Τρίτη 10 Μαΐου 2011

Πρωτοφανές !

Ο τάφος του Μεγάλου Αλεξάνδρου πού βρέθηκε στην Όαση Σιούα της Αιγύπτου,

και ποιοί Έλληνες ( ; ) τον ξανάθαψαν για…. «Εθνικούς » λόγους !....












Ποιοί φοβούνται τον Αλέξανδρο ακόμη καί πεθαμένο;

Ποιοί δέν θάθελαν να γίνει Παγκόσμιο Ιστορικό μνημείο ο τάφος του Μεγάλου Αλεξάνδρου έστω καί στήν Αίγυπτο;

Οί Αμερικάνοι;

Κάποιοι " Έλληνες" ; ή καί άλλοι;


Από πολλά χρόνια τώρα, είχαμε ακούσει για κάποιες αρχαιολογικές ανασκαφές πού έκανε σε μια απομονωμένη Όαση της Αιγύπτου μια Ελληνίδα αρχαιολόγος ψάχνοντας για τον τάφο του Μεγάλου Αλεξάνδρου.


Κι΄ ενώ μετά από κάποιον καιρό μάθαμε καί την μεγάλη είδηση, ότι πράγματι βρέθηκε ένας ξεχωριστός βασιλικός τάφος και ότι κατά μεγίστη πιθανότητα ήταν του Μεγάλου Αλεξάνδρου, εν τούτοις έπειτα κατά εντελώς περίεργο τρόπο πέσανε όλα στη αφάνεια και στο μαύρο σκοτάδι της νύκτας…


Κι΄ έτσι, εκτελώντας προφανώς, «εντολές άνωθεν», τά γνωστά ΜΜΕ έθαψαν, ή έτσι τουλάχιστον νόμισαν, και το θέμα και τον Αλέξανδρο !



5 σχόλια:

  1. Πρώτον,αν δούμε λεπτομερώς τον βίο και την πολι-
    τεία του Μ.Αλεξάνδρου, ΔΕ νομίζω ότι μπορεί να αποτελεί το καύχημά μας!!Δε θα ήθελα να αναφερ-
    θώ....!!Δεύτερον ο Μ.Α. πέθανε στη Βαβυλώνα,ως
    γνωστόν,πώς το πτώμα του μεταφέρθηκε μίλια μα-
    κριά και θάφτηκε;!Επί τέλους σταματήστε τις ονειροφαντασιές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο βίος και η πολιτεία, λεπτομερώς... Δεν ήταν Χριστιανός ο Μ.Αλέξανδρος, διότι και έζησε προ Χριστού, είναι γνωστά τα ήθη των προ Χριστού κοινωνιών (και κάποιων σύγχρονων χωρίς φόβο Θεού) και ίσως ο Μ.Αλέξανδρος να είναι ηθικότερος από πολλούς, ας μην πιστεύουμε τα περί "κουσουριών" που θέλουν να του προσάψουν. Δεν είμαστε βέβαια όλοι γνώστες λεπτομερειών, και δεν είμαστε οπωσδήποτε οπαδοί των πολέμων.

    Αλλά η παγκόσμια ιστορία με τα θετικά και με τα αρνητικά της, εξυπηρετεί πάντοτε το σχέδιο του Θεού. Και ο Μ.Αλέξανδρος προφανώς το εξυπηρέτησε. Στην Παλαιά Διαθήκη ο Μ.Αλέξανδρος προφητεύεται εγκωμιαστικά σαν βασιλεύς των Ελλήνων, ο τράγος των αιγών με το κέρατο (δύναμη) που θα νικήσει τον κριό με τα δύο κέρατα (τότε ενωμένοι Μήδοι - Πέρσες που έκαναν κατακτητικές επιχειρήσεις, μέχρι και την Ελλάδα, θυμηθείτε τη διώρυγα που κατασκεύασε ο Ξέρξης, το 480 π.Χ. στη χερσόνησο του Άθω στην Χαλκιδική!!!).

    Στα χρόνια εκείνα, οι λαοί της Μεσογείου, της ανατολής και οι Έλληνες, δεχόταν επιθέσεις από τους Μήδους και Πέρσες, που χωρίς να έχουν κανένα ηθικό ή νομικό δικαίωμα, ερχόταν στις χώρες μας και άλλες κατακτούσαν, άλλες απειλούσαν, με καταστροφικές συνέπειες.

    Οι μάχες των Θερμοπυλών, Πλαταιών, η ναυμαχίες Αρτεμισίου και Σαλαμίνας, η μάχη της Μυκάλης, και η κατάκτηση της Ελλάδας από τον Ξέρξη και το Μαρδόνιο, διεξήχθησαν σε Ελληνικά εδάφη. Δηλαδή δεν επιτεθήκαμε εμείς, άλλοι ήρθαν στις πόλεις μας για να μας κατακτήσουν, άλλοι ήρθαν στα εδάφη μας με στρατό, δρεπανηφόρα άρματα και στος θάλασσες με πλοία και μας πολεμούσαν. Εξηγείται λοιπόν το γιατί ο Μ.Αλέξανδρος αγανάκτησε, ένωσε τους Έλληνες, όλες τις Ελληνικές πόλεις, από τη Μακεδονία έως και την Κρήτη (ναύαρχος του στόλου του Μ.Αλεξανδρου ο Κρητικός Νέαρχος)πλην των Λακεδαιμονίων, και άλλους λαούς και ξεκίνησε να ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΕΙ τις σκλαβωμένες χώρες αλλά και να τερματίσει τους εμφύλιους πολέμους μεταξύ των Ελλήνων. Το πέτυχε. Απελευθέρωσε σκλαβωμένους λαούς, σεβάστηκε τους αντίπαλους και δημιούργησε έναν παγκόσμιο ενιαίο πολιτισμό, με κυρίαρχα Ελληνικά στοιχεία, μουσική, τέχνες, γράμματα, επιστήμες, θέατρο, ήθη, με στοιχεία των λαών της ανατολής. Κατέστησε παγκόσμια την Ελληνική γλώσσα, που εξακολουθούσε να είναι παγκόσμια γλώσσα και μετά το θάνατό του, επι των διαδόχων του Πτολεμαίων, Αντιγονιδών, Σελευκιδων αλλά της μετέπειτα παγκόσμιας κυβέρνησης των Ρωμαίων, που με την κατάργηση των συνόρων και την διατήρηση της Ελληνικής γλώσσας ως παγκόσμιας, βοήθησαν στην διάδοση του Ευαγγελίου.

    Σχετικά με τον τάφο: Το κράτος ήταν ενιαίο, χωρίς σύνορα, οι Μακεδόνες διάδοχοί του διοίκησαν για πολλά έτη και μετά τον θάνατο του Μ.Αλεξάνδρου τα μέρη εκείνα, αν η επιθυμία του βασιλιά ήταν να ταφεί στη Σίουα, ήταν εφικτό, όχι απαραίτητα την ίδια στιγμή αλλά και μετά από κάποια χρόνια. Όπως αν η επιθυμία του ήταν τα ενταφιατεί στην αρχαία Πέλλα ή στη Βεργίνα (Αιγές) πάλι εφικτό θα ήταν.

    Ειδικός δε επιστήμονας με γνώσεις όσο λίγοι στα θέματα αυτά, μου είχε αναφέρει όταν είχε πρωτοέρθει στην επικαιρότητα το θέμα, ότι από από τις ιστορικές πηγές δεν αποκλείεται, ίσως και είναι πιθανή η τοποθεσία της Σίουα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ καλό το β΄σχόλιο, αλλά οι κατακτήσεις για όποιο λόγο και να γίνονται έχουν πάντα θύματα!
    Δεν ενδιαφέρει τόσο,αν είχε και το "κουσούρι" ο
    Μ.Αλέξανδρος,αλλά οι άλλες ανήθικες πράξεις του
    και κυρίως οι δολοφονίες των συνεργατών,αλλά α-
    κόμη και ευεργετών του!Τέλος πάντων ήταν ο ηγέ-
    της της στορικής καμπής!Άξιος ως προσωπικότητα,
    αλλά και με την ευχέρεια λόγω της σαπίλας των τότε αυτοκρατοριών Μήδων και Περσών!Άλλωστε η ιστορία επαναλαμβάνεται!!Και το Βυζάντιο χριστια
    νικό και"ηθικό" ήταν,αλλά σάπισε και έδωσε τη θέση του στην Οθωμανική αυτοκρατορία,που κι αυτή με τη σειρά της "κόπηκε" σε μικρότερα κράτη
    ,όπως και οι ευρωπαϊκές έδωσαν τη θέση τους στα σημερινά εθνικά κράτη!ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΑΟΡΑΤΟΝ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σωστές οι σκέψεις σας και στο τρίτο σχόλιο, το Βυζάντιο στο τέλος είχε μεν το όνομα αλλά όχι και τη χάρη, τύποι και "βυζαντινισμοί" και όχι ουσία.

    Ο δεύτερος σχολιαστής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το δίκαιο του ισχυρού. Με το σπαθί ανέβαιναν στον θρόνο και οι Βυζαντινοί αυτοκράτορες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου