Ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΤΟΝ ΚΑΘΗΡΕΣΕ
Ο ΔΑΝΙΗΛ ΤΟΝ ΠΡΟΗΓΑΓΕ
Οι κωμικοτητες των Λατινοφρονων
και των Οικουμενιστων πατριαρχων

Ειναι γνωστα σε ολους μας, τα οσα συνεβησαν αυτες τις μερες στα Ιεροσολυμα, τα σχετικα με το μετοχι του πατριαρχειου Ρουμανιας, που αρνηθηκε να αναγνωριση το πατριαρχειο Ιεροσολυμων, ενω μεχρι σημερα εχει αναγνωρισει πολλα μετοχια διαφορων εκκλησιων και πατριαρχειων, αλλα και στο ιδιο το πατριαρχειο Ιεροσολυμων εχουν αναγνωρισθη πολλα μετοχια και σε διαφορες πολεις και χωρες ανα τον κοσμον ολοκληρον.
Τα μισα θεατρα της Αθηνας ανηκουν στο πατριαρχειο Ιεροσολυμων και μετοχι εχει στην Πλακα και στη Θεσσαλονικη και σε αλλα σημεια της Ελληνικης Επικρατειας.
Δεν κατανοουμε λοιπον με τιποτα την αρνητικη στασι του πατριαρχειου Ιεροσολυμων να δωση την εγκρισι στο Ρουμανικο πατριαρχειο για ενα κομματι γης για να συνεκκλησιαζονται οι Ρουμανοι με τους δικους τους Ρουμανους στα Ρουμανικα μεσα στην Αγια Γη.
Ενω εδωσε και στους Ρωσσους αλλα και σε αλλες εκκλησιες και σε αλλα πατριαρχεια διαφορους χωρους και χωρις να δημιουργηση κανενα προβλημα.
Εφθασε λοιπον το Οικουμενιστικο Πατριαρχειο των Ιεροσολυμων να καθαιρεση τον αρχιμανδριτη Ιερωνυμο Κρετσο γι αυτον και μονο τον λογο και με συνοπτικες διαδικασιες - εμαθαν τωρα ολοι, μιμουμενοι τον αρχιαιρεσιαρχη Βαρθολομαιο, να καθαιρουν και να αφοριζουν χωρις να τηρουν ουτε καν τις τυπικες διαδικασιες, αν και αυτο και μονο ακυρωνει ολες τις αποφασεις τους - ενω δεν ανηκει σε αυτους αλλα στο Ρουμανικο πατριαρχειο.
Και ιδου η φρικτη συνεχεια.
Ερχεται σημερα το Ρουμανικο πατριαρχειο και αναβιβαζει τον αρχιμανδριτη Ιερωνυμο Κρετσο στον βαθμο του επισκοπου και μαλιστα - με ταχυτητα αστραπη - και τον χειροτονουν αυριο πρωϊ του αγιου Κωνσταντινου στο Βουκουρεστι.
Τι συμβαινει αληθεια και τι προκειται να επακολουθηση;
Πολλα προβλεπουμε εμεις οτι θα επακολουθησουν και θα τα παρακολουθησουμε με πολυ μεγαλο ενδιαφερον.
Εκεινο βεβαια που ειναι και το πιο σοβαρο ειναι το παρακατω που μολις σημερα ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΥΜΕ:
Οτι ο αρχιμανδριτης αυτος, ο Ιερωνυμος Κρετσος, συμμετειχε μαζι με τους Ουνιτες σε "λειτουργια τους" στο ιερο νησι της Πατμου.
Εμεις δεν το γνωριζαμε αυτο, αλλα μολις σημερα μας το γνωστοποιησαν οι Ρουμανοι αδελφοι μας, οι οποιοι μαλιστα μας εστειλαν φωτογραφιες του Οικουμενιστου αρχιμανδριτου και τα δυο βιντεο στην Πατμο με το λεγομενο φεστιβαλ μουσικης, που παλαιοτερα εμεις τα παρουσιασαμε στο ιστολογιο μας, αλλα ειχαμε βρει - με καποιες αμφιβολιες βεβαια - οτι ολοι εκεινοι ησαν Ουνιτες και γι αυτο δεν δωσαμε συνεχεια.
Να ομως που αποκαλυπτεται οτι μαζι με τους Ουνιτες συλλειτουργησε και ο αρχιμανδριτης Ιερωνυμος Κρετσος, που φαινεται με τα ασπρα ορθοδοξα αμφια.
Γι αυτη του την πραξι δεν ευαισθητοποιηθηκε το Φιλοπαπικο και Οικουμενιστικο πατριαρχειο Ιεροσολυμων, ουτε ο Λατινοφρονας και Οικουμενιστης πατριαρχης Ιεροσολυμων Θεοφιλος, για να ζητηση την καθαιρεσι του Ρουμανου αρχιμανδριτου, αλλα για τα .....αναφαιρετα;;; δικαιωματα τους, παρακαλω, και μονον, καθηρεσαν τον αρχιμανδριτη.
Ειναι, οντως, ολοι τους για κλαμματα.
Και ρωτουμε:
Υπαρχει ορθοδοξος χριστιανος που θα εμπιστευθη σε αυτους τους σημερινους φρικτους Οικουμενιστες και Λατινοφρονες πατριαρχες, να αποφασιζουν για μας σε συγκροτουμενες συνοδους;
Αυτες ασυζητητει θα ειναι ΛΗΣΤΡΙΚΕΣ, χιλιες φορες ΛΗΣΤΡΙΚΕΣ και ΛΗΣΤΟΣΥΜΜΟΡΙΤΙΚΕΣ ΣΥΝΟΔΟΙ.
Ετσι θα αποκληθουν απο την συνειδησι της Εκκλησιας, τον λαο του Θεου και ετσι θα μεινουν στην ιστορια της Εκκλησιας.
Παρακολουθειστε πιο κατω τις φιεστες των ΟΥΝΙΤΩΝ στην Πατμο με συλλειτουργό τους και τον Ρουμανο αρχιμανδριτη των Ιεροσολυμων Ιερωνυμο Κρετσο (με τα λευκα αμφια και τα μαυρα γυαλια).
Όλα αυτά που δείχνουν τα videos δεν αποτελούν θ. λειτουργία, αλλά ένα ατέλειωτο καρναβαλικό καραγκιοζιλίκι, στον οποίον μετέχουν και κάποιοι, που θέλουν να ονομάζονται Ορθόδοξοι!
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσον αφορά τις 14 Ορθόδοξες Εκκλησίες (εκκλησιαστικές διακαιοδοσίες) μόνον 5 έχουν ισχυρή εκκλησιολογική βάση, καθότι ιδρύθηκαν από Οικουμενικές Συνόδους:
- Εκκλησία ΚΠολης
- Εκκλησία Αλεξανδρείας
- Εκκλησία Αντιοχείας
- Εκκλησία Ιεροσολύμων
- Εκκλησία Κύπρου.
Όλες οι υπόλοιπες 9 έχουν ιδρυθεί με Πατριαρχικές Πράξεις, οι οποίες είναι μεταίωρες, μη κυρωθείσες από Οικουμενική Σύνοδο και είναι δυνατόν ανά πάσα στιγμή να καταργηθούν. Από αυτές οι 8 έγιναν με Πράξη της Εκκλησίας της ΚΠολης και 1 από την Εκκλησία της Αντιόχειας, κυρωθείσης και αυτής από την Εκκλησία ΚΠολης:
- Εκκλησία Ρωσίας 1589
- Ελλάδος 1850
- Σερβίας 1874
- Ρουμανίας 1885
- Πολωνίας 1924
- Αλβανίας 1937
- Βουλγαρίας 1945
- Γεωργίας 1990 (με αυτοκεφαλία τον 5 αι. από την Εκκλησία της Αντιόχειας).
- Τσεχίας Σλοβακίας 1998.
Όλες οι ανωτέρω είναι εθνοφυλετικές Εκκλησίες με τις γνωστές συνέπειες, ο δε εθνοφυλετισμός έχει καταδικαστεί συνοδικά από τη Σύνοδο της ΚΠολης του 1872.
ΙΚ
Ευτυχώς που υπάρχουν ακόμα μερικά ορθόδοξα ιστολόγια και μαθαίνουμε τις πομπές των Οικουμενιστών, όπως τόσο γλαφυρά μας περιγράφονται σ’ αυτήν την ανάρτηση. Σε λίγο θα βρουν τρόπο κι αυτά τα λίγα ιστολόγια να τα περιορίσουν και να τα κάνουν να σιγήσουν οι, συμπλέοντες με την Νέα Τάξη, Οικουμενιστές. Και τότε θα μαθαίνουμε εκείνα που θέλουν αυτοί. Δυστυχώς αυτό δεν το καταλαβαίνουν οι θεωρούμενοι αρχηγοί του αντι-οικουμενιστικού αγώνα και αρνούνται να διαχωρίσουν τη θέση τους από τους ηγήτορες του Οικουμενισμού και τους συμπορευόμενους επισκόπους και υποδέχονται τον αιρεσιάρχη πατριάρχη. Αρνούνται να συσπειρώσουν τους Ορθόδοξους όπου γής, εφαρμόζοντες την πάγια τακτική της Εκκλησίας: την διακοπή μνημοσύνου, δηλαδή, όσων κοινωνούν με την αίρεση. Ωσάν να μη γνωρίζουν ότι τούτο π.χ. συμβούλευαν αγιορείτες Πατέρες (όχι οι σύγχρονοι), αλλά οι μαρτυρήσαντες επί Βέκκου, τούτο έπραξαν: α) ο άγιος Γρηγόριος Παλαμάς, διακόπτοντας την επικοινωνία με τον νόμιμο και ακόμα μη καταδικασθέντα, αλλά αιρετίζοντα πατριάρχη Καλέκα, β) ο άγιος Θεόδωρος ο Στουδίτης διακόπτωντας το μνημόσυνο δύο πατριαρχών και άγιων (τους άγιους Ταράσιο και Νικηφόρο), όχι για αίρεση, αλλά για παράβαση Κανόνος, το στεφάνωμα του αυτοκράτορα από ένα ιερέα [για την ιστορία: οι δύο πατριάρχες αργότερα ανεγνώρισαν τελικά ως την πλεόν αρμόζουσα την θέση του αγίου Θεοδώρου και συμφιλιώθηκαν μαζί του] γ) όπως έκανε ο άγιος Κύριλλος Αλεξανδρείας, ο οποίος με επιστολή επαινούσε τους ιερείς, μοναχούς και λαϊκούς της Κωνσταντινουπόλεως που διέκοψαν το μνημόσυνου του Νεστορίου, που ακόμα δεν είχε καταδικασθεί, κ.λπ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσο είναι καιρός, λοιπόν, βγήτε Πατέρες να καταδικάσετε τους συμπλέοντας με την αίρεση και τους ανεχόμενους όλα αυτά τα αίσχη.
Σημάτης Π.
Θεοφάνεια στο Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.youtube.com/watch?v=YA9hTouiYHU
δειτε το 36 δευτερολεπτο και το λεπτο 1 και 20 και το λεπτο 1 και 50
Με τα βίντεο αυτά που είχαν ξαναδημοσιευθεί, εκτός από το δικό σας κ. Οδυσσέα και από άλλα θρησκευτικά ιστολόγια, ασχολήθηκε κανείς σοβαρά; Όταν λέω κανείς εννοώ, υψηλά ιστάμενος, ηγέτης του αντιοικουμενιστικού αγώνος, ηγούμενος Αγ. Ορους, Καθηγητής Πανεπιστημίου Θεολόγος κλπ. κλπ. Εξήγησε κάποιος ειδικός τί συμβαίνει εκεί και πώς επιτρέπεται σε αύλειο χώρο μοναστηριού (στον Άγ. Ιωάννη της Πάτμου) να τελούνται τέτοια φρικτά πράγματα; Ενδιαφέρθηκε κάποιος να μάθει ποιοί είναι οι συμμετέχοντες και με ποιανού την άδεια δηλώνεις συμμετοχή;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕμεις επικοινωνήσαμε με τον Δήμο Πάτμου και συγκεκριμένα με το τμήμα πολιτιστικών εκδηλώσεων και μας πληροφόρησαν ότι αυτό το Φεστιβάλ λαμβάνει χώρα εδώ και κάποια χρόνια και μάλιστα υπό την αιγίδα του Οικουμενικού (οικουμενιστικού) Πατριαρχείου Κων/πόλεως σε συνεργασία με τον δήμο Πάτμου. Μπορεί να δηλώσει οποιοσδήποτε έχει ένα μουσικό θρησκευτικό σχήμα, χορωδία, ανεξαρτήτου δόγματος αρκεί να καταθέσει έγκαιρα τα στοιχεία του και το μουσικό σχήμα με το οποίο θα συμμετάσχει.
Εάν το παρακολουθήσει κάποιος προσεκτικά αντιλαμβάνεται ότι πρόκειται για κανονικό συλλείτουργο, δηλαδή κοινό ποτήριο στην απλή γλώσσα, (intercommunio) για τους ειδικούς. Υπάρχει αμφιβολία γι' αυτό; Κατά τα άλλα η πράξη της αποτείχισης δεν επιβάλλεται, ούτε είναι συνετή και πατερική. Τί να πούμε, αυτά βλέπουμε και φρίττουμε και τρέμουμε για το πώς θα σωθούμε τελικά! Ευχαριστούμε κ. Οδυσσέα για την ενημέρωση ότι ένας από τους συμμετέχοντες ήταν και ο ρουμάνος αρχιμανδρίτης και νυν επίσκοπος! Και εις ανώτερα.
ΠΥΡΓΟ Β Α Β Ε Λ κατάντησαν οι σύγχρονοι επίσκοποι την βιτρίνα της Εκκλησίας, αυτή που φαίνεται ως θεσμός. 1. Η μία ορθόδοξη "εκκλησία" καθαιρεί, ή άλλη ορθόδοξη "εκκλησία" προάγει τον καθηρημένο σε επίσκοπο! 2. Το Πατριαρχείο Ιεροσολύμων, (όπως σημειώνει και ο ιστολόγος) αρνείται να αναγνωρίσει το μετόχι ενός άλλου Πατριαρχείου, την στιγμή που μετόχια των Ιεροσολύμων υπάρχουν σε πολλές πόλεις και χώρες εκτός του Ισραήλ. 3. Η καθαίρεση, σύμφωνα με το πνεύμα της Εκκλησίας γίνονται για θέματα κυρίως αιρέσεως, παρά τις κατά καιρούς πολλές παρεκκλίσεις (γράφω το τελευταίο, για να μην αρχίσει πάλι ο Ι.Κ. την επίδειξη γνώσεων, αφού κοιτά το γράμμα αντί να βοηθά στην ανάδειξη του πνεύματος). Οι σύγχρονοι επίσκοποι, όμως, καθαιρούν για την διατήρηση των δικαιοδοσιών και των κεκτημένων και την διατήρηση της εξουσίες τους και όχι για παραβάσεις Ιερών Κανόνων περί συμπροσευχών και αιρετικών πρακτικών.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι με θλίψη θυμάται κανείς τι είπε ο Κύριος, ο απόστολος Παύλος και ο άγιος Κοσμάς για επισκόπους και ψευδοποιμένες.
Προσοχή: Ακατάλληλο, για τους αδυνατούντες στην πρόσληψη γνώσεων:
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτον κατάλογο των άνω των 300 Αρχιεπισκόπων ΚΠόλεως υπάρχουν και αρκετοί αιρετικοί, είτε καταδικασθέντες, είτε όχι από Συνόδους. Έτσι, ενδεικτικά:
- Ευσέβιος, που έγινε Αρχιεπίσκοπος μετά την καταδίκη του, ως αρειανού, από την Α΄ Οικουμενική!
- Μακεδόνιος Α΄, καταδικασθείς από την Β΄, ως πνευματομάχος.
- Νεστόριος, καταδικασθείς από την Γ΄.
- Σέργιος Α΄, Πύρρος, Παύλος Β΄, Πέτρος, καταδικασθέντες, ως Μονοθελήτες, από την Στ΄.
- Ιωάννης ΙΑ΄ Βέκκος, Ιωάννης ΙΔ΄ Καλέκας οι λατινόφρονες.
- Μητροφάνης Β΄ ο λατινόφρονας και ουνίτης.
- Γρηγόριος Γ΄ Μάμμας, ο μοναδικός και ως λατίνος Πατριάρχης!
- Νεόφυτος Β΄, Ραφαήλ Β΄, Τιμόθεος Β΄, Κύριλλος Β΄, κατά τον 15 αι. που αναγνώρισαν επισήμως τον Πάπα της Ρώμης, αρχηγό της Εκκλησίας!
- Κύριλλος Α΄ (Λούκαρις), που καταδικάστηκε για φιλοπροτεσταντισμό
και άλλοι πολλοί κρυπτολατίνοι, κρυπτοπροτεστάντες, αργότερα δε κρυπτο- ή φανερά οικουμενιστές και φιλοπαπικοί.
Έναντι όλων αυτών και άλλων και σε άλλα Πατριαρχεία έγιναν κατά καιρούς αποτειχίσεις (όπως του Εφέσου Μάρκου προς τον Μητροφάνη), αλλά δεν επήγησαν θυσιαστήρια και δεν ακολουθήθησαν από άλλους διαδόχους των.
Μέσα λοιπόν στην τρικυμιώδη ιστορία της Εκκλησίας έγιναν, γίνονται και θα γίνονται παρεκκλίσεις και από το Δόγμα (από αιρετικούς) και από Ι. Κανόνες, φυσικό δε όλα αυτά στην Εκκλησία του Παρακλήτου, την οποίαν διανύουμε και στην οποίαν άπαντες είναι αμαρτωλοί, είτε άγιοι, είτε όχι. Μόνον η Εκκλησία των Εσχάτων θα περιλαμβάνει αγίους πραγματικούς μη έχοντας ρύπον. Μέχρι τότε αγώνας να κρατηθεί η Εκκλησία, με το παρήγορον του λόγου του Κυρίου: "και πύλαι άδου ου κατισχύσουσιν αυτής" (Ματθ. 16. 18).
ΙΚ
Διόρθωση ημαρτημένου:
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι Πατριάρχες, που αναγνώρισαν επισήμως τον Πάπα Ρώμης, ως αρχηγό της Εκκλησίας είναι τον 17ο αι. και όχι τον 15ο.
ΙΚ