


- Oι
- Πανθρησκειαστές
αυτούς
τους μαγαρισμενους
επιδοκιμαζουν....
- και αποδέχονται....
ΕΞΕΛΘΕΤΕ...ΕΞΕΛΘΕΤΕ...
ΕΞΕΛΘΕΤΕ...εκ μεσου ΑΥΤΩΝ,
λέγει ΚΥΡΙΟΣ.
Τα μαντάτα, λένε, ότι τρείς πατριάρχες και ο αρχιεπισκοπος Κύπρου, επικρότησαν το εγγραφο του Πανθρησκειαστη...Αχυρενιου της Σερβιας στις κακουργηματικες πραξεις εναντιον του Αγιου Επισκοπου ΑΡΤΕΜΙΟΥ.
Και ετσι επεδοκιμασαν και τις αλλες τις μαγαριστικες πραξεις της βρωμερας ΤΡΟΪΚΑΣ, τις συμπροσευχες και τα συλλειτουργα με τους Αιρετικους και τις συμπροσευχες και το αναμα των επταφωτων λατρευτικων λυχνιων, με τους εχθρους του Χριστου τους Εβραιους.
Θλιψι βαθυτατη μας προκαλεσε η ειδησι αυτη που δειχνει οτι δεν υπαρχει πλεον ουτε το στοιχειωδες αισθημα δικαιοσυνης μεσα στους ανθρωπους αυτους, που κριμασιν οις οιδεν Κυριος κατεχουν σημερα τους θρονους των πατριαρχειων.
Οντως, επι τους θρονους των Πατριαρχων και των Αγιων και των Πατερων, εκάθισαν οι γραμματεις και οι Φαρισαιοι οι Υποκριτες...
"Εαν ο επισκοπος ή ο πρεσβυτερος, λεγει ο σημερον εορταζων στυλος της Ορθοδοξιας ο Μεγας Αθανασιος, οι οντες οφθαλμοι της Εκκλησιας, κακως αναστρεφονται και σκανδαλιζωσι τον λαον, χρη αυτους εκβαλλεσθαι.
Συμφερον γαρ ανευ αυτων συναθριζεσθαι εις ευκτηριον οίκον, ή μετ' αυτων εμβληθηναι, ως μετα Αννα και Καϊαφα, εις την γεεναν του πυρος".
Αυτη ειναι η φωνη των Αγιων μας και αυτους οφειλουμε να ακουσουμε και οχι τους αχρειους σημερινους μαγαρισμενους ρασοφορους που εμιαναν τα Αγια των Αγιων.
Αν αυτοι οι ρασοφοροι, οι φανεροι και οι δεδηλωμενοι Οικουμενιστες και Λατινοφρονες και Πανθρησκειαστες, δεν ειναι ικανοι να δουν καταματα την φοβερη εξωφθαλμη προκατασκευασμενη αδικια εις βαρος του επισκοπου Αρτεμιου, αλλα με μια υπογραφη τους, αποδεχονται αδιαμαρτυρητα, οσα τους εγραψε η ΛΗΣΤΡΙΚΗ ΤΡΟΪΚΑ της Σερβιας, τι καλο να περιμενη κανενας απο αυτους;
Ειναι ολοι τους ανικανοι και δεν εχουν την στοιχειωδη αντιληψι, αλλα ουτε και την ορθοδοξη αντιμετωπισι, ουτε και αυτων των απλων πραγματων που εμφανιζονται στο εκκλησιαστικο προσκηνιο.
Φαντασθητε τι περιμενει το αυριο της Εκκλησιας με αυτους τους αναξιους ρασοφορους.
Με αυτους τους "λυκους τους βαρεις τους μη φειδομενους του ποιμνιου".
Οταν βλεπουν ενα τοσο μεγαλο αριθμο ανθρωπων, μοναχων και λαϊκων που ακολουθησαν σε ολα τα βηματα του τον αγαθοτατο και απλοϊκοτατο Αρτεμιο, τον γνησιο εκφραστη του Αγιου Ιουστινου Ποποβιτς, που καταφερθηκε οσο κανεις αλλος εναντιον του Επαρατου Σατανικου Οικουμενισμου, και δεν τους συμπαριστανται και δεν τους πλησιαζουν να ακουσουν ΟΛΟΚΛΗΡΗ την ΑΛΗΘΕΙΑ και οχι τα ακατασχετα και πελωριων διαστασεων ΨΕΜΜΑΤΑ, της αισχρης και βρωμερης ΤΡΟΪΚΑΣ, τι να περιμενη κανεις απο αυτους;
ΤΙΠΟΤΑ, ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ, για το καλο της Ορθοδοξιας.
Οταν εμεις που παρακολουθησαμε την ολη ιστορια του αθωοτατου ΑΡΤΕΜΙΟΥ
που κατακρεουργηθηκε όχι μόνο απο την βαρβαρη και φθονερη Τρόϊκα, αφου δεν εφηρμοσε ουτε την στοιχειωδη δικαιοσυνη αλλα καταδικαστηκε αδικαστος και αναπολογητος, να αδικειται σημερα και απο καποιους πατριαρχες, δεν μενει να σκεφτης πλεον τιποτα αλλο παρα οτι εχασαν αυτοι οι ταλαιπωροι τον δρομο της Ορθοδοξιας και οδηγουν την Εκκλησια του Χριστου εις τους κρημνους και εις τα βαραθρα.
Δεν σου μενει μεσα σου πλεον καμμια εκτιμησι για ολους αυτους τους ρασοφορους και δεν σου μενει να περιμενης τιποτα καλο απο αυτους και για κανενα ζητημα που αφορα το αυριο της Εκκλησιας.
Και δεν σου μενει τιποτα αλλο παρα να τους ριξης τον λιθο του ΑΝΑΘΕΜΑΤΟΣ αφου ακολουθησαν τον δρομον των σταυρωτων και επιδοκιμασαν μαζι με τους σταυρωτας την σταυρωσι του ΑΘΩΟΥ.
ΕΚΑΣ ΟΙ ΒΕΒΗΛΟΙ.
Ω ΤΛΗΜΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ!!!
KAI OLA AYTA ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΟΠΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΑΠΟ ΤΗ ΡΙΖΑ Ο ΣΠΟΡΟΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΕΠΙ ΑΘΗΝΑΓΟΡΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΡΑΒΑΕΙ Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΤΡΑΒΑΕΙ..ΛΑΘΗ...ΛΑΘΗ...ΛΑΘΗ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑληθεύει, ότι ο Μόσχας Κύριλλος διαβεβαιώνει, ότι: "κανένας από τους Επισκόπους και κληρικούς της Ρωσικής Ορθόδοξης Εκκλησίας δεν θα έχει καμία επικοινωνία με τον μοναχό Αρτέμιο και τους μοναχούς που τον ακολούθησαν";
ΑπάντησηΔιαγραφήΙΚ
"Καί τώρα τραβάει αυτά πού τραβάει η Ορθοδοξία". Λάθη, Λάθη, Λάθη.... Πράγματι πολλά λάθη. Αλλά ενα μεγάλο λάθος ειναι καί αυτό πού κάμνετε σείς, αγαπητέ ανώνυμε. Οτι δηλαδή ο Οικουμενισμός εκδηλώθηκε επί Αθηναγόρα και από τότε επρεπε να ειχε κοπή η ρίζα … Οχι αγαπητέ ο οικουμενισμός εχει την ρίζα του ἠτοι εκδηλώθηκε εις τον χῶρον της Ορθοδοξίας, πολύ πρίν τον Αθηναγόρα. Ο πρώτος εισηγητής καί εφαρμοστής τού Οίκουμενισμού εις τον χῶρον, επαναλαμβάνω, της Ορθοδοξίας ητο ο μασώνος Μελέτιος Μεταξάκης, ενώ τον σπόρον του Οικουμενισμού πρέπει να τον αναζητήσωμεν πολύ πρίν και απ’ αυτόν. Από τότε επρεπε νά κοπή, και δή από την ρίζα, ο Οικουμενισμός. Όχι από την εποχή του Αθηναγόρα, διότι από τότε ειχε γίνει πλέον «δένδρον πανύψηλον με βλαστούς πού ετειναν να σκεπάσουν ολον τον πλανήτην», Η παγκοσμιοποίησις, εγιγαντούτο τότε, παραλλήλως και ο Οικουμενισμός. Και τά σπέρματα της παγκοσμιοποιήσεως εις το θρησκευτικόν επίπεδον τά διακρίνομεν εις αυτήν την Εγκύκλιον του Οικουμενικού Πατριαρχείου Κων/λεως, την εν ετει 1920 εκδοθείσαν. ….
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό όμως πού δεν εγινε από την επίσημον εκκλησίαν του Κράτους, να κόψουν από την ρίζαν τον Οικουμενισμόν, αυτό εγινε από τούς γνησίους Ορθοδόξους Χριστιανούς, τους περιπαικτικώς εν πολλοίς ονομαζομένους παλαιοημερολογίτας. Αν διαβάστε την ιστορία των 80 ετών από της νεοημερολογιτικής καινοτομίας, όπως συνηθίζεται να λέγεται, η «της προδρομικής τού αντιχρίστου ημερολογιακής καινοτομίας», όπως την εχαρακτήρισαν εν ετει 1934 οι αγιορείτες Ζηλωτές Πατέρες, θά διαπιστώσετε, οτι ὀ σπόρος τού Οικουμενισμού, ποτέ δέν ερίζωσεν εις τήν Ακαινοτόμητον Γνησίαν Ορθόδοξον Εκκλησίαν,ουτε ως νεοημερολογιτικός, ουτε ως παλαιοημερολογιτικός Οικουμενισμός. Η Γνησία Ορθόδοξος Εκκλησία, παρά τάς εναντίον της επιθέσεις εσωθεν καί εξωθεν, και παρά τάς δολίας μεθοδεύσεις του νεοημερολογιτισμού να την υπαγάγη εις την νεωτεριστικήν οικουμενιστικήν "ἑκκλησίαν", η να την αφανίση, ποτέ δέν επαυσε τήν λυτρωτική πορείαν τού Ιδρυτού Της, αλλά συνεχίζει «ἁκαινοτομήτως καί αμειώτως" καί τήν Ορθόδοξον Πίστιν και Ομολογίαν να διαφυλάττη και την γνησίαν Αποστολικήν Διαδοχήν να μεταδίδη Κανονικώς και ανοθεύτως, ουσα η μόνη συνέχεια της Μίας, Αγίας, Καθολικής καί Αποστολικής Εκκλησίας, ταυτιζομένη πρός αυτήν, εστω καί αν παραμένη μέ τούς ολίγους, διότι ἡ ἀληθής Εκκλησία καί «εν τρισίν προσώποις εστιν οριζομένη", κατά τούς Πατέρας.
Επομένως ποτέ δεν είναι αργά. Η ακαινοτόμητος γνησία Ορθόδοξος Εκκλησία αναμένει τους μέσα από τον Οικουμενισμόν αντιοικουμενιστικώς αγωνιζομένους διά να στνεχίσωμεν από κοινού τον θεάρεστον υπέρ της Αληθούς Ορθοδοξίας και κατά πασών των αιρέσεων αγώνα.
Η ακαινοτόμητος γνησία Ορθόδοξος Εκκλησία, ποιόν έχει ποιμενάρχη της;
ΑπάντησηΔιαγραφήΙΚ
Γνωριζει κανεις να μας πει τι εγινε με τους τρεις Ρωσους κληρικους αντιοικουμενιστες οι οποιοι εκοψαν το μνημοσυνο του επισκοπου τους;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ΙΚ είπε: "Η ακαινοτόμητος γνησία Ορθόδοξος Εκκλησία, ποιόν έχει ποιμενάρχη της;"
ΑπάντησηΔιαγραφήΜόνον το Χριστό μάλλον, διότι και Νεοημερολογίτες και Παλαιοημερολογίτες τα κάναμε θάλασσα. Το Νέο με την παναίρεση του Οικουμενισμού και το Παλαιό με την φιλαρχία και τον αλληλοσπαραγμό... Αν θέλεις διάλεξε το μη χείρον...
Ορθές οι σκέψεις του όρθρου.
ΑπάντησηΔιαγραφήXRISTOS ANESTH!
ΑπάντησηΔιαγραφήAΝΩΝΥΜΕ ΤΩΝ 1:9
ΚΑΤ ΑΡΧΗΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΗ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΑΘΗΝΑΓΟΡΑ..
ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ!
ΠΑΛΑΙΟ ΚΑΙ ΝΕΟ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΠΟΙΟ ΠΟΤΗΡΙΟ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ;
ΑΣ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ
ΕΠΙΣΗΣ ΑΣ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ
ΟΙ ΚΑΘΟΛΙΚΟΙ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΔΙΑΔΟΧΗ ΜΕΤΑ ΤΟ ΣΧΙΣΜΑ;ΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΤΗ ΘΕΙΑ ΧΑΡΗ;
ΦΙΛΑΔΕΛΦΑ
Αγαπητέ, μας μπερδεύεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν ρώτησα ποιόν έχει αρχηγό, αλλά ποιμενάρχη. Μην υπεκφεύγεις.
Εμείς, της μη ακαινοτόμητης και της μη γνήσιας έχουμε αυτόν τον γνωστό, τον Ιερώνυμο.
Εσείς (ή αυτοί) της ακαινοτόμητης και της γνήσιας ποιον έχετε;
Κρυφό είναι το όνομά του;
Δηλαδή, αν θελήσω ποιά πόρτα να κτυπήσω, όποια νάναι;
Τι προτείνετε;
ΙΚ
Ο Οικουμενισμός δεν ξεκίνησε με τον Αθηναγόρα, ούτε με την εγκύκλιο του 1920, ούτε πριν από αυτήν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Οικουμενισμός ξεκίνησε από τον 1ο αι. με την ίδρυση της Εκκλησίας. Από τότε εμφανίστηκαν τα φαινόμενα της φιλαρχίας (ξεχνάμε τους αποστόλους Ιάκωβο και Ιωάννη, που ζήτησαν πρωτοκαθεδρία πριν την Πεντηκοστή και τον απόστολο Πέτρο μετά την Πεντηκοστή). Ξεχάσαμε τη διαπάλη των θρόνων
Ρώμης-Αλεξάνδρειας, Ρώμης-ΚΠολης, ΚΠολης-Ρώμης. Αλεξάνδρειας-ΚΠολης, Αλεξάνδρειας-Αντιόχειας.
Ξεχνάμε, ότι το Φιλιόκβε έζησε 500 μέχρι το σχήμα. Έτσι, 300 χρόνια πριν την καταδίκη του και 200 μετά υπήρχαν Χριστιανοί, στη Μία Εκκλησία, που ανέφεραν την προσθήκη και η Εκκλησία το ανεχόταν.
Ξεχνάμε, ότι ο Πάπας απέκτησε ΚΑΙ πολιτική εξουσία ήδη από τον 7ο αι. με τον άγιο Γρηγόριο Διάλογο και ενισχύθηκε περισσότεο με τους Γρηγόριο Β΄, Στέφανο Γ΄ και Αδριανό Α΄, ο οποίος έλαβε μέρος στη Ζ΄ Οικουμενική και του Ιωάννη Η΄ στην Η΄ Οικουμενική, χωρίς καμιά διαμαρτυρία για τη διπλή ιδιότητα, την οποίαν και ανέχτηκε η Εκκλησία.
Ξεχνάμε, ότι η Εκκλησία ανέχθηκε και το Πρωτείο στις Γ΄ και Δ΄ Οικουμενικές και το αλάθητο με τον άγιο Αγαπητό Α΄ τον 6ο αι. (που καθαίρεσε τον ΚΠόλεως Άνθιμο Α΄ και "διόρισε" τον Μηνά και εκ των υστέρων ζήτησε την επικύρωση για την εκλογή της "αποστολικής καθέδρας) και όπως γράφει ο άγιος Νεκτάριος και το πρωτείο ανέχθηκαν οι Πατέρες και το αλάθητο! Και άλλα πολλά τέτοια στη Μία..... Εκκλησία.
Άρα η ιστορία είναι πολύ παλιά.
ΙΚ
Αγαπητέ ΙΚ, εσείς μπορεί να έχετε έναν ποιμενάρχη, αλλά εμείς δυστυχώς, πολλούς και τρελούς (αν αυτό ήθελες ν΄ακούσεις).
ΑπάντησηΔιαγραφήΤώρα το ποιά πόρτα να χτυπήσεις, δεν θα σου το πω εγώ αλλά οι γνώσεις που έχεις και η συνείδηση σου, με την φώτιση του Χριστού. Χτύπα καλύτερα την πόρτα του Χριστού κι εκείνος θα σε οδηγήσει.
Όλους να μας οδηγήσει μην έρθει ο Χριστός και μας πατάξει άρδην, όπως λέει η προφητεια.
Χτύπησα πολλές από τις πόρτες και συζήτησα με τους ποιμενάρχες τους (καθόλου τρελλούς). Τελικά, κτύπησα την πόρτα του Χριστού και μου απάντησε: "Μακρυά, κάτσε εκεί που είσαι και αγωνίσου. Παντού τα πάντα".
ΑπάντησηΔιαγραφήΙΚ
Αδελφέ μου, εάν ακολουθάς την συνείδηση σου, χωρίς προσωπικό συμφέρον π.χ. Βολέματος, ή κάποιας εμπάθειας, τότε είσαι, πιστεύω, στο δρόμο του Χριστού. Μακάρι να σωθούμε όλοι.
ΑπάντησηΔιαγραφή