Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου 2010


Οταν εμπιστεύεσαι έναν δόλιο,
τον δίνεις την ευκαιρία να βλάψη
(φιλόσοφος Σενέκας)



ΝΕΑ ΕΠΕΜΒΑΣΙ ΤΟΥ ...ΘΕΟΥ!!!
"Διασκεδάζει τις βουλές των αρχόντων".



Αιφνιδίως ανατρέπονται όλα τα σχέδια των έκφυλων και των διεφθαρμένων. Περιπλοκή της μοιχεπιβασίας της μητροπόλεως Αττικής. Ο Βαρθολομαίος τρίζει τα δόντια στον Ιερώνυμο και τον δίνει την εντολή να σταματήση ΠΑΡΑΥΤΑ κάθε λόγος γιά την πλήρωσι της πολυβασανισμένης και διαμελισμένης μητροπόλεως Αττικής, αν δεν δικάσουν την έφεσι του ...εκλεκτού Μπεζενίτη ΤΟΥΣ! Εκεί που ο πανούργος Ιερώνυμος έτριβε τα χέρια του από χαρά και επιτυχία, ξαφνικά η χαρά του είς λύπην μετεστράφη...
Οι αεράτες και οι πολυκουνιστές ...νύμφες που πήραν φόρα να εισβάλουν στις δύο μητροπόλεις γιά να οργιάζουν εφ' όρου ζωής (ισόβιοι γάρ!!! και το πάθος τους ισόβιο!!! αλλωστε έχουν την κληρονομικότητα του Ιάκωβου Βαβανάτσου!!!), έμειναν ....με τις...νυμφικές τους αυτοκρατορικές στολές στα χέρια!!! Οι κακομοίρες!!! Είναι αξιοθρήνητες!!! Επαθαν μεγάλο ...χουνέρι!!!
Το ίδιο και οι ...νταβατζήδες υποστηρικτές τους!!! καλοί καγαθοί μακρυγέννηδες "άγιοι και σεπτοί"...ευλαβείς βλαμμένοι, κατά Παϊσιον...
Και όλα αυτά διαμορφώθηκαν έτσι, εκεί που δεν το περίμενε κανείς.
Και εκεί που πρόβαραν οι ...νύφες, τα ...νυφικά τους, ξαφνικά ο μεγαλοντελάλης του Βοσπόρου άστραψε και βρόντηξε:

" 5. Κατόπιν των ανωτέρω, το Οικουμενικόν Πατριαρχείόν καλεί την Αγιοτάτην Εκκλησίαν της Ελλάδος όπως μη χωρίσει εις την πλήρωσιν των νεοδημιουργηθεισών δυο νέων Μητροπόλεων πριν η ολοκληρωθή η εκκρεμούσα διαδικασία της εκδικάσεως της περί ης πρόκειται εκκλήτου προσφυγής εις αυτό".

Τρέχα και γύρευε....Είναι ή δεν είναι ...διασκέδασι βουλών αρχόντων; Επαληθευθήκαμε ή όχι;

Δόξα τω Θεώ, πάντων ένεκεν.

7 σχόλια:

  1. 1.Ο Β. έχει από πολλών ετών δείξει τα δόντια του και προσπαθεί να καταπιεί την ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ εκκλησί α της Ελ
    λάδος!Μη λησμονείτε την περίφημη διένεξη με τον μακα-
    ριστό Χριστόδουλο,που τον τιμώρησε για δήθεν ανυπακο-
    ή με τη διακοπή του μνημοσύνου του!Έτσι ο Χ. μη έχο-
    ντας την υποστήριξη πολλών ΜΙΚΡΟΨΥΧΩΝ αρχιερέων έκα-
    νε πίσω και στο τέλος ο Β. του έκανε τη χάρη να τον ΘΑΨΕΙ!!
    2.Από τότε που πάτησε το πόδι του στον Ελλαδικό χώρο ευκαίρως-ακαίρως φροντίζει ΠΑΝΤΟΤΕ να μας θυμίζει ό-
    τι είναι το μεγάλο ΑΦΕΝΤΙΚΟ!
    3.Ο Ι. έχει κατηγορηθεί ότι έδωσε "γην και ύδωρ"στον Β. ας τον λουσθεί ΤΩΡΑ!
    4.Αν η Ιεραρχία αποτελείται από γενναίους κι όχι ψο-
    φοδεείς ΟΦΕΙΛΕΙ να "χωρήσει εις την πλήρωσιν"των μη-
    τροπόλεων καθ'όσον αυτές είναι στην πλήρη δικαιοδοσί-
    α της κι όχι από κείνες,που ακόμη τις σκιάζει ο βρα-
    χνάς του φαναρίου!!
    5.Το ελληνικό κράτος επίσης ΟΦΕΙΛΕΙ να αποσπάσει από
    το φανάρι και τις υπόλοιπες μητροπόλεις καθώς και την Κρήτη και να τις υπαγάγει υπό τη διοίκησι της Ελ-
    λαδικής εκκλησίας αγνοώντας τους βρυχηθμούς του!
    6.Επί τέλους ένα έθνος, μία εκκλησία ένα κράτος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητέ ανώνυμε (17 Φεβ. 11:03μ.μ.) που το βρήκες γραμμένο αυτό το ένα έθνος, μία εκκλησία ένα κράτος;
    Τι γίνεται τότε με το γένος των Ορθοδόξων, αλλά και με την ιεραποστολή;
    Τόσο πια σας ενοχλεί το Οικουμενικό Πατριαρχείο; Δηλαδή είναι καλύτερη η Ρωμαιοκαθολική εκκλησία που είναι αδιάσπαστη;
    Στην Ορθόδοξη Εκκλησία δεν πρέπει να υπάρχει ένας θεματοφύλακας, ένας εγγυητής της τήρησης της τάξεως και των Ιερών Κανόνων.
    Ξέρω θα ειρωνευθείτε, όμως θέλουμε δεν θέλουμε τον ρόλο αυτό τον έχει το Οικουμενικό Πατριαρχείο. Ανατρέξατε στη σύγχρονη εκκλησιαστική ιστορία και θα δείτε πόσα κακά απετρόπησαν με την σοφή παρέμβαση, του Οικουμενικού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. cujus regio, ejus religio

    Το 1833, με το Β.Δ. της 23 Ιουλίου, οι θιασώτες της εκκοσμικευμένης θεωρίας στο νεοσύστατο ελληνικό κράτος, μετέφεραν τα προτεσταντικά πρότυπα, όπου κυριαρχούσε η αρχή "cujus regio, ejus religio" (ούτινος το κράτος, εκείνου και η θρησκεία) και πέτυχαν την απόσχιση των Μητροπόλεων από την Εκκλησία της Κωνσταντινούπολης και τις υπήγαγαν στη μοναρχική εξουσία του Βασιλιά, δημιουργήσαντες την "Εκκλησίαν του Βασιλείου της Ελλάδος" με αρχηγό ένα Ρωμαιοκαθολικό, τον Όθωνα !!! Το μόρφωμα, στο οποίο δυστυχώς δέχτηκαν να μετάσχουν αρχιερείς, επί 17 χρόνια τελούσε σε σχίσμα με την μητέρα Εκκλησία της Κων/πολης. Δυστυχώς την ανωτέρω προτεσταντική αρχή ενστερνίζονται και υπερασπίζουν ακόμη και σήμερα έγκριτοι, υποτίθεται, θεολόγοι διακηρύσσοντες: "Μία χώρα, ένα κράτος, μία Εκκλησία", προσπαθούν δε να το στηρίξουν σε Ι. Κανόνες (αλλά ποιούς;). Η επί αιώνες όμως εκκλησιαστική κατάσταση τους διαψεύδει.

    Η Εκκλησία της Κων/πολης ποιμαίνει τμήμα της Τουρκίας, την Εκκλησία της Κρήτης, τις Μητροπόλεις της Δωδεκανήσου, το Άγιον Όρος, τα κράτη της Αμερικής, την Αυστραλία και Ν. Ζηλανδία, τα κράτη της Βορείου, Κεντρικής και Δυτικής Ευρώπης και τα κράτη της κεντρικής, ανατολικής και νοτίου Ασίας. Η Εκκλησία της Αλεξάνδρειας ποιμαίνει όλα τα κράτη της Αφρικής. Η Εκκλησία της Αντιόχειας ποιμαίνει στις επαρχίες της νοτίου Τουρκίας και στα κράτη της Συρίας, του Λιβάνου και της Αραβίας. Η Εκκλησία των Ιεροσολύμων ποιμαίνει στα κράτη της Ιορδανίας και του Ισραήλ και είναι η ανωτάτη εκκλησιαστική αρχή της Αρχιεπισκοπής Σινά, που βρίσκεται στο κράτος της Αιγύπτου. Η Εκκλησία της Ρωσίας ποιμαίνει στα κράτη της Ρωσίας, της Ουκρανίας, της Λευκορωσίας, του Καζακστάν, Ουζμπεκιστάν, Κιργιστάν, Τατζικιστάν, Τουρκμενιστάν και Μολδαβίας. Τα κράτη Τσεχίας και Σλοβακίας έχουν μια ποιμαίνουσα Εκκλησία. Πόθεν λοιπόν τεκμαίρεται η ανωτέρω διατυπούμενη αρχή;

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. 1.Κατεπόθη με βάση τη λογοκρισία ένα σχόλιο.Βέβαια ο
    ιστολόγος εφ' όσον τον ενοχλούν τα γραφόμενα τα απορ-
    ρίπτει ασκώντας λογοκρισία!Δικαίωμά του,αλλά αποπνέει
    τα "πιστεύω"του!!
    2.Απαντώ εκ μέρους του σχολιογράφου στον Ι.Κ.Άλλο τα άλλα πατριαρχεία,που ποιμένουν αλλόθρησκες χώρες κι άλλο η Ελλάδα,που είναι ΟΡΘΟΔΟΞΗ και όλα τα κομμάτια της ΕΠΡΕΠΕ να βρίσκονται,όπως πολιτικά,έτσι και εκκλη
    σιαστικά ενωμένα!
    3.Ξέρεις αγαπητέ μου ότι με βάση την εκκλησιαστική δι
    αίρεση κάποιοι θέλουν και ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ-π.χ.Κρήτη;
    4.Για άλλη μια φορά θα ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΩ σε όλους ότι:"Το Σάββατον εγένετο δια τον άνθρωπον και ουχί ο άνθρωπος
    δια το Σάββατον"!Πέραν του ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΥ,που γράφτηκε γι
    α τη σωτηρία του, όλα τα άλλα έγιναν για τη διευκόλυ-
    νση του ανθρώπου!
    5.Όπως και στο προηγούμενο σχόλιο μου αναφέρομαι στη συμπεριφορά του Βαρθολομαίου στην Ελλάδα,αλλά δε φταί
    ει αυτός,αλλά η Ελληνική πολιτική και ΙΔΙΩΣ η εκκλη-
    σιαστική ηγεσία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κάποιες παρατηρήσεις:

    1/ Δεν υπάρχει εκκλησιαστικός όρος: "ποίμανση αλλόθρησκης χώρας". Δεν ποιμαίνονται χώρες, αλλά πιστοί χριστιανοί.

    2/ Δεν υπάρχουν χώρες Ορθόδοξες ή μη Ορθόδοξες. Υπάρχουν πιστοί χριστιανοί και μη πιστοί χριστιανοί. Αυτό το ορθόδοξη χώρα σε ποιό πατερικό χωρίο στηρίζεται;

    3/ Τους ορθόδοξους Ρώσους, τους ορθόδοξους Λευκορώσους και τους Ορθόδοξους Ουκρανούς (όλους της αυτής φυλής σε 3 διαφορετικές χώρες) το Πατριαρχείο Μόσχας ποιμαίνει.

    4/ Η αυτονομία της Κρήτης, ούτως ή άλλως θα δοκιμαστεί το 2012 από ένα άλλον παράγοντα και όχι από τον εκκλησιαστικό. Υπάρχει υποχρέωση από τη συνθήκη του 1912 για δημοψήφισμα, μετά από 100 χρόνια, για ανεξαρτησία ή όχι της Κρήτης το 2012.

    5/ Υπενθυμίζεται, ότι ο εθνοφυλετισμός έχει καταδικαστεί από τη Σύνοδο της Κων/πολης του 1872.

    6/ Η Εκκλησία της Ελλάδος είναι η μόνη αυτοκέφαλη Εκκλησία, η οποία δεν έχει προκαθήμενο, αλλά προκαθημένη (τη ΔΙΣ) βάσει του τόμου ανακήρυξής της του 1850, γι' αυτό και ο Πρόεδρος της ΔΙΣ είχε τον τίτλο: "Μητροπολίτης Αθηνών, έξαρχος πάσης Ελλάδος" ακριβώς για να δηλώσει την εξάρτηση της Εκκλησίας αυτής από το Πατριαρχείο. Αργότερα, απαλείφτηκε το "έξαρχος" μονομερώς.

    7/ Τι σχέση μπορεί να έχει μια Εκκλησία με τα κόμματα σε μια χώρα; Και τι σημαίνει αυτό το: "εκκλησιαστικά ενωμένα κόμματα"; Εκτός και εάν θεωρείτε, το ΝΠΔΔ "Εκκλησία της Ελλάδος", ως Οργανισμό Κοινής Ωφέλειας (όπως η ΔΕΗ, ο ΟΤΕ κ.λπ.) για τον οποίον θα πρέπει να έχουν λόγο και τα κόμματα.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λοιπόν Ι.Κ.επιμένεις στην πλάνη της έκκλησιαστικής διαίρεσης της Ελλάδας!Είσαι ολοφάνερα υπέρ της επα-
    νόδου της Ελλαδικής εκκλησίας και ΥΠΑΓΩΓΗΣ της πάλι
    στο φανάρι.ΑΙΣΧΟΣ!!Μόνο αυτό έχω να σου πω!Ο άνθρωπος
    δεν είναι μόνο πιστός,αλλά και πολίτης,που πρέπει να ενδιαφέρεται και για την ενότητα της χώρας του!Όλα τα
    άλλα,που γράφεις είναι ΔΑΣΚΑΛΙΣΤΙΚΑ και έχω δικαίωμα να τα ΑΠΟΡΡΙΠΤΩ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. "Απορία ψάλτου, βηξ".

    Αναμέναμε αντίκρουση στα 7 σημεία, πλην φευ.

    Επιμένουμε: Ποιό πατερικό κείμενο αναφέρει τα περί πιστού και πολίτη και τι σχέση μπορεί να έχει ο πολίτης στα εκκλησιαστικά θέματα ή ο πιστός στα πολιτικά.

    Δασκαλίστικα λοιπόν τα Πατερικά, που φυσικά έχει ο καθένας το δικαίωμα να απορρίπτει.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου