Δευτέρα 13 Ιουνίου 2011



Eπέστρεψα

απο την πολι του Λαγκαδα



Εκκλησιαστικα την Κυριακη της Πεντηκοστης στον ναο που λειτουργουσε ο νεος επισκοπος της περιοχης ο Μακεδονας πατηρ Ιωαννης.
Ο π. Ιωαννης οπου λειτουργει δημιουργει μια ιδαιτερη αισθησι.
Ειναι ενας δυναμικος και ενας φλογερος κληρικος και αυτο φαινεται παντου και παντοτε ακομα και στην ιδιαιτερη επικοινωνια του με τους αλλους.


Στις σχεσεις του εμφανιζεται παντοτε αποφασιστικος, ενθαρρυντικος και ευεργετικος.

Εαν τον κανεις ενα καλο, αυτος σου κανει δεκα καλα.

Εαν τον δης με το ενα ματι, αυτος σε βλεπει με εκατο.

Ειναι φιλικος, ευγενικος και ανταποδοτικος.

Παντοτε.

Και εφ' ορου ζωης.


Στις ομιλιες του ειναι πολλες φορες πρωτοτυπος και αποκαλυπτικος.
Ενθυμουμαι κατα την ενθρονισι του που εκαμε συγκρισι την ιδικη του οργανωμενη και θορυβωδη υποδοχη, με την ....υποδοχη του αποστολου Παυλου απο την ...αφανη και αθορυβη διελευσι του απο την περιφερεια σημερα του Λαγκαδα και ευρυτερα της Μακεδονιας.

Στην δυναμικη ολιγολεπτη ομιλια του κατα την ημερα της γενεθλιας ημερας της Εκκλησιας της Πεντηκοστης προβληματισε τους ακροατας του στον καταμεστο μητροπολιτικο ναο της Αγιας Παρασκευης οταν αναφερθηκε στον Αγαθον και Παρηγορητην Παρακλητον, τον Ενα της Τριαδος.

"Παντοτε, ειπε ο φλογερος επισκοπος, καταφευγουμε για βοηθεια εμεις οι ανθρωποι στους εξουσιαν εχοντας, στους υπερεχοντας, στους μεσαζοντας, στους διαφορους ανθρωπους της γης, που αποθαρρυνουν και που απογοητευουν και που απελπιζουν.

Σε εναν ομως ξεχνουμε να καταφευγουμε, στον Δυνατον Θεον, στο Παναγιον και Παντοδυναμον Πνευμα, στον Ενα της Τριαδος, που ποτε δεν απογοητευει, ποτε δεν αποθαρρυνει, ποτε δεν εξαπατα, ποτε δεν φευγεις απο Αυτον λιμφατικος και αδυνατος αλλα φευγεις απο Αυτον παντοτε δυνατος και περιφρουρητος ως λεων πυρ πνεων και παλι επιστρεφης και επανερχεσαι κοντα Του για να παρης και να αναπληρωσεις τις δυναμεις σου".


Είπε, επίσης, (όχι επί λέξει βέβαια) στο ίδιο κήρυγμά του και το εξής ωραίο παράδειγμα:

"Τα πρόβατα, είτε ζουν στην Ελλάδα είτε στην Κίνα, είτε στην Γερμανία, είτε σε οπουδήποτε χώρα του κόσμου, μιλούν την ίδια "γλώσσα", και μπορούν να επικοινωνούν, να "συνεννοούνται" μεταξύ τους.

Οι αγελάδες, είτε ζούν στην Ελλάδα είτε στην Τουρκία είτε στην Αφρική είτε σε οποιοδήποτε χώρα του κόσμου, μιλούν την ίδια "γλώσσα" και μπορούν να "συνεννοούντα" μεταξύ τους.

Και τα αηδόνια, με τους κελαηδισμούς τους, σε όλο τον κόσμο μπορούν να "συνεννοούνται", όπως και όλα τα ζώα.

Μόνο οι άνθρωποι, μετά την υπερηφάνειά τους και την ιστορία της Βαβέλ με τον πύργο της αλαζονείας, δεν μιλούν την ίδια γλώσσα και δεν μπορούν να συνεννοηθούν.
Βέβαια οι άνθρωποι διαφέρουν από τα ζώα, γιατί έχουν προορισμό τη θέωση, να γίνουν Θεοί, κατά Χάριν... και μίλησε για τη Δύναμη του Αγίου Πνεύματος της Πεντηκοστής που έδωσε με τις πύρινες γλώσσες την δυνατότητα συνεννόησης, επικοινωνίας και συνδιαλλαγής ανθρώπων με τον Θεό και μεταξύ τους".


Θελουμε να ελπιζουμε οτι ο π. Ιωαννης δεν θα φθαρη απο το σημερινο υποκριτικο δεσποτικο κατεστημενο, το οποιο ο λαος επαυσε να εμπιστευεται.

Θελουμε να ελπιζουμε οτι θα μεινη και θα διατηρηθη, ο παντοτε τιμιος, ανοιχτος και ευκολοπλησιαστος π. Ιωαννης.
Αλλωστε ας μην ξεχνα οτι αν τον ακολουθουν και τον κυκλωνουν τοσοι ανθρωποι και μαλιστα νεα παιδια που ερχονται για να εργασθουν κοντα του, αποδεικνυει οτι ο ιδιος ειναι αυτος που ελκει τους αλλους κοντα του με τον ευθυ, απλο, αδολο και ανυποκριτο χαρακτηρα του.
Και αυτο ζητουν οι σημερινοι ανθρωποι απο εναν επισκοπο των ημερων μας.

Την απλοτητα, την αδολοτητα και την ευθυτητα.

7 σχόλια:

  1. Είπε, επίσης, (όχι επί λέξει βέβαια) στο ίδιο κήρυγμά του και το εξής ωραίο παράδειγμα:

    Τα πρόβατα, είτε ζουν στην Ελλάδα είτε στην Κίνα, είτε στην Γερμανία, είτε σε οπουδήποτε χώρα του κόσμου, μιλούν την ίδια "γλώσσα", και μπορούν να επικοινωνούν, να "συνεννοούνται" μεταξύ τους.

    Οι αγελάδες, είτε ζούν στην Ελλάδα είτε στην Τουρκία είτε στην Αφρική είτε σε οποιοδήποτε χώρα του κόσμου, μιλούν την ίδια "γλώσσα" και μπορούν να "συνεννοούντα" μεταξύ τους.

    Και τα αηδόνια, με τους κελαηδισμούς τους, σε όλο τον κόσμο μπορούν να "συνεννοούνται", όπως και όλα τα ζώα.

    Μόνο οι άνθρωποι, μετά την υπερηφάνειά τους και την ιστορία της Βαβέλ με τον πύργο της αλαζονείας, δεν μιλούν την ίδια γλώσσα και δεν μπορούν να συνεννοηθούν. Βέβαια οι άνθρωποι διαφέρουν από τα ζώα, γιατί έχουν προορισμό τη θέωση, να γίνουν Θεοί, κατά Χάριν... και μίλησε για τη Δύναμη του Αγίου Πνεύματος της Πεντηκοστής που έδωσε με τις πύρινες γλώσσες την δυνατότητα συνεννόησης, επικοινωνίας και συνδιαλλαγής ανθρώπων με τον Θεό και μεταξύ τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όλα ωραία και καλά με τον Λαγκαδά.

    Έλα όμως που μνημονεύει Βαρθολομαίον.

    Εμείς τι κάμουμε;

    Εφαρμόζουμε την ακρίβεια και αποτειχιζόμεθα από τον Λαγκαδά ή εφαρμόζουμε την οικονομία και δεν αποτειχιζόμεθα, ακολουθούντες τις υποδείξεις του π. Επιφάνιου Θεοδωρόπουλου;

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπητε φιλε και βεβαια ο Λαγκαδα μνημονευει Βαρθολομαιο γιατι πιστευει οτι οσα λεγει εκεινος τα λεει για αλλους λογους και οχι γιατι τα πιστευει, οπως νομιζουμε εμεις και το πιστευουμε οτι αυτο ακριβως συμβαινει.
    Ο Βαρθολομαιος ειναι αληθεια οτι εχει εκτεθει ανεπανορθωτα και δεν πιστευει αυτο που πιστευουμε ολοι εμεις δηλαδη στην Μια Αγια Καθολικη και Αποστολικη Εκκλησια, αλλα και τις αιρεσεις τις θεωρει Εκκλησια.
    Αυτα θα τα εκθεσω αναλυτικα στην Αποτειχισι μου.

    Ομως ο μητροπολιτης Κασσανδρειας που ειναι ο επισκοπος της περιοχης μου, εχει ...ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΣΕΙ και στην Πιστι και στην δικαιοσυνη και γι αυτο εντος των ημερων θα αποτειχισθω απο αυτον μηπως και συναισθανθει οσα απαραδεκτα εχει διαπραξει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Άρα, εφαρμόζουμε την οικονομία του π. Επιφανίου.

    Μεταξύ δυο Επισκόπων που μνημονεύουν Βαρθολομαίο, στον ένα την ακρίβεια και στον άλλο την οικονομία.

    Το θέμα θέλει μεγάλη διάκριση.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το καλύτερο που έχουμε να κάνουμε είναι να είμαστε επιφυλακτικοί.Μην ξεχνάμε ότι ο Ιωάννης Τασσιάς υπήρξε στενότατος συνεργάτης του μοιχεπιβάτη Πανταλεήμονα Χρυσοφάκη.Αλήθεια ποια η άποψη του Λαγκαδά για την παράταση της εκκρεμότητας στη μητρόπολη Αττικής και τι προτίθεται να πράξει σχετικά;Πολλοί,θεωρούμενοι πνευματικοί επίσκοποι,μας απογοητεύουν συνεχώς όπως π.χ. ο Ύδρας Εφραίμ που χρηματοδότησε άκουσον,άκουσον! την πενταήμερη σχολική εκδρομή Λυκείου της Ύδρας στην Πράγα.Και φαντάζομαι ότι γνωρίζετε τι εστί σύγχρονη πενταήμερη σχολική εκδρομή όπου συμφύρονται αγεληδόν αγόρια και κορίτσια.Και ο δεσπότης κατά το κοινώς λεγόμενο,χρηματοδοτώντας την εκδρομή,κρατάει το φανάρι.Τέτοιο ψευτοπροοδευτικό κόμπλεξ.Τι να πεις και για τον Γλυφάδας που ξεστόμισε πρόσφατα τη φράση πού είσαι Χριστόδουλε!Τέτοια αφέλεια!Να επικαλείται το σκανδαλοποιό Χριστόδουλο,αυτόν που συγκάλυψε τα σκάνδαλα!Ο δε Πειραιώς συμμετείχε στη γιορτή του μοιχεπιβάτη της Κηφισιάς Κυρίλλου απογοητεύοντας τον πιστό λαό.Αν εξαιρέσει κανείς τον ΛΕΒΕΝΤΗ Κυθήρων Σεραφείμ οι υπόλοιποι μας έχουν απογοητεύσει.Το αυτό ισχύει κατά μείζονα λόγο για το ΔΗΘΕΝ διάδοχο του Αυγουστίνου Καντιώτη.Αυτός κι αν δε μας έχει απογοητεύσει με την αφωνία του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αν και δεν έχω ΤΙΠΟΤΑ με τον Τασσιά,επειδή κι
    άλλη φορά έχω δει επαινετικά σχόλια στην ιστοσε-
    λίδα σου Οδυσσεύ,αυτό μου μυρίζει ΑΣΧΗΜΑ!
    Δε γνωρίζω τον άνθρωπο ούτε και την εν γένει πο-
    λιτεία του τόσο δίπλα στο Χρυσοφάκη,όσο και δί-
    πλα στο Ρούσσα,που κι οι δύο πάσχισαν με νύχια και με δόντια να τον κάνουν επίσκοπο, ο α΄στην περιοχή σου,ενώ ο β΄στο Κιλκίς και επέτυχε το Λα
    γκαδά!Αυτό δε σε προβλημάτισε;!Άλλωστε και οι δύ
    ο είναι μοιχεπιβάτες!!Καλό θα είναι-μιας και κά-
    νεις τον αυστηρό κριτή των πάντων πριν επαινέ-
    σεις κάποιον ΕΞΕΤΑΣΕ λίγο και την ιδιωτική του ζωή...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εσυ εχεις κατι για την ιδιωτικη του ζωη;
    Η εχεις μονο κουτσομπολια που εχω ακουσει και εγω απο καποιους ψευτοχριστιανους;
    Δεν τα αφηνετε αυτα κακοηθεις;
    Α, να χαθητε παληανθρωποι.
    Οποιος εχει κατι κατα καποιου κληρικου παει και το καταγγελει, αν εχει κοτσια.
    Λογια και κουτσομπολια ανα τας οδους και ανα τας ρυμας λενε πολλα καποιοι απο σας τους κουτσομποληδες.
    Ντροπη σας.

    Εγω κριτης των παντων δεν ειμαι.
    Ασχολουμαι καθηκοντως με την επικαιροτητα.
    Δικαιωμα μου.
    Εσυ ομως που σου μυριζει κατι απο μενα ασχημα, εχεις στη μυτη σου τη βρωμα και αυτη σου μυριζει.

    Ο π. Ιωαννης ήταν δραστηριος και ικανοτατος στη μητροπολι Θεσσαλονικης, ασχετα απο καποιες ανθρωπινες αδυναμιες, που εχουμε ολοι μας.
    Μπορειτε να μου δειξετε εναν αλλο κληρικο της Θεσσαλονικης δραστηριοτερο του π. Ιωαννου;
    Δεν υπηρχε.
    Δεν υποτιμω τις προσπαθειες καποιων αλλων κληρικων, αλλα λεω την αληθεια για τον π. Ιωαννη που παρακολουθουσα τον αγωνα του και τις αγωνιες του και την μεγαλη κινητικοτητα του για τη δοξα της Εκκλησιας.
    Σιωπα πεφιμωσο, λοιπον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου