Τετάρτη 11 Μαΐου 2011










Συ

είπας:



ΠΡΟΔΟΤΗΣ

Ο ...ΑΝΑΚΟΛΟΥΘΟΣ


"Οταν ενας αυτά που είχε υποσχεθεί πως θα κάνει τα ξεχνάει....είναι προδοσία αυτό το πράγμα».


Βρε , βρε, τι μας ειπε παλι ο αρχιεπίσκοπος μας;
Αχ, μακαριε - το μακαριοτατε... πολυ με προκαλει - Ιερωνυμε.
Τι ειναι αυτα που μας ειπες παλι;

Εσυ δεν εισαι εκεινος που υποσχεθηκες οτι θα αποκαταστησης τον ΚΑΝΟΝΙΚΟ μητροπολιτη Αττικης και Μεγαριδος κ. Νικοδημο και δεν το εκανες;
Κατα τους λογους σου, αυτο ειναι προδοσια που εκανες.

Προδoσες τον αδελφο σου Ιερωνυμε, εχεις δικηο, Ιερωνυμε.

Συ ειπας και καλως ειπας, την αληθεια ειπας.

Ω αξιοθαυμαστε, εκ των λογων σου κρινω σε.

¨Εκ γαρ των λογων σου δικαιωθηση και εκ των λογων σου καταδικασθηση"(Ματθ.ιβ΄37).

Λεγουσι - λεγει η Γραφη του Θεου - και ου ποιουσι (Ματθ. κγ΄3).

Τι κριμα.

Πικρανες τον Θεο, πικρανες τους Αγιους, πικρανες τον εναπομειναντα ελαχιστοτατον λαον του Θεου.

Το ενα τοις εκατο, το μισο τοις εκατο, το μηδεν κομμα μηδεν ενα τοις εκατο.

Θα σε ακολουθουν τα λογια σου, μακαριε, οχι μονον εφ' ορου ζωης, αλλα και μετα θανατον.


Ποσο μικρη ειναι η ζωη μας...

Ενα δευτερολεπτο της αιωνιοτητας, ειναι.
ΑΤΜΙΔΑ, την χαρακτηριζει η Γραφη, αλλα εσεις οι αρχιερεις νομιζετε οτι θα ζειτε αιωνια...
Και ειστε συνεχεια ανακολουθοι λογων και πραξεων.
Πως να σας πιστεψουμε, λοιπον;
Ως ΥΠΟΚΡΙΤΑΣ χαρακτηρισε ο Ιησους, αυτους που μονον λεγουσι και ου ποιουσι και αυτους που αλλα λεγουσι και αλλα ποιουσι, τους ανακολουθους, τους ΠΡΟΔΟΤΑΣ, οπως και εσυ τους χαρακτηριζεις.

Ω Ιερωνυμε.

Η λανθανουσα γλωσσα λεει την αληθεια, λεει ο θυμοσοφος λαος μας.

Και εμεις σου λεμε την Αληθεια.
Κανενας δεν θα σου πει, αυτα που εμεις σου λεμε.
Ολοι μονο σε κολακευουν και σε προσκυνουν.
Κανενας δεν σου λεει ολοκληρη την αληθεια.
Γιατι κανενας δεν σε αγαπαει.
Μονο αυτος που σε ελεγχει, μονο αυτος σε αγαπαει.
Ετσι λεει ο λογος του Θεου.
Οχι εμεις.

Δεν σου ευχομαι να ...ξαναπεσης, μακαριε.

Καποιοι μας εγραψαν οτι θα πρεπει να σε διδαξει η ...μικροπεριπετεια σου.

Μας ειπαν απο το Αγρινιο, οτι επι 50χρονια γινονταν η λιτανεια του αγιου Χριστοφορου και για πρωτη φορα δεν αφησε ο αγιος να γινη η λιτανεια του και εστειλε μιλιουνια καταρρακτωδη βροχη...
Και γλιστρησες απο την βροχη, που εστειλε ο αγιος, και επεσες...

Εσυ ομως θα διδαχθης απο αυτο;
Δεν γνωριζω...
Μεγαλο το αθλημα της ΜΕΤΑΝΟΙΑΣ.
Οχι μονο με τα λογια, αλλα με τις πραξεις.
Και ελαχιστοι οι νομιμως, εν μετανοια, αθλουντες ....

Να αποκαταστησης τον ΝΙΚΟΔΗΜΟ, Ιερωνυμε, εχεις την δυναμι;
Να κανης ΑΜΕΣΑ αυτην την επανασταστικη πραξι.
ΤΩΡΑ, ΣΗΜΕΡΑ.
Για να αφησης ιστορια...

Αυτο θα πη ΜΕΤΑΝΟΙΑ.
Και να στειλης και τους τεσσερεις ΜΟΙΧΕΠΙΒΑΤΕΣ της μητροπολεως Αττικης και Μεγαριδος στα ....μοναστηρια τους ή στην ερημο του Αθω.
Αποτελουν παραδειγματα, προς αποφυγην...

Δωστους, το ελαφρυντικον του προτερου εντιμου(;;;) βιου!!!!

Και αυτο ...χαριστικα..
Ουτε αυτο το αξιζουν...
Γιατι διδαξαν στους επιγενομενους την αναξιοπρεπεια, την ανεντιμοτητα, την αρπακτικοτητα, την αναρριχησι πατωντας επι των πτωματων...
Καταπατησαν το Ευαγγελιο, προσεβαλαν το εκκλησιαστικο σωμα, εξευτελισαν τους Μαρτυρες, τους Αγιους, τους Πατερες...., την ιστορια της ορθοδοξιας...


Ιερωνυμε, Ιερωνυμε, θα τολμησης να ...αποκολησης απο επανω σου την ...χοντροπετσα της ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ σου;

Το ευχομαστε, μακαριε, αλλα ξερεις...οταν γηραζει ο χριστιανος - το ιδιο ισχυει και για τον αρχιεπισκοπο που αφηνει μεσα του τα παθη να γιγαντωνονται - δεν ειναι ευκολο αυτο.

Γιγαντώνεται και η αμετανοησια του.
Ετσι λενε οι εξομολογοι, οι πνευματικοι.


Μετανοησε Ιερωνυμε.

Μετανοησε, απαντησε ο Χριστος απο την Βηθλεεμ στον συνονοματο σου, αγιο Ιερωνυμο.
Τις αμαρτιες σου Ιερωνυμε θελω, λεγει και σημερα ο Θεος, τις αμαρτιες σου, που εκανες επανω στο Σωμα της Εκκλησιας.
Μετανοησε και οχι μονον εν λογοις, αλλα εν πραξεσι.

Να το αναμενουμε;

Μακαρι...μακαριε...μακαριοτατε...


Ευχομαστε ο Θεος να αλλοιωση την ψυχη σου, γιατι εν τω Αδη ουκ εστι μετανοια...

Και ο μακαριος, ή ο μακαριοτατος εν τη γη, μπορει να μην γινη και με την οριστικη αναχωρησι του απο τη γη.

Καποιες αλλες εκφρασεις χρησιμοποιει η Γραφη.

Βρισκονται στο Ματθ.25κ, 46κ.

12 σχόλια:

  1. Εκεί έγκειται το πρόβλημα.

    Δεν αρκεί να έχεις την πρόθεση, δεν αρκεί να θέλεις, πρέπει να έχεις και τη δύναμη.

    Και είναι γνωστό, ότι ο Ιερώνυμος και κάθε Αρχιεπίσκοπος, από το θεσμικό του ρόλο, δεν έχει τη δύναμη.

    Είναι γνωστό, ότι η Εκκλησία της Ελλάδος είναι η μοναδική, που δεν έχει Προκαθήμενο. Προκαθημένη είναι η Σύνοδος. Και είναι γνωστό, ότι η Σύνοδος είναι ο λάκκος των λεόντων και αλοίμονο σε όποιον πέσει μέσα. Ο Αρχιεπίσκοπος απλώς προεδρεύει αυτού του λάκκου και τίποτε άλλο. Δεν επιτρέπεται να προεδρεύει δικτατορικά, όπως ο προηγούμενος, που και αυτός διατύπωσε τη θέληση και που όντως είχε τη δύναμη, αλλά δεν μπόρεσε (ή δεν ήθελε να μπορεί).

    Τι μπορεί λοιπόν ένας Μητροπολίτης να κάνει μέσα σε 80; Απλώς να κρατάει σε τάξη την ομήγυρη και να δίνει το λόγο στους επιθυμούντες. Τίποτε άλλο.

    Ξεχνάει λοιπόν ή δεν τον αφήνουν να θυμηθεί;

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτά που γράφετε δεν απηχούν "πείσμα γεροντικό" σφαγιασθέντος αναπολογήτως επισκόπου, αλλά την αυτονόητη αποκατάσταση Κανονικής Τάξεως και αφορούν αναιτίως και αναπολογήτως εκθρονισθέντα Ιεράρχη με πνευματικό έργο και με έσωθεν (η έξωθεν δεν ενδιαφέρει, αλλά καλή είναι) "καλή μαρτυρία".

    Πόσο δίκαιο είχε ο Ιερός Χρυσόστομος, εκθρονισθείς και αυτός αναιτίως και αντικανονικώς όταν έλεγε "κανένα δεν φοβάμαι όσο τους επισκόπους, εκτός από λίγους".

    Ι.Μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μακάρι αυτά τά λόγια νά τά ακούσουν ολοι οσοι επί 91 ετη (1920 -2011) παραμένουν στον οικουμενισμό (νεοημερολογιτικό καί αργότερα παλαιοημερολογιτικό), καί να μετανοήσουν, διότι εν τη αποστασία του οικουμενισμού παραμένοντες καθίστανται απιστοι και κακόδοξοι, αλλά και διώκται της Αληθείας, δηλαδή τού Χριστού. Μακάρι να γίνη αυτό το θαύμα και να επιστρέψουν ολοι στην γνησίαν καί ακαινοτόμητον Πϊστιν, εκείνην διά την οποίαν ειπαν αι Πανορθόδοξοι Σύνοδοι (1583 – 1593) επί Ιερεμία του Τρανού και Μελετίου Πηγά τά εξής:
    «Σιγγίλιον Πατριαρχικῆς διατυπώσεως Ἐγκυκλίου τοῖς ἁπανταχοῦ Ὀρθοδόξοις Χριστιανοῖς εἰς τό μή παραδέχεσθαι τό νεώτερον Πασχάλιον ἤ Καλανδάριον τοῦ καινοτομηθέντος μηνολογίου, ἀλλʹ ἐμμένειν τοῖς ἅπαξ καί καλῶς διατυπωθεῖσι παρά τοῖς Ἁγίοις 318 (τριακοσίοις δέκα ὀκτώ) Θεοφόροις Πατρᾶσι τῆς Ἁγίας Οἰκουμενικῆς Πρώτης Συνόδου μετʹ ἐπιτιμίου καί ἀναθέματος. ...
    Ζ). Ὅποιος δέν ἀκολουθεῖ τά ἔθιμα τῆς Ἐκκλησίας, καθώς αἱ ἑπτά Ἅγιαι Οἰκουμενικαί Σὐνοδοι, ἐθέσπισαν καί τό Ἅγιον Πάσχα καί τό Μηνολόγιον καλῶς ἐνομοθέτησαν νά ἀκολουθῶμεν καί θέλει νά ἀκολουθῆ τό νεοεφεύρετον Πασχάλιον καί Μηνολόγιον τῶν ἀθέων ἀστρονόμων τοῦ Πάπα, καί ἐναντιώνεται εἰς αὐτά ὅλα, καί θέλει νά ἀνατρέψη καί νά χαλάση τά πατροπαράδοτα δόγματα καί ἔθιμα τῆς Ἐκκλησίας, ἄς ἔχει τό ἀ ν ά θ ε μ α καί ἔξω τῆς τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας, καί τῆς τῶν πιστῶν ὁμηγύρεως ἄς εἶναι.
    Η. Ἐσεῖς δέ οἱ εὐσεβεῖς καί ὀρθόδοξοι Χριστιανοί, μένετε ἐν οἶς ἐμάθετε καί ἐγεννήθητε˙ καί ὅταν τό καλέση ὁ καιρός καί ἡ χρεία, αὐτό τό αἷμα σας νά
    χύσετε διά νά φυλάξετε τήν πατροπαράδοτον Πίστιν καί ὁμολογίαν σας καί φυλάγεσθε ἀπό τῶν τοιούτων καί προσέχετε, ἵνα ὁ Κύριος Ἰησοῦς Χριστός σᾶς βοηθεῖ ἅμα καί ἡ εὐχή τῆς ἡμῶν μετριότητος εἴη μετά πάντων ὑμῶν. Ἀμήν.
    Ἔτος ἀπό Θεανθρώπου αφπγʹ (1583) Ἰνδικτιῶνος ΙΒʹ Νοεμβρίου Κʹ. † Ὁ Κωνσταντινουπόλεως ΙΕΡΕΜΙΑΣ † Ὁ Ἱεροσολύμων ΣΩΦΡΟΝΙΟΣ † Ὁ Ἀλεξανδρείας ΣΙΛΒΕΣΤΡΟΣ καί λοιποί Ἀρχιερεῖς τῆς Συνόδου παρόντες››.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ειδικώτερα η Πανορθόδοξος Σύνοδος τοῦ 1593, μέ τόν Η αυτήγς Κανόνα διαγορεύει τά κάτωθι: Κανών ὄγδοος. Ἀσάλευτος διαμένειν βουλόμεθα τό τοῖς πατρᾶσι διορισθέν περί τοῦ ἁγίου καί σωτηρίου Πάσχα˙ ἔχει δέ οὕτως: Ἅπαντας τούς τολμῶντας, παραλύειν τούς ὅρους τῆς ἁγίας καί οἰκουμενικῆς μεγάλης Συνόδου, τῆς ἐν Νικαίᾳ συγκροτηθείσης ἐπί παρουσίᾳ τῆς εὐσεβείας τοῦ Θεοφιλεστάτου Βασιλέως Κωνσταντίνου περί τῆς ἁγίας ἑορτῆς τοῦ σωτηριώδους Πάσχα, ἀκοινωνήτους καί ἀποβλήτους εἶναι τῆς Ἐκκλησίας, εἰ ἐπιμένοιεν φιλονεικότερον ἐνιστάμενοι πρός τά καλῶς δεδιδαγμένα˙ καί ταῦτα εἰρήσθω περί τῶν λαϊκῶν, εἰ δέ τίς τῶν προεστώτων τῆς ἐκκλησίας ἐπίσκοπος ἤ πρεσβύτερος, ἤ διάκονος, μετά τόν ὅρον τοῦτον τολμήσειεν ἐπί διαστροφῇ τῶν λαῶν καί ταραχῇ τῶν ἐκκλησιῶν ἰ δ ι ά ζ ε ι ν κ α ί μ ε τ ά τ ῶ ν Ἰ ο υ δ α ἰ ω ν ἐ π ι τ ε λ ε ῖ ν τ ό Π ά σ χ α, τοῦτον ἡ ἁγία Σύνοδος, ἐντεῦθεν ἤδη ἀλλότριον ἔκρινε τῆς Ἐκκλησίας˙ δεῖ γάρ στοιχεῖν τῷ τῶν πατέρων κανόνι μέχρι καί σήμερον Θεοῦ χάριτι˙ ὅν καθό δή καί τά λοιπά, ἡ Θεοῦ ἐκκλησία διαφυλάττει. Ζραʹ Φεβρουαρίου 16››. + Ὁ Κωνσταντινουπόλεως ΙΕΡΕΜΙΑΣ † Ὁ Ἀλεξανδρείας ΜΕΛΕΤΙΟΣ (Πηγᾶς) † Ὁ Ἱεροσολύμων ΣΩΦΡΟΝΙΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Στη Δημοκρατία μας και στην Δημοκρατική Διοίκηση της Εκκλησίας, μπορεί και ο τελευταίος πολίτης και μέλος της Εκκλησίας,ως και ο ανώνυμος σχολιαστής στα ιστολόγια, να διατυπώσει ελεύθερα τη γνώμη του. Πόσω μάλλον ο διακεκριμένος, ο ηγέτης, ο αρχιεπίσκοπος και οι επίσκοποι.

    Δηλαδή, μπορεί να διατυπώσει, -και ίσως το είπε, διότι όλα στην Ι.Σ. γίνονται κεκλεισμένων των θυρών- : Αδελφοί, συνέβη αυτό το άτοπο και αντικανονικό στο παρελθόν, γέγονε, προσωπική μου άποφη είναι να αποκατασταθή η αδικία και η Κανονική Τάξις. στην Εκκλησία.

    Να γίνη και κάποια συνεννόηση, και ίσως και εθελούσια εκχώρηση δικαιωμάτων εκ μέρους του Μητροπολίτου κ.Νικοδήμου, μόνον αν αυτός το κρίνει σκόπιμο.

    Να δημοσιοποιηθή η ενέργεια αυτή του αρχιεπισκόπου, και ο καθένας μητροπολίτης να αναλάβει τις ευθύνες του, διότι δεν μπορούν άλλα να λένε κατ' ιδίαν και άλλα να ψηφίζουν στην Ιερά Σύνοδο. Γι΄αυτό και να διεξαχθή φανερή ψηφοφορία.

    Τέλος, αν όντως υπάρχει θέμα αντικανονικών αποφάσεων, όχι μόνο η σιγή δεν δικαιολογείται από κανέναν αλλά και επιβάλλεται η αποκατάστασις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ἡ ἐν Κωνσταντινουπόλει Πανορθόδοξος Σύνοδος ‐ ἐπί Πατριάρχου Ἀνθίμου ἐν ἔτει 1848, διά νά αντιμετωπίση τόν εκ της Δύσεως κίνδυνον (παρόμοιον μέ τόν σημερινόν) απεφάσισε καί ωμολόγησε μεταξύ αλλων καί τά εξής: "Κρατῶμεν τῆς ὁμολογίας, ἥν παρελάβομεν ἄδολον παρά τηλικούτων ἀνδρῶν ἀποστρεφόμενοι πάντα νεωτερισμόν ὡς ὑπαγόρευμα τοῦ Διαβόλου. Ὁ δεχόμενος νεωτερισμόν κατελέγχει ἐλλιπῆ τήν κεκηρυγμένην ὀρθόδοξον πίστιν. Ἀλλʹ αὕτη πεπληρωμένη ἤδη ἐσφράγισται μή ἐπιδεχομένη μήτε μείωσιν, μήτε αὔξησιν, μήτε ἀλλοίωσιν, ἥν τινα καί ὁ τολμῶν ἤ πρᾶξαι ἤ συμβουλεῦσαι, ἤ διανοηθῆναι τοῦτο, ἤδη ἠρνήθη τήν πίστιν τοῦ Χριστοῦ, ἤδη καθυπεβλήθη εἰς τό αἰώνιον ἀνάθεμα διά τό βλασφημεῖν εἰς τό Πνεῦμα τό Ἅγιον ὡς μή ἀρτίως λαλῆσαν ἐν ταῖς Γραφαῖς καί Οἰκουμενικαῖς Συνόδοις. Τό φρικτόν τοῦτο ἀνάθεμα, ἀδελφοί καί τέκνα ἐν Χριστῷ ἀγαπητά, οὐκἐκφωνοῦμεν ἡμεῖς σήμερον, ἀλλʹ ἐξεφώνησαν τοῦτο αἱ ἑπτά Οἰκουμενικαί Σύνοδοι, ὁ χορός τῶν Θεοφόρων Πατέρων. Ἅπαντες οὖν οἱ νεωτερίζοντες ἤ αἱρέσει ἤ σχίσματι ἑκουσίως ἐνεδύθησαν κατά τόν ψαλμωδόν, κατάραν ὡς ἱμάτιον, κἄν τε Πάπαι, κἄν τε Πατριάρχαι, κἄν τε λαϊκοί, κἄν τε κληρικοί, κἄν Ἄγγελος ἐξ οὐρανοῦ" Υπογράφουν: † ΑΝΘΙΜΟΣ ἐλέῳ Θεοῦ Ἀρχιεπίσκοπος Κωνσταντινουπόλεως, Νέας Ρώμης καίΟἰκουμενικός Πατριάρχης. † ΙΕΡΟΘΕΟΣ ἐλέῳ Θεοῦ Πάπας καί Πατριάρχης Ἀλεξανδρείας καί πάσης Αἰγύπτου. † ΜΕΘΟΔΙΟΣ ἐλέῳ Θεοῦ Πατριάρχης Ἀντιοχείας. † ΚΥΡΙΛΛΟΣ ἐλέῳ Θεοῦ Πατριάρχης Ἱεροσολύμων καί αἱ περί αὐτούς Ἱεραί Σύνοδοι).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αἱ ἐν λόγῳ ἀποφάσεις, δέν ἔχουν ἁπλῶς τόν χαρακτῆρα κανόνων, ἀλλά τελεσιδίκων ἀποφάσεων Πανορθοδόξων Συνόδων, κεκτημένων, ὡς λέγει ὁ Ἱεροσολύμων Δοσίθεος, Οἰκουμενικόν κῦρος. Καί τοῦτο διά δύο λόγους: Πρῶτον. Συμμετεῖχεν ἡ Καθολική Ὀρθοδοξία διά τῶν Πατριαρχῶν Της καί δεύτερον, αἱ Πανορθόδοξοι αὗται Σύνοδοι, στοιχοῦσιν ἀπαρασαλεύτως πρός τήν ἐσωτερικήν πνευματικήν ἀλληλουχίαν τοῦ ἑνός Ὀρθοδόξου πνεύματος ὅλων τῶν Ἁγίων
    Οἰκουμενικῶν Συνόδων, ὥστε δύναται νά λογίζονται ὡς ἀ ν α π ό σ π α σ τ ο ς σ υ ν έ χ ε ι α Α ὐ τ ῶ ν. Ἀντιθέτως, ἡ ἐγκύκλιος τοῦ 1920 καί τό Συνέδριον τοῦ 1923, πού ἀπεφάσισε τήν ἀλλαγή, καί ὅλος ὁ σκοτεινός μηχανισμός, τόν ὁποῖον ἐκίνησεν ὁ Οἰκουμενισμός, διά τῶν Οἰκουμενικῶν Πατριαρχῶν καί Ἐπισκόπων, εἶναι ἐκ δ ι α μ έ τ ρ ο υ ἀ ν τ ί θ ε τ ο ς καί πρός τάς Πανορθοδόξους καί Οἰκουμενικάς Συνόδους καί ὁλόκληρον τήν Ὀρθόδοξον Παράδοσιν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μακάρι όλοι να επιστρέψουν στην γνησία και ακαινοτόμητο Πίστη και να μνημονεύουν τον.......... (το όνομα του Επισκόπου, που προτείνετε, εκτός και εάν δεν υπάρχει).

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ευχόμαστε γρήγορη ανάρρωση στον Αρχιεπίσκοπο. Κατόπιν, υγιής, ας αναλάβει πρωτοβουλίες για να λυθούν όλα τα πολύπλευρα ζητήματα που απασχολούν ή και ταλανίζουν την Εκκλησία μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ναί κ. Ι.Κ. μακάρι νά επιστρέψουν εις τήν γνησίαν καί ακαινοτόμητον πίστιν καί πρίν ακόμη γνωρίσουν τόν η τούς αληθινούς Επισκόπους, οι οποίοι νά εισθε βέβαιος καί νά ειμαστε βέβαιοι ολοι οτι υπάρχουν, διότι ο Θεός ποτέ δέν εγκατέλειψε " 'αμάρτυρον" ουτε θά εγκαταλείψη τήν Εκκλησίαν Του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σ' αυτό συμφωνούμε, αλλά υπάρχει αυτή η γνήσια και ακαινοτόμητος και ποιός είναι ο Επίσκοπός της; Ανεπίσκοπη είναι; Ούτε ιερέα δεν έχει; Και εάν έχει, ποιόν μνημονεύει;

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Λύση που άκουσα απο το στόμα νεώτατου κληρικού και μου φαίνεται διακριτικώτατη και άμεση:
    Να Αναβιβασθεί σε Μητρόπολη (για τα της ελλαδικης Εκκλησίας "αρχιεπισκοπή") η Αττικης και Μεγαρίδος με Αρχιεπισκοπές ("Μητροπόλεις") Ιλίου, Κηφισίας, Μεσογαίας, Μεγάρων μέχρι την κοίμηση ή την εκούσια παραίτηση εκ του θρόνου τυο του κου Νικοδήμου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου