάλη, που θα είναι, θα εμπνευστούν και άλλοι, θα βοηθήσει ο Θεός, όπως κάποτε στα συσσίτια της κατοχής στην Κοζάνη, η Εκκλησία θα βοηθήσει το κράτος αν ξελασπώσει, για άλλη μια φορά. Και καθοδηγώντας τον λαό, θα οδηγήσει σε πιο συνετή οικονομικά διακυβέρνηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και επί Βυζαντίου κάποιοι βασιλείς [Ηράκλειος],όταν κυνδύνευε η αυτοκρατορία από εχθρούς εκποιούσε τα χρυσά που υπήρχαν στις εκκλησίες.Θα ήταν παράλογο δηλαδή να πάρει η εκκλησία πρωτοβουλία τα τάμματα στα διάφορα μοναστήρια,τα χρυσά καντήλια δώρα των βασιλέων Ιουστινιανού κ.λ.π να τα εκποιήσουν και να τα προσφαίρουν στο κράτος;πρέπει να γίνει πόλεμος δηλαδή για να αναλάβει η εκκλησία της Ελλάδος μιά τέτοια πρωτοβουλία;Αν πει κανείς κάτι τέτοιο στον κλήρο σου απαντά*Αστειεύεστε!Αυτά είναι κειμήλια χρονών και έχουν μεγάλη αξία...Όταν όμως οι γέροντες δεν θα έχουν ευρώ να πάρουν σύνταξη και τα φάρμακά τους θα θέλουν οι άνθρωποι και τα παιδιά τους δεν θα μπορούν να τους βοηθήσουν γιατί και εκείνα βοήθεια θα θέλουν και θα κοιτάζουμε να φύγουμε από την χώρα μας για να βρούμε ένα πιάτο φαγητό για τους γονείς μας και τα παιδιά μας,τι θα λέν τότε;Όταν θα μείνουν εδώ οι ξένοι σαν πραγματικοί πολίτες και εμείς μετανάστες σε άλλες πατρίδες να δώ ποιά Ελλάδα θα μείνει εδώ.Η Ελλάδα των αλβανών και των πακιστανών;που σωριδόν παντρεύονται [πολιτικά ..]με ελληνίδες και θα μπασταρδευτούμε όλοι σε λίγο από τις μείξεις των φύλων;Πάει η Ελλάδα..και η Ορθοδοξία.Αυτά τα πράγματα είναι πολύ σοβαρά και πρέπει να τα δει και η εκκλησία αλλά και η πολιτεία.Αλλά τι την νιάζει την πολιτεία αν θα υπάρχουν έλληνες σε λίγα χρόνια;Τους φόρους της να εισπράτει.Την εκκλησία όμως δεν πρέπει να την νιάξει;Να δει παραπέρα ..να δει μελλοντικά τι πάει να γίνει...να διαμαρτυρηθεί,να κάνει κάτι και όχι να ομιλεί επί του καναπέως.Στα Δημαρχεία γίνεται χαμός [μούλεγε μια γνωστή].Παντρεύονται ελληνίδες με πακιστανούς.Τα παιδιά τους τι θα είναι;Μιά Βαβέλ έχουμε γίνει..Δεν υπάρχει και ενότητα της πίστεως.Αλλος τραβάει από δώ και άλλος από κει.Σχίσαμε το σώμα Του Χριστού ..οι μεν μισούν τους δε και οι δε κατηγορούν τους μεν και δεν υπάρχει πλέον ειρήνη,δεν υπάρχει φιλαδέλφεια,αγάπη,λογική τελος πάντων.
    Έτσι που φτάσαμε σαν κυνηγημένα ζώα είμαστε και για πολύ κλάμμα τελικά.Ο θΕΌς ας μας βοηθήσει*μόνοι μας είναι θαρρώ αδύνατον.Αυτή η παιδαγωγία θα μείνει στην μνήμη μας πολύ βαθιά χαραγμένη διότι είναι γεγονός πως χάθηκε πιά η ευλογία.Αν δεν κάνουμε όλοι προσπάθεια να μετανοήσουμε και όλοι μαζί να προσπαθήσουμε για την πατρίδα μας που θα την αναπολούμε στην ξενητεία που θα είμαστε γιατί σαν την Ελλάδα χώρα δεν θα βρούμε.Αλλά και σαν την Ορθοδοξία πίστη δεν θα βιώνουμε αν δεν είμαστε εν Αληθεία.
    Ο ΘΕΟΣ ΑΣ ΜΑΣ ΦΩΤΙΣΕΙ ΟΛΟΥΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σεβόμαστε τις θέσεις του κ. Γκουτζίδη, όπως σεβόμαστε και τις θέσεις του π. Επιφανίου.

    Δεν ενδιαφέρει υπό ποιάν έννοιαν θεωρείται το ημερολογιακόν, ως δογματικό θέμα. Σημασία έχει ότι θεωρείται δογματικό θέμα, ενώ δεν υπάρχει σε κανέναν Όρον Οικουμενικής Συνόδου, δεν υπάρχει σε κανένα Κανόνα Οικουμενικής Συνόδου, παρά μόνο σε Απόφαση της Α΄ Συνόδου.

    Στις Πανορθόδοξες Συνόδους του 1583 και 1593 ουδαμού αναφέρεται ότι η διόρθωση του ημερολογίου αποτελεί αίρεση. Αι Σύνοδοι αυτές καταδίκασαν την γρηγοριανή μεταρρύθμιση, διότι δημιουργούσε προβλήματα με τον εορατσμό του Πάσχα προ του εβραϊκού και ότι η παραδοχή του θα μπορούσε να ερμηνευθεί ως αναγνώριση του πρωτείου στον Πάπα και ως υποταγή της Ορθόδοξης Εκκλησίας στη θέλησή του. Το ότι η συμπόρευση με το εβραϊκό πάσχα ή ο εορτασμός προ αυτού αποτυπώνεται και στον η΄ κανόνα του 1593: "..... και μετά των ιουδαίων επιτελείν το Πάσχα.....". Αυτό ήταν το πρόβλημα που προσέκρουε στην απόφαη της Α΄.

    Το πρόβλημα αυτό λύθηκε με το διορθωμένο Ιουλιανό ημερολόγιο του 1924, που θεσπίστηκε από Ορθόδοξο Συνέδριο και δεν έρχεται σε αντίθεση με την απόφαση της Α΄ Συνόδου και δεν έχει καμία σχέση με τη γρηγοριανή μεταρρύθμιση.

    Τελικά η εμμονή στο Ιουλιανό ημερολόγιο καταστρατηγεί την απόφαση της Α΄ Συνόδου, όπως αποφαίνεται σωρεία Ελλήνων Καθηγητών της Αστρονομίας (Αιγινήτης Δ. Κοντόπουλος Γ. Κωτσάκης Δ. Κατσής Δ. Χασάπης Κ. Θεοδοσίου Στρ. Δανέζης Μ.) και τούτο διότι "..... σήμερα οι Ορθόδοξοι εορτάζουν το Πάσχα συνήθως την 1η Κυριακή μετά την 2η εαρινή πανσέληνο και αρκετές φορές τη 2η Κυριακή, αντί να γιορτάζουν την 1η Κυριακή μετά την 1η εαρινή πανσέληνο………. Το Πάσχα των Ορθοδόξων του 1992 γιορτάσθηκε την 2η Κυριακή μετά τη 2η εαρινή πανσέληνο………. Το Πάσχα των Ορθοδόξων το 1993 γιορτάσθηκε την 2η Κυριακή μετά την εαρινή πανσέληνο» (Στρ. Θεοδοσίου – Μάνος Δανέζης. Η Οδύσσεια των ημερολογίων. Αθήνα, 1995, τ. Β΄, σελ. 169). Και να μην ξεχνάμε ότι ο προσδιρισμός της ημερομηνίας της εορτής του Πάσχα ανατέθηκε από τους Πατέρες της Α΄ Συνόδου σε αστρονόμο, που έλαβε μέρος στην Α΄ Σύνοδο: τον Επίσκοπο Χωών Αχιλλέα.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΚΗΡΥΚΟΣ ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗΣ · Αθηνών

    Ειμαι "αγανακτισμένος" διότι μέ τήν δική μας ανοχή καί εν πολλοίς συνενοχή τά αντίχριστα Κέντρα πού απεργάζονται τόν αφανισμό της Ορθοδοξίας καί τού Εθνους μας, επί 91 ετη (1920 - 2011) δέν αφήνουν τόν Ελληνικό λαό νά καταλάβει οτι αιτία ολων των δεινών (σέ θρησκευτικό καί εθνικό επίπεδο) ειναι η πνευματική δουλεία στήν οποία τόν ωδήγησε τό Οικουμενικό Πατριαρχείο μέ τήν παναιρετική Εγκύκλιο τού 1920 καί η Εκκλησία της Ελλάδος μέ τήν αποδοχή διά λογαριασμόν τού Οικουμενισμού (απαρχής της παγκοσμιοποιήσεως) τού ηδη κατεδεδικασμένου υπό Πανορθοδόξων Συνόδων φράγκικου ημερολογίου, αλλά τόν σπρώχνουν ακόμη περισσότερο στόν γκρεμό. Καί επειδή η εποχή μας ομοιάζει κατά πολύ εις τήν αποστασίαν εκ της Πίστεως μέ τήν πρό τού 1453 περίοδο, η οποία ειχεν ως αποτέλεσμα την πτώσιν της Βασιλίδος των Πόλεων, ας παρακαλέσουμε τόν Θεό νά μάς δώση μετάνοιαν καί επιστροφήν εις τήν αληθινήν Ορθοδοξίαν καί νά μή επιτρέψη χειρότερα δεινά. Τά γράφω αυτά σήμερον 29 Μαίου μέ τό εκκλησιαστικόν ημερολόγιον (πραγματική επέτειος της αλώσεως της Βασιλίδος των Πόλεων) μετά τό μνημόσυνον τό οποίον ετέλεσα υπέρ των κατ' αυτήν τήν ημέραν σφαγιασθέντων εν Κωνσταντινουπόλει υπό των Τούρκων. Οι αγιοι νεομάρτυρες πού εχυσαν τό αιμά των "υπέρ Πϊστεως καί πατρίδος" ας πρεσβεύουν γιά τόν Ελληνικό λαό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Διάβασα κάπου καί τό μεταφέρω: Ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης κ. Αυγουστίνος Καντιώτης, σέ αρθρο του με τίτλο «ΧΩΡΙΣΜΟ, ΣΕΒΑΣΜΙΟΤΑΤΟΙ»,στην «Χριστιανική Σπίθα» του 1952, έγραφε μεταξύ άλλων: «Η εκκλησία, η οποία προς απολαβή εγκόσμιων αγαθών, έκρινε καλόν να συζευχθεί, να ενώσει την τύχη της μετά του θηρίου της Αποκάλυψης, συν τω χρόνω απώλεσε την ελευθερία της, και ηδονικά καθισμένη στη ράχη του θηρίου, κυβερνάται υπ΄ αυτού και περιφέρεται στις οδούς και στις ρύμες του κόσμου ως μισθωτή πόρνη θρησκευτική πόρνη, που εμπορεύεται τον Χριστόν, αναγκασμένη να κερνά τα πλήθη από το χρυσόν ποτήρι όχι τον καθαρό οίνο της Κ. Διαθήκης, αλλά οίνο νοθευμένο, διδάγματα ξένα και αλλότρια προς το γνήσιο πνεύμα του Χριστιανισμού». Καί διερωταται κάθε σοβαρός ανθρωπος: "Αυτή ειναι η Κιβωτός η διασώζουσα τούς εις αυτήν καταφεύγοντας...;" κατά τόν π. Επιφάνιο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου