Σάββατο 13 Φεβρουαρίου 2010











ANOIKTH EΠΙΣΤΟΛΗ

ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΕΠΙΟΡΚΟ

ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟ

ΙΕΡΩΝΥΜΟ ΛΙΑΠΗ


του μητροπολίτου Αττικής και Μεγαρίδος κ. ΝΙΚΟΔΗΜΟΥ

᾿Αρχιεπίσκοπε ῾Ιερώνυμε


«᾿Εσιώπησα, μή καί ἀεί σιωπήσομαι καί ἀνέξομαι;» (῾Ησαΐου μβ΄ 14).

Σιωπᾶ ὁ Κύριος. ᾿Αλλ᾿ ὄχι γιά πάντα.


Σέβομαι τά ἀρχιεπισκοπικά σου δικαιώματα, τήν προνομιακή σου καθέδρα στά ἀνώτατα ἡγετικά Σώματα τῆς ᾿Εκκλησίας μας καί ὅποια ἄλλα σοῦ προσδιορίζουν οἱ ῾Ιεροί Κανόνες τῶν Πατέρων μας.

Σεβόμενος τά δικά σου προνόμια, δέν παραιτοῦμαι ἀπό τά δικά μου ἐπισκοπικά δικαιώματα καί ἀπό τήν ὑποχρέωση νά ἐκφέρω ἄποψη καταφατική, γιά κάθε χαρισματική πρωτοβουλία σου, ἀλλά καί βαθειά ἔμπονη, γιά κάθε ἠθελημένη καί μεθοδευμένη ἤ ἀθέλητη καί σφαλερή διαπλοκή σου.

Τό δικαίωμα τοῦ λόγου καί τῆς κριτικῆς δέν μπορεῖς νά μοῦ τό στερήσεις.
Μοῦ παραχωρήθηκε, ὅπως παραχωρήθηκε καί σέ σένα, κατά τήν ἱερώτατη στιγμή τῆς ἀνάδειξής μου σέ ᾿Επίσκοπο.
Καί εἶμαι ὑποχρεωμένος νά τό διατηρήσω, ἀλώβητο, ἴσαμε τήν ὥρα τῆς λογοδοσίας μου ἐνώπιον τοῦ Κυρίου μου.

Αὐτή τή στιγμή νοιώθω τήν ὑποχρέωση νά σοῦ κάνω μιά ἀδιαπραγμάτευτη σύσταση.
῎Οχι κριτική, γιατί εἶμαι βέβαιος, πώς ἡ ἀρχιεπισκοπική σου αὐτάρκεια δέν εἶναι εὔκαμπτη νά σκύψει, νά τή μελετήσει, νά τήν ἀποδεχτεῖ καί νά τήν ἀφομοιώσει.
Μήτε συμβουλή σχεδιάζω νά σοῦ καταθέσω.
Γιατί, ὅπως ἔχουν δείξει οἱ πρόσφατες ἐξελίξεις, ἡ κατά τούς ἔσχατους καιρούς μας ἀρχιεπισκοπική πληρότητά σου ἔχει φτάσει στά ὅρια τῆς «τελειότητας» καί περιττεύει ἡ πρόσθετη βελτίωση.


Θά σοῦ κάνω μιά σύσταση, πού ἀναφέρεται ὄχι στό μεῖζον, χαρισματικό χρέος σου, ἀλλά στό ἔλασσον, ἀλλά ἀναγκαῖο, πού χρωστᾶς νά κάνεις, μετά τίς ποικίλες καί κυριολεκτικά ἀπρόσμενες πρωτοβουλίες σου.
᾿
Αρχιεπίσκοπε ῾Ιερώνυμε,
σοῦ συνιστῶ καί σέ παρακαλῶ, ἀπό δῶ καί πέρα νά μήν κάνεις καμμιά ἀναφορά στούς ῾Ιερούς Κανόνες τῆς ᾿Εκκλησίας μας.

Μή προσπαθήσεις, ποτέ πιά, νά δείξεις τό θαυμασμό σου στίς ῾Ιεροκανονικές Διατάξεις, πού θέσπισαν οἱ ἅγιοι Πατέρες μας καί πού ἀποτελοῦν τό θεμελιακό καί ἀπόλυτα δεσμευτικό Δίκαιο τῆς Εὐχαριστιακῆς μας Οἰκογένειας.

Αὐτούς τούς ῾Ιερούς Κανόνες τούς περιφρόνησες καί τούς ποδοπάτησες ἐσχάτως, προκειμένου νά ὑλοποιήσεις τούς σκοτεινούς σχεδιασμούς σου.
Δέν τό εἶχες τό δικαίωμα αὐτό. ᾿
Αλλά, μπροστά στόν πειρασμό, δέν ἀνέκοψες πρύμνα.

Καί σύ-καί ἐγώ, πολύ νωρίτερα ἀπό σένα-δώσαμε ὅρκο, ὅτι θά τηροῦμε, στό σύνολό τους καί μέ πληρότητα, τούς ῾Ιερούς μας Κανόνες.
Καί τόν δώσαμε τόν ὅρκο αὐτό μπροστά στό Πανάγιο Θυσιαστήριο, κατά τήν ὥρα τῆς ἀνάδειξής μας στήν ὑπευθυνότητα τοῦ ᾿Επισκόπου καί ἐνώπιον τοῦ Σώματος τῶν ἁγίων ῾Ιεραρχῶν, πού ἔσπευσαν νά μᾶς προσφέρουν τήν ἀτίμητη Χάρη.
Καί, ἐπί πλέον, δώσαμε καί δεύτερο ὅρκο-διαβεβαίωση μπροστά στήν κοσμική ἐξουσία, ὅτι θά τηροῦμε τούς Νόμους τῆς πατρίδας μας καί δέ θά ἐπιτρέπουμε στόν ἑαυτό μας νά ἐκτρέπεται σέ καπηλία.

Αὐτοί οἱ ὅρκοι δέν ἀκυρώνονται, δέν παραγράφονται καί δέν παραβιάζονται. ῾
Η ὁποιαδήποτε παραβίαση χρεώνεται στήν προσωπικότητα, πού ἀναδεικνύεται ἐπίορκη.
Καί τήν ὑποχρεώνει, εἴτε αὐτοθέλητα, εἴτε μετά ἀπό προσφυγή στήν ἀντίστοιχη δικαιοσύνη, νά ἀποσυρθεῖ στό περιθώριο.

Καταπάτηση τῶν ῾Ιερῶν Κανόνων, σάν αὐτή, πού σχεδίασε καί ἀποτόλμησε ἡ Μακαριότητά σου, εἶναι πράξη κατασπίλωσης τῆς ἴδιας τῆς ἀρχιερωσύνης καί ἐνοχοποίησης τοῦ ἐπίορκου.

Ο νοῦς μου ἀνατρέχει σέ μερικούς ἁγίους ῾Ιεράρχες, τῆς παλιᾶς, ἀλλά καί τῆς νεότερης ἐποχῆς.

Τούς βλέπω μπροστά μου, δασκάλους μας, ἀλλά καί δικαστές μας. Καί τούς αἰσθάνομαι μαχητές.
Νά ἀπορρίπτουν, μετά βδελυγμίας, τόν πειρασμικό λογισμό.
Νά μήν ἐπιτρέπουν στόν ἑαυτό τους τήν ἐλάχιστη παραβίαση κάποιου ῾Ιεροῦ Κανόνα. ῎
Αν κάποιος ἀπ᾿ αὐτούς, σέ στιγμές νοητικῆς σκότωσης ἤ καταθλιπτικῆς φόρτισης ἀπό ἰδιοτελή σύμβουλο, ἔφτανε στό ἀκραῖο σημεῖο τῆς σύγχυσης καί διατύπωνε πρόθεση ὑποχώρησης, ὁ συγκλονισμός του καί ἡ μετάνοιά του θά τόν ἔσπρωχναν ἔξω ἀπό τό ῾Ιερό Θυσιαστήριο.
Θά ἀποσυρόταν στήν ἔρημο, γιά νά κλάψει, νά θρηνήσει, νά ἐκζητήσει τό θεῖο ἔλεος καί νά περπατήσει τό μονοπάτι τῆς μετάνοιας καί τῶν δακρύων ἴσαμε τή στιγμή, πού θά ἄφηνε τήν ἔσχατη πνοή του.
᾿
Εγώ δέ σοῦ εἰσηγοῦμαι νά ἀποσυρθεῖς στήν ἔρημο.
Αὐτή ἡ πράξη δέ γίνεται μήτε μέ παραγγελία μήτε μέ ἀδελφική σύσταση.
Γίνεται μόνο μέ τή συναίσθηση τοῦ βάρους τῆς ἐκτροπῆς καί μέ τή φωτεινότητα τῆς μετάνοιας.

Τό μόνο, πού σοῦ εἰσηγοῦμαι καί σέ παρακαλῶ, εἶναι νά σεβαστεῖς τίς πηγές τῶν ῾Ιερῶν Κανόνων μας, πού εἶναι οἱ ἁγιότατοι Πατέρες μας καί οἱ ῾Αγιοπνευματικές Οἰκουμενικές Συνάξεις καί-ἀναστηλώνοντας, ταπεινά, τή δική σου ἀξιοπρέπεια, νά πάψεις νά ἀναφέρεσαι στόν ῾Ιεροκανονικό πλοῦτο.
Νά σταματήσεις νά τόν προβάλλεις, ὡς ὁριοθετικό Κώδικα διατάξεων εὐταξίας καί συναδέλφωσης, μόνο κατά τίς στιγμές, πού ὑπολογίζεις-μέ διαλεκτική ἐπικοινωνιακή-ὅτι συμπορεύονται μέ τό κλίμα τῆς στιγμῆς καί μέ τίς ἐπιδιώξεις σου.

Καλή μετάνοια, ᾿Αρχιεπίσκοπε ῾Ιερώνυμε.

----------------------------------------------------------------------

῾Ο ῾Ιερός ῞Ορκος,

πού τόν καταπάτησε ἀσύστολα

ὁ ᾿Αρχιεπίσκοπος ῾Ιερώνυμος



«...Πρός δέ τούτοις στέργω καί ἀποδέχομαι τάς ἁγίας ἑπτά Οἰκουμενικάς Συνόδους, καί τῶν Τοπικῶν, ἅς ἐκεῖναι ἀποδεξάμεναι ἐκύρωσαν, ἐπί φυλακῇ τῶν ᾿Ορθοδόξων τῆς ᾿Εκκλησίας δογμάτων ἀθροισθεῖσαι.

῾Ομολογῶ πάντας τούς ὑπ᾿ αὐτῶν, ὡς ὑποφωτιστικῆς Χάριτος τοῦ Παναγίου Πνεύματος ὁδηγουμένων, ἐκτεθέντας ὅρους τῆς ὀρθῆς Πίστεως, καί τούς ᾿Ιερούς Κανόνας, οὕς οἱ Μακάριοι ἐκεῖνοι, πρός τήν τῆς ᾿Αγίας τοῦ Χριστοῦ ᾿Εκκλησίας διακόσμησιν καί τῶν ἠθῶν εὐταξίαν κατά τάς ᾿Αποστολικάς παραδόσεις καί τήν διάνοιαν τῆς Εὐαγγελικῆς θείας διδασκαλίας συντάξαντες, παρέδωκαν τῇ ᾿Εκκλησίᾳ, ἐνστερνίζομαι, καί κατ᾿ αὐτούς, ἰθύνειν ἐπιμελήσομαι τήν Θείῳ βουλήματι κληρωθεῖσάν μοι διακονίαν καί κατ᾿ αὐτούς διατελέσω διδάσκων πάντα τόν τῇ πνευματικῇ μοι ποιμαντορίᾳ πεπιστευμένον ῾Ιερόν Κλῆρον καί τόν περιούσιον Λαόν τοῦ Κυρίου....».



18 σχόλια:

  1. Πολλά ζητάτε από τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο Β΄ Σεβασμιότατε Κανονικέ Μητροπολίτα Αττικής και Μεγαρίδος κ. Νικόδημε.

    Ο Μακαριότατος είναι ένας σκοτεινός άνθρωπος των παρασκηνίων, Μαικήνας των Νεορθοδόξων, των Νεοβαρλααμιτών και των άλλων νεωτεριστών, εφαλτήριο των οικουμενιστικών σχεδίων του Φαναρίου, υποχείριο των άθεων κυβερνώντων που τον στηρίζουν οι πιο καταχθόνιοι πολιτικοί και εκκλησιαστικοί μηχανισμοί.

    Εσείς κρατάτε το Ευαγγέλιο και το Πηδάλιο, έχετε συνείδηση και ήθος. Αν όλα αυτά τα είχε και η άνομη κλίκα που διοικεί την Εκκλησία αλλιώς θα ήταν τα πράγματα.

    Δυστυχώς! Ομιλείτε εις ώτα μη ακουόντων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ένα ακόμη μνημειώδες κείμενο του αγίου Αττικής που όμως απευθύνεται εις ώτα μη ακούοντος!Μάλλον όμως οι αποδέκτες πρέπει να είναι πολύ περισσότεροι αφού η συντριπτική πλειοψηφία της Ιεραρχίας αποτελείται από καταπατητές των ιερών κανόνων.Να δούμε πώς θα φερθούν οι θεωρούμενοι καλοί ιεράρχες όπως π.χ. οι Σταγών,Ύδρας,Φλωρίνης,Αιτωλοακαρνανίας,Κονίτσης κ.ά.Αν συμμετάσχουν στην ψηφοφορία για την πλήρωση των μητροπόλεων Κηφισιάς και Ιλίου θέλουν ξεφώνημα και γιουχάισμα απ το διαρκώς εμπαιζόμενο πλήρωμα της Εκκλησίας.Έχει κι ο καιροσκοπισμός τα όριά του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γιωργος απο Πολυγυρο13 Φεβρουαρίου 2010 στις 11:33 μ.μ.

    ΦΩΝΗ ΒΟΩΝΤΟΣ ΕΝ ΤΗ ΕΡΗΜΩ.

    Οχι μόνο δεν ακούει τα λεγόμενα από τον Νικόδημο.
    Αλλά και από κανέναν άλλο ανθρωπο από τον λαό ακούει.
    Ιδιαίτερα από τον πιστό λαό.
    Ποιός τον εξέλεξε;
    Οι αρχιερατικές κλίκες.
    Λοιπόν, τί περιμένουμε;
    Τέτοιος ..."χοντροκέφαλος" πού είναι πού να ακούση;
    Κανέναν δεν ακούει αυτός.
    Επικαλέσθηκε την Συνοδικότητα και κάμνει τα αντίθετα.
    Είναι ο πιό σκοτεινός και ο πιό επικίνδυνος αρχιεπίσκοπος που πέρασε τα τελευταία χρόνια.
    Η Εκκλησία μας θα δεινοπαθήση από αυτον τον υπουλο άνθρωπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Νομίζω πως στην προκειμένη περίπτωση έχει πελώριο
    δίκιο ο Νικόδημος!Και καλά έκαναν ό,τι έκαναν με τη
    μητρόπολη Αττικής,δε μπορούσαν να αποκαταστήσουν-έ-
    στω στο ένα τμήμα της-το Νικόδημο;Το έχω ξαναγράψει
    ότι θα μπορούσε να πριμένει ο νέος σχετικά μνηστήρας
    του ή να αποκατασταθεί σε άλλη μητρόπολη,που θα χηρεύ
    σει.Όσο για τους Ιερούς κανόνες και την τήρησή τους
    τους έχουν κάνει σαν το φούρνο του χότζα ΟΛΟΙ τους!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φαίνεται ότι οι μόνοι που δεν πήραν χαμπάρι τι άθλιο παιχνίδι παίζεται σε βάρος του κανονικού μητροπολίτη Νικόδημου είναι τα δημοσιογραφικά όργανα της ΖΩΗΣ και του ΣΩΤΗΡΑ.Βλέπετε αυτοί οι κύριοι δεν ασχολούνται με διοικητικά θέματα όπως ισχυρίζονται αλλά μόνο με πνευματικά λες και τα διοικητικά θέματα όταν καταπατείται το δίκαιο δεν είναι ταυτόχρονα και πνευματικά.Ωραία τω όντι συλλογιστική!Και να σκεφθεί κανείς ότι ο Νικόδημος Γκατζηρούλης προέρχεται απ την κίνηση της ΖΩΗΣ.Ντροπή στους κυρίους αυτούς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μετά τον Βαρθολομαίο Κατσούρη και τον Νικόλαο Χατζηνικολάου άλλοι δύο κληρικοί σπεύδουν να πάρουν τον τίτλο του μοιχαπιβάτη!Σαν δεν ντρέπονται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αλήθεια ο λαλίστατος κατά τα άλλα Νικόλαος Χατζηνικολάου έχει τίποτε να πει;΄Τι έπαθε τελευταία;΄Μήπως γλωσσοδέτη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σας πληροφορώ, αδελφοί, ότι προστέθηκαν σήμερα αλλοι δύο νέοι εραστές της Ιεράς Μητροπόλεως Αττικής.
    Στην Κηφισια ο περιβόητος Μισιακούλης που λέγεται ότι έχει διαμέρισμα στο Κολωνάκι, και ο Αντωνόπουλος.
    Στα δε Λιόσια ο Διακαιάκος και ο Καλογερόπουλος.
    Καλά ρε παιδιά ο Καλογερόπουλος δεν είναι εκείνος που έδιωξαν απο την Ανωτέρα;
    Γιατί τον έδιωξαν;

    Καπου ο Ιερώνυμος δεν τα βρήκε στα μαγειρεματα και γι αυτό και άλλαξε το σκηνικό.
    Γιά να δήτε τι γίνεται στα απρασκήνια.
    ΑΠΟ ΜΕΣΑ οι πληροφορίες μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αμ μ'αυτά,που βλέπω, θα θυμηθώ ένα χαρακτηρισμό του ιστολόγου,που,όταν τον είχα δει, είχα θυμώσει και εί-
    χα στείλει αιχμηρό σχόλιο εναντίον του!Όχι λοιπόν
    θεοπρόβλητοι,αλλά σατανοπρόβλητοι είναι ΟΛΟΙ τους!!
    Άκου κει,για να σκεπάσουν τις πομπές τους έκαναν κι
    άλλες προτάσεις...!Να απαντηθεί και το ερώτημα για τον έτερο των Λιοσίων,για να ξέρουμε ΠΟΙΟΥΣ προσκυνά-
    με!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Και κάτι ακόμη κ.Οδυσσέα ΞΕΣΚΕΠΑΖΕ,όσο μπορείς, τη βρωμιά,για να αρχίσουν να φοβούνται ΜΗΠΩΣ και καθαρί-
    σει κάπως ο χώρος της εκκλησίας ΚΑΠΟΤΕ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ποιούς προσκυνάμε;
    Κίναιδους και ομοφυλόφιλους προσκυνάμε.
    Ο ένας εχει σπιτωμένο γκόμενο και τον αγοράζει μέχρι και αυτοκίνητο σπορ.
    Τον γνωρίζουν πολλοί αρχιερείς.
    Και όμως τον προωθούν.
    Αυτό τι σημαίνει;
    Εφυγε ο Μπεζενίτης και μας έρχονται νέοι Μπεζενίτηδες.

    Ο άλλος ήταν γνωστός εκεί που σπούδαζε.
    Εγιναν ανακρίσεις από την επιτροπεία της σχολής και εκδιώχθηκε κακήν κακώς.

    Ο άλλος έκανε σεξουαλικές παρενοχλήσεις σε πολλούς νέους σε επαρχιακή πόλι της Μακεδονίας και προωθείται από ...γνωστό μητροπολίτη που στο εγγύς παρελθόν προώθησε άλλον πασίγνωστο ΚΙΝΑΙΔΟ που καθημερινά οργιάζει στη Θεσσαλονίκη απέναντι από τα δικαστήρια και ψωνίζεται στις καφετέριες, (τον έχουν δει πολλοί δικηγόροι) , και πήρε παρακαλώ, ...20 ψήφους αρχιερέων!!!

    Τι λένε, λοιπόν, τα παπαγαλάκια των αρχιερέων;

    Τι λένε, τα φερεφωνάκια του Ιμάμη του Φαναρίου;

    Μήπως εκεί πάνω στο Βόσπορο τα πράγματα είναι καλύτερα;
    Και εκεί υπερέχουν τα ...χανουμάκια και οι χανούμισες.

    Και αυτοί οι τύποι θέλουν να μας κυβερνούν και να κυβερνούν και τις ανά τον κόσμον Εκκλησίες.

    Μήπως πρέπει να μην ξαναφιλήσουμε χέρι αρχιερέως;
    Μήπως πρέπει να ρίξουμε τέτοια συνθήματα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. θα μιλήσουν πάλι σήμερα οι λυκοποιμένες μας για μετάνοια!Κι ο συνεπίσκοπός τους παραμένει εξόριστος απ το ποίμνιό του αφού ενεπαίχθη κατά τρόπο αήθη!Υπόκοσμος είναι αυτός κι όχι η Εκκλησία του Χριστού.Εκκλησία του σατανά έχει καταντήσει απ το 1974 και δώθε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Και κοντά σ όλα αυτά πετάχτηκε δίκην συμπιεσμένου ελατηρίου κι ο πάπας του Βοσπόρου κι αναμείχτηκε στα εσωτερικά της αυτοκέφαλης Εκκλησίας της Ελλάδος διαμηνύοντας να εκδικαστεί εκ νέου από εκκλησιαστικό δικαστήριο η υπόθεση του διαβόητου Μπεζενίτη.Ιερώνυμος και Βαρθολομαίος αμιλλώνται ο ένας τον άλλο σε αθλιότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ερώτηση προς τον σεβασμ. κ. Νικόδημο ή σε όποιον μπορεί να δώσει απάντηση.
    Βάσει ποιων Ιερών Κανόνων συνεκροτήθη η σύνοδος που τον εξέλεξε επίσκοπο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αγαπητοί αδελφοί δυστυχώς το πλήρωμα της Εκκλησίας στη μεγάλη του πλειοψηφία διατελεί υπό την επήρεια ψοφοδεών πνευματικών που παρεμποδίζουν τα μέλη της Εκκλησίας να εκδηλώσουν τη μαχητικότητά τους.Αν είχαμε συνειδητοποιημένους χριστιανούς την ημέρα των επισκοπικών εκλογών θα έπρεπε να κλείσει η Βασσιλίσης Σοφίας απ το διαμαρτυρόμενο για τις δεσποτικές αυθαιρεσίες πλήθος των πιστών! Αλλά δυστυχώς συμβαίνει το αντίθετο.Νερόβραστοι είναι οι χριστιανοί της σήμερον και προσωπολάτρες.Βλέπετε,θίγεται και ο εκλεκτός κάποιων προσωπολατρών μοιχεπιβάτης Νικόλαος Χατζηνικολάου.Κι αυτός φέρθηκε απαίσια στο Νικόδημο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αγαπητέ συνεπισκέπτη 11.55΄να δούμε ΠΟΤΕ θα ΑΠΑΛΛΑΓΕΙ
    η βόρεια Ελλάδα και τα νησιά απο το ΒΡΑΧΝΑ του πατρι-
    αρχείου.Να δούμε πότε θα πάψουν να αποκαλούνται "νέες
    χώρες",αφού έχει περάσει ένας αιώνας από την απελευθέ
    ρωσή τους!Και κάτι ακόμη αυτά τα σούρτα-φέρτα του Βαρ
    θολομαίου κάθε τρεις και λίγο ΤΙ νόημα έχουν;
    Όσο για το Μπεζενίτη αντί να εφαρμόσει το ευαγγελικό:
    Να περιδέσει λίθον μυλικόν στον τράχηλό του και να εμ
    βάλει ΕΑΥΤΟΝ εν τω μέσω της θαλάσσης"έχει και μούτρα να υποβάλει "έκκλητον"!!Το δε πατριαρχείο να το παί-
    ζει Πόντιος Πιλάτος!!Έ ρε ΠΟΥ καταντήσμε και τι μας περιμένει ακόμη!Θα θυμηθώ τη ρήση του Α.Παπαδιαμάντη:
    "Ανθρώπους και κτήνη σώσοις Κύριε!!".Σ.Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πριν εκλεξη ο Ιερώνυμος Κοτσώνης τους νέους αρχιερείς που επιστράτευσε από την αφάνεια, βρωμούσε ο τόπος από ομοφυλόφιλους αρχιερεις.
    Φώναξε αρχιερεύς "παρούσα" όταν τον προσφώνησαν.
    Ηταν περισσότερο από άθλια η κατάστασι.
    Εχω στα χέρια μου φάκελλο ιερέως που οργίαζε στην καταφυγή του αγιου Δημητριου Θεσσαλονικης.
    Ενας φακελλος με μαρτυρικές καταθεσεις σοβαροτατες και αυτοπτες και αυτηκοους μαρτυρες.
    Και αυτον τον κληρικο -μακαριτη σημερα- τον αθωωσαν στο δευτεροβαθμιο δικαστηριο.
    Εκει στον φακελλο αυτο παρελαύνουν ουκ ολίγοι αρχιερεις που φωναζαν "ΠΑΡΟΥΣΑ".
    Τοσο αθλια ηταν η καταστασι.
    Αναστεναζε η Εκκλησία.
    Οι πιστοι εκλαιγαν.
    Οι απιστοι επιαναν την μυτη τους.
    Και εφερε ο Ιερωνυμος την Ανοιξι στην Εκκλησια.
    Και οι παντες το χαρηκαν και ευλογουσαν τον Θεο.
    Τοτε λοιπον εξελεγη και ο Νικοδημος.
    ποια συνοδος τον εξελεξε;
    Η Συνοδος της Αγιας Καθολικης Εκκλησιας.
    Και οχι της παραεκκλησιας των σκοτεινων παρασκηνιων σαν την σημερινη καταστασι με αρχιεπισκοπο τον θλιβερο και αξιοθρηνητο Ιερωνυμο Λιαπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αναφορικά με το ερώτημα κάποιου προλαλήσαντος το σχετικό με τη σύνοδο που εξέλεξε το μητροπολίτη Νικόδημο.Η σύνοδος που τον εξέλεξε ήταν μεν αριστίνδην αλλά όλοι μα όλοι οι μητροπολίτες της Ελλαδικής Εκκλησίας έχουν εμμέσως ή αμέσως την αναφορά τους σε κάποια αριστίνδην σύνοδο.Όπως έλεγε χαρακτηριστικά ο μακαριστός μητροπολίτης Ελευθερουπόλεως Αμβρόσιος ουδείς των αρχιερέων της Ελλαδικής Εκκλησίας τυγχάνει καθαρός του ρύπου της αντικανονικότητος!Η πορεία της τλήμονος Ελλαδικής Εκκλησίας απ το 1974 και εντεύθεν μας άγει να διατυπώσουμε την εξής ευχή.Μακάρι και σήμερα να συνεκροτείτο μία αριστίνδην σύνοδος,ανάλογη με εκείνη του 1967 να καθαρίσει την κόπρο του Αυγείου που έχει σωρευθει΄στον περίβολο της αγίας μας Εκκλησίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου