Σάββατο 21 Μαΐου 2011



ΑΠΑΝΤΗΣΗ


ΤΟΥ π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ Ε. ΒΟΛΟΥΔΑΚΗ


ΣΤΟΝ ΑΓΙΟΡΕΙΤΙΚΟ


ΛΙΒΕΛΛΟ


«Εἶπον ὑμῖν ἤδη καί οὐκ ἠκούσατε· τί πάλιν θέλετε ἀκούειν;»


Ὁ π. Ἰωάννης Φωτόπουλος ἀπέστειλε στόν «Ο.Τ.» τήν ἀνωτέρω Ἐπιστολή 23 Ἁγιορειτῶν (καί ὄχι ἀπ’ εὐθείας οἱ Ἁγιορεῖται) μέ τήν ἐπισήμανση ὅτι «ἐπιθυμοῦν διακαῶς τήν δημοσίευσίν της, ὅπως καί ὁ ἴδιος»!


Εἶναι ἡ δεύτερη φορά –ἡ πρώτη τό 1997– πού προωθεῖ ἐπιστολή Ἁγιορειτῶν στήν ἐφημερίδα, κατόπιν ἐκστρατείας συλλογῆς ὑπογραφῶν ἐναντίον τῶν γραφομένων μου, ἐκδηλώνοντας ἀπρόκλητη καί συστηματική ἐμπάθεια στό πρόσωπό μου, χωρίς, συνάμα, νά λαμβάνη ὑπ’ ὄψη του καμμιά ἀπό τίς ἀπαντήσεις μου.


Εὐλαβούμενος τήν ἰδιότητα τῶν Ἁγιορειτῶν Πατέρων παραβαίνω τήν ὑπόσχεσή μου νά μή συνεχίσω τήν συζήτηση κωφῶν καί ἐπανέρχομαι ἐπί τοῦ θέματος «Ἀντίχριστος, χάραγμα, Κάρτες» κ.τ.ο.


Ὡστόσο, δέν μπορῶ νά κρύψω τή δυσφορία μου γιά τήν ἐνασχόλησή μου αὐτή, ἀλλά καί τή θλίψη μου γιά τό γεγονός ὅτι ἄνθρωποι ἀφιερωμένοι στό Θεό καί μάλιστα μαθηταί τοῦ ἁγίου Γέροντος Παϊσίου, πού ἐτόνιζε πάντοτε τό νά ἔχουμε «καλόν λογισμόν» γιά τούς συνανθρώπους μας, συνέγραψαν αὐτοῦ τοῦ εἴδους τήν ἐπιστολή.


Ἡ ἐπιστολή τῶν Ἁγιορειτῶν Πατέρων, 15 ἔντυπες σελίδες(!) ἀναμη­ρυκάζει τά ὅσα ἔγραφε τό 1997 ἡ ἐπιστολή ἄλλων πέντε Ἁγιορειτῶν, στήν ὁποία ἔχω δώσει ἀπάντηση ἀπό τότε.


Πρῶτος ὑπογράφων τήν τωρινή ἐπιστολή εἶναι ὁ Ἱερομόναχος Ἀρσένιος, Γέρων τοῦ Ἱ. Κελλίου «Γενέθλιον τῆς Θεοτόκου, Παναγούδα» ὁ ὁποῖος ὑπέγραψε καί τήν –σχεδόν ταυτόσημη– ἐπιστολή τοῦ 1997, πού δημοσιεύθηκε στίς 17-10-1997 στόν «Ο.Τ.» μαζί μέ τήν δική μου ἀπάντηση.


Θά ἀρκοῦσε, λοιπόν, ἀντί ἄλλης ἀπαντήσεώς μου, ἡ ἐπαναδημοσίευση τῆς ἀπαντήσεως τοῦ 1997 –στήν ὁποία καί παραπέμπω τόν ἐνδιαφερόμενο ἀναγνώστη– ἄν ἡ νέα ἐπιστολή δέν περιεῖχε καί στοιχεῖα πού πλήττουν (πέραν τῆς ἀξιοπιστίας μου καί τοῦ προσώπου μου) τό Ὀρθόδοξο φρόνημά μου, ἀφοῦ μέσω αὐτῆς κατηγοροῦμαι εὐθέως ἐπί κακοδοξία!


Λυποῦμαι βαθύτατα καί διερωτῶμαι πῶς, πνευματικοί ἄνθρωποι, στήν προσπάθειά τους νά ἐπιβάλλουν τίς ἀπόψεις τους, δέν διστάζουν νά σπιλώσουν, μέ τήν βαρύτερη γιά Ὀρθόδοξο Χριστιανό κατηγορία τῆς κακοδοξίας, ἕνα Πρεσβύτερο τῆς Ἐκκλησίας, τόν ὁποῖον οὔτε κατ’ ὄψιν γνωρίζουν, ἀλλά καί τά γραπτά του ἀγνοοῦν, ὅπως οἱ ἴδιοι ὁμολογοῦν: «Πρόχειρα καί ἐπιγραμματικά θά ἐπισημάνωμεν ὀλίγα ἐκ τῶν σοβαρωτέρων ὀλισθημάτων του, ἐπί τή βάσει μερικῶν παλαιῶν σημειώσεών μας ἐκ τῶν κειμένων του, καθώς καί μιᾶς φωτοτυπίας παλαιοτέρου ἄρθρου του τά ὁποῖα ἐπί τοῦ παρόντος ἔχομε στά χέρια μας»!


Ἀγνοοῦν, δηλαδή, καί τό βιβλίο μου «Ὁ Ἀντίχριστος, ὁ ἀριθμός 666 καί ἡ ἀνησυχία τῶν Χριστιανῶν», καί τό πλῆθος τῶν ὅσων ἔχω γράψει ἐκ τῶν ὑστέρων. Ὁ δέ π. Ἀρσένιος ἀγνοεῖ ἀκόμη καί τήν ἀπάντηση πού ἔδωσα καί σέ κεῖνον τό 1997 μέσω τοῦ «Ο.Τ.» Γνωρίζουν ὅμως «τήν σωρείαν τῶν ἀναιρέσεων» πού (ἔχω) δεχθεῖ «τόσον τό 1986 ὅσον καί τό 1996-1997, ὅταν εἶχα δημοσιεύσει τά ἀπαράδεκτα κείμενά» μου!


Γνωρίζουν τά κείμενά μου ἀπό τίς ἀναιρέσεις τῶν ἐπικριτῶν μου, γιατί εἶναι βέβαιοι ὅτι οἱ ἐπικριταί μου ἔχουν δίκιο! Γνωρίζουν ἀκόμη, ὅπως γράφουν, καί τή μυθιστορηματική τάχα ἀναίρεση, πού ἔκαμε ὁ π. Ἰωάννης Φωτόπουλος μέ τίτλο «Μέ τό «ἀρνίον» ἤ μέ τό «θηρίον;»». Ἡ ἀναίρεση ἔγινε στό ἄρθρο μου «Σύ εἶ ὁ ἐρχόμενος ἤ ἕτερον προσδοκῶμεν;» (Ο.Τ. 14-1-2011), τό ὁποῖο –χωρίς νά τό διαβάσουν– τό χαρακτηρίζουν «κακόδοξο», ἐνῶ ὁ Σεβ. Μητροπολίτης Καλαβρύτων καί Αἰγιαλείας κ. Ἀμβρόσιος τό χαρακτήρισε «περισπούδαστον», παρ’ ὅτι συντάσσεται μέ τίς πολιτικές ἀπόψεις των στό θέμα τῆς Κάρτας τοῦ Πολίτη!


Μέ ὑβρίζουν ὅτι ἔχω «ἔπαρσιν καί γαυρίαμα», ὅτι παριστάνω τόν «Ἄτλαντα» ὅτι «ἐσυκοφάντησα καί συκοφαντῶ τόν π. Παΐσιον» καί ἄλλα, χωρίς νά προσάγουν ἐπιχειρήματα, ἀλλά μόνο λάσπη, ἀφοῦ διαστρεβλώνουν τό νόημα τῶν γραφομένων μου. Καί ὕστερα ἔχουν τό κουράγιο νά μέ κατηγοροῦν ὅτι μιμοῦμαι Γκαιμπελικές μεθόδους!


Θά προσπαθήσω ἐπιγραμματικά νά σημειώσω κάποιες παρατηρήσεις, ἀφοῦ, ὅπως προεῖπα, λεπτομερή ἀπάντηση ἔδωσα μέ τήν ἐπιστολή μου τοῦ 1997, ἀλλά καί μέ τίς πρόσφατες ἀπαντήσεις μου στούς π. Λάμπρον Φωτόπουλον καί π. Ἰωάννη Φωτόπουλον καί μέ τή δημοσίευση τῶν χειρογράφων προσθηκῶν τοῦ π. Ἐπιφανίου Θεοδωροπούλου στά γραπτά μου καί τήν ἀντιβολή ἀλλά καί τόν λεπτομερή σχολιασμό τους.


1. Οἱ σεβαστοί Πατέρες ἀφιερώνουν 8 (ὀκτώ!) σελίδες τῆς ἐπιστολῆς τους γιά νά ἐντυπωσιάσουν τούς ἀναγνῶστες μέ τήν παράθεση πολλῶν ὀνομάτων –κληρικῶν καί λαϊκῶν– οἱ ὁποῖοι ἔχουν δηλώσει ὅτι δέν πρέπει νά λάβουμε Κάρτα ἤ Ταυτότητα, ἐάν ἔχη τόν ἀριθμόν 666 ἤ σύμβολα τοῦ Ἀντι­χρίστου. Τήν δική μου ὅμως δήλωση ὅτι ὄχι ἁπλῶς δέν θά λάβω τέτοια ταυτότητα, ἀλλά καί θά πολεμήσω τήν παραλαβή της ἄν ἔχη διακριτικά καί σύμβολα τοῦ Ἀντιχρίστου τήν ἀποσιωποῦν, παρ’ ὅτι τήν ἔχω πλειστάκις ἐπαναλάβει καί γραπτῶς καί προφορικῶς (σέ videos καί ἠχογραφημένες ὁμιλίες μου). Καί ὄχι μόνο τήν ἀποσιωποῦν, ἀλλά καί τήν στρέφουν ἐναντίον μου γράφοντες ὅτι πρόκειται «διά διαφορετικήν καί ἀντιφατικήν τοποθέτησίν του π. Β. ἔναντι τοῦ 666· ἄλλοτε μέν θεωροῦντος αὐτό ὡς παντελῶς ἀθῶον καί ἄλλοτε δαιμονικόν σύμβολον τό ὁποῖον θά πολεμήση»!


Σ’ αὐτή τή συγκεκριμένη αἰτίαση ἔχω ἀπαντήσει ἀπό τοῦ 1997 μέχρι σήμερα, σχεδόν σέ κάθε ἐπικριτή μου. Ἡ πιό πρόσφατη ἀπάντηση δόθηκε μέσω τοῦ «Ο.Τ.» στόν π. Νεκτάριο Ζόμπολα.


Δέν εἶναι, ὅμως, δυνατόν νά ἐπαναλαμβάνομαι ἐπ’ ἄπειρον στά γραπτά μου. Οἱ ἐπικριταί μου ἐναλλάσσονται καί δίδουν τήν ἐντύπωση πῶς συνεχῶς ἀνακαλύπτουν νέα τρωτά στά κείμενά μου, ἐνῶ στήν οὐσία, μή ἔχοντες ἐπιχειρήματα, ἀναμασοῦν ὁ ἕνας τά τοῦ ἄλλου, χωρίς νά κάνουν τόν κόπο νά διαβάσουν τίς ἀπαντήσεις μου, ἀφοῦ ἐπιδίωξή τους εἶναι νά μέ θεωροῦν κακόδοξον! Θεωροῦν δέ χριστιανική διαλεκτική τόν «κωφόν» μονόλογον τους αὐτόν, «δοκοῦντες ὅτι ἐν τῆ πολυλογία αὐτῶν εἰσακουσθήσονται»!


Τό ἐντυπωσιακό εἶναι ὅτι παρουσιάζουν τόν Κατάλογο τῶν ὀνομάτων αὐτῶν πού ἐδήλωσαν, ὅπως καί ἐγώ, ὅτι δέν θά πάρουν Κάρτα ἤ ταυτότητα μέ σύμβολα πού προκαλοῦν τή θρησκευτική συνείδηση τῶν πιστῶν, ὡς Κατάλογο ἀνθρώπων πού συντάσσονται μαζί τους, ἐνῶ κάθε ἄλλο μαρτυρεῖ αὐτός ὁ Κατάλογος. Μαρτυρεῖ ὅτι, ἐφ’ ὅσον ἀποδειχθῆ ὅτι ὑπάρχουν αὐτά τά σύμβολα τότε μόνο θά πολεμήσουμε, ὄχι ὅτι αὐτά τά σύμβολα ὑπάρχουν ἤδη «σώνει καί καλά» ἐπειδή οἱ «ἀντιρρησίες συνειδήσεως» θέλουν νά πιστεύουν καί διακηρύσσουν ὅτι ἤδη ὑπάρχουν!


2. Ποιά εἶναι «ἡ σωρεία τῶν ἀναιρέσεων» πού εἶχα δεχθεῖ τό 1986 γιά τά ὅσα ἔγραψα περί Ἀντιχρίστου καί τῶν σύν αὐτῶ, πού δέν πρέπει νά τά ἔχω λησμονήσει; Ὑπῆρξαν μόνο προφορικές ἐνστάσεις καί κάποια ἐρωτήματα καί γι’ αὐτό ἔγραψα τήν «Δευτερολογία» μου, παρακινηθεῖς ἀπό τόν π.
Ἐ­πιφάνιον, πού ἐμπλούτισε τήν «Δευτερολογία» μου μέ τίς προσθῆκες του, βεβαίως, ὄχι γιά νά συνταχθῆ μέ τούς ἐπικριτάς μου, ἀλλά γιά νά διευκρι­νισθοῦν περισσότερο οἱ θέσεις μου. Τό κρίσιμο ἐρώτημα ἐν προκειμένω εἶναι: Γιατί ὅλοι αὐτοί οἱ σήμερον λαλίστατοι δέν ἐπεχείρησαν νά μέ ἐπικρίνουν καί νά μέ καταδικάσουν τό 1986, 1987, 1988, ἀλλά περίμεναν πρῶτα νά κοι­μηθῆ ὁ π. Ἐπιφάνιος καί θυμήθηκαν νά μέ πολεμήσουν μετά ἀπό 10 χρόνια(!) τό 1996;


3. Μέ κατηγοροῦν μέ τρία ἐρωτηματικά(!) οἱ Ἁγιορεῖται γιά τήν «διά κολοβώσεως φοβεράν διαστροφήν τοῦ χωρίου τοῦ ἁγίου Εἰρηναίου (βιβλ. Ε,ΧΧΧ, 1) ὥστε νά «κατοχυρώσω» δι’ αὐτοῦ τά διαμετρικῶς ἀντίθετα ὅσων ὁ Ἅγιος ὑποστηρίζει!!!» Δημιουργοῦν ἐντυπώσεις, χωρίς, ὅμως, νά μᾶς παραθέσουν τή δική τους μή διεστραμμένη ἐκδοχή καί χωρίς νά κάνουν τόν κόπο νά ἐρευνήσουν τό κείμενο στήν πηγή του γιά νά διαπιστώσουν ὅτι, ὄχι μόνο δέν τό διέστρεψα, ἀλλά καί ἀπεσιώπησα στοιχεῖα τοῦ κειμένου πού συνηγοροῦν μέ τίς τοποθετήσεις μου, ὅπως ὅτι «ἐν πᾶσι τοῖς σπουδαίοις καί ἀρχαίοις ἀντιγράφοις τοῦ ἀριθμοῦ τούτου κειμένου, καί μαρτυρούντων αὐτῶν ἐκείνων τῶν κατ’ ὄψιν τόν Ἰωάννην ἑωρακότων, καί τοῦ λόγου διδάσκοντος ἡμᾶς, ὅτι ὁ ἀριθμός τοῦ ὀνόματος τοῦ θηρίου κατά τήν τῶν Ἑλλήνων ψῆφον διά τῶν ἐν αὐτῶ γραμμάτων». Δηλαδή αὐτό πού ἐτόνισα στό βιβλίο μου καί ὑπογράμμισε ὁ π. Ἐπιφάνιος «γιατί ‘‘σώνει καί καλά’’ μεταφράζουμε τόν ἀριθμό μέ τρία 6 καί ὄχι ὅπως γράφει ἡ Ἀποκάλυψη ‘‘χξστ’’»;


Γιατί δέ ἀποσιωποῦν συστηματικά τό ἄλλο χωρίο τοῦ Ἁγ. Εἰρηναίου, πού παρέθεσα στό ἀρχικό κείμενο τοῦ 1986, τό ὁποῖο αὐτό καί μόνο τά λέει ὅλα; «Ἀσφαλέστερον οὖν καί ἀκινδυνότερον, τό περιμένειν τήν ἔκβασιν τῆς προφητείας, ἤ τό καταστοχάζεσθαι καί καταμαντεύεσθαι ὀνόματος· τυχόν δέ ἐπί πολλῶν προσώπων εὑρεθῆναι δυναμένου αὐτοῦ τοῦ ἀριθμοῦ… Εἰ γάρ πολλά ἐστι τά εὑρισκόμενα ὀνόματα, ἔχοντα τόν αὐτόν ἀριθμόν, ποῖον ἐξ αὐτῶν φορέσει ὁ ἐρχόμενος, ζητηθήσεται» (βιβλ. Ε, ΧΧΧ, 3) Καί μή μοῦ εἰποῦν πάλι ὅτι κολώβωσα τό χωρίο ἐπειδή βλέπουν ἀποσιω­πητικά, διότι δέν εἶναι δικά μου, ἀλλά τοῦ χειρογράφου πού διέσωσε τό κείμενο τοῦ Ἁγίου στά Ἑλληνικά.


4. Μέ συκοφαντοῦν οἱ Ἁγιορεῖται ὅτι πρεσβεύω «τήν ὅλως αὐθαίρετον ἐκδοχήν τοῦ χαράγματος ὡς δῆθεν μόνον ἐσωτερικοῦ», ἀδιαφορούντες παντε­λῶς γιά τά ὅσα γράφω ἐπ’ αὐτοῦ στό κεφάλαιο «Τί εἶναι τό χάραγμα τοῦ
Ἀντιχρίστου;» τοῦ βιβλίου μου (σελ. 42-47), χωρίς νά ἀπορρίπτω τό ἐξωτερικό χάραγμα.


Ὡστόσο, αὐτό πού τονίζω εἶναι ἡ οὐσία τοῦ χαράγματος καί αὐτή εἶναι ἡ μετατροπή τῆς ψυχῆς τοῦ ἀνθρώπου σέ σατανόσχημη προσωπικότητα, διότι τό ὁποιοδήποτε ἐξωτερικό χάραγμα μπορεῖ κανείς νά τό ἀρνηθῆ, ἄν μετανοήση.
Ἐπ’ αὐτοῦ ἔγραψα ἀρκετά στό ἄρθρο μου στόν «Ο.Τ.» «Σύ εἰ ὁ ἐρχόμενος ἤ ἕτερον προσδοκῶμεν;», ἀλλά τό χαρακτήρισαν οἱ Ἁγιορεῖται «κακόδοξο» χωρίς κἄν νά τό διαβάσουν! Θά τούς παραθέσω, λοιπόν, ἕνα ἀπόσπασμα ἀπό καλόδοξο κείμενο, τό ὁποῖο ἐγκρίνουν ἀπόλυτα:


«Ἡ Ἐκκλησία μας δέχεται ὅτι ἡ Σφραγίς τοῦ Χριστοῦ δέν εἶναι κάποιο ἐξωτερικό σύμβολο, πού μπορεῖ νά ἐπιβληθῆ στούς ἀνθρώπους μέ βία καί τυραννία, ἀλλά ἡ Χάρη τοῦ Ἁγίου Πνεύματος, πού μέ τά Ἱερά Μυστήρια τοῦ Βαπτίσματος καί τοῦ Χρίσματος ἁγιάζει τόν ἄνθρωπο καί τόν κάνει “υἱό Θεοῦ”, καί γι’ αὐτό τά Μυστήρια αὐτά, καί ἰδίως τό Χρίσμα, ὀνομάζονται “σφραγίς τοῦ Χριστοῦ”. “Μία σφραγίς ἀληθῶς, ἡ τοῦ Πνεύματος ἔλλαμψις”, λέγει ἐπιγραμματικά ὁ ἅγιος Συμεών ὁ Νέος Θεολόγος. Καί τήν σφραγίδα τοῦ Χριστοῦ τήν ἔχει καί τήν διατηρεῖ, ὅποιος ὁμολογεῖ ὅτι ὁ Ἰησοῦς Χριστός εἶναι ὁ Υἱός τοῦ Θεοῦ, πού ἦλθε στόν κόσμο ἐν σαρκί καί ἔγινε ἄνθρωπος γιά τή σωτηρία μας. Καί οὐδενός εἴδους σφράγισμα, πού ἐπιβάλλεται μέ βία καί τυραννικά, δέν εἶναι ἱκανό νά καταστήσει ἀνενεργό τήν σφραγίδα τοῦ Χριστοῦ. Κατά τόν ἴδιο τρόπο ἡ σφραγίδα τοῦ Ἀντιχρίστου, γιά τήν ὁποία ὁμιλεῖ ἡ Ἀποκάλυψη, δέν εἶναι ἕνα ἐξωτερικό σύμβολο, πού μπορεῖ νά ἐ­πι­βληθῆ μέ βία, παρά τήν θέληση καί τήν ἀντίδραση τοῦ ἀτόμου, ἀλλά ἡ ἑκούσια ἀποκοπή του ἀπ’ τή ζωή τῆς Χάριτος τοῦ Ἁγίου Πνεύματος μέ τήν ἑκούσια ἄρνηση τῆς πίστεως, ὅτι ὁ Ἰησοῦς εἶναι ὁ Υἱός τοῦ Θεοῦ καί Σωτήρ τοῦ κόσμου».


Πρόκειται γιά τήν ἐγκύκλιο τῆς Ἱ. Συνόδου τῆς Ἐκκλησίας μας τοῦ 1997 περί τῆς ὁποίας οἱ Ἁγιορεῖτες ἐπικριτές μοῦ γράφουν, ἀποσιωποῦντες, βεβαίως, τά ἀνωτέρω: «Θά πρέπη νά ἐπισημανθῆ ὅτι τά ἀνωτέρω δέν ἀποτελοῦν ἁπλῶς μίαν Συνοδικήν ἀπόφανσιν ἀλλά τήν καθολικήν πίστιν καί συνείδησιν τοῦ πληρώματος –ἐκτός φαιδροτάτων ἐξαιρέσεων– τῆς τοπικῆς μας (καί ὄχι μόνον) Ἐκκλησίας»!


Τώρα πού κατεδείχθη, λοιπόν, ὅτι τό Συνοδικό κείμενο, ὄχι μόνο δέν ἀντιτίθεται στά ὅσα περί χαράγματος ἔγραψα, ἀλλά καί τά ἐπιβεβαιώνει, πρέπει, νομίζω, νά ἀναζητήσουν οἱ ἐπικριτές μου κάπου ἀλλοῦ καί ὄχι σέ μένα, τίς «φαιδρότατες ἐξαιρέσεις»!


5. Οἱ Ἁγιορεῖτες ἐπικριτές μου ἐπιπροσθέτως μέ συκοφαντοῦν γιά «τήν σοφιστικήν ἑρμηνείαν τῶν περί εἰδωλοθύτων λόγων τοῦ Ἀποστόλου Παύλου ἐν καταφανῆ ἀντιθέσει πρός τήν ἑρμηνείαν τοῦ Ἁγίου Ἰωάννου τοῦ Χρυσοστό­μου, τά ἀποφασισθέντα ὑπό τῆς Ἀποστολικῆς Συνόδου…» Ποιά εἶναι, Hραγε, ἡ μή σοφιστική καί ποιά ἡ ὀρθή ἑρμηνεία τοῦ Ἁγίου Χρυσοστόμου; Γιατί δέν μας τή γράφουν αὐτοί πού τήν ξέρουν; Ἄν εἶχαν διαβάσει τήν ἑνότητα τοῦ βιβλίου μου «Τά εἰδωλόθυτα καί οἱ «μαγεμένες» ταυτότητες» (σελ. 77 καί ἑξ.) καί δέν γνώριζαν τίς ἀπόψεις μου ἀπό τή μυθιστορηματική κριτική τοῦ π. Ἰω. Φωτοπούλου («Μέ τό ἀρνίον ἤ μέ τό θηρίον»), τότε δέν θά ἐξετίθεντο μέ αὐτά πού γράφουν.


Ἀλήθεια, δέν εἶναι στοιχειώδης χριστιανική προϋπόθεση, ὅταν κατηγορῆς κάποιον μέ τόσο βαρεῖς χαρακτηρισμούς –καί μάλιστα κληρικό- νά ἀποδεικνύης μέ ἐπιχειρήματα καί μέ στοιχεῖα τούς χαρακτηρισμούς σου, ἀλλιῶς ἀποδει­κνύεσαι ἐσύ κοινός συκοφάντης;


6. Ποιά «ἀσύστολα ψεύδη ἔγραψα γιά τόν π. Παΐσιο»; Ἆραγε, τίς παρα­πομπές σέ Πατερικά κείμενα στήν περί Ἀντιχρίστου Ἐπιστολή του τίς εὑρῆκε ὁ ἴδιος; Ἦταν ἐρευνητής θεολόγος ὁ ὄντως ἅγιος αὐτός ἄνθρωπος; Γιατί προσπαθεῖτε νά μέ σπιλώσετε ὅτι τάχα ἀσεβῶ καί συκοφαντῶ τόν π. Παΐσιον;
Ἔγραψα καί ξαναέγραψα ὅτι προσκυνῶ καί τόν τόπον πού ἐπάτησε. Τόν θεωρῶ ἅγιον καί πρό τῆς ἐπισήμου διακηρύξεως τῆς ἁγιότητός του. Εἶναι ἔγκλημα καθοσιώσεως ὅτι δέν δέχομαι τό θεολογικό ἀλάθητό του γιατί προσ­κρούει ἡ ἐπιστολή του στήν Θεολογία τῆς Ἐκκλησίας μας; Μήπως ὁ κάθε ἅγιος ἔχει τό χάρισμα τῆς αὐθεντίας; Μόνον οἱ ἅγιοι Ἀπόστολοι τό εἶχαν. Τό Χάρισμα αὐτό, μετά τούς ἁγίους Ἀποστόλους, τό κατέχει ἡ Ἐκκλησία.


Ἐξ ἄλλου, δέν εἶδα παρόμοια εὐαισθησία ἐκ μέρους σας ὅταν ὁ κ. Γιανναρᾶς βλασφημοῦσε τόν Ἁγ. Νικόδημον καί «τίναζε στόν ἀέρα» τή θεο­λογία του ὡς αἱρετική! Τή θεολογία ἑνός ἁγίου πού ἀνεγνωρίσθη ἡ ἁγιότητά του μόνον ἀπό τά συγγράμμματά του! Τότε σύμπασα ἡ Ἱ. Κοινότης ἀνεγνώρισε τή θεολογική μου ἀναίρεση καί συμμερίσθηκε ἀπολύτως τήν ἀντίθεσή μου στίς προσβολές πρός τό πρόσωπο τοῦ ἁγίου. Ἐσεῖς, σεβαστοί πατέρες, σπεύ­σατε νά δηλώσετε τήν ἴδια ‘‘ἱερή’’ ἀγανάκτηση πρός τόν συκοφαντοῦντα τόν ἅγιο Νικόδημο, μ’ αὐτή πού ἐξαπολύετε ἐναντίον μου, ἐπειδή ἔχω διαφορετική ἄποψη ἀπό αὐτήν πού ἐκφράζει μία καί μόνη ἐπιστολή τοῦ π. Παϊσίου;


7. Πού διαβάσατε τήν «ἀνήκουστον πρότασιν» μου «ὅπως ἐν ἐνδεία ὕδατος χρησιμοποιηθοῦν τά οὖρα ὡς ὕδωρ πρός ἐπιτέλεσιν Ἁγιασμοῦ»; Ἔτσι ἔγραψα, ὅπως ἀφήνετε ἐσεῖς νά ἐννοηθῆ; Δημοσιεύσατε, λοιπόν, ἄν σᾶς συμφέρη, ὅσα γράφω ἐπ’ αὐτοῦ, ἀπό τή σελ. 120-125 τοῦ βιβλίου μου καί ἀφήσατέ με στήν κρίση τῶν ἀναγνωστῶν.


8. Τέλος, δέν μπορέσατε νά κρύψετε τίς προθέσεις τῆς Ἐπιστολῆς σας. Μέ συκοφαντεῖτε χωρίς φόβο ὅτι ἔγραψα περί κυβερνώντων καί πολιτικῆς ὡς προπαγάνδα ὑπέρ τοῦ υἱοῦ μου. Γράφετε, μάλιστα, ὅτι αὐτή εἶναι ἡ γνώμη πολλῶν. Πολλῶν ποιᾶς λογῆς; Ἀπό πού κατευθυνομένων; Ἐάν ἐκάνατε τόν κόπο νά ἀσχοληθῆτε μέ τό θέμα στήν πηγή του καί ὄχι λαμβάνοντες πληροφο­ρίες ἀπό τούς μυθιστορηματικούς ἐπικριτές μου, θά γνωρίζατε ὅτι ἡ Παράταξη «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» ἱδρύθηκε, γιά νά ὑλοποιηθοῦν τά ὅσα εἶχαν προγραφεῖ καί ὅσα εἶχαν ἐπισημανθεῖ σέ δύο εἰδικά Συνέδρια, στά ὁποία παρέστη καί ὁ π. Μᾶρκος, ὁ κύριος ἐμψυχωτής μας στήν ὑλοποίηση τοῦ ποιμαντικοῦ ἔργου, πού λέγεται Πολιτική γιά τό χριστιανό.


Ἐσεῖς οἱ Ἁγιορεῖτες ἔπρεπε νά πρωτοστατεῖτε στή δημιουργία μιᾶς Πα­ρα­τάξεως πού θά ἐκφράζη τούς ἐκκλησιαζομένους καί ὄχι τούς ἀμοραλιστές Χριστιανούς, ἀντί νά κυνηγᾶτε ταυτότητες καί τσιπάκια! Οἱ προκάτοχοί σας ἔκαναν μπαρουταποθῆκες τά Μοναστήρια καί σεῖς πολεμᾶτε τούς πιστούς πού θέλουν νά διακονήσουν μέ συνείδηση τήν Πατρίδα μας;


Μιά Παράταξη συνειδητῶν Χριστιανῶν δέν πρόκειται νά ἐκδίδη ταυτότητες πού θά διχάζουν τούς πιστούς, οὔτε θά προκαλῆ τίς συνειδήσεις τῶν πιστῶν, ὅπως συκοφαντεῖτε γιά νά ‘‘ἐκδικηθῆτε’’ τήν ἔλλειψη ἐπιχειρημάτων γιά τό θέμα πού συζητοῦμε.


Ἡ Παράταξη «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» ταυτίζει τό Πιστεύω της μέ τήν Πίστη τῆς Ἐκ­κλησίας καί προϋποθέτει γιά νά γίνης μέλος της τήν ἀποκήρυξη τῆς Μασωνίας καί κάθε μορφῆς ἀποκρυφισμοῦ. Γνωρίζετε ἐσεῖς ἄλλη Παράταξη μέ αὐτές τίς προδιαγραφές; Γνωρίζετε ὅτι γιά νά μή ἀποκηρύξουν τή μασωνία, ἀπομακρύνθηκαν ἀπό τήν Παράταξη δικαστικοί ἀλλά ἀκόμη καί μέλη ἐκκλη­σιαστικῶν Ὀργανώσεων;


Ἡ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» δέν ἱδρύθηκε γιά τό γιό μου, οὔτε τήν ἵδρυσε ὁ γιός μου. Ὁ γιός μου ἐπιστρατεύθηκε γιά τό ἔργο αὐτό, ὅπως ἐπιστρατεύθηκαν καί ὅσοι ἀπαρτίζουν τήν Παράταξη αὐτή. Μπορεῖτε δέ νά κοιμᾶσθε ἥσυχοι τώρα πιά, γιατί ὁ γιός μου ἀπό τόν Φεβρουάριο τοῦ 2011 παραιτήθηκε ὁριστικά καί ἀμετάκλητα, ἀφοῦ ὑπῆρξαν ἄνθρωποι τοῦ ἐπιπέδου τῶν πληροφοριοδοτῶν σας, κακοήθεις καί κάθε ἄλλο παρά μαθηταί τοῦ ἁγίου Γέροντος Παϊσίου, ὁ ὁποῖος πάντοτε ἐπέμενε νά ἔχουμε «καλό λογισμό» καί πρό παντός, ὄχι βλακώδεις λογισμούς! Γιατί, πράγματι, δέν ὑπάρχει βλακωδέστερος λογισμός, ἀπό τό νά θεωρήσης ὅτι κάποιος γιά νά ἀγοράση φόρεμα στή γυναίκα του, ἵδρυσε ἐργοστάσιο ὑφασμάτων! Κάποιος γιά νά προωθήση τό γιό του, ἵδρυσε ὁλόκληρη Παράταξη!!!


Ἐπιτέλους, δέν σᾶς ἀναχαιτίζει τίποτε; Ἡ ἐμπάθειά σας δέν λαμβάνει ὑπ’ ὄψη της οὔτε τό ἦθος, οὔτε τήν προϊστορία, οὔτε τά πεπραγμένα κάποιου πού διαφωνεῖτε μαζί του; Κατηγορεῖτε γιά ποταπή σκοπιμότητα ἕναν κληρικό πού συμπορεύθηκε ἀγωνιστικά μέ τόν π. Μᾶρκο ἐπί σαράντα χρόνια, ὅτι ὑποκρίνεται γράφων ἐναντίον τῶν κρατούντων γιά νά κάνη προπαγάνδα ὑπέρ τοῦ γιοῦ του!


Σᾶς εὐχαριστῶ πολύ. Ἦταν ἡ «εὐλογία» πού μπορούσατε νά μοῦ προσφέ­ρετε ἀπό τό περιβόλι τῆς Παναγίας μας.


ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ Ε. ΒΟΛΟΥΔΑΚΗΣ

Πρωτοπρεσβύτερος


ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΙ:

Σεβαστε Γεροντα π. Βασιλειε, απο το Αγιον Ορος πλεον δεν εκπεμπεται φως αλλα σκοτος, βαθυτατον ψηλαφητον σκοτος (εκτος βεβαιως ελαχιστων εξαιρεσεων).
Αναφερω δυο μονο περιστατικα που αποδεικνυουν του λογου μου το αληθες.

1ον. Δεν τους ενδιαφερει τους καλοβολεμενους Αγιορειτες Πατερες, το ΜΕΙΖΟΝ ΖΗΤΗΜΑ, που συνταρασσει σημερα ολοκληρη την Ορθοδοξια, ουτε ο Οικουμενισμος, ουτε ο Γραικολατινισμος, ουτε ο Πανθρησκειασμος.
Kαι χωρις κανενα ενδοιασμο και χωρις καμμια συστολη μνημονευουν τον Αρχιαιρεσιαρχη επισκοπο τους, ως ορθοδοξον αρχιερεα, χωρις να αισχυνονται.
Εδω και πολλα χρονια εχουν σιωπησει ερμητικα και δεν ....κινειται ουτε φιλαρακι!!!

Τους ενδιαφερει μονο η Καρτα του Πολιτη και τα ...Οικονομικα τους.
Γι αυτα τα δυο ειναι ικανοι να κατελθουν μεχρι και την Αθηνα σε συλλαλητηριο και να απειλησουν τα συμπαντα.

2ον. Αυτη η σημερινη λεγομενη Ιερα Επιστασια (που φωτογραφιζεται πιο πανω) με τους αντιπροσωπους των Μονων Λαυρας, Δοχιαρειου, Ξενοφωντος και μπασταρδεμενη και νοθα Εσφιγμενου, μολις συγκροτηθηκε σε σωμα, καλεσε αναισχυντως και αδιαντροπως, τον ΜΟΙΧΕΠΙΒΑΤΗ Αττικης Κυριλλο Μισιακουλη για να χοροστατηση στις γιορτες του Πρωτατου.
Δεν σεβονται πλεον τιποτα οι Αγιορειτες Πατερες, ουτε τους Ιερους Κανονες, ουτε και αυτες τις ευαισθησιες των χριστιανων σε ζητηματα στοιχειωδους τιμης και αξιοπρεπειας.
Πιστευουμε ότι η Παναγια δεν θα ανεχθη για πολυ ακομα την ΠΡΟΔΟΤΙΚΗ σιωπη των Αγιορειτων.

19 σχόλια:

  1. Η διαστρέβλωση των νοημάτων και των επιχειρημάτων, είναι προσφιλής μέθοδος της πλευράς των φοβουμένων οποιοδήποτε 666, αρκούν λίγες συζητήσεις μαζί τους για να γίνη κατανοητό. Κάποιοι έχουν εξάρτησι πλέον, δεν ζουν χωρίς σφραγίσματα έστω και ανύπαρκτα.

    Το μικρόν ποίμνιον, χρειάζεται από καιρού εις καιρόν να βλέπει μια απάντηση, μια ακτίνα φωτός στο ζοφερό σκότος των μύθων, όπως αυτή του π.Βασιλείου.

    Το είδωλο κεφαλής ετου Βούδδα δεν ενοχλεί, μέσα σε Ιερό Ναό Μονής Αγ. Όρους (αν μετά τη δημοσίευση του άρθρου που το καταγγέλλει, υφίσταται ακόμα) όταν περνάνε τα άγια κάτωθέν του;

    Και ενοχλούν τα μυθεύματα για χαράγματα και σφραγίσματα υποθετικού 666, που καταγγέλλει ο π.Βασίλειος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ποιοι είναι οι εικονιζόμενοι στη φωτογραφία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όλοι ασχολούνται με το έγγραφο της ΔΙΣ του 1997. Και όμως υπάρχει έγγραφο της ΔΙΣ της Εκκλησίας μας, από το 1999, το οποίον και επιμελώς αποκρύπτεται και στο οποίον αναφέρεται:

    α/ ότι δεν υπάρχει ο 666 στο barcode
    β/ τούτο (δηλ. ότι δεν υπάρχει) το προέβαλλε ευρέως προς ενημέρωση των ενδιαφερομένων:

    "Η ΙΕΡΑ ΣΥΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ

    Αριθμ. Πρωτ. 6240
    Αθήνησι τη 21η Δεκεμβρίου 1999

    Προς
    Τον Αξιότιμον
    κ. Ιωάννην Καρδάσην.
    Εις Άλιμον.

    Εκ Συνοδικής αποφάσεως, ληφθείσης εν τη Συνεδρία της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου της 8ης λήγοντος μηνός Δεκεμβρίου ε.έ. και εις απάντησιν της από 1.12.1999 υμετέρας αναφοράς, δι’ ης διαπυνθάνεσθε:
    α) Διατί η Διαρκής Ιερά Σύνοδος παρά τας δοθείσας διαβεβαιώσεις των υπευθύνων παραγόντων της Πολιτείας εξακολουθεί να μη
    λαμβάνη θέσιν περί του εάν εις τον γραμμικόν κώδικα bar code υπάρχει ή δεν υπάρχει ο αριθμός 666.
    β) Περί των οδηγιών, αίτινες δέον, όπως παράσχη τοις πιστοίς δεχομένη ή μη την ύπαρξιν του ως άνω αριθμού εις το εν λόγω σύστημα, γνωρίζομεν υμίν, ότι:
    1. Η Ιερά Σύνοδος δεν δύναται να αποφαίνηται επί τεχνικής φύσεως ζητημάτων. Διερευνά πάσαν πληροφορίαν, εκτιμά την σοβαρότητα των θεμάτων εξετάζουσα ταύτα υπό το φως της Ευαγγελικής αληθείας και εις την προοπτικήν της αιωνίου ζωής και αναλόγως καθοδηγεί τους πιστούς, ίνα πράξωσιν εις την ζωήν αυτών.
    Η δια τον Αντίχριστον άποψις της Αγίας Γραφής είναι, ότι ούτος ο μισόθεος θα πολεμήση τας δυο βασικάς και θεμελιώδεις διδασκαλίας της Εκκλησίας ημών, την Τριαδικότητα του Θεού και την θεότητα του Ιησού Χριστού, προβάλλων και κηρύσσων εαυτόν θεόν αληθινόν καλών τους ανθρώπους, ίνα προσκηνήσουσιν αυτόν και αποδεχθώσι τούτον ως Θεόν: «Ούτος εστιν ο αντίχριστος ο αρνούμενος τον Πατέρα και τον Υιόν» (Α΄ Ιωάνν. β΄ 22). «Παν πνεύμα ό μη ομολογεί τον Ιησούν Χριστόν εν σαρκί εληλυθότα, εκ του Θεού ουκ έστι. Και τούτο εστί το του αντιχρίστου» (Α΄ Ιωάνν. δ΄ 3).
    Τούτο οι πιστοί οφείλουσι ίνα αποφύγωσι και ίνα προσέχωσι δια να μη πλανηθώσι. Να ομολογώσι και να προσκυνώσι τον Ένα Θεόν, Πατέρα, Υιόν και Άγιον Πνεύμα, Τριάδα Ομοούσιον και Αχώριστον. Να ομολογώσι και να προσκυνώσι τον Κύριον ημών Ιησούν Χριστόν, Υιόν του Θεού σαρκωθέντα αληθώς κατά την διδασκαλίαν της Αγίας Γραφής, όπως αυτήν ηρμήνευσαν οι Άγιοι Πατέρες ημών, εν ταις Συνόδοις και τοις συγγράμμασι αυτών.
    2. Επί του τεθέντος ερωτήματος δεν δύναται, ίνα αποφανθή η Ιερά Σύνοδος, διότι πάντοτε υπάρχει ο κίνδυνος τα σήμερον βέβαια και ισχύοντα να ανατραπώσι υπό νέων δεδομένων παρά τας διαβεβαιώσεις, εφ’ όσον άπαντα ταύτα τα συστήματα δεν τελούσι υπό τον Εαυτής έλεγχον δια τον σχεδιασμόν ή την παραγωγήν αυτών.
    3. Επί του παρόντος αρκείται η Ιερά Σύνοδος εις τας δηλώσεις των αρμοδίων υπευθύνων φορέων, ότι δεν υπάρχει εις το σύστημα bar code ο αριθμός 666, ας και προέβαλλε ευρέως προς ενημέρωσιν των ενδιαφερομένων. Όταν οψέ ποτέ τεθή εκ νέου το θέμα η Ιερά Σύνοδος θα επιληφθή τούτου καθηκόντως.

    Εντολή της Ιεράς Συνόδου
    Ο Αρχιγραμματεύς

    + Αρχιμ. Δανιήλ Πουρτσουκλής"

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σχετικά με το έγγραφο του 1999 της Ι.Συνόδου, που αγνοείται ενώ προβάλλεται το έγγραφο του 1997.

    Γιατί απορούμε; Το ίδιο συμβαίνει με όλα:

    1) Προβάλλονται τα φανταστικά της Ρέλφ και άλλων άσχετων ή φαντασιόπληκτων, και αγνοούνται τα πραγματικά και επιστημονικά των ειδικών επί των barcode όπως του Ι.Καρδάση, του Μ.Βολουδάκη, του Υπεύθυνου της κωδικοποίησης εν Ελλάδι και των κατασκευαστών.

    2) Προβάλλονται οι παλαιές υποθέσεις ότι η κάρτα θα έχει γραμμωτό κώδικα (με ...666, αφού προβάλλεται το έγγραφο της ΙΣ του 97 και όχι του 99) και αποκρύπτεται η σύγχρονη αλήθεια ότι δεν θα έχει γραμμωτό κώδικα (ούτε ...666 αφού ο γραμμωτός κώδικας δεν έχει 666).

    3) Προβάλλεται το ότι η κάρτα θα έχει τσιπ και αποσιωπείται ότι τσιπ έχουν σχεδόν όλες οι ηλεκτρονικές συσκευές και κάρτες που χρησιμοποιούμε!!! Ακόμα και τα κλειδιά και οι εγκέφαλοι των αυτοκινήτων, των αεροπλάνων, πλοίων, τα τηλέφωνα, οι τηλεοράσεις, οι υπολογιστές, τα ρολόγια, οι οικιακές συσκευές, οι κάρτες τραπεζών... Γιατί τα χρησιμοποιούν;

    4) Προβάλλεται το ψεύδος ότι το τσιπάκι θα περιέχει 666 και αποσιωπείται η πραγματικότητα οτι τα τσιπ δεν εργάζονται ούτε περιέχουν 666, όπως δεν περιέχουν άλλωστε και τα barcode(s).

    5) Προβάλλεται η γνώμη και οι υπογραφές 100.000 διαμαρτυρόμενων, ως γνώμη των δέκα εκατομμυρίων Ελλήνων και αποκρύπτεται το ότι συνειδητά οι υπόλοιποι 9.900.000 ΔΕΝ υπέγραψαν και ΔΕΝ συμμετέχουν στις εκδηλώσεις διαμαρτυρίας για τον δυσώνυμο αριθμό.

    6) Προβάλλονται οι αυθαίρετες γνώμες εσχατολογούντων, κάποιοι των οποίων προφητεύουν ότι ήρθε ο αντίχριστος και το 2013 θα γίνει η Δευτέρα Παρουσία, και αποκρύπτεται η διδασκαλία της Αγ.Γραφής και των Αποστολικών και Οικουμ. Πατέρων και οι τεκμηριωμένες θεολογικά ερμηνευτικές παρατηρήσεις των π.Βασιλείου, Σεβ.Νικοπόλεως π.Μελετίου, π.Δανιήλ Αεράκη. κ.ά. που κάποιες δεν ενοχοποιούν οποιονδήποτε αριθμό με 666... αλλά το "χάραγμα" και μόνο, συμβολικό ή πραγματικό, όταν έρθει ο τελευταίος υιός της απωλείας.

    7) Προβάλλεται μια μεθύστερη επιστολή του γέροντος Παϊσίου και αποσιωπούνται οι θέσεις του, που εκφράστηκαν δημοσίως "θα κάνουμε ό,τι πει η εκκλησία" όπως και ότι όταν προβλήθηκε αντίρρηση μήπως εξαπατήσουν την εκκλησία, απάντησε: "θα το ερευνήσει η Εκκλησία! η εκκλησία δεν ξέρει και ξέρεις ΕΣΥ;"

    8) Προβάλλεται ο γέρων Παϊσιος με την επιστολή και αποσιωπείται ο πατήρ Πορφύριος με τις εκ διαμέτρου αντιθετες διδασκαλίες του, αλλά και η επιστολή του π.Δανιήλ Κατουνακιώτη.

    9) Προβάλλεται ως τεράστιο κακό το "πλαστικό χρήμα" και ο έλεγχος των παράνομων συναλλαγών, ενώ αποκρύπτεται ότι και το "πραγματικό" χρήμα, δεν είναι πραγματικό αλλά "νόμισμα", στην πραγματικότητα είναι τραπεζογραμμάτια, που αντιστοιχούν σε "αντίκρυσμα" χρυσού ή άλλων αξιών.

    10) Προβάλλεται μια παλιά απόφαση της ΙΣ της Εκκλ. της Ελλάδος του 97 αλλά όπως αποσιωπείται η σύγχρονη του 99, έτσι αποκρύπτεται επιμελώς και η ανακοίνωση του 2010 της Εκκλησίας της Κρήτης που αφορά την κάρτα και προτρέπει τον ευσεβή κλήρο και λαό να μην τρομοκρατούνται από διαδόσεις ανεύθυνων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Λάθος!

    Η β΄ παρουσία δεν θα γίνει το 2013.

    Σύμφωνα με τον αμερικανό χαρισματούχο προφήτη Harold Camping (κάτι σαν την Relfe, που αυτοδιαφημιζόταν σαν η προφήτισσα της νέας εποχής, αλλά την διαφήμιζαν και πλείστοι κληρικοί, εδώ στην Ελλάδα και της οποίας το βιβλίο είχε ο γ. Παϊσιος στο κελλί του) θα γίνει στις 21 Οκτωβρίου 2011!

    Επομένως, έχουμε 5 μήνες καιρό!

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αν ρωτούσαμε τον βαρκάρη ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όσοι υπέγραψαν (πολλοί ηλικιωμένοι, νομίζοντας εσφαλμένα ότι "η Εκκλησία το ζητά" όπως τότε για τις ταυτότητες) υπογράφουν θεωρώντας όπως αναφέρει ο π.Βασίλειος ότι "ἐφ’ ὅσον ἀποδειχθῆ ὅτι ὑπάρχουν αὐτά τά σύμβολα τότε μόνο θά πολεμήσουμε, ὄχι ὅτι αὐτά τά σύμβολα ὑπάρχουν ἤδη «σώνει καί καλά» ἐπειδή οἱ «ἀντιρρησίες συνειδήσεως» θέλουν νά πιστεύουν καί διακηρύσσουν ὅτι ἤδη ὑπάρχουν!".

    Αυτό είναι αυτονόητο!

    Να προσδιοριστεί ποία είναι τέλος πάντων αυτά τα σύμβολα. Ένας αριθμός; Ποιός; Πού; Κάποια σκοτεινή μορφή με κέρατα; Κάποια αναγραμματρισμένη λέξη; Ποιό "σατανικό σύμβολο" πολεμάμε; Υπάρχει ή το δημιουργήσαμε στη φαντασία τη νοσηρή μας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αξιότιμε ΙΚ

    Προϋπόθεση της συντελείας της 21 Οκτωβρίου 2011, είναι (σύμφωνα με νεότερες μελέτες του αναφερθέντος φωτισμένου ιδιοκτήτ0η δικτύου ραδιοφωνικών ευαγγελικών σταθμών, η 21 Μαϊου 2011!

    Χθές!!!

    http://www.youtube.com/watch?v=cigJM9g2fqI

    WARNING! Rapture on 21 May 2011 & End of the World on 21 Oct 2011

    Αν για την 21 Μαϊου 2011 διαψεύστηκε, πώς θα επαληθευτεί στις 21 Οκτωβρίου;

    Ο "δικός" κληρικός, ο προφήτης που ισχυρίζεται ότι γεννήθηκε ο αντίχριστος τι λέει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Παρατηρούμε πάντα ευγενική συμπεριφορά (λεκτική εξαίρεση το περίφημο "φύγετε από μπροστά μας, της εσχατομανίας παιδιά"!), όπως παρατηρούμε και αμυντική - απολογητική στάση από τους πρεσβεύοντες την αλήθεια, οι οποίοι αναγκάζονται να αντικρούουν αμυνόμενοι, τις αυθαίρετες ερμηνείες της διδασκαλίας της Εκκλησίας και τις συκοφαντικές επιθέσεις έναντι των προσώπων τους.

    Ώφειλαν εξαρχής οι Επίσκοποι ("επί σκοπόν" είναι τεταγμένοι) και η επίσημες Αρχές της Εκκλησίας, να μην επιτρέψουν την διόγκωση της μυθοπλασίας και να βάλουν κάθε κατεργάρη στον πάγκο του. Η δε διδασκαλία για τα θέματα αυτά να είναι ενιαία, ΕΠΙΣΗΜΗ από την Εκκλησία και όχι ο κάθε γέροντας, αγιορείτης ή όχι, να διδάσκει ό,τι νομίζει αυτός σωστό, παρασύροντας τους αδαείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΠΟΤΕ ΘΑ ΓΙΝΕΙ .ΟΥΤΕ ΟΙ ΑΓΓΕΛΟΙ ΤΟΥ ΘΕΟΥ.ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΘΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΜΑΡΤΙΕΣ ΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μπορεί οι άγγελοι του Θεού να μην το γνωρίζουν, πλην όμως κάποιοι λειτουργοί του Υψίστου, ανώτεροι βέβαια των αγγέλων, το γνωρίζουν, γι' αυτό γράφουν στα βιβλία τους, ότι ο Αντίχριστος γεννήθηκε 3-5 Φεβρουαρίου του 1964 και φυσιολογικά θά πρέπει να έχει γίνει η β΄ παρουσία ήδη από το 2004 και εμείς να μην το πήραμε είδηση ακόμη! Οι ίδιοι δε, δεν εντρέπονται να εμφανίζονται πάλι και να επιχειρηματολογούν κατά της κάρτας του πολίτη!

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Συμφωνώντας με τον σχολιαστή με τα κεφαλαία, όχι μόνο οι Άγγελοι του Θεού δεν γνωρίζουν αλλά, ούτως ειπείν, δεν γνωρίζει ούτε και ο Υιός, όπως ο ίδιος δήλωσε, για να δείξει στους μαθητές Του ότι ο Πατήρ έχει την εξουσία στο θέμα αυτό αλλά και να τους πείσει ότι "δεν είναι δουλειά τους να ασχολούνται" με μέρες και καιρούς αλλά με τη σωτηρία της ψυχής τους, όπως ευστοχώτατα παρατηρεί ο ίδιος αδελφός.
    ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΘΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΜΑΡΤΙΕΣ ΜΑΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ti λέγεις αγαπητέ Ι.Κ ΠΟΥ ΣΕ ΔΙΑΒΑΣΩ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ!ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ Η ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ...ΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΙ ΤΟΥ ΥΨΙΣΤΟΥ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ..ΜΗ ΔΙΑΣΤΡΕΦΕΙΣ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΓΙΩΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΓΕΙ ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ..ΟΥΤΕ ΟΙ ΑΓΓΕΛΟΙ ΔΕΝ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΕΙΠΕ Ν Ο ΚΥΡΙΟΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΜΑΣ ΛΕΓΕΙΣ ΟΤΙ ΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΙ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ;;;ΑΝ ΕΙΧΕ ΓΙΝΕΙ Η ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΕΔΩ ΘΑ ΗΣΟΥΝ;;;;;;;;;;;
    ΚΑΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΛΑΘΟΣ ΑΔΕΛΦΕ..
    ΣΟΥ ΖΗΤΩ ΣΥΓΝΩΜΗΝ ΚΑΙ ΠΑΛΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εμείς, εκτός από τι δική μας απολογία, για τα δικά μας αμαρτήματα, θα δώσουμε και απολογία για τα αμαρτήματα των άλλων και το γιατί δεν προσπαθήσαμε να τους νουθετήσουμε στον ευαγγελικό λόγο.

    Όταν λοιπόν κάποιος λειτουτργός του Υψίστου επικαλείται την ακριβή ημερομηνία γέννησης του Αντιχρίστου, το 1964, επομένως την περίοδο διδασκαλίας του 1994-1997, όπου στα επόμενα 7 χρόνια θα προσπαθήσει να πλανήσει ακόμη και τους εκλεκτούς (δηλ. τους αγίους), μετά το πέρας των οποίων, δηλ. το 2004 (προ 7 ετών δηλαδή) θα έχει γίνει η β΄ παρουσία, θα τον αφήσουμε να το πιστεύει και να παρασύρει και τους μη εκλεκτούς;
    Εκτός και εάν προσθέσει ακόμη μια 7ετία, οπότε πράγματι η β΄ παρουσία θα γίνει στις 21 Οκτωβρίου φέτος, όπως διαδόθηκε από τηλε-ευαγγελιστή και ο οποίος βέβαια δεν ανηρπάγη, στις 21 Μαϊου, όπως διαφήμιζε.

    Μα στα αλήθεια είμαστε τόσο αφελείς, "παιδία ταις φρεσίν", όπως λέει ο Παύλος (Κορ. Α΄ 14. 20); Τελικά όμως φαίνεται, ότι ο μεγάλος αυτός Απόστολος επιβεβαιώνεται.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αγαπητέ αδελφέ.

    Επαναλαμβάνω, ότι μπορεί οι άγγελοι να μην γνωρίζουν για τη β΄ παρουσία, πλην όμως λειτουργοί του Υψίστου, που είναι ανώτεροι από τους αγγέλους (γιατί αυτούς χρησιμοποιεί ο Κύριος για τη μεταβολή των τιμίων δώρων σε σώμα και αίμα Χριστού και όχι τους αγγέλους) το γνωρίζουν!

    Και το γνωρίζουν, γιατί έχουν γράψει βιβλία, που λένε, ότι ο Αντίχριστος έχει γεννηθεί το 1964 και επομένως τώρα είναι 47 χρονών. Γιατί γεννήθηκε ο Αντίχριστος, αν δεν συνδέεται με τη β΄ παρουσία; Επομένως, η β΄ παρουσία έχει ήδη γίνει αθόρυβα και δεν το πήραμε είδηση ή δεν έχει γίνει ακόμη και περιμένουμε τον Αντίχριστο να μεγαλώσει λίγο ακόμη και ποιός ξέρει ίσως στα 65 του, όταν θα πάρει σύνταξη, τότε να γίνει η β΄ παρουσία (δηλ. το 2029).

    Εάν δεν τα πιστεύεις αυτά που γράφω, ρώτησε τον Υπεύθυνο του ιστολογίου να σου ειπεί ποιός Αρχιμανδρίτης τα γράφει αυτά και σε ποιό βιβλίο του. Επομένως, μην αιτιάσαι εμένα ως διαστροφέα του Ευαγγελίου. Σε λειτουργούς του Υψίστου ψάξε να βρεις τέτοιες διαστροφές.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. 5:35
    ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΠΩΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΥΠΕΡΕΚΤΙΜΗΣΕΙ ΤΙΣ ΑΡΕΤΕΣ ΤΟΥΣ ΟΠΟΤΕ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΠΛΑΝΗ ΕΚ ΔΕΞΙΩΝ.ΤΑ ΑΙΣΧΑΤΟΛΟΓΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΜΜΕΝΑ ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ.ΜΟΝΟΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΠΟΤΕ.
    ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΗΝ ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ .ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΤΗΝ ΕΡΜΗΝΕΥΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ!ΕΚΕΙΝΟ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΕΛΙΔΑ ΣΤΟ 22 ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΑΠΟ ΤΟ 11-15.ΕΠΙΚΑΙΡΟ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ΙΔΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟ 14-15.
    Μακάριοι όσοι τηρούν τις εντολές του,για να έχουν δικαίωμα να φάνε από το δέντρο της Ζωής και να περάσουν τις πύλες για να μπούν στην πολιτεία.Έξω θα μείνουν όσοι είναι αδιάντροποι σαν τα σκυλιά.οι μάγοι,οι πόρνοι,οι φονιάδες,οι ειδωλολάτρες κι εκείνοι που τους ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΡΑΤΕΥΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ..

    Ο ΚΥΡΙΟΣ ΑΣ ΣΥΓΧΩΡΗΣΕΙ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!
    ΛΥΠΟΥΜΑΙ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. 666 αριθμός γαρ ανθρώπου εστί.
    Επικρατούσα ερμηνεία ο αριθμός 666 είναι ο αριθμός του Αντιχρίστου, του πρώτου θηρίου που ανεβαίνει από τη θάλασσα ενώ ο Ψευδοπροφήτης, το θηρίο από τη ξηρά είναι ο υπασπιστής που θα ετοιμάσει το δρόμο του Αντιχρίστου. Άρα περιμένουμε την εμφάνιση των δύο θηρίων.
    Άλλη ερμηνεία όχι όμως ευρύτερα αποδεκτή:
    Το 666 δεν είναι ο αριθμός του Αντιχρίστου αλλά ο αριθμός που επέλεξε ο Σολομώντας όταν αποστάτησε από τον Θεό και κρυπτογραφεί την ασέβειά του προς τον αληθινό Θεό. Ως εκ τούτου ο Αντίχριστος δεν είναι το θηρίο από τη θάλασσα και ούτε το 666 ο αριθμός του Αντιχρίστου. Ο Αντίχριστος είναι το θηρίο από τη στεριά που θα μοιάζει με τον Χριστό αλλά θα είναι ο άνομος και υιός της απωλείας. Και το πρώτο θηρίο είναι το μυστήριο της ανομίας το οποίο ενεργείται ήδη στον κόσμο όπως μας πληροφορεί ο Απόστολος Παύλος στην Β Προς Θεσσαλονικείς επιστολή του.
    Ο Ευαγγελιστής Ιωάννης μας μιλάει για όποιον έχει τη Σοφία του Θεού και εμείς προσπαθούμε να αποκρυπτογραφήσουμε το μυστήριο ψάχνοντας τον Αντίχριστο με την αποκρυφιστική τεχνική της αριθμολογίας αντιστοιχίζοντας σε κάθε γράμμα του πιθανού ονόματος του έναν αριθμό, όπως έκαναν δηλαδή οι Καμπαλιστές Εβραίοι. Όμως το μυστήριο της ανομίας ήδη ενεργείται στο κόσμο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. (Η μη συνηθισμένη ερμηνεία του 666 είναι σε ελεύθερη απόδοση από το βιβλίο "666 αριθμός γαρ ανθρώπου εστί" του Ιωάννη Γ Παλαιτσάκη, το οποίο προλογίζει ο Θεολόγος - Φιλόλογος Νικόλαος Σωτηρόπουλος ενώ φέρει στο οπισθόφυλλο και ευχαριστίες από τον Πρωτοπρεσβύτερο Γεώργιο Μεταλληνό.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. π. Βασίλειε, εχουμε τις σημερινές ημέρες και Αγιορειτικούς λιβέλλους;
    Τέτοια κατάπτωσι του σημερινού Αγιορειτικού ήθους έχουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου