ΕΙΝΑΙ ΩΡΑ
ΓΙΑ “ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ”;
του κ. Παν. Τελεβάντου
Με βαθύτατη θλίψη και πραγματική αγωνία διαπιστώνω ότι ορισμένοι πατέρες και αδελφοί προβληματίζονται για το ενδεχόμενο να προχωρήσουν στη διακοπή του μνημοσύνου του οικείου επισκόπου ως έντονη διαμαρτυρία για τους οικουμενιστικούς ακροβατισμούς του Φαναρίου και των συνοδοποιπόρων του.
Οφείλω, κατά Θεόν και κατά συνείδηση, να καταθέσω με πολύ πόνο την εντονότατη διαφωνία μου γι’ αυτό το ενδεχόμενο και να ικετεύσω υικά όσους σεβαστούς πατέρες και αδελφικά όσες αγαθές ψυχές σκέφτονται να αποτολμήσουν αυτό το άκαιρο εγχείρημα να κάνουν δεύτερες σώφρονες σκέψεις.
“Καιρός εστιν παντός πράγματος”! Και αυτή η χρονική στιγμή ΔΕΝ προσφέρεται για "αποτείχιση”. Το πρόσφατο άρθρο της κας Αντωνιάδου στο “Βήμα” εύχομαι να προβλημάτισε όλους δεόντως. Ελπίζω σύντομα να προσφέρω τη δική μου ανάγνωση του άρθρου της κας Αντωνιάδου το οποίο, πέραν των όσων ορθών κατέγραψαν ήδη πολλοί πατέρες και αδελφοί με σχόλια και άρθρα τους, μπορεί να μας βοηθήσει να κατανοήσουμε τους στόχους των Οικουμενιστών και να φυλαχθούμε από τις κακοτοπιές και τις παγίδες που μας έχουν στημένες. Γι’ αυτά, όμως, ελπίζω να επανέλθω, συν Θεώ, σύντομα σε προσεχές άρθρο.
Το μόνο που πρέπει να σημειωθεί αυτή τη στιγμή είναι ότι ούτε κατά διάνοιαν δεν εξαντλήθηκαν τα περιθώρια αντίδρασης στα οικουμενιστικά σχέδια, ώστε να δικαιολογείται “διακοπή μνημοσύνου”, δηλαδή η ενεργοποίηση του πιο ακραίου επιτρεπτού κανονικού μέσου διαμαρτυρίας όταν ο επίσκοπος κηρύσσει “γυμνή τη κεφαλή” αιρέσεις.
Η ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΤΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ ΤΗΣ ΠΑΦΟΥ
______________________
Το παράδειγμα της ακύρωσης των άνομων οικουμενιστικών σχεδίων στην Πάφο απέδειξε στην πράξη ότι μπορούν να γίνουν πολλά, πάρα πολλά, και εξόχως αποτελεσματικά για να ματαιωθούν οι οικουμενιστικοί σχεδιασμοί.
Ο κ. Τσελεγγίδης, όσοι πρωτοστάτησαν στη σύνταξη και όσοι υπέγραψαν την Ομολογία της πίστεως για τον Οικουμενισμό, η Ιερά Μονή Σταυροβουνίου, ο σύλλογος "Κοσμάς Φλαμιάτος" και τόσοι άλλοι πατέρες και αδελφοί και οι ιεράρχες της Ελλαδικής Εκκλησίας και άλλων Ορθοδόξων Εκκλησιών έδειξαν στην πράξη ότι ο αγώνας εναντίον του Οικουμενισμού μπορεί και πρέπει να διεξαχθεί χωρίς "αποτειχίσεις".
ΟΙ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΙΕΣΕΙΣ ΑΠΟΔΙΔΟΥΝ
_______________
Δεν είναι μόνον η συνάντηση Ορθοδόξων και Παπικών στην Πάφο που έχει αποδείξει ότι οι πιέσεις του λαού του Θεού (χωρίς “αποτειχίσεις”) έχει αποδώσει καρπούς.
Οι Εκκλησίες της Βουλγαρίας και της Γεωργίας αποχώρησαν από το Παγκόσμιο συμβούλιο των αιρέσων, γνωστό ως ΠΣΕ, κατόπιν ΠΙΕΣΕΩΝ του ποιμνίου τους προς τους οικείους ιεράρχες και τις τοπικές συνόδους.
Στην Κύπρο η “Διαθρησκειακή συνάντηση” της Λευκωσίας (που προηγήθηκε της συνάντησης Ορθοδόξων και Παπικών στην Πάφο) πραγματοποιήθηκε με τη συμμετοχή ελάχιστων επισκόπων της Εκκλησίας της Κύπρου εξαιτίας της ελεγκτικής επιστολής που τους απέστειλε η Ιερά Μονή Σταυροβουνίου. Ας σημειωθεί μάλιστα ότι η απόφαση για την πραγματοποίηση της “Διαθρησκειακής” συνάντησης βάραινε ουσιαστικά άμεσα ή έμμεσα όλους τους ιεράρχες της Κυπριακής Εκκλησίας επειδή είτε συμφώνησαν, είτε σιώπησαν, είτε συμμετέσχαν ενεργά στην πραγματοποίησή της.
Επομένως ούτε κατά διάνοιαν ΔΕΝ πρέπει να γίνεται προβληματισμός για “αποτείχιση” αφού οι διαμαρτυρίες, οι πιέσεις, οι επιστολές και τα υπομνήματα αποδείχθηκαν στην πράξη εξαιρετικά αποτελεσματικάμέτρα.
ΠΟΤΕ ΚΑΤΑΦΕΥΓΟΥΜΕ ΣΤΗΝ “ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ”;
_______________
Θα ερωτηθώ: Αποκλείεται η καταφυγή στην “αποτείχιση”; Απαντώ: Η κανονική παράδοση και η εκκλησιαστική πράξη μαρτυρούν ότι η "αποτείχιση"ΔΕΝ αποκλείεται. Υπάρχει “δυνητική”(επαναλαμβάνω “δυνητική”) ευχέρεια εφαρμογής της αν συντρέχουν ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ οι ακόλουθες δύο προυποθέσεις: Αν χρησιμοποιηθεί ΜΟΝΟΝ ως έσχατον όπλον και ΑΦΟΥ εξαντληθούν όλα τα άλλα μέσα, και αν γίνει ΣΥΝΤΕΤΑΓΜΕΝΑ ώστε να έχει δόκιμον αρχή και δόκιμον τέλος.
“ΣΥΝΤΕΤΑΓΜΕΝΗ” “ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ”
__________________
Επιπλέον όταν αρχίσει η "αποτείχιση" και μάλιστα όχι από τους "στρατηγούς" (δηλαδή τους επισκόπους) της Εκκλησίας, όπως προσφυώς τους χαρακτήρισε ο π. Επιφάνιος, αλλά από μεμονωμένες ομάδες χριστιανών, διατρέχουμε σε ΥΨΙΣΤΟ βαθμό τον κίνδυνο να οδηγηθούμε σε σχίσμα.
Και το σχίσμα είναι τόσο σοβαρή αμαρτία ώστε "ούτε το αίμα του μαρτυρίου δεν μπορεί να την ξεπλύνει", μας διαβεβαιώνει ο Αγιος Ιωάννης Χρυσόστομος.
Εύκολα αρχίζει μια "αποτείχιση" από ένα κληρικό που τον ακολουθούν λίγοι πιστοί. Ποια εχέγγυα, όμως, υπάρχουν ότι όσοι βαδίζουν αυτόν το δρόμο δεν θα καταλήξουν σε σχίσμα;
Το αντίθετο, δυστυχώς, ισχύει!
Ο κίνδυνος να δημιουργηθεί σχίσμα θα επικρέμμαται απειλητικός πάνω από τα κεφάλια μας κάθε στιγμή.
ΜΗ ΣΥΝΤΕΤΑΓΜΕΝΗ “ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ”
__________________________
Η "αποτείχιση" που δεν είναι “συντεταγμένη” με "στρατηγό", δηλαδή που δεν κατευθύνεται από επίσκοπο ή από θεσμικούς παράγοντες τεράστιας πνευματικής ακτινοβολίας όπως είναι το Αγιον Ορος ή άγιες μορφές όπως ο Αγιος Θεόδωρος ο Στουδίτης, ο Αγιος Μάξιμος Ομολογητής, κτλ. είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα έχει κακό τέλος και ψυχοφθόρα επίδραση.
Μια τέτοια μη κατά Θεόν εξέλιξη στην καλύτερη περίπτωση θα αποδιοργανωθεί και θα εκφυλιστεί με την πάροδο του χρόνου και στη χειρότερη - την πιο πιθανή, αν δεν θέλουμε να κοροιδεύουμε τον εαυτό μας - θα καταλήξει σε σχίσμα.
“ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ” ΚΑΙ “ΑΚΡΙΤΟΣ “ΖΗΛΩΤΙΣΜΟΣ”
______________________
Ας βαδίσουμε την οδό των Αγίων πορευόμενοι με φόβο και τρόμο για τους εκατέρωθεν χάσκοντες γκρεμούς:
α.) Του “Οικουμενισμού” που θα οδηγήσει, αν δεν αναχαιτισθεί, σε αλλοίωση της πίστεως αλλά και του
β.) άκριτου “ζηλωτισμού” που θα οδηγήσει πολλούς ή λίγους αναπόφευκτα σε σχίσμα.
Δηλαδή ΕΚΤΟΣ Εκκλησίας.
Και εκτός Εκκλησίας ΔΕΝ υπάρχει σωτηρία, όπως μας διαβεβαιώνει ο Αγιος Κυπριανός.
Ας μην ξεχνούμε, σύμφωνα με τον ίδιο Αγιο, ότι “κανένας δεν μπορεί να λέγει το Θεό Πατέρα αν δεν έχει την Εκκλησία Μητέρα."
Στώμεν καλώς!
Στώμεν μετά φόβου!
Πρόσχωμεν ίνα μη συγκρητιστές οικουμενιστές ή σχισματικοί καταστώμεν!
"ΕΚΤΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΩΤΗΡΙΑ"
___________________
Αλίμονον αν πολεμούμε, όπως έχουμε αδήριτο χρέος τον Οικουμενισμό, και στο τέλος οδηγήσουμε τον αγώνα μας σε σχίσμα.
Θα πρόκειται για κλασσική περίπτωση αποδοχής "δεξιού πειρασμού". Ενα κίνδυνο για τον οποίο μας έχουν προειδοποιήσει όλοι οι Αγιοι Πατέρες.
Το πρόβλημά μας δεν είναι να αντιμετωπίσουμε μόνον τους “εξ αριστερών” πειρασμούς αλλά και τους “εκ δεξιών”.
Χρέος μας είναι να αντιστεκόμαστε στον πειρασμόν "όλως". Οχι επιλεκτικά.
Προσοχή λοιπόν!
Ο αγώνας εναντίον του Οικουμενισμού διεξάγεται για να μη χάσουμε την ψυχή μας.
Αλλά πώς σώζεται η ψυχή μας εκτός Εκκλησίας;
Δηλαδή κ. Τελεβάντο οι Γ.Ο.Χ., ο. π Ε.Τρικαμηνάς, ο π.Σταύρος Βάϊος και άλλοι που έχουν αποτειχιστεί είναι σχισματικοί?
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι ΓΟΧ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ειναι και σχισματικοί και αιρετικοί και βλάσφημοι επειδή συν τοις άλλοις θεωρούν τα μυστήρια της Εκκλησίας άκυρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘεωρούν τη Θεία κοινωνία ως ψωμί και κρασί και αναμυρώνουν όσους προσχωρούν στις κάστες τους.
Αν αυτό δεν είναι βλασφημία εναντίον του Αγίου Πνεύματος τότε τι είναι βλασφημία εναντίον του Αγίου Πνεύματος;
Οι ΓΟΧ λοιπόν όχι μόνον είναι σχισματικοί αλλά και αιρετικοί και βλάσφημοι ΚΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΦΕΡΕΓΓΥΟΙ στον αγώνα εναντίον του Οικουμενισμού.
Ας επιστρέψουν στην Εκκλησία και μετά ευχαρίστως θα τους θεωρήσουμε συναγωνιστές μας.
Για τον π. Ευθύμιο Τρικαμηνά ξέρω λίγα έως ελάχιστα. Διάβασα κάποια άρθρα του εναντίον της αγιοκατάταξης του Σμύρνης Χρυσόστομου και άκουσα ότι βρίσκεται σε σύγκρουση με τον αχαρακτήριστο επίσκοπο Λαρίσσης Ιγνάτιο. Αλλά αγνοώ λεπτομέρειες και γεγονότα.
Οσο για τον π. Σταύρο Βάιο ομολογώ ότι πρώτη φροά ακούω το όνομά του. Αν αποκτησω επαρκή πληροφόρηση για τα θέματα ευχαρίστως θα τοποθετηθώ. Οπως γνωρίζετε δεν μου αρέσει να παίζω κρυφτούλι.
Ζητώ την κατανόησή σας για την ελλιπή για πολλά θέματα πληροφόρηση που έχω λόγω της 16ετούς συνεχούς απουσίας μου από τον Ελληνικό Μητροπολιτικό χώρο.
Αλλά για τους ΓΟΧ το θέμα είναι ηλίου φαεινότερον και κατοχυρωμένον με τις μνημειώδεις επιστολιμαίες διατριβές του π. Επιφάνιου Θεοδωρόπουλου με τις οποίες συμφωνούσε απόλυτα ο π. Αυγουστίνος Καντιώτης ο Ελευθρουπόλεως Αμβρόσιος, π. Παίσιος, π. Ιουστίνος Πόποβιτς, κτλ.
Για να γίνει αποτείχιση, πρέπει να υπάρχουν (συντεταγμένα) τείχη. Όμως αυτά φρόντισε να τα γκρεμίσει η εφορμήσασα Νεο-ορθοδοξία του 1924. Αν φτειάξουμε τα τείχη που μόνοι μας γκρεμίσαμε, τότε και "σύνταξη" θα υπάρχει, αλλά και το αποτέλεσμα θα στεφθεί με επιτυχία. Διαφορετικά, ο καθένας στο ταμπούρι του με το λιανοντούφεκο και από πάνω του τα Στελθ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάντως κ. Τελεβάντο ο π.Ευθύμιος Τρικαμηνάς είναι μία ιδιόμορφη περίπτωση αποτειχισμένου. Ενώ είναι σχεδόν ομόφρονος με τους ΓΟΧ στο θέμα του Οικουμενισμού και του Ημερολογιακού, για λόγους που αυτός ξέρει, συνεχίζει(?) να είναι με το νέο ημερολόγιο και δεν έχει κοινωνία με τους παλαιοημερολογίτες. Ο π.Σταύρος είναι άλλη περίπτωση Είναι ομόφρονος με τους ΓΟΧ στο θέμα του Οικουμενισμού και του Ημερολογιακού, αλλά σε αντίθεση με τον π.Ευθύμιο λειτουργεί με το Ιουλιανό Ημερολόγιο χωρίς να ανήκει σε κάποια παράταξη. Και να μη ξεχάσω βέβαια ότι θυμήθηκε κάπως αργά την αποτείχιση...
ΑπάντησηΔιαγραφή1oν Ο Τελεβάντος έχει ΑΔΙΚΟ και το άρθρο του είναι ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΟ. ΑΜΕΣΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΟΥΜΕ ΣΕ ΔΙΑΚΟΠΗ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ.
ΑπάντησηΔιαγραφή2ον. Ο Γρηγόρης (10 Φεβρουαρίου 2010 8:21 μ.μ.) κάνει μεγάλο ΛΑΘΟΣ. Ο π.Ευθύμιος (που καλά έκανε και έκοψε την κοινωνία με τους οικουμενιστές επισκόπους) δεν ταυτίζεται με τις θέσεις των Γ.Ο.Χ. στο Ημερολογιακό, διότι αυτός όπως όλοι οι Ορθόδοξοι δεν το θεωρεί ως ζήτημα σωτηριολογικό όπως κακώς φρονούν οι ΓΟΧ. Ναι μεν δεν έπρεπε να αλλάξει το Ημερολογιο (κάτι που λενε ΟΛΟΙ οι γνωσιν έχοντες) αλλά απο εκεί και πέρα δεν είναι θέμα σωτηρίας η αλλαγη του Ημερολογίου.
Φ.
Το ότι ο π. Ευθύμιος δεν έχει κοινωνία με τους σχισματικούς Παλαιοημερολογίτες είναι θετικό στοιχείο.
ΑπάντησηΔιαγραφή@Φ, όταν γράφω ότι ο π. Ευθύμιος ταυτίζεται με τους ΓΟΧ στο ημερολογιακό ζήτημα εννοώ ότι αποδέχεται αναπόδεικτες θέσεις και άποψεις που κατά καιρούς έχουν εκφράσει οι ΓΟΧ όπως π.χ. για την εγκύκλιο του 1920 που δήθεν προετοίμασε την μεταρύθμιση του εορτολογίου, για τους Μασώνους που δήθεν επέβαλλαν την αλλαγή του εορτολογίου, για τον Χρυσόστομο Παπαδόπουλο που δήθεν ήταν τέκτονας 33ου βαθμού(αλήθεια η καταδίκη της μασωνίας το 1933, επί των ημερών του, γιατί δεν λαμβάνεται υπόψη?) και για άλλα. Με άλλα λόγια ο π. Ευθύμιος είναι ένας "παλαιοημερολογίτης" σε όλα μόνο που δεν εορτάζει σύμφωνα με το ιουλιανό ούτε και έχει κοινό ποτήριο με τους ΓΟΧ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦ : "Ο π.Ευθύμιος (που καλά έκανε και έκοψε την κοινωνία με τους οικουμενιστές επισκόπους) δεν ταυτίζεται με τις θέσεις των Γ.Ο.Χ. στο Ημερολογιακό, διότι αυτός όπως όλοι οι Ορθόδοξοι δεν το θεωρεί ως ζήτημα σωτηριολογικό όπως κακώς φρονούν οι ΓΟΧ."
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΧ : Από θεολογικής πλευράς θα είχε μεγάλο ενδιαφέρον, αν γνωρίζαμε γιατί το Ημερολογιακό ζήτημα δεν είναι συνάμα και "σωτηριολογικό" (σημ. δεν συμπαθώ τον όρο, όπως σήμερα τον αντιλαμβανόμαστε, σε συνδυασμώ και με τις άλλες "σωτηριολογίες", γι΄ αυτό και θέτω τη λέξη σε εισαγωγικά).
Δεν αμφισβητώ τη θεολογική κατάρτιση του π. Ευθυμίου και αρκετών άλλων. Αν όμως η Ημερολογιακή καινοτομία εξικνείται σε δογματικά σημεία, και σε αυτό συμφωνούν ακραιφνείς υποστηρικτές της νεο-ορθοδοξίας, τότε το Ημερολογιακό Ζήτημα αφορά στη σωτηρία των Ορθοδόξων (είναι σωτηριολογικό).
Η καταδίκη της μασονίας έγινε, αλλά δεν ολοκληρώθηκε. Ο π. Αυγουστίνο Καντιώτης είχε ζητήσει να προβεί η Ιερά Σύνοδος όχι μόνο σε καταδίκη της μασονίας, αλλά και σε αφορισμό των μασόνων. Αλλά δεν εισακούσθηκε. Διότι θα έπρεπε να αφορισθεί και ο τότε Βασιλεύς, ο οποίος ήταν μασόνος. Έτσι, το "πλοίο" ναυάγησε σε αβαθή ύδατα και όλα συνεχίστηκαν βαίνοντας ομαλώς. Ουδείς επνίγη, διασώθηκαν άπαντες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτά.
Καμια σχεση αδελφε Γρηγορη.
ΑπάντησηΔιαγραφήειναι δυνατον ο πατερ ΕΥθυμιος να εχει κοινωνια με μοιχεπιβατες σχισματικους επισκοπους του πατριου εορτολογιου?Συνεχως ομιλει και λεει την παραδοση της εκκλησιας: δλδ μας διδεται το δικαιωμα μονο της αποτειχισης δηλαδη της μη μνημονευσεως του τοπικου επισκοπου για να δειξεις οτι δεν υπαρχει στην επισκοπη επισκοπος. ποσο μαλλον αυτο που κανατε εσεις... απαγορευεται ρητα απο τον 16 κανονα της ΑΒ συνοδου να παρει επισκοπος την θεση αλλου επισκοπου ακομα και αν ειναι αιρετικος. πρεπει πρωτα να καθεραιθει απο συνοδο και μετα να μπει ο ορθοδοξος. ξυπνατε αδελφοι, αναγεται ενα ημερολογιο σε δογματικο θεμα. κοιταξτε που σας οδηγησε αυτο!ουτε ο λουθηρος δεν τα καταφερε ετσι...
κ.Τελεβάντο
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι οικουμενιστές ψευδοποιμένες δεν φοβήθηκαν τον πύρινο λόγο αγίων ανδρών όπως ο π.Φιλόθεος Ζερβάκος, ο π.Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος, ο γέρων Ιουστίνος, ο π.Χαραλάμπης Βασιλόπουλος και τόσοι ακόμη.Ούτε την διακοπή μνημοσύνου από τρείς επισκόπους και σχεδόν το σύνολο των αγιορειτών μοναχών.
Θα σκιαχτούν τις 20 χιλιάδες υπογραφές και μάλιστα ενώ έχουν εξασφαλισμένη την υποστήριξη της συντριπτικής πλειοψηφίας των επισκόπων και (το σημαντικότερο γι αυτούς) την υποστήριξη των ισχυρών της διεθνούς πολιτικής και τού χρήματος (ΗΠΑ,ΕΕ, ελληνική κυβέρνηση, Αγγελόπουλοι, Κόκα Κόλα κλπ κλπ);
Οι άνθρωποι είναι αποφασισμένοι, έχουν λεφτά και υποστηρικτές και μόνο ένα θαύμα θα βάλει φραγμούς στην πορεία υποταγής που ακολουθούν .
Στον τεκτονικό κατάλογο της Μ. Στοάς της Ελλάδος αναφέρονται ως μασόνοι οι:
ΑπάντησηΔιαγραφήΚων/πόλεως Βασίλειος Γ΄
Κων/πόλεως Ιωακείμ Γ΄
Κων/πόλεως Μελέτιος Β΄
Αλεξανδρείας Φώτιος
Ιεροσολύμων Βενέδικτος
Αθηνών Χρύσανθος
Βασιλεύς Γεώργιος Β΄
Πρωθυπουργοί: Βενιζέλος Ε, Θεοτόκης Γ, Θεοτόκης Ι, Πιπινέλης Π, Σοφούλης Θ, Στράτος Ν.
Δεν αναφέρονται: Βασιλεύς Παύλος και Αθηνών Χρυσόστομος.
ΙΚ
Εμείς Μίσα θα κάνουμε το χρέος μας και τα υπόλοιπα θα τα αφήσουμε στα χέρια του Θεού που κινεί τα νήματα της Ιστορίας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο μόνον που ΔΕΝ θα κάνουμε είναι να γίνουμε σχισματικοί. Να φύγουμε από την Εκκλησία και να γίνουμε βορά του Διαβόλου, όπως τους σχισματικούς Παλαιοημερολογίτες.
Ούτε και υπάρχει λόγος να υποτιμάς τον αγώνα που γίνετια σήμερα επειδή ήδη οι Οικουμενιστές είναι εξαιρετικά θορυβημένοι με την αποτελεσματικότητα του αντιοικουμενιστικού αγώνα.
Προς τον ΙΚ,
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ αφορισμός της μασονίας που ζητήθηκε αφορούσε, και, τον Γεώργιο Β΄. Μπορεί να κάνω λάθος, αν αυτό το είχε ζητήσει ο π. Αυγουστίνος. Υπάρχχει και μια ενδιαφέρουσα "μικρή ιστορία", η οποία εκ πρώτης όψης δεν φαίνεται να έχει τόσο άμεση σχέση με τη μασονική ιδιότητα του Γεωργίου Β΄. Ο αναγνώστης μπορεί να την πληροφορηθεί (Επεισόδιον Δίελλα) στον κατωτέρω σύνδεσμο :
http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%93%CE%B5%CF%8E%CF%81%CE%B3%CE%B9%CE%BF%CF%82_%CE%92%CE%84_%CF%84%CE%B7%CF%82_%CE%95%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%B1%CF%82
Παναγ.Τελεβάντο η αποτελεσματικότητα που λέτε θα αυξηθεί κατακόρυφα όμως αν τα μέτρα επεκταθούν και διευρυνθούν με διακοπές μνημοσύνου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤόσο δύσκολο είναι να το καταλάβεις;
Μάλιστα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι εντελώς αδύνατο να καταλάβω ότι εκτός Εκκλησίας υπάρχει σωτηρία.
Η διακοπή μνημοσύνου αν γίνει μη συντεταγμένα θα χαροποιήσει και θα διευκολύνει τους Οικουμενιστές. Αν γίνει όμως συντεταγμένα δηλαδή από τους στρατηγούς της Εκκλησίας όπως λ.χ. έγινε απο τους Φλωρίνης Αυγουστίνο, Ελευθερουπόλεως Αμβρόσιο, Παραμυθίας Παύλο και το Αγιον Ορος τότε το θέμα διαφέρει ουσιαστικά.
@Ι.Κ. Γράφουν και άλλα ονόματα όπως Γρηγόριος Ε', Ι.Καποδίστριας,θ.Κολοκοτρώνης.Δ.Υψηλάντης,Παύλος Μελάς κτλ. Αυτά γιατί δεν τα αναφέρετε? Μήπως επειδή δεν το δέχεστε ότι ήσαν πράγματι? Όντως, ούτε κι εγώ το πιστεύω. Τι σας κάνει να πιστεύετε ότι υπήρξαν όλοι οι υπόλοιποι? Ειδικά αυτός ο κατασυκοφαντημένος από τους ΓΟΧ Χρυσ. Παπαδόπουλος γιατί απουσιάζει από τον κατάλογο της Στοάς και υπάρχει ο Μ.Μεταξάκης?Μα δεν καταλαβαίνετε ότι οι τέκτονες ούτε λίγο ούτε πολύ θέλουν να ταυτίσουν τη νεοελληνική ιστορία με τη μυστική και αντιχριστιανική τους εταιρία? Αυτός είναι ο λόγος που θέλουν για δικούς τους όλους τους επιφανείς έλληνες του πρόσφατου και απώτερου παρελθόντος. Μην πέφτετε στην παγίδα τους δεν είναι έτσι τα πράγματα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνέφερα τα ονόματα Πατριαρχών, Αρχιεπισκόπων, Βασιλέων και Πρωθυπουργών, που υπάρχουν στην ιστοσελίδα των Μασόνων. Δεν ανέφερα όλο τον κατάλογο, που είναι 16 σελίδες!
ΑπάντησηΔιαγραφήΒεβαίως υπάρχει και ο Καποδίστριας, ο Κολοκοτρώνης, αλλά και ο δικαστής Τερτσέτης, που αθώωσε τον Κολοκοτρώνη και τόσοι άλλοι.
Πάντως, εάν ένας δικός μου πρόγονας γραφόταν ως μασόνος (ενώ δεν ήταν) και εγώ δεν αντιδρούσα δικαστικώς, τότε εμμέσως πλην σαγώς θα παραδεχόμουνα, ότι πράγματι ήταν μασόνος.
Άρα, δέχομαι ως πραγματικό τον κατάλογο, μέχρις ότου αποδειχτεί, ότι κάποιος δεν ήταν μασόνος.
Αλλά γιατί υπάρχει ο Χρύσανθος και ο Μελέτιος και δεν υπάρχει ο Χρυσόστομος; Γιατί υπάρχει ο Βενέδικτος και δεν υπάρχει ο Διόδωρος; Όποιος γνωρίζει, ας απαντήσει, αλλά όχι με εικασίες.
Πάντως στον κατάλογο δεν αναφέρεται το όνομα του Γρηγορίου Ε΄.
ΙΚ
@Ι.Κ. Υπάρχει Στοά με το όνομα "Γρηγόριος Ε'". Λέτε να είναι τυχαίο? Διαφωνώ με τη συλλογιστική σας. Οι μασόνοι πρέπει να αποδείξουν ότι όλοι οι παραπάνω υπήρξαν τέκτονες. Δηλαδή αν εσείς πείτε κάτι, δεν οφείλετε να το αποδείξετε π.χ. δε μία δίκη. Τι να αποδείξουν οι "κατηγορούμενοι" ως τέκτονες? Ότι "δεν είναι ελέφαντες"?
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα στοιχεία ελήφθησαν από την ιστοσελίδα της ΜΕΓΑΛΗΣ ΣΤΟΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ στις 15.1.10.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣ' αυτά δεν αναφέρεται ο Γρηγόριος Ε΄.
Αλλά και στις αναφερόμενες ΣΤΟΕΣ δεν αναφέρεται Στοά με το όνομα Γρηγόριος Ε΄.
Αλλά και στα διάφορα ονόματα Στοών διακρίνονται μεταξύ άλλων και τα:
Π. Πατρών Γερμανού,
Μ. Αλεξάνδρου,
Ήρας,
Δωδώνης κ.ά.
και φυσικά ούτε ο Μ. Αλέξανδρος ήταν μασόνος, ούτε η Ήρα, αλλά ούτε και η Δωδώνη (που είναι πόλη προς τιμήν του Δώδωνα, γιού του Δία και της Ευρώπης).
Από την άλλη, αν ένας πρόγονός μου βρισκόταν στο κατάλογο, ενώ δεν ήταν, θα το θεωρούσα σαν συκοφαντία κα θα κινούσα διαδικασία διαγραφής του.
Αφού λοιπόν δεν υπάρχει διάψευση, άρα ο κατάλογος είναι σωστός. Οι μασόνοι δεν έχουν υποχρέωση να αποδείξουν (αν και αναφέρουν και την αντίστοιχη Στοά), αλλά ο -υποτίθεται- θιγόμενος.
ΙΚ