Εμείς περιμένουμε τον Χριστό ή τον Αντίχριστο;
“ΣΥ ΕΙ Ο ΕΡΧΟΜΕΝΟΣ
Ή ΕΤΕΡΟΝ ΠΡΟΣΔΟΚΩΜΕΝ;”
Η αγία μας Εκκλησία έκανε για μας, λίγο πριν από τα Χριστούγεννα μια αναδρομή στην ιστορία του ανθρωπίνου γένους, από της δημιουργίας του πρώτου ανθρώπου μέχρι της γεννήσεως του Χριστού. Από του Αδάμ έως Ιωσήφ του μνήτορος, ο οποίος στα κλειστά πνευματικά μάτια του τότε κόσμου, εφαίνετο ως άνδρας της Παναγίας, αλλά, στην πραγματικότητα ο Ιωσήφ ήταν απλώς ο προστάτης της για να μη θεωρηθή «κλεψίγαμος» η Πανάχραντος Παρθένος, ενώ η Υπεραγία Θεοτοκος συνέλαβε τον Κύριο εκ Πνεύματος Αγίου και όχι από άνδρα.
Αυτή η αναδρομή, μέσα σε δεκατετράδες γενεών, μας δίνει την εικόνα του τότε κόσμου, αλλά, συνάμα, διαπιστώνουμε ότι μέσα σ’ αυτήν καθρεφτίζεται και ο τωρινός μας κόσμος.
Τότε, καθ’ όλα τα χρόνια, από Αδάμ μέχρι Ιωσήφ του μνήστορος, δοκιμάσθηκαν όλων των ειδών οι πολιτικοί σχεδιασμοί· βασιλεία, ολιγαρχία, δημοκρατία και άλλοι συναφείς και, όπως μας λέει ο Θείος Χρυσόστομος αλλά και μας διδάσκει η ιστορία, με κανένα από αυτά τα πολιτεύματα ο άνθρωπος δεν έγινε καλύτερος. Ούτε με τη βασιλεία έγινε καλύτερος, ούτε με την αριστοκρατία, ούτε με την ολιγαρχία, –κάτι σαν δικτατορία– αλλά ούτε και με τη δημοκρατία έγινε καλύτερος.
Ωστόσο ο κόσμος τότε είχε μια μοναδική προοπτική, που ήταν και το διακριτικό του γνώρισμα. Περίμενε τον Μεσσία! Περίμενε να σαρκωθή ο Θεός, περίμενε να εγκατασταθή η Βασιλεία των Ουρανών για να γίνη και η γη Ουρανός και Παράδεισος. Περιμέναν όλοι τον Μεσσία. Και αυτό που περιμένεις, αυτό βρίσκεις. «Πας γαρ ο αιτών λαμβάνει και ο ζητών ευρίσκει». Αυτό που ψάχνουμε θα βρούμε. Τίποτε άλλο!
Η ιστορική αναδρομή της Εκκλησίας μας από Αδάμ μέχρι Ιωσήφ του μνήστορος μας υποχρεώνει να αναλογισθούμε ποιά ήταν η πορεία μας σαν ανθρώπινο γένος, από της Γεννήσεως του Χριστού, του νέου Αδάμ, μέχρι σήμερα.
Γιατί κι’ εμείς δοκιμάσαμε, στις δυο χιλιετίες που πέρασαν, όλα τα καθεστώτα. Και βασιλεία και ολιγαρχία και αριστοκρατία και δικτατορία και δημοκρατία. Και διαπιστώσαμε ότι, όχι μόνο δεν γίναμε καλύτεροι χάρις σε κάποιο πολίτευμα, αλλά και ότι η πορεία του ανθρωπίνου γένους, ασχέτως πολιτευμάτων, πηγαίνει από το κακό στο χειρότερο! Στην εποχή μας, μάλιστα, έχουμε την δυνατότητα να επιβεβαιώσουμε αυτή τη διαπίστωση, αφού σε περίοδο δημοκρατίας (που θεωρείται το κορυφαίο πολίτευμα) σαράντα ετών σημειώθηκε η μεγαλύτερη κοινωνική και ηθική κατάπτωση της Πατρίδος μας από της συστάσεώς της! Άρα, λοιπόν, τα λόγια του ουρανού που λένε «Μη πεποίθατε επ’ άρχοντας, επί υιούς ανθρώπων οις ουκ έστι σωτηρία», βρίσκουν και τώρα την πλήρη εφαρμογή τους.
* * *
Το τραγικό της εποχής μας δεν είναι η κατρακύλα που έχει πάρει η κοινωνία, γιατί, όπως είπαμε, μέχρι Ιωσήφ του μνήστορος η κατρακύλα ήταν απίστευτη. Το τραγικό με εμας είναι ότι δεν περιμένουμε τον Μεσσία, δεν περιμένουμε την Δευτέρα του Χριστού και ένδοξη Παρουσία, αλλά περιμένουμε τον Αντίχριστο! Όλη μας η σκέψη, η ανησυχία και ο τρόμος δεν είναι για το πως θα αρέσουμε στον Χριστό και πως θα γίνουμε φίλοι Του, αλλά ψάχνουμε εναγωνίως για το πως θα γλιτώσουμε από τον Αντίχριστο. Και αυτό που ψάχνουμε, αυτό θα βρούμε. Αυτό για το οποίο αγωνιούμε, θα γίνη η μόνιμη αγωνία μας. Αυτόν που προσπαθούμε να αποφύγουμε, αυτός θα μας βρη. Γιατί αλλιώς τον περιμένουμε και αλλιώς θα μας έρθη!
Ποτέ στο παρελθόν της η Εκκλησία δεν ασχολήθηκε με τον Αντίχριστο, ποτέ άλλοτε οι χριστιανοί δεν είχαν στραμμένη την προσοχή τους, σχεδόν εξ ολοκλήρου, στο πως θα προστατευθούν από τον Αντίχριστο. Γιατί μία είναι η προστασία από τον Αντίχριστο: να έχουμε τον Χριστό εντός και εκτός ημών!
Ο Αντίχριστος δεν είναι ένας αριθμός. Αν ήταν, τότε και ο άγιος Ιωάννης ο Θεολόγος, ο οποίος έλαβε την «Αποκάλυψη», αλλά και οι συναπόστολοί του και οι μαθητές του αγίου Ιωάννου, θα κυνηγούσαν ένα αριθμό. Και ξέρετε γιατί θα τον κυνηγούσαν; Γιατί τότε η προσδοκία των Εσχάτων, ήταν πολύ πιο έντονη από σήμερα. Τότε, τα Έσχατα, η Συντέλεια του Κόσμου, η αναμονή της Δευτέρας Παρουσίας του Χριστού ήσαν περισσότερο έντονα στη ζωή των πρώτων χριστιανών και από ίδια τη ζωή που ζούσαν!
Οι πρώτοι χριστιανοί μετά την Ανάληψη του Χριστού δεν περίμεναν τίποτε άλλο παρά μόνο την Δευτέρα ένδοξη Παρουσία Του. Ο άγιος Απόστολος Παύλος μιλάει σε άμεσο χρόνο: «και ημείς οι ζώντες οι περιλειπόμενοι, άμα σύν Αυτώ αρπαγησόμεθα εν νεφέλαις εις απάντησιν του Κυρίου εις αέρα». Ήταν τόσο έντονη αυτή η προσδοκία.
Δεν θα ήταν, λοιπόν, πολύ πιο φυσικό, αν έπρεπε οπωσδήποτε να ανησυχήσουμε για τον αριθμό-φόβητρο και τον ερχομό του Αντιχρίστου, να ανησυχήσουν πρώτοι οι Χριστιανοί της εποχής εκείνης;
Αφού ο άγιος Ιωάννης είχε ήδη ολοκληρώσει τη συγγραφή της «Αποκαλύψεως» και είχε γράψει όλα αυτά που τρομοκρατούν σήμερα τον όχλο των θρησκευομένων ανθρώπων, δεν θα έπρεπε από τότε –από τα τέλη του πρώτου αιώνα– να μας είχε δοθεί το σύνθημα να “παθιάσουμε” για το κυνηγητό του Αντιχρίστου; Αν η εξέγερση, ο ξεσηκωμός και η αναστάτωση των σημερινών θρησκευομένων ήσαν εκ Θεού, δεν θα έπρεπε αυτά να τα ζούσε η Εκκλησία σε υπερθετικό βαθμό στα χρόνια του Ευαγγελιστού συγγραφέως της «Αποκαλύψεως» αλλά και στους αμέσως επομένους αιώνες, αφού τότε κατ’ εξοχήν οι Χριστιανοί βίωναν τα Έσχατα σαν παρόντα;
Τότε, όμως, οι άνθρωποι ζούσαν πραγματικά τον Χριστό και τους ήταν αδιανόητο να πιστέψουν πως κάποιος μπορεί να τους μαγέψη “στα κρυφά”, “στα μουλωχτά”, χωρίς να το “πάρουνε χαμπάρι”! Δεν μπορούσαν να πιστέψουν ότι ένας αριθμός θα ήταν τόσο καθοριστικός για την πίστη τους και θα αλλοίωνε την πνευματική τους κατάσταση και τα φρονήματά τους επειδή κάποιος θα τους τον έβαζε κρυφά στα δημόσια έγγραφά τους, χωρίς να τους κάνη λόγο για τον σατανά ή να συσχετίζη τον αριθμό αυτόν με τη σατανολατρεία!
Τότε, λοιπόν, υπήρχε η Πίστη στον Χριστό, η σχέση μαζί Του. Δεν υπήρχε η δεισιδαιμονία του σήμερα, που αντί να κοιτάξουμε τα χάλια μας και την ανυπαρξία της πνευματικής μας ζωής, ασχολούμεθα με το ποιος μας έκανε μάγια και δεν πάνε καλά οι δουλειές μας ή με το ποιος μας έκανε μάγια και δεν μπορούν να παντρευτούν τα παιδιά μας και πολλά άλλα παρόμοια.
Οι τότε Χριστιανοί δεν μπορούσαν ούτε να διανοηθούν ότι θα εμφανίζονταν κάποτε Χριστιανοί, και μάλιστα κληρικοί, που θα ισχυρίζονταν ότι ο σατανάς με την κτιστή και βρώμικη σφραγίδα του μπορεί να σφραγίση οριστικά και αμετάκλητα τους ανθρώπους! Γιατί, βεβαίως, μόνο για αμετάκλητο Χάραγμα γράφει η «Αποκάλυψη» και γι’ αυτό και το ίδιο το ιερό Βιβλίο αλλά και οι άγιοι Πατέρες μας εξηγούν ότι το Χάραγμα είναι η απόλυτη αμετανοησία του ανθρώπου και η διαμόρφωση του χαρακτήρα του σε σατανόσχημη προσωπικότητα και όχι μια στιγμιαία ή και προσωρινή άρνηση, ακόμη και αυτού του Θεού.
Ήταν αδιανόητο για τους τότε Χριστιανούς να σκεφθούν πως θα “ξεφύτρωναν” κάποτε Χριστιανοί με τέτοια φοβία και δεισιδαιμονία, που να πιστεύουν ότι ο σατανάς μπορεί να επικρατήση στις ψυχές των ανθρώπων, ακόμη και χωρίς τη θέληση και τη συγκατάθεσή τους! Ότι μπορεί να αναδειχθή ισχυρότερος του ...Χριστού(!), που ενεργεί την άκτιστη σφραγίδα Του μόνο σ’ αυτούς που την θέλουν και για όσο την θέλουν. Δηλαδή ποτέ αμετάκλητα! Αυτό το γνωρίζει η Εκκλησία μας και γι’ αυτό σφραγίζει και πάλι (αναμυρώνει, χρίει ξανά) εκείνους τους Χριστιανούς που αρνήθηκαν για κάποιο διάστημα τον Χριστό και κατόπιν επέστρεψαν στην Πίστη.
Για φαντασθείτε τη βλασφημία μας: Η άκτιστη σφραγίδα του Χριστού, που έχουμε με το άγιο Βάπτισμα, αδύναμη μπροστά στην κτιστή και βρώμικη σφραγίδα του Διαβόλου!
Καμαρώστε, που φθάσαμε: Να πιστεύουμε πως αυτός, που δεν έχει εξουσία ούτε στα γουρούνια να εισέλθη, χωρίς την άδεια του Χριστού, ότι μπορεί να κυριαρχήση πάνω στους ανθρώπους –χωρίς αυτοί να γίνουν ψυχικά γουρούνια– και να τους κάνη δικούς του (αυτό είναι το Χάραγμα) μόνο και μόνο επειδή αυτοί έλαβαν από την Πολιτεία τα κρατικά έγγραφα, όπως έκαναν μέχρι σήμερα, ενώ μέσα στα έγγραφα αυτά υπάρχει κρυμμένος αριθμός, που κάποιοι τον θεωρούν σατανικό, επειδή κάπου κάποτε θα συμπέση με τον αριθμό που θα έχη ο Αντίχριστος! Δηλαδή, ακολουθώντας τη λογική τους, πρέπει να καταργήσουμε ακόμη και το Όνομα του Χριστού και να μη το προφέρουμε καν, αφού κάποτε θα κυκλοφορήσουν κάποιοι ψευδόχριστοι που θα λένε ότι αυτοί είναι ο Χριστός!
Το όνομα του Αντιχρίστου δεν μας ενδιαφέρει. Δεν έχει καμμιά απολύτως εξουσία, όπως και η σφραγίδα του. Ούτε γουρούνια δεν μπορεί να σφραγίση χωρίς την άδεια του Χριστού, όχι ανθρώπους! Αυτό που μας ενδιαφέρει είναι να αποστρεφόμαστε τα έργα του Διαβόλου και να μην προσκυνούμε τις δραστηριότητές του. Και, βεβαίως, αν κάποτε οι κυβερνήτες μας συσχετίσουν την παράδοση των κρατικών εγγράφων με την αποδοχή και την προσκύνηση του Διαβόλου, τότε –όπως έγραψε και ο μακαριστός π. Επιφάνιος– «όχι μόνο δεν θα λάβωμε τα “διαβολόχαρτα” αλλ’ ούτε καν θα τα εγγίσωμεν». Ωστόσο, καλό θα ήταν να στρέψουμε όλο μας το ενδιαφέρον και το πάθος μας στο να εξαφανίζουμε από την Πατρίδα μας τους όποιους “διαβολοκυβερνήτες”, παρά να κυνηγάμε σαν μανιακοί τα όποια “διαβολόχαρτά” τους!
* * *
Όμως, όπως συνήθως, έτσι και τώρα, δεν μας ενδιαφέρει η ουσία αλλά η περιουσία! Μας απασχολεί το θέμα του Αντιχρίστου γιατί έχει να κάνη με το τι θα φάμε, τι θα πουλήσουμε και το τι θα αγοράσουμε. Αλλιώς δεν θα μας απασχολούσε, όπως δεν μας απασχόλησε μέχρι το 1984 που η “θεοπάλαβη” Αμερικανίδα Προτεστάντις Μ. Relfe πήρε από τον διάβολο την οδηγία να αναστατώση παγκοσμίως τους χριστιανούς κάνοντας έτσι την παρουσία του “φοβερή και τρομερή” στους ανθρώπους!
Το διαβολικό έργο συμπλήρωσε ο συνεργάτης της John Separd, ο οποίος, κατά τα λεγόμενα της Relfe, πήρε το “χάρισμα” «να διαβάζη με μοναδικό τρόπο τους γραμμωτούς κώδικες»! Έτσι εξηγείται γιατί κανείς σοβαρός και ανεπηρέαστος επιστήμων δεν μπόρεσε μέχρι σήμερα να διαβάση ότι είναι απαραίτητη η παρουσία του 666 στους γραμμωτούς κώδικες, αφού γι’ αυτή την ανάγνωση δεν χρειάζονται επιστημονικές γνώσεις αλλά μόνο ειδικό ... “χάρισμα”!
Το θέμα, λοιπόν, δεν πρέπει να είναι οι πωλήσεις και οι αγορές, αλλά το τι είδους πνεύμα “πουλάμε” και το τι είδους πνεύμα “αγοράζουμε”! Ο Θεός μας είπε με τον άγιο Παύλο να δοκιμάζουμε τα πνεύματα αν είναι από τον Θεό ή από τον Διάβολο. Άραγε, δεν μας ενδιαφέρει, το ότι όλη αυτή η ιστορία με τα σφραγίσματα και τα χαράγματα ξεκίνησε παγκοσμίως από μια ψυχοπαθή προτεστάντισσα και όχι μετά από αποκάλυψη του Θεού σε αγίους ανθρώπους; Ο π. Παΐσιος ενεπλάκη στην ιστορία αυτή εκ των υστέρων, παρακινούμενος φορτικά από τάχα θεολογικά κατηρτισμένους, τους οποίους υπήκουσε –κατά το «άκακος ανήρ πιστεύει παντί λόγω»– όπως λεπτομερώς εξηγείται στην ειδική θεολογική μελέτη του γράφοντος, με τίτλο «Ο Αντίχριστος, ο αριθμός 666 και η ανησυχία των Χριστιανών»
(Αθήνα 1986 και –επηυξημένη– 1997).
Αλλά ούτε τα τρόφιμα πρέπει να είναι το θέμα μας. Δεν πρέπει καθόλου να μας απασχολούν, γιατί η γη δεν θα στερήση ποτέ στους ανθρώπους του Θεού τα τρόφιμά της, όσοι Αντίχριστοι και να έρθουν! Όποιος πιστεύει στον Χριστό, θα φυτεύη το βράδυ και το πρωΐ θα θερίζη!
Παρ’ ότι, όμως, δεν πρέπει, το πάθος μας για το θέμα αυτό είναι μεγάλο και αγιάτρευτο, γιατί όλη μας η έννοια είναι στο τι θα γίνη αν έρθη ο Αντίχριστος και δεν μπορούμε να φάμε! Το φαΐ είναι όλη η ιστορία. Και γι’ αυτό βλέπουμε να έχη κυριαρχήσει σε κληρικούς και λαϊκούς αυτή η φοβία: Τι θα γίνη αν χάσουμε τα κουτάλια μας! Τι θα γίνη αν δεν μπορούμε να τρώμε; Και οδηγούνται άνθρωποι ταλαίπωροι να μαρτυρήσουν χωρίς λόγο σήμερα, παρακινούμενοι από εκείνους οι οποίοι δεν έχουν μελετήσει εις βάθος ποιά είναι η αλήθεια της πίστεώς μας και γι’ αυτό κυριαρχεί μέσα τους η φοβία.
* * *
Τελικά, η τραγικότητα της εποχής μας οφείλεται στο ότι δεν ζούμε τον Χριστό, δεν προσδοκούμε τη Βασιλεία Του και γι’ αυτό δεν ρυθμίζουμε τη ζωή μας σύμφωνα με Αυτόν.
Αν πράγματι μας ενδιαφέρει η διάσωση του ανθρωπίνου προσώπου, όπως κατά κόρον ισχυριζόμαστε και διαλαλούμε, αυτό δεν θα το επιτύχουμε με το να καταργήσουμε από τα κρατικά έγγραφα την αρίθμιση των ανθρώπων. Δεν παθαίνει τίποτα ο άνθρωπος με το να κωδικοποιηθούν τα στοιχεία του στις Κρατικές Υπηρεσίες.
Αυτό πάντοτε γινόταν. Τα αυτοκίνητά μας κυκλοφορούν πάνω από ένα αιώνα έχοντας στις πινακίδες τους αριθμούς και όχι τα ονόματα ή τα επίθετά μας. Το ίδιο και οι πιστωτικές και οι παντός είδους Κάρτες, χωρίς αυτό να το θεωρούμε μέχρι σήμερα αριθμοποιήση του Προσώπου.
Δεν πάψαμε να βαπτιζόμαστε με το όνομά μας. Δεν πάψαμε να εξομολογούμεθα και να λαμβάνουμε την άφεση των αμαρτιών μας με το όνομά μας. Δεν πάψαμε να Κοινωνούμε με το όνομά μας και να μετέχουμε σε όλα τα Μυστήρια της Εκκλησίας μας με το όνομά μας. Εκτός αν έγινε ξαφνικά η Κρατική καταγραφή μας τόσο αποφασιστικής σημασίας, ώστε αυτή μόνη να μας προσδιορίζη και όχι το πως μας απογράφει η Εκκλησία.
Πρέπει κάποτε να σοβαρευτούμε. Αν νοιώθουμε σαν τους πρώτους χριστιανούς, που ζούσαν κάτω από την κυριαρχία του κατ’ ουσίαν άθεου Καίσαρα, να κάνουμε κατακόμβες και να πάψουμε να διαμαρτυρόμαστε για τα διάφορα έγγραφα των αθέων κυβερνητών, όπως δεν διαμαρτύρονταν και οι πρώτοι χριστιανοί για τέτοιου είδους πράγματα.
Αν νοιώθουμε σαν Ορθόδοξοι Έλληνες, που δεν ζουν σε ολοκληρωτικό καθεστώς αλλά σε δημοκρατικό πολίτευμα με δικαίωμα του «εκλέγειν και εκλέγεσθαι», να οδηγήσουμε και να προτρέψουμε πιστους ανθρώπους να γίνουν πολιτικοί, αντί να κυνηγάμε σαν “φτωχοί συγγενείς” και ζητιάνοι τα δικαιώματά μας από την Πολιτεία. Αυτού του είδους η Πολιτεία χαίρεται με την αθλιότητά μας, που εμείς τη θεωρούμε αγωνιστικότητα, γιατί “παίζει” μαζί μας. Αύριο, η ίδια αυτή Πολιτεία θα ανακοινώση ότι δεν θα εφαρμόση αυτό που εξήγγειλε και δυσαρέστησε τους χριστιανούς, και θα το “πάρη πίσω”, όπως πολύ πιθανόν να συμβή με την περιβόητη «Κάρτα του Πολίτη». Τότε οι αφελείς πιστοί θα “κάνουν χαρούλες”, θεωρούντες ότι οι αγώνες της Πίστεως νίκησαν και θα σπεύσουν να τους ξαναψηφίσουν!
* * *
Δεν περιμένουμε να μεταβληθή η ζωή του κόσμου σε επίγειο Παράδεισο από τους άρχοντες. Αυτό το τονίσαμε και στην αρχή. Από το σημείο όμως αυτό, μέχρι του να συνεχίζουμε το «σφάξε με αγά μου να αγιάσω», ενώ έχουμε και δικαίωμα και υποχρέωση να επιλέγουμε παντού και πάντοτε χριστιανούς, υπάρχει αβυσσαλέα απόσταση. Εκτός αν νομίζουμε πως οι άθεοι κυβερνήτες θα μεταστραφούν σε προασπιστές της Ορθοδοξίας και των Παραδόσεων του Γένους μας λαμβάνοντες το ίδιο “χάρισμα” που έλαβε ο αξιοθρήνητος John Separd και ...διαβάζει τους γραμμωτούς κώδικες!
Η ιστορία του κόσμου έχει δείξει ότι μόνο οι άνθρωποι που επιλέγουν πάντοτε σωστά, με τη λογική και τη θεολογία και κάνουν ό,τι περνάει από το χέρι τους για να γίνη ο κόσμος μας καλύτερος, μόνο αυτοί προσδοκούν την ένδοξη Παρουσία Του Χριστού μας, γιατί η αναστροφή μας στον κόσμο είναι ένα πρόκριμα, μια προετοιμασία, ένα φροντιστήριο.
Δεν μας έπλασε ο Θεός για εκατό χρόνια. Ο Θεός είναι αιώνιος και δεν πλάθει δημιουργήματα πρόσκαιρα. Πρόσκαιρα δημιουργούμε εμείς που είμαστε πρόσκαιροι σ’ αυτή τη ζωή. Ο Θεός ο αιώνιος «ο τα διηρημένα συναγαγών εις ενότητα και σύνδεσμον» δημιουργεί για τους αιώνας των αιώνων. Δημιουργεί παιδιά Του και όχι παιχνίδια Του. Δημιουργεί τέκνα Θεού και Φωτός και όχι παιχνίδια με ημερομηνία λήξεως.
Όλοι οι άλλοι, πάντοτε περίμεναν και περιμένουν κάποιον άλλον. Όχι τον Χριστό, αλλά τον Αντίχριστο! Αυτό το κάνουν οι Εβραίοι εδώ και χιλιετίες. Τα τελευταία χρόνια βλέπουμε την ίδια πρακτική παρηλλαγμένη και σε Ορθοδόξους Χριστιανούς, όπως περιγράψαμε. Παρηλλαγμένη, γιατί οι φοβικοί Χριστιανοί δεν περιμένουν σαν Μεσσία τον Αντίχριστο, όπως οι Εβραίοι, αλλά, περιμένοντάς τον με τρόμο και αναγνωρίζοντάς του τόσο μεγάλη δύναμη, αφήνουν τη σκέψη του Θεού και ασχολούνται εξ ολοκλήρου με τον φόβο του Αντιχρίστου. Είναι άραγε τυχαίο; Είναι απλή σύμπτωση ή επιβεβαίωση ότι και εμείς, σαν τους Εβραίους, είμαστε «σκληροτράχηλος λαός», με γυρισμένη πάντοτε την πλάτη μας στον Θεό γιατί συνεχώς αγωνιούμε για κάτι άλλο;
Είναι αλήθεια ότι μας λείπει η προσδοκία του Χριστού μας γιατί μας λείπει η βίωση του Χριστού μας. Αυτή τη βίωση να ποθήσουμε με όλο μας το είναι. Αλλιώς, δεν υπάρχει για μας καμμιά ελπίδα. Ούτε για την παρούσα ζωή, αλλά ούτε και για τη Μέλλουσα!
«Ενοριακή Ευλογία» Αρ. Τεύχους 103
Ιανουάριος 2011
Μια μικρή διόρθωση:
ΑπάντησηΔιαγραφήΌχι Separd, αλλά:
JOHN SHEPHERD (ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΟΙΜΕΝΑΣ, τι ειρωνεία!)
(M. Relfe: Το νέο σύστημα χρήματος, σελ. 34).
Και το άκρον άωτον της θρασύτητας:
"Κάπου 1900 χρόνια πριν, ο Θεός επέλεξε έναν απόστολο που λεγόταν Ιωάννης, για να προφητεύσει ότι το τελευταίο σύστημα "αγοραπωλησίας" αυτής της Νέας Παγκόσμιας Τάξης θα βασίζεται σε ένα "σημάδι". Το 1981 ο Θεός επέλεξε ένα άλλο άνδρα, που λεγόταν και κείνος Ιωάννης, για να ερμηνεύσει τις γραμμές αυτού του "σημαδιού"".
Και έτσι, Ιωάννης Θεολόγος και Ιωάννης Shepherd (Ποιμένας!), στο ίδιο τσουβάλι!
Και όμως αυτό το βιβλίο αποτελεί το νέο ευαγγέλιο (μετά το κατά Ιωάννην), με όλες αυτές τις ανοησίες και στο οποίο στηρίχθηκαν πάνω από 20 κληρικοί, μοναχοί (όπως ο γ. Παϊσιος που το είχε στο κελλί του στα αγγλικά!) και λαϊκοί, για να το αντιγράψουν και βάσει αυτού να εξηγήσουν την παράγραφο 13. 18 της Αποκάλυψης, μετά την επιφοίτηση του αγίου Πνεύματος, στον ανωτέρω Ποιμένα!
ΙΚ
ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΤΑ ΔΙΕΣΤΡΑΥΛΩΝΕΤΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΣΟΙ ΑΝΗΣΥΧΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΣΦΡΑΓΙΣΜΑ,ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ,ΑΝΗΣΥΧΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ ΗΔΗ ΣΤΑ ΕΣΧΑΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ.ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΑΒΛΕΨΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΜΦΙΣΒΗΤΙΣΕΙ.ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΜΗ ΜΑΣ ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΚΑΚΩΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΑΣ.ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΣΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΠΑΓΙΔΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΕΡΧΟΜΟ ΤΟΥ.
"Δεν πάψαμε να βαπτιζόμαστε με το όνομά μας. Δεν πάψαμε να εξομολογούμεθα και να λαμβάνουμε την άφεση των αμαρτιών μας με το όνομά μας. Δεν πάψαμε να Κοινωνούμε με το όνομά μας και να μετέχουμε σε όλα τα Μυστήρια της Εκκλησίας μας με το όνομά μας"
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Πρωτοπρεσβύτερος Βασίλειος είναι αποτειχισμένος από τους Οικουμενιστές και δεν μνημονεύει Επίσκοπο περιμένοντας τον καιρό Ορθοδόξου Συνόδου ή έχει εκκλησιαστική κοινωνία με τον Βαρθολομαίο και όσους κοινωνούν μαζί του; Αν είναι αποτειχισμένος τότε μπορεί να λέει το παραπάνω αν και αναρωτιέμαι δεν γνωρίζει αν είναι μικρός ή μεγάλος ο αριθμός των αποτειχισμένων ιερέων (οι οποίοι ούτε έχουν προσαρτηθεί σε παράταξη του παλαιού ημερολογίου)
και ως εκ τούτου δύσκολα οι πιστοί χριστιανοί μπορεί να βρουν καθαρές πηγές Μυστηρίων, δηλαδή δίχως κοινωνία αιρέσεως.
Αν όμως έχει εκκλησιαστική κοινωνία με τον Βαρθολομαίο ή με όσους έχουν κοινωνία με αυτόν, τότε δεν μπορεί να τα λέει αυτά γιατί όχι μόνο δεν ωφελούν αλλά και βλάπτουν(σελίδες 85-97 του βιβλίου του π Ευθυμίου Τρικαμηνά που διαφημίζει το παρόν ιστολόγιο)!!!
Ακόμη δεν άρχισε ο πόλεμος και εσείς πιστεύεται ότι η κυβέρνηση που υπηρετεί τόσο πιστά τη Νέα Τάξη ώστε να έχει υποθηκεύσει τη δημόσια περιουσία της χώρας, θα κάνει πίσω αμέσως; Μακάρι να είναι και έτσι! Πάντως όσον αφορά το παράδεισο επί της γης, αυτόν επιδιώκουν "οι άνθρωποι που με το ξίφος της εξουσίας θα πάρουν τα κεφάλια των αμαρτωλών ή θα οργανώσουν έτσι το κοινωνικό σύστημα ώστε όλοι να είναι αναγκασμένοι να πράττουν το καλό" σύμφωνα με τη διδασκαλία του Ιερομονάχου Διονυσίου Βογλού Περί μετανοίας κεφάλαια 100" και αυτό θα εφαρμόσει και ο Αντίχριστος, πχ στην αχρήματη κοινωνία θα είναι αδύνατη η κλοπή αφού δεν θα υπάρχουν χρήματα. Μέχρι πότε θα αναχαιτίζεται κάθε προσπάθεια οργάνωσης των Χριστιανών όταν γνωρίζεται ήδη ότι ενορία στη πραγματικότητα δεν υπάρχει και η Νέα Τάξη διαλύει κάθε κοινωνική δομή από το κράτος ως την οικογένεια;
Λέτε για εξομολόγηση, θεία Κοινωνία - ακόμη και αν είναι από καθαρές πηγές- συνειδητοποιείται ότι ακόμη βρισκόμαστε στο νηπιαγωγείο της πνευματικής ζωής δίχως την ύπαρξη αληθινής ενορίας; Θα έχετε υπόψη σας τον λόγο του Οσίου Συμεών του Νέου Θεολόγου Περί Εξομολογήσεως σχετικά με το ποιοι μπορούν να λύουν αμαρτίες - ορθή πίστη, ορθός βίος, Φωτισμός Αγίου Πνεύματος! Ο Όσιος Συμεών λέει ότι μετά τη διαφθορά των Επισκόπων το χάρισμα παρουσιάστηκε στους χαρισματούχους μοναχούς. Σύμφωνα με τον Όσιο Θεόδωρο τον Στουδίτη για το χάρισμα αυτό, πρέπει να ακολουθείται η ακρίβεια της πίστεως και η υπακοή στους Ιερούς Κανόνες.
Τώρα να πούμε και για τη μη εγκυρότητα-πνευματικό μολυσμό των Μυστηρίων εκείνων που μνημονεύουν αιρετικό Επίσκοπο ή λειτουργούν σε ναό που έχει εγκαινιασθεί από τον αιρετικό Επίσκοπο, σύμφωνα με την διδασκαλία του Οσίου Θεοδώρου του Στουδίτου
ΑπάντησηΔιαγραφή(σελ 94-95 στο βιβλίο του π Ευθυμίου Τρικαμηνά);
Μέχρι πότε θα μικρύνεται κάθε μεθόδευση της Νέας Εποχής, γνωρίζεται πολύ καλά ότι η κάρτα του πολίτη δεν είναι απλώς μία καταγραφή και είναι αληθινά παράξενο άνθρωποι που δεν έχουν σχέση με την Εκκλησία να βλέπουν τον κίνδυνο του ολοκληρωτισμού και εσείς να μην τον βλέπετε;
Αν γλυτώσουμε από τον Αντίχριστο (και κάθε τι αντίχριστο είτε αποκρυφισμός είναι, είτε οικουμενισμός είτε αμαρτία) σίγουρα θα αρέσουμε στον Κύριο μας Ιησού Χριστό! Το επικίνδυνο όμως είναι να νομίζουμε ότι αρέσουμε στον Κύριο μας ενώ εμείς απομακρυνόμαστε από Αυτόν!
Είναι η Εκκλησία της Ελλάδος άσπιλος και αμόλυντος ή εσπιλωμένη και βεβορβορωμένη λόγω της κοινωνίας της αιρέσεως, της συμμετοχής στο ΠΣΕ, της αναγνώρισης πχ των "Μυστηρίων" των αιρετικών που ακυρώνει την Εκκλησία, την Ορθοδοξία και ολόκληρο το έργο της Θείας Οικονομίας; Η παραδοχή ότι το Άγιο Πνεύμα υπάρχει και εκτός Ορθοδόξου Εκκλησίας είναι ο πυρήνας του Οικουμενισμού και δεν αφήνει όρθιο τίποτα Ορθόδοξο! Τίποτα!
Λέτε να περιμένουμε την Δευτέρα Παρουσία όταν γνωρίζουμε ότι πρώτα θα έρθει ο Αντίχριστος και θα πλανήσει ακόμη και τους εκλεκτούς (που υποθέτουμε ότι είμαστε εμείς αλλά ποιος φοβάται μήπως πλανηθεί, εμείς πιστεύουμε ότι είμαστε πολύ έξυπνοι και δεν θα πλανηθούμε έτσι δεν είναι;).
Με την ηλεκτρονική παγκόσμια διακυβέρνηση πολύ απλά δεν θα μπορούμε να κάνουμε κατακόμβες όπως οι πρώτοι χριστιανοί.
Συμφωνώ μαζί σας ότι ναι, αφού βλέπουμε τι είναι οι κυβερνήτες μας, να μην τους ψηφίζουμε αλλά να στηρίζουμε μόνο τους άξιους (άλλο αν δεν θα τους αφήσουν να αναρριχηθούν οι οικογένειες που κυβερνούν τις πολυεθνικές, λέμε τώρα λόγω χάρη, κάποιοι Ρόθτσιλντ, Ροκφέλερ, Μόργκαν).
"Δεν περιμένουμε να μεταβληθή η ζωή του κόσμου σε επίγειο Παράδεισο από τους άρχοντες"
Αυτό δεν πρόκειται να συμβεί όσο υπάρχει έστω και ένας άνθρωπος που θέλει να κάνει το κακό ανεξάρτητα αν δεν μπορεί να κάνει πράξη το κακό που επιθυμεί.
Ποιός σας είπε, ότι οι εκλεκτοί είμαστε εμείς;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜάλλον, θα πρέπει να έχετε μεγάλη ιδέα για τον εαυτό μας!
Το "ώστε πλανήσαι, ει δυνατόν, και τους εκλεκτούς" (Ματθ. 24. 24) δεν αφορά τους όποιους πιστούς, αλλά αφορά τους αγίους (τους διαλεχτούς του Θεού).
Προσέξτε επίσης εκείνο το "ει δυνατόν", δηλ. αν είναι δυνατόν, που στους αγίους δεν είναι δυνατόν (τι σόι διαλεχτοί του Θεού θα ήταν;).
ΙΚ
Διευκρίνηση προς κύριο ΙΚ:
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκλεκτός δίχως καμία έννοια ρατσισμού αλλά με αγαπητική διάθεση, πως λέμε ο εκλεκτός της καρδιάς μου, Υιέ μου δως μου τη καρδιά σου.
Με αυτό το τρόπο.
Κλητοί είναι όλοι οι άνθρωποι, όλους τους καλεί ο Πατέρας στο τραπέζι αλλά οι εκλεκτοί είναι εκείνοι που δέχονται τη πρόσκλησή τους και δεν βρίσκουν ότι έχουν αγρό να αγοράσουν, να δοκιμάσουν βόδια ή να παντρευτούν (που λέει η παραβολή) ή κάτι άλλο που βρίσκουν ως πρόφαση να μην σηκώσουν τον σταυρό τους και να ακολουθήσουν τον Χριστό.
Άγιοι λέγονται οι Χριστιανοί, και οι Επίσκοποι λέγονται Άγιοι - είναι;
Καλούνται όμως στο δρόμο της αγιότητας όπου το τέρμα είναι ο Άγιος Θεός, αλλά δεν είναι μόνο τέρμα, είναι και ο δρόμος και συνοδοιπόρος.
(στη πραγματικότητα ποτέ κανείς δεν φθάνει στο τέρμα, η πορεία προς την αγιότητα συνεχίζεται στην αιωνιότητα για τους παραδεισένιους ανθρώπους)
Όταν κάποιος έχει δεχτεί τον Κύριο αλλά τον πλανήσει ο Διάβολος και τον απομακρύνει από Εκείνον, τότε δεν είναι πλάνη εκλεκτού;